1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

Tek kutuplu dünya

Son olarak, küresel sistemdeki sorunlar yüzyıllar sonra, çok kutuplu dünya tek kutuplu bir dünya olduğunu "orijinal ve dönmek, ama ben, biz hedefliyoruz bu tek kutuplu dünya ile, İmam Mehdi yakınında Birimi öncülüğünde umuyoruz Tanrı'nın tüm peygamberler. Bu insanlara birlik ve bağlılığın aynı Allah'a ve tanrılar, putlara ibadet oluşturulmasını ve yeni bir kutupları olduğunu, getirdiği bu.


   Ama tam tersi bir adam, iki kutuplu dünya ve bir kaç kutup bölmek ilgileniyor! Bu izin verildi bile, insan sayısı, dünya kutup olduğunu! Aslında, adam kendisi için her izin verilirse, Allah ve din ve bir kutup olduğunu! Ve sözde şair Herkes ayarlamak için, enstrüman çalmayı ve onların rolü vardır.


    Hatta en İnsanlar sormak yüzden: Eğer başkan olsaydınız, ne planlar var? Hayır hayır demezdim! Ama aynı zamanda zihinsel ve sizin için ideal Sen diyecekler. Ve programları ve gelecekteki hedefleri şeklinde umutları ve hayalleri sunmak.


Aslında, kendisi için her erkek, Allah varsayılan tüm ve koşmak ile! Onun tek başkalarının o görüşü paylaşıyoruz çünkü zamanla birbirlerine ateş kalmamasıdır, başkalarının yeteneğini sınırlar. Büyüme ve diğerlerini kapatmak için yeteneği ya da göz. Hatta bazen, büyük ulusal ve uluslararası etnik veya kabile savaşları ortaya çıkıyor birlikte veya suikast girişimi ya da fiziksel eliminasyon.


   Örneğin, son zamanlarda İran cumhurbaşkanı İran'ın kendi niş geldiğini söyledi. Soru o tek başına ya da dünyada olup bu kabul edilebilir sonucuna varmışlardır etmek olup olmadığıdır?


İran'ın uluslararası ayakta ve bir gecede elde değil mi?


   Onlar politika kapsamaz dedi zaman bile çok onlara uluslararası İmam Humeyni kompleksinin saf ve basit cehalet konuşuyor.


Drew. Ve ben kıvılcım kayalar gördüm ve İslam Roma ve Pers fethetmek olacağını pick söyledi. Allahu Ekber insanların mutlu olduklarını söyledi ama aç ikiyüzlüler Tanrı onun ereksiyon presleme sanrılar diyor dedi!


İki yüz yıl önce, bazı insanlar onu kabul edin ve bilir memleketi Afganistan, Türkiye ve Mısır Vanglys Ferrari'ye ondan olmadığını, dini canlanma bağırarak Avrupa ve Asya ve Afrika'da baş Cemal Esad Abad Bdnyal İslami uyanış. Gözleri ışıltısına Avrupa önünde Normal Kaçar İslam'ın zafer bilmeyen ve dünya sadece Paris ve Londra gördüm. Jamal iken İslam'ın yolunu ve Avrupa'daki Müslümanları söyledi, ama ben Asya'da İslâm'ı ve Müslümanları görmedi ve Afrika İslam görmedim gördüm!


Ünite reklamı ama kötü varlıklar ve Tanrı, takip etmek idol ve kendi toprak ve kayboldu.

اکنون جهان تک قطبی !

نظام جهانی بالاخره پس از چند قرن چالش، به راه اصلی خود باز گشت و"از جهان چند قطبی  به جهان تک قطبی رسید، که البته امیدواریم که با این جهان تک قطبی، به رهبری واحد:امام زمان عج نزدیک شده باشیم، که هدف همه انبیا الهی است. آن ها وحدت و عبودیت را: برای مردم به ارمغان آوردند، یعنی اینکه خدای واحدی را بپرستیم، و از ایجاد خداها ، بت ها و قطب های جدید خود داری کنیم.

   اما بشر درست در نقطه مقابل آن، علاقمند است جهان را به دوقطبی و: چند قطبی تقسیم کند! و حتی اگر اجازه داشته باشد، به تعداد ابنا بشر، جهان دارای قطب باشد! در واقع اگر به بشر اجازه داده شود، هرکدام برای خود، خدا و یک دین و یک قطب هستند! و به اضطلاح شاعر هرکسی، نقش خود را بازی می کند و: ساز خود را کوک می نماید.

    به همین دلیل حتی اگر از :کمترین افراد هم بپرسی: اگر رئیس جمهور شدی چه برنامه ای داری؟ هیچکس به شما نه نخواهد گفت! بلکه ذهنیات و ایدئال های خود را، برای شما بیان خواهد کرد. و آمال و آرزوهایش را در قالب: برنامه و اهداف آینده به شما ارائه می دهند.

درواقع هر انسانی برای خود، یک خدایی هست با همه توانیائیهای پیش فرض و قابل اجرا!  فقط توانائیهای دیگران او را محدود می کند، یعنی چون دیگران هم همین نظر را دارند، به یکدیگر مهلت عرض اندام نمی دهند. یا اینکه چشم خود را بر روی رشد و بالندگی و توانائیهای دیگران می بندند. وگاهی حتی نسبت به حذف فیزیکی، که یا اقدام به  ترور یکدیگرمی نمایند، و یا در سطح وسیع ، بصورت جنگ های قبیله ای قومی یا ملی و جهانی ظاهر می شوند.

   مثلا اخیرا رئیس جمهور ایران اعلام کرد که ایران اسلامی به جایگاه جهانی خود رسیده است. این سوال مطرح است ایا ایشان به تنهایی به این نتیجه رسیده اند یا جهان هم آن را قبول دارد؟

و تا بحال ایران جایگاه بین المللی نداشته و یک شبه آن را بدست آورده؟ که البته جواب مشخص است یعنی دکتر روحانی می خواهد بگوید اوست که با روش زمامداری خود این عزت را برای ایرانیان به ارمغان آورده و قبل از ایشان ایران و جمهوری اسلامی در انزوا بوده است.

   البته این سخن صحیحی نیست زیرا در سی و شش سال پیش امام خمینی قرمود که اسلام سنگر های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد، و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و نتوانست هم بکند ولی چون ایدئال ها با هم تفاوت داشت آن حرف نشنیده گرفته شد حتی بسیاری در آن زمان حرف ایشان را سادگی محض و بی اطلاعی امام خمینی از روابط بین المللی پیچیده عنوان کردند و گفتند امام خمینی از سیاست سر در نمی اورد.

و جالب این است که در 15 قرن یش هم یامبر اسلام چنین حرفی زد و کسی حرف ایشان را قبول نکرد وقتی در جنگ خندق از فشار گرسنگی سنگ به شکم می بستند و کلنگ می زدند تا خندق کنده شود پیامبر الله اکبر بلندی گفت که توجه همه جلب شد. و فرمودند من در میان جرقه سنگ و کلنگ دیدم که اسلام روم و ایران را فتح خواهد کرد. مردم هم الله اکبر گفتند و شاد شدند ولی منافقین گفتند گرسنگی به ایشان فشار آورده نعوذ بالله هذیان می گوید!

در دویست سال پیش هم وقتی سید جمال الدین اسدابادی بدنیال بیداری اسلامی در اروپا و آسیا و آفریقا فریاد تجدید حیات دینی را سر می داد عده ای ایشان را قبول نمی کردند و از زادگاهش او را به افغانستان و ترکیه وانگلیس و مصر فراری می داند. خودباختگی قاجار در مقابل زرق و برق اروپا چشم آن ها به عظمت اسلام کور کرده بود و جهان را فقط پاریس و لندن می دیدند. در حالیکه سید جمال این راهم قدرت اسلام می دانست و می گفت: در اروپا اسلام دیدم ولی مسلمان ندیدم و در آسیا و آفریقا مسلمان دیدم و اسلام ندیدم!

و اینهمه فقط بخاطر آن بود که می پنداشتند خدای واحدی وجود ندارد و هم گفته های پیامبران ئ امامان توصیه های اخلاقی بیش نیست و یا حتی برخی پا فراتر گذاشته پیامبران و امامان را به بیسوادی و جنون و امثال آن متهم می کردند زیرا آن ها خدای واحد را تبلیغ می کردند ولی این ابنا شر به دنبال بت ها و خدا های زمینی و خود ساخته و خود باخته بودند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.