1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

دولت فاشیست فرانسه، باید از بین برود.

به نظر می رسد که اکنون باید تاریخ، منتظر زایش جدیدی از سوی جوانان فرانسوی باشد. جوانان فرانسه اعم از رنگین پوست و گلیست ها و غیره بدانند که: حکومت نظامی هر دولتی یعنی پایان راه آن، و اگر خوب مبارزه نکنند ممکن است: به سرنوشت امریکایی های پس از نهضت 99درصدی دچار شوند. و تا مدت تاسف چنین فرصتی را بخورند. آن ها با این کار حتی میتوانند آمریکا ر اهم، از افسردگی بیرون بیاورند.

البته ماهیت دولت فرانسه از ابتدا، امنیتی و نظامی بود و مردم در هیچک زاویه ای از زندگی خود، امنیت نداشته اند ولی آن ها، با توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی و: ترتیب دادن قهوه خانه های روشنفکرانه و مجالس لهو و لعب ،توانسته بودند نسل گذشته را فریب بدهند، و آن ها باخیال آزادی و زندگی در مهد نمدن! دوران خود را سپری کردند. آن ها فقط در کافه ها و پارتی های شبانه  دور هم می نشستند، و به تاریکی ها و ظلم ها فحش می دادند! وکار دیگری از دستشان نمی آمد، مگر اینکه به همدیگر تجاوز کنند و یا: با همدیگر هماغوش شوند تا این درد را فراموش کنند!.

اصولا فحش دادن را در فرانسه ، فلاسفه و عقلا اختراع کردند! شاید تابحال این فکر نیافتادید: که چرا فحش می دهید؟ اما عقلا و فیلسوفان و دانشمندان فرانسه میدانند: چرا فحش می دهید و از این بابت هم خوشحال هستند که شما ناسزا می گویید، و انتقاد می کنید و فحش می دهید! اما کار دیگری نمی توانید بکنید! زیرا خودشان فحش های بالاتری را ذخیره دارند، تا مانند تیر و تفنگ به سوی شما شلیک کنند. و آن انگ زدن هایی است که تمامی ندارد! از ایددالیست یا خیالپرداز بودن، تا واپس گرایی و اخیرا هم انتساب به داعش و غیره!

وقتی در انقلاب 1798 فرانسه مردم به: خیابان ها ریختند و شورش کردند، و نهایتا زندان باستیل را گشوده، و زندانی ها را آزاد کردند، جمهوری های بعدی از ترس: اتفاق اقتادن دوباره این حوادث، به فکر فرو رفتند. آن ها نمی خواستند هدف حملات مبارزان باشند، و یک روزی ببینند که مردم، دسته جمعی به سراغ آن ها آمده اند. از جامعه شناسان زیادی برای این کار دعوت کردند، تا بتوانند انرژی موجود در انقلابیون را، تخلیه و آن را آرام کنند. و از آنان موجودی خنثی بسازند.

   بسیاری از فلاسفه و سیاستمداران فرانسه، قتل عام انقلابیون را پیشنهاد دادند و تئوری معروف: انقلاب فرزندان خودرا می خورد را، مطرح و گفتند اشکالی ندارد که انقلاب، فرزندان خود را بخورد و از بین ببرد! اما دولتمردان دیدند که: توانایی این کار را ندارند، و انقلابیون پر انرژی تر از همیشه بوده، و روبه افزایش هستند. تا اینکه نظریه جدید اخته کردن! یا سترون نمودن انقلابیون در دستور کار قرار گرفت، و آن ین بود که یک تغییر کوچک رفتاری به آنان بدهند، و آن ها را از کف خیابان ها به کافه ها بیاورند، تا در آنجا شعار بدهند و آنقدر بر سر یکدیگر بزنند، تا از هوش بروند!

آنها توانستند فحش دادن یا ناسزاگویی به دولت را، به پرخاش بر علیه یکدیگر تبدیل کنند، و برای تضمین این فحاشی، تجاوز به عنف را هم اضافه کردند. لذا در همان موقع دستور دادند تا قانونی تصویب شود. براساس این قانون، لباس پوشیدن برای زنان منع شد، و هر زنی شلوار بپا می کرد و: یا روسری به سر می انداخت دستگیر و زندانی می شد. این روش برای سهولت تجاوز به: عنف بود تا افراد کاملا درگیر مسائل داخلی، جنسی وشخصی و خصوصی  شوند، و از پرداختن به سیاست و انتقاد از دولت دست بردارند.

  اکنون فرانسه به این بلوغ رسیده، تا بیماری اصلی خمودگی و افسردگی جوانان غرب را تشخیص دهد، و با آن مبارزه کند. به نظر ما جوانان غرب لازم نیست زیاد هزینه کنند، و در جاهای پر خطر عقاید خود را ابراز کنند، و یا دست به اعتراض بزنند. کافی است به همین پارتی های شبانه بروند، و پارتی آن ها را به هم بزنند، و یا مراکز فساد وفحشا را تخریب و به آتش بکشند.

این عمل باعث می شود تا، آن ها بجای پرداختن به حفاظت از پارتی ها، در لاک خود بیشتر فرو بروند، و نیروهای نظامی خود را در اطراف مناطق حساس افزایش دهند، و این امر یعنی چند برابر شدن هزینه های نظامی، که چون در آمد کافی برای ادامه آن ندارند، لذا در کوتاه مدت باعث شورش نیروهای امنیتی شده، و رژیم فرانسه و همه رژیم های فاشیستی غرب را نابود می کند.

Fransız faşist hükümeti, ortadan kaldırılmalıdır.

Şimdi Fransız gençliğinin yeni nesil bekliyor, bugüne kadar var gibi görünüyor. Renk ve Gaullist ve böylece her bunun sonunda sıkıyönetim devleti ve Amerikalıların yüzde 99 kaderi olabilir mücadele yoksa hareketinden muzdarip olduğunu biliyoruz dahil Fransız gençlik. Ve uzun yemek için şans yakındı etti. Onlar, Amerika en önemli depresyon dışarı bile olabilir.

Fransız hükümeti, askeri ve güvenlik ve hayatınıza kimsenin açı insanların doğası, ancak güvenlik, uyuşturucu ve alkol dağıtım ve entelektüel kafeler ve anlamsız toplantılar düzenliyor, yönetilen değil aldatmaya son nesil vardı ve onlar anaokulunda hayali bir özgürlük ve yaşam sunuyoruz! Zamanın geçirdi. Onlar sadece kafeler ve gece partileri etrafında oturdu ve karanlığa ve baskıya hakaret! Onlar acıyı unutmak için birbirleriyle veya birbirlerine koynunda ile istila sürece başka onlar işe yaramaz!

Temelde Fransa'da küfür, filozoflar ve aydınlar icat! Belki hiç lanet çünkü düşünmüyor? Ancak Fransız aydınlar ve düşünür ve bilim adamlarının size lanet ve bu konuda mutlu olduğunu yemin ve sizi eleştirmek ve lanet neden biliyorum! Ama başka bir şey yapabilirsiniz! Onlar böyle yay ve silah gibi daha hakaret, kurtarmak zorunda çünkü size ateş etmek. Ve bu damgalanma hepsi değil! Idealistler veya yaratıcı bir varlık, geri kalmışlık ve son zamanlarda böylece Isis atfedilen ve!

1798 devrimi Fransız halkı Zaman: sokaklar ve isyan ve nihayet Bastille hapishanesi açıldı ve tutuklular serbest, Korku sonraki Cumhuriyeti: Aqtadn yine bu olayı oldu, düşünme gitti. Onlar savaşçıları saldırmak istiyor ve bir gün insanların bunu yapmak için bir araya gelip görmedi. Sosyologlar boşaltma ve sakin, enerji devrimcilere, bunu yapmak için davet etti. Ve onları nötr vites yapmak.

   Fransa'da pek çok filozof ve siyasetçi, devrimcilerin katliam sunulan ve ünlü teorisi: devrim sormak onun çocuklarını yiyor ve onlar devrimi umursamıyorum, çocukları yemek ve yok! Ancak yetkililer yetenek işi yapmak için bulundu, ve her zamankinden daha devrimciler daha enerjik ve büyüyor. Kastrasyon yeni teori kadar! Ya da sterilize devrimciler gündemde olan ve bu kadar onların davranışlarında küçük bir değişiklik yapmak ve böylece her Zikir vardı barlar, sokaklara getirmek ve bu oldu Onların zeka!

Birbirlerine karşı saldırgan olmak ve müstehcenlik sağlamak, hükümete karşı yemin veya hakaret, tecavüz sözlerine ekledi. Bu nedenle, aynı anda onaylanacak yasa emretti. Bu kurala göre, kadınlar için elbise yasaklandı ve herhangi bir kadın pantolon durmak ve ya başörtüsü tutuklandı attı. Tecavüz kolaylığı için bir yöntem: Tecavüz tamamen cinsel ve kişisel ve özel iç meseleler, dahil olmuştu, ve siyaset yapmaya ve hükümeti eleştiren durdurmak için.

  Fransa artık olgunluk, orijinal hastalığı ve depresyon-uzun Batı gençlik tanımak ve onunla mücadele etmek vardır. Biz onların fikir beyan etmeleri veya protesto etmek yüksek maliyetli Batı gençliği gerekir ve yüksek riskli bölgelerde yoktur. Basitçe akşam partiye gidin ve parti bozabilir veya yok etmek ve yolsuzluk ve fuhuş merkezlerini yakmaktır.

Bu oldukça tarafların korunması ile ilgili daha, onların kabukları daha ileri gitmek yapar ve onların birlikleri etrafında hassas alanlar artırmak ve bu, ne zaman askeri harcamaların iki katına anlamına gelir Yeterli geliri kısa vadeli ayaklanmalar güvenlik güçleri bunu yapmaya devam etmek ve Fransız rejimi ve tüm faşist rejimler Batı yıktı.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.