1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

لیبرالیسم حاصل عقده تاریخی غرب است.

براساس نظرات زیگموند فروید، بسیاری از عقده های بشری در دوران کودکی بوجود می آید و: در ضمیر ناخود آگاه او جای می گیرد، و در بزرگ سالی به صورت رفتار های: هنجار شکن خود را بروز می دهد! حتی ایشان رفتار جنسی افراد در بزرگسالی را، حاصل ناکامی های او در دوران کودکی در استفاده از پستان مادر می داند! او حتی  در کتاب«تمدن و ملامت های آن»  تمدن را، ناشی از همین سرکوب های غرائز حنسی می داند، که بشر را فرهیخته تر می کند، و هرچه بشر فرهیخته می شود افسرده تر می گردد!

 با این وصف تاریخ بشر هم همینطور باید تحلیل شود : یکی از ناکامی های بشریت در تاریخ تمدن، به آغاز آن بر می گردد که در آن سال ها، بشر ابتدایی همه در یک جا زندگی می کردند. جمعیت زیاد نبود و همه مانند: یک خانواده بزرگ در کنار هم بودند. اما رشد بشری و آغاز تمدن شهر نشینی، با جنگ ها و درگیری ها همزمان بود. یعنی هرچه جمعیت بشری افزایش می یافت، جا برای بقیه تنگ تر می شد، ناچار عده ای باید ازبین می رفتند و یا، آنجا را ترک می کردند. افراد یا اقوام پیروز آنهایی بودند که: در همانجا باقی می ماندند، و شکست خورده ها یا کشته می شدند، یا فرار می کردند و: به جاهای دورتر می رفتند. این نیروی گریز از مرکز هرگز توقف نداشت، و با هر تکانه جمعیتی، یک جنگ جدید ایجاد می شد و: عده ای کشته یا فراری می شدند. گاهی حتی فراری ها را هم رها نمی کردند. به دنبال آنها رفته و در محل جدید نیز به آنها حمله میکردند و: ناچار افراد دور تر و دورتر می رفتند، و دوباره به جنگل بر می گشتند، و دوران بربریت تازه ای را آغاز می کردند، تا دست شهرنشینان به آنها نرسد، و اگر هم رسید ببیند که آنها چقدر بدبخت هستند و: دست از طمع بر دارند. به همین جهت هرچه افراد از مرکزیت آن موقع، که شمال شرقی ایران فعلی بوده است، دور می شدند ناچار وحشی تر و عقب مانده تر می شدند، یا خود را عقب مانده نگه می داشتند. در انتهای این گزینه تاریخ، قوم بربر ها در افغانستان و مغولستان فعلی  و وایکینگ ها در انگلستان و و شمال اروپا را تشکیل می دادند.

 در واقع بربر ها مردمی متمدن بودند که: در جنگ شکست خورده و فراری بودند، و لذا اگر پیشرفتی هم داشند، آن را مخفی می کردند تا: دوباره مایه طمع جدید دشمنان نشود. شمال اروپا  در زمان شارل پنجم، این امر به اوج خود می رسد. گفته می شود او با هارون الرشید همزمان بوده و: هارون الرشید ساعت ساخت ایرانی ها را به او هدیه می کند، و همانطور که در میدان ساعت دمشق نصب شده بود، آنها هم دریکی از میدان ها نصب می کنند! ولی قبیله گل به ساعت حمله کرده، به آن سنگ می زدند و می گفتند: اجنه در ان رخنه کرده است.

 این دوری و جنگ و زندگی سخت در: دوران اولیه و اغازین تاریخ، تا عهد عتیق و قرون وسظی ادامه داشت. بعد از فرون وسطی  رنسانس ایجاد شد و: انقلاب صنعتی و شهر نشینی به اروپا رسید. اما آن عقده های فروخفته دوران قبل، در ذهن آن ها رسوب کرده بود، و از ان خلاصی نداشتند. لذا کینه های فروخفته آنها به صورت مبارزه با: احکام الهی ظاهر شد. مهمترین جنگهایی که به آنها ثابت می کرد: همیشه باید در محرومیت باشند، جنگ های صلیبی بود. اصولا جنگ های صلیبی برای مبارزه با پیشرفت بود. یعنی آنها از ترس اینکه باقی مانده مسیحیان که: در جنگل ها زندگی می کردند ، مسلمان شوند این جنگ ها را به راه انداخته بودند. آنها مظهر هر پیشرفتی را از بین می بردند، و برای این کار انکیزیسیون یا دادگاه تفتیش عقاید تشکیل داده بودند. و این ها همه عقده های فروخفته بود تا: پس از رنسانس در شکل اومانیسم ، لیبرالیسم و رهایی از دین و انکار خدا خود را نشان بدهد. هنوز هم اروپا وامریکا اسیر همان اندیشه های لیبرالی است. زیرا می ترسد همه این پیشرفت ها خواب و خیالی بیش نباشد، و باید باز هم به جنگل ها و غار ها پناه برد.  عمل شرطی این حرکت، در پیدایش گروه های واپس گرا مانند نژادپرست ها می باشد، که از ورود مهاجرین و رنگین پوستان خواب آرامی ندارند. آنها تصور می کنند باز هم باید: جای خود را به مهاجران بدهند و به جنگل بروند. بسیاری هم این بازگشت به جنگل را به عنوان: فلسفه نوین خود مطرح می کنند، تا به طبیعت برگردند. اینها آن دسته از گروهایی هستند که بدون جنگ، حاضرند محل خود را تسلیم و دوباره به دامن جنگل بروند. و برای رهایی وجدان خود تمدن را الیناسیون می نامند یا آن را ماشینیزم میدانند. بیتلیزم و هیپیزم و اگزیستانسیالیزم همه از این عقده ها بر خواسته بود. در حالیکه در اسلام توصیه به شهر نشنی و مدنیت شده. و با رهبانیت و دوری از شهر ها مبارزه می شود.

Liberalism is the result of a complex history of the West.

Liberalizm Batı karmaşık bir tarihin sonucudur.

Sigmund Freud'un yorumlarına göre, birçok insan ganglion çocuklukta meydana gelen ve onun bilinçaltının davranış için yer ve büyük bir yıl sürer: norm onun kırılmasını! yetişkinlikte bile cinsel davranış, anne sütüyle beslenen çocuğun yaptığı başarısızlık sonucu bilir! Hatta "Medeniyet ve kınama" Cinsel bilir içgüdülerin bastırılması nedeniyle uygarlığın içinde, daha eğitimli adam, ve adam daha depresif olduğu eğitimli!

 Ancak insanlık tarihi bu yüzden analiz edilmelidir: uygarlık tarihinin insanlık bir başarısızlık, o yılın başında geri gider, temel insan hayatları tek bir yerde tüm idi. Orada bu kadar büyük bir nüfus ve büyük bir aile beraberdik. Ancak insan uygarlığının ve kentleşme büyümesi, savaşlar ve çatışmalar ile çakıştı. insan nüfusu arttıkça, geri kalanı için daha sıkı olacak, kaçınılmaz olarak bazı taşınmış veya tahrip, onlar bırakın. aynı yerde kalır ve başarısız ya da öldürülmüş, ya da uzağa yerlere kaçan kişileri veya grupları kazanın. merkezkaç kuvveti durmadı, ve momentum kalabalık ile, yeni bir savaş oldu: Bazı öldürüldü ya da kaçtı. Hatta bazen uzak sola çalıştırmak vermedi.Eğer onların hırs üzerinde yoksul ve el ne kadar görmeye geldi eğer. Geçerli kuzeydoğu İran zaman, merkeziyetçiliğini insanlar, vahşi daha geriye olmuştur vardı, ya da geriye doğru onu tuttu nedeni budur. opsiyon tarihi sonunda cari ve İngiltere'de Afganistan ve Moğolistan Vikingler Berberiler ve Kuzey Avrupa oluşturdu.

 Aslında, barbar yendi ve kaçtı uygar insanlar ve gerçek ilerleme olsaydı yani, tekrar yeni düşmanlar açgözlülük kaynağı olmaya sakladı edilir. Charles V zamanında Kuzey Avrupa, bu zirveye ulaşır. Harun el-Reşid saat İranlılar ona hediye kurmak ve Şam'da saat kuruldu, onlar meydanlarından birinde yüklenir: Aynı zamanda o, Harun el-Reşid dedi oldu! Ama kabile, çiçek saati saldırıya o taşlandı ve şöyle dedi: sızmış içinde Goblinler.

 Bu antik ve Ortaçağ'a erken dönem başlangıç ​​tarihi savaş ve sert hayat devam kaçınmaktır. Medieval Times Avrupa'ya Rönesans ve Sanayi Devrimi ve kentleşme sonra oluşturuldu. Ama önce, onların aklında çökelmiştir kompleksleri bastırılmış ve ondan kurtulmak değil. Bu nedenle, mücadele için kin bastırdı: ilahi kanunlar çıktı. Onlara o gerektiği zaman yoksunluk, Haçlı Seferleri kanıtlıyor savaşlar. Temelde, Haçlı Seferleri ilerleme kavgası için. Yani onları ormanlarda yaşayan Hıristiyanlar, bu savaşlar ücretli Müslüman olan korkarak bıraktı. Onlar ilerleme Özet vardı ve Engizisyon çalışmaları için kurmuştu. Tüm bu bastırılmış ve kompleksleri oldu: Tanrı kendi reddini göstermek için post-Rönesans hümanizmi, liberalizm ve din özgürlüğü ve. Avrupa ve ABD hala aynı liberal fikirleri var. Bütün bu gelişmeleri korkan bir hayal değil ve hala ormanlar ve mağaralarda sığındı. Taşıma işlemi, bu tür ırkçılık olarak grupların ortaya çıkması göçmenler ve renkli insanlar gelişi hafifçe uyku yok olduğunu, geriletici olduğunu. Onlar göçmenlerin ormana gitmek için bu yol vermek gerektiğini düşünüyorum. Bunların çoğu da ormana döndü: doğaya geri dönmek için, yeni felsefe isteyin. Bu gruplar kendi yerini vazgeçmek ve orman kucağına dönmek için istekli savaşmadan olanlardır. Ve vicdanı medeniyet denilen yabancılaşma ya da machinism bildiğimiz rahatlatmak için. Bytlysm ve Hypysm ve Varoluşçuluk bu komplekslerin tüm istenir. İslam Boston ve nezaket şehrine tavsiye edilmiştir iken. frak ve şehirden uzak kavga ve.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.