1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

تونل در ایران


وجود بیش از 50هزار کیلومتر تونل در ایران، نشان می دهد ایران نیز کشوری مناسب برای تونل است . تنها ایراد این کار آن است که:تونل ها پراکنده و گاه موازی هم هستند. که فقط یک هزار کیلومتر آن، در سال جاری به بهره برداری رسید. ازنظر کلی یک نقشه راه برای: تونل های کشور لازم است. تا از این همه پراکندگی و: نا کارامدی آن ها جلوگیری شود.

تونل دارای مشخصات مهمی است. که برخی از آن ها فقط در: چندین تونل استفاده شده است. اولین مشخصه آن، با صرفه بودن آن است.مثلا اگر در چمستان و مازندران، به علت نفوذ برخی دولت مردان، بزرگترین تونل جهان هم حفر شود، ممکن است قابل استفاده نباشد! در حالیکه همین تکنولوژی اگر در: چارچوب نقشه راه تنظیم میشد، کارایی بهتری داشت.

   برخی ها کندن تونل را، به غار نشینی انسان نسبت می دهند. ولی همه غارها تونل نیستند، و همه تونل ها هم غار نیستند. در جهان ابتدایی، انسان برای حفظ خود از گرما و سرما، به غار پناه می برده .اما بعد از مدتی این غارها را، بزرگتر کرده و به مسیر های جدید تری دست می یافت. این غارها که توانسته بودند دو: نقطه دوراز هم را به هم نزدیک کنند، به تونل نامگذاری شدند.

تونل در مراحل اولیه کار، برد حفاظتی نیز داشته است. یعنی برای در امان ماندن از دست دزدان، برخی کالاها را از این تونل ها عبور می دادند. بزرگترین تونل ها، به زمان حسن صباح بر می گردد. که او اصلا شهر زیر زمینی ساخته بود. و در بالاترین نقطه سلسله جبال البرز، قلعه معروف خود را ایجاد کرده بود. که برخلاف دیگر قلعه ها، از بیرون نمادی نداشته است. بعد ها بین شمال و جنوب البرز و زاگرس، تونل های زیادی کنده شد. که برای جنگ ها از آن استفاده می شد. ولی بعد از جنگ معمولا، غیرقابل استفاده مانده و به مرور، خود را جمع می کرد و یا: مرکز آب ریزش های کوهستانی شده و: به غارها تبدیل می شد.

برای ساماندهی به تمام: کوشش های متفرقه در حفاری تونل، به نظر می رسد یک همت جمعی، طلب می کند. بطوریکه بتوان با یک نقشه حساب شده، تونل های اصلی و مورد نیاز کشور را حفاری کنند. یک حفاری لازم، از دریای عمان به کویر لوت .یا کویر نمک است . با این حفاری تمام دریاچه های ایران، پر از آب می شود . و تالاب ها زنده می شوند. و سفره های زیر زمینی غنی می شود، و خشکسالی از کشور می رود.

اگر قدرت تونل زنی در یک جا جمع شود، میتوان از همان آغاز راه، نتایج آن را مشاهده کرد. این تونل اگر در ابتدا ، به مقدار ده متر زیر سطح دریا باشد، تا به میان تپه ها برسد، تمام دشت ها را سیراب می کند. و در آن میتوان از حمل ونقل کالا هم استفاده کرد.

اگر نقشه کلی، آب رسانی به کویر نمک باشد. در مسیر این کانال و تونل، همه شهر ها از آن بهره مند می شوند. و اگر کمی بیشتر باشد میتوان: آب دریای عمان را به دریاچه ارومیه نیز رساند. کلیه تالاب ها و نمکزار ها، که روزی خودشان، دریایی بوده اند میتوانند: به عنوان هدف در این نقشه اصلی: تونل کشوری منظور شوند. حتی میتوان آن را به دریای مازندران نیز، وصل کرد تا آب دریا به دریاچه ها بریزد. و نیازی به سرشاخه های: اب شیرین نداشته باشد . و آب شیرین رودخانه ها، از طریق سد بندی به مصارف: شرب و کشاورزی  ، صنعت ومعدن برسد.بنابر این یک انقلابی در صنعت آب خواهد بود. و نیازی به جیره بندی یا ترس از خشکسالی نخواهد بود.

İran'da Tüneller

İran'da tüneller fazla 50 bin kilometre vardır ki İran da tünel için uygun olmadığını gösterir. Bunun tek dezavantajı tüneller sporadik paralel olmasıdır. Sadece bir bin kilometre, bu yıl faaliyete girmiştir. Için bir yol haritasının genel terimler: tüneller gereklidir. Tüm dağılımı: verimsizdir ve kaçınılmalıdır.

Tünelin önemli özellikleri. Sadece bunlardan bazıları: Birkaç tünellerde kullanılmıştır.İlk özelliği, avantajlıdır. Örnek, Chamestan ve Mazandaran nedeniyle hükümetin etkisi, dünyanın en büyük tünel delme ise, bunun kullanılamaz! Çerçeve haritası bu teknoloji ayarlanmış iken, iyi performans göstermiştir.Tünel kazma bazıları, mağara adamı karşılaştırılır. Ama tüm tüneller, mağaralar ve tüneller de mağara bulunmaktadır.Başlangıçta, adam sıcaktan ve soğuktan kendini korumak zorundadır. Mağaraya sığınan, ama bir süre sonra, mağaralar, daha büyük ve daha yeni yolları olurdu. Birbirine çok yakın, onları uzak gelin başardık iki mağara, onlar tünele seçildi.

Işin erken aşamalarında tünel, o da koruma vardır. Bu korsanlar önlemek için, bazı mallar tüneller geçiyorlardı demektir. Zaman Hassan Sabbah geçtikçe tüneller.Şehir aslında onun arazi üzerinde inşa edilmiştir. Ve Elburz Dağları'nın en yüksek noktasında, ünlü kale kendisi yaratmıştı. Diğer kale farklı olarak, sembol kaldırıldı. Daha sonra, Alborz'daki ve Zagros kuzey ve güney arasında, birçok tünel kazıldı. Bu savaş için kullanıldı. Ama genelde savaştan sonra, yararsız kalır ve üzerinde, o onun veya Merkez akıntısı dağ ve mağaralara oldu toplamak istiyorsunuz.

Tünel kazı temizlik tüm çabayı organize etmek, aranan kolektif bir çaba gibi görünüyor. Bu yüzden ana tünel ve ülke kazmak gerekiyor kasıtlı bir planı vardır. Gerekli sondaj, Umman. Of Lut çöl, Ya da bir tuz çölü. Su dolu bütün gölün kazı. Ve sulak yaşıyor. Ve yeraltı müstahkem ve ülke kuraklık olur.

Güç tek bir yerde bir araya tünel ise, biz gözlenen sonuçlar, baştan başlayabilirsiniz.Ilk değer tepeler ulaşmak için, on metre deniz seviyesinin altında ise tünel, tüm alanları sulanır. Ve o da mal taşımak için kullanılan olabilir.

Global harita, su tuz çöl ise. Bu kanal, tünel sayesinde, tüm şehirler bundan yararlanacaktır. Eğer Urmiye Gölü olur Umman içine biraz daha fazla su olabilir. Bütün sulak alanlar ve onların gün içinde, Marines ülkenin ana tünelinde hedef haritasına mümkün olmuştur tuzlu bataklık vardır. Hatta Hazar Denizi de göl içine deniz suyu dökmek bağlanabilir. Ve dalları gerektirir: hiçbir taze su. Ve tatlı su nehirleri, baraj sınıflandırma amaçları: içme, tarım, sanayi ve benim yalnız Yani bu su sektörlerinde bir devrim olacaktır.. Ve gerekmez karneye veya kuraklık korkusu olabilir.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.