1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

ایران، قلب نقشه جهان است.

سواد رسانه ای، امامزاده ای که  شفا نمی دهد!

امروز در اولین همایش سواد رسانه ای،  اساتید زیادی سخنرانی کردند.

یکی از این اساتید از دانشگاه های امریکا، آمده بود و آمار جالبی داد: مردم آمریکا بیش از 4ساعت در روز، تلویزیون تماشا می کنند ولی فقط 38دقیقه صرف: مطالعه نوشتاری می کنند. البته بازی رایانه ای بعد از: تلویزیون قراردارد و بعد از آن، اینترنت است لذا سواد رسانه ای، الان دیگر سواد نوشتار نیست، بلکه در انتهای آن و رو به زوال است.

مثلا ما می بینیم صدا و سیمای ایران، ناخواسته در افزایش تروریسم در جهان تاثیر دارد، که هیچ رسانه دیگری ندارد، چرا که هدف یک جریان تروریستی، مطرح شدن است. یعنی بالاترین تبلیغات، با کمترین هزینه! و این را صدا و سیما، برای آن ها انجام می دهد! چرا که کوچکترین و کورترین:  انفجار آن ها حتی در ده کوره ها را هم، پوشش می دهد و بزرگنمایی می کند.

مطلب دیگری که این استاد، ناخود آگاه آن را اثبات کرد، بی تاثیری مطالعات دانشگاهی، در روند شکل گیری این موضوع است. وی با اینکه استاد دانشگاه است، و به اصطلاح در جریان اطلاعات کامل! و شفاف قرار دارد گفت: قبل از ورود به ایران، از ایران می ترسیدم! دوستان می گفتند آنجا روستایی بیش نیست، و مردم آن همه تروریست هستند! وبعد هم صحنه هایی از فیلم رنگ خدا نشان داد که: زندگی ابتدایی و جنگلی ایرانیان را، به تصویر می کشید.

تصور غیر واقعی از ایران، به کمک هرکسی می تواند ایجاد شود، چه دشمنان که ایران هراسی را پیگیری می کنند، و چه دوستان فیلم ساز که سعی دارند: ایران را بیابان و ایرانی ها را وحشی، روستانشین و دروغگو معرفی کنند. اما تعجب در این است که این استاد، چرا باید اسیر این تصورات شود که ، با آنچه بعدا می بیند متضاد باشد!

 واین نشان آن است که: سواد رسانه ای هم فایده ای ندارد! البته تا هنگامی که در دست استادان بی تقوا، و بی دین است انتظاری جز این نمی رود. ولی میتوان امیدوار بود که اگر، در ایران پایه گذاری شود، به راه اصولی خود که دیدن حقایق است، برگردد زیرا ایرانی در علم راستگو است. و همه را مثل خود می پندارد. و تصور یک استاد دروغ گو برایش محال است.

   استاد دیگری که با ایشان درس میداد، نقشه جهان را نشان داد که در آن، ایران مانند قلب جهان دیده می شد! البته اگر ایالات متحده را، در نظر نگیریم، ایران دقیقا مرکز ثقل کل جهان، در روی نقشه است و: با منظور نمودن قاره آمریکا، ایران مانند قلب به سمت چپ، تمایل پیدا می کند. شکل نقشه ایران هم مانند: قلب دیده می شود و: دریای مازندران در شمال و: دریای عمان در حنوب، مانند شاهرگ های آن هستند و: خلیج همیشه فارس هم مانند: دریچه ائورت است.

یادم آمد: مدت شش ماهی برای آموزش زبان آلمانی، ما را به سفارت اتریش در تهران فرستادند. با اینکه اتریش نسبت به آلمان، مانند افغانستان نسبت به ایران است، ولی در سفارت، نقشه اروپا را به ما نشان می دادند و: به انگلیسی می گفتند: اتریش قلب اروپا است! ولی من در نقشه جهان دیدم که: ایران قلب جهان است. همه سمت و سوی جهان هم، نسبت به ایران سنجیده می شود:

شرق جهان همان شرق ایران است و: غرب جهان حتی برای غربی ها، غرب ایران است! جنوب و شمال هم باز نسبت به" ایران "حساب می شود!

البته اعراب خواستند، خود را داخل کنند! لذا خاورمیانه را مطرح کردند. و یا انگلیسی ها خواستند، خودشان را مرکز و: قلب جهان معرفی کنند، لذا گرینویچ را در میان گذاشتند. ولی مردم دنیا فقط ایران را، مرکز جهان می شناسند

İran dünya haritasının kalbidir. 

Medya Okuryazarlığı, kimin türbe iyileşmiş değil! 

Bugün, medya okuryazarlığı ile ilgili ilk uluslararası konferans, öğretmenler çok fazla konuştuk. 

Amerikan üniversitelerden profesörler biri, bazı ilginç istatistikler geldi ve verdi: günde Amerikalılar 4 saatten fazla televizyon izliyor ama sadece 38 dakika geçirdi: Bu ​​yazılır.Bilgisayar oyunu TV sözleşmeden sonra, ve bundan sonra, internet medya okuryazarlığı, belge okuryazarlığı artık ben, ama sonunda o azalmaktadır böyledir. 

Biz, örneğin, bakınız, İran devlet televizyonu, başka hiçbir medya, terörist hareketin hedefi, tanıtıldı çünkü bunların, dünyada terörizmi artan istenmeyen etkisi.Düşük maliyet ile üst reklam! Ve medya için yaptıkları! Hatta köyler, kapakları ve yakınlaştırır Blast onlara: Neden en küçük ve en acıklı. 

Başka bir şey profesör, bu konunun oluşumunda bilinçsiz, etkisiz üniversite çalışmalarını kanıtladı. O dönemde profesör, ve eksiksiz bilgiler! Şeffaf, İran İran heyecan girmeden önce dedim! Arkadaşlar bir köyde daha fazla olduğunu söylüyorlar, ve insanlar hepsi terörist! İranlılar için ilköğretim ve orman yaşamı, tasvir: Sonra filmin Cennetin Rengi sahneler gösterdi. 

Kırsal İran İran çöl ve vahşi ve yalancı tanıtmak: İran, bir Yönetmeni çalışıyoruz takip düşman, ya da arkadaşlarınızla korkusunu kullanarak oluşturulabilir düşünmek gerçekçi değildir. Ama sürpriz bu profesör, neden tutuklu görülecektir aksine o, inanmak gerektiğidir! 

  Bu medya okuryazarlığı yararlı olmadığı bir göstergesidir! Ancak, dindarlık, din ve ateizm ama bu beklenmemektedir öğretmenlerine kadar. Ama biz sadece gerçeği kendini ilkeleri topraklı olup olmadığını, bilim gerçeği İran'a geri nedeniyle olduğunu umuyoruz. Ve herkes böyle düşünüyor. Bu bir usta yalancı olarak onu hayal etmek imkansızdır. 

    Onları öğretilen başka bir öğretmen, harita İran dünyanın kalbi olarak görüldüğünü gösterdi!Amerika amacı, bu tür solun arzusunun kalbi olarak: Elbette, Amerika Birleşik Devletleri'nde ise, bir yoksayar yılında, evrenin tam merkezinde harita üzerinde. Onun can damarı olarak, kuzey ve güneyde Umman Denizi, Hazar Denizi: Kalbin bir harita şeklinde olarak görülebilir Basra Körfezi'ne, aort kapağı gibi. 

Ben hatırladım: altı ay Alman öğretmek için, Tahran'daki Avusturya Büyükelçiliği bize gönderdi. İran için Afganistan gibi Almanya, daha Avusturya'da, ama büyükelçiliği rağmen, ve onlar bize bir Avrupa haritası gösterdi: İngiliz söylüyorlar: Avrupa Avusturya Kalp!Dünyanın kalbini: Ama ben dünya haritası gördüm. İran'a karşı dünyaya karşı tüm ölçülür: 

Doğu dünyası Doğu ve Batı, hatta Batı dünyası için, Batı İran! Güney ve "İran'a" tekrar kuzey hesap! 

Araplar, kendi ev istedi!Ortadoğu'da tartışıldı. Tanıttı paylaşılan Greenwich böylece, İngilizce ve kendilerini dünyanın merkezi ve kalbi sordu. Ancak, İran dünyadaki dünyanın tek merkezi hiç bilecek /

حفره های امنیتی که: همسایه ها را اذیت می کند.


بعد از فاجعه 8شهریور 1360کشمیری ملعون، طی مصاحبه ای اعلام کرد: کیف سامسونت پر از مواد منفجره را، قرار بود در بیت امام کار بگذاریم! و کار را تمام کنیم ولی، پاسداری که آنجا بود گیر داده بود که: کیف را باید بگردد، هرچه به او گفتیم که ما از نخست وزیری هستیم! ونباید کیف ما را بگردید، قبول نکرد .ناچار قهر کردیم و ظاهرا رفتیم، ولی همان کیف را  زیر میز :شهید رجایی که با شهید باهنر جلسه داشت گذاشتم!

متاسفانه یا خوشبختانه، این حرکت ها و مشابه آن ادامه دارد . تروریست ها ی القاعده و داعش ،که همه از سوی آل سعود تجهیز می شوند، ،دوره های لازم را دیده و" انگیزه بمب گذاری در ایران را دارند ! ولی همان خارج از مرزکه توسط مامورین ایرانی ، شناسایی می شوند ناچار، بمب خود را هم همانجا به کار می گیرند.

 اعلام آمدن نخست وزیر عراق به ایران، به عنوان اولین سفر رسمی خارج از کشور دولت جدید، خبر مهمی بود که: شاخک های آل سعود را در هم پیچید.ابتدا وزیر خارجه شان ، سخنان سخیف خود علیه ایران را بیان کرد، بعد به امارات و قطر دستور داد: ادعاهای گذشته را تکرار کنند. سپس به گروه های تروریستی هم، فرمان داد تا نگذارند این سفر انجام شود.

 ولی با توافق ایران و عراق، و تحویل گرفتن بار امنیتی توسط: وزارت اطلاعات ایران ، مسیر اطلاعاتی برای عملیات: گرو ههای تروریستی بسته شد. و لذا آن ها در کمال نا امیدی، زهر خود را در کربلا و بغداد که، چتر  امنیتی ایران ضعیف تر شد ه بود، پیاده کردند. و در آستانه محرم، زائران را به خاک و خون کشیدند.

     این امر باید نشان داد که: درست است که ایران به راحتی می تواند: مسیر را بر تروریست ها ببتدد، اما آن ها هم بیکار ننشستند و : مسیر معکوس را طی می کنند. یعنی از حفره های امنیتی برای: ایجاد تشویش در منطقه استفاده می کنند. و آن به این شکل است که: ماموران ایرانی و مسافران و حتی خبرنگاران، در مورد اخبار محرمانه داخل ایران، رعایت نکات ایمنی را دارند.

یعنی چه آموزش دیده باشند، یا ندیده باشند با هوش ذاتی و: عرق میهنی سعی در حفظ اطلاعات: طبقه بندی شده را دارند . اما در مورد اخبار و اطلاعات کشورهای میزبان، یا کشورهای هدف چندان حساسیت ندارند.

لذا جاسوسان دشمن می توانند از: این موضوع استفاده های زیادی بکنند.

مثلا آن ها وقتی می خواهند، بمب گذاری کنند باید بدانند: در کجا این کار را انجام دهند، انعکاس بیشتری خواهد داشت، و اینگونه  اطلاعات را فقط ایرانی ها دارند. یعنی مثلا خود پاکستانی ها هم، شاید ندانند چه کسی یا چه محله ای، برایشان مهم است. و این ایرانی ها هستند که: با آن شخص یا آن محله ارتباط دارند.

بنابر این کلیه جاهایی که ایرانی ها، رفت و آمد می کنند حساسیت آن ها بر می انگیزد، و از صحبت های این ایرانی ها، که ممکن است خبرنگار ، مامور دولت و سفارت و یا: پزشک و  گروه های امدادی یا تاجر باشند،  می فهمند که ترور را در کجا و : چه زمانی  انجام دهند که مورد: توجه ایرانی ها باشد .

دلیل توجه آن ها به این موضوع هم، از دوجنبه مهم است یکی اینکه، اگر حساسیت ایرانی ها برانگیخته شود، صدا و سیما، مطبوعات  رسانه های ایران آن را بزرگ نمایی می کنند. و دیگر ینکه میتوان فهمید چه اندازه ایران، از این حرکت ها ضربه می بیند. روش صدا و سیما هرچند کارکرد داخلی دارد، ولی بزرگنمایی ترور های : کور و کوچک در محلات عراق و افعانستان، باعث می شود تا برد کاری آن ها بالاتر برود. و قیمت های بیشتری، برای عملیات خود درخواست کنند. تمام این هزینه ها را هم، آل سعود تقبل می کند و: از آن لذت می برد.

 Bu komşular rahatsız olduğu güvenlik açıkları. 

Keşmir (kaşmir) 8 Eylül 1360 Damned trajedi sonra, bir röportaj sırasında söyledi: patlayıcı evrak çantası dolu, iş İmam biraz bindirildi! Ve hepimiz, ama biz o bizim Başbakan söyledim ne olursa olsun içine bakmak gerekir çanta çekmişti bir bekçi oldu! Ve biz çanta için bakmak gerekir, kabul etmedi. Görünüşe göre o deli gitmek, ama masanın altında çanta İstediklerim: Shahid Rajaee ve Bahonar, ben bir araya geldi! 

Ne yazık ki ya neyse, aynı hareket ve devam ediyor. Suud House tüm El Kaide teröristlerinin ve Dash, eğitimli, donanımlı ve gerekli "motivasyon İran'ı bombalamak için! Ama İranlı yetkililer tarafından sınır dışında, onların bombaları tespit edilmiştir orada da kullanır. 

  Yurtdışında yeni hükümetin ilk resmi ziyareti olarak İran Irak'ın başbakanı, bu sivri uçların Suud Evi sarılı önemli olduğunu söyledi. Önceki iddiaları tekrarlamak: ilk dışişleri bakanı, İran'a karşı yaptığı saçma sözleri BAE ve Katar emretti sonra belirtti.Terörist grup da yolculuk yapılmaz emretti. 

  İran ve Irak ve İran istihbaratı tarafından güvenlik sorumluluğunu alarak anlaşma, veri yolu işlemleri: terörist grubu görerek kapatıldı. Ve bu yüzden indi daha zayıf güvenlik şemsiyesi oldu Kerbela ve Bağdat'ta zehir, mükemmel umutsuzluk içinde idi. Ve Muharrem arifesinde, hacı yere ve kan çekti. 

     Teröristlerin Yolu ölü, ama onlar inaktif değildir ve: içlerinden ters yol bu İran'ın kolayca yapabilirsiniz doğrudur olduğunu göstermek zorundadır. Bu kullanımda tedirginlik yaratan için bu güvenlik açığı demektir. Ve İranlı yetkililer ve yolcuların ve gizlilik içinde haber hakkında bile muhabirler, kendi güvenliğini tutarak bu şekilde olduğunu. 

Yurtsever ter tüm sınıflandırılan bilgilerin tutmaya çalışıyor: onlar eğitimli, ya da doğuştan gelen zeka ve değillerdir budur. Ama ev sahibi ülke veya hedef ülkeleri hakkında haber ve bilgiler çok duyarlıdır. 

Orada birçok kullanım: Düşman Spies yapabilirsiniz. 

Daha yansıtıcı olacak yerlerde, ve İranlılar böyle bilgiler şunlardır: Örneğin, onları istediğiniz zaman değil, bombalama bilmeli. Pakistanlılar, yani mahalle kendileri için önemli olduğunu kim ya da ne, bilmiyor olabilir. Ve İranlılar birey veya mahalle ile ilişkili olduğunu vardır. 

Peki bütün İranlılar, onlar ve işten yatkınlığı algılanan ve gazeteci, hükümet yetkilisi, bir elçilik ya da bir doktor ya da bir işkadını ve çalışma grupları ve olabilir İranlılar, konuştukodak İran olduğunda yapmak nerede ve ne terörü anlamak. 

Bu nedenle de iki açıdan önemli nedeni, biri hassasiyet yükseltilmiş ise İranlılar, radyo ve televizyon, basın, onları abartır İran medyası, bu. Ve önemsiz İran bu hareketlerin etkisi görür anlayabiliyorum. Ancak, medyanın iç işleyişini, ama onları daha yüksek gitmek için işlerini almak için neden Körler ve Irak ve Afganistan'daki küçük toplulukların suikast büyütmek için. Ve operasyon talebi için daha yüksek fiyatlar. Bu maliyetler, Al Saud tümü ve taahhüt eder: o sahiptir.

از خود بیگانگی یا: بیگانگی از خود؟

در جلسه رونمایی از کتاب جدید ، میر شکاک، به شک افتاده و می پرسد که: چرا از اجمال گویی دست بر نمی داریم؟ و چرا به رمان نوشتن نمی پردازیم! چرا از توضیح و تشریح می ترسیم؟  و بعد دکتر داوری که در پانل حاضر است،  جواب می دهد این ترس از بیگانه است. چون خودی ترس ندارد .مثلا ما محصولات تکنولوژیک را می گیریم، ولی از خود تکنولوژی می ترسیم.

متاسفانه برخی تصورات باطل، هنوز ادامه دارد و پس از گذشت سی وچند سال، هنوز برخی  تغییرات پذیرفته  نشده است. وقتی در دوره فوق لیسانس،  رفتار گرایی و روابط انسانی می خواندیم، یک کتاب انگلیسی که متن درسی ما بود، از قول بلانچارد نوشته بود : انسان ها در مقابل تغییرات، از خود مقاومت نشان می دهند. یعنی وضعیت موجود خود را محکم نگه میدارند .

اما تغییرات نفوذ خود را ادامه می دهد . اولین اثر تغییرات در جوان ها و: مردم عادی است، دانشگاه ها بیشترین مقاومت را نشان  میدهند. البته ایشان طبق یک فرمولی، ثابت کرده بود که اعضا هیات علمی، مقاوم ترین عناصر در مقابل تغییرات هستند! ولی بالاخره بعد از 7 سال، تغییرات در این گروه های منجمد هم، نفوذ می کند.

اما من در تعجب هستم ،  قشر تحصیلکرده ما با اینکه ، هفت سال و بیشتر گذشته ولی، هنوز تفکرات کانت و فروید، نهایتا هگل و هایدگر یا ماکیاولی را  اصل می دانند؟ و هنوز ایران را کشور جهان سومی، و وحشی تصور می کنند، که از تمدن بویی نبرده است! یا از آن عقب است؟

   یکی از دکتر های موسسه استاندارد گفت: من در آلمان بودم و می خواستم دارویی را آزمایش کنم، یک موش را انتخاب کردم ، استاد م گفت: مگر اینجا ایران است؟ موادی را که نمی دانی چه تاثیری دارد،نباد حتی  بر موش آزمایش کنی!  وی گفت من ناچار شدم، بر روی خودم آزمایش کنم! یعنی پذیرفته بود که ارزش یک موش، از دانشجوی فرهیخته پزشکی ولی ایرانی بیشتر است!

من نمی دانم مگر این ها نمی دانند، که اولین رمان نویس خداوند است، و موقعی که هیچ رمان نویسی غربی نبود، رمان قشنگ حضرت یوسف را نوشت؟ و به ریزه کاری ها پرداخت. و این جدای آن است که در قران، داستان کوتاه حرف اول را می زند: که همگی ناظر بر جزئیات است.

اگر جوان های امروز ندانند، که آن هم تقصیر همین جوان های دیروز است، ما کتاب های: حسین کرد شبستری داشتیم، ارسلان نامدار داشتیم مثنوی هفتاد من داشتیم، شاهنامه فردوسی  وامق و عذرا،  ویس و رامین و لیلی و مجنون، که همگی رمان های بلند هستند. این سینا و علامه مجلسی هزاران جلد کتاب نوشتند، و در مورد همه چیز وارد جزئیات شدند.

آن ها اول نمی گذارند نسل جدید، با ادبیات قدیم آشنا شود، بعد می گویند چرا ما رمان نداریم؟  و چرا به جزئیات نمی پردازیم. البته هستند کلی گویان که: وارد جزئیات نشدند، ولی آن ها کلاسیک هستند. یعنی فرض مولف بر ان بوده که: خواننده پیش نیاز های آن را، خوانده  و یا  واحد های آن را گذرانده است.

   قران قبل از همه گفته که: ما برخی انسان ها را، به میمون تبدیل کردیم، برخی را به خرس و خوک، و این مجازات آن انسان ها بوده است.

   حالا آقایان می گویند: هنوز نظریه تکامل داروینیسم، به قوت خود باقی است . و انسان از نسل میمون است، نه میمون از نسل انسان. حتی  پیدا شدن انسان هایی به شکل امروزی،  میلیون ها سال قبل از میمون ها هم ، نمی تواند تکامل انسان از میمون ها را رد کند.

این البته علاوه بر خود باختگی ، بیگانگی از خود هم هست، یعنی سعی نمی کنیم به اندازه ای که: برای ماکیاولی فقط گذاشتیم، برای ملا صدرا و ابن سینا هم وقت بگذاریم . و بجای الگو قرار دادن کانت و دکارت ، خیام و ابوریحان بیرونی را الگو بدانیم.

Ya yabancılaşma: Yabancılaşma? 

Kısaca olsa durmadı: Neden yeni bir kitap, şüpheli ölümlerin meydana çıkarıyor, şüpheliyi eksik ve sorar at? Ve neden bir roman yazma düşünmüyoruz! Açıklayınız ve beraberlik neden açıklamak?Yargılamak paneli doktor istekli olduğunu Ve sonra, cevap bilinmeyen korkusudur. Korkma .msla çünkü bizim kendi ürünlerimiz, biz almak, ama teknolojinin kendisi çizilir. 

Ne yazık ki bazı yanılsamalar, otuz bir kaç yıl sonra, hala, henüz bazı değişiklik kabul edilmez. Değişiklikleri vs İnsanlar kendi gücünü göstermek: mezun zaman, insan davranışı ve ilişkiler, Blanchard yazdı alıntı, bizim ders kitabı İngilizce olarak bir kitap okumak ediliyor. Bu statüko onu güçlü tutmak. 

Ama onun etkisi değiştirmeye devam ediyor.Genç ve değişikliklerin etkisi: sıradan insanlar, çoğu üniversite direnç göstermiştir. Ancak, bir formüle göre o öğretim üyeleri değişikliklerin en dayanıklı kanıtlamıştır ki! Ama yedi yıl sonra, bu gruplara değişiklikler bütün olarak, dondurulur. 

Ama son yedi yıl veya daha fazla, eğitimli nüfus, merak ancak henüz nihayet kaynağını bilmek Kant ve Freud, Hegel ve Heidegger ve Machiavelli düşündüm Ben? İran hala bir üçüncü dünya ülkesi, ve medeniyet koku değil onların vahşi hayal! Yoksa geriye mi? 

   Doktorlardan biri Standartları Enstitüsü dedi: Ben Almanya'da yaşıyorum ve ben profesör İran'ın burada değil dedi, ben bir fare seçtim, bir uyuşturucu testi almak istedim? Ne olduğunu bilmiyordum olanlar, hatta farenin Nbad size test! Ben kendi üzerinde test, ben söyledim! Bu bir Fare, bir tıp öğrencisinin değer, ama İran daha eğitimli olduğunu! 

Onlar romancı Tanrı olduğunu biliyorum sürece ben bilmiyorum, o değil, ne zaman roman Batı, Joseph güzel romanlar yazdı? Ve ödeme ayrıntıları. Tüm ayrıntıları nezaret: Ve bu ayrılık Kur'an ilk öykü karakteri gelir olduğunu. 

Bugünün gençleri o dünün gençlik hatası olduğunu biliyorsanız, bizim kitaplar: Hüseyin Shabastari olduğunu, Arsalan Namdar benim yetmiş beyit, Shahnameh Vamq ve Azra, Vis ve Ramin, Leyli ve Mecnun, tüm roman vardı yüksektir.Sina ve Allame Meclisî binlerce kitap yazdı ve onlar hakkında her şeyi detaya vardı. 

Yeni nesil paylaşmayan Onlar literatür aşina, romanın biz demek değil neden? Neden ayrıntıları tartışmak değildir. Orada detaya girmemiştir Guyana tabii, ama klasik. Yani, bunu varsayarak okuyucu okumak veya geçti birim gerekiyor yazar oldu. 

    Her şeyden önce, Kur'an şöyle diyor: Bazı insanlar, maymunlar ayılar, domuzlar haline getirmiştir var, ve insanlar cezalandırılmışlardır. 

    Şimdi adamlar Darwinizm evrim teorisi olduğunu söylüyorlar, o kalır. Ve maymun soyundan adam değil, maymunlarla soyundan. Hatta yıl, maymunlar milyonlarca yıl önce modern insanın ortaya çıkması şeklinde ve hala maymundan insan evrimi reddediyor olamaz. 

Bu, elbette, kaybının yanı sıra, yabancılaşma biz Machiavelli sadece bırakmak Molla Sadra ve İbn Sina'nın kez gittik için bu ölçmek kalkmayın olmasıdır. Bunun yerine, Kant ve Descartes, Hayyam'ın ve Ebu Reyhan Biruni onların modeli deseni biliyorum.

صادر کنند گان : ناراضی یا خوشحال؟

روز ملی صادرات، در حالی برگزار شد که: مجری ادعا کرد همه صادر کنند گان در این دوره، بسیار خوشحال و پرجنب و جوش هستند. ولی همه صادر کنند گان که: پشت تریبون قرار می گرفتند از: کمبود وقت برای بیان مشکلات، گلایه داشتند و عاقبت حرفهای ناگفته بسیاری را با خود می بردند. مثلا یکی از آن ها گفت: داور که دولت باشد، اول اجازه می دهد چین، دو گل به ما بزند و بعد می گوید" بازی را شروع کنید.

البته رئیس جمهور نیامده بود، ولی معاون اول رئیس جمهور، قول داد جلسه بگذارد و: این حرف ها را بشنود.مهمترین مدعی در بین صادر کنندگان، خانم هاله حامدی فر بود که" مدیر عامل شرکت سینا ژن بود. وی به کمک همسرش: پرفسور بردیا فرزام فر، توانسته جایزه بهترین صادر کننده: دارو های کمیاب را داشته باشد.

وی از تولید نما ها (مانند تماشاگر نما!) و رقابت بخش دولتی و خصولتی، با بخش خصوصی گلایه داشت. اینطور که از بیان ایشان مستفاد می شد، دولت برای آرامش اقتصادی ادعایی خودش، به وارد کنندگان و: تولید کنندگان دست پایین، اجازه داده تا بازار را اشباع کنند.

این ارامش ادعایی دولت، آرامشی هست که: دوست از آن ضرر کرده ، دشمن دانا آن را تکذیب می کند، و دوست  نادان اصلا باور ندارد. و هنوز هم پس از 30سال از پایان جنگ، صلح می خواهد و شیپور صلح می نوازند...

 در ادامه شرکت کیسون آمد و: با اینکه دارای بانوی مدیر عامل بود، ولی شخص دیگری آمده بود، و می گفت من از طرف اتحادیه : صادر کنندگان خدمات فنی و مهندسی صحبت می کنم، البته آماری که ما داریم، شرکت کیسون به ایران علاقه ای ندارد! حتی سایت خود را فارسی ننوشته: و انگلیسی کامل است.

در سال 1372 نیز طرح گازرسانی" نور تا رامسر" را نیمه کاره رها کرده و: خواستار غرامت های زیادی شده بود. بطوریکه مدت 8 سال پروژه عقب افتاد.آن ها ادعا می کردند: لوله کشی اصلی گاز نور تا رامسر، به دلیل ساحلی بودن مسیر، امکان ندارد و تمام دستگاه هایشان، در گل و لای گیر کرده بود!

 اما مهندسی حسینی، از سازمان عمران مسکن آمد، و در پروژه سی اینچ نور تا رامسر،  با دو طرح ابتکاری، دوساله همه مسیر را لوله کشی نمود! و با تمام کار شکنی های: این شرکت نیز مقابله نمود.

  کراوات زدن سخنران نیز، حکایت از همین دارد که: فردی خود باخته برنده جایزه شده است! که دستاورد دیگران را برای رشد خودش، از بین برده است. او دراین سخنرانی ثابت کرد که: همسایه ها باید یاری کنند، تا او شوهر داری کند! یعنی دولت به حمایت صادر کنند گان، برخیزد نه اینکه صادر کنندگان، دولت را یاری دهند؟

او مشوق های صادراتی را برای: جبران ضرر های سوء مدیریتی می خواست!.و می گفت اگر دولت 8 درصد  به ما جایزه دهد، ما با دو درصد آن، زیر قیمت پیشنهاد می دهیم! و مناقصه های جهانی را برنده می شویم. بعد هم خودشان اجرا نمی کنند! بلکه درصدی را بعنوان برنده؟! بر می دارند و به پیمانکار های: دست دوم و سوم می دهند.

Kullanıcılar tarafından İhraç: mutsuz ya da mutlu? 

İhracatın Milli Gün, ancak bu dönemin tüm kullanıcılar son derece mutlu ve canlı yürütmenin iddiasını düzenledi. Endişeleri, şikayetleri ifade için zaman eksikliği ve sonunda uzak pek çok konuşulmayan kelimeleri aldı: Ancak podyum olduğunu tüm katılımcılara yayınladı. Bunlardan biri hükümetin Çin'in ilk iki hedeflerini izin veriyor yargıç söyledi ve ardından "oynamaya başlamak için söyler gibi. 

Tabii ki, başkan, ilk başkan yardımcısı oldu, ama oturumu yemin ve duymak için bu şeyi bırakın.Ihracatçıların talepleri, Bayan Hale Gen Sina CEO'su oldu "Hamedi Uzak oldu, Karısı:. Prof Ram F. fırın ödülü ihraççı ilaç nadirdir olabilir. 

Üretimin cephe ve özel sektör şikayetler kamu sektörünün rekabet. O, ekonomik yardım için hükümetin iddiasını dile getiriyordu, ithalatçıları ve üreticileri eller aşağı, onlar sel pazarına izin anlamına geliyordu. 

Hükümet iddia edilen sessizlik, huzur Donna bunu reddediyor düşmanı zarar verecek ve bir aptal gibi ben inanmamıştım olmasıdır. Ve hala, savaş, barış 30 yıl sonra, barış korna çalış olduğunu ... 

 Aşağıdaki şirketler Kysvn vardı: bayan yöneticisi olmasına rağmen, ancak başkası geldi, ve ben tabii ki, biz Kysvn İran'ı katılımcı bir ilgi var idi, AB ihracatçıları ve maintain'm konuşuyor tarafından söylendi Hayır! Hatta web Farsça yazılmış: komple İngilizce. 

Büyük bir fidye talep edildi: "Ramsar bir ışık" ve erken düşmesi gibi 1372 yılında Gazı Girişimi. . Ramsar Işık gaz ana boru, sahil yolu nedeniyle, bu imkansız, ve tüm araçlar, çamur içinde sıkışmış: Proje 8 yıl gecikmeli olarak iddia edildi! 

  Ama Sayın Hüseyin, Konut Geliştirme Örgütü, ve proje iki, iki boru tüm yolu ile otuz-inçlik hafif Ramsar inisiyatif var! Ve bu şirketin tüm ihlalleri uğraşmaktı ile çalışmak. 

  Hoparlör bireysel ödül kayıp olduğunu aynı hikaye var bağla! Kendi büyümesi için başkalarının başarıları, aşınmıştır. Bu konuşmasında, komşular yardım gerektiğini kanıtladı, böylece karısını var! Kullanıcılar, condones ne ihracatçılarına verilen devlet desteği, devlet katkısı? 

Onun için İhracat Teşvikleri: O kötü yönetim kaybını telafi etmek istedim ve aşağıda olacaktır teklif fiyatının yüzde iki ile yüzde 8 oranında devlet kazandı dediler! Ve küresel bir ihale kazanmak için. Sonra onlar koşmak yok! Ama bir galibiyet yüzdesi olarak? Sırasıyla ikinci ve üçüncü ellerinde yüklenici tarafından.

حفاظت محیط زیست هوشمند.

حفامتاسفانه محیط زیست و حفاظت از آن اخیر چماقی شده که بر سر: ایران و ایرانی بکوبند ! افراد عقده ای کراوات به سینه زده، بیایند و شعار های صد من یک غاز بدهند! و بگویند ما بیست سال از همه دنیا عقب هستیم ! یا اینکه بگویند: در کانادا باید زمین های الوده را بکنیم، و جای دیگری را آلوده کنیم!

البته از انصاف نباید گذشت، زیرا هستند اساتیدی که معتقدند: استاندارد  و حفاظت محیط زیست، از آغاز با انسان بوده و در اسلام هم، بر ان تاکید شده است. اما هنوز محیط زیست را در مبارزه با: رشد و پیشرفت مطرح می کنند. و تخریب جنگل ها را برای استفاده انسان، یا رشد گیاهان گلخانه ای را، بر نمی تابند و حتی اخیرا گفته شد: علت نباریدن باران هم آلودگی هوا است.

به این ترتیب برای داشتن هوایی پاک، باید تمام صنایع تعطیل شوند هیچ! شهر ها هم باید از بین بروند! و همه برگردند به روستا و :غارنشینی را دوباره تجربه کنند.

البته ممکن است بگویند نه ! لازم نیست شهرها از بین بروند، ولی این فقط یک شعار است! یا اگر این واقعیت باشد، آن یک شعار است. زیرا ماهیت پیشرفت، تخریب منابع است. یعنی ما نمی توانیم از خودمان زمین تولید کنیم، و به مردم خانه بدهیم! یا سیمان تولید نکنیم، که مبادا صنعت آلاینده باشد. یا گل خانه ها را از بین بریم .

اما همانطور که طبیعت را خداوند، هوشمند ساخته که: هر گونه مانعی را می بیند، آن را دور می زند، انسان نیز می تواند این موضوع را دور بزند. طبیعت علاوه بر هوشمندی،  تکاملی و زاینده نیز هست. پس تولیدات و صنایع انسانی هم، باید اینطور باشد و: این دستور خدا است که انسان را، خلیفه الله آفریده است. هوشمند بودن صنایع هم بسیار ساده است. همانطور که طبیعت، از یک ماده پست یک عنصر عالی تولید می کند، انسان هم می تواند این کار را بکند.

  طبیعت از خاک، گیاه تولید می کند. یعنی خاک که قابل خوردن نیست، براثر فعل و انفعالاتی، تبدیل به میوه یا سبزیجات می شود.انسان هم میتواند از دود، یا شن های روان و یا از شوری آب، مواد عالی تری تولید کند. این غصه ندارد که دود یا : ریز گرد تولید می شود! غصه آن دارد که فقط بنشینیم و: به طبیعت یا به دولت،  یا به ملت فحش بدهیم! و طوری نشان دهیم که: همه چیز در حال نابودی است!

در حالیکه همان ماسه بادی که زندگی: بلوچ ها را فلج کرده، در تهران به بالاترین قیمت، برای مصالح بتن خرید و فروش می شود ! و متاسفانه باید گفت: کم کاری یا بی توجهی ها، مورد حمله قرار نمی گیرند! بلکه این ابروی جناح ها است که، به باد می رود! وقتی مرکز ثقل آلودگی تهران، در کمرگ یا جوادیه است، چرا مکش در آنجا گذاشته نمی شود؟ تا از این سرب هوا استفاده شود؟

وقتی ریزگرد ها مهمان ما هستند، میتوان با محاسبه مرکز تجمع آن ها، از آن بعنوان مصالح ساختمانی استفاده کرد. گاز های گلخانه ای میتواند به: هیدرو کربور ها ی مفید تبدیل شود. واین کار در پروژه های تحقیقاتی، نتیجه داده ولی، حرص و طمع  دلار های نفتی، و کمیسیون های بالای ده درصد اجازه نمی دهد!

همین بحث آلودگی بنزین، فقط به این خاطر مطرح شد تا: تولید داخل نشود و آقایان، از درصد ها یشان بی بهره نمانند. والا بنزین وارداتی جایگزین هم، چندان پاک نیست و نمی تواند باشد.

در واقع به جای دنده عقب رفتن، برای مبارزه با آلودگی ها، باید نوآوری های تحقیقاتی تحریک شود، و قدم به جلو بگذاریم. بازیافت شهرداری نمونه این کار ها است، که نتیجه مثبت هم داشته و: به صرفه اقتصادی هم بوده . وهمه مواد آلاینده هم، قابل بازیافت است. 

Akıllı Ortamı. 

Ne yazık ki, çevre ve koruma İran ve İran yenilmiş clubbing olmuştur! Onlar gelip bana bir kaz verin sloganlar göğüs basmış yüzlerce düğüm! Tüm ve dünyadan Yirmi yıl biz geri döndük demek! Ya da kirlenmiş toprak bulaşmış başka Kanada'da yapmak ve demeliyim! 

Çevre koruma standardı, bir erkek ve bir Müslüman ile başlayan inanıyorum profesör vardır, çünkü adalet boyunca, vurgulanmaktadır gerekir. Ama çevre hala tartışılmaktadır büyüme ve gelişme ile mücadele ediyor. Ve beşeri, veya sera için ormanların tahribi görmezden hatta geçenlerde bahsedilen yok, bitkiler büyümek için: hava kirliliği geliyor yağmur nedenidir. 

Bu hayır, daha temiz hava için, tüm sektörlerde kapatılması sağlar! Şehirler imha edilmelidir! Ve bütün köye dönüş: yeniden mağara adamı yaşayın. 

Hiçbir diyebilirsiniz! Siz şehir dışına gitmek gerekmez, ama bu sadece bir slogan! Bu doğruysa Yoksa, bu bir slogandır. Kalkınma doğası, kaynakların tahribi. Bu bizim kendi topraklarından üretebilir ve evin insanlara vermek anlamına gelir! Veya çimento biz kirliliği sanayi diye, üretemezler. Ya halindeyken evlerini koydu. 

Ama Tanrı'nın doğası gibi, bu adam bu konuyu atlatabilirdi atlar, herhangi bir engel görüyor akıllı yaptı. Hem akıllı doğa, evrim, ve tohumu ek olarak. İnsan sanayi ürünleri, Tanrı'nın bu düzenin o adam olmalı, Allah'ın Halifesi yarattı. Akıllı teknoloji olmak oldukça basit. Bir maddi unsuru mesajların mükemmel bir ürün niteliği itibariyle, bunu yapmak için adam olabilir. 

   Toprağın doğası, bitki üretir. Etkileşimler nedeniyle, yemiş olamaz toprak, bir meyve veya sebze dönüştürülebilir. İnsanlar sigara, ya da kumul veya tuzlu su ve daha mükemmel üretmek olabilir. Bu duman endişe etmez: ince toz üretilir! Bu sadece aşağı ve doğa ya da devlet veya ülkenin laneti oturmak için üzücü! Ve bir şekilde her şey bitmek üzere olduğunu göstermek için! 

Hayatın ince kum Oysa: Baloch kullanılan beton malzemeleri alım ve satımı, en yüksek fiyata Tahran'da sakat! Ne yazık ki hipotiroidi veya ihmal olup saldırıya söylemek! Aksine, bu rüzgar ile gider prestij! Ne zaman hiçbir emme Kmrg ​​veya Javadieh da Tahran kirliliği ağırlık merkezi, çünkü orada? Bu hava götürecek? 

Misafirlerimiz ince, sermaye birikimi hesaplanabilir, yuvarlak olduğunda, bir yapı malzemesi olarak kullanılır. Sera gazları olabilir: Hidrokarbon kullanışlı hale gelmiştir. Araştırma projeleri Bu çalışma, ancak çıkan veriler, yağ dolar açgözlülük ve yüzde onundan fazlasını izin vermez komisyon? 

O kadar büyüdü sırf aynı gaz emisyonları,: ve erkeklerin yurt içinde üretilen değil, yüzdeler mentorluk mahrum kalır. Aksi takdirde, ithal benzin, böylece silinmiş yerini ve olamaz. 

Bunun yerine, kirliliğiyle mücadele için yenilik, araştırmaları teşvik etmek ve ayrılmak için adım geri gidiyor.Ekonomiyi bir arada: Bu ​​da olumlu bir sonuç vardı belediye geri dönüşüm, bir örnektir. Tüm diğer kirleticiler, geri dönüştürülebilir.