1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

علت العلل تا: علل اربعه!


اشتباه فیلسوفان حتی فلاسفه اسلامی این است که: اول علیت را اثبات می کنند و از سلسله علت و معلولی، به علت العلل دست پیدا می کنند!یعنی منت می گذارند و خدا را اثبات می کنن!د یا آن را کشف می کنند. می گویند فیلسوفی خیلی زحمت کشید ت:ا برای نفس خود، خدا را اثبات کند ! شب خواب دید که خدا به خواب او آمده و: از وی تشکر می کند!

درست و صحیح بودن روش فلسفی به این است: بجای رفتن از پایین به بالا، از بالا باید به پایین بیاییم. یعنی به جای اثبات علت العلل ! از طریق علت، برعکس باید عمل شود، زیرا واقعی تر است که اول: علت العلل اثبات شود. یعنی ذات احدیت، یک واقعیت علمی و فلسفی بدیهی باید تصور شود. و بدیهیات نیاز به اثبات ندارند. همه بدیهیات فعلی فیلسوفان ذهنی هستند، اما این بدیهی واقعی و خارج از وجود ما است.

چه ما باشیم یا نباشیم، خدا هست! حتی اگر هیچ انسانی روی زمین نباشد و هیچ تفکری نباشد، باز خدا هست. لازم نیست دکارتی به دنیا بیاید! بگوید چون می اندیشم پس هستم ! چون من هستم پس خدا هم هست!چه دکارت یا کانت ، نیچه یا فیخته، هگل یا مارکس باشند چه نباشند خدا هست! لذا یک امر بدیهی و: از مسلماتی است که: نیاز به اثبات ندارد.

   حالا که خدا هست، آفرینش های او هم هست، یعنی از توحید ذاتی به توحید افعالی می رسیم. زیرا بازهم چه ما باشیم یا نباشیم، چه عقل  و فکر و فلسفه باشد یا نباشد، خدا و آفریده های او هست. درواقع این چرخ گردون، بدون ما هم می چرخد . دیو و دد ، باد و ابر، ماه وخورشید بدون ما هم کار می کنند! و این سیر من الله است. لذا اول باید سیر من الله باشد، تا سیر الی الله هم معنی پیدا کند. ما معمولا کار ها را برعکس انجام می دهیم! یعنی اول الیه راجعون را معنی می کنیم و: فکر می کنیم در بطن آن معنی اولیه، مستتر است.

چون خدا جهان را آفریده علت مادی و صوری، علت فاعلی و غایی آن را هم طراحی کرده، و برای ما بیان داشته است. یعنی فهم ما از جهان نباید خارج از: اسباب و علل واقعی باشد. و اسباب و علل واقعی را هم خدا آفریده،خودش هم به آن سامان داده است.

از نظر این مقاله، فیلسوف باید مانند دانش آموز، هرچه را نمی داند از معلم خود بپرسد. نه اینکه برای خود جواب های: من در آوردی ردیف کند. ما هرچه را نمی دانیم، از خدا باید بپرسیم، نه اینکه او را کنار بگذاریم، خودمان چیزهایی به هم به بافیم، بعد خدا را بیاوریم! اگر در این بافته های ذهنی ما جا شد، بگوییم بیا داخل بازی !و اگر هم نشد عذر او را بخواهیم.

چه در قران و چه در روایات، آمده که دنیا بازی است! ولی علت کار های دنیا بازی نیست. طبق آیات قران :( انماالدنیا لعب و لهو و..) دنیا بازیچه است و یا:(انا زیناالدنیا بمصابیح) ما دنیا را با شبه چراغ هایی زیبا ساختیم. (تا چشم بینندگان از ان لذت ببرد.) پس رابطه انسان با افرینش دنیا و: یا همان درک علت مادی و  غایی با هم فرق دارد: علت مادی آفرینش دنیا، بازی است اما علت غایی آن بازی نیست. و نباید کسی آن را بازی بداند!(افحسبتم انما خلقناکم عبثا؟) آیا فکر کردید ما شما را بیهوده آفریدیم؟

   مفهوم فلسفی این است که: اگر بازیچه به دست شما دادیم، قرار نیست از آن بیهوده استفاده کنید! و بدون هدف آن را بازی کنید. بازی در اینجا باید باعث رشد و تعالی گردد. و انسان با دستیابی به امکانات مادی، روح خود را پرورش دهد و بر: علوم خود اضافه کند.

  برای درک علت غایی از افرینش، ما مجبوریم به اسطوره های مورد نظر خدا توجه کنیم، در بسیاری از روایات و احادیث گفته شد :( لولاک لما خلقت الافلاک)  اگر تو نبودی این دنیا را نمی افریدیم. یعنی علت غایی این دنیا، وجود انسان برتر یعنی: حضرت محمد یا علی و: یا بنابر برخی روایات، حضرت فاطمه س است.

  در علت فاعلی هم حرف داریم: همه چیز را خدا افریده، بنابراین علت فاعلی خدا است. و اگر بشر چیزی را کشف یا تغییر می دهد، در واقع آن را خلق نکرده، بلکه فقط آن را فهمیده است . مثلا وقتی اورانیوم غنی شده 20درصد را نگاه می کنیم، این به معنی این نیست که آن را ما ساختیم! بلکه آن را که قبلا ساخته شده و: در معادن وجود داشته! شناخته و جدا کرده ایم! و این علت فاعلی هم اینطور نیست که: فقط در اول سلسله علت و معلول باشد ! یعنی یک روز خدا،آن را خلق کرد و رها کرد! قران می فرماید (کل یوم هو فی شان) خدا هر روز در حال کار( آفرینش) است.

معنی این حرف آن است که اگر، بمب اتم را کشف کردیم فرمول آن، قبلا بوده و ما تازه فهمیدیم!

   البته برای درک بهتر مسئله ( ابا  الله ان یجری الامور الا باسبابها) خدا همه کار ها را از مجاری و سبب های خودش انجام میدهد، ناچاریم علت فاعلی را دارای مراتب بدانیم: یعنی خداوند قدرت و خلاقیت خود را به انسان نیز ارزانی داشته!(انی جاعل فی الارض خلیفه) و او هم از سوی خدا میتواند خلاقیت داشته باشد. و عملکرد آن این است که ذهن خلاق، با نور الهی روشن می شود و: جرقه اختراعات و ابتکارات، از سوی خدا بر مغز: مخترعین می نشیند.

علت صوری و دیگر مباحث هم، باید دچار تحول از بالا بشود زیرا که: ما به علت فهم نازل خود، ابتدا صورت های موجود را تصور می کنیم، لذا درک صورت های بالا، برای ما مشکل می شود. و مثلا :قیامت و عالم برزخ را نمی توانیم درک کنیم. اما اگر از بالا نگاه کنیم، صورت های فلکی و آسمان ، یا کل افرینش را ببینیم، دیگر مسئله قیامت و صحرای محشر، عجیب نخواهد بود.

چنانکه حضرت علی ع میفرماید: من آسمان ها را بهتر از زمین می شناسم!و دلیل فرموده ایشان هم، بیانات پیامبر در مورد سفر معراج است.     


İlk nedeni : Dört Nedenleri !
İslam felsefesi filozoflar bile ilk nedenselliği ve nedensel serisi , edindikleriilk nedenini ispat karıştırmayın olmasıdır! Allah'ınlütfu bırakın onlar kanıtlamak mı? Ya da keşfedeceksiniz . Tanrı senin nefes için kanıtlamak :filozof söylemek için çok sorun aldı ! Gece Tanrı uykuya geldiğini hayal : O teşekkürler !
Felsefesinin doğru bir yöntem şudur : yerine aşağıya yukarıya , yukarıdan gidiyor geliyor . Bunun yerineilk nedenini ispat ! Ilk neden ilk kanıtı olduğunu daha gerçekçi olduğu için eylemnedeni tersine çevrilmesi gerekir . Tanrı'nınözü , bilimsel bir gerçektir kabul ve felsefi alınmalıdır . Vebariz bir ihtiyaç ispat edilememiştir . Zihin tüm güncel filozoflar , ama ortadabariz doğrudur ve biz orada .
Biz ya da değil , ne bir Tanrı vardır ! Yeryüzünde hiçbir insan Tanrı'nın , hatta herhangi bir düşünce değildir. Kartezyen doğmak gerekli değildir ! Ben öyle düşünüyorum çünkü ! Tanrı Ben çok varım! Descartes ya da Kant , Nietzsche ya da , Hegel veya Marx , ya da ne ya Tanrı değil! Yani açık bir gerçektir :Müslüman : hiçbir kanıt gerektirir.
   Şimdi bir Tanrı olduğuna , O'nun yaratma , ulaştığıİlahi fiillerin yanidoğasında birliktir. Tekrar ya da değil bunu nasıl ,akıl , zihin , ve felsefe olsun veya olmasın , Tanrı ve yaratıklar olduğunu. Aslında, bizim dönüşler olmadan cennettekerlekler. Bizim iş olmadan Dave veÖlü , Rüzgar ve Bulut , Ay Güneş ! Ve tabii ki ben Allah'ım . Öncelikle bu benim sarımsak Tanrı olmalı , bu yüzden sarımsak Tanrı'dan eş yapar . Biz genellikletersini yapın ! Yani, biz Bizbirincil anlamı içinde , gizli olduğunu varsayalımilk katmanını almak anlamına gelir .
Allahdünya 'ın maddi ve biçimsel nedeni ,konununnihai nedenini oluşturulan ve o tasarladı ve bize sunulan çünkü. Bu doğruönemli faktörlerden dışdünya bizim anlayış değildir . Ve oyuncaklar ve Allah'ın yarattığıgerçek nedenleri , kendini düzenledi .
Bu yazıda açısından,filozof , bir öğrenci olarak , öğretmenin her şeyi bilir isteyin . Değil kendi cevaplar : Bensatır getirdi . Biz o zaman Tanrı getirmek , birlikte , bir kenara onu , bizim şeyleri Tanrı değil sormak gerekir , her şey bilmiyorum ! Biz ,zihinsel dokuma yerleştirecektir devreye girer demek , ve istediğiniz olmasaydı onu özür dilemek .
NeKur'an veHadis ,oyun dünyasında geldi geliyor ! Ama dünya bir oyun değil çünkü . Kuranayetleri :Dünya ' oyuncakları ya da ( . ) : ( ) Biz güzel ışıkları gibidünya yaptı . Materyal nedeni vemaddi dünyanın yaratılışnihai nedenininanlaşılması farklılıklar vardır ya, amanihai nedeni oynamak için değil :evren ve insanın ilişkisioluşturulduktan sonra ( .Izleyicileringözünde için zevk ) oyunu. Ve kimse ( ) biz boşuna yarattık düşünüyor musunuz oynamak istiyorsunuz ?
   Felsefi kavram biz eline oynuyorsanız , boşuna kullanmak için gitmiyorum ki ! Oynamayı hedefleyen olmadan . Büyüme ve mükemmellik burada oynanmalıdır. Elde etmek için insan ve maddi kaynakları , ruhunuzu ve eklemek için bilim beslemek .
  Yaratılışınnihai nedenini anlamak için , Tanrı hakkında mitler dikkat etmeniz gerekiyor , biz bu dünyayı yarattı olmazdı değilse ( ) pek çok hikaye ve gelenekleri söylendi . Dünyanın en büyük insan varlığınınnihai nedeni , yani : Hz Muhammed veya Ali : Bazı geleneklere göre ya da , Fatima Zahra olduğunu.
  Biz bu konuda konuşmaknedeni: Allah her şeyi yarattı, sonra Allahkonudur. Ve insanlar bir şey aslında ' değil , ancak ' değişecek sadece anladım s keşfetti eğer . Bizyüzde 20 zenginleştirilmiş uranyum baktığınızda Örneğin, biz yapılmış anlamına gelmez ! Ama zaten madenleri var yapılan biriktirdi! Biz tespit ve izole var ! Ve budurum , sadece neden ve etkisi bir diziilkkonu değil! Bir gün Allah yaratmıştır ve sol demektir ! Kur'an-ı Kerim ( ) Tanrı günlük iş ( ) olduğunu söylüyor .
Demek ki biz daha önce bilinen ve bizim için yeni olanbomba formül bulursa !
   Kanal iş ve Tanrı'nın nedensorunun daha iyi anlaşılması için () onun yaptığını bütün , bu yüzdenkonu bilmek için çok neden var : Tanrı insanın üzerine yaratıcılıkgücünü ihsan olduğunu ! ( ) VeTanrı yaratıcı olabilir de oldu. Ilahi ışık yanar ile performansyaratıcı akıldır : buluş ve yaratıcılıkkıvılcım ,Tanrı Beyin mucitler geliyor.
Biz onun ilk izlenimvahiy sunulacak anlıyorum çünküresmi nedeni , diğer konular ,üst değiştirilmesi gerektiğini , bu nedenleyukarıdaki anlamak , bizim için zordur . Örneğin : Yargı ve Araf anlayamıyorum . Ama yukarıdan bakarsanız ,gökyüzününtakımyıldızları , veya yaratılış , diriliş ve çöller fantastik sorununtamamını görmek şaşırtıcı değildir .
Hazreti Ali der ki: Ben yeryüzü cenneti daha iyi olduğunu biliyorum , ve o da belirtilen çünkü ,Peygamber ' in yükseliş yolculuğunda ilgili ifadeler .

چگونه میتوان به یک نظم فلسفی رسید

چگونه میتوان به یک نظم فلسفی رسید

راسیونالیست ها ، عقل گرایان معتقدند: فلسفه باید عقلی باشد و هرچه که عقل ما ادراک می کند، آن را حلاجی کند.و غیر آن را قبول نکند . سقراط می گوید: دانشجو نباید حرف دیگران را قبول کند! و یا: دیگران که :تجربه گرایی و حس گرایی را تبلیغ می کنند. در نهایت مشکل فلسفه بر زمین می ماند و: هرکس اصولی را که پیشنهاد کرده می پذیرد!

  یکی از دلایل پدیدار شدن سوفسطائیان هم همین بوده . زیرا در دوران آن ها مثل دوران ما ،که در دعاوی وکیل انتخاب می کنند، بوده است . وکیل هرکسی قوی تر بود، حق با او بود! آن هم نه در ارائه مدرک یا مقارنات و غیره، بلکه در فن بیان ! زیرا اگر کسی فن بیان خوبی داشت میتوانست: بهترین مدارک را هم ساختگی نشان دهد.

  هم اکنون علت کشف نشدن فساد، مخصوصا فساد اقتصادی همین است. زیرا مفسدان، قبل از هرکاری مجاری مدرک سازی را مطالعه می کنند. یعنی ابتدا سعی می کنند بفهمند کارآگاه، قاضی یا وکیل از چه راهی به مدارک دست پیدا می کند؟ و اگر آن را پیدا کرد چطور مستند می کند و: از آن دفاع می کند. این روند به او کمک می کند: اولا مدرک به جا نگذارد و: اگر هم جایی مدرک جرم به جا ماند، چگونه آن را تکذیب یا غیر قابل استناد جلوه دهد.

   فیلسوفان هم اول اصول یا مطالبی را بیان می کنند، که آن را واضحات میدانند و بعد، براساس این اصول تفکر خود را بیان و: استدلال خود را محکم می کنند. آن ها دچار یک اشتباه بزرگ هستند و آن: فیلسوف اصلی را نادیده گرفتن است . البته به نظر نمی رسد کسی که فیلسوف شده، اشتباه کند بلکه به عمد چنین کاری می کند.زیرا می خواهد خودش عقل کل باشد. نه کس دیگری . فهم او فقط درک درست است و بقیه نا صواب می اندیشند!لذا آنان مسلمات روشنی را کنار می گذارند و: مسلمات خود ساخته یا خود اندیشیده را، به میدان می اورند.

  مثلا ما در روایات داریم : (اول من قاس الشیطان) اولین کسی که قیاس کرد شیطان بود. زیرا گفت من از آتش هستم و: بشر از خاک و آتش بهتر از خاک است. و لذا آتش نباید برخاک سجده کند .

   در این استدلال دو اصل مهم وجود دارد: اول اینکه نگفته به چه دلیل آتش بهتر است؟ زیرا همین که او از آتش است، کافی است که آتش بهتر باشد! و دوم اینکه استدلال خود را قوی تر از: استدلال آفریننده خود یافته و خدا را به: استدلال اشتباه متهم کرده است.

و با این منیت بزرگ که: در ابعاد این روش استدلالی است، می بینیم اساس استدلال فیلسوفان را تشکیل می دهد. البته طبق تعریف سه نوع استدلال وجود دارد: استقرا که از جزء به کل است ،قیاس که از کل به جزء است،تمثیل که از جزء به جزء است. البته این امر در ظاهر مهم نیست، زیرا می گویند مگر راه دیگری است؟

اما راه دیگری هست که به علت شدت وضوح، نادیده گرفته شده مانند کسی که: در روز روشن به دنبال نور می گردد، یا ماهی در داخل اب دنبال آب می گردد. ما با تمام وجودمان از هوا استفاده می کنیم ولی، با یک سوال ساده که هوا را نمی بینیم، آن را هیچوقت به حساب نمی اوریم. تنها وقتی به یاد هوا می افتیم و: ارزش آن را درک می کنیم که:به مرض تنگی نفس گرفتار آییم.

      معنی فلسفی این حرکت ان است که :خدا، آن بزرگ فیلسوف را هرگز به حساب نمی اوریم و: در معادلات به کار نمی بندیم، زیرا حس می کنیم مسئله خیلی ساده می شود! و از حالت فلسفی بودن و بغرنج شدن دور می شویم. اول او را کنار می گذاریم و بعد، با استدلال خود بر او منت گذاشته، به بازی دعوت می کنیم. و این همان منیت شیطانی است که: فکر می کنیم مخ ما بهتر از اندیشه پروردگار، کار می کند و بهتر از آفریننده اش فکر می کند.

   پس برای داشتن یک نظام فلسفی جدید، باید اولا خدا را برتر از خود بدانیم :و به جای اصول من در آوردی یا: بشر ساخته به اصول الهی بیاندیشیم. ثانیا بدانیم که این اصول ساخته ذهن نیست، که در مورد هر فیلسوفی فرق کند، بلکه واقعی و عینی است.

توحید و نبوت و معاد، سه اصل مهم فلسفی است: حضرت علی ع میفرماید:( رحم الله امرا علمت من این فی این الی این). خداوند رحمت کند کسی را که بداند: از کجا آمده و در کجا قرار دارد و: به کجا می رود. جواب این سوال در قران داده شده و: خداوند فرموده لالی الله ترجعون! این جمله حاوی سه نکته است: از خدا به وجود آمده ایم و: از او دور شده ایم و: به سوی او باز گردانده می شویم.

    اشکالی ندارد این حرکت را، به حرکت دایره ای یا سینوسی، یا آونگی معنی کنیم ولی، اشکال در این است: فکر می کنیم سینوس را ما ساختیم! یا قانون آونگ را ما به وجود آورده ایم! و خدا از آن بی خبر است.

   گاه ممکن است بر روی کلمه رجعت، به معنی برگشت و گاه در لغت سیرورت، یعنی رو به جلو بحث کنیم! این هم اشکالی ندارد فقط موقعی بحث اشکال پیدا می کند که: فکر کنیم این معانی را ما کشف کرده ایم، و خدا چنین منظوری نداشته است.

لذا برای دوری از این اشتباهات، فهم خدا را از مسائل فلسفی بیشتر از خود بدانیم و: به آن ایمان بیاوریم. 

Comment pouvons-nous arriver à une discipline philosophique

Rationalistes , croient rationalisme : la philosophie de la raison et quelle que soit la raison , nous percevons qu'il est cardée , Et sinon pas accepter . . Socrate affirme que les étudiants ne doivent pas accepter d'autres personnages! Ou d'une autre qu'ils favorisent l'empirisme et le sensualisme . La philosophie du problème de la terre reste : le principe que toute personne qui accepte la proposition !

  Une des raisons pour lesquelles il était sophistes émergent . C'est au cours de ces périodes, nous choisissons l'avocat affirme , respectivement . L'avocat de Tout le monde était plus fort , il avait raison ! Il n'a offert aucune preuve ou contemporaine , etc , mais la rhétorique ! Parce que de faux documents si quelqu'un avait une bonne rhétorique pourrait mieux faire montrer .

  Maintenant, pourquoi ne pas découvrir la corruption , notamment la corruption est la même . Les corrupteurs , avant qu'ils lisent tout appareil de preuves . Essayez d'abord de comprendre le détective , le juge ou l'avocat qui trouve un moyen d'obtenir les documents ? Et si elle se trouve et comment il est documenté : il défend . Ce processus lui permet d'une part le document ne correspond pas , et si c'est le cas , où il y avait des preuves d'un crime , comment il va chercher à nier ou fiables .

   Les premiers principes , ou ce que les philosophes l'ont dit, il est clair qu'ils connaissent et puis , sur la base de ces principes et d'expliquer leur raisonnement : leurs arguments sont convaincants . Ils ont une grosse erreur : le philosophe est d'ignorer l'original . Il semble être un philosophe qui a fait une erreur , mais le faire volontairement . Parce qu'il veut être la raison . Personne d'autre . Il est vrai comprendre entendu l'autre mécréant pense donc ils mis de côté certaines de : certain de sa pensée , d'obtenir un accord .

  Par exemple , nous avons la légende ( ) par rapport au premier homme de Satan . On me dit que le feu Man on fire est mieux que l'argile et le sol . Et si le feu ne cédera pas Brkhak .

   Dans cet argument , il ya deux principes importants : d'abord, pourquoi le feu est le meilleur? Car, comme il est sur le feu , ce feu est assez mieux! Deuxièmement, votre argument plus fort que les arguments de son Créateur et Dieu : Invalid argument accusé .

Et avec l'énorme ego que dans ce mode de raisonnement , nous voyons constitue la base des arguments des philosophes . Bien entendu, par définition , il existe trois types de raisonnement : composante inductive de ce qui est comparable à celle du composant , l'analogie est détaillé . Mais cette apparence n'est pas importante , parce qu'ils disent d'une autre manière ?

Mais il n'y a pas d'autre moyen en raison de la gravité clairement été ignorée comme quelqu'un dans un éclairage large de la lumière du jour sont à la recherche d' , ou poisson dans l'eau , l'eau suivra . Nous allons utiliser tout mon air , mais l'air ne vois pas une question simple , non, il ne compte pas . Rappelez-vous quand vous tombez air et la valeur que nous percevons à s'élever au-dessus de la maladie , de l'essoufflement pris .

      La signification philosophique de ce mouvement est que Dieu , le grand philosophe jamais , et ne comptent pas dans l'équation ne pratiquent pas , parce que nous pensons qu'il est très simple ! Et le mode philosophique et nous nous sommes plongés loin . D'abord, elle a mis ensemble et ensuite son argumentation sur sa miséricorde , nous sommes invités à jouer. Satan est le même ego que nous pensons que nous avons une meilleure idée de Dieu coquette fonctionne mieux que son créateur pense .

   Après avoir un nouveau système philosophique , nous devons d'abord connaître Dieu supérieur à eux-mêmes: au lieu d' inventé ou : Principes Divins Human Made penser. Deuxièmement , nous avons fait de ces principes à l'esprit qu'il ne s'agit pas de n'importe quel philosophe peut varier , mais il est réel et concret .

Le monothéisme et la prophétie et de la résurrection , a trois philosophies principales : Imam Ali dit : ( ) . Que Dieu bénisse tous ceux qui savent d'où ils viennent et où ils se trouvent et où il va . La réponse donnée dans le Coran: Le Seigneur ! Cette phrase contient trois points: le Dieu nous en sommes venus à : 'ai été loin de lui et à Lui nous retournons .

    Ce mouvement est un mouvement bien, circulaire ou sinusoïdal , ou les moyens de voler, mais le problème est , nous pensons que nous avons fait les sinus ! Ou la loi du pendule , nous avons créé ! Et Allah n'est pas au courant de cela.

   Chaque fois que possible retour sur le mot , le mot est parfois Retour Syrvrt , à savoir avant la discussion ! C'est très bien que lors de la discussion du problème peut être que nous pensons que nous avons découvert le sens , et Dieu n'est pas un tel ordre .

Donc, pour éviter ces erreurs , la compréhension des questions philosophiques que de connaître Dieu et à croire.  

وجود فاطمه س و:حل معضلات فلسفی

وجود فاطمه س و:حل معضلات فلسفی

چه در فلسفه نظری و چه در علم کلام، معضلات بزرگی هست که هنوز حل نشده و: میتوان گفت فیلسوفان بریده اند!آنها فقط به یک تار مویی خود را بند کرده اند! و موشکافی می کنند!مثلا کانت می گوید: چون فکر می کنم پس هستم! یعنی جوابی برای هستی پیدا نکرده و: خودش را درتاریکی، به یک بندی اویزان نموده است.

هایدگر فیلسوف بزرگ غرب یا: سارتر نتوانستند تفاوتی بین هست و هستی قائل شوند! هست را از آن جهت پذیرفته اند که هست! ولی هستی را نمی توانند تعریف کنند!

   فلاسفه اسلامی البته جایگاه بهتری دارند. آن ها هستی را، وجود و واجب الوجود و: مراتب وجود را طرح کرده اند. حتی ملا صدرا با طرح تشکیک در وجود خیلی از: معضلات فلسفی را حل کرد. ولی غالبا وجود را کما هی یعنی همانطور که هست می پذیرند.

  ماهیت وجود ، منطق وجود یا اصالت وجود، مباحثی کلاسیک و سنگین و گاه طاقت فرسا است که: از شدت طاقت فرسا بودن ان، طرف مجاب می شود! یا فیلسوف موقع درس دادن، با داد زدن جواب را منکوب می کند!

مثلا بر فرض قبول وجود خدا و مخلوقات، ربط این دو مقوله چگونه باید باشد؟ آیا رابطه بین خالق و مخلوق چیست؟ اگر وجود دارد این وجود درای چه ماهیتی است؟ آیا از جنس خالق است یا مخلوق؟

به گفته دکتر دینانی : پدر و پسر وجود دارند و:رابطه بین آن ها هم وجود دارد یعنی بین اینها رابطه هست. اما خود این رابطه چیست؟

   دنیای امروز دنیای ارتباطات است و: همه ثابت می کنند که بین دوچیز رابطه وجود دارد. ولی خود رابطه چیست؟ تعریف ربط کدام است؟

مثلا دکتر شعاری نژاد می گوید: در تعریف لغوی رابطه آمده است؛ هر نوع وابستگی و ارتباط که: میان دو یا چند چیز وجود دارد. همچنین تأثیر و نفوذی که یک چیز در: دیگری داشته باشد را رابطه می‌گویند!

شعاری‌نژاد، علی‌اکبر؛ فرهنگ علوم رفتاری، تهران، امیرکبیر، 1375، ص 345.

می بینید :آقا چشم بسته غیب گفته: رابطه را ارتباط معنی کرده است!

یعنی مصدر یک فعل را عوض کرده، نه اینکه آن را تعریف نموده باشد. یا گفته اند:

 ((ارتباط )) مصدر باب افتعال از ریشه (( ربط )) است. و ربط دادن دو جز منفک از هم به معنای: پیوند دادن آن دو جز باهم به گونه ای که: خواص اولیه خود را از دست ندهند می باشد.

    اما وجود مبارک حضرت فاطمه س، این موضوع را به سادگی حل می کند:ائمه معصوم هستند و پیامبر هم معصوم ! رابط بین پیامبر و ائمه، ذات مقدس حضرت فاطمه س است، که ایشان هم به همین نسبت معصوم می شود! شاید اثر وجودی رابط، در درجات هستی بالاتر هم باشد.

   لذا یک متدولوژی جدیدی، باید وارد منطق و فلسفه شود:دریچه اصلی آن است که: اصول فلسفه را از عملکرد الهی نگاه کنیم. نه از ذات و صفات : واجب الوجود. زیرا در متدولوژی ها فعلی، یا فیزیک مبنای فلسفه است یا متافیزیک. و هردو ساخته ذهن ما است. یعنی از فیزیک آنچه را می فهمیم، منطق ما را تشکیل می دهد. منطق ریاضی به همین معنی است. یعنی شمردن و احصا کردن هرچه هست و: دیده می شود و به دایره تجربه می رسد، و قابل بررسی در آزمایشگاه است. که نهایت آن می شود گه بگوییم : اگر خدا را زیر تیغ جراحی خود دیدیم، آن وقت او را باور خواهیم کرد.

از پراگماتیسم تا اگزیستانسیالیزم همه این را می گویند ولی با درجات کم و زیاد. متافیزیک هم به طور مستقل نیست بلکه، در برابر سوالات و اصول آن ها، جواب تهیه می کند و سیستم منطق دیگری را طراحی می کند: متافیزیک یعنی: نه فیزیک! منطق جدید همین را می گوید : یا فیزیک است یا متافیزیک، هر چه فیزیک است متا فیزیک نیست، و هرچه متافیزیک است فیزیک نیست.

    اما منطق فاطمه زهرا این است : نباید از حب علی ع به بغض معاویه(یا عمر و زید) رسید. و یا از بغض معاویه به علی ع رسید.  و یا مانند برخی ها، این دو را در کنار هم دید و گفت : علی و معاویه! زیرا حضرت علی برای خودش دنیایی دارد و: دنیای او در بالا تثبیت شده است و: چنان در بالا شناخته شده که در زمین ناشناس است.

   حمایت فاطمه از حضرت علی، نه به این خاطر است که او شوهرش است. یا پدر فرزندانش و نه به خاطر این است که از :خواستگاران قبلی اش بغض داشته باشد. بلکه به خاطر ولایت او بر تمامی جهان است. و خدا خواسته که اینطور باشد. اگر به کسی عتاب هم می کند، برای بیدار شدن آن شخص غافل است که: چشم او قادر به دیدن خورشید نیست.

حتی برخی این را هم دون شان فاطمه میدانند، و او را سخنگوی مستقیم خدا و تجلی اراده حق تعالی میدانند. برخی گفته اند که اگر فاطمه س مرد بود، بر او وحی نازل می شد و: برخی نیز گفته اند که اگر فاطمه نبود، خداوند دنیا و ما فیها را نمی آفرید.

   بنابر این حضرت فاطمه سلام الله، به جای موشکافی و اویزان شدن به یک تار موی فیلسوفانه، به درخت سدره المنتهی و شجره طیبه و عروه الوثقی دست زده است. و به جای استدلال به سایه ها در غار افلاطونی، به خود وجود متصل شده است . از نظر فاطمه س نقطه قابل اتکا، من یا فکر من! نیست که فلسفه را از منیت آغاز کند. بلکه همه اوست!

Il Fatimah Q & A : les problèmes philosophiques

Qu'est-ce que la philosophie ou la théologie théorique , est un problème majeur qui reste en suspens : il peut couper philosophes Ils ont juste une section de vos cheveux ! Et la subtilité qui ! Exemple , dit Kant , parce que je pense donc je suis ! Et n'a pas trouvé la réponse à l'univers : son obscurité , le pendentif a une panne .

Big West ou le philosophe Heidegger : Sartre , il ya une différence entre être en mesure de donner ! Est-ce pour avoir été là ! Mais ne pas être en mesure de définir !

   Philosophes islamiques sont bien sûr meilleur. Son existence , et l'existence de l' Être nécessaire : Il est bien d'avoir un plan . L'existence même de la conception Mulla Sadra Tshkyk : problèmes philosophiques résolus . Mais bon, comme il est souvent rencontré à accepter.

  Nature , l'existence ou la réalité de la logique , les questions classiques et lourds et parfois accablantes que la force écrasante du parti est convaincu ! Ou philosophe le temps d'enseignement , le cri va submerger la réponse!

Par exemple , a accepté d'assumer l'existence de Dieu et les créatures , comment sont ces deux liés ? Quelle est la relation entre le Créateur et la création ? Si il ya sec c'est ce que la nature? Il est fait par le Créateur ou la créature ?

Selon le Dr Dinani : Il ya le père et la relation de fils existe entre eux est la relation entre eux . Mais quel est le rapport ?

   Aujourd'hui, le monde de la communication et tous prouvent qu'il existe une relation entre deux choses . Mais quel est le rapport ? Quelle est la définition de la pertinence ?

Par exemple , explique le Dr slogan course: la définition lexicale de la relation dépend du type de relation qui existe entre deux ou plusieurs choses . L'influence d'une chose par rapport à un autre peut dire !

Course de slogan , AA ; la culture des sciences du comportement , Téhéran , Amir Kabir , 1375, p 345 .

Voir l'aveugle dit la relation invisible est une relation!

Cela a changé un infinitif du verbe , il est plutôt définie . Et il dit :

 ( ( Raccordement) ) Bob Aftal infinitifs racines ( (lien ) ) est . Et des moyens pour faire tourner les deux composants séparément : reliant les deux composants d'une manière qui n'a pas perdu ses propriétés de base .

    Mais Moubarak de Hazrat Fatima Zahra , la question est facile à résoudre : imams infaillibles sont infaillibles Prophète ! Interface entre le Prophète et les Imams , sainte nature de Hazrat Fatima Zahra , qu'ils sont tout aussi innocent ! Peut-être la présence de l' interface utilisateur, le plus élevé est le degré d' existence .

   Par conséquent , une nouvelle méthodologie , la logique et la philosophie devrait être la vanne principale que : regardez la philosophie de l'action divine . Pas de l'essence et les attributs : Être nécessaire . Parce que la philosophie des méthodes existantes , ou physique ou métaphysique est basé . Et nos deux esprits . Comprendre ce qu'est la physique , fait de notre logique . C'est un moyen mathématiques . Quoi qu'il en soit , à savoir d'énumérer et Ahsa et : vu et vécu le cercle est , et est étudiée dans le laboratoire . En fin de compte , c'est la merde on dit : Si Dieu l' a vu sur la table d'opération , alors nous croirons en lui .

De pragmatisme à Agzystansyalyzm disent tous cela, mais des niveaux faibles et élevés . La métaphysique de façon indépendante, mais aussi contre les principes de questions et réponses fournit la conception du système est une autre raison : la métaphysique pas physique! Une nouvelle logique qui dit qu'il est physique ou métaphysique , la métaphysique est la physique , la métaphysique et comme il n'est pas physique .

    Mais la logique Fatima est la suivante: nous devons nous aimer à la haine Al Ali ( ou Omar Zaid ) venus . Ou de la haine à Ali Al atteint . Ou comme certains, la vue de ces deux ensemble et dit: « Ali et Al ! Hazrat Ali est le monde lui-même : son monde d'en haut est fixé : il est connu que la grande masse est inconnue .

   Soutien Fatimah Ali , n'est pas parce qu'il est son mari . Ou les parents et les enfants n'est pas à cause de ses prétendants précédents ont larmes . Mais à cause de son autorité sur le monde entier . Et que Dieu le souhaite . Si il ya quelqu'un à blâmer pour réveiller la personne n'est pas au courant que ses yeux ne pouvaient pas voir le soleil.

Certains d'entre eux ne savent pas encore Fatima , et son porte-parole manifestation directe de la volonté de Dieu et connaît Dieu . Certains ont dit que si F o homme , a été révélé à lui : certains ont dit que si F n'est pas Dieu qui a créé le monde .

   Par conséquent Hz Dieu, plutôt que de traîner sur une subtilité de cheveux philosophique , l'arbre et l'arbre T et HRV Sedreh Almnthy a Alvsqy . Et à la place ont fait valoir que les ombres dans la caverne de Platon , il est attaché. Point de F. Q , ou pense que je suis fiable ! C'est la philosophie de l'ego commence. Il n'est pas tout! Il est un Dieu, alors je suis

فاطمه یعنی: جدا کننده همیشگی.


بسیاری تصور می کنند فاطمه که :درلغت به معنی جدا کننده است، دارای ظرف مکان یا زمان می باشد. یعنی محدود به زمان یا مکان خاصی است. در صورتی که این کلمه علی الاطلاق است. و همیشه این معنی از آن مستفاد می شود. مثل اینکه بگوییم خورشید، فقط روز ها خورشید است. بنابر این از لحاظ کلامی و لغت شناسی، محصور کردن معنی یک کلمه به زمان یا مکان خاص، از درجه اعتبار ساقط است.

وقتی که نام برای کودکی انتخاب می شود، در واقع این نام تمام ارزوها یا :خواسته ها و اهداف و انگیزه های پدر یا: مادر را نشان می دهد. پدر یا مادر تمام ارزوهای دست نیافته خود را، در وجود فرزندشان تصور می کنند و: نامی انتخاب می کنند که با آن ایدئال ها هم خوانی داشته باشد. برای همین در اسلام نیز تاکید شده که: برای فرزندان خود نام نیکو برگزینید.

شاید اصلی ترین وظیفه پدر و مادر، همین باشد چرا که هیچ پدر ومادری، فرزندش را بدون غذا یا لباس رها نمی کند ولی، ممکن است بر اثر شدت علاقه در انتخاب نام دقت نکند. این ها را پیامبر اسلام فرموده است. و لذا خودش به آن عمل کرده و:در انتخاب نام برای فاطمه ، از روح قدسی کمک خواسته و:بر زبان ایشان جاری شده ، چنانکه نام حسن و حسین نیز از عالم بالا و معادل شبر و شبیر اعلام شد.

   پس نمی توان قبول کرد که: نامگذاری فاطمه سلام الله دختر بزرگوار پیامبر اسلام، اتفاقی بوده و معنی خاصی ندارد. لذا میتوان فهمید این انتخاب معنی دار بوده و: پیام مهمی برای همه انسان ها، از اولین تا آخرین داشته است. زیرا همه کار های پیامبر و: سخنان ایشان از جانب خدا بود و به:صریح قران کریم، ایشان از روی هوا و هوس حرف نمی زده و: هرچه خدا می گفته بیان می داشته(و ما ینطق عن الهوا ان هو الا وحی یوحی)

   حضرت فاطمه نیز به: این نام مقدس خود، آگاهی داشته و در جهت برآورد اهداف الهی می کوشیده است. و کار ایشان جدا کردن دائمی و حق از باطل بوده است و: بیانات ایشان همه حکمت آمیز بود و: عملکردی نیز مطابق دستورات پیامبر و وحی الهی داشته.

  شاید اولین باری که جدا کرد، در همان مراحل بلوغ، در مسئله ازدواج بود. ایشان به دلیل پیوستگی به بیت نبوت، خواستگاران زیادی داشت. مخصوصا اینکه در رسوم بسیاری از ملل، داماد میتواند نقش پسر را برای خانواده ای که: پسر ندارد بازی کند.مهمترین خواستگار ایشان ابابکر بود، زیرا که دختر خود عایشه را به پیامبر داده بود و: انتظار داشت ایشان هم مقابله به مثل کند.

   اما پیامبر فرمود: انتخاب همسر به عهده خود دخترم می باشد. او هرکس را بخواهد من هم راضی هستم. و این انتخاب سنگین و بزرگی بود. باید به ابابکر جواب نه بدهد و: عواقب آن را هم بپذیرد. وقتی جواب منفی داده شد، دیگران هم سرک کشیدند تا شاید بخت با آنان یار باشد.

عمر ابن خطاب، عبدالرحمن ابن عوف و: عثمان ابن عفان از جمله، پیرمردان ثروتمند بودند که: ثروت خود را به رخ پیامبر می کشیدند.و به بهانه ثروتشان، خواستگار حضرت فاطمه بودند و از:حوادث بعدی تاریخ هم، معلوم می شود که چه اهدافی از: این خواستگاری داشتند ولی همگی مایوس برگشتند.

   اما وقتی پیامبر پیشنهاد حضرت علی را  مطرح کرد، فاطمه س پذیرفت و این اولین خط هدایت بود: که نشان داد  و راه را روشن ساخت. فاطمه س میدانست این انتخاب، چه نتایج زیان باری خواهد داشت! اما خود را آماده این کار ساخت. اولین نتیجه آن در عروسی ساده و فقیرانه بود. از خدم و حشم و هدایا و تحفه ها خبری نبود. حتی لباس عروسی خود را به فقیری بخشید! و با لباس کهنه ای بر سر سفره عقد نشست.

  این جا است که هرلحظه، فاطمه سلام الله با انتخاب و جدا کردن ها روبرو بود. او زندگی ساده با علی ع را بر: زندگی اشرافی پیرمردان عرب ترجیح داد. همه در آمد حضرت علی، فقط به اندازه نان شب بود! زیرا او مرد جبهه و جهاد بود و: کمتر فرصت اشتغال برای در آمد داشت.

وقتی آیه مباهله آمد، پیامبر حضرت فاطمه و علی و دو فرزند آنان را با خود همراه برد. و با دیدن انان بود که دست از مباهله برداشتند.

  آیه تطهیر که آمد، پیامبر تا 9 ماه هر روز بر درخانه دخترش می آمد و: این آیه را باصدای بلند قرائت می فرمود تا: کسی به اشتباه به درخانه کس دیگری نرود.و اهل بیت مورد نظر قران را، جای دیگری جستجو نکند.(السلام علیکم یا اهل بیت نبوه)

این تنها انتخاب و یا آخرین انتخاب نبود. ایشان بعد از وفات پدرش هم انتخاب کرد و: از انتخاب خود سخت دفاع کرد و: به ناپاکان هشدار ها داد.

   نقل قول از پیامبر هست که: این جدا کردن ها و این انتخاب ها، تا ابد ادامه دارد. فاطمه بر درب بهشت می ایستد و: مانند مرغی که دانه بر می دارد، دوستداران علی را بر می دارد و: قبل از خود وارد بهشت می کند.

این اجازه را خدا و پیامبر به او داده اند. زیرا ایشان مرکز ثقل نبوت و امامت و عنصر رابط بین آن ها است

F signifie la séparation permanente .

Fatima nombre serait supposer que le mot signifie que la séparation avec l'espace ou le temps est terminé. C'est à dire limité à un moment ou l'endroit spécifique . Si ce mot est absolue . Cela signifie qu'il est toujours destiné . C'est comme dire que le soleil est le soleil quelques jours . Donc, en termes de discours et de la pathologie du langage , Joindre un mot à un moment ou un endroit particulier , est nulle .

Une fois le nom choisi pour les enfants , au nom de l'ambition ou Demander objectifs et motivations des père ou mère spectacles . Parent Tout n'est pas perdu souhaite leur enfant à supposer l'existence d' : un nom qui est compatible avec l'idéal . Pour cette raison, l'Islam a souligné qu'un bon nom de choisir pour leurs enfants.

Peut-être la tâche la plus importante des parents , c'est parce que pas de parents , pas d'enfants, mais ne pas laisser de la nourriture ou des vêtements peut pas attention à l'intensité de l'intérêt dans le nom . Le Prophète de l'Islam a dit . Par conséquent , l' acte lui-même et le nom de Fatima , le Saint-Esprit , et demanda: sa langue courante, ainsi que Hassan et Hussein et Shabbir Alam et hybride équivalent a été annoncé .

   Donc, nous ne pouvons pas accepter que : nom de la fille du noble Prophète Muhammad Fatima Salam Ullah est accessoire et n'a pas de signification particulière . Nous pouvons comprendre ce choix est significatif : message important pour tous les êtres humains , du premier au dernier dispose . Tous les travaux parce que le Prophète : Son discours était de Dieu : explicite Coran et l'a frappé sur l'air et ne pas parler Desire: Tout ce que Dieu a exprimé ( )

   De Fatima : le saint nom de l'auto- conscience et a tenté d'estimer les desseins divins . Son travail a été de retirer le droit permanent et le mal : Ses déclarations étaient tous représentatifs de la performance , conformément aux ordres du Prophète et a eu la révélation divine .

  Peut-être pour la première fois isolé dans le processus de maturation , la question du mariage . En raison de leur adhésion à la maison du Prophète , avait de nombreux prétendants . Plus précisément , dans les traditions de nombreux pays , le marié peut prendre le garçon de la famille : . Aucun garçon jouer plus prétendant qu'il était Abu Bakr , le Prophète avait donné à sa fille Aisha : Le s'attendaient à ce qu'ils y répondent .

   Mais le Prophète a dit : Ma fille est de votre responsabilité de choisir un conjoint . Toute personne dont je suis bien heureux . Et ce fut lourd et encombrant . Ababkr ne devrait pas donner la réponse : il est temps d'accepter les conséquences . Lorsque la réponse a été négative , d'autres ont attiré un chemin de la fortune peut-être qu'ils peuvent s'associer .

Omar Ibn Khattab Abdur Rahman Ibn Ouf , et : . Uthman Ibn Affan , y compris les vieillards étaient riches que leur richesse est allé au Prophète se Excusez richesse , Fatima prétendant et les événements ultérieurs de date, il devient clair que Quels sont les objectifs de l'homme , mais ils sont tous revenus déçus .

   Mais quand le Prophète a soulevé la proposition d'Ali , Fatima Zahra a été acceptée et la première ligne de conduite : il a démontré de façon claire . Le choix de Fatima Zahra savait ce que les résultats seraient nuisibles ! Mais être prêt à faire ce travail. Le premier résultat en mauvais mariage était simple . Cortège de cadeaux et un service de don et pas de nouvelles. Même sa robe de mariée serait pauvre ! Et une robe portée par marié réunion .

  Il est ici ce moment , Fatima Salam Ullah a été confronté au choix de la séparation . Sa vie simple de la vie d'Ali : les vieux Arabes aristocratiques préféré. Tous sont venus à Hazrat Ali , tout comme le pain ! Parce qu'il était un homme de guerre et le djihad : il y avait moins de possibilités d' emploi .

Quand était Mbahlh verset , le Prophète Hazrat Fatima et Ali et leurs deux enfants , avec leur gamme . Et voyant qu'ils ont pris de Mbahlh .

  Le verset de la purification est venu , la fille du Prophète est venu à la maison tous les jours à 9 mois : il a lu le verset vocal ramasser quelqu'un d'autre qui ne va pas à la mauvaise maison , et des morceaux du Coran , pas à rechercher ailleurs. .

Ce fut le seul choix ou dernier choix . Après la mort de son père, il a choisi la défense dure de son choix et d'alerter la faute.

   Il ya une citation du prophète : la séparation et les choix sont à poursuivre indéfiniment . Fatima se trouve sur la porte du ciel : prend comme graine d'oiseau , qui est sur les fans occasionnels devant elle entrera au Paradis .

Cela lui permettra d'avoir et de prophète . Il est le centre de la prophétie et l'Imamat et l'interface entre les deux est 

نقش فاطمه س علیه اسلام هراسی

دین هراسی یا خدا هراسی همزاد تاریخ ادیان است . یعنی روزی نبوده که دین باشد و، دین هراسی نباشد. از همان آغاز شیطان مردم را از خدا می ترساند و: نمی گذاشت به رحمانیت خدا اعتقاد پیدا کنند و: این دلیل عمده ای داشت که هنوز هم، همین دلیل بیشترین انگیزه برای اسلام هراسی است.

پرونده شیطان سیاه بود! و او باید عذاب الهی را می چشید. وشیطان کاری که می کرد این ترس را به بشر انتقال  دهد . زیرا خودش ملعون بود و: دور از خدا شده بود، می خواست بقیه هم اینطور شوند تا: دربین آن ها از استرس کمتری برخوردار شود.

  الان نیز همه اسلام هراسان و یا :دین هراسان گناهکاران هستند. کسانی که پرونده شان کثیف و آلوده است. و لذا تاب دیدن پرونده های پاک و معصوم را ندارند. از دید آن ها پاکی وجود ندارد. و هرکس ادعا می کند پاک است، ریاکار است و: برای خوش آمد مردم چنین ادعایی می کند.

    در دوران انبیا هم همینطور بوده، تا ندای توحید و یکتا پرستی بر می خواست، فوری آن شخص را دیوانه خطاب می کردند! که قصد دارد دین آن ها را نابود و: شهر های آنان را ویران کند.ادعایی که فرعون بر ضد موسی کرد و گفت: این مرد آمده تا شما را از دین خارج کند!

  در زمان پیامبر اسلام هم همینطور بود . مدتی او را مجنون یا همان دیوانه خواندند . آن ها می گفتند بر پیامبر وحی نازل نمی شود، بلکه ایشان زیاد به کوه و غار رفته، هذیان می گوید! این حرف ها را حتی در اوج محبوبیت پیامبر یعنی: روز رحلت ایشان هم گفتند!

 زیرا پیامبر در خال احتضار بود و: شنید بر سر امامت علی ع اختلافی بحث می شود، از بستر بیماری بر خواست و: طلب قلم و کاغذ نمود تا آن را بنویسد ولی، عده ای گفتند بیماری او را مجنون کرده! و هذیان می گوید، پیامبر که سواد ندارد بنویسد!

    و نگذاشتند بنویسد و لذا مسئولیت: حضرت فاطمه سلام الله علیها بسیار سنگین تر شد. زیرا باید گفته های پیامبر را امضا می کرد و: آن را تایید می نمود. و هنوز جسد پیامبر بر روی زمین بود که: قال و مقال برخاست و همه ریختند و: حضرت علی را دست بسته به سقیفه بنی ساعده بردند. و اینجا بود که فاطمه تمام پشتوانه ای که از پیامبر داشت را، یک سره به پای حضرت علی ریخت و: با سخنرانی غرای خود در میان اعراب ولوله انداخت .

  اما کسی به سخنان او گوش نداد، نه اینکه نمی دانستند این ام ابیها چه می گوید، یا سخنان پیامبر را در باره اهل بیت فراموش کرده باشند! بلکه از آن رو که می ترسیدند! می ترسیدند علی ع به حکومت برسد، چون جوان است بر پیران سخت بگذرد؟ و این ریشه اسلام هراسی و علی هراسی بود.

    هراس آن ها از آن نبود که :حضرت علی ع ستم روا دارد! زیرا او را می شناختند و میدانستند به: قدر ارزن یا تار مویی بر کسی ستم نخواهد کرد. بلکه ترس آن ها از اجرای عدالت علی بود!حتی دانشمندی می گوید:( قتل علی لشدت عدالته) حضرت علی به خاطر شدت عدالتش شهید شد. چون مردم تاب آن همه زیرکی و درست اندیشی را نداشتند . آن ها کسی را می خواستند که: اجازه دهد بر سر یکدیگر کلاه بگذارند!

حضرت علی ع در خطبه آغازین دوران خلافت خویش، این موضوع را روشن ساخت و فرمود: من حق الناس را پس می گیرم و: به بیت المال برمی گردانم حتی اگر به کابین: زن هایتان رفته باشد. و دزدان و غارتگران از همین می ترسیدند، و ترس آن ها از اسلام و خدا ریشه در اعمال خودشان داشت.

   حضرت فاطمه س با سن جوانی خود، بر درب همه منازل می رفت و تک تک زنان را صدا می کرد و: بر آنان حق حضرت علی ع را یادآوری می کرد. جالب است که هیچکس این حرفها را تکذیب  نمی کرد، همه میدانستند که علی ع برحق است و: فاطمه سلام الله راست می گوید، ولی کاری هم نمی کردند!

 در دوران انقلاب اسلامی هم همینطور بود، همه دنیا می دانستند که ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست، زیرا اگر سلاح هسته ای ترسی هم داشت، باید از آن هایی می ترسیدند که: هم اکنون آن سلاح را در اختیار دارند، نه آن هایی که ندارند و: احتمال میرود سال های بعد داشته باشند! یا علم آن را بدست آورند.

   مسئله به همین سادگی است ولی، چرا آن ها نمی فهمند، برای این است که نمی خواهند بفهمند. ولایت علی ع هم امری محتوم بود، چون چیزی از عید غدیر خم نگذشته بود، و هنوز همه آن ها در بیعت امیرالمومنین علی ابن ابیطالب بودند. بیعتی که در حضور پیامبر انجام داده بودند!

    سردمداران علی هراسی، اتفاقا کسانی بودند که زودتر از همه و: درمقابل چشمان 120هزار حاجی، با حضرت علی ع بیعت کردند و: برای تایید بیعت خود به عبارت عربی، بخا بخا  نیز گفتند یعنی تبریک هم اعلام کردند!

اما حالا چرا علی هراسی راه انداختند؟ چون خودشان مشکل داشتند و: حکومت علی را تاب نمی آوردند. و حضرت فاطمه، نامش را برای چنین روزی به یدک می کشید! روزی که جدا کننده حق و باطل شد، و با حمایت تمام قد از ولایت، در مقابل اسلام هراسی ایستاد.

مهم نیست که نتوانست کاری کند، و نشد که اسلام هراسی را ریشه کن کند، و حتی خودش شهیده این راه شد. ولی مهم آن بود که به وظیفه عمل کرد..

F. Le rôle de Q contre l'islamophobie

Lits craignez Dieu, craignez la religion et de l'histoire de la religion . Ce jour-là n'est pas une religion , pas une religion de la peur . Depuis le début de personnes mal craindre Dieu et ne croient pas qu'ils ont pris la miséricorde de Dieu : ce fut la raison principale encore , pourquoi l'islamophobie est la plus grande motivation .

Cas de diable noir ! Et il ne goûtera le tourment . Que serait l'homme à craindre transfert Satan . Damned parce qu'il était loin de Dieu avait voulu être comme les autres : parmi eux moins de stress .

  Maintenant , comme tout l'islamophobie ou la religion ont peur des criminels . Ceux dont les dossiers sont sales . Et il ne faut pas tordre le cas de la pure et innocente . Il ya une pureté de sa vision . Et celui qui prétend qu'il est pure hypocrisie et de l'accueil des gens font une telle demande .

    Alors qu'il était dans les prophètes , au monothéisme et le monothéisme voix voulait , ils appelleraient immédiatement que personne folle ! Plans pour détruire leur religion : . Détruire leur ville revendication que Pharaon contre Moïse, et dit , ce gars est venu à vous sortir de la dette !

  Alors qu'il était à l'époque du Prophète Muhammad . Plus tard, il a été appelé fou ou tout simplement fou . Ils ont dit que ce n'était pas une révélation au Prophète , mais il est allé à une grande grotte dans les montagnes , a déclaré la folie ! Les paroles du prophète , même à l'apogée de la popularité : il a également déclaré que le décès !

 Les spots ont été meurent parce que le Prophète : Imam Ali a entendu la différence est discutée dans le contexte de la maladie appelée Quest stylo et du papier pour écrire , mais dit que certains de ses patients ont été fou ! Et l'illusion dit , que l'alphabétisation n'est pas prophète à écrire!

    Donc, ils n'ont pas écrit et responsabilités : Fatima PSL était beaucoup plus lourd . Il doit être signé par le Prophète , et il a été confirmé . Le corps du Prophète était encore sur la terre, et tout est parti et articles ignifuges : les mains de Hazrat Ali ont été Sadh selon les enfants Sqyfh . C'était ici que Fatima avait tout le soutien du Prophète , Imam Ali versé un voyage avec sa conférence les Arabes ont jeté réverbération .

  Mais quelqu'un ne l'écoute pas , pas parce que je ne savais pas ce qu'il dit Blues ou des commentaires sur Ahl al- Bayt du Prophète sont oubliés ! Plutôt que d'avoir peur de lui! Ali aura peur du gouvernement , le jeune de vieux disques durs ? Les racines de l'islamophobie et Ali avait peur.

    Ils n'avaient pas peur de lui : Hazrat Ali AS a tort ! Parce qu'ils le connaissaient et savaient : mil ou si les cheveux ne sera pas opprimer personne. ! Ali n'avait pas peur d'eux la justice Même les scientifiques disent : Hazrat Ali fut martyrisé à cause de l'intensité de la Justice Sh . Parce que les gens ne pouvaient pas supporter tout cela, beaucoup orthodoxe . Ils voulaient quelqu'un qui permettent au casque de mettre ensemble!

Hazrat Ali AS au début des sermons pendant son califat , ce qui en fait clair et me dit juste après prendre Al Naas et d'attribuer la trésorerie de retour dans la cabine si : votre femme a disparu. Et si peur des voleurs et des pillards , et la peur de l'islam et leurs actions ont été enracinés en Dieu .

   Hazrat Fatima Zahra et son jeune âge , il est allé à la porte de chaque maison et chaque femme est appelé à être sur le droit de Hazrat Ali comme l'a rappelé . Il est intéressant de noter que nul ne peut nier ces choses , tout le monde savait que le droit d'Ali et F. Salut Allah est vrai, mais ça n'a pas marché !

 pas que probable sera l'année prochaine! Ou en ont eu connaissance .

   C'est aussi simple que cela , cependant, parce qu'ils ne comprennent pas , cela ne va pas à comprendre. Ali était aussi la question de compétence provinciale inévitable , parce que ce que l'Aïd Ghadir avait passé , et pourtant ils étaient tous dans l'allégeance à Ali Ibn Abi . En hommage au prophète l'avait fait !

    Têtes Ali de panique , peut-être plus tôt que tous ceux qui étaient : 120 mille contre Haji yeux , juré allégeance à l'Imam Ali AS et de confirmer leur allégeance mots arabes , a déclaré félicitations!

Mais pourquoi craindre Ali scène ? Parce qu'ils avaient un problème : le gouvernement n'a pas tolérer occasionnel . Et Fatima , qui a pris à votre panier pour la journée ! Jour de séparer le bien du mal , et avec le soutien de toute la longueur de la province , se dressent contre l'islamophobie .

Peu importe ce qu'il a fait , et n'a pas été éradiquer l'islamophobie , et même la façon dont il a été martyrisé . Mais il était important pour l' exercice de leurs fonctions .