1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

فرصت سوزی یعنی چه

مشکلی که: درست می کنند!

در حالت نرمال normal در جامعه، مشکلی وجود ندارد.نبود تنشtension  نشان از تعادل balance کامل جامعه است. از نظر آماری ،وقتی مردم یک جامعه نرمال را، درنظر بگیریم: میانگین تعریف شده ای را، پذیرفته اند و در اطراف آن، زندگی می کنند. امارگیران و کسانی که :خود را برتر می دانند، این میانگین را به هم میزنند، تا جامعه دچار تنش شود. بعد با میانگین تعریف شده خود، به میدان می آیند، تا تنش و عدم تعادل را برطرف کنند! این، به زبان غیر آماری، یعنی اینکه: نخبگان جامعه اعم از سیاست مداران واقتصاد دانان، عمدا مشکل درست می کنند! یا وجود آن را، به مردم القا می کنند تا: خود شان را، حلال مشکلات! معرفی کنند. به عبارت بهتر: محاسن زندگی مردم را، به معایب، تبدیل می کنند تا: خودشان، ناجی مردم شوند. مثلا گرانی برای جامعه، یک حسن است! زیرا تا چیزی گران نشود، مردم قدر آن را نمی دانند . اما نخبگان، از آن، یک فاجعه یا فلاکت، می سازند! بعد هم راه حل: من درآوردی، خودشان را ارائه می دهند!بیکاری، در جامعه ،حسن است. زیرا که: اشخاص تنبل و بی ذوق، شناخته نمی شوند. اما وقتی آن را، فاجعه، بدانیم. مردم به دنبال ناجی! می گردند. و جالب اینجا است که: ناجی ،حتی ،حرف های خودش، را هم باور ندارد! ولی چون ،در راهی قدم گذاشته که: خود کرده را، تندبیر نیست. بالاخره، چیزی می گوید! چه کسی ضامن حرفهای او است؟چه کسی به یاد خواهد آورد: که چه چیزی، در چه زمانی ،گفته شده؟

در زمان دانشجویی، سالهای دهه پنجاه ،گروهی بودند به نام: مارکسیستها، اینها همه ایرادات ذهنی خود را، به اسلام می بستند! و براساس همان هم، اسلام را محکوم می کردند! شما ببینید: یک نفر خوابیده، صبح بیدار شده، ملک یا ماشین او، چند برابر، قیمت پیدا کرده! آیا این بد است؟ وقتی کسی می گوید بد است! میگوید: من دلم به حال آنهایی می سوزد که: ندارند! و خوب دقت کنید، همه را نمی گوید! بلکه آن هایی را می گوید که: ملک اورا، به این قیمت نمی خرند! و عجب این است که: ندارها اعتراض نمی کنند! داراها از طرف آن ها، اعتراض می کنند. و ندارها را، نه به خاطر تنبلی یا فرصت سوزی، بلکه به این دلیل که: نمی توانند ملک اورا، به قیمت جدید بخرند، سرزنش می کنند !

فرصت سوزی این است که: مثلا به من و همکارم، درسال 62 ،پیشنهاد دادند: در سعادت آباد تهران، سیصد متر زمین 60هزار تومان! همکارم آن را خرید، و من با اینکه پول داشتم، گفتم :چه کسی میرود درآن بیابان! بین خل وخاک، زندگی کند!!حالا او، صاحب میلیارد هاست، و من هیچ! چه کسی مقصر است؟

The problem: make!

In the normal mode of normal, no problem. Lack of balance in the tension stress is the perfect balance. Statistically, when people in a normal society, we must mean a defined, accepted and surrounding live. Survey and those who know her best, it's time to speak out, so is the stress. After averaging defined their field comes up to relieve tension and imbalance! These non-statistical terms, i.e.: economy and society, including politicians, musicians, deliberately make trouble! Or is it to suggest to people: their own, solve problems! Their introduction. In other words: the merits of people's lives, the flaws, turn to: their saviors are people. For example, the cost to society is an advantage! Because it is not expensive, so people do not know it. But the elite, it is a tragedy or adversity, build! Then Solution to disregard their offer! Unemployment, the community is good. Because: people are lazy and taste, are not known. But when it's a disaster, we know. People looking for a savior! Are. And here is interesting: Savior, even his own words, does not believe it! But because of the way in going that's their, not policy. After all, nothing says! Who is she toggle who will remember: what, when, say?

Time student during fifties, who had a group called,: Marxists, all his mental defects, are tied to Islam! And the same time, they denounce Islam! You see a person sleeps wakes up in the morning, his car or property, multiply the price found! Is this bad? When someone says bad! Said I had burned those that do not! So be careful, do not tell everyone! But it says there that his property, not the purchase price! And the wonder is that they do not protest knots! Out of them are protesting. And have knots, not because of laziness or a chance to fire, but because of that, not her property, the new purchase price, to blame!

Susie is a chance that me and my colleague, for example, in 62, proposed in Saadat Abad, Tehran, three hundred meters off 60 dollars! My colleague bought it, and I had the money, I said: Who is that desert! Between crackpot and soil, to live! Now he is the owner of a billion, and I have nothing! Who is to blame?

 

المشکلة: جعل!

فی الوضع العادی من طبیعیة، لا توجد مشکلة. انعدام التوازن فی الضغط التوتر هو تحقیق التوازن المثالی. إحصائیا، عندما یکون الناس فی مجتمع طبیعی، یجب علینا أن تعنی المعرفة، وقبلت المحیطة العیش. مسح وأولئک الذین یعرفون أفضل لها، وحان الوقت للتحدث علنا، وذلک هو الإجهاد. بعد بمتوسط ​​تعریف مجال عملهم یأتی لتخفیف التوتر والخلل! هذه الشروط غیر إحصائیة، أی: الاقتصاد والمجتمع، بما فی ذلک السیاسیین، والموسیقیین، وجعل عمدا المتاعب! أم أنها تشیر إلى أن الناس: خاصة بهم، وحل المشاکل! أول ظهور لها فی. وبعبارة أخرى: وقائع من حیاة الناس، والعیوب، وأنتقل إلى: المنقذین هم الناس. على سبیل المثال، فإن تکلفة للمجتمع هی میزة! لأنه لیس مکلفا، والناس حتى لا یعرفون ذلک. ولکن النخبة، بل هو مأساة أو الشدائد، وبناء! ثم الحل لتجاهل عرضهم! البطالة، والمجتمع هو جید. لأن: الناس کسالى والذوق، لیست معروفة. ولکن عندما یکون کارثة، ونحن نعلم. الناس تبحث عن منقذ! هی. والمثیر للاهتمام هنا: المخلص، حتى کلماته، لا أعتقد ذلک! ولکن بسبب الطریقة فی الذهاب هذا، ولیس سیاسة. بعد کل شیء، لا شیء یقول! من هی تبدیل الذین سوف نتذکر: ماذا، ومتى، ویقول؟

وترتبط المارکسیین، کل ما قدمه من العیوب النفسیة، إلى الإسلام: طالب مرة خلال الخمسینات، الذی کان مجموعة تسمى! والوقت نفسه، فإنها تنسحب من الإسلام! ترى شخص ینام ویصحو فی الصباح، سیارته أو الممتلکات، مضاعفة سعر موجود! هذا سیء؟ عندما یقول شخص ما سیئة! قلت کان قد أحرق تلک التی لا! لذا کن حذرا، لا نقول للجمیع! لکنه یقول ان هناک ممتلکاته، ولیس سعر الشراء! والعجب هو أنهم لا یملکون احتجاج! للخروج منها یحتجون. والفقراء، ولیس بسبب الکسل أو فرصة لاطلاق النار، ولکن بسبب ذلک، لا ممتلکاتها، وسعر الشراء جدید، لإلقاء اللوم!

سوزی فرصة أن لی وزمیلی، على سبیل المثال، فی 62، واقترح فی سعدات آباد، طهران، ثلاثمائة متر من 60 دولارا! زمیلی اشتریت به، وکان لدی المال، قلت: من هو هذا الصحراء! بین معتوه والتربة، لیعیش! وهو الآن صاحب ملیارات، ولیس لدی أی شیء! على من یقع اللوم؟

Sorun: olun!

Normal normal modda, sorun. Gerginlik stres denge eksikliği mükemmel bir dengedir. İstatistiksel olarak, normal bir toplumda insanlar, biz demek gerekir zaman, tanımlanan kabul ve canlı çevreleyen. Anket ve onun en iyi bilenler, bunu konuşmak için zaman, bu yüzden stres. Belirlenen ortalama sonra kendi alanında gerilim ve dengesizliği gidermek için gelip! Bu istatistiksel olmayan terimler, yani: ekonomi ve siyasetçiler de dahil olmak üzere toplum, müzisyenler, kasıtlı olarak sorun olun! Ya da insanlara tavsiye etmektir: kendi, sorunlarını çözmek! Onların giriş. Başka bir deyişle: insanların hayatlarını yararları, kusurları, dönüp: kendi kurtarıcı insanlar. Örneğin, topluma maliyeti bir avantajdır! Pahalı olmadığı için, bu insanlar bilmiyorum. Ama elit, bir trajedi ya da sıkıntı olduğunu, inşa! Sonra Çözüm onların teklif göz ardı etmek! İşsizlik, toplum iyidir. Çünkü: insanlar tembel ve tat, bilinmemektedir. Ama bir felaket olduğunda, biz biliyoruz. Bir kurtarıcı arayan insanlar! Bulunmaktadır. Ve burada ilginç: bile Kurtarıcı, kendi ifadesiyle, inanmıyorum! Ama çünkü gidiş yolu onların değil, politikadır. Sonuçta, bir şey söylüyor! Demek, ne,: o kim hatırlıyorum kim geçiş mi?

Adlı bir grup vardı ellili, sırasında zaman öğrenci: Marksistler, bütün zihinsel kusurları, İslam'a bağlı! Ve aynı zamanda, İslam'ın ihbar! Bir kişi sabah uyanır, uyur görmek, arabasını veya mal, fiyat çarpın! Bu kötü mü? Birisi kötü diyor! Bilmiyorum olanlar yandı söyledi! Bu yüzden dikkatli olun, herkes söyleme! Ama orada diyor ki onun özelliği, satın alma fiyatı değil! Ve merak ediyorum fakirler protesto kalmamasıdır! Onları dışarı protesto ediyorlar. Ve fakirler, çünkü tembellik ya da yangın için bir şans var, ama bu nedenle de değil, onun mülkiyet, yeni satın alma fiyatı, suçlu!

Susie ben ve benim meslektaşım, örneğin, 62 yılında, 60 dolar kapalı Saadat Abad, Tahran, üç yüz metre önerilen bir şans! Meslektaşım aldım, ve ben para vardı, dedim: Bu çöl kim! Çatlak ve toprak arasında, yaşamak için! Şimdi o bir milyar sahibi olan, ve hiçbir şey var! Kim suçlu nedir?

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.