1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

چرا ایرانی ها مذهبی ترند؟

    چرا ایرانی ها مذهبی ترند؟

   شاید همه مردم دنیا دوست داشته باشند مذهبی باشند، زیرا مذهب فطری است و: همه انسان ها از اینکه خوب باشند لذت می برند، ولی شرایط، آنها را از این لذت محروم می کند. هیچکس در دنیا نمی تواند بگوید عدالت بد است، یا دروغ گفتن خوب است. لذا همه آنهایی که گناهکار هم هستند، دوست دارند که گناهکار نباشند، و با دلی پاک  ومهربان با مردم برخورد نمایند.  در این زمینه، همیشه ایرانی ها مذهبی تر بوده اند، و خدا را بیشتر دوست داشته اند، تا مردم دیگر. یعنی تاریخ ایران تاریخ یکتا پرستی و خدا دوستی است . و انقلاب اسلامی ایران هم فقط: یک حادثه یا یک انتخاب ساده نبوده است، بلکه پروسه ای تاریخی و محصول: هزاران سال جستجوی ایرانی ها است.

 به همین دلیل هم خداوند همه امکانات را به ایرانی ها داده است. در همه زمینه ها ایرانی ها دست بالاتر دارند. در زمینه هوش بهری یا نخبگان همینقدر بس که: سیصد نفر از پرسنل ناسا ایرانی الاصل هستند، بهترین متخصصان پزشکی ارو پا و آمریکا و: حتی سرمایه داران و سیاستمداران آن ها، اگر ایرانی هم نباشند با ایرانی ها مرتبط هستند.

  نمونه این کار را در ترکیه می بینیم: بر اثر تبلیغات دشمنان ایران، ترکیه به سوی آل سعود گرایش پیدا کرد، و از داعش در مقابل سوریه و عراق دفاع نمود.  ولی با کمی پیشرفت در کار ها دید که: آل سعود کثیف ترین و بد قول ترین سیاستمدران جهان هستند. آنها همه را فقط با وعده: دلار های نفتی فریب می دهند، در حالیکه اصلا چنین در آمدی را ندارند و: در هنگام پرداخت و یا اجرای تعهدات، به شیوه های مختلف به حذف طلبکاران خود می پردازد.

  سخنانی که بین دکتر ظریف و مسئولین ترکیه، مخصوصا داوود اوغلو انجام شد نشان می دهد: که انان تا چه میزان از سعودی ها ضربه خوردند، که حاضر شدند یک شبه تمام: حرفهای خود را برعلیه ایران پس بگیرند، و از مقامات ایرانی برای این کار دعوت به عمل بیاورند، و از انها پذیرایی کنند. بطوریکه حتی دکتر ظریف هم، به بسیاری از این خیانت ها آشنایی نداشت، و از شنیدن آن تعجب می کرد  از جمله کارهایی که آل سعود در ترکیه انجام داد، استفاده از کردها برای عملیات انتحاری بوده است. کردها در عراق و سوریه هم همین حالت را داشتند، یعنی در ابتدا به دلار های نفتی انان، طمع می کردند و بغداد و دمشق را نا آرام کرده بودند. ولی بعد که فهمیدند که آل سعود چه خیانت باز، بزرگی هستند اکنون دیگر، در سوریه و عراق با آل سعود همکاری نمی کنند، و امنیت تازه ای به این دوکشور رو آورده است.

  یکی از دلایل ترس ترکیه از آل سعود، این است که فهمیده اند که طرح دوستی آل سعود: با دولت ترکیه فقط به خاطر این بوده که: تمامی نیروهای انتحاری عراق و سوریه را، در پوشش کمک نظامی به دولت ترکیه، وارد آن کشور کنند. زمانی این موضوع کاملا روشن شد که در: انفجارات استانبول و آنکارا، اطلاعاتی لو رفت که به آل سعود داده شده بود. و عملیات انتحاری با همان مولفه هایی صورت گرفت که: قرار بود در سوریه و عراق انجام شود و انجام می شده است.

  امروز نه تنها ترکیه از دام: اسلام هراسی آل سعود و اسرائیل، سالم بیرون آمدند بلکه دنیا نیز، به زایشی نوین در مورد: تفاوت ایران و عربستان رسیده است. موضوعی که جدا کردن ان بسیار مشکل بود. یعنی جنایات و انفجارها توسط عربستان صورت می گرفت، ولی تبلیغات و حملات علیه ایران بود. این روش آل سعود از یازده سپتامبر آغاز شد و: تا همین اواخر ادامه داشت. با اینکه همه مدارک نشان می داد که: آل سعود و عربستان، در حادثه یازده سپتامبر دست داشتند، و بن لادن شاهزاده سعودی فرمانده آنان بود، ولی هیچگاه کسی انگشت اتهام به سوی: آل سعود نبرد بلکه، از همان لحظه همه ایران را مقصر جلوه دادند.   و این مسیر سختی بود که ایران، کشور مهربانی و دوستی در تبلیغات، جنگ طلب و تروریست معرفی شود. ولی خداوند کمک کرد و چشم دنیا را باز کرد، و آنها دیدند که ایران و ایرانیان، فرهیخته تر از آن هستند که بخواهند: با شمشیر و گلوله مسائل حود را حل کنند. و این آل سعود است که با شمشیر، مردم را می کشد و به گردن دیگران می اندازد.  واگر بخواهیم کمک خدا را بیان کنیم، حماقت آل سعود در فراوان فروشی نفت بود! که قیمت ها را چنان پایین آورد که: از قیمت تمام شده هم کمتر شد . عربستان چون کاملا به درآمد نفت وصل بود، شکست خورد ولی ایران که: نفت، فقط یکی از هزاران نعمت های خدادادی آن است، با صادرات غیرنفتی و اقتصاد مقاومتی نجات پیداکرد.

آل سعود دشمن ماست


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.