1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

اقتصاد مقاومتی، از توقع تا واقعیت.

اینکه توقع داشته باشیم همه چیز عالی باشد، بسیار خوب است ولی عاقلانه نیست. مثلا بیکاری صفر باشد، فقر  یا ثروت نباشد، کم کاری و پرکاری نباشد. این یعنی دو طرف افراط و تفریط. حتی در اسلام هم اینطور لازم نیست: خود را به مشقت بیاندازیم، تا همه چیز عالی باشد! به خود پیامبر هم خداوند فرموده که: خودت را در مشقت نیانداز که همه را مسلمان و مومن کنی! حتی اگر همه خوب باشند، میتوان گفت احکام اسلام تعطیل می شود!  خمس و زکات و صدقه و انفاق، همه برای پر کردن شکاف فقیر و غنی است، ولی وقتی همه غنی باشند و کسی بیکار نباشد، اینها که از احکام اولیه اسلام هستند، تعطیل می شوند! وقتی همه چیز عالی باشد حتی نیازی به: جهاد و دفاع و امر بمعروف و نهی از منکر هم نیست، و 70درصد احکام اصلا از بین می رود.  از ده موضوع فروع دین فقط نماز و: روزه و حج باقی می ماند! زیرا در اصول دین همه آزاد هستند، و کسی نمی تواند بصورت تقلیدی: توحید و نبوت ومعاد را بپذیرد، فقط در فروع دین است که تقلید لازم است، و اگر آن هم زمینه اجرایی نداشته باشد تعطیل می شود.

از نظر جامعه شناسی هم معنی ندارد: مثلا اگر همه کار داشته باشند، استخدام و دستمزد و پاداش بی معنی می شود! شما چه کار بکنید یا نکنید حقوق خود را می گیرید، و تحت هیچ شرایطی بیکار نمی شوید، بنابر این نیازی به انگیزه و کار و تشویق نیست. در بعد اقتصادی هم همین است اگر عرضه و تقاضا، دو منحنی بدون شیب باشند، هرگز همدیگر را قطع نمی کنند! یعنی هم عرضه بدون کشش است و هم تقاضا، و اصلا نیازی به قیمت گذاری هم نمی باشد. چون همه باید همه کالاها را داشته باشند، چه بتوانند قیمت آن را بپردازند و چه نتوانند .

   از نظر فرهنگی هم غلط است، اینکه ما هر سال فقط به دنبال مسائل اقتصادی و معیشتی باشیم، نتیجه آن فقر فرهنگی است که می بینیم . در حالیکه طبق دستور امام جعفر صادق ع، اول باید کار فرهنگی کرد بعد سراغ کار تجاری و اقتصادی رفت. ( الفقه ثم المتجر). زیرا کسی که اموزش لازم را ندیده یا نمی خواهد بداند، از ثروت خود در راه صحیحی استفاده نمی کند، اصلا نمی داند چیزی را که به دست اورده، لازم است شرعی باشد یا: هرچه درآمد بدست آورد باید برای خود بداند. بر همین اساس است که ناگهان: سر از اختلاس در می آورند ، فراری می شوند یا کلاهبرداری می کنند. در اسلام همه چیز تعریف شده، ولی کسی که بی اطلاع به تجارت پرداخته، هیچکدام را نمی داند و: ناچار به اجتهاد شخصی عمل می کند. بعد هم که کار ها خراب شد، یا گوشه زندان است یا فراری یا در عذاب وجدان . همه محاکمه ها بر اساس قانونی انجام می شود که: او نخواسته یاد بگیرد! و فکر کرده تجارت امری من درآودری است، و هرکاری دلش خواست می تواند انجام دهد. از آن طرف هم تکیه زیاد بر اقتصاد و رفاه، تجمل گرایی را دامن می زند و ساده زیستی را تحقیر می کند. نباید فقر را تحقیر کرد و آن را بد دانست، کار را بجایی رسانده اند که سخنان پیامبر را هم، تفسیر به رای می کنند: پیامبر آشکارا فرمود (الفقر فخری) فقر افتخار من است. اگر به گفته این آقایان فقر معنوی، یا افتقار الی الله بود، خود پیامبر می توانست همان را بگوید: مثلا می فرمود (فقر الی الله فخری)! یا برعکس این امر، روایاتی را که مربوط به پیامبر نمی شود، به ایشان نسبت می دهند! که (کادالفقر این یکون کفرا) یعنی فقر به کفر می انجامد. در حالیکه صریح قران است که ثروت و غنی بودن، به کفر می انجامد.(ان الانسان لیطغی ان راه استغنی ). در روایات فراوانی داریم که: برای اخرت خود به علما  و فرا دستان نگاه کنید، ولی برای دنیا به فرودستان نظر نمایید. زیرا نگاه به افراد بالادست، از نظر مادی انسان را به: نا شکری و کفرگویی می کشاند.

سیاه نمایی یا نادیده گرفتن مردم و: دولت های گذشته هم از همین دست کار ها است. همه میدانند که از روز پیروزی و حتی چندماه قبل از آن، ایران در تحریم بود. شاه که فرار کرد، قبلا همه ثروت های خود را برد تا: این مملکت را با فقر روبرو کند. به آمریکا هم گفت هیچ گونه پولی را به ایران ندهند، آنها حتی وسایل خریداری شده را هم تحویل ندادند. یعنی امام خمینی ره و مردم و دولت ها، با خزانه دزد زده و غارتگران پشت در، مملکت را اداره کردند. و این درست نیست که بگوییم: از امروز باید اقتصاد مقاومتی اجرا شود! در واقع از امروز آن را تئوریزه می کنیم. والا مردم و دولت های قبل، سال هاست که آن را اجرا می کنند. درست مثل امور اداری و علوم انسانی و فنی که: در ایران هفت هزار سال سابقه دارد، ولی غرب فقط از موقعی که: خودش آن را فهمیده حساب می کند!

Direnç ekonomisi, gerçeğe beklenti.Sen her şeyi mükemmel, çok iyi, ama akıllıca değil olmasını bekliyoruz. Örneğin, sıfır işsizlik, yoksulluk ya da zenginlik en azından arıza değildir. Bu, her iki uç anlamına gelir. sıkıntı bakmak için, yani her şey harika: İslam'da, hatta gerekli değildir! Rab Peygamber dedi ki: değil sorun Kendiniz yapın tüm Müslümanların ve size inananların o! iyi olsa hiç değilse, biz İslam hukuku kapatılacak olduğunu söyleyebiliriz! Khums ve Zekat ve sadaka ve hayır, tüm zengin ve fakir arasındaki boşluğu doldurmak için, ama hepsi zengin ve işsiz olmayanlar ne zaman, birincil İslami kurallar olanlar, kapalı! her şey mükemmel olduğunda bile ihtiyaç: Cihad ve savunma ve iyi emredip yanlış yasaklayan değildir ve yüzde 70 cümleler ortadan kalkmaz. din Konusu on dallar dualar ve açlık ve hac kalır! prensipte tüm serbest olup, hiç kimse sadece taklit Çünkü: o kapanış uygulamak etmezse tevhid, peygamberlik ve dirilişi sadece taklit gereklidir din dallarında, kabul ve.sosyoloji mantıklı değil: Onlar iş, istihdam ve ücret varsa ve örneğin, ikramiye anlamsız olacak! o motive ve teşvik edilmesi gerekmez böylece yapmak ya haklarını alamadım ve hiçbir koşulda, ne işe yaramadı yoktur. Ekonomik cephesinde arz ve talep, hem de dik eğrisi olmadan, onlar kesiştiği yoksa aynı şeydir! Yani arz ve talep inelastik ve fiyatlandırma olmak gerek yoktu. tüm mal olması gerektiğinden, ne bunun bedelini ödeyemez ne.
   
Kültürel da yanlış, her yıl sadece biz sonucunu görmek, ekonomik ve geçim sorunları, kültürel yoksulluk arıyor olduğu gibi. yönetmen olarak İmam Ca'fer el-Sadık da, ekonominin sonraki ilk kültürel çalışma işine girdi. (). Eğitim onlar için, kazandıklarından bilmiyorum, kullanmayın, doğru bir şekilde kendi zenginlik, bilmek istiyor ya da birisi olarak görülüyor, dini ya da gelir elde bilmek ne olursa olsun gerek olmak gerekmektedir. Buna göre, aniden onların kaçış zimmet baş veya dolandırıcılık vardır. İslam'da her şey tanımlanır, ancak ticaret anlaşmasının habersiz birisi, bunlardan herhangi bilmiyor: kişisel takdir hareket etmek zorunda. Sonraki çalışma yok ya da hapis veya Ferrari veya suçluluk edilmiştir. Tüm denemeler o öğrenmek istemedi yasal olarak yapılır! Audrey ve ben bir iş olduğunu düşünüyorum ve o mutlu ne yapabilirim. ekonomi ve refahı, lüks ve basitlik daha ağır güvenerek diğer taraftan sizi aşağılamak için katkıda bulunur. peygamber kelime yerine, işi Yoksulluk aşağılanmış edilmemelidir ve kötü, bunların yorumu: Peygamber açıkça yoksulluk gururum () söyledi. Bu baylara göre manevi yoksulluk, ya da Aftqar Tanrı olmak, Peygamber aynı söyleyebilirim: örneğin, dedi (!) Ya da tam tersi, Peygamber ile ilgili rivayetleri kendilerine isnat edilemez olurdu! (A) yoksulluğu güvensizlik yol açabilir. Kur'an zenginliğinden iken, küfür yol açar. (). bilim adamları ve eller bakmak bundan sonra gel, ama dünya fotoğraflar astları görüntülemek için için birçok gelenekleri. Bu insan malzemesi açısından, yukarı bakmak Çünkü: Bilinmeyen Şeker ve küfür getirdi.Öcü veya elin insanları ve hükümetleri görmezden geçmiş. Herkes zafer o gün biliyor ve hatta birkaç ay önce, İran yaptırım edildi. Daha önce ülkeye tüm mallarını kazanmıştı kaçtı Şah, yoksulluk ile karşı karşıya. Amerika İran'a herhangi bir para vermek söylenir, hatta satın ekipman teslim edilmez. İmam Humeyni'nin halkı ve hükümeti, Hazine hırsızlar ve yağmacılar geri vurdu, onlar yönetir. Ve bugün ekonominin itici gücü olması gerektiğini söylemek doğru değildir! Aslında, biz bugün teorize. Aksi takdirde, insanlar ve hükümetler yıllardır biterse. Sadece idari ve teknik ve beşeri bilimler tarihinin yedi bin yıllık İran, ama Batı gibi sadece: o sayar anladım!


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.