1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

ا مساجد اغلب در ساعات آموزشی بلا استفاده هستند

چرا مسجد باید محل درس باشد؟

     تفاوت منظر ناطق یا: دیدگاه فرد دارای منطق، ممکن است فاجعه هایی به بار آورد. مثلا از دیدگاه شیطان، آتش برتر است ولی از دیدگاه خدا، عاقبت کسانی که به خدا اعتقاد نداشته باشند آتش است! زیرا آتش جهنم، آماده شده برای انسان هایی که: بد عمل کنند و نیکوکار نباشند.

   البته ممکن است عده ای نار و نور را، از یک ریشه بدانند. یعنی اینکه ممکن است آتش، راهنمای انسان هم باشد . اما دیدگاه و منظر مهم است. اگر در درون آتش باشید، یا در بیرون آن یا: در نزدیکی و یا دور از آن، باهم متفاوت است.

    آتش در درون خود سوزاننده است. ولی در فاصله دور تبدیل به نور و روشنایی می شود. و باعث راهیابی و هدایت. به عبارت معکوس: نور بر اثر دور شدن از خدا، به نار تبدیل می شود.زیرا نور ذات هستی است و: روشنایی هدایت و راهیابی، ولی دور شدن از آن، به معنی رفتن در درون آتش است . یکی از معانی لعنت، یا لعنتی یا لعن همین است.

لعنتی کسی است که: از خدا دور شده و یا: خداوند او را از خود دور کرده و: لذا ماهیت نور بودن و هدایت گر بودن خود را از دست داده، و به جهنمی یا آتش دوزخی و سوزاننده تبدیل شده است.

     شاید جهنم همان جهان نما بوده است. یعنی کلمه جهنم، یک کلمه ایرانی و متعلق به دوران جمشید جم است، که در افسانه ها گفته شده یک جام داشته که:جهان را در آن می دیده است. و این البته با تئوری های دیگری هم قابل تفسیر است.

 مثلا خیلی ها معتقدند که: اهرام ثلاثه در مصر یک فرستنده است، یعنی ساختمان فضایی آن طوری است که :میتوان حدس زد توسط انسان های متمدن قبل از ما، و یا سیارات دیگر ساخته شده است. جام جم هم چنین چیزی است، یعنی شاید در دوران جمشید دنیای دیگری بوده و: تمدن بزگتری وجود داشته که: ازبین رفته و یا انسان هایی در کرات دیگر بودند که: به زمین آمدند و مدتی در بهترین دوره تکنولوژی خود،  در زمین زندگی کردند.

    وجود فسیل ماموت یا: فیل های استوایی در سبیری هم، رازی سر به مهر است که نشان می دهد: دوران دیگری بوده که جای قطب شمال با خط استوا عوض شده و: ناگهان همه چیز یخ زده..

   بنابر این منظر یا دیدگاه ها در تفسیر علوم، باعث انعطاف پذیری آن ها می شود. تا جاییکه گاه می بینیم با تمام دانایی، هیچ چیز نمی دانیم!

     به این جهت پیشنهاد اسلام برای آموزش و پرورش، هم سانی یا همزاد پنداری عالم و معلوم است. یعنی انسان در بررسی علوم نباید خود را منشا اثر بداند، بلکه باید در دیدگاه خداوندی باشد و: از منظر او دنیا را تحلیل و بررسی کند.

    چون درک خیلی از مسائل مشکل بر او اسان می شود: چرا که اگر دیدگاه بشری داشته باشد، ظرفیت او محدود به حواس پنجگانه ظاهری و: اگر کمی دقیق تر باشد به حواس هفتگانه باطنی می رسد. و درک بالاتر از آن برایش مشکل می شود.

مثلا در نقاشی اروپایی، همه چیز واقعی و زمینی است: پرسپکتیوها ، سایه روشن ها ، وجود نور وتاریکی در کنار هم، از آثار نقاشان غربی معلوم است. یعنی هیچ چیزی غیر از: آنچه حس می بیند نقاشی نمی کند. اما در مینیاتور ایرانی که: سالیان سال قدمت دارد، همه چیز ساخته ذهن مجرد نقاش است. از پلیدی ها ، سیاهی ها و سایه ها اثری نیست.همه آدمها دور و نزدیک به یک اندازه نقاشی می شوند! و با اینکه شکارگاه نقاشی می شود ولی، در آن خون ریخته شده یا سگ تازی دیده نمی شود.

   این معنویت در نقاشی ایرانی اسلامی، تا جایی است که قرن ها در ضرب سکه با نقش آدم مرسوم نبوده و: بیشتر کلمات در آن درج می شده . در تولید فرش هم همیشه، گل و بوته بوده است. زیرا می خواستند که بهشت را زیر پای بشر نهادینه کنند. حتی فرش ها را به دیوار و سقف هم آویزان می کردند تا: بهشت در همه جا حضور پیدا کند.

   در حالیکه با آمدن کمال المک، اعتیاد و فقر ، سیاهی و زندگی اشرافی به نقاشی ایران وارد شد. اولین نقاشی های طبیعت گرا، در قهوه خانه آغاز شد و نام نقاشی قهوه خانه ای گرفت. که در میان دود ودم داستان های افسانه ای را ساز می کردند.

 نقاشی های ناتورالیستی کمال الملک و شاگردان او، بطور کامل زندگی پادشاهان را بازیبایی کامل نقاشی می کردند. واگر به مردم یا ملت می پرداخت، فقط فقر و اعتیاد و تباهی از آن ها نشان می داد. این نشان میدهد که آن نقاشی ها هم، ساخت ذهن است و: برخلاف ادعای رئالیستی یک سور رئالیست است.

    این بدبختی از زمانی بر ایران مستولی شد که: مکتب از مدرسه مجزا شد! و نخستین نقاشی کمال الملک هم، نقاشی مدرسه دارالفنون بود. نقاشی مینیاتوری ایران که از داخل مکتبخانه ها بیرون می آمد، برای این مقدس بود که: مکتب خانه ها همه در مساجد تشکیل می شدند و: هر دانش آموزی قبل از هرچیزی، احکام اسلامی را فرا می گرفت و: می شنید که در اسلام نقاشی صورت مکروه است. و یا می فرمودند (لاتدخل الملائکه  بیتا فیه کلب او صوره) ملایکه در خانه ای که در آن سگ، یا تصویر انسان باشد داخل نمی شوند. و هنوز هم جز احکام  نماز یکی این است که: در مقابل نمازگزار نباید عکسی باشد.

    مدرسه شدن مساجد، علاوه بر اینکه دانش آموز را، از ابتدا با اسلام آشنا می کند. از نظر کمبود مکان و معلم هم مشکلی نمی ماند. زیرا مساجد اغلب در ساعات آموزشی بلا استفاده هستند.


Nedencamininyeriderstir gerekir?

     Alanlar veya farklı perspektif : mantıkperspektifi , felaketler getirebilir . Örneğin,şeytan görünümünde , ancak AteşTanrı Tanrı yanıyor inanmıyorum isteyenler içiniyi bir sonuçtur ! Cehennemyangınları , iyi olmayan insanlar içinkötü hareket hazırlanmıştır .

   Tabii ki, bazı insanlar Nar ve ışık ,aynı kök bilerek olabilir . Buyangın insan rehberlik olması mümkündür . Amayaklaşım önemlidir. Eğer içinde veya dışındayangın iseniz , veyayakın ya da uzak , farklı olarak .

    Içimdeki ateş yanıyor . Ancak, mesafe ışığa dönüştürülür. Neden hak ve rehberlik . . Tanrı'dan ayrılıkters ışık , onlar ışık ve doğa konum nar olur : ışık, navigasyon ve rehberlik , ama bunun dışında , buateşe gidiyor demektir . Bir lanet ya da bir lanet veya beddua anlamlarıaynıdır.

Kahretsin ondan Tanrı veya Tanrı ve kim olduğunu : yani ışık ve rehberlikniteliği kaybolmuş ve cehennem ya da cehennem ve yanma haline gelmiştir .

     Belki de cehennemaynı dünya görüşü vardır. Kelime cehennem , bir Farsça kelime vereçel aittir , Legends bir fincandünya onu görmüş olduğunu söylemek gerekir . Bu ders , diğer teorilerle açıklanabilir .

 Örneğin, birçok Mısır , bir vericidepiramitler ,mekansal yapısı bizden önce uygar insanlar tarafından tahmin edilebilir vediğer gezegenlerin yapılır böyle olduğuna inanıyorum . Reçel , belki başka bir dünya ve zaman J ki , böyle bir şey : yıkıldı büyük uygarlık ya da Dünya'ya kendi teknolojikurs vakit geldi diğer gezegenlerde insan var varken arazi .

    Bu show aşk mamut veya Fil tropikal Sbyry ,gizli Fosil : Başka bir dönemdi , yerineKuzey Kutbu veekvatora daha değişti : Aniden, her şey dondu .

   Bu nedenle, bakışperspektifi noktası veyayorumlanması , bu esneklik. Bildiğim kadarıyla biz tümbilgi ile bile görebileceğiniz gibi , hiçbir şey bilmiyorsun !

     İslam böylece eğitim için önerilen ,Sunny dünya kavram veya ego bilinmektedir. Kökenlerine bilmedenetkisiçalışmasında adam , ama aynı zamanda Tanrı'nın görünümünde vedünya onun bakış analiz edilir .

    Onu çok zor konuları anlamak için kolaydır çünkü : Nedeninsan perspektifi , o anlamda kapasite ve görünüm sınırlıdır :yedi iç duyuları biraz daha doğrudur. Bunun daha iyi anlaşılması zordur.

Örneğin, Avrupa resimlerinde , her şey gerçek ve patates : perspektif, ışık ve gölge , ışık ve birlikte karanlık , Batılı sanatçılarıneserleri bilinmektedir. Bu başka bir şey anlamına gelir :boyama değil ne yaptığını duygusu. Ama yıllar eskiİran minyatürler , herressamınzihninde üzerine yapılır . Kötülük , karanlık vegölge yok artık . , Tüm insanlar , uzak ve yakın eşit boyanacak ! Bu avcılık ile boyanır , ancak kan tazı dökülen görmedim .

   İran resimmaneviyat ,ortak adam sikkeleri bir role sahip olmadığı kadar : listelenenfazla kelime . Zaman halılar üretmek Her zaman açık , çiçekler ve bitkiler vardır . Onlar cennete altında insan kurumsallaştırmak istiyordu çünkü . Duvara ve tavana hattahalılar çok asıldı : Cennet her yerde bulunur .

   Ancak, önümüzdeki mükemmellik ile ALMK , bağımlılık ve yoksulluk ,resim siyah ve asil hayat girdi. Doğa odaklı kahvehane kahvehane ilk resim açtı veresimismi oldu . Binanınefsanevi hikayeler arasında duman modem vardı.

 Kamalolmolk ve onun natüralist tablolar, hayat Hhh kralların tam kusursuz güzelliği ile boyandı . Kişi veya ulusa ödemeler , yalnızca yoksulluk ve bağımlılık veimha gösterdi eğer . Buzihin yapıyor , iyi çalıştığını gösteriyor: bir sur - gerçekçi iddiası gerçekçi değildir .

    Okul ayrı bir okul haline üzerinekezsefalet düştü ! Ilk boyama Kamalolmolk ,boyama Daru'l , okulda oldu. Tümcamiler kurdu ve şeyden önce her öğrencininİslam kararları üzerine gelmişlerokul evlere kutsal olanmedreselerin , çıktı İranlı minyatür : İslam'da Heard boyama bu mekruhtur eğer . Ya da bir köpek , ya da içinde bir insan figürü olmayan bir evde melekler trompet . Ve henüz kimse dua :dua fotoğraflandı edilmemelidir .

    Öğrenciler , İslam aşina olmak içinilk ek olarak cami , okul , . Sorun alanı ve öğretmenlerineksikliği değildi . Camilereğitim saatleri , çünkü çoğu zaman işe yaramaz .

فلسفه کانتی، منطق ارسطویی، وقیاس شیطانی هرسه بر من! استوار است

منطق بی منطق!

معمولا در حالت سلبی، هر موضوع همه چیز را باطل می کند و: نوبت به خودش هم که برسد آن را هم باطل می کند! و به همین جهت دور باطل نام می گیرد. مثلا : سقراط می گوید: دانشجو نباید حرف دیگران را قبول کند. این یک بیان منطقی بی منطق است! و یا به عبارت دیگر یک دور باطل ابطال! یعنی اگر قرار باشد دانشجو حرف دیگران را قبول نکند، چون خود سقراط هم نسبت به دانشجو، جزو دیگران حساب می شود، پس حرف سقراط را هم نباید قبول کند.

این یک طرف  قضیه است. عکس قضیه یا طرف دیگر آن همین دور باطل ابطال کننده را دارد: اگر قرار باشد حرف سقراط را قبول نکند، پس گزینه: دانشجو باید حرف دیگران را قبول کند صحیح است! حالا که حرف دیگران را باید قبول کند، پس حرف سقراط را هم باید قبول کند .که میشود نقطه سر خط. یعنی  میرود سر خانه اول.

     اما در موضوعات اثباتی همه چیز درست می شود: چون خدا هست، همه چیز هست! و جود هست، واجب الوجود هم هست. شیطان هم هست، رابطه بین شیطان و خدا هم وجود دارد. رابطه هم ازجنس وجود است.انسان هست، ظرف هست مظروف هم هست.   

    مثلا: در کتاب «ناسخ التواریخ» نقل شده که شخصی به خدمت حضرت علی علیه‏السلام رسید و سؤال کرد که سه هزار سال پیش از حضرت آدم چه کسی بود؟ حضرت فرمودند: بشر؛ عرض کرد قبل از آن بشر کی بود؟ فرمود: بشر؛ سه بار این سخن تکرار شد، سائل سر به زیر انداخت. آنگاه حضرت علی علیه‏السلام فرمودند: اگر سی هزار بار هم سؤال می‏کردی، همین جواب را می‏شنیدی.

      زیرا خداوند متعال دائم الفیض است. و هیچ وقت منع فیض نکرده است و فیض خدا همیشه جاری بوده است. زیرا خداوند اول ندارد بلکه او همیشه بوده است. و در نتیجه فیض خدا هم همیشه بوده است. منتها هر زمانی فیض خدا به ایجاد یک نسلی بوده است. و این نسلی که ما داریم، مطابق فرمایش حضرت علی ( علیه السلام ) منتهی می شود به: آدمی که از خاک و آب خلق شده است.در قران هم به این موضوع اشاره شده زیرا: خداوند وقتی حضرت أم را آفرید، فرشتگان به گذشته استناد کرده و سوال کردند: آیا بازهم می خواهی کسانی را خلق کنی که در زمین فساد کنند؟

    حال به بررسی یکی از این منطق های بی منطق، که در مسئله شیطان است می پردازیم :وقتی خداوند دستور داد که همه بر آدم سجده کنند، یعنی تابع او باشند، شیطان از این کار سر باز زد و قبول نکرد. خداوند از او پرسید چرا این کار را نکردی؟ گفت: چون من از آتش هستم و: او ازخاک آفریده شده .و آتش برتر از خاک است! پس سجده نمی کنم چون من بر تر هستم.

این قیاس شیطان اولین قیاس در منطق است. و البته فقط برای آن موقع نیست، امروز هم همه منطقیون واهل فلسفه، از این قیاس استفاده می کنند. لذا نقد و بررسی آن به معنی نقد مسئله روز خود ما است.زیرا شیطان برای برتری آتش بر خاک، دلیلی نیاورد. از این قیاس فهمیده می شود که اولا شیطان خود را برتر می دید، و از این منظر معجون خلقت خود را هم برتر می دانست. و این از منظر او نیازی به اثبات نداشت!

   لذا شیطان با استفاده از این قیاس، امور سلبی را، ایجابی کرد. یعنی مواردی که خدا در وجود او، ننهاده بود را کامل دانست. مثلا علم و دانش، در وجود حضرت آدم بود که در شیطان نبود، زیرا خداوند همه چیز را به آدم یاد داد نه به کسان دیگر.

حال اگر منظر را هم کمی تغییر دهیم، وضع بد تر می شود. یعنی ناظر(ناطق) اگر آدم باشد، اثبات می شود که آدم ظرف بود و مظروف آن علم شد. یا ظرفی بود که قابلیت دریافت مظروف علم را داشت. اما شیطان این قابلیت را نداشت.و اگر علم موضوع با ارزشی باشد، پس آدم ارزشمند تر است.و شیطان باید سجده کند.

   در جریان قیاس کانتی هم ما این را می بینیم: کانت می گوید چون فکر می کنم پس هستم. یعنی اصالت وجود جهان محیطی، کم ارزش تر از جهان محاطی است. و این اشتباه است . زیرا محیط اجل از محاط است.

    باید گفت : چون خدا هست پس هستم. زیرا که محیط یا ذات هستی بوده که: من را به وجود آورده. من، از خود چیزی ندارد . ضمن اینکه من، ظرف است و: هستی مظروف. و این ظرف به میزان ظرفیت خود، از محیط،هستی پذیرفته است. در قران هم میفرماید:( ایاک نعبد)فقط ترا می پرستیم، یعنی تقدم ک در ایاک بر ن در نعبد.

     ضمن اینکه اگر منظر اصلی و محیطی، در این منطق داخل شود، کل موضوع فرق می کند. مثلا اگر از منظر خدا بر این مسئله نگاه کنیم، آتش یا شیطان اصلا برتری ندارد! بلکه برعکس، در قران بارها آمده که اعمال شما را، آتش نابود می کند و می سوزاند. یعنی ماهیت آتش در منطق قران، ویرانگری است.پس شیطان ویرانگری را برتر از آبادی می دانسته! زیرا خاک منشا هستی برای: گیاهان و موجودات زمینی است.

    در منطق، از منظر الهی، خاک که محل سر بر آوردن آدم است، منشا تولید و خلقت و تکثیر موجودات است. در حالیکه آتش سوزاننده جنگل و خانه ها، و حتی اعمال انسانی است. و مانند سیاهچاله های راه شیری، ماده را به ضد ماده تبدیل می کند.  

بنابر این فلسفه کانتی، منطق ارسطویی، وقیاس شیطانی هرسه بر من! استوار است لذا باطل است، و باید کنار گذاشته شود. و به جای آن علم الهی و: استدلال قرانی و استنتاج عقلی، به کار گرفته شود. .

Mantıksız mantık !

Genelliklenegatif modda , her iplik şeyi iptal edecek : o yanlış olduğunu kendisi dönüyor ! Ve böylecedöngüsü denir . Örneğin, Sokrates öğrenciler diğer karakterleri kabul gerektiğini söyledi. Bu mantıksal bir ifade anlamsız olduğunu ! Diğer bir deyişle , bir kısır döngü veya iptal ! Öğrenci , kendi öğrencilerine daha böyle Sokrates gibi diğer karakterler kabul diğerleri arasında vardır , tabiri caizse , Sokrates de kabul edilebilir değildir değilse Yani,.

Hikayenin bir tarafında . Karşılıklı veya bu kısır döngünündiğer tarafı geçersiz olduğunu : Sokratesmektubu kabul etmezse , o zaman Seçenekler : Öğrenciler diğer karakterler doğru kabul etmelidir ! Bendiğer karakterler , bu yüzden Sokrates kabul edilebilirkarakter . ,Hattınbaşkanı mı itiraf edecek . Builk ev olduğunu.

     Ama her şey doğru olduğu kanıtlanmıştır : Allah her ​​şeydir ! Orada , kendi kendine mevcut değildir . Şeytan Tanrı ve Şeytan varoldukları için arasındaki ilişkidir . İlgili bir moda da vardır . İnsanlar , orada Gereçler çanak da .

    Örneğin, kitabında "El - tawārīḵ dışlar " İmam Ali alıntı served bir kişi geldi ve Âdem'e üç bin yıl kim sordu? Daha önce de söyledim Kim insan insanlık dedi ? Söz konusu insan konuşmadilenci kafaları atmak , üç kez tekrarlandı . Sonra İmam Ali ( as) şöyle buyurmuştur : Eğerotuz bin kereaynı cevabı duydum soru varsa .

      Tanrı'nın lütfu kalıcı olduğu için. Yasağı lütuf olmamıştı ve Tanrı'nın lütfu her zaman güncel . İlk olarak , Tanrı değildir , ama o her zaman olmuştur . Tanrı'nınlütfu böylelikle daima olmuştur . Ama her seferinde bir nesil Tanrı'nınlütfu olmuştur . Biz İmam Alisözcüğe göre ( asm ) yol açtığını ,nesiliz : . Allah beni yarattığı gibi adam toz ve sudan oluşturulanKuran'da bahsedilen Been zamangeçmişe melekleri atıf ve sordu : hala yeryüzünde bozgunculuk yapmak bu insanlar istiyor musunuz?

    Oysakötülüksorunu ile ilgilenen mantıkmantık , bir çalışma : TanrıŞeytan reddetti ve bunu kabul etmeyi reddetti ki ona secde bütüninsanları sipariş . Neden etmedi diye sordu? Dedi : . Benateşim , o topraktan yaratıldı , Yangın kil daha iyidir ! Yani ben daha secde yoktur .

Bu benzetme şeytantasımmantığı bulunmaktadır. Bu sadece zamanında değil , şimdi tüm mantık , felsefe Vahl iyonları , analojikullanılmasıdır . Bu yorumla topraklarında yangın bizim gün . Şeytan üstünlüğü değil, neden kritik konularınduygusu. Bu benzetme Şeytan ilk olarak onun üstün gördüğünü anladı ve kendi yaratılış iksiraçısından daha iyi biliyordu edilir . Bu ispatlamak için gerekli değildir !

   Yani Şeytan bu benzetme ,olumsuz şeyler , pozitif kullanır . Tanrı'nın vardurumda , o tamamen anlaşılmış gitmişti . Allah size her şeyi öğretmek değil çünkü Örneğin , Adem'invarlığının bilinmesi ,şeytan değildi .

Biz sizin bakış değiştirmek için biraz zaman olsaydı ,durum kötüdür . Gözlemci ( konuşuyor ) Bir kişikap ve içeriği biri olduğu ispat edilirse idi . Ya da alma yeteneğine sahip bir kabıniçeriği. Amaşeytan . , Bu yeteneği yoktu , Ve bir bilim konusu değerlidir , bu yüzden insanlar daha değerlidir . Veşeytan secde olabilir .

   Bu yüzden ben düşünüyorum çünküKantçı benzetme sırasında , Kant diyor görüyoruz . Dünyayı çevreleyenortamınorijinalliği rağmen düşüktür . Bu yanlış. Çünkü çevreleyen ortamın ölümdür.

    Bu nedenle ben bir Tanrı değilim söylenebilir . Çevre ya da yaratılanevrenindoğası. Hiçbir şey kendi. Benden başka ,çanak : konteynerle ediliyor . Ve , kabın kapasitesinin , çevre kabul ediliyor. Kuran diyor ki : (Mark NBD ) sadece Mark'ın NBD içinde biri önceliklidir , sana ibadet .

     Bu arada,ana çevre perspektifi ,mantık bu meselenin farklı olmasıdır. Tanrı'nınbakış açısıyla bu konuya bakarsanız Örneğin, yangın ya da Şeytan üstün hiç değil ! Aksine,Kur'an eylemler, yangın ve yanmış olduğunu tekrar tekrar belirtiyor . Kuran yıkıcı , doğanın mantığı yanan . Üstün yapı bilinen yıkıcı kötülüğün ardından ! Onlar bitki vetoprak canlılar için toprakkaynağıdır çünkü .

    Mantıkla ,toprak oluşturulması ve organizmaların üremekaynağından ,insanlar üzerinde olanilahi bakış açısı . Yangın ormanları ve evleri ve hatta insan eylemleri yaparken yanma . Samanyolu , kara delikler , artık madde anti - madde gibi.

Böylece Kant'ın felsefesi , Aristo mantığı , bana üç ölçümler kötülük ! Bu yalanlara dayalı olup, kenara gerekir . Yerine İlahi bilgi :Kuran ve kullanılacak , rasyonel argümanlar türetmek .

 

55کشور آمریکای شمالی، فقط یک رای در سازمان ملل

چرا سازمان ملل،

 امپراطوری ایران را،

تجزیه کرد؟

ایران بزرگ بارها و بارها تجزیه شد، ولی بلافاصله توانست با یک رهبری سریع، خود را به اتحاد دوباره برساند. مثلا داریوش کبیر یا کورش و جمشید جم، از جمله کسانی بودند که در ایجاد اتحاد بین اقوام و: سر زمین های ایرانی، امپراطوری بزرگی را تاسیس کردند. و این فقط در زمان پیشدادیان یا: هخامنشیان نبود بلکه ساسانیان نیز، سرزمین بزرگی را متحد کردند.

      بعد از اسلام هم سامانیان و خوارزمشاهیان ، صفویه و حتی افشار و قاجار بر آسیای غربی و: آسیای صغیر و برخی از نقاط اروپا و آفریقا حکم روایی می کردند. ولی همیشه مورد طمع بودند و: تقریبا میتوان گفت دسیسه های روم شرقی، با دسیسه های دیگران گاهی باعث شکست می شده و: ایران تجزیه می شد.

    اما فرهنگ غنی ایرانی هر متجاوزی را برده خود می ساخت. نفوذ ایرانیان بر دربار بنی امیه و بنی عباس، و وسعت حکومت آنان که رشک قوم مغول را درپی داشت. و یا ایلخانان مغول که خود شیعه شدند و: به عمران و بازسازی این کشور پهناور پرداختند.

در زمان صفویه ایران بزرگ بر تمام جهان اثر گذار بود و: اروپا آهسته آهسته خود را به ایران نزدیک می کرد. و ایران زیرکانه رفتار خود را با اقوام اروپا تغییر می داد، تا انان سوء استفاده نکنند. گاهی در کنار فرانسه بود گاه، با انگلیس برعلیه روس ها بود و: گاهی هم با روس ها بر علیه انگلیس. و این امر تا قبل از تشکیل جامعه ملل در اروپا ادامه داشت . در این زمان اروپا کم کم خود را برعلیه ایران متحد می کرد، تا از این بازی ایرانیان فرار کند.

   البته فکر اصلی این کار از وودرو ویلسون، رئیس جمهور آمریکا بود. وی با این کار توانست غرب را، برعلیه ایران متحد کند و در همان زمان، استقلال افغانستان را به رسمیت شناخت و: حدود 58کشور را نیز کمک کرد تا: به عنوان کشوری مستقل مطرح شوند.

   در واقع با این کار آمریکا توانست: به کمک اروپایی ها از ایران بزرگ 58کشور بسازد و: برای هرکدام حاکمی جداگانه تعیین کند که :تابع ایران نباشند.

به رسمیت شناختن تمام کشورهایی که: تا آن موقع در نقشه حوزه تمدنی ایران قرار داشتند، زمینه را برای هرچه کوچکتر شدن ایران فراهم ساخت. روش آن ها این بود که بخشی از سرزمین ایران را، اشغال می کردند و بعد به آن ها می گفتند: ما به شما استقلال می دهیم. در هندو پاکستان و افغانستان و عراق، این موضوع را پیاده کردند و تمام زحمات نادر شاه را بر باد دادند.

روسیه نیز با اینکه در آسیا قرار داشت، با پیوستن به اروپا بخش دیگری از ایران را، تحت عنوان جمهوری های خود مختار جدا کرد. ولی  به آنان استقلال کامل نداد.

همه این حوادث در بین سال های 1290هجری شمسی، تا 1299یعنی کودتای رضاخانی انجام شد. و آمریکا در پشت پرده همه این طرح های استقلال طلبانه یا: از نظر ما تجزیه طلبانه بود. زیرا اروپا را هم با این سیاست، در گیر تجزیه طلبی کرده بود که: نماد عمده آن جنگ جهانی اول و دوم بود. و به خوبی میتوان دید که پس از دو جنگ، پیروز واقعی این کشتارها آمریکا بود. و توانست دیگران را تجزیه و خود را متحد کند. با طرح فدراتیو ویلسون، آمریکا متحد شد و ایالات متحده آمریکا لقب گرفت، ولی دولت های اروپا و آسیا تجزیه شدند و: به جنگ برای ترسیم مرزها پرداختند.

    آمریکا بعد از پیروزی در جنگ دوم جهانی، به بهانه کمک های مالی طرح مارشال به این تجزیه طلبی ها ادامه داد. مثلا در ایران به بهانه کمک به بلوچ ها یا اقوام دیگر، آن ها را به تجزیه طلبی تشویق می کرد. و همه اقوام داخلی ایران در این دوران، همین موضوع را داشتند و درواقع، آمریکا می خواست ایران هر روز کوچک و کوچک تر شود.

  اروپا هم سرنوشتی بدتر از این داشت و: آمریکا برای تسلط بیشتر جامعه ملل را تغییر نام داد و: به نیویورک برد . سازمان ملل متحد به بهانه: جلوگیری از جنگ مرزها 58کشور دنیا را به 196کشور رساند.

   اگر مطالعه ای در این زمینه صورت گیرد، برخلاف تبلیغات موجود، آمریکا همه کشورها را تجزیه می کرد، ولی در داخل خود به هیچکس اجازه استقلال نمی داد. یعنی 55کشور آمریکای شمالی، فقط یک رای در سازمان ملل داشتند. در حالیکه مولداوی و کریمه واوکراین و... هرکدام یک رای !

     البته آمریکا برای بی اثر کردن رای آن ها هم فکر کرده بود: با تشکیل شورای امنیت و: ایجاد حق وتو راه را بر تاثیرگذاری آرا کشورهای تجزیه شده بست.

    لذا ما از همه اندیشمندان روابط بین الملل، میخواهیم تاریخ را با دید باز مطالعه کنند تا: معلوم شود : همانطور که امام خمینی ره گفت: آمریکا شیطان بزرگ است، همه را به جان هم می اندازد تا حکومت کند. همه را به تجزیه طلبی تشویق می کند! ولی خود را هر روز متحد تر نشان می دهد.

هم اکنون واقعه کریمه و اکراین نمونه زنده آن است. در حالیکه برای مردم یک میلیونی شرق اکراین، دل می سوزاند برای جمعیت دویست میلیونی 99درصدی خودش، کوچکترین ارزش استقلال قائل نیست.

زمان آن رسیده که مردم بدانند: مسبب تمام کشتارهای جهان، از زمان ویلسون به این سو آمریکا بوده است و: ملت آمریکا بیش از این خفت یک رای در سازمان ملل را، برخود هموار نکنند.     


NedenBM

 İran imparatorlukları

Analiz ?

Büyükşehir İran defalarca ayrıştırılır , ama hemen bir erken kurşun oldu , onu tekrar bir araya olacaktır. Örneğin, Cyrus ve Darius kabileler veİran topraklarınınkafası arasındaki birlik oluşturmak olanlar da dahil olmakBüyük , ya da reçel , büyük bir imparatorluk kurdular . Sadece zaman Pishdadian ya :Sasani değil Ahameniş İmparatorluğu ,büyük kara birleşti .

      İslam ve Kharazmshahian hanedanı sonra , Safevi ve Kaçar , Afşar , ve hatta Batı Asya ve Küçük Asya , Avrupa ve Afrika'nın bazı bölgelerinde geçerli yönetildi. Ama açgözlülük konusunda her zaman vardı ve neredeyse bazen başarısızlık neden ve İran analiz edildi , Bizans entrika , başkalarınınentrikalarına söylenebilir .

    Ama herhangi bir saldırgan zengin kültürel yapımını üstlendik . Benî Ümeyye ve Benî Abbasmahkeme ve kıskançlık Moğol kabilesini kışkırttığını kendi hükümetininölçüde İran etkisi . Bu büyük ülkenininşaat ve imar başladı: Patrik Babürler veŞii idi.

Safevi İrantüm dünya üzerinde büyük bir etkisi oldu : Avrupa İran'a onların yaklaşımı yavaş olacaktır . İran ve Avrupa Zeki insanların davranışlarını değiştirmek istiyorsunuz , bu yüzden onları kullanmayın . Bazen Fransızca , bazenRuslara karşıİngilizlerle birlikte , bazenRuslara karşıİngilizlerle . Ve bu Avrupa MilletlerCemiyetioluşumuna kadar devam etti. Şu anda , Avrupa İran'a karşı birleşmeye az yaptım ,İranlılar kaçış oyunu .

   Woodrow Wilson ,ABD başkanınınçalışmalarınıntemel fikir . Oülkeninbağımsızlığını tanıyan ve yaklaşık 58 ülke bağımsız bir devlet olarak kabul edilmesi için yardım etmek , İran'a karşı veaynı zamanda birleştirmek için ,Batı ile iş başardı .

   Aslında, bunu yaparken Amerika olabilir :Avrupa katkısı büyük 58 ülke yapmak için : her cetvel içinfonksiyon İran olmadığını belirler.

O medeniyetinalanı haritasına kadar olan tümülkelerin tanınması , İran her şey küçülüyor içinbağlam sağlamıştır . Bu yaklaşım,İran topraklarının bir parçası , işgal oldu, sonra dediler : Biz size bağımsızlık vereceğim . Pakistan , Afganistan ve Irak'ta Hindular , bu çarçur Nadir Şah tümçabaları uygulamak olacaktır.

Rusya'nın Asya'da olmasına rağmen , Avrupa ayrı özerk cumhuriyetlerin altında , İran'ındiğer kısmı katıldı . Ama onlar tam bağımsızlık değildi .

Yıl 1290 Hicri Bütün bu olaylar ,1299 darbesine kadar REZAKHANI oldu. VeAmerika Birleşik Devletleriayrılıkçı bize tüm bu planları ya da bağımsızlık arkasında oldu. Avrupa'nın yanı sıra ayrılıkçılık dahil edildisiyaseti : Dünya Savaşı'nınbaşlıca sembolü. Ve de, biziki savaşlar ,gerçek bir zaferöldürme Amerika olduğunu görebilirsiniz . Vediğerleri analizlerini birleştirmek olacaktır. Wilson Federasyonu ,Amerika Birleşik Devletleri veAmerika Birleşik Devletleri seçildi , ancak Avrupa ve Asya'dahükümetler analiz edilmiştir planları :Savaş sınır çizmeye başladı .

    Bu ayrılık devam altında İkinci Dünya Savaşı'ndaABD zaferinden sonra,Marshall Planı verir . Örneğin,baloch ve diğer etnik grupların yardımbahanesiyle , bu bölücüleri teşvik edecektir . Ve bu süre zarfında İran halkı ,aynı sorunu vardı ve aslında ,Amerika Birleşik Devletleri İran her geçen gün daha küçük ve daha küçük olmak istedim .

  Avrupa hala kötü kaderi oldu : New York işlemler: Amerika daha baskın MilletlerLigi değiştirildi . Birleşmiş Milletlerbahanesiyle : savaş sınırları önlemek için 196 ülkede 58 ülkeleri öldürür .

   Bir çalışmapropaganda rağmen , bu alanda yapılırsa ,ABD tüm ülkeleri kıracak , ancak bağımsızlık içeride kimse izin vermedi . Kuzey Amerika'da55 ülke ,Birleşmiş Milletler sadece bir oy vardı . Moldova veKırım ve Ukrayna , ve her bir oyu varken !

     Amerika Birleşik Devletleri de bir konsey oluşturulması veanaliz ülkelere yakın oy üzerinde etkili bir veto oluşturma hakkında düşünmüştü bunu geçersiz oy kullandı.

    Bu yüzden tarih bir vizyon ile çalışmaya geri gidiyor , uluslararası ilişkilerin tüm alimleri : temiz olması için:İmam Humeyni AmerikaBüyük Şeytan olduğunu söyledi gibi , tüm bu hayatkuralı atar . Ayrılıkçı herkesi teşvik ! Her gün , daha birleşik , ama onların gösterir .

Olay Kırım ve Ukrayna , bunun şimdi canlı bir örneğidir . Doğu Ukrayna'da bir milyon kişi , kalp iki yüz milyon nüfusun kendi yüzde 99 için yanarken , bağımsızlıkküçük değeri verilmez .

Bu insanlar biliyorum zamanı : tümcinayetlerin arkasında ,ABD Wilson yana olmuştur :BM'de oylamaya Amerikan halkı daha aşağılayıcı , tahammül değil .

 

نقشه های بی خاصیت!

 وروابط بین الملل، بی خاصیت تر!

در تمام موزه های جهان نقشه هایی از ایران وجود دارد که: نشان می دهد بخش اعظمی از آسیا و: قسمتی از افریقای شمالی و اروپای شرقی متعلق به ایران بوده است. از زمان کورش کبیر، حتی پیشدادیان تا زمان ساسانیان ، سلجوقیان و صفویان، تا زمان تاسیس جامعه ملل در اروپا و: یا سازمان ملل در نیویورک. این نقشه ها نشان می دهد: سازمان ملل سرزمین های ما را، از سوی خودش به دیگران بخشیده است!

     واین نقشه ها، نمی توانند هیچ چیز را ثابت کنند! و فقط به درد مبارزه با سلام می خورد!زیرا باستان پرستان تصور می کنند که: سازمان ملل را اسلام به وجود آورده تا: ایران را تجزیه کند و به هرکدام یک پرچم و: یک حکومت بدهد و مرزهای آن ها را تعیین کند و: نگذارد کوچکترین تعدی به این مرز ها بشود.

   اگر راست می گویند بروند و این نقشه ها را، بر سینه سازمان ملل بزنند و حق ایران را بخواهند. چرا فقط زبان شان در داخل دراز است؟ چرا برای کوبیدن اسلام، از کورش و داریوش مدد می گیرند ولی، وقتی فیلم سیصد را می بینند خفه خوان می گیرند؟ و یک کلمه بر علیه آن نمی نویسند؟

    می بینیم که مثلا ارامنه همه ساله 24 آوریل را، سالروز اشغال سرزمین خودشان توسط ترکیه اعلام می کنند! و مراسمی را اجرا می کنند و خواهان بازگشت این سرزمین هستند. آن ها حتی لاچین و قره باغ را تصرف کردند ولی، این تصرف انها اشکالی نداشت!و کشتار آن ها از ترک ها، از نظر حقوق و روابط بین الملل بی ارزش بود! و هست. زیرا هنوز در اشغال آن ها است!

   یک قطعه زمین لانه جاسوسی آمریکا در ایران، توسط دانشجویان از آمریکا پس گرفته شد. سال ها  هنوز ایران را تروریست و گروگانگیر معرفی می کنند. اما انگلستان بهترین و مرغوبترین و: وسیعترین باغهای شمال تهران را، ضمیمه سفارت خود کرده و پس نمی دهد! ولی از نظر آن ها اشکالی ندارد!

این حقوق بین الملل نیست، بلکه ظلم بین المللی بر علیه ایران است. بد ترین مراسم همه اقوام وحشی و: نیمه وحشی ثبت می شود و: به آن ها به دیده احترام می نگرند. ولی نوروز باستانی ایران را، تا سال ها ثبت نمی کنند و قتی هم ثبت می کنند، دهها مدعی برایش می تراشند.

   زبان فارسی را زیر مجموعه عربی معرفی می کنند! و حروفی که ایران طراحی کرده به نام عرب ثبت می کنند. تمام دانشمندان ایرانی را عربی و بعضا سنی معرفی می کنند. دانشمندان ایرانی به فارسی صحبت می کردند، ولی به احترام قران کتاب خود را به زبان عربی مبین که زبان قران بود،  نه عربی بدوی، می نوشتند.

     لباس دانشمندان ایرانی همه به احترام: پیامبر و ائمه لباس عبا و عمامه بوده. در حالیکه لباس عربی، چفیه و عقال است و فرق می کند. و اگر تاریخ را خوب بخوانند، می بینند که چفیه یا روسری را اردشیر بابکان، برای آن ها باب کرد و: عقال را شاپور دوم ملقب به  ذوالاکتاف. زیرا عقال نشان بستن طناب دوکتف آن ها بود. تاریخ نشان می دهد اعراب بدوی، همیشه تابع ایران بودند و: فقط مواقعی که رومیان می خواستند حمله کنند، از این ها بعنوان پیشمرگان و طلایه داران، علیه ایران استفاده می کردند.

    به همین دلیل غرب و عرب، ایران را کشوری صحرایی و حشک وبی آب و علف، با تعدادی شتر نشان می دهند! بهترین نقاشی از ایران، چند شتر است در یک بیایان لم یزرع و: یک ساربان آن ها را می کشد و آفتاب سوزان از پشت: کوهان شتر به زمختی ظهر استوا می تابد. در حالیکه ایران، بیش از آنکه بیابانی باشد، کوهستانی است و جمعیت آن بیشتر در مناطق کوهستانی و: برفگیر زندگی می کنند. و البته همین وسعت فعلی هم، آب و هوای چهار فصل را دارد.

    نباید غافل شد که ضعف درونی هم، این مسائل را پیش می آورد. مثلا وقتی سلطان حسین صفوی شنید، که افغان ها پشت دروازه اصفهان هستند. نه تنها نا راحت نشد بلکه گفت: پس فعلا داخل اصفهان نیامدند؟ما فعلا پادشاه اصفهان هستیم!

    در زمان سازمان ملل، یعنی از حدود جنگهای اول و دوم، دشمن می ترسید به ایران حمله کند، ولی ضعف نفس قاجار و پهلوی، باعث می شد تا آن ها جرات پیدا کنند و: بخشهایی از ایران را جدا کنند. این روند جدا کردن تا سال 1348 هم ادامه داشت. و به بهانه رفراندوم ساختگی بحرین را هم: از ایران جدا کردند. آن موقع بحرین استان چهاردهم ایران بود.

  بعد از انقلاب اسلامی قصد سازمان ملل آن بود که: باز  هم ایران را کوچکتر کند. او قول داده بود که اگر هریک از اقوام ایرانی، قطعه زمینی را جدا کند ابتدا، خود مختاری و سپس به آن ها استقلال بدهد. و یا در واقع استقلا آن ها را به رسمیت بشناسد.


 Haritalar işe yaramaz !

 Uluslararası ilişkiler ,daha fazla işe yaramaz !

İran , Kuzey Afrika ve Doğu Avrupa'da parçaları :dünyanın bütünmüzelerde , daha çok Asya göstermek İran haritaları vardır. Ya BM : CyrusBüyükzaman, Milletler Avrupakuruluşuna kadar bile Pishdadian Sasani , Selçuklu ve Safevi kadar . Bu harita ülkemizinBirleşmiş Milletler , kendisi tarafından başkalarına verilen gösterir!

     Wayne haritaları, bir şey ispat edemez !sınırınaufak şiddet yapmaz .

   OnlarBMsağ göğsüneharitaya düz gitmek isterlerse . Neden sadece uzun kendi dilinde ? Neden İslam Cyrus ve Darius'unisabet yardımcı olacaktır , ama gördüğünüz zaman üç yüz filmler okuyucu boğdu edilir ? Ve buna karşı bir kelime yazmıyorsun ?

    Görüyoruz ki 24 Nisan gibiErmeniler her yıl , onlar tarafından vatanları Türkiye'nin işgalininyıldönümü ! Ve bir tören gerçekleştirmek ve bu bölgeningeri dönüşünü talep ediyor . Hatta Karabağ , Laçin işgal edildi, ama fethetmek için Tamam oldu , hukuk ve uluslararası ilişkiler açısındançatlaklarınimha değersiz oldu! Ve iyi . Hala işgal Çünkü !

   Amerika Birleşik Devletleri öğrenciler tarafından CasuslukABD Den bir arsa , geri çekildi . Teröristler vefailinhala tanıtılacaktır . Ancak Kuzey Tahran'da İngiltere'nin en iyi ve en iyi ve en büyük bahçeler ,elçiliğe bağlı , ve daha sonra yapmak değil ! Ama iyi !

Bu uluslararası hukuk , ancak İran'a karşı uluslararası bir adaletsizlik değildir . Tüm yabani akrabalarınınkötü kutlama : yarı vahşi kaydedilir ve saygı gibi bakmak . Onlarkaydını incelemek kadar Ama eski İran , onlarca onu tıraş iddia , kayıtlı değil .

   Arapça alt Farsça dil girmiştik ! Tasarlanmış veArapça adı kaydının mektupları . BütünArap ve Fars alimleri genellikle yaş tanıtmak. Farsça konuştuğu , ama onun kitabı ArapçaKur'an ,Kur'an'ındili ortaya çıktı , hiçbir Arap ilkel saygı için İranlı bilim adamları , yazdı.

     İranlı bilim adamları Peygamber ve elbiseler ve türban giymiş imamların şerefine tüm giyinmiş . Arap garb ve Qal Chfyh ve değişir . Geçmişi iyi bir okuma ve eğer , görmek veya eşarp bu Chfyh Ardeşir I , kendisi için o ve Bob :Qal Zolaktaf Şapur II takma. İp Dvktf kapanış çünkü Qal göstermektedir . TarihçeRomalılar saldırmak istedi , ve bu Peşmerge gibi öncüler , İran'a karşı kullanıldığı zamanBedeviler her zamanyalnızca birkaç kez olduğunu göstermektedir .

    NedenBatı ve Araplar , daha birkaç gösterileri ile İran çöl ve kuru ot , su , internet , ! İran'danen iyi resimler , çorak gelmek için daha fazla ve daha birçok : bir devegüneşin arkasından onları öldürür :beceriksiz deve hörgücü öğlen ekvatoru parlar . Süre yerineçöl daha İran , dağlık bölgelerdedağlar venüfus : karlı yaşıyor. Aynı ölçüde , ancakmevcut iklim dört mevsim vardır .

    Gündeme getirilenkonularıniç zayıflık ihmal etmeyin. Örneğin,Sultan Hüseyin Safevi duyunca , Afganlarhedefiarkasında bulunmaktadır . Orada sadece rahatsız değildi , ama terkandan sonra , şu andaKral var dedi !

    Birleşmiş Milletler de , yani yaklaşık Savaşları I ve II ,düşman İran'a saldırmak için korkulan , ancakKaçar ve Pehlevi nefeszayıflığı , cesaret almak için onları neden : İran ayrı parçalar için . Bu ayırma işlemi 1348 yılından beri devam etmektedir . Referandum sahte bahane Bahreyn : İran izole . İran'ın Bahreyn sonraOndördüncü il .

  Devriminden sonra BM'ye gidiyordu : İran hala küçüktür . O söz o herhangi İranlı etnik grupların ilk kara parçası ayrı ve bağımsızlık sonraözerklik eğer . Ya da aslında onların bağımsızlığını tanır.

 

تنها راه نجات اکراین


اکراین ، تمام کشورها و تمام انسان ها، فقط یک راه نجات دارند و آن :خدا جویی و اعتراف به وجود راهنمایی های اوست. زیرا ممکن است اکراین فکر کند:اگر به روسیه پیوند داشته باشد نجات پیدا می کند. یا اگر در دامن غرب باشد، بهتر است. ولی اتفاقا همان اکراین چندین بار همه این ها را تجربه کرده است. وقتی به شوروی سابق ملحق شد، با خیال کشور مستقل و آزاد  که: به عنوان یک جمهوری به اتحاد جماهیر شوروی می پیوندد .

اما این خوش خیالی فقط در باغ سبز بود و 74 سال، زجر و شکنجه در پشت دیوار آهنین نتیجه این خوش خیالی بود.  انقلاب اسلامی که رخ  داد و: پیام فروپاشی شوروی سابق را، از زبان امام خمینی شنیدند ولی آن را شعار دانستند . حتی وقتی شوروی سابق فروپاشی واقعی کرد، باز هم به جای پذیرفتن امام خمینی، به سوی غرب رفتند. و با اینکه ایران اولین کشوری بود که استقلال آن را به رسمیت شناخت، ولی توجهی به آن نکردند.

    وجود قوم سکا ها که با سیستانی ها، هم ریشه محسوب می شوند و: یا استان خرسون که با خراسانی های ایران هم تبار هستند، ریشه اصلی پیوند این دوملت است ولی، در های و هوی تبلیغاتی غرب گم شد.

   البته اکراینی های زیادی به اسلام علاقمند بودند،زیرا اسلام دومین دین رسمی آن است ، با اینکه مسلمان ها در آمار نمی اوردند؛ و به ویژه به ایران می آمدند و: در خیلی از معاملات بعد از فروپاشی، با ایران همکاری کردند و: بسیاری از علوم مورد نیاز ایران را تامین کردند. ولی زرق و برق غرب چشم آن ها دزدیده بود. رفتند و به جای اتحاد جماهیر شوروی، به اتحادیه اروپا پیوستند.

اما دنیای رنگی اروپا فقط، لباس رنگی نارنجی  به آنان داد و: نارنجی پوش ها قدم به میدان گذاشتند. و کردند آن چه نباید می کردند! تا جایی که زجر شوروی سابق، بطور کلی از ذهن آن ها رفت و: زمزه بازگشت به روسیه آغاز شد.

   روس تبارها که مدتی بخاطر رفتار خشن خود در پشت دیوار آهنین، سر در لاک خود فرو برده بودند، کم کم مانند مار خوش خط و خال از خواب زمستانی بیدار شدند، و نیش خود را آماده کردند. آن ها گفتند زهر مار هرچه تلخ است ولی، داروی بسیاری از بیماری ها است! و شعار پیوستن به برادر بزرگتر را سر دادند.

البته این بار هم از همان سوراخی گزیده شدند که قبلا! .. به اسم استقلال شعار دادند ولی جزو خاک روسیه شدند! و رای های زیر سرنیزه کار خود را کرد. و اکنون راهی ندارند که گفته اند: خود خواسته را تدبیر نیست. اکنون کریمه ای های اکراین، از درون خودشان می سوزند و بیرون دیگران را می سوزانند.

از درون هر روز استقلال  و هویت خود را از دست می دهند، و یک قبیله مسلمان مجبور می شوند خود را روس تبار معرفی کنند! و از سوی دیگر به روس تبار های اکراین، باید پیام خوشبختی و نجات ارسال دارند!. حتی اگر شکایتی هم داشته باشند، کسی به آن گوش نمی دهد و یا: نمی گذارند که گوش دهد.

زیرا شکایت کریمه ای ها از دوحال بیشتر نباید باشد: یا از سگ به خرس پناه ببرند یا: از خرس به سگ. یا باید اعتراضشان از نوع نارنجی باشد تا: اتحادیه اروپا تاییدشان کند و: یا از نوع روس تبار ها باشد که روسیه به آن گوش کند و حمایت نماید.

    البته از نظر ما هردو طرف در اشتباه هستند، و تئوری ما می گوید که (اللهم اشغل الظالمین بالظالمین) است. اسلام هراسان و ضد اسلامیان به جان هم افتادند و: هرچه از دو طرف کشته شود به سود ما است!

اما راه بهتری هم هست. مردم اکراین به دور از هر گونه گرایش غربی یا شرقی باید تصمیم جدی بگیرند. نه فریب روس تبار ها را بخورند، تا باردیگر در دام سازمان های :مخوف و خشن گرفتار شوند و: نه به غرب دل بستگی پیدا کنند تا: فقط به تابلوی آن ها تبدیل شوند و: خط  مقدم جبهه آن ها باشند.

اکراین به دلیل استعداد های فراوان، در تجارت و علوم روز میتواند. راهبرد جهانی برای خود داشته باشد، فقط شرط آن حفظ استقلال آن ها است.


Ukrayna kurtarmak içintek yolu

Allah'ınvarlığını kabul etmek ve O'nun rehberlik arayan : Ukrayna, tüm ülkelerin ve tüm insanların tek bir çıkış yolu olurdu . Rus tahvil kaydedileceğini Ukrayna düşünüyorum olmayabilir. Veyakucak Batı ,daha iyi eğer . Ancak Ukrayna tüm bu birkaç kez yaşadığı gerçeği. Sovyetler BirliğiSovyetler Birliği birleştiği bir cumhuriyet olanhayal , özgür ve bağımsız bir ülke katıldığı zaman .

Ama bu gönül yeşilDemir Perde acı ve işkence gönülsonucu , sadece 74 yaşındaydı . Eski Sovyetler Birliği'ninmesajı , İmamdil ilahi duydum, ama bunu biliyordu :İslam Devrimi oluştu . Sovyetler Birliği'ninçöküşü gerçek , yerine İmam Humeyni'yi kabul tekrarBatı'ya gitti bile. Ve İran bağımsızlığını tanıyanilk ülke oldu , ama bu önemli değildi .

    Orada Sistains Seca ,kökleri görülür insanlar : İran veya iniş HorasanKherson il , ancak bu iki ülke arasındakiilişkininkök ,ticari telaş Batı kayboldu .

   Elbette, Ukrayna çok İslamistatistiklerindeMüslümanlarlaikinci din olduğu için , İslam dinine ilgi etmedi , ve başta İran veçöküşünden sonra birçok esnaf , İran ve çok işbirliği var onlar bilimingereksinimlerini karşılamak . AmaBatı'nın gözleriglamour çalındı. Bunun yerineSovyetler Birliği'ne gitti , AvrupaAB'ye katıldı .

Ama Avrupa , sadece renkdünyasında , turuncu renkli elbise onlara verdi : turuncu kapak adım sola alanı . Ve onlar ne yaptı ! Bildiğim kadarıylaSovyet zulüm gibi , onlar tamamen aklın dışarı gitti : ZMZ'nin · s Rusya'ya dönmeye başladı .

   Çünküdemir perde başının arkasında şiddet davranışı etnik Ruslar kendi içine çekilmiş iken, yavaş yavaş , bir yılan Hoşgeldiniz köstebek gibi kış uykusundan uyanmış ve ısırmaya hazır edildi . Bunlar yılan zehiri gibi acı söyledi, ama pek çok hastalık tedavi ! Onlar ağabeyi katılarak sloganlar attılar .

Ama bu sefer ben zatenaynı delikten ısırıldı ! Bağımsızlıkadını zikretti , ama Rus topraklarının bir parçası idi. ! Ve işinsüngüleri oy . Ve şimdi söylemek için hiçbir yolu yoktur : kendi kendini yönetmek değildir . Şimdi ,Kırım ve Ukrayna , vediğerleri içinde yanık yanık bırakın.

Her gün bağımsız ve kendi kimliklerini kaybetmeye ve bir Müslüman klan onun Rus asıllı tanıtmak zorunda ! Öte yandan Ukrayna'daetnik Ruslar , biz mutluluk ve kurtuluş bir mesaj gönderiyor . Onlar bir şikayet olsa bile , onu dinlemek değil ya onlar dinleyecek değil .

İki iyi çünkü Kırım bir şikayet değil : bir köpek ya da bir ayı veya sığınırım :ayı köpek . Ya da protestoturuncu : Avrupa Birliği onaylamak ve olabilir : ya onu dinleyin ve Rusya'yı desteklemek için Rus asıllıtürü.

    Ancak , bizce , her iki tarafın yanlış , ve teori bize söyler . John daİslam İslamofobi karşısında düştü :İki taraf bizim lehimize öldürüldü !

Ama daha iyi bir yolu var. İnsanlar uzak ciddiye alınması gereken herhangi bir kararın Batı veya doğu Ukrayna eğilimindedir. Rusları aldatmak değil , Amerikalılar yemek , böylece bir kez daha örgütleri içinde sıkışıp :korkunç ve şiddet , veBatı'ya hiçbir eki tahakkuk bulmak için : sadece oturum ve : Bunlarcephe hattı vardır .

Iş nedeniyle ve bilimbüyük yetenek Ukrayna güncellenebilir. Tek şart olarak küresel strateji bağımsızlığını korumak olduğunu .