1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

همه چیز تقصیر آن ها است!

شاید فقط مانده بود که: به خدا فحش بدهند! آنقدر هوا آلوده شده بود ، گرد و خاک و ریز گردها، امان زندگی مردم را گرفته بودند، که همه چیز فراموش شده بود. نه باران می آمد و نه باد، تا گردو خاک ها را ببرد. از دست هیچکس هم کاری برنمی آمد. همه همدیگر را مقصر می دانستند! و حل مسئله را به عملکرد آن ها وابسته می دانستند.

عده ای می گفتند آلودگی هوای تهران، نتیجه ساخت بنزین داخلی است! و رفتند و بنزین خارجی وارد کردند. عده ای هم گفتند که گرد وخاک ها، از طرف عراق می آید و: سوریه و عربستان هم مقصر هستند. حتی آنطرف تر مصر و صحرای سینا راهم، در جرگه متهمان وارد می کردند .

برخی ها هم می گفتند: موتور سیکلت ها مقصرند و، هر موتور که دوزمانه است، به  اندازه ده تا کامیون گازوییلی دود تولید می کند! برخی ها هم می گفتند: ماشین و بنزین آلوده کننده نیستند، بلکه این سوخت مازوت در: آجر پزی ها و نیروگاه ها است که دود تولید می کند. عده ای هم می گفتند نه، هیچکدام از این ها نیست، بلکه تقصیر ها همه، گردن شوفاژ ها خانگی است، که باعث می شود هوا دفرمه شده و: دود از تهران بیرون نرود.

همه چیز مقصر بودند و: اسم همه در لیست بود، فقط مانده بود خدا را مقصر بدانند! شاید اگر صدا و سیما اجازه داشت: این حرف ها را هم پخش کند، از همه بیشتر گردن خدا می انداختند! هیچکس از خود نمی پرسید: چرا خدا با این مردم قهر کرده، و رحمت و برکات و: نزولات آسمانی خود را فرو نمی فرستد؟ اگر باران می آمد، همه چیز ارزان می شد: چون کشاورزی رونق می گرفت، و حتی مردم مریض هم نمی شدند.

سال ها دنبال علت سرطان گشتند، مدت ها آن را مرض بی درمان اسم گذاشتند، ولی جالب بود در این هیر و ویری، یکی از مهمترین عوامل سرطان هم معلوم شد! علت سرطان نه غذا بود، نه زمین و نه زمان بلکه آلودگی هوا بود! بله این ریز گردها و مواد آلاینده در هوا، باعث سرطان می شود، این را در جزوه های هلال احمر خواندم! زیرا قرار بود آنتن همراه دوم نصب کنیم، همه همسایه ها گفتند سرطان زا است، ولی وقتی این جزوه را گرفتم، شاخ در آوردم اصلا اسمی از برق فشار قوی، یا امواج رادیویی نبود! همه دلایل مربوط به آلودگی هوا بود.

اما می دانید چه شد؟ یک روز آخر اسفند که: همه از تهران رفتند، باران بارید و: همه آلودگی ها و ریز گردها را شست و با خود برد! آنقدر آب جمع شد که سیل به راه افتاد، و برف آنقدر زیاد بود که جاده ها اغلب بسته شدند، و همه مجبور شدند از: وسایل گرم کننده استفاده کنند و: وسایل ایمنی و زنجیر چرخ با خود ببرند.

چرا اینطور شد ؟ چون همه چیز، تقصیر آن ها بود. آن ها که رفتند همه چیز سرجای خودش قرار گرفت: باران بارید و شهر را شست، و از اینکه آن ها خارج شدند، خوشحالی خود را نشان داد. بله مشکل اصلی همین مسافران نوروزی بودند! تا موقعی که در شهر بودند، شهر خفگی گرفته بود، ولی همینکه رفتند، دل ابرها پربار شد و بارید. این ابر ها همان ابرهایی بودند که 6 ماه تمام، نقشه کشیدند تا آن ها را بارور کنند ولی نتوانستند!

این شش ماه همان پاییز و زمستان بود، که فصل بارش بود اما حتی طبیعت هم، از دست این ها خسته شده ، عادت خودش یادش رفته بود. ای مردم بیایید یکبار دیگر، با خودتان خلوت کنید ببینید: چرا اینطور شد؟ گرانی و تورم چرا پیش آمد؟  و چرا خدا باران را از مردم گرفته بود؟ چرا در جاییکه سیل تمام کشورها را می برد، در ایران باران نمی آمد؟

 اما همینکه رفتند و شهر ها را ترک کردند، گویا باران و برف شش ماه منتظر چنین روزی بودند! و هرچه عقده داشتند آن را خالی کردند. ابرها دیگر دوست نداشتند بی ثمر باشند، و با غرور تمام بر سر شهر ها می رفتند، و باران خود را سخاوت مندانه می ریختند! بطوری که دبی سد ها پر شد، و دیگر مسئولین از کم آبی و :جیره بندی آب یا صرفه جویی حرفی نزدند.

Her şey onların suçu olduğunu!Belki sadece bu oldu: Yemin ederim! Hava her şeyi unutmuş olduğu, ince toz ve polen hayatları bağışladı, çok kirli. Ne yağmur ne de rüzgar aşağı tozunu geldi. Bir taraftan çalışma değildi. Tüm birbirini suçlama! Ve onların fonksiyonu ile ilgili problem çözümü biliyordu.Bazı böylece iç benzin yapımında, Tahran'daki hava kirliliği demek! Ve onlar gitti ve yabancı benzin. Bazıları da onlar toz olduğunu söyledi, ve aynı zamanda suçlu olan Irak, Suriye ve Suudi Arabistan geliyor. Hatta uzak sanıklar arasında Mısır ve Sina yolu, girmişti.Bazıları suçlu ve motosiklet, iki zamanlı bir motor ile her kadar on dizel kamyon duman üretmek için diyorsun! Bazıları da onlar araba ve benzin, fuel oil, ancak Brickyard ve duman üreten bitkiler kirletici değildir dedi. Bazı hayır, bu hiç deforme hava ve duman Tahran dışına gitmek neden olan, boyun ve iç ısıtma, suçu değil söyleyebilirim.Her şey arıza oldu ve adını sadece Tanrı'yı ​​suçlama yatıyordu, listedeki tüm vardı! Eğer izin Belki IRIB oyuncuya bu sözleri söyledi, daha aşağı Tanrı boyun! Allah bu insanların kızgın neden istenmedi Hiç kimse, ve rahmet ve bereket: onu aşağı göndermez yağış? Yağmurlar geldi, her şey gelişen tarım ve hatta hasta insanlar değildi, ucuz oldu.Aşağıdaki yıl kanser nedeniyle olduğu, denilen çaresiz hastalık uzun zamandır sürdü, ancak bulundu Hare ve V-Ray, kanser en büyük nedenlerinden biri de eğlenceli oldu! Gıda kanseri değildi, ama kara ve hava kirliliği zamanı değildi! Evet, bu havada tozların ve kirletici bir güzel, kansere neden, ben Kızıl Haç kitapçıkta bu okudum! Bu ikinci anten kurulumu eşlik etti, biz tüm komşu kanserojen vardı, ama broşür aldı, boynuz, radyo değildi, yüksek gerilim hatlarının hiç söz var! Tüm nedenler, hava kirliliği ile ilgili idi.Ama biliyor musun? Bir gün geçen Şubat baş parmağınız ile yapmak ve kazanmak için yağmur, tüm kir ve ince tozlara dökme, Tahran gitti! Yol aşağı sel yeterli su toplayın ve kar yolların çoğu kapatıldı ve tüm ısıtma sistemlerinden zorla o kadar yüksek oldu: güvenlik aygıtları ve onlarla zincirleri.Neden oldu? Her şey kendi hatamdı çünkü. Onlar her şeyi kendi içine düşüyor, gitti vardı: yağmur yağdı ve onun şehir yıkanır, ve onlar çıkarıldı ki, onun zevk gösterdi. Evet, yolcuların temel sorun Yeni Yıl oldu! Şehirde sürece, kasaba boğulma oldu, ama en kısa sürede onlar gitti, bulutlar aşırı ve yağmur yağdı. Bu bulutlar 6 ay, onları döller çizilen bulutlar, ama yaptılar!Bu, o unutmuştu bir alışkanlık bitkin bir, sonbahar ve kış, yağmur mevsimi, hatta doğada altı ay idi. Bu neden görmek için kendinizi yalnız, yine insanları Let? Yüksek fiyatlar ve enflasyon Neden oldu? Ve neden yağmur tanrısı oldu? Neden, o yağmurda sel değildi tüm ülkeler?
 
Ama bu gün için bekleyen altı ay sanki onlar şehir, yağmur ve kar sol en kısa sürede! Daha karmaşık olduğunu ve boştu. Bulutlar diğerleri çorak gibi, ve gururla şehrin her yerinde yürüdü ve yağmur onun cömert döktü vermedi! Deşarj baraj ve dehidratasyon diğer yetkilileri doluydu Böylece, su kesintisi şey kaydetmek vermedi.
.

سال نو، جهانی نو

 

میلیاردها سال از بوجود آمدن زمین می گذرد، و کسی هنوز نتوانسته راز و رمز این همه شگفتی را توضیح دهد. و هرکس هم اقدامی کرده، نه از آن جهت که اصل مطلب را گفته باشد، بلکه از آن جهت است که دهان دیگران را دوخته است! تمام فوت و فن ها ، تلسکوپ ها و میکروسکپ ها همه، برای بستن دهان مخالفان و منتقدان است!

سال ها مردم را فریب دادند که: به فضا رفته اند و بر کره ماه نشسته اند، و از آنجا قطعاتی را آورده اند! اما بعد معلوم شد که همه اینها صحنه سازی، در صحرای نوادای آمریکا ،یا دره اسرار آمیز سلیکون!  ولی نمی دانستند، دست روی دست بسیار است، و حرف آن ها تا موقعی قابل قبول است که، بالا دستی وجود نداشته باشد.

بالا دست بودن هرکس هم، نه به علم و دانش است، بلکه به قدرت و سیادت است. وقتی به به و چه چه زیاد باشد، هر موضوع غیر علمی هم علمی می شود! و هر تئوری در نیامده از کوره فرضیه ها هم، اصول و مبانی را تشکیل می دهد!

اما همه این ها می گوید : جهان در عین کهنه بودن، نیاز به لباس نو دارد و حرف های کهنه، حتی اگر حقیقت هم باشد کهنه است! و باید حرف نو زده شود. این حرف نو شاید یک یا چند قرن طول بکشد، ولی مهم نیست. حرف تازه بوی زندگی می دهد، و حرف کهنه بوی ماندگی .

امروز هم ما آمده ایم و: حرف های تازه می زنیم! حرف هایی که بوی زندگی می دهد و: بوی شادابی و شکوفایی . بگذار غربی ها هر چه می خواهند بگویند، و بنویسند و دانشمندان آنان، در دانشگاه دیکتاتوری علمی ایجاد کنند، و بگویند علم آن است که از دانشگاه: برکلی یا ماساچوست بیرون بیاید. اما دیگر گوش شنوایی برای این افتخارات آنان وجود ندارد.

حتی دانشحویان آن ها مانند: تشنه های صد ساله، به دنبال آب می گردند تا خود را از یک سرچشمه جدید سیراب کنند، برای آن ها سحنان استادان سراب است، بوی نم  و ماندگی می دهد. آن ها دیگر فسیل شده اند و: حرف تازهای ندارند. آنها فقط میتوانند کتب سال های جوانی خود را، با یک اصلاحات در املا و انشا آن، به عنوان چاپ جدید بیرون بدهند.

و نوروز ایرانیان همین را می گوید! لباس کهنه زمستانی را بیرون بیاورید، و لباس نو بهاری بپوشید. بیایید قبول کنید دوران حاکمیت ماههای: دی و بهمن تمام شد و، نوبت حکومت فروردین ماه است. بیایید ببینید اگر شما قبول ندارید، ولی تمام جهان آین را پذیرفته اند! از سبزه کوتاهی که به زور، از زیر اسفالت خیابان، سر خود را بیرون آورده، تا درختان کهنسالی که برگ های تازه، و شکوفه های رنگین برتن: لخت زمستانی خود می پوشانند! همه از نو شدن حرف می زنند، نو شدنی نه به درازای یک قرن، بلکه فقط به درازی یک سال .

و این سنتی است که خداوند بر آن نهاده است . خداوند در عرض شش روز دنیای ما را خلق کرد، و روز هفتم همه چیز آماده بهره برداری بود! و این روز ها را بر آدم یاد آوری کرد: تا هر سال در چنین روز هایی جشن بگیرد، و به ستایش و سپاسگزاری از خدا بپردازد.

البته همه فرزندان آدم یکسان نبودند، عده ای هم می خواستند دراین مورد، نو آور باشند و لذا آن را ترک کردند و سنت شکنی ! اما ایرانیان  در طول همه این سال ها، ان روز ها را گرامی داشتند، و از هیچ مسخره و بدگویی هم  ناراحت نشدند. و حضرت امام صادق و: دیگر امامان هم این موضوع را بیان کردند.

همین جوشش از درون، برای هماهنگی با طبیعت،  در جهت نوشدن، تعادل روانی به ایرانیان می داد، و آن ها همیشه در همه کار ها موفق بوده اند. زیرا مشیت الهی همین است،  قران کریم خود یک طبیعت است، که هر روز نو به نو می شود، و هر مومن باید هر روز، ده یا صد ایه از ان تلاوت کند، تا به فهم جدیدی از آن برسد که: در حل مشکلات روزانه او را یاری دهد. امام علی هم فرموده که: فرزند زمان خود باشید!


Yeni Yıl, Yeni Dünyayıl önce Dünya milyarlarca oluşturulması ve hiç kimse henüz tüm gizemli merak açıklamak mümkün olmuştur. Herkes, bu birincil değil, çünkü birlikte çalıştık, ama diğerleri ağzınıza olduğunu dikmek için öyle! Tüm hile, teleskoplar ve mikroskop tüm eleştirmenler ağzınızı kapatmak için vardır!Yıl uzaya gitmiş ve aya oturan insanları aldatmış, ve parçaları olmuştur! Ama sonra ortaya çıktı ki bütün bu oyunculuklarıyla Nevada çöl Amerika, ya da gizemli silikon vadisinde! Ama elleri bol de, biliyorum, ve hiçbir üst olduğunu kabul edilene kadar konuşmadık., Birbirinden Memba değil bilimde, aynı zamanda güç ve egemenlik. Ne zaman ve ne kadar bilim herhangi bir bilimsel olmayan konu olduğunu! Ve teorik hipotezler fırın gelen, ilkeleri oluşturur!Ama herkes gerçeği orada bile, aynı eski dünya, yeni giysiler ve eski kelimeler ihtiyacını diyor! Yeni karakterler ve iptal edilmelidir. Yeni karakterler yüzyıl ya da daha fazla, ama ne olursa olsun sürebilir. koku şey yeni bir hayat, ve eski harflerle kokusu korudu.Bugün yeni karakterler dahil, bir araya gelip! hayat ve nefes vermek şey taze ve bayındır kokusu. Batı diyorlar, ve yazmak istediğiniz ne olursa olsun koymak ve onların bilim adamları, bilimin diktatörlüğü ve bilim Berkeley veya MIT Kaliforniya Üniversitesi çıkıp söylüyorlar. Ama artık bu başarıları dinleyin.Hatta öğrenciler ustaları Shnan serap, nemli ve muhafaza kokusu, yeni bir kaynaktan su içmek için arıyoruz, bir yüz yıl kadar açtır. Onlar, diğer fosiller var yeni bir şey değildir. Onlar yeni bir yazım reformu ve kompozisyon ile genç yıldır tek kitap, onları baskı yapabilirsiniz.Nevruz ve aynı şeyi söylüyor! Eski giysiler, kış, bahar ve giyim yeni giysiler getir. Ocak, Şubat ve bitmiş Nisan ay çevirin: en ay kuralı kabul edelim. Eğer kabul etmiyorsanız Bakalım, ama tüm dünyada kabul! Kuvvet kısa Esmer, sokak kaldırım, başını dışarı, yaşlı ağaçlar taze yaprakları ve çiçekleri, renkli kıyafetleri, çıplak kış kapağı! Bir yüzyıl gibi uzun, ama uzun sadece bir yıl gibi, yeni yeni mümkün değil tüm konuşma.Ve gelenek Tanrı yer olduğunu. Tanrı, altı gün dünyamızı yarattı, ve yedinci günde her şey hazırdı! Ve bu gün bu gün her yıl kutlamak için, ve övgü ve onlar için Tanrı'ya şükrediyorum ki size hatırlatmak için.Tabii ki, tüm çocuklar, bazı insanlar bu durumda, yenilikçisi istedim aynı kişi değildir, ve bu yüzden o ve geleneği ile kırarak bıraktı! Ama İranlılar bütün bu yıllar boyunca, bu gün kutlanan ve her türlü alay ve üzgün değil yermek. Ve İmam Sadık ve diğer liderler de konuyu dile getirdi.Yani sırayla doğa ile uyum için derin iç, İranlılara zihinsel yeniden dengelemek için, ve onlar her zaman her şeyi başarılı olmuştur. Bu Tanrı'nın iradesi olduğundan, Kur'an-ı Kerim bir doğa her yeni gün yeni bir alan olduğunu, ve her mümin, her gün, olmalı on ya da uygulama ders yüz ayet, bunun yeni bir anlayış ulaşmak için: sorunlar Onun günlük yardım. Ali de senin çocuğun olduğunu söyledi!

فاطمه س عین حق بود، چون با علی بود!

پیامبر فرمود که( الحق مع علی و علی مع الحق اینما کنت ) حق با حضرت علی ع است، و حضرت علی ع هم با حق هست، هرجا که باشد.

از این گفته شریف  مستفاد می شود که:حضرت فاطمه سلام الله علیها، عین حق و: لاحق به حق و مسمی به حق هم بوده است. یعنی یکی دیگر از اسما ایشان حق است، حقی که در شکل انسان و در: ظریف ترین و زیباترین نوع آن، متجلی شد و حجت را برهمه تمام کرد.

او مانند حق زندگی کرد: همه چیز او در ظاهر حقیر و کوچک بود! اما باطن او بزرگ و متعالی : جهیزیه ایشان بسیار حقیر و کم بها بود که: از مبلغ فروش یک عدد سپر جنگی حضرت علی، تامین مالی شده بود! مهریه اش آب بود که حتی، از فرزندش امام حسین ع، در کنار نهر فرات منع کردند.

خانه اش گلی بود و اثاثیه اش: فقط یک گلیم و یک دست آس، که با آن گندم و جو آرد می کرد، و غذا می پخت ، عمرش از همه کوتاه تر بود با اینکه نوشته اند 18 ساله شهید شد، ولی باید 9 سال آن را دوران کودکی دانست!  شوهرش آنجنان فقیر بود که حتی از کنار: قصابی رد نمی شد و به یهودی طلبکارش، نمی توانست نگاه کند.

فرزندانش دو پسر و دو دختر بودند، کوچک و معصوم که حتی نمی توانستند: مانع سیلی زدن مرد عرب، بر روی صورت مادرشان شوند!

یکی از فرزندانش که در رحم مادر بود، حتی فرصت نیافت پا به عرصه زمین بگذارد، و از جور دشمنان در دل مادرش شهید شد.

اما این ها، به ظاهر کوچک هستند! فقر و گرسنگی آنان از نداشتن نبود، بلکه از ایثار و فداکاری آنان برای مردم بود! سه لقمه نانی را که برای افطار، نگهداشته بودند به یتیم و فقیر و مسکین دادند! و این داده های آنان را خدا می دید، و جبران می کرد، سوره هل اتی در شان همین عملکرد، بر پیامبر اسلام نازل شد.

فرزند مظلوم و کوچک او اکنون، در سراسر جهان بر دل های همه مظلومان حکومت می کند! و در جهان 7میلیاردی کسی نیست که، او را نشناسد و قدرش را نداند، و این امری است که تمام رسانه های جهان، برای رسیدن به آن خود را به هردری می زنند. با اینکه ممکن است سی ان ان یا بی بی سی، حتی یکبار از او نام نبرده و او را تکریم نکرده باشند، ولی همه جهان از حسین ع حرف می زنند.

شوهر قهرمانش اکنون، سر امد همه مدال ها و نشان های جهان است! مدال شجاعت، عدالت و حکمت را، همه تماشاگران به او می دهند، در حالیکه اسکار ها را، همه ضد علی ها درو می کنند!

خانه کوچک و گلی او همه تاریخ شده است. منشا و موتور تاریخ و حتی هدف تاریخ، همان خانه کوچک و گلی فاطمه سلام الله علیها است. همه مادران و همه زنان، در حسرت یک روز زندگی مانند او می سوزند، و در آرزوی همسایگی و همنشینی با او هستند.

استفاده از سالهای کوتاه عمر، و مدیرت زمان، قهرمانی بالاتر از ایشان ندیده! چه کسی است که با یک زندگی کوتاه، همه تاریخ را بچرخاند؟ بهره وری از این بالاتر؟ که با 90 روز حمایت از علی ع کاری کرده، که یک ملت سوسمار خور و بیابانگرد، امروزه به بزرگترین کارتل ها و تراست های جهانی تبدیل شدند! و سرمایه داران یهودی و مسیحی، منتظر گوشه چشمی از سوی آن ها هستند؟

فدک تنها ارثیه مانده از سوی پدرش را، به یغما بردند تا در زندگی در امدی نداشته باشد، ولی اکنون فدک او همه جهان است! شاید خیلی ها به خود ببالند که توانسته اند، از یزیدیان زمان فرصتی بگیرند، و فدک را تماشا کنند! ولی فدک دیگر آن باغ کوچک،  افتاده در صحرای عربستان نیست! فدک امروز جامعه جهانی و حکومت واحد جهانی است، که به دست نواده ایشان: حضرت صاحب الزمان ایجاد خواهد شد!


Ali çünkü Fatima Zahra, aynı zamanda haklıydı!Peygamber olduğunu her yerde (a) İmam Ali ve İmam Ali'nin hakkı, gerçeği ile olduğunu söyledi.Sağa ve sağ Msmy olduğunu sonraki Fatima sas, aynı haklara ve: Şerif, bu anlamına geldiğini söyledi. Bu doğru onların isimlerden biri, insan formu, ve en zarif ve türünün güzel tüm güçlü ve tüm bu apaçık kanıtı oldu bir haktır.Haklı yaşadı: O küçük ve küçük şeyler bakmak! Ama içeriye o büyük ve soylu bir: onun çeyiz çok mütevazı ve savaş kalkanı Ali bir dizi satış miktarının küçümsenmesi, finanse edildi! Su onu çeyiz, hatta, İmam Hüseyin AS oğlu, Fırat Nehri boyunca yasakladı oldu.Onun evi çamurlu ve buğday ve arpa unu, yemek oldu, onun Bagaj, sadece bir halı ve As, ömrü 18 yaşındaki şehit tarafından yazılmış tüm kısaydı, ama 9 yıl Çocukluk bunu biliyordu! Toplum, hatta kocası ile zayıftı reddedildi değildi ve Yahudi kasap Tlbkarsh göremiyordu.Çocuklar, iki erkek ve iki kız genç ve olamayacağını masumdu: Arap erkekleri tokat durdurmak, yolda!Anne karnında çocuk biri, fırsat bile yattı doğdu ve onun düşmanlarının tür kalpleri şehit oldu değildi.Ancak, görünüşte küçük! Yoksulluk ve açlık onlar, ama insanlar onların kurban değildi! Kahvaltı için ekmek Salı lokma, yoksul ve yetim ve yoksul tutmuş! Ve veriler, Tanrı'yı ​​ve tazminat, kendi itme Hz Muhammed'e ortaya çıktı, bu performans, sonraki bölümde gördüm.O, tüm ezilen kalplerinde dünya çapında yoksul ve küçük oğlu olduğunu! O bilmiyor ve hafife almaz, ve bu ne tüm dünya medyası dünyadaki 7 milyar insan, Herder ulaşmak için. Bu onu saygı değil bir kez bile, CNN veya BBC olabilir, ancak Hüseyin Ali'nin tüm konuşma.Koca kahraman şimdi, tüm madalyaların baş ve dünyaya göstermek! Cesaret, adalet ve bilgelik Madalyası, onun tüm hayranları, Akademi ederken, tüm Ali'nin hasat karşı!Çamur kulübe ve o bütün tarihidir. kökeni ve motorun tarihi ve hedef tarih, ev, küçük ve çamurlu Fatima Aleyhisselâm olduğunu. Tüm anneler ve bütün kadınlar, o yanmış gibi bir gün için özlem ve mahalle ve onun şirketi hayalleri.Hayat kısa yılını kullanın ve zaman yönetimi, onlar başlığının üstünde değil! O da tüm bir kısa ömürlü kim? Yukarıda etkinliği? Ali desteği 90 gün yapmıştı, çöl kertenkele layık bir millet, bugün dünyanın en büyük karteller ve tröstler oldu! Ve kapitalistler, Yahudiler ve Hıristiyanlar, onlar göz bekliyor?Babası tarafından terk Fadak tek miras, hayatta talan edildi gelir değil, ama şimdi o Fadak olduğunu! Belki Bnaznd için bir sürü insan yönetilen kim, Yezidi fırsat var, ve Fadak izlemek için! Ama diğer Fadak küçük bahçe, Arap Çölü değil yatıyordu! Onun torunu kaybetti Fadak uluslararası toplum ve dünyanın bugünkü durumu, İmam Zaman oluşturulur!

امپراطوری عشق

 

بر خلاف تئوری های لاریجانی، ایران اسلامی نه تنها غم جهان را می خورد، بلکه دوست دارد نه تنها مسلمان ها، بلکه همه ابنا بشر از زیر یوغ استعمار ازاد شود. اگر دنیا ایران را دوست دارد، این یک عشق است نه یک تهمت ناروا، زیرا ایران در طول تاریخ خود، هرگر برای کشورگشایی اقدام نکرده، بلکه این کشورهای دیگر بودند که: تجاوز می کردند و عقبه این تجاوز، شکست  آن ها بود و" مردم تحت ستم آن ها هم، پناهی جز ایران پیدا نمی کردند.

شاید این طور باشد که هنوز، ذهن برخی ها اسیر بوی تبلیغات غربی ها است که: اسلام را دین شمشیر می خوانند، ولی حتی این تبلیغات برای ایران نشده است، یعنی با اینکه ایران همیشه امپراطوری های بزرگی داشته، هرگز کسی از ایرانیان به عنوان ویرانگر، یا ستمگر یاد نکرده و تبلیغات هم نشده است. اگر مثلا یک فیلم  سیصد هم ساخته شده، بدلیل نا آگاهی آنان بوده که ایرانی ها را، سیاهپوست تصور کرده اند!

اما هرگز اینطور نبوده است و همیشه، کسانی که به اصل واقعیت رسیده اند، توبه کرده و در مقابل عظمت تاریخی ایران سر فرود آورده اند. ممکن است حمله اعراب به ایران را، یک نقطه ضعف بدانید ولی حضرت ابراهیم و فرزندانش، حضرت اسماعیل و اسحاق هرگز عرب نبودند و ایرانی الاصل بودند، و علاقه نواده های آن ها به ایران هم برکسی پوشیده نیست.

آیا هنگامی که بنی اسرائیل، انبیا خود را می کشتند و ده تن از آن ها، در زمان کورش به ایران پناهنده شدند، این معنی زور گویی ایران به قوم یهود می دهد؟ ایا ایرانی الاصل بودن بسیاری از اعضای حکومت اسرائیل، که اتفاقا جناح دوست دار ایران هم هستند، با جناح طرفدار سعودی ها یکسان است؟

 یا هنگامی که مردم روم و یونان، از  ظلم و ستم قیصران خود به ایران پناه می اوردند، که نتیجه آن این شد که قیصر روم، تصمیم گرفت تخت جمشید را ، آتش زده با خاک یکسان کند، باز مقصر ایران است؟

بگذار دشمن هرچه می خواهد بگوید! ولی همه دنیا می داند که سردار قاسم سلیمانی، نه به زور که به خواسته خود: مردم عراق و دولتمردان آن، آنجا حضور دارد.

بگذار دشمنان هرچه می خواهند بگویند، ولی بزرگترین ثروتمندان و مجریان آمریکا، ایرانی الاصل هستند و ایران، مانند صهیونیست ها یا لیبرالیست ها، نیازی به لابی زدن یا تبلیغات دروغین ندارد. ایران اسلامی می داند که همه مردم آمریکا، دوستدار ایران هستند و اگر تعداد اندکی هم، دشمنی می کنند بخاطر زور ستمگران است.

آیا چه نیازی است که ایران، در یمن لابی باز کند یا نیرو پیاده کند؟ تمام مردم یمن شیعه هستند و دوستدار اهل بیت، و ایران را حامی بزرگ خود می دانند.

آیا احتیاجی هست که ایران، مسیونر به افریقا بفرستد؟ و آن ها را به تشیع یا دوستی ایران دعوت کند؟ آن ها خود را ایرانی می دانند! و در بسیاری از قوم و قبیله ها، مانند زنگبارها، اصلا مهاجر از جنوب ایران هستند.

آیا نیازی هست که به: چین یا هند لشکر کشی شود؟ یا آن ها انقدر حافظ و فردوسی را، دوست دارند که اصلا نام ایران را، مقدس تر از آن میدانند که حتی فکر: جنگ یا مقاومت در مقابل ان داشته باشند؟

آیا اسیای میانه نیاز به ایجاد فدراسیون دارد؟ یا اینکه آن ها خود را ایرانی تر از خود ما می دانند؟ خجند و تاشکند و مرو، همه آثار شاعران و بزرگان پارسی گوی است. آذر بایجان و گرجستان و ارمنستان را می گویید؟ در جای جای آن ها قوم ایری، یا ایرانی محبوب هستند، حتی در گرجستان عدهای خود را آیرون، یعنی ایرانی الاصل می دانند


Aşk İmparatorluğuTeorileri Laricani aksine, İran'ın İslam dünyası değil, sadece üzgün olduğunu, ancak sadece Müslümanlar seviyor, ancak tüm insanların sömürgeciliğin boyunduruğundan arınmış olacak. Sevgi, onun tarih boyunca, fetih girişiminde olmamıştı, çünkü bir skandal değil, bir sevgi, ancak diğer ülkelerin dünya olsaydı: tecavüz tecavüz ve bir başarısızlık oldu Akabe, ". onlar ezilen insanlar, İran dışında sığınak bulamıyorum.Belki hala bazı esir kokuyor İslam kılıç dini şarkı olduğunu Batılı propaganda sakıncası olduğunu, ancak bu bile ülke için bir reklam, İran büyük imparatorluklar, asla İranlılar gibi her zaman vardı ki yani gerçek değil yıkıcı, ya da reklamlar baskıcı değildir hatırlamıyorum. , Derseniz, bir yüz film nedeniyle İranlı bilgi onların eksikliği, yapılan, siyahlar hayal!Ama hiç, hiç, gerçeği olanlar, tevbe yoktur ve tarihi ihtişam önünde eğdi var. İran Arap işgali Hz İbrahim ve oğulları, İsmail bilmek bir dezavantaj olacağını ve İshak Arap ve İran kökenli olduğunu asla ve İran'ın çıkarına onların soyundan sır değil.İsrail çocukları mı, senin peygamber öldürüldü ve bunların on, Yahudi halkına, Cyrus zamanında zorlama duygusu sığındı? Tesadüfen İran seviyor olan İsrail hükümetinin birçok üyelerinin, İran kökenli olduğunu, Suudi Arabistan ve fanlar aynı?
 
Roma ve Yunanistan, Sezar zulüm insanların kendisi İran'da sığınan Veya, sonuç Roma İmparatoru, Persepolis, yerle bir yangın karar, İran'ın suçlu oldu?Düşman sana her şeyi anlatacağım edelim! Ama bütün dünya biliyor ki orada, Irak halkını ve hükümetini zorlamak istemeyen Orgeneral Kasım Süleymani,.Böyle Siyonistler veya liberaller, ya da lobi rahatsız etmez yanlış reklam olarak ne derler düşman, ama zengin ve icra Amerika, İran ve İran iniş, olsun. İslam İran onlar haksızlık çünkü Amerika, bütün insanların sevgi dolu, ve düşman kuvvet bir kaç olduğunu biliyor.Ne yapar lobi kapalı İran, Yemen ya da güç olduğunu? Tüm Yemenli Şii ve sevgi dolu ev ve onların büyük hamisi İran.İran Afrika misyonerler göndermek için gerek yoktur? Ve Şii İran ya da dostluk onları davet? İranlılar bilmek! Ve böyle Zanzibar, güney İran'dan tüm göçmenler gibi birçok ülke ve kabileler içinde.Çin ya da Hindistan kampanya olduğunu gerekmiyor mu? Ya da Hafız ve Firdevsi'nin, İran'ın bile savaş düşüncesi ya da karşı olduğunu bilir daha kutsal, hiç böyle denir?Eğer Orta Asya'da bir federasyon oluşturmak gerekiyor mu? Ya İranlılar kendilerini biliyoruz ki daha? Khujand ve Taşkent ve Mary, oyunu tüm büyük Pers şairler. Aralık Azarbayjan ve Gürcistan ve Ermenistan söylemek? Anywhere Erie kabile, ya da İranlılar popüler, hatta onların Demir Gürcistan, İran doğumlu bilgi

تخریب یا قاچاق آثار باستانی ؟

 

داعش اولین گروهی نیست که: آثار باستانی را نابود می کند!

بلکه از زمان حکومت آل سعود، و با تخریب قبور مطهر ائمه بقیع، این امر ضد انسانی  شروع شد. البته آن ها یکی دو مورد را، برای فریب مردم در جلو رسانه ها  تخریب می کنند! ولی کار اصلی آن ها قاچاق گنجینه ها و اشیا عتیقه و تاریخی است. و لذا  بقیه، در بازار سیاه قاچاق اگر در تخریب آن ها دقت شود، طوری تخریب می کنند که قابل حمل و فروش باشد!.

هدف آن ها هم دو چیز است: اول از بین بردن تاریخ اسلام، و نابودی تمدن اسلامی و: قطع ارتباط نسل های آینده از: افتخارات گذشته است . دوم تاریخ سازی و تمدن سازی، برای اقوام بی ریشه و بدون تاریخ، از جمله اعراب حوزه خلیج فارس، و دولت های استکباری حامی اسرائیل است.

تاریخ جعلی که نتیجه آن: تغییر نام خلیج همیشه فارس، به خلیج العربی یا خلیح می باشد . تاریخ جعلی که، اجازه می دهد زیر زمین بناهای مسجد الاقصی را، که هزاران سال از تعدی به دور بوده ، حفاری های غیر مجاز کنند. و بالاخره تاریخ نداشته ای، که برای آمریکا و اسرائیل به وجود آورده اند.

انسان معاصر غیر متعهد انسانی هست که: به تمام گفته ها و نوشته ها و منشورهای خود، پشت پا زده و در اثر میرایی محتوم، همه چیز های خود بافته را رشته می کند. هنوز دیر زمانی نیست که: سازمان ملل را ایجاد کردند و: برای کامل کردن افتخارات خود، سازمان یونسکو را به آن ملحق نمودند.

در تعریف علمی ساز مان یونسکو، ماموریتی جز حفاظت از: آثار باستانی و فرهنگ ملت ها ندارد، ولی اکنون همه چیز عوض شده است! سازمان یونسکو، عامل شناسایی گنج ها و عتیقه ها، برای غارت دزدان و قاچاقچیان شده است. آیا تابحال یونسکو از خود پرسیده است: موزه لور فرانسه یا بریتیش موزیوم انگلیس،  اینهمه عتیقه ها را چگونه بدست آورده؟ همه دارایی های این موزه، با زبان رسا می گویند که متعلق به ایرن و عراق هستند. و این بمعنی آن است که آن ها، با پای خود به این موزه ها نرفته اند، بلکه آن ها را سرقت کرده اند.

حتی اگر ادعا شود بایت آن ها پولی هم پرداخت شده، این حماقت محض است! آیا برای آثار باستانی می توان قیمت گذاشت؟ و در حراجی ها آن ها را فروخت؟  البته همه این سرقت ها و: کلاهبرداری های باستانی فقط مربوط به گذشته نیست، همین اکنون هم بیشترین دارایی های موزه های جهانی، از عراق و ایران قاچاق شده و برده می شود.

اگر تا دیروز یهودیان اسرائیل ، آل سعود و شیوخ این کار را می کردند، امروز عوامل آن ها مانند: داعش و طالبان این کار را می کنند! اما شیوه همان شیوه آل سعود است، در ظاهر تکفیر و تفسیق و تخریب است، اما در باطن دزدی و قاچاق آن ها است ، زیرا از باقی ماجرا کسی اطلاعی ندارد! مگر روزی که همان تکه های خرد شده، سر از موزه های آمریکا و اسرائیل در بیاورند!

بعد هم می گویند خود ایرانی ها و عراقی ها، عرضه نگهداری نداشتند، آن را به امریکا ، اسرائیل و اروپا فرستاده اند تا حفظ شود؟ این سیاه رویی برای سازمانی است که سال ها نان فریب مردم را خورده است و خود را حافظ فرهنگ و تمدن معرفی کرده است در حالیکه حتی یکبار هم در مورد تخریب سیصد آثار اسلامی در مکه و مدینه حرفی نزده و تا کنون از تخریب مسجدالاقصی هم انتقادی نداشته است.

شرم باد بر سازمان های بین المللی که با بوق و کرنا از فرهنگ وتاریخ حمایت می کنند ولی در عمل واسطه قاچاق آن ها می شوند..

Antika Destruction veya ticareti?Dash anıtlar yok edebilir ilk grup!Ama Al Saud ve İmam Baki kutsal türbelerin yıkılmasından bu yana, bu insanlık dışı oldu. Tabii ki, medya yok edilir önünde insanları aldatmak için iki şey biridir! Ama asıl işi ve kaçakçılık antika ve tarihi hazineler. Hasar öylesine bozulmuş ise ve bu nedenle karaborsa geri kalanı taşınabilir ve satış olduğunu dikkatlice kaçakçılık!Birincisi, İslam ve İslam medeniyetinin ve imha tarihini kaldırmak: Geçmiş zaferlerine gelecek nesillere ayırın Onların amacı iki şey olduğunu. Tarihi ve Uygarlığı II, köksüz ve Araplar, Basra Körfezi ve kibirli hükümeti de dahil olmak üzere etnik grupların, tarihinin olmadan İsrail yanlısı olduğunu.Isim değişikliği Basra Körfezi, Körfez veya Körfez sonuçlanan sahte tarih, Al olduğunu. Zulme, izinsiz kazı binlerce yıldır civarında olmuştur yeraltı binalar Aksa Camii, izin, sahte katılın. Ve nihayet Amerika ve İsrail için bir tarih oluşturduk var.Tüm eserleri ve onların kiralamada taahhüt ve belli bir zayıflama geri vurdu Çağdaş insan olmayan adam, işler alanına dokunur. Birleşmiş Milletler kuruldu ve onun başarılarını tamamlamak için, UNESCO bunu katılmak zorunda olacak ne zaman, çok geç henüz değil.UNESCO bilimsel tanımı düzenledi, ancak ülkenin anıtlar ve kültürünü koruma misyonu şimdi her şey değişti, ama! UNESCO, hazineler ve antika, soymak hırsızlar ve kaçakçılar belirlenmesi. , Nasıl bu ürün elde etmek için Lore Müzesi Mvzyvm Fransızca veya İngiliz İngilizcesi: UNESCO hiç kendilerini istedi? Müzenin tüm varlıkları, Irene ve Irak'ın ifade dilini dedi. Ve bu müzeye ayaklarıyla gitmiş değil, ancak çalıntı anlamına gelir.Onlar para ödenen bayt iddia bile, bu sırf aptallık olduğunu! O antika bir fiyat koymak mümkün mü? Onlar açık artırmada satılıyor? Tabii ki tüm bu soygun ve: Eski hileler bu ticaretine maruz kalmış Irak ve İran en büyük küresel varlık Müzesi, sadece geçmişle ilgili değil.Dash ve Taliban bunu yapıyor: Yahudiler dün İsrail'e ise, Suud Evi ve onların büyükleri gibi faktörler bugün yapmak! Ama yol yol Suud House, bir hikayenin geri kalanını bilmiyor çünkü görünüşe göre, özde çalmak ve kaçakçılık vardır aforoz ve yıkımı, ama! Güne kadar ezilmiş adet Müzesi başkanı Amerika ve İsrail geldiğinde!Sonra muhafaza edilmelidir Amerika, Avrupa, İsrail bunu sunan tuttu ve gönderildi, İranlılar ve Iraklılar söylemek?hayır.Kültür ve tarih destek lanse, ama pratikte bunlar aracılığıyla kaçak uluslararası örgütler yazıklar olsun ....