1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

تاریخ تفکر التقاطی

برخی ها تصور می کنند تفکر لیبرالی،  فقط به دوران انقلاب اسلامی محدود می شود، که گروهی عقاید لیبرالی را با اسلام تفسیر می کنند. اما این نوع تفکر در طول تاریخ بوده است. لیبرالیسم یا آزادی فردی انسانی، بزرگترین خطر برای این تفکر است . در قران گفته شده که اکراهی در قبول دین نیست، ولی بعد از قبول دین، اگر بازهم اکراه داشته یا در نیمه راه، از دین روی برگرداند، مجازات شدیدی تحت عنوان مرتد، برای او در نظر گرفته شده است . پس ازادی انسان در ابتدای انتخاب است، بعد از انتخاب باید تا انتهای راه را برود. و هیچگونه آزادی برای خود قائل نباشد. 

    این موضوع به عنوان رضوان الهی، یا راضی بودن به رضای الهی تعبیر شده است . مثلا حضرت یوسف می توانست: زلیخا را از خود راضی کند، ولی مانند هزاران برده دیگر، بلافاصله نابود می شد. اما او خود آگاهانه این کار را انجام نداد. بنابر این از آزادی عمل خود استفاده نکرد، و حتی از آن به خدا پناه برد. امام حسین ع هم ، می دانست که شهید می شود. داستان شهادت ایشان از همان بدو تولد، ورد زبان پیامبر و دیگران بوده، ولی مهم آن بود که آخرین لحظه می فرماید:( الهی رضا بقضائک) خدایا به آنچه تو دوست داری، من راضی هستم! زیرا خداوند می خواست که: حسین ع را کشته ببیند(ان الله شاء ان یراک قتیلا)

بنابر این تفاوت لیبرالیزم اسلامی، با اسلام ناب محمدی در همین است: آزادی انسان فقط در دوران تکلیف، و قبل از آن است با رسیدن به سن تکلیف، و آگاهی از حقیقت دین و پذیرفتن آن، باید با ازادی خداحافظی کند. آن هم با اراده و خود آگاهی تمام.. در حالیکع لیبرالیزم اسلامی با عقب نشینی در برابر: توهمات غرب زدگی، آزادی را برای تمام عمر معنی می کند.اگر انسان بخواهد از ازادی که: حق اوست همیشه استفاده کند، سنگ روی سنگ بنا نمی شود. یعنی هیچ چیزی قابل پیش بینی نبوده، و زندگی اجتماعی بشر از هم می پاشد . زیرا انسان موقعی اجتماعی محسوب می شود که: قید و بند هایی را بپذیرد، و آن را همیشه رعایت کند.

     فرض کنید در لباس پوشیدن، اگر قرار باشد واقعا هرکس، هر طور می خواهد لباس بپوشد، خیلی ها اصلا دوست ندارند لباس بپوشند. در حالیکه قرارداد های اجتماعی، چه بصورت نوشته و قانون مدون، و چه بصورت نانوشته و سنت رایج، لباس برای انسان تعریف کرده، حتی نوع آن را هم معین کرده، بطوریکه اگر کمی در آن تغییرات بدهند، وارد سنت یا قانون اجتماعی دیگری می شوند.

اگر کسی چادر سر کند، در یک گروه اجتماعی واقع می شود، که افرادی که بی چادر هستند، از آن مشخص می شود. و اگر کسی هر روز لباس متفاوت بپوشد، به معنی تعویض جایگاه و: گروه اجتماعی خود است، و لذا هیچ گروه  اجتماعی، او را نمی پذیرد. افراد ملون و هرزه پوش را، معمولا به افتاب پرست تشبیه می کنند! گرچه حیوانی به نام افتاب پرست هم، برای خود حیازت یا محدوده ثابتی دارد. یعنی آفتاب پرست خود را با رنگ آفتاب تطبیق می دهد، و بازهم معیاری دارد که از آن پیروی می کند، ولی انسان های ملون یا منافق، به هیچ صراطی مستقیم نیستند.

به گفته قران: منافق کسی است که وقتی با مومنان است، حرف آن ها را تایید می کند ولی، وقتی به سوی دشمن مومنان یعنی کافران هم، می رود می گوید من آن ها را مسخره می کردم! یعنی با هر گروهی بنا بر مقتضیات آن گروه رفتار می کند.

بدیهی است اینگونه افراد، تا موقعی نفوذ یا مقبولیت دارند که: راز آن ها فاش نشده باشد، به محض اینکه معلوم شود: آن ها خود محور هستند و: به هیچ گروهی احترام نمی گذارند، حتی گروه ه کافر هم آن ها طرد می کنند. زیرا: مومنین که میدانند او منافق است، او را به خود راه نمی دهند. کافران نیز اگر اطمینان پیدا کنند: او واقعا کافر است با او معاشرت می کنند، واگر بفهمند که او، کمی هم ایمان دارد رهایش می کنند.

بنابر این لیبرال اسلامی درواقع یک جاسوس دو جانبه بین خدا و شیطان است نه خدا او را می پذیرد چون شرک در دل او است نه شیطان زیرا شیطان بزرگترین ادعایش این است که من شما را مجبور به گناه نکردم فقط وسوسه کردم.

İslami liberalizm veya liberal İslam

Bazı liberal düşünce, sadece İslam Devriminin, İslam'ın kendi yorumu ile çok liberal bir grubu ile sınırlı olduğunu düşünüyorum. Ama düşünce bu tür tarih boyunca olmuştur. Liberalizm veya insan kişiliğinin özgürlüğü, bu fikre en büyük tehdit. Kuran'da din kabul isteksiz olduğunu, ancak isteksizlik din adına hala varsa kiliseden sonra, o kabul edilir mürtedler gibi ciddi cezayı getirmek söyleniyor. seçimden sonra başında seçme özgürlüğü yolun sonuna kadar gitmek gerekir. Ve onun özgürlüğü için umursamıyor.

    Bu Rizwan Elahi gibidir, ya da ilahi rıza rıza yorumlanmıştır. Joseph söyleyebilirim: O ukala, ama diğer köleler gibi binlerce, derhal imha edildi. Ama bilinçli yapmadım. Bu onların özgürlük faydalanmak ve hatta Allah'a sığındı vermedi. İmam Hüseyin, hem de şehit olduğunu biliyordum. İfadesinde, Peygamber ve diğerlerinin kelimenin doğum hikayesi, ama Allah, ne gibi, ben memnunum) :( son anda diyor önemliydi! (Tanrı İmam Hüseyin bkz öldürdüğünü istedim çünkü

İslam liberalizm ve İslam arasındaki fark aynı: insan özgürlüğü sadece atama sırasında ve o, dini gerçeğin anlaşılması ve onu kabul ediyorum ne yaşına gelmeden, sen veda etmek özgürlüğüne sahiptir. Ayrıca herkes için irade ve bilgidir Halyk İslami liberalizm olarak geri.:. Batı oksidasyon, tüm insan hayatı için özgürlük halüsinasyonlar o her zaman haklı özgürlük demektir, kaya kaya değil. O bir şey ama öngörülebilir ve insan sosyal yaşam patlama olduğunu. Çünkü adam kabul etmek köstek bir sosyal fırsat olduğunu ve her zaman uymak oluyor.

     Herkes gerçekten, her nasılsa giysiler giymek istiyorsa, birçok kişi giysiler giymek sevmiyorum, elbise düşünün. Sosyal sözleşme, ya yazılı ya da tüzük, yazılı olmayan ve gelenek nedir ve iken bu değişikliklerin bazıları, farklı bir gelenek veya sosyal yasayı girmek olduğunu eğer öyleyse, adam, ayarladığınız bile tür üniforma tanımlamıştır olacak.

Giydiğiniz takdirde, toplumsal bir grupta yer alan, çadırda insanlar, bu tespit edilecektir. Her gün farklı kıyafetler giymek ve araçlar geçerseniz ve: sosyal grupları ve bu nedenle hiçbir sosyal grup, o kabul etmez. Mellon'un ve Halk temsilcisi gömlek, genellikle güneşe tapanların benzetti! Hayvan sabit sınırı bukalemun, denilen rağmen. Bukalemun takip edecek güneşin rengini ve hatta bir ölçü maç, ama Mellon erkek veya ikiyüzlü, düz yol yok.

Kuran'da, müminler ki onlar doğruladı, ikiyüzlü göre ise, müminlerin düşmanları, kafir de gittiğinde saçma olduğunu söylüyor! Bu, her bir grup, grubun davranış ihtiyaçlarına göre anlamına gelmektedir.

Açıkçası, bu tür insanlar ortasına kadar kabul edilir ya da sırrı ortaya olmadığını, en kısa sürede netlik kazanabilir: Onlar, kafir reddetmek hatta gruplar bencil ve herhangi bir grubu saygı için vardır . O ikiyüzlü biliyorum müminler Çünkü onlara bilmiyor. Onlar onların teslimat küçük inanç olduğunu anlamak onlar gerçekten onunla ilişkilendirmek emin olun eğer kâfirler kâfirler, ve.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.