1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

دنیا در قبضه ماه رمضان


جغرافیای ما در حال توسعه پایدار است، این توسعه پایدار از دو جهت: قابل توجیه و تفسیر و پیگیری است. یکی فلسفه تاریخی و دیگر: افزایش دانش بشری و تراکم دانایی ها. باید دانست در ابتدای تاریخ، بشر تصوری از جغرافیا نداشت، و دنیا را همان غار محل زندگی خود می دانست! اما نیاز انسان به غذا، او را وادار به ایجاد شکار کرد، کم شدن شکار در اطراف غار، او را به نقاط دیگر کشاند.

    البته این تفسیری است که: کلاسیک ها و عمدتا فلاسفه و تاریخ نویسان سکولار، بر ان اصرا می ورزند. ولی آکادمی های اسلامی، طور دیگری آن را تفسیر می کنند.  براساس نظرات علمای اسلامی، بشر از رور اول دنیا را می شناخته، و حتی  در وضعیتی بهتر از امروز زندگی می کرده است . اما اشتباهات چندی، او را از بهشت بیرون راند و به زمین فرستاد.

  در روی زمین هم هرگز تنها رها نشد، و در هر برهه ای از زمان که نیاز: به راهنمایی داشت از سوی خداوند متعال، راهنمایی می شد. بطوریکه حتی یک روز، گرسنه تا تشنه و یا بدون لباس نمی ماند، خداوند به وسیله جبرائیل، به انسان آموزش های لازم را برای: زندگی دراین کره خاکی ارائه می کرد. اولین فردی هم که روی زمین آمد(حضرت آدم ع )، همه این تماس ها را داشت. و لوازم و ابزار کافی برای: تطابق با زندگی جدید را فرا گرفت.

کشاورزی را خداوند به ایشان آموزش داد، و حتی خانه سازی را فرا گرفت.(آن اول بیت وضع للناس ببکه مبارکه) و سفر را به او آموخت، در همین سفر بود که در صحرای عرفات، همسر خود را یافت و با او ازدواج کرد. و خانواده تشکیل داد، و صاحب فرزندانی چون هابیل و قابیل شد. دامداری و کشاورزی را، با رعایت تقسیم کار به هابیل و قابیل یاد داد. هابیل دامداری می کرد، و قابیل کشاورزی! وقتی قرار شد که نمونه محصول خود را عرضه کنند، هابیل بهترین گوسفند خود را انتخاب کرد، وجایزه گرفت، ولی قابیل بدترین و پوسیده ترین دانه های گندم را عرضه کرد، و ناچار برای اخذ جایزه: به ناحق خود، برادرش را کشت.

    او قبرکندن را بلد نبود، کلاغی به سویش آمد و: کلاغ دیگری را کشت و: بعد آن را دفن کرد، و این اموزش برای دفن کشته شدگان را یاد داد! واین آغاز یادگیری بود که: به وسیله حیوانات شروع می شد، و تاریخ پر است از یادگیری های بشر از: حیوانات که آخرین آن پهباد هایی هستند که: از سنجاقک ها و خفاش ها الهام گرفته اند. خداوند تمام دنیای زمین بزرگ را، به بشر هدیه داد ( ان ارضی واسعه فتهاجروا فیها) و بشر شروع به سفر کرد، و جغرافیای خود را گسترش داد. هرچه تعدا فرزندان حضرت آدم ع ، افزایش پیدا می کرد، جغرافیا نیز توسعه می یافت.

    البته جغرافیدانان بر دودسته بودند: عده ای هابیلی عده ای قابیلی! هابیلی ها به زیبایی و رشد ، توسعه و تعالی فکر می کردند، ولی قابیلی ها تنگ نظرانه، فقط به دست هابیل چشم دوخته بودند! و پیروزی خود را در حذف هابیل و: تصرف جغرافیای او می دانستند. این بود که جنگ ها آغاز می شد، جنگ یعنی تنگ نظر بودن! و به جغرافیای محدود فکر کردن. اما توسعه یعنی جغرافیای وسیع!

امروز هم دنیا در توسعه پایدار خود، به تفکری قابیلی احتیاج ندارد! 5+1نمونه تفکر قابیلی، در زمان ماست که توسعه را، فقط در حذف دیگران می بیند. و مانع توسعه دیگران می شود. اما جمهوری اسلامی ایران نمونه فضای باز، و توسعه علمی و تجربی برای تمام دنیا است . براساس نظرات علمای اسلامی، اگر زمین ها هم تمام شود، دریا ها جایی است که غذای: دهها برابر جمعیت امروز را دارد! و الان حیف ومیل می شود و: کوسه ها می خورند!

    روش هابیلی در زمان ما هم، نماد خود را دارد و: آن ماه مبارک رمضان است. ماه رمضان از توسعه پایداری صحبت می کند که: از دو روش قبلی بهتر است، و آن توسعه برمبنای از خود گذشتگی است!  به همین مناسبت، ماه رمضان اصلا مرز نمی شناسد! و به محدوده های جغرافیایی بشری بی اعتنا است. می گوید گرسنه بمان، تا درد گرسنگان دنیا را بشناسی، و برای آن راه علاجی پیدا کنی.

 

Dünya Ramazan kolları

Bizim coğrafya sürdürülebilir kalkınma, iki yönde sürdürülebilir gelişme: yorumlanması ve takip haklı. Bir diğer tarihi felsefesi: insan bilgi ve hikmet ve yoğunluğunu artırır. Tarihin başında anlaşılması gerektiğini, beşeri coğrafya fikriydi ve dünya nereye hayat mağara biliyordum! Ama yemek için insan ihtiyacı, avlamak için onu zorladı, mağaranın etrafında avcılık kaybı, o başka bir yerde getirdi.

    Ancak, bu yorumun klasik filozoflar ve tarihçiler, çoğunlukla laik onlar üzerinde ısrar olmasıdır. Ama İslam Akademisi, aksi takdirde yorumlanır. İslam alimlerine göre, dünyanın bilinen ilk insan yorumu ve hatta bugün daha iyi bir konumda yaşadı. Ama bir kaç hata, o cennetten kovulan ve toprağa gönderilir.

  Yeryüzünde yalnız bırakmadı, ve Allah'ın Yüce rehberlik olması gerekir zaman içinde herhangi bir noktada, rehber oldu. Böylece bir gün, aç ve susuz Tanrı, bu gezegenin sunulan yaşam için adam eğitimi, giysi olmadan Jabraeel var olamaz. Yeryüzünde ilk insan kimdi (Adem sav), tüm kişileri vardı. Ve aletleri ve araçları için: öğrenilen yeni bir hayat ile uyumlu.

Onlara tarım öğretti, hatta konut öğrendim. () Ve yolculuk Arafat, eşinin çölde bu gezi onu öğretti ve evlendi. Ve aile ve çocuk Cain ve Abel gibi idi. Işbölümü uyarınca Hayvancılık ve Tarım, Cain ve Abel öğretti. Abel hayvancılık ve tarım Cain! Onların ürün teklifinin bir örnek, Abel onun koyun en iyi seçti ve ödül aldı, ama Cain en kötü ve en çürümüş buğday tahıl kaynağı ve bir bonus almak zorunda zaman: onun haksız, kardeşini öldürdü.

    O mezar kazmak için biliyorum, ve onlara karga, karga geldi ve başka öldürdü vermedi, sonra tekrar gömdü ve bu eğitim ölüleri gömmek için öğretti! Bu hayvanlar tarafından başlatıldı öğrenme başlangıcı oldu ve tarih, insan öğrenmenin doludur: Bu yusufçuklar ve yarasalar son hayvan ilham anlaşılmaktadır. Tanrı büyüktür bütün dünya, insan hediye () ve adam yolculuk başladı ve onun coğrafyasını genişletti. Adem çocuk sayısı, barış artacaktır, onun üzerine olsun, coğrafya da geliştirilmiştir.

    iki grup coğrafyacılar: Bazı Habili bazı Cain! Güzellik ve büyüme, gelişme ve düşünce mükemmelliği Habili, ama Kayin yalnızca Abel gözlü kadar dar! Abel ve kaldırılması zaferi, yakalama jeo biliyordu. Savaşın başında, dar görüşlü savaşı oldu! Ve coğrafi düşünme sınırlı. Ama geniş coğrafyanın gelişme!

Bugün, dünyanın en sürdürülebilir kalkınma, Cain gerekmez düşündüm! 5 + 1 örnek Cain gelişmemizin anda başkalarının sadece kaldırılmasını görür diye düşündüm. Ve diğerleri genişlemesi. Ancak İran dış örneklerde, ve tüm dünya için deneysel ve bilimsel gelişmenin İslam Cumhuriyeti. Nüfus bugün on kat: İslam alimlerine göre, zaman denizler gıda nerede, üzerinde ise! Ve şimdi çarçur ve köpekbalıkları yemek!

    Habili birlikte zaman içinde yol ve onun simgesi, Ramazan ayı. Ramazan sürdürülebilir kalkınma konuşuyor: iki yöntem de işe ve minnetle kalkınma dayanmaktadır! Bu vesileyle, Ramazan, hiçbir sınır tanımaz! Ve insan coğrafi aralık göz ardı edilir. Ağrı biliyor dünyada aç, aç insanları kalın ve bunu tedavi etmek için bir yol bulmak olduğunu söylüyor. 

فاجعه های بعد از رفع تحریم

برخلاف خوشباوری برخی از آقایان دولتی، رفع تحریم دارای مکانیزم منفی، در اقتصاد و فرهنگ مردم ایران است! زیرا ماهیت اقتصاد ایران اقتصاد بازرگانی است، و محور های کشاورزی ، دامداری و صنعتی در مرحله بعدی قرار دارد.  و لذا با ورود یا آزاد سازی منابع جدید، نه تنها کشاورزی یا صنعت ما، حمایت نخواهد شد، بلکه شاهد ویرانی آن ها هم خواهیم بود. به نحوی که  واردات بی رویه افزایش یافته، و ته مانده تولید ملی نیز به باد خواهد رفت.

  این که می گویند ما تحریم را دوست داریم، این فریب مردم است، ولی واقعیت قضیه این است که: تحریم باعث شد تا استعدادهای درونی مردم ایران، به شکوفایی برسد. و نماد این کار اقتصاد مقاومتی است، که اگر تحریم نبود، روحیه مصرف گرایی، مردم ایران راهم مانند مردم: عربستان و یا کویت، فقط مصرف کننده در امد نفتی بار می آورد.

     این اقتصاد مقاومتی بود که: به کار و تولید اهمیت می داده است. برخلاف تصور آنان ، اقتصاد مقاومتی مخصوص ایران هم نیست، بلکه تمام کشورهایی که: دوران جنگ و یا قحطی، و هرنوع سختی را گذراندند، ناچار بودند از اقتصاد مقاومت بهره ببرند. ژاپن  و آلمان،  از جمله کشورهایی هستند که: در جنگ ضربه دیدند، و با همین اقتصاد مقاومتی یا ریاضتی، دوباره خود را به: بام رشد اقتصادی رساندند.

    در ژاپن حتی ارتش وجود نداشت، و بودجه نظامی هم صرف نمی شد! در آلمان نیز مردم، راهی جز تولید با کیفیت بالا نداشتند. و این دو کشور، درست درموقعی منزوی شدند که: به رشد اقتصادی رسیدند و: دست از اقتصاد مقاومتی برداشته، و به اقتصاد مصرفی روی آوردند.   اقتصاد مصرفی کادویی بود که: کشورهای پیشرفته برای مردم جهان سوم هدیه دادند، آنها  به ظاهر می گفتند: ما هرچه شما نیاز دارید، تولید می کنیم! و لازم نیست شما دست به کاری بزنید، و خود را به زحمت بیاندازید! آن ها با شعار حق با مشتری است، مردم دنیا را فریب دادند، و از مردمی مولد، مردمی مصرفی ساختند، که نمونه بارز آن مردم: عربستان  و کویت هستند. که اگر در آمد نفت نباشد باید رو به قبله دراز بکشند.

  در ایران هم اگر فرضا، اگر دارایی های بلوکه شده ایران، در آمریکا  آزاد شود، بدیهی است که صرف خرید: نهاده های سرمایه ای نمی شود، زیرا انتخابات پیش رو، بسیار نیازمند این منابع است، چه انتخاباتی که در امریکا است! وچه انتخاباتی که در ایران است، و اصولا باید بدانیم که اصرار بر توافق، فقط مصرف انتخاباتی دارد. یعنی هم اوباما به چنین توافقی احتیاج دارد، تا قدرت از دست حزب دموکرات خارج نشود، و هم دولت ایران برای در دست گرفتن مجلس ، و بخاطر تبلیغات وسیعی که انجام داده، راهی جز پیروزی در توافق ندارد.

      از انجا هم که اغلب حامیان مالی انتخاباتی احزاب آمریکایی، ایرانیان هستند، لذا به احتمال زیاد، آزادی پول های بلوکه شده، فقط ارقام و اعدادش به ایران می رسد، همه این ها نیامده، در انسوی مرزها خرج می شود. و ایرانیان مقیم آمریکا، برای مطالبات خود آن را بر می دارند.

و اگر داخل ایران هم بشود، دولت مجبور است آن را به صورت: یارانه نقدی یا سبد کالا دراختیار مردم بگذارد، تا اندیشه مثبتی از توافق هسته ای برای مردم بوجود اید. واین یعنی افزایش نقدینگی و حجم پول و تورم.

مگر اینکه مجلس مصوب کند: کلیه دارایی های بلوکه شده که آزاد می شود، بعنوان غنیمت یک جناح بخصوص نباشد، و به صندوق توسعه ملی واریز شده و:  مطابق مقررات آن توزیع گردد. که احتمال آن بسیار ضعیف است که: مجلس به چنین مصوبه ای، در زمان باقیمانده برسد، و اگر هم برسد، به اجرای ان نمی رسد، و اجرای آن برای مجلس بعدی خواهد بود، که با همین پول ها چه کند.

Yaptırımların kaldırılmasından sonra Afet.Bazı iyimser kamu erkeklerin rağmen, kaldırma yaptırımlar İran halkının ekonomik ve kültürel olarak, negatif bir mekanizma var! İran ekonomisinin İşletme Ekonomisi, tarım, hayvancılık ve sanayi doğası sonraki adım olduğu için. Giriş ya da çok yeni kaynaklar, tarım veya sanayi sadece serbest bırakılması ile, biz destek olmaz, ama onlar da yıkımı şahit olacaksınız. Böylece aşırı ithalat artmış ve rüzgar ulusal üretimi hurda olacaktır. Biz insanları kandırmayı, ama işin gerçeği yaptırımları müreffeh olması için İran halkının iç yetenekleri yol açtığını, biz boykot sevdiğini söyleyecek. Ekonomik gücü sembolü, değilse yaptırımlar, tüketicilik ruhu, yol gibi insanlar: Suudi Arabistan veya Kuveyt, petrol gelirinin sadece tüketici yapar. ekonomi gücü olan çalışma ve üretim önemlidir. İran'ın ekonomik gücü için, onlara aksine, ancak tüm ülkelerin savaş ya da kıtlık ve deneyimli herhangi bir zorluk sırasında, ekonominin gücü yararlanmak zorunda olduğunu. Japonya ve Almanya savaşta vuruldu ülkeler arasında olup, ekonomi ya da kemer sıkma gücü ile, bir kez daha, ekonomik büyüme çatı ulaştı. Hatta Japonya'da, hiçbir ordu idi ve askeri bütçe harcanan değildi! Almanya'da, insanlar kaliteli üretmek için ama seçeneğim yoktu. Ekonominin gücü toplayıp, ve tüketici ekonomisi çevirdi: Ve iki ülke ekonomik büyüme ulaştığını sadece marjinalleşme durumlarda idi. Tüketici ekonomisi hediye olduğunu: Üçüncü Dünya gelişmiş ülkelerin verdi, onlar görünüşe göre biz gereken her şeyi, biz üretmek var dedi! Sen kontrol etmek ve sorun yapmanıza gerek yok! Onların sloganı insanların tipik sağ müşteri, dünyada aldatılmış insanlar ve üretken insanlar, tüketilen insanlar, Suudi Arabistan ve Kuveyt vardır. Yağ geliri ise Mekke'ye yatmak değil. Amerika'da yayımlanan İran bloke varlıklar, açıkçası, harcamak için eğer İran'da, diyelim ki, eğer: Sermaye mevcut değil, yaklaşan seçimler için, Amerika'da seçimlere olsun, kaynak ihtiyacı var! Biz bir anlaşma üzerinde ısrar kim bilmeniz gereken İran'da Ne seçimler ve bu seçim sadece almıştır. Böyle bir anlaşma, Obama Demokrat Parti'nin elinden olması gerektiği anlamına gelir, ve İran hükümetinin, çünkü anlaşma kazanmak için seçim yok ama yapmış geniş tanıtım, Evi almak için. Seçim sponsorlar beri Amerikalıların çoğu, İranlılar, bu sınırdan harcanacak, bütün bunlar, değil dondurulmuş fonlar, sadece rakamlar ve sayılar İran'a daha serbest muhtemeldir. Onun talepleri var için ve İranlılar, Amerika'da yaşayan.İran hale gelirse ve hükümet olmaya zorladı: insanlar sağlanan sübvansiyonlar ya da mal sepet, anlaşma olumlu görüşü, insan yarattık. Bu artan likidite ve para arzı ve enflasyon demektir.Meclis tarafından onaylanmadıkça: kendi hükümleri uyarınca, ödenmiş ganimet olarak yayınlandı Tüm dondurulmuş varlıklarının, özellikle de bir parti, ve Ulusal Kalkınma Fonu dağıtılmak üzere. olasılık Ev mevzuatı, kalan süre olacağı çok düşüktür ve bu ise, bu çalışmasına görünür ve bu para ile ne olacak sonraki parlamento için çalışmaz.

دوران مرگبار پساتحریم

خیلی ها وعده میدهند که: دوران پساتحریم یا دوران: پس از رفع تحریم های امریکا برعلیه ایران، دوران شکوفایی! زندگی مرفه و ایدئال برای ایرانیان است. و از هم اکنون برنامه ریزی برای: آن هنگام انجام می دهند، ولی آیا کسی ضمانت کرده که: آن دوران همانطور خواهد بود: که اینها می گویند ؟ یا این ها فقط وعده های توخالی، برای بد نام کرده امام خمینی ره است؟ که آمریکا را شیطان بزرگ می خواند؟

شرط امام خمینی برای رفع تحریم ها، آن بود که می فرمود آمریکا باید برود! همانطور که شوروی سابق رفت، و می فرمود تا تغییری در رفتار آن ها نشود، امکان ایجاد ارتباط نیست! و ارتباط ایران و آمریکا را به: ارتباط  گرگ و میش تشبیه می نمود. حالا چه شده که آن هایی که خواب آمریکا را می بینند، خدا بیدارشان نمی کند؟

یک بررسی خیلی ساده نشان می دهد: دوران پساتحریم، دورانی بدتر از اکنون خواهد بود. زیرا آمریکا با هزار میلیارد دلار بدهی، قادر نیست بدهی ایران را پس دهد، و برعکس بسیار علاقمند است که: بدهی های خود را از ایران تامین کند. لذا اگر تحریم ها برداشته شود، سیل حرکت یکطرفه دلار، از سوی ایران به سوی آمریکا آغاز خواهد شد، و کالاهای آمریکایی تمام: بودجه ایران را خواهد بلعید.

برای تصور این موضوع، ابتدا به فیلم های سینمایی می پردازیم: اگر دروازه آمریکایی فیلم های: وسترن وهالیوودی به ایران باز شود، چه میزان استقبال از آن خواهد شد؟ آیا صدا و سیمای ایران قادر است آن را پوشش دهد؟ مسلم است که با برنامه ریزی هایی که اقایان کرده اند، هالیود فروش میلیارد دلاری خود را، از درامدهای ایران بیرون خواهد کشید. و سینما و فرهنگ ایران را ورشکسته، و وابسته به خود خواهد کرد.

سفارت آمریکا در ایران، دادخواست اجور معوقه خواهد داد! و کلیه دارایی های مانده در امریکا را، به نفع خود ضبط خواهد کرد! و از آزاد کردن دارایی های ایران خود داری خواهد نمود و همانجا آن ها را مصرف خواهد کرد. سفرهای خارجی دولتمردان به آمریکا، از مرز میلیارد ها دلار خواهد گذشت! تجهیزات آمریکایی برای سرویس های: امنیتی و دولتی ایران همه به روز خواهد شد!

با رفع تحریم ها از بانک مرکزی، تمام خزانه دولت در اختیار: خزانه داری آمریکا قرار خواهد گرفت. و تنها سیاستی اجرا خواهد شد که آن ها بگویند. اساتید و دانشگاهیان با بورسیه های کلان، عازم آمریکا خواهند شد و: بودجه ته مانده بانک مرکزی را هم، به یغما خواهند برد!

دولت در مقابل اینهمه ولخرجی، نه تنها قادر به ایستادگی نیست، بلکه باید مشوق آن هم باشد! تا موضوع پساتحریم شیرین جلوه کند.آن هنگام است که کسری بودجه ایران، حتی از طریق سیستم بانکی، یا اوراق قرضه دولتی و استقراض داخلی، انجام نخواهد شد! ولذا دست ایران به سوی خزانه داری آمریکا دراز می شود.    شرط دریافت کمک از  صندوق بین المللی،  چیزی شبیه فروش دوباره مملکت به آنان خواهد شد!

تجارت ایرانی در تجارت جهانی، پذیرفته نخواهد شد مگر اینکه: تمام زیرساخت های فرهنگی و اسلامی ایران، ازبین برود و آیران دوباره به راحت الحلقومی! برای فرو بردن در گلوی آمریکا تبدیل شود. کالاهای آمریکایی یا تحت لیسانس آمریکا، بازار ها را پر خواهد کرد! و ته مانده جیب مردم هم، یکسره به سوی آمریکا سرازیر خواهد شد.  

و اینهمه فقط یک روی سکه! و ظاهر قانونی یا رسمی قضیه است . بدانید که با رفع تحریم ها، ایران به بزرگترین بازار مکاره: انواع قاچاق کالا و مواد مخدر تبدیل خواهد شد. تمام تجارت های مرگبار، از جمله تجارت زن و دختر، روسپیگری و بی حجابی ،توسعه پیدا خواهد کرد! و اجزا بدن بیماران و مردگان! به فروش خواهد رفت، و انواع بیماری های مقاربتی و غیره، دامنگیر ایرانیان خواهد شد. والله اعلم بحقایق الامور!

Yaptırımların ölümünden sonraBirçok yaptırım döneminde veya İran, Amerika'nın Altın Çağ karşı yaptırımların çıkarıldıktan sonra söz veriyorum! Rahat yaşam ve İranlılar için ideal. Ve zaten bunu yaptıklarında bunun için planlama, ama eğer kimse bunun sürdüğünü olacağını garanti vardır: diyorlar? Ya bunlar sadece boş vaatler İmam Humeyni kötü bir isim olduğu için vardır? Amerika Büyük Şeytan okur olduğunu?Yaptırımları kaldırma İmam Humeyni koşulu, Amerika'nın gitmek gerekir söylendi! Sovyetler Birliği idi ve onların davranışlarını değiştirmek için dediği gibi, bağlantı kuramaz! Ve İran ve Amerika'nın ilişkisi arasındaki ilişki Twilight benzetilebilir. Şimdi Amerika'nın uyku, Tanrı onu uyandırmak değil görmek için bu nedir?Bir çalışma çok basit gösterir: post-ambargo dönemi artık daha kötü olacaktır. İran yapamaz borç Amerika'nın trilyon dolar olarak, borç sonra, ve tersi İran borçlarını karşılayacak çok endişe duymaktadır. Yaptırımların kaldırılması Yani eğer, dolar tek yönlü sel, Amerika'ya İran'dan başlayacak ve Amerikan malı tüm fonlar İran'ı yutmaya olacaktır.Bu hayal etmek, ilk olarak sinemaya gitmek: Amerikan filmlerinin hedefi ise: Hollywood western ve İran, ve nasıl alınacağı? İran devlet televizyonu onu karşılamak mümkün? O gelirleri İran üzerinden alacak, onun Hollywood milyar dolarlık satışı planlanan açıktır. Sinema ve pay sahipleri için İran kültür ve bağlı kuruluşları ve irade.İran Amerika'nın büyükelçiliği, dilekçe geri kiralama olacak! Ve Amerika'da kalan tüm varlıkları, kayıt kazanacak! Ve İran varlıkların serbest önlemek ve nerede tüketecektir. Amerika yetkililere yabancı gezileri, sınır milyarlarca dolar geçecek! American Equipment Service, devlet güvenlik ve tüm güncellenmiş olacak!Merkez Bankası, Hazine tüm yaptırım kaldırarak: Hazine Amerika olacak. Ve diyorlar tek politika olacaktır. Önemli burslu Öğretmenler ve akademisyenler, Amerika için bağlı olacaktır: Merkez Bankası'nın artık fonları, ganimet almak!Pek çok önünde Hükümet hovardalık, sadece duramaz, ancak teşvik edilmektedir! Taze yaptırımlar bakmak için. Ne zaman bile bankacılık sistemi ya da devlet tahvili ve iç borçlanmalara yoluyla ülkenin bütçe açığı, olmayın! Böylece ülke Hazine America tarafından çalıştırılacak. Onlar satmak olacak ülke gibi, Uluslararası Para Fonu yardım almak için durumu!Dünya ticaretinde İran ticaret, bütün İslam ve kültürel altyapı sürece kabul edilmeyecektir geri Türk lokumu kaybolur ve İran! Amerika'nın boğaz sırayla iliklerine için. Amerikan malı, ya da Amerika'da lisans altında, piyasa dolu olacak! Ve insanların artık cepler, Amerika'ya direkt olarak akacaktır.Ve bu sadece bir tarafı olduğunu! Ve yasal veya resmi davanın görünümünü. Yaptırımlar kaldırarak, kaçakçılık ve uyuşturucu kaçakçılığı, İran'ın en büyük fuar haline bilin. Kadın ve kız çocuklarının ticareti, fuhuş ve açıklanması dahil olmak üzere tüm ölümcül ticaret, gelişecek! Ve ölülerin vücut parçaları! Will satılacak ve cinsel yolla bulaşan hastalıklar, vb çeşitli İranlıları boğulmuş olacaktır.

امانت دار خیانتکاران و: تبهکاران کیست؟

مردم اروپا هر روز فقیر تر و بیکار تر می شوند، ولی نمیدانند که داروی اصلی درد آن ها، در کنار گوش آن ها، یعنی در سوئیس و بانکهای آن می باشد! بانک های سوئیس امانت دار خیانتکاران و: جنایتکاران بزرگ جهان است. امانت داری که حتی، به خودش هم خیانبت می کند! و معلوم نیست چه مقدار از دارایی های: مرئی و نامرئی جهان را درا ختیار دارد.

بانک های سوئیس در ثبات، حفظ حریم خصوصی و: حمایت از مشتریان شهرت جهانی دارند. در این کشور کلیه بانک ها طبق "قوانین تصویب شده بانک سوئیس، در سال ۱۹۳۴" اداره می شوند..

تاکید اصلی این قوانین - که در سال ۱۹۹۹ مورد تجدید نظر قرار گرفت - محدودیت و پرهیز از: دادن هر گونه اطلاعات به شخص ثالث، و دولت های خارجی است. در حقیقت از آنجائیکه اطلاعات مشتریان، تحت هیچ شرایطی فاش نمی شود، به جرات می توان گفت: که هیچ راهی برای پی گیری :حساب های سپرده در بانک: سوئیس وجود ندارد.

 و این البته بسیار فاجعه آمیز است، چرا که پاسخگویی  و شفافیت که: مهمترین ارکان موسسات دولتی، یا عمومی است زیر سوال رفته، و فقط جنایتکاران و تبهکاران، از آن سود می برند! چون می توانند با خیال راحت به: پولشویی و پس انداز پول های کثیف ادامه دهند، و کسی قادر نیست از آنان سوال کند، یا تحت پیگرد قرار دهد.

البته این قانون، صدها برابر برای خود بانکها سود آور است! زیرا وقتی کسی از اسرار موجودی: بانک اطلاعی ندارد نمی تواند از: دزدیده شدن یا کسر و اضافه آن ها هم، اطلاعی بدست بیاورد، و یا به دادگاه و محاکم صالحه شکایت کند. به همین منظور گفته می شود: آمار و ارقام وحشتناکی از دارایی های: بلا صاحب از دیکتاتور های جهانی، در این بانک موجود است و کسی حق ندارد، آن ها را از بانک های سوئیس مطالبه کند!

مثلا دارایی های هیتلر، موسولینی که از ابتدا، در این بانک ها بوده اند، با مرگ این دیکتاتور ها، یه کشورشان برگشت داده نشده است! و بعد از آن هم تمام دیکتاتور ها، و تبهکاران جهانی فقط بانک سوئیس را می شناختند، و با اطمینان از فاش نشدن میزان دارایی های خود، اموال و ثروت خود را در اختیار بانک می گذاشتند، و از انجا که سرنوشت دیکتاتور ها، هرگز بطور طبیعی رقم نمی خورد، لذا با نابودی آن ها، کسی قدرت مطالبه ما ترک آن ها را ندارد.

     اکنون موقع آن است که مردم اروپا، تظاهرات خود را به بانکهای سوئیس بکشانند، و حق ملت خود را که از: سوی دیکتاتور هایشان به بانک های سوئیس سپرده شده، پس بگیرند. براساس امار موجود، بانک های سوئیس برابر تمام:  دارایی بانک های جهانی، ذخائر ارزی دارند که مالکان آن ها،  مرده و یا ساقط شده اند و: کسی هم سندی برای این مالکیت ها، و میزان آن در دست ندارد.

       بانکداری سوئیس، سرمشق تمام بانکداری های جهان هم هست! بطوریکه استقلال بانک مرکزی در سوئیس، همه بانک های مرکزی دنیا را، برای مستقل شدن راهی مجالس آن کشورها کرده است، و این یعنی اینکه بانکها، قدرتی مافوق وزیر دارایی،  رئیس جمهور و  دادگاههای بین المللی و: سازمان ملل می باشند!و در مقابل هیچ کس، جوابگو نیستند.

جالب است بدانیم که سهامداران اصلی: بانک مرکزی سوئیس، فقط چند بانک هستند ولی، عنوان آن سهامی عام است، و این به معنی آن است که: دخالت رای مردم در مجامع، یا رای گیری ها به قدری ضعیف است، که اصلا به حساب نمی آید! و سهامدارن اصلی که باید: آن ها را شرکت سهامی حاص بنامیم، با دست کاری آماری و ریاضی رای گیری، هرگز اجازه دخالت مردم و دولت را، در کار های خود نمی دهند.

       لدا بانک سوئیس به اعتبار: پولشوئی های بزرگ، ثروت های بیشماری دارد و با حکمرانی در: راس بانکهای جهان، بدنبال حاکمیت مطلق بانکداری در جهان است .  در ایران هم، سیستم بانکی میرود که به سیستم: مستقل بانک مرکزی در دنیا پیوند بخورد! باید مواظب بود و دانست که: مردم ایران اسلامی در انقلاب سال 1357 یکی از: مراکزی که آتش می زدند، همین بانک ها بود! چون می دانستند حاکمیت بانکها، به سمت الیگارشی اندوخته داران پیش می رود.


Vekil ve hainler, suçlular kim?Avrupa'da her gün daha fazla insan yoksul ve işsiz, ama İsviçre'de ve bankalarda kulağına ek olarak bu ağrı kesici ilaç, farkında değiller! İsviçre bankaları tevdi ve hainler: dünyanın büyük suçlular. Hatta Khyanbt o kendine Dürüstlük! Sürücü görünen ve görünmeyen dünya edinin: Ve ne özelliği çok açık değildir.İsviçreli banka istikrar, gizlilik ve müşteri destek, dünya çapında şöhret. "1934 yılında İsviçreli bankalar tarafından kabul edilen kurallara" göre ülkedeki tüm bankalar, çalıştırın.1999 yılında revize edilmiştir - - ve üçüncü şahıslara herhangi bir bilginin sınırlarını önlemek ve yabancı hükümetler bu yasaların ana vurgu. Aslında, müşteri bilgilerinin beri, hiçbir koşulda ifşa edilemez, bu takip etmek hiçbir şekilde söylenemez cesaret, bankada mevduat hesapları: İsviçre yok.
 
Ve bu, elbette çok trajik, çünkü hesap verebilirlik ve şeffaflık kamu kurumları, kamu veya sorgulandı ve sadece suçluların ve suçluların organları, parası! Onlar güvenle yapabilirsiniz, ve tasarruf kara para aklama kirli para devam ve hiç kimse soru olabilir, ya da kovuşturma.Bu yasa, bankalar için daha karlı yüzlerce kez olduğunu! Bankaların sırlarından biri çalınma habersiz olması veya çıkarma ve bunları birbirine ekler, bilgi edinme, veya mahkeme ve yetkili mahkemelerde dava edemez zaman çünkü. İstatistikler varlıkların dehşet: Bu söyleniyor, bu nedenle dünyanın diktatörü gerçek sahibi, bankada kimse yok, onlar İsviçreli bankalardan talep!Böyle Hitler, Mussolini gibi varlıklardır, başlangıçtan itibaren, bankalar diktatörün ölümü olmuştur bir ülke iade edilmez! Ve sonra tüm diktatörler ve küresel suçlular sadece İsviçreli bankalar biliyordu ve varlıkları, mülk anonim sağlamak ve bankaların kendi servet koymak ve diktatör kaderi, çünkü hiçbir zaman Doğal nedenle, onları bırakmak değil gücümüzü iddia eden, onları yok etmek vardı.
     
Şimdi Avrupa halkı, kendi protestolar geri İsviçreli bankalar ve onların diktatörün İsviçreli banka mevduatları halkının hakkını ve itmek zamanıdır. İstatistiklere göre, her İsviçreli bankalardan: Dünya Bankası fonları, döviz rezervleri bunların sahipleri, ölü ya da hiç ihmaller var: özelliği için kimse belge ve yoktur.
       
İsviçreli bankacılık, küresel bankacılık modeli hepsi bu! İsviçre merkez bankası bağımsızlığı gibi, tüm merkez bankaları dünya, bu ülkelerdeki şekilde bağımsız parlamentoları ve bu bankalar, Maliye Bakanı, Uluslararası Mahkemesi Başkanı ve Birleşmiş Milletler'e üstün güç olduğu ve anlama gelir kimse karşı sorumlu değildir.İlginçtir, ana hissedarları: İsviçre Bankası, kamu olarak sadece bir kaç banka, ancak, ve bu demektir ki hesabı yapar kadar zayıf toplumda katılan insanların, ya da oylama oy, değil! Ve büyük hissedarları gerekir: Şirket, oyların istatistiksel ve matematiksel manipülasyon ile, onları aramak Has işlerinde halkı ve hükümeti girişim yok sağlayacak.
       
Leda İsviçre bankası Credit: Para kocaman, muazzam servet aklama ve dünyada bankacılığın egemenliğine, ardından dünyanın en iyi bankalarda hükmetti. İran'da, bankacılık sistemi sistemi: Dünyada bağımsız bir merkez bankası yeniden! Biz dikkatli olmak ve İran halkının İslam devrimi 1357 yılında, ateşe merkezlerinden biri, bankaların olduğunu bilmelisiniz! Ben kural Bankalar biliyordum çünkü, finansörler oligarşiye kadar gider.

امام سجادع، مهمترین حلقه ارتباطی بین ایران و اسلام.

گرچه اعراب ایرانیان را عجم می خوانند، و بسیاری نیز گبر و ترسا می دانند، و برخی نیز مجوس و آتش پرست می شمارند، اما همبستگی ایران و اسلام، چیزی ماورا این حرف ها است، زیرا ایران و اسلام نه تنها در عین ریشه یکی هستند، حتی در شاخه و برگ هم یکی هستند، و کسانی که با تعصب کور می خواهند: ایران را از اسلام جدا کنند، یا اسلام را از ایران جدا کنند، در عالم واقعی زندگی نمی کنند.

ایران با اسلام، خویشاوندی سببی زیادی دارد، که  در بسیاری از کتب آمده مانند: کتاب وزین خدمات متقابل ایران و اسلام، تالیف ایه الله شهید مرتضی مطهری، و یا دیگر کتب مشابه که در آن به: خدمت علمای ایران به اسلام، و نیز زمینه های گسترش علم، توسط اسلام اشاره فراوان شده است. این علقه یا وابستگی به قدری روشن است که، انکار گران آن مانند منکران خورشید در روز هستند.

اما خویشاوندی نسبی، از این هم بیشتر است! البته منکران برآن نیز تاخته اند. مانند اینکه همه میدانند که: مادر امام سجاد ع شاهزاده ایرانی بود! و نام شهر بانوی ایران را با خود دارد. وی در تیسفون بدنیا آمد و در در بار یزدگرد سوم زندگی می کرد، که با حمله آعراب به ایران، اسیر شد و به همراه خواهرش، در جمع اسرا به مدینه منتقل شدند. و منکران از همین جا انکار خود را آغاز می کنند.

عده ای با لباس ایرانی! این موضوع را منکر می شوند، و عده ای در فالب اعراب بدوی، منکر هرنوع ازدواجی بین اعراب و موالیه هستند!از جمله این اعراب بدوی، گروه داعش است که در آرزوی تخریب تیسفون می سوزد! آن ها بیش از آنکه به فتح بغداد، یا الانبار فکر کنند، بیشتر به فکر تخریب کاخ تیسفون، ایوان مدائن یا طاق کسری هستند، تا این نسبت واقعی بین ایران واسلام را نابود کنند. زیرا کاخ تیسفون یا ایوان مدائن، دارای معماری بسیار پیشرفته ای است، که تا امروز آن را از هر گزندی محفوظ داشته است.

     اما همین ایوان مدائن، در روز میلاد پیامبر شکاف برداشت، و کنگره های عظیم و سخت آن، لرزید و فرو ریخت! و این نشان یا علامتی بود که: بین کاخ تیسفون و منزل محقر: زادگاه پیامبر رابطه مهمی است . این رابطه وقتی مهمتر می شود، که آتشکده آذر گشسب در زادگاه زرتشت، در آذربایجان هم خاموش شد! و این سیکنال یا علامت دیگری است که: ارتباط ها را بخوبی معنی می کند، و منکران را در کنج غم و اندوه می گذارد.

  این کار در کتاب: لیلی و مجنون به نحو بسیار جالبی مطرح شده :

اگر باما نبود ش هیچ میلی،   چرا ظرف مرا بشکست لیلی؟ و این اشاره تمثیلی به: شکستن طاق کسرا یا همان ایوان مدائن است، ناصر خسرو هم می گوید:

هان ای دل عبرت بین هان، ایوان مدائن را آئینه عبرت دان

بنابر این رابطه تمثیلی از: عالم مثل برای ایران و پیامبر هست، چرا که سلمان فارسی با همین جذبه، از اصفهان راهی شبه جزیره عربستان می شود، و در کنار پیامبر اسلام ارامش پیدا می کند. همین سلمان فارسی از اهل بیت رسول الله محسوب می شود، و از سوی حضرت علی ع به فرمانداری ایران، یا همان تیسفون اعزام می گردد.

رابطه نسبی ایرانیان با: پیامبر و اهل بیت، عمیق تر از این ها است که تکذیب شود، زیرا حضرت ابراهیم جد بزرگ همه انبیا الهی، در همان اطراف بدنیا می آید، و ازدواج می کند و صاحب فرزند می شود، ولی به دستور خدا فرزند خود را، به شبه جزیره عربستان می برد، و مکه و خانه خدا را پایه ریزی می کند. لذا ایشان و فرزندان ایشان، هیچکدام عرب بدوی نبوده بوده اند، بلکه از سوی اعراب آن موقع، به قوم من کورش یا کورشی (قرشی) معروف بودند.

فرماندار یمن که از سوی خسرو پرویز، مامور قتل پیامبر می شود، با دیدن پیامبر مسلمان می شود، به اشاره ایشان نامه ای هم، به خسرو پرویز می نویسند، و خسرو پرویز از شنیدن این خبر آشفته می شود. ولی مردم ایران، آماده می شوند تا دین جدید را بپذیرند.

İmam Sajjad Ali, İran ve İslam arasındaki en önemli bağlantı.Her ne kadar İran Araplar Ajam arayın ve birçok Gbr ve Teresa biliyorum ve bazı sayım magus ve yangın tapanlar, İran ve İslam, sözcüklerin ötesinde bir şey korelasyon, İran ve İslam, sadece aynı kök çünkü Hatta dallarında ve bir ve önyargı tarafından kör olanlar yaprakları, ayrı İslam, İslam ya da gelen İran yaşamak istemiyorum gerçek dünyada, İran'dan ayrı.İran İslam Affinity gibi interaktif hizmetler İslam'ın ağır kitabında, derlenmiş şehit Ayetullah Murtaza Motahari veya diğer benzer iş olarak birçok kitap, gelir olduğu: İslam alimlerinin hizmet yanı sıra, İslam'ın bilim gelişme alanları, yaygın. Bu bağ veya eki böylece gün güneş gibi pahalı denyeleri inkar olduğu açıktır.Ama yakınları, daha o! Tabii ki, bu inkarcıların da saldırdı. Herkesin bildiği gibi bu Pers İmam Sajjad Ali Prens annesi! Ve İran'la yaptığı bayan adı. Mahkumlar Medine'ye taşındı arasında Ctesiphon doğduğu ve üçüncü Yazdgerd zamanında yaşamış, İran'ın Arap istilası, kız kardeşi ile birlikte ele geçirildi. Ve başlamak için buraya denyeleri inkar.Bazı İranlı bir elbise! Bu inkar ve tema Bedeviler bazı Araplar ve Mvalyh arasında herhangi bir evlilik reddedilir! Ctesiphon yanık imha Dash hayalleri Bedeviler arasında,! Bunlar, sundurma veya çatı Madain açığı, İran ve İslam arasındaki gerçek oran yok etmek Ctesiphon saraya imha düşünmek, Bağdat ya da Anbar düşünüyorum fethi daha vardır. Ev veya sundurma Ctesiphon Madain, bunu bugüne kadar bir çok gelişmiş mimarisi, zarar muhafaza edilmiştir çünkü. Ama Ivan Madain, Peygamber doğum günü çatlamış ve Kongre masif ve sert, sallayarak ve çökmüş olduğunu! Peygamber doğduğu önemli bir ilişkidir: Bu logo Ctesiphon Ev ve mütevazı bir ev bir işareti oldu. Bu ilişki Azerbaycan'da Zerdüşt Tapınağı Azargoshastb doğum yeri kapatıldığında olan daha önemli olduğunda! Ve Rue yaprakların köşesinde makinenin sinyal ya da ilişki de anlamı olan bir başka işareti, ve inkarcıların. Bu kitap: Leyla ile Mecnun, çok ilginç bir şekilde olmuştur:ABD, hiç arzu olsaydı içimde çünkü zambak yenilgi? Ve alegorik referanslar: Kasra Arch Breaking sundurma Madain olduğunu Naser Khosrow da diyor ki:Han Han Ivan dersi aynası Madain Don dersAynı coşku, Arap Yarımadası'nın yolu ve barış gibi İran ve Salman Farsi olarak Peygamber olduğu gibi dünyanın bu benzetme, göre, Peygamber olacak. Peygamber hanenin Salman Farsça ve İmam Ali valisi veya Ctesiphon gönderilmesi.Bağıl İranlılar Peygamber ve Ehl-i Beyt, bunun daha derin İbrahim, Tanrı yakında doğar bütün peygamberlerin atası nedeniyle reddedildi ve olmuştur evlenmek ve çocuk sahibi, ancak Allah'ın emri oğlu, Arap Yarımadası aldı ve Mekke ve Tanrı'nın evini kurdu. Bu yüzden ve çocukları, hiçbiri bedevi değildi, ama Araplar bilinen halkım Cyrus ya da Kureyşi (Kureyşi) ile yaptı.Khosrow Parviz, Peygamber cinayet bir yetkili tarafından Yemen valisi, Müslüman peygamber görünce, o Khosrow Perviz yazılı mektupta, sevk ve Khosrow Perviz haber duymak için üzgün. Ancak İran halkı yeni dini kabul etmeye hazırız.