1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

لطفا ذوق زده نشوید !

آقای خاص با عشق رفت با اسمش عشقه برگشت


شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری نمی آیند، آن ها می آیند تا تحریم شکنان را شناسایی کنند، و بدانند ایران در دوران تحریم، ایران چگونه عمل می کرده، که اینهمه پیشرفت داشته است. آن ها می خواهند از این تجربه، برای نجات شرکت های خود استفاده کنند. لذا برای کسانی که ذوق زده می شوند باید گفت:

تاکتیک هجوم به ایران، در گذشته هم بوده ولی این بار، با سه هدف اصلی دنبال می شود: اول شناسایی راه های در رو ایرانیان، که بتوانند آن راهها را ببندند، تا ایران مجبور شود از کالاهای: آن ها خریداری کند.

دوم : سرمایه گذاری در امور سطجی و روبنایی، برای افزایش تقاضای مردم ایران، تا بتوانند دوباره بر بازار ایران مسلط شده، و تقاضاهای مصنوعی ایجاد نمایند.

سوم خام خری و توسعه: استفاده از مواد خام ایران، آن هم به منظور فراوری و صادر کردن: مجدد آن به ایران. زیرا ایران خود می تواند فراوری کند، ولی آن ها این راه ها را شناسایی و نابود می کنند. تا مثلا خاک رس را از ایران بخرند، و با بسته بندی مناسب آن را به عنوان: کائولن به ده برابر قیمت، دوباره به ایران بفروشند.

البته براساس توافق جان کری و ظریف، تحرک وسیعی بعد از قطعنامه آغاز شد. ظریف عهده دار مذاکره با خط مقاومت شد، تا آنان را از لیست سیاه خارج کرده! و ازجمع تروریست ها بیرون بیاورد.  و جان کری مامور شد شرکت ها را: بسوی ایران کیش بدهد، تا ایران از انزوای اقتصادی خارج شود.

و این لحن آن ها است که: باید به انتخابات دو طرف کمک شود. اگر ظریف موفق شود، نخست وزیر تروریست و سلفی را، به بشار اسد تحمیل کند. آمریکا هم آن کشور را از لیست: تروریست ها خارج می کند. زیرا مطمئن می شود که: افعال معکوس در حال انجام است. و دولت متهم به تروریستی بشار اسد، اکنون واقعا تروریست شده! و این آمریکا را ارام می کند.

  از این طرف هم، رفت و آمد شرکت ها، البته بدون هیچ نتیجه ای ، اینطور وانمود می شود که ایران، از انزوا خارج شده و اقتصاد آن، رو به رونق است و: رکود در حال از بین رفتن است.

     نتیجه این حرکت ها هم مشخص است: تورم هرچه بیشتر برای ایران، و ترور هرچه بیشتر برای خط مقاومت. این حرکت را حرکت کپسولی هم نام گذاری کرده اند . زیرا کپسول های ضد سرماخوردگی یا عفونت، مانند آمپی سیلین های بالای 500،خاصیت بخصوصی دارند:   اتم ها و مولکول هایی طراحی شده اند، که غذای مورد علاقه ویروس های سرما خوردگی است. اما فقط پیکره دارند، و قابل هضم یا جذب ویروس نیستند.

      لذا ویروس ها با دیدن این ترکیبات، به دور آن جمع می شوند و به خیال خود، در حال خوردن غذاهای مقوی و خوشمزه هستند! ولی بعد از شش ساعت ور رفتن، می بینند که گول خورده اند! از آن ها جدا می شوند تا: سراغ غذاهای دیگر بروند. این شش ساعت را دوز دارو می گویند، برای همین است که این کپسول ها، باید  هر شش ساعت یکبار میل شوند. زیرا به محض جدا شدن ویروس ها، دوز جدید می اید و ویروس ها را، شش ساعت دیگر مشغول می کند! اگر دارو مرتب و بموقع مصرف شود، در عرض سه روز ویروس های گول خورده، گرسنه می مانند و تضعیف می شوند. و حالا نوبت آنتی کر های بدنی یا گلبول های سفید است  ، که به آن ها حمله کنند و از بین ببرند.

      ورود شرکت های خارجی به ایران، تحریک تقاضای ایرانیان است تا بازار ها، آماده مصرف کالاهای خارجی شوند. اما این شرکت ها در تولید نقش نخواهند داشت، زیرا وظیفه آنان پاسخگویی به تقاضای تحریک شده است. لذا این بار مردم بجای خرید کالاهای چینی و: کره ای یا ایرانی، مردم به دنبال خرید کالاهای: آمریکایی و اروپایی خواهند بود.

Heyecan alamadım Lütfen!, Yatırım gelmez Yabancı şirketler, onlar İran'ın bu olmuştur ne kadar çok ilerleme ambargo kırıcılar belirlemek ve yaptırımlar altında İran'ı bilmek geliyor. Onlar kendi şirketleri kurtarmak için deneyim istiyorum. Söylemek için heyecanlı olanlar için So:(I) yollar engelleyebilirsiniz hangi Perslere karşı karşıya yollarını belirlemek, İran mal olması gerekir: satın aldıkları üç ana hedefleri ile Taktikler İran işgali, geçmişte, ama bu sefer, üzeresiniz.İkincisi: Stjy ve İran halkının talep üstyapı, Yatırım, yine piyasaya hakim ve yapay talep yaratmak.Ham üçüncü eşek ve hammadde, işleme ve ihracat onu gelişimi: yine İran. Çünkü İran işlenebilir, ancak tanımlamak ve yok etmek yoludur. Daha sonra, on kat fiyat kaolin İran'a satmak: örnek kil ve gibi ambalaj ile, İran'dan satın almak.Ancak, sözleşmeye dayalı, John Kerry ve zarif, dinamik aralık çözünürlüğü başlatıldı sonra. Listeden bunları kaldırmak için direnç hattı ile hassas müzakereler taahhüt! Ve teröristleri çıkar. İran Kish, İran'ın ekonomik izolasyonunu vermek için: Ve John Kerry şirketleri devreye alındı.Ve iki tarafı yardımcı olmalıdır bu tondur. İnce başarılı olursa, Başbakan ve Selefi teröristler, Beşar Esad empoze. Amerika teröristlerin üzerinden listeden ülkedir. Ters eylem devam ediyor olmasını sağlar çünkü. Ve Beşar Esad hükümeti şimdi, gerçekten terörist terörist suçladı! Amerika ve Pasifik ve.
  
Bu şekilde, seyahat şirketleri, ancak herhangi bir sonuç olmadan, İran'ın tecrit ve ekonomisi büyümeye devam ediyor ve durgunluğun azalan varsayar.
     
Bu hareket sonucu, çok açıktır: Daha fazla direnç hattı için İran'a daha fazla enflasyon ve terör. Bu hareket, ya iyileşmesi için çağrıda bulundular. Böyle ampisilin üst 500, soğuk ya da enfeksiyona karşı tüpler için özel bir özelliği var: tasarlanmış atomları ve molekülleri, soğuk virüs sevdiği yiyecek eşcinsel olduğunu. Ama sadece beden ve sindirilmiş ya da virüs emilmez.
      
Virüsler, besleyici gıdalar yeme ve lezzetli vardır etrafında ve aklınıza toplamak için bu bileşikleri tanımlamak için! Ama altı saat scamp sonra, kim aldatmasın edildi! Diğer gıdalar için gitmek: Çok ayrılır. Kapsüller her altı saatte sürücü olmalıdır ki bu altı saatlik demek doz. Kısa virüs ayrılması, ve virüsler gibi, yeni doz olacaktır, çünkü altı saat meşgul! Ilaç aptal virüslerin üç gün içinde, düzenli ve zamanında alınırsa, açlıktan ve zayıflar. Ve saldıracak ve onları yok artık anti-koro fiziksel veya beyaz kan hücreleri.
      
İran'a Girişi yabancı şirketlerin pazar uyarmak için İranlı talep yabancı malları kullanmaya hazırsınız. Bu talebin uyarılır karşılamak için iş çünkü Ama bu şirketler, üretim dahil değildir. Yani bu sefer, insanlar malları satın almak isteyen yerine Çin ve Kore veya İran'dan satın alma, Amerikalılar ve Avrupalılar olacaktır.

کوتاهی مسئولان یمنی، باعث کشتار بیشتر مردم یمن می شود.

کوتاهی مسئولان یمنی، باعث کشتار بیشتر مردم یمن می شود.

همانطور که خداوند می خواسته: امام حسین ع را شهید ببیند، اکنون نیز اراده خداوند بر آن است که: فتح مکه به دست یمنی ها صورت گیرد، ولی مسئولین یمنی کوتاهی می کنند! و در انجام ماموریت خود واهمه دارند.

ای مسئولین یمن، از خدا بترسید و از آل یهود نترسید، بدانید که مردم یمن و کل دنیا با شما هستند. تا مادامی که به سوی فتح مکه می روید، و اگر شما کوتاهی کنید، خداوند شما را می برد، و گروه دیگری را می آورد که: هم خدا را دوست داشته باشند، و هم خدا آن ها را دوست داشته باشد.

بدایند و آگاه باشید: بیشترین صدمات را در تاریخ معاصر، همین آل سعود یا آل یهود، بر اسلام وارد کردند. آن ها با فساد و شهوترانی و: ایجاد سایت ها و ماهواره های ضد اخلاقی، نسل جوان را فاسد کردند و: با تهیه و توزیع داروهای تقلبی، نیروی زاد و ولد آن ها را نابود کردند. تا جلوی ازدیاد نسل شیعه را بگیرند. البته همه گروهها، به اسلام خدمت می کنند ولی بسیاری از: گروهها فریب آل سعود را خورده، و دست از دین داری برداشتند.

    تبلیغات ضد اسلامی سعودی ها، دو جنبه متضاد داشت: از یکسو با اجرای شدید اصول ارتجاعی،  و از سوی دیگر با تبلیغات ضد اخلاقی . یعنی جوانانی را که عاشق شهوت بودند، از طریق سایت های جنسی و پورنو از میدان به در می کرد، و جوانان انقلابی را هم با نشان دادن: چهره خشن از اسلام دور می کرد. قطع کردن دست دزدان، بدون توجه به شرایط آنان، مانع شدن حضور زنان در فعالیت های اجتماعی، تعدد زوجات پیران، و فساد اخلاقی زنان داخل حرم، همه راههایی بود که آل سعود طی می کرد تا: مردم دنیا را از اسلام دور کند.

چهره خشن القاعده و گروه های سلفی، در کشتار مردم یمن و عراق  و لبنان، در ظاهر برای مبارزه با رشد تشیع بود، ولی کشتار مردم  مصر و لیبی و فلسطین و: جاهای دیگر در افعانستان و پاکستان، دست آن ها را رو کرد و: چهره ضد اسلامی آنان را نشان داد. و همه دنیا دیدند که آل سعود و داعش، هیچ دینی را قبول ندارند. آن ها سال ها زیر نقاب اسلام با: دین اسلام مبارزه کردند، و کسی این را باور نمی کرد.

کشتار مردم یمن راه را باز کرد: تا مردم دنیا بدانند که: آل سعود یهودی واقعی هستند، زیرا در ماه ذی القعده که از ماه های حرام است، و جنگ در ان منع شده، باز هم به کشتار و بمباران مردم یمن ادامه می دهند. آن ها تا امروز تبلیغ می کردند، که حافظ اسلام هستند! و خادم حرمین شریفین، ولی امروز دیگر نمی توانند. زیرا که مانند یزید در ماه حرام قصد: کشتن مردم کردند و با اینکه، خود را قدرتمند می دانند، ولی دست از جنگ نکشیدند.

    ای مردم یمن، در روایت های زیادی، ائمه ما از شما تعریف کرده اند. یکی از مراکزی که به یاری امام زمان عج، برمی خیزد را یمن معرفی کرده اند. لذا اگر خواستار حفظ این کرامت، و توجه پیامبر و امامان، به خودتان هستید به مسئولین تذکر بدهید. تا هرچه سریعتر راهی فتح مکه شوند. تعلل در این کار، به جنگ بیشتر و: کشتار بیشتر مردم یمن می انجامد، زیرا که آن ها برای نجات خود، مجبورند مردم یمن را قربانی کنند.

      کافی است یکی از علمای شما، حکم جهاد بدهد تا از سراسر جهان، مردم برای کمک بیایند. هم اکنون مردم دنیا در انتظار حکم: رهبران شما هستند. زیرا تصور می کنند که: یمن مایل نیست که در این فتح بزرگ، کسان دیگر را شریک قرار دهد! و خود به تنهایی می خواهد، این کار را انجام دهد. ولی می بینیم که به تنهایی قادر نیستند، همانطور که آل سعود هم به تنهایی نمی جنگد، قطر و کشورهای دیگر را، به کمک طلبیده است.

     لذا برای اینکه نقش تاریخی خود را، آگاهانه ایفا کنید، لازم است که مسئولیت خدایی خود را درک کنید، و اعلام جهاد نمایید تا برای فتح مکه، هرچه سریعتر اقدام شود. و مردم شما هم از: حملات ددمنشانه و وحشی عربستان، نجات پیدا کنند

Kısa bir güvenlik makamları, Yemen halkının öldürülmesi.Tanrı sordu: Bir şehit olarak İmam Hüseyin'i, şimdi Tanrı'nın iradesi, bkz: Mekke'nin fethi Yemenlileri olmak, Yemeni yetkililer başarısız oldu! Ve Görevini yapmaya korkuyorlar.Bir Yemenli yetkililer, Allah'tan korkun ve Yahudi ideali korkmayın, ve bütün dünya Yemen insanlar sizinle olduğunu biliyorum. Sürece Mekke'nin fethi gidin ve kısa iseniz, sizin Tanrı alabilir ve diğer Tanrı, aşk olduğunu ve Tanrı onları seviyor.Ve onlar yakın tarihin en kazaların korumak farkında olmak, Suud Evi ya da Al-Yahudi, İslam gelmişti. Onların yolsuzluk ve şehvet ve: uydu sitesi ve ahlaksız ve yozlaşmış genç kuşak: Üretim ve sahte ilaç dağıtımı, doğum oranı yok edilir. Şiiler üreme önlemek için alır. Tabii ki, tüm gruplar, İslam'a hizmet etmek ancak grupların birçoğu Suud Meclisi tarafından aldatılmış ve dini aldı oylandı. Ilkelerinin uygulanması şiddetli reaksiyon ve ahlaksız propaganda ile bir yandan Suudi İslam karşıtı propaganda, iki çelişkili yönleri vardı. şehvet, cinsiyet ve alandaki site üzerinden porno ve gösterisi ile devrimci gençlik aşık olan genç insanlar: İslam yüzü şiddetli oldu. Ne olursa olsun koşullar, İslam dünyadaki insanlar tüm yol Suud Meclisi aracılığıyla kadınların sosyal aktiviteler, çok eşlilik, yaşlılarda katılımı ve harem kadınların ahlaki yolsuzluk, engel, hırsızların ellerini kesin.El-Kaide ve Selefi gruplar, Yemen ve Irak ve Lübnan halkının katliam, görünüşte Şii büyüme, ama insanların öldürülmesi ve onlara Filistin topraklarını, Pakistan, Mısır ve Libya, Afganistan ve başka yerlerde, eller mücadele ve kaba yüzü : Onların İslam karşıtı rakamlar gösterdi. Ve bütün dünya Saud ve Dash Evi, herhangi bir dine kabul etmiyorsanız olduğunu gördüm. İslam kisvesi altında Onların yaş: İslam savaşmış, ve kim inanmadı.Yemen öldürme insanlar Dhu El Kaide ayında haram ay olarak çünkü Suud Evi, gerçek Yahudiler olduğunu bilmek dünya açtı ve onlar yasaklandı edildiği savaş, onlar öldürmek ve Yemen halkı bombalamaya devam ediyor . Onlar bugün olarak ilan edildi, İslam'ın koruyucusu! Ve kutsal Two Sorumlu, ama bugün bunu yapamazlar. Çünkü kutsal ay planında Yezid olarak: insanları öldürmek ve hatta kendilerini güçlü, ama savaşı Nkshydh kaybetti. Birçok hesaplarında Yemen insanlar, bizim liderler tanımladığınız. İmam Mehdi yardım merkezlerinden biri, Yemen geliyor girmiştir. Eğer haysiyet korumak ve Peygamber ve imamlar saygı istiyorsanız, sizin yetkililer kaydetti. Hızla Mekke'nin fethinden bir yolu haline gelmiştir. Onlara Yemen halkı kurban var hayatta kalması için bu işin, daha savaş gecikmeler, daha ölüm, Yemen kişi alır. Basitçe dünyada cihad vazgeçmek alimlerinden biri, insanlara yardım etmek geliyor. Dünyada insanlar kararı bekliyor: Sen lideriz. Onlar bu büyük fethi Yemen istemiyor düşünüyorum, çünkü diğerleri ortağı olacak! Ve tek başına irade, yaptıkları. Ama biz onlar Suud Evi tek başına mücadele değil gibi, Katar ve diğer ülkelerde, yardım için sormuştu, yalnız olmadıklarını görüyoruz. Yani onun tarihsel rolü için, bilinçli önerilir mümkün olduğunca en kısa sürede, Tanrı'ya sorumluluğu anlamak ve Mekke'nin fethi için cihad yapmak önemlidir, oynarlar. Ve insanlar kaydettiğiniz vahşi krallığının acımasız saldırıları vardır

صندوق خمس و زکات

صندوق خمس و زکات

بهتر است بجای صندوق صدقات، این بار صندوق زکات و یا خمس، طراحی شود زیرا، صدقه دادن مستحب است ،ولی خمس و زکات واجب است. این البته یک نماد است. یعنی در کار هایی که معمولا، به مردم بیشتر مراجعه می شود، اکثرا مستحبات است! و تصور می شود که مردم خودشان، کار واجب را انجام می دهند و: نیازی به تسهیلات نیست.

پرداخت حضوری خمس و زکات، البته بسیار خوب است، ولی ازنظر بعد مسافت ، توانایی مراجعه و شناسایی صحیج منبع و: دسترسی آسان معمولا دچار اشکال می شود. مثلا شما ببیند اگر کسی بخواهد صدقه پرداخت کند، کافی است حتی در منزل یا محل کار خود، یک صندوقچه داشته باشد. اصلا وجود صندوق صدقات بر سر: هر کوی و برزن خود تبلیغ دریافت است، و از هر نوع تبلیغات و دعوتنامه قوی تر است.

اما وقتی کسی می خواهد خمس بپردازد، معمولا با مشکلات روبرو است، اولا باید یک روز تمام وقت بگذارد! بعدا آیا بتواند تا محل پرداخت برود، آیا آن شخص گیرنده حضور داشته باشد، اعتراضی نکند و یا گوشه و کنایه ای نزند؟ یا نگوید فعلا رسید نداریم یا بعدا رسید را، به منزل شما می فرستیم و..

از همه مهمتر اینکه اشخاص غالبا، در آمد متوسط و زیر متوسط در آمد دارند، و میزان خمس آن ها گاهی کم است، که از یکطرف صرف نمی کند: کرایه مسیر بدهد، و یا وقتی پرداخت می کند، نگاه های دیگران او را ازار می دهد. در حالیکه اگر صندوق باشد، هرکس در هرکجا و هر: مبلغی که میتواند انجام می دهد.

در امور صدقه یا باصطلاح نیکوکاری، سازمان های دولتی و شخصی زیادی، در حال انجام وظیفه هستند، گاهی همانند گدای سامرا کنار خیابان می ایستند، و با اصرار از: شخص می خواهند که صدقه دهد! یا اینکه در مترو از کارت مترو هم، برداشت می کنند و یا از: شارژ تلفن همراه هم صدقه، از آن ها گرفته می شود!

یا اینکه حساب های جاری مختلفی، برای دریافت ها و تراکنش های بانکی، در نظر می گیرند که: معمولا سیستم اخذ خمس و زکات، فاقد این همه تسهیلات است. در حالیکه خمس و زکات، باید اساس در امد های دولت باشد، کسر بودجه دولت هم بخاطر همین است. وقتی دولت یا حاکم شرع ، برای ساده کردن اخذ وجوهات کاری نمی کنند، لذا دچار کمبود بودجه می شوند.

کمبود بودجه را معمولا از طریق: قرض از بانکها یا افزایش قیمت و: سود محصولات شرکت های تابعه، جبران می کنند و این همان افزایش قیمت، یا ایجاد تورم است.در حالیکه پرداخت خمس از سرمایه داران، خود باعث تعدیل در آمد ها، و از بین رفتن فاصله طبقاتی است. و تورم زا هم نمی باشد. زیرا تورم معمولا از طریق اخذ: در آمد از غیر کانال های مشخص است.

افزایش کانال های دریافت خمس و زکات، اشتغال هم ایجاد می کند. چون طبق دستورات اسلامی، حقوق عاملین یا مجریان: دریافت و نگهداری وجوهات شرعی، از محل همان وجوهات محاسبه و پرداخت می شود.

   تفاوت مهم وجوهات شرعی، با وجوهات در امدی دیگر دولت، این است که خمس و زکات، از خود مال است و لذا، حجم و گردش مالی زیادی ایجاد می کند، که به رونق کسب و کار می انجامد. همچنین  براساس خود اظهاری و رضایت هم می باشد. یعنی شخص خودش میداند چقدر پرداخت کند. لذا مامور محاسبه وجود ندارد، و سیستم شکایت و بررسی شکایت، یا بازرسی و حسابرسی نیاز ندارد. و این یعنی برکت داشتن اموال دریافتی

Khums ve ZekatSadaka fon daha iyidir, bu sefer Zekat Fonu veya beşinci için tasarlanmıştır, sadaka zorunludur, ancak Khums ve Zekat zorunludur. Bu tabii bir sembolüdür. Bu genellikle insanların en sık tavsiye edilir iştir! Ve insanlar kendilerini işlerini yapmak gerekir ve tesislerin olması gerekmez düşündüm.Tabii çok iyi bir kişi ve aşar vergisi ödeme, ama mesafe açısından ve yetenek görmek ve Shyj kaynağını belirlemek için: erişim genellikle yanlıştır. Örneğin, birileri sadaka ödemek istiyorsa hatta evde veya iş yerinde yeterli bakın bir hazine sandığı var. Hiçbir sadaka herhangi reklamverenlerin sokaklarda olsun üzerinde fon ve herhangi bir reklam ve davetiye daha güçlü var.Birisi Khums ödemek istiyor ancak, genellikle sorunlarla karşı karşıya. Birincisi, tam zamanlı bir gün olmalı! Sonra alıcı, protesto değil veya şekilsel yoktur mevcut olup olmadığını, ödeme yerine gidebilirsiniz? Ya da şimdi veya daha sonra makbuz ulaştı söylemek ve eve göndermek.Her şeyden önce, insanlar genellikle orta ve düşük gelirli geldi ve beşinci bazen biraz, sadece tek bir şey yapar: kira, ya da ödemeyi, onu başkalarına zarar görebilir a. Ancak, eğer fon, her yerde herkes, herhangi: yapılabilir tutar.Sözde sadaka veya hayır kurumları, devlet kurumları ve büyük ozel olarak, bazen dilenci Samarra yol kenarında standı gibi görev yapıyor, ve kişinin ısrarı üzerine size sadaka diler! Ya da metro metro kartı, hasat ya da cep telefonu şarj sadaka, olurdu!Ya da farklı cari hesaplar, almak ve bankacılık işlemleri, elde etmek ve onda sistemleri genellikle bu tesisleri yoksun olduğunu düşünün. Khums ve Zekat ederken, çünkü hükümetin bütçe açığının, hükümet gelirlerinin temeli olmalıdır. Hükümet ya da yargıç, elde basitleştirmek için zaman fonlar işe yaramazsa, bu yüzden fon eksikliği var.Genellikle aracılığıyla fonların eksikliği: kar iştirakleri, tazminat ve bu yükselen fiyatlar, ya da enflasyon iktidar kapitalistlerin iken, düzeltilmiş gelir lider: bankalardan borç ya da fiyatları artırmak. ve boşluğun ortadan kaldırılması. Ve enflasyonist değil. Enflasyon nedeniyle genellikle satın alma yoluyla: diğer kanallardan gelen gelirler açıktır.Kanalları ve onda alacak, aynı zamanda istihdam yaratır. İslami kurallara, yasa ya da uygulayıcı kurumlar göre Çünkü: alma ve hesaplanan ve fonlardan ödenen İslam vergisi tutmak.
   
Önemli fark, İslam vergi, fon, diğer devlet geliri ile olduğunu Khums ve Zekat, onun mülkiyet ve dolayısıyla iş bir patlama neden hacmi ve ciro bir sürü. Ayrıca, uygun kendilerini ifade ve mutlu olmak hem de. O kişi o ödenen ne kadar biliyor. Bu nedenle, hiçbir hesaplama ajandır ve şikayet ve şikayetleri, muayene ve denetim şartlarını ya da araştırmak. Ve o mülkün nimet aldı

هلال شیعی یا هلال خضیب؟

هلال شیعی یا هلال خضیب؟

چرا هرچه می شود از شیعه خرج می کنیم! و از ائمه و فاطمه زهرا مایه می گذاریم؟ حتی اگر بخواهیم کسی را قربانی کنیم، اول از همه سراغ خدا می رویم! و با قسم دروغ، خدا را شاهد می آوریم! دیواری کوتاه تر از دیوار: امام علی و فاطمه زهرا هم پیدا نمی کنیم. سال ها استعمار انگلیس سعی کرد، در اطراف کشور ایران، وهابیت  را ساماندهی کند، و از آن ها برای ضربه زدن به: شیعه استفاده کند ولی شیعه، فقط خود زنی کرد!

    می بینیم که رئیس جمهور هم می گوید: ما هلال شیعه نداریم ! گویا قبلا داشته ایم، و حالا ایشان انکار می کند. در حالیکه همین کلمه هلال شیعه، ریشه در هلال خضیب دارد. یعنی چیزی بنام هلال شیعه، نه در کتاب ها و نه در مقاوله نامه ها، و نه طرح های جهانی نبوده است. آنچه واقعیت داشته طرح: استعماری انگلیس بوده که: به هلال خضیب معروف است.

سال گذشته نماینده ترکیه در مجمع جهانی اهل البیت، در سخنانی به زبان فارسی گفت که: اسرائیل یهودی در صدد تکثیر: اسرائیل اسلامی ( برادران کرد) و اسرائیل مسیحی (ارامنه )، تحت عنوان هلال خضیب هستند و برای اینکه: حواس مسلمان ها را پرت کنند، و آنها را دچار دو دستگی کند، از هلال شیعی حرف می زنند!

    در واقع سال ها است که که انگلیس، با این طرح برای تجزیه ایران بزرگ اقدام کرده است.  و ایران هم همیشه منفعل بوده، و عقب نشینی کرده است. خیانت هایی که ارامنه افراطی، برای تحویل خطه قفقاز به روسیه کردند، در تاریخ موجود است . همینطور کرد های افراطی، در چهار کشور برعلیه: امنیت هر چهار کشور حرکت می کنند. هلال اصلا به همین معنی است، زیرا کرد ها در ایران و ترکیه، سوریه و شمال عراق هستند، و حالت هلالی شکل دارند. در همین ایام که پ ک ک در ترکیه، مشغول مبارزه با دولت ترکیه است، پژاک نیز برعلیه دولت ایران می جنگد. و همین سه روز پیش ،در کامیاران سه تن از پاسداران را شهید  کردند. در سوریه هم با داعش برعلیه: دولت سوریه همکاری می کردند.

  براساس نظریه های موجود، مشوق اصلی ایجاد داعش  در عراق، کردها بودند و بعد از ظهور داعش، و حمله آنان به کردستان عراق، ابتدا مقاومتی صورت نگرفت! و مسعود بارزانی اعلام کرد: ما با داعش جنگ نداریم! اصولا نظریه می گوید که: داعش همان تفکر هلال خضیب است. یعنی منطقه ای که در طرح بوده، اکنون مورد ادعای کردهای افراطی است.

آن ها در ظاهر برای اتحاد کرد ها می جنگند، ولی کردستان عراق بیشتر ترک و عرب هستند تا کرد! ولی زبان کردی و خط کردی، بر آنان تحمیل می شود و همه: ترک های کرکوک و اعراب موصل هم، باید پیشمرگه باشند و: عضو حزب کومله نیشتمانی شوند.

    حالا این تاریخچه خطرناک را فراموش کنیم، و واژه جعلی هلال شیعه را مطرح کنیم، درست نیست. اصلا برای شیعه، همانطور که رئیس جمهور محترم هم گفتند، هلال متصور نیست، بلکه بدر اسلام و قمر اسلام مطرح است .

    زیرا با وجود 12کشور شیعه و 57 کشور: آشنای یه  اهل بیت و 199کشور دوست دار شیعه، هلال معنی ندارند. هلال یعنی یک باریکه خمیده! ولی شیعه همه اسلام است . کسی نیست که اسلام را قبول داشته باشد، ولی فضائل اهل بیت را منکر باشد، یا با آن دشمنی کند. دشمنان اهل بیت، همان هلال خضیبی ها هستند ک:ه در ابتدا به اسم کرد ها مطرح شدند، ولی اکنون به عنوان داعش مطرح است .

    ریشه داعش در همین تفکر است. زیرا انگلستان برای مبارزه با قدرت ایران، ابتدا با فرانسه و سپس با روسیه صلح کرد! و در مقابل هجوم روسیه قدیم،  سلاح های خریداری ایران را تحویل نداد. اکنون نیز با تحریم ایران، بجای انگلیس، شش کشور در یک جبهه قرار دارند. اینها مشکلی نیست، مشکل آن است که خود ما هم، با آن ها همصدا باشیم ! و بخواهیم شیعه را تضعیف نماییم

Şii hilal veya Bereketli Hilal?Neden Şii harcama olduğunu! Ve İmamlar ve Fâtıma bırakacaktı? Birisi Allah'a bütün dönüş ilk kurbanı, olsa bile, biz gidiyoruz! Ve yalan yere yemin, Tanrı'yı ​​görüyorum! İmam Ali ve Fatıma duvarına daha kısa Duvar bulamadık. Yıllardır İngiliz Wahhabicilik organize ülke çapında denenmiş ve onlardan, Shi Shi kullanmak tek kadını vurmak!
    
Başkan biz Şii hilal yaptıklarını söyledi görüyoruz! Biz zaten var gibi görünüyor, ve şimdi o reddediyor. Ancak, kelime Şii hilal, yeni Khzyb yatmaktadır. Bir şey değil protokollerde, değil kitaplarda, Şii hilal denilen ve küresel girişimler değildi. Projenin gerçek nedir: ünlü Khzyb İngiliz sömürge söyledi.İslam İsrail'i (kardeşler) ve İsrail Hıristiyanlar (Ermeniler) tam Khzyb hakkı vardır: Geçen yıl, Farsça bir konuşmada Ehl-i Beyt'in Dünya Meclisi'nde Türk temsilcisi, İsrailli Yahudiler çoğaltmak istiyoruz dedi Müslümanlar duyuları Perth ve bir Şii hilal konuşma onları bölünmüş!
    
Aslında, yıllardır planı ile İngiliz, İran büyük bir etkiye sahip bölmek için. Ve İran hep pasif olmuştur ve geri çekildi. Ermeniler, Rusya'nın Kafkasya bölgesinde teslimat için, tarih mevcuttur aşırı ihanet. Yani aşırı, her dört hamle güvenliğine karşı dört ülkede. Hilal, bu İran ve Türkiye'nin, Suriye'deki Kürtlerin ve Kuzey Irak'ta ve hilal şeklinde için demek. Bu arada, PKK, Türkiye'de, Türk hükümeti PJAK, İran hükümetine karşı savaşan mücadele ediyor. Ve üç gün önce o, Kamyaran şehit olarak İran Devrim Muhafızları üç. Suriye hükümetine karşı Suriye'de isis çalıştı.
  
Geçerli teorilere göre, ana Irak, Kürtler ve İsis gelişiyle sonra teşvik ve Irak üzerindeki saldırı, başlangıçta karşı değildi! Ve Mesud Barzani biz Isis savaş yok, dedi! Temelde, teori Isis Khzyb yeni düşünce olduğunu söylüyor. Proje artık aşırı Kürtler tarafından iddia edilmektedir alan.Onlar Birlik için mücadele gibi görünen, ama Kürdistan ve Arap Irak olmak bırakın! Kürt dili ve Kürt hatları, dayatılan ve tüm ama: Kerkük ve Musul'u terk etmek Araplar, Komala Partisi Nyshtmany ve Peşmerge üyesi olmalıdır.
    
Şimdi bu tarih tehlikeli unutmak ve hileli kelime Şii hilal sormak doğru değildir. Hatta Şiiler için Başkan söylediği gibi, orada yeni, ama Bedir İslam ve İslam'ın uyduları.
    
Şii ve 57 ülke ile 12 ülke olduğundan: tanıdık biri tutuklu ve 199 ülkenin dost Şii hilal hiçbir anlamı yoktur. Hilal kavisli bir ışın olduğunu! Ama bütün Şii İslam. Kimse İslam'ı kabul etmek, ancak Ehl-i Beyt'in faziletlerini inkar, ya da düşman olacaktır. Ehl-i Beyt'in düşmanı, ilk adı gündeme getirilmiştir yeni Khzyby bir e ama ISIS olarak şimdi.
    
Bu düşüncenin İslami kökleri. İngiltere İran gücünü, Rusya ile barış yaptı, sonra Fransa'ya ilk ve mücadele! Ve eski Rusya başlangıcı, İran satın silah teslim edilmemesi. İran'a yaptırımlar zaten İngiltere'de yerinde, altı ülke aynı tarafta. Bu bir sorun değil, sorun biz vardır biz onlarla katılmak olduğunu! Ve biz Şii zayıflatmak istiyor

مدیریت جهانی موفق ایران

در مورد مدیریت ایرانی، سه نظریه وجود دارد: نظریه اول می گوید با توجه به معیار ها، و پیشرفت های علوم مدیریت در غرب، ایران از این علم بی بهره است. دموکراسی را تازه یاد می گیرد و تمرین می کند. سال ها باید کتب مدیریت غربی را، ترجمه و آن را استفاده کند، تا بتواند به رشد و توسعه برسد، تمدن را یاد بگیرد و به کار ببندد.

دسته دوم غرب زدگان اسلامی هستند ! سکولار هایی که برای همراهی با جماعت، دم از اسلام می زنند و: هر نوع تئوری مدیریت غربی را، با یک پسوند اسلامی، ذبح کرده و حلال می کنند!آن ها می گویند عقل اساس دین است، و چون عقل غربی ها، در این زمینه ها بیشتر کار کرده، لذا باید همه را دربست پذیرفت، اسلامی و غیر اسلامی هم نداریم! لذا اضافه کردن یا نکردن هم فرقی نمی کند، ولی چون مردم ما مذهبی هستند، بهتر است دنباله هر کلمه، یک واژه اسلامی را اضافه کنیم: مانند روانشناسی اسلامی، مدیریت اسلامی، اقتصاد اسلامی و ...

ولی ما برعکس، معتقدیم اگر در غرب علومی هم هست، از شرق الهام گرفته و تمام: اصول مدیریت آن ها فقط:  نظم دادن به این تئوری ها است. زیرا آن ها ادعا می کنند: علم مدیریت از قرن بیستم و: با ظهور فردریک تیلور آغاز شده است! در حالیکه علئم مدیریتی، جدا از بشریت نبوده است. از هنگامیکه انسان اجتماعی زندگی کرد، یا آن را شروع کرد، باید مدیریت می کرد. والا کار های موازی و: رقابتی و دشمنی اجتماع را از بین می برد.

    لذا باید گفت پرسید: آیا کشور داری بزرگ ایرانیان، در زمان هخامنشیان و یا در: تمام دوران ها کمتر از: مدیریت یک شرکت است؟ یا در آن موقع شرکت، و مشارکت وجود نداشته؟ سلسله مراتب وجود نداشته؟ آیا کسی بهره وری را دوست نداشته. آیا آنها تقسیم کار نمی کردند؟ گزینش و استخدام نداشتند ؟ نیروی انسانی خود را آموزش نمی دادند؟برای آن ها برنامه ریزی نمی کردند، آن ها را هدایت نمی نمودند؟ این خیلی احمقانه است که فکر کنیم، این ها از زمان فردریک تیلور شروع شده!

از نظر ما این ها همه وجود داشته، فقط فردریک تیلور آن را در کتاب نوشته ! مثل این است که بگوئیم :انرژی هسته ای قبلا نبوده! اتم یا مولکول قبل از پاسکال، وجود نداشته است! ولی میدانیم تمام عناصر وجود داشتند، فقط نامگذاری و دسته بندی آن، توسط مندلیف انجام شده است. یعنی مندلیف 107عنصر را ایجاد نکرده، بلکه آن را دسته بندی کرده .

     دلیل این امر هم بسیار ساده است: می بینیم تمام اساتید غرب با تمام علوم خود، نمی توانند بحران بانک ها را حل کنند، یا بیکاری و کاهش رشد را از بین ببرند. حتی نمی توانند در مقابل رشد اسلامگرایی، مقاومت کنند!اکنون سازماندهی نیروهای اسلامی و مذهبی، بسیار قوی و مدیرت آن ها بسیار پیشرفته تر است.

     یک نمونه ما به ایجاد خبرگزاری: یو نیوز اشاره می کنیم! غربی ها سال ها است که خبرگزاری دارند، و از کوچکی آن را بزرگ کرده اند. تا به امروز که هرماه 200دلار باید بدهند، خروجی اخبار رویترز یا آسوشیتد پرس را مطالعه کنند. اما ایران چه کرد؟ از 35 کشور جهان خبرگزاری های کوچک را دعوت کرد، و اکنون اتحادیه رادیو تلویزیون کشورهای اسلامی، بزرگترین آژانس خبری در تولید و پخش هستند. و آیتده بهتری هم در پیش رو دارند. در حالیکه خبرگزاری های غربی ، هر روز دست به دست می شوند، تا ورشکست نشوند.

     در واقع مدیریت اسلامی بجای: تقلید یا کپی برداری از دیگران، اصول خود را به کار گرفت، و جهشی عمل کرد. به عبارت بهتر بجای سازماندهی از بالا، و بصورت دستوری، سازماندهی از پایین و به صورت دموکراتیک را، در دستور کار خود قرار داد. این روش مدیریت  در همه رشته ها، موفقیت آمیز بوده است. در صنایع نظامی به برتری کامل ایران انجامیده، در انرژی هسته ای غربی ها به گرد: تحقیقات ایران هم نمی رسند، و می خواهند به زور جلوی آن را بگیرند!

الهام بخش این نوع تئوری هم، امام خمینی ره معمار کبیر انقلاب اسلامی بود، که می فرمود: رهبر ما آن طفل 13 ساله است! ایشان بارها فرمودند پابرهنه ها، ولی نعمت ما هستند یعنی استفاده از: ریزیکوال ها برای ماکسمایز کردن بهره وری . ایشان هم از خود نگفته، بلکه پیام قران است که: پیروزی نهایی با مستضعفین جهان است.

 Başarılı global yönetim İranİran yönetimi, üç yaklaşım vardır: Birinci teori kriterlerine ve Batı yönetim biliminin gelişmesine göre, İran bu bilimin yoksun olduğunu söyledi. Yeni demokrasi ve tatbikine öğrenir. Yıllar Batılı yönetim kitaplar, çeviriler var ve öğrenmek ve uygulamak büyüme ve gelişme, medeniyet elde etmek için, bunu kullanın.Ikinci el Batı Islamic Relief! Laik cemaate eşlik için kullanılan ve İslam'ın söz: Herhangi Batılı yönetim teorisi, İslam ve helal kesim olan bir sonek ile onlar bilgelik olarak, dinin temeli ve Batı duygusu olduğunu söylüyorlar Hepimizin tüzüğü, İslami ve İslami olmayan var yok kabul etmeli, çoğu alanlarda çalıştı! Yani eklemek için olsun veya olmasın fark etmez, ama biz dindar insanlar, çünkü her kelimeyi eklemek İslami bir kelime takip etmek daha iyidir: İslam psikoloji, İslam yönetimi, İslam ekonomisi ve benzeri gibi ...Ama biz, tam tersine, bilim Batı'da, Doğu'da ve yönetim ilkeleri esinlenerek, yalnızca disiplin teori olduğunu savunuyorlar. Iddia Çünkü: Yirminci yüzyılın yönetim bilimi: Frederick Taylor ortaya çıkması başladı! Semptomlar yönetimi ederken, insanlığa ayrı değil. Insanların sosyal yaşamı, ya da başladığında, tedavi edilmelidir. Aksi takdirde paralel çalışma: rekabetçi ve düşmanlık topluluk yok.
    
Bu bir şirket yönetmek daha az olsun harika İran milleti, Ahameniş zaman ya da her zaman sorulmalıdır? Ya şimdi zaman ve hiçbir katılım var mı? Orada hiyerarşiye? Herkes verimliliği sevmez. Onlar iş bölmek değil mi? İşe alma ve seçim değil mi? Onlar çalışanlarını eğitmek değil mi? O planlanmış değildi, onlar güdümlü değil mi? O düşünecek kadar aptal, bu sefer Frederick Taylor başladı!Bizim görüşümüze göre, bu kitapta sadece Frederick Taylor tarafından tüm vardır! Nükleer enerji kullanılmaz söylemek istiyorum! Pascal Atom ya da molekül vardır! Ama biz tüm unsurları sadece adında ve Mendeleev tarafından yapılır, orada olduğunu biliyorum. Mendeleyev elemanı 107 oluşturmaz, ama gizli bir olduğunu.
     
Bunun nedeni çok basittir: tüm bilim ile Batı hepimiz ustalar bankacılık krizi çözemez ya da işsizlik ve düşük büyüme ortadan kaldırmak için. Bile İslamcılığın büyümesine karşı, Şimdi! İslami güçleri ve dini organizasyon direnebilir, çok güçlü ve yönetimi daha ileri düzeydedir.
     
Biz örnek bir haber Yu Haberler bakın yarattı! Batılılar yıllardır söyledik, ve biraz olması harika. Bugüne kadar, ayda 200 $ Reuters veya Associated Press haber çıkışı incelemek için, ödeme. Ancak İran mi? 35 ülkeden Küçük ajansı artık İslam ülkelerinin radyo ve televizyon birliği, üretim ve yayın en büyük haber ajansı davet etti ve. Önlerinde Ytdh Ve daha. Batılı haber ajansları, her gün el değiştirse bile, bu yüzden iflas gitmez.
     
Aslında, yerine yönetim: diğerlerinden taklit veya kopya, onun ilkeleri kullanılan ve pop işlemi. Aşağıdan yukarıya doğru düzenlenen yerine yukarıda organize Başka bir deyişle, gramer ve demokratik ve kendi gündemine koydu. Tüm alanlarda bu yönetim anlayışı, başarılı olmuştur. İran soruşturması gelmedi, ve bunu durdurmak zorlamak istiyorum: İran askeri sanayinin, Batı etrafında nükleer enerji tam yararlandı!Bu teoriyi ilham dedi İslam Devrimi İmam Humeyni'nin büyük mimarı: Liderimiz 13 yaşındaki çocuk! O yalınayak üzerinde dedi, ama biz maksimum verimlilik için artık Maze kullanımını nimet vardır. Kendisi değil, Kur'an'ın mesajı nihai zaferi dünya ezilenlerin olmasıdır.