1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

Quranda siyasət

Siyasət və siyasət bir-birinin qarşısında Qərbdə və İslamda. İslam baxımından həqiqət və həqiqətəsas şərtlərdir. Hər yerdə gəldikdə: gerçək bir şəxsdir: İnanır və ona əməl edir. Qərbdə olsa da, siyasət bir növ vəhşilikdir və yalançılığın sonudur. Yəni böyük bir yalandan xəbər verə bilən, ictimaiyyəti aldadar, cəlb edən, siyasətçi ola bilən hər kəs. Əlbəttə ki, bunu deyirlər! Əksinə, ictimaiyyətin qurulması demək lazımdır ki, bunu etmək lazımdır: ictimai rəy öz müstəqilliyini itirir və istədikləri kimi düşünür. Əlbəttə ki, bu fikirlər Qərb iqtisadiyyatı və / və ya militarizmdən yaranır: məsələn, 1932-ci ildə Birləşmiş Ştatlarda baş verən böhran hər şeyi pozduqda Keynes Yunanıstan iqtisadçılarını istehlakçılığı inkişaf etdirməyi təklif etdi. Bundan sonra mallar istehsal edildi və insanlar tərəfindən verildi! Adams və siqaret və içkilər kimi, təbii ki, kimsə istehlak etmədikdə və ya bilmədikdə dəyişməzdi! Çörək və mənzil kimi deyil: həyatı təhlükə altına almaq üçün istifadə etmək vacibdir. Kimsə aclıqdan ölür, istilik və fırtınanın altında ölür. Hətta əsas malların olması halında, reklam istehlakı minimuma endirməməkdən ötrü maksimum istifadəetmək üçün ictimaiyyəti rədd etdi! Badam olmaq bəhanəsi ilə, hər gün paltarını dəyişdirməlidir, iki dəfə gərginlik içində olmamalıdır. Və ya hər gün dəyişdirilən mebel və ev alətləri, ev dekorasiyası sabit deyil. Bu, istehsalın artmasına gətirib çıxardı və iqtisadi böhran həll edilə bilərdi. Bu, yalnız siyasətdə deyil, Maslow psixologiyasında da özünü göstərdi. Beləliklə, sosial psixososialistlər yaradılmışdı: onların vəzifəsi ictimai rəy yaratmaq idi! Bir gün bütün insanlar bir tanış oldu: başlıq bütün mətbuatda rast gəlindi: kommunist ilahədir. Hər kəs kommunistlərdən şüurlu şəkildəqorxdu. Terrorizmi ictimaiyyətə çatdırmaq üçün bizim vaxtımızdır, buna görə onları qorxutmaq olar: siyasətlərini yaxşı işlədirlər. Günümüzdə mətbuat müstəqil bir yol qurmağa çalışsa da, ancaq qorxu dövrünün var olan kontekstindən ötəri hələ də bunlardan çıxan sözlər var: ictimaiyyətin qurucuları. Bunlardan biri üçüncü dünyadır. Üçüncü Dünya Mao tərəfindən icad edilmişdir: ABŞ vəSovet İttifaqı qarşısında yeni bir super güc olma. Ancaq Qərb psixoloqlar bunu etdi: Üçüncü dünya təhqir oldu. Birinizə deyirsinizsə: üçüncü dünya, ləyaqətsiz bir adam, geri və yabanı! Bu konsepsiyaların və ya sözlərin işlənməsindən çox xəbərdar edirik: məsələn, İslamı bərabər terror və terrora çevirdilər. Müsəlman olmaq terroristdir. Səudiyyə Ərəbistanının hələ bir seçki keçirməməsinə baxmayaraq, Azadi nəzarətə alınır: liderləri yaxşı təhsilli və çox ağıllıdır! Hər il bir seçki olan İran kimi bir ölkə geri çevrilir. Eyni mövzuda Yəməndə gördük ki, raket Riyadın İran istehsalı olduğunu vurğuladı. Amma Yəmən Ansar deyir: "Əgər İran bizə silah vermişdisə, biz anti-hava müdafiə etməliyik. Buna baxmayaraq, bu da İranın Qərb siyasətinin təsirini nəzərdətutur. Yəni Yəmən xalqının yağış bomba qarşısında silahsız qalması İrana hazırdır. Və bu missiyadan fərqli olaraq İslam inqilabıdır: Biz bütün dünyada məzlum xalqına çatmalıyıq. Eqoist Yəmənə yardım yalnız media içindədirsə və hərəkətə gətirilməsə, Quranda siyasətə tabe olmayacaqdır.

 

ادامه مطلب ...

Quranda siyasət

Siyasət və siyasət bir-birinin qarşısında Qərbdə və İslamda. İslam baxımından həqiqət və həqiqətəsas şərtlərdir. Hər yerdə gəldikdə: gerçək bir şəxsdir: İnanır və ona əməl edir. Qərbdə olsa da, siyasət bir növ vəhşilikdir və yalançılığın sonudur. Yəni böyük bir yalandan xəbər verə bilən, ictimaiyyəti aldadar, cəlb edən, siyasətçi ola bilən hər kəs. Əlbəttə ki, bunu deyirlər! Əksinə, ictimaiyyətin qurulması demək lazımdır ki, bunu etmək lazımdır: ictimai rəy öz müstəqilliyini itirir və istədikləri kimi düşünür. Əlbəttə ki, bu fikirlər Qərb iqtisadiyyatı və / və ya militarizmdən yaranır: məsələn, 1932-ci ildə Birləşmiş Ştatlarda baş verən böhran hər şeyi pozduqda Keynes Yunanıstan iqtisadçılarını istehlakçılığı inkişaf etdirməyi təklif etdi. Bundan sonra mallar istehsal edildi və insanlar tərəfindən verildi! Adams və siqaret və içkilər kimi, təbii ki, kimsə istehlak etmədikdə və ya bilmədikdə dəyişməzdi! Çörək və mənzil kimi deyil: həyatı təhlükə altına almaq üçün istifadə etmək vacibdir. Kimsə aclıqdan ölür, istilik və fırtınanın altında ölür. Hətta əsas malların olması halında, reklam istehlakı minimuma endirməməkdən ötrü maksimum istifadəetmək üçün ictimaiyyəti rədd etdi! Badam olmaq bəhanəsi ilə, hər gün paltarını dəyişdirməlidir, iki dəfə gərginlik içində olmamalıdır. Və ya hər gün dəyişdirilən mebel və ev alətləri, ev dekorasiyası sabit deyil. Bu, istehsalın artmasına gətirib çıxardı və iqtisadi böhran həll edilə bilərdi. Bu, yalnız siyasətdə deyil, Maslow psixologiyasında da özünü göstərdi. Beləliklə, sosial psixososialistlər yaradılmışdı: onların vəzifəsi ictimai rəy yaratmaq idi! Bir gün bütün insanlar bir tanış oldu: başlıq bütün mətbuatda rast gəlindi: kommunist ilahədir. Hər kəs kommunistlərdən şüurlu şəkildəqorxdu. Terrorizmi ictimaiyyətə çatdırmaq üçün bizim vaxtımızdır, buna görə onları qorxutmaq olar: siyasətlərini yaxşı işlədirlər. Günümüzdə mətbuat müstəqil bir yol qurmağa çalışsa da, ancaq qorxu dövrünün var olan kontekstindən ötəri hələ də bunlardan çıxan sözlər var: ictimaiyyətin qurucuları. Bunlardan biri üçüncü dünyadır. Üçüncü Dünya Mao tərəfindən icad edilmişdir: ABŞ vəSovet İttifaqı qarşısında yeni bir super güc olma. Ancaq Qərb psixoloqlar bunu etdi: Üçüncü dünya təhqir oldu. Birinizə deyirsinizsə: üçüncü dünya, ləyaqətsiz bir adam, geri və yabanı! Bu konsepsiyaların və ya sözlərin işlənməsindən çox xəbərdar edirik: məsələn, İslamı bərabər terror və terrora çevirdilər. Müsəlman olmaq terroristdir. Səudiyyə Ərəbistanının hələ bir seçki keçirməməsinə baxmayaraq, Azadi nəzarətə alınır: liderləri yaxşı təhsilli və çox ağıllıdır! Hər il bir seçki olan İran kimi bir ölkə geri çevrilir. Eyni mövzuda Yəməndə gördük ki, raket Riyadın İran istehsalı olduğunu vurğuladı. Amma Yəmən Ansar deyir: "Əgər İran bizə silah vermişdisə, biz anti-hava müdafiə etməliyik. Buna baxmayaraq, bu da İranın Qərb siyasətinin təsirini nəzərdətutur. Yəni Yəmən xalqının yağış bomba qarşısında silahsız qalması İrana hazırdır. Və bu missiyadan fərqli olaraq İslam inqilabıdır: Biz bütün dünyada məzlum xalqına çatmalıyıq. Eqoist Yəmənə yardım yalnız media içindədirsə və hərəkətə gətirilməsə, Quranda siyasətə tabe olmayacaqdır.

 

ادامه مطلب ...

Vətəndaşlıq Haqqları Alqoritminin Təhlili

Quranda Quran şəhərə çevrilir və dedi: "Şəhər Qara adlandırıldı". Kəndlərə tətbiq olunan qanunlar indi vətəndaşlıq hüququ kimi tanınır. Ancaq əsas təhlil və alqoritm tələb olunur. Vətəndaşın sözlərinə görə, insanlar iki kateqoriyadadirlər: vətəndaş və qeyri-vətəndaş? Yoxsa vətəndaşlardakı siniflərin varlığı nə deməkdir: birinci və ikinci vətəndaşlarımız ola bilərmi? Vətəndaşın hüquqları vətəndaşlıq hüquqlarına riayət edirmi? İslamda, şəhərdə və ya kənddəolsun, bütün insanlar eyni hüquqlara və sinfi bərabərliyə malikdirlər. Yəni, heç kim bir-birindən üstün deyil. Daha çox həssaslıq istisna olmaqla. Tövhid də etiketi müşahidə edir: vətəndaşın hüquqları ilə eynidır. Yəni, hər bir insanın Allahı daha çox dindar və daha qiymətli bir cəmiyyətəxidmət edəcəkdir. Farsca deyilir: ibadət xidmət deyil, həmd və şöhrətdir. Belə ki, İslam, təsnifatı, vəəgər vətəndaşlıq: Grading təsnif vətəndaşlıq hüquqları öz performansına görə edilir: o etik vəvətəndaşlar (mömin) və bu mənasız başqalarına kömək etmək Bu mövzu (yanlış deyil). qeyri-mömin isə dindar insanlar, ən özünü sevgi (qurban), özlərini daha çox sevirəm! Başqalarından yaxşıdır. Onlar deyirlər: "Rəbb Musaya dedi:" Gedin, özünüzü pis tapın və kömək edin! " Əvvəlcəbu ola bilərdi: bir it daha pis və pisdən daha pis olardı! Amma sonra dua etdi: "Daha pis bir insan tapmadım!" Rəbb dedi: "Əgər iti özünüzdən daha pis tanıyırsan, Peyğəmbərin xətti qalacaq!" Buna görə: İmam Xomeyni deyir: Əgər mənə xidmət edirsənsə, lideri demək yaxşıdır! Liderimiz 13 yaşındakı bir uşaqdır: əl bombası bağlandı və düşmən tankı altına girdi. Bəs Qərbin vətəndaşlığı nədir? Birincisi, xalqı iki kateqoriyaya bölür: vətəndaş və qeyri-vətəndaş! Ağ və Hindli ya da Qara arasında bir fərq var: Hintli şikayətləri qeyd etməz! Çünki onlar vətəndaş deyil və şikayət etmək hüququ yoxdur. Qara insanlar haqqında şikayətlər! Lakin tərəfi ağ deyildir, çünki onlar işləmirlər. İranda bəzi müsəlmanlar və bəzi qərbli ölkələrdə hələ də vətəndaşlıq hüququ yoxdur. Çünki teknokratlar vətəndaş hüquqlarının: Qərb stil iman və islamçılar İslam hüquq təqib edilir. Bu ziddiyyət indiyə qədər həll edilməmişdir. Şəhərləətrafında marjinalləşmənin artması səbəb olur. Çünki marjinal vətəndaşları bilmirlər! Və deyirlər ki, o, kəndinə qayıda və şəhəəhalisi üçünət, süd və buğda istehsal etsin! Şəhəəhalisinə: rahat və firavan. Buna görə şəhərlərdə bahalı, çünki bahalı şəhər vətəndaşı qeyri-vətəndaşlardan itələyir. Lüks və lüks evlərlə dolu vətəndaşların hüququ vardır! Amma bir çox qeyri-vətəndaşlar üçün çoxsaylı sakinlər və təpələr var! Onların üzərində məhv edilməlidir. İmkanların olmaması səbəbi ilə elektrik enerjisini oğurlayırlar! Həmin cinayətə görə həbs olunurlar. Su və kanalizasiya şəbəkəsi yoxdur. Eyni cinayətə görə, insanlar pis və axmaq hesab olunurlar.

  ادامه مطلب ...

Quranda İslam şəhərinin nümunəsi

Buna görə də Quranın ayələrində oxuyuruq: Sakinləri pozulmuş olduğu üçün məhv edilmiş vəməhv edilmiş şəhərlər. şəhər avadanlıq və bələdiyyə hakimiyyəti idarə, və ya memar, şəhər parça qeyri-adi bacarıqları, heç şəhər qorumaq bilər urbanizasiya edir. Babillilər və Babillilər, bizimki kimi, ibtidai və prehistorik həyatları olan, çox ağıllı və mütərəqqi vətəndaş idi. Onlar çəkisi qanununu atlaya biliblər və şəhərlər yer bağçalarını yaradırlar. Bu günə qədər zəlzələ vədaşqınlardan qorun! Amma kimdir? Onların nailiyyətləri və xəzinələri haradadır? Ancaq qasırğa ilə qarşı-qarşıya qaldı? Belə Washington ya Tehran, yalnız kontekstində qurmaq üçün hesab baxmayaraq güclü onların şəhər saxlamaq və xəritələr, lakin mülki ədalət və saleh hərəkət qala vəsaray deyil padşahlarının kimi Yoxdu. Buna görə şəhərin cəsədi əhəmiyyətlidir, amma daha da önemlisi şəhərin və şəhərləşmənin ruhu. Əslində, bu şəhər memarlıq bıçağı ilə, biz də onun bədən birinə baş və ya bir meyvə soymaq bilər. Bələdiyyə başçıları nə etməli? Bütün xərclər vəmodernləşmə gəlirləri ilə, şəhər ictimaiyyətinin dağıntılarına zərər verirlərmi və ya üzərinədökülürlər? Buna görə şəhərin ruhu, insan ruhu kimi cilalanmış və xeyirxahlıqla cilalanmış və zülm və korrupsiya ilə ölür. Allahın qanunlarından biri Quranda bildirilir: "Əgər bir xalqı məhv etmək istəyirsənsə, onun vəzifəlilərinə təlimat verəcəyik: səhv etməliyik!" Və Allaha ibadət etməyin. Ona görə hər gün yaşlana bilən şəhərlər Allah tərəfindən təsdiqlənir, çünki onlar sosial ədalət axtarır və korrupsiya ilə mübarizə aparırlar. Allahın gözündə kifayətdir: korrupsiyaya qarşı mübarizəiradəsi kifayətdir, çünki korrupsiyanın aradan qaldırılması mümkün deyildir. Bəlkə də ən böyük səbəblərdən biri də Pəhləvi rejiminin məhv edilməsi, marjinalləşmənin artması idi. İslam Respublikasının qurucusunun sözlərinə görə: sarayları aşağı saldıran ayaqyalınlar idi. Lakin dərs keçmədi və oradan gələnlər saraylara çevrildi. Tehran bələdiyyəsinin mütəxəssislərinə görə, bir neçə ildir marginal əhali daha çox olacaq: şəhəəhalisi olacaq! Buna görə də, bələdiyyə başçıları və bələdiyyələr axtararkən: şəhəəhalisinin məmnuniyyətini artırmaq üçün yoldan getmək üçün bir vəziyyət yoxdur. Günümüzdə Allahın qəzəbi, zəlzələ qorxusu olaraq adlandırılan, bütün köşkləri götürdü. Zəif insanlar zəlzələdən qorxmurdular! Lakin zənginlər yağışa belə pis deyirlər: Yağış, Nero Kermanşah, mükafatlara layiqdir! İnkişaf etmək, bütün çətinliklərin aradan qaldırılması ilə həll olunur! 12 metr yüksək: Yapon elektrik stansiyalarının divarı isə tsunamiyə qarşı işləmirdi. Və ya, Kermanşahın böyük qarın nümayəndəsi kimi, bizi bağlayalım! Kermanşah, Baasçıların məhv olduğunu bilmədikləri kimi, qorxurlar və heç bir sərhəd yoxdur.

ادامه مطلب ...

Quranda əsas hüquqlar

Allah ilk insan yaratdıqda, Cyrus və Darius hələ doğulmadı! BMT də yaradılıb. Quran ayələri görə, Allah insanları yaratdıqda bütün elmləri öyrətdi! Və ona qarşı gəlir və ya əmək haqqı tələb etmədi. Yəni insan təhsili pulsuz və məhdud deyildir. Eyni vərəmdə, Qərb böyük bir ziddiyyətə və yalana bənzəyir! Bir tərəfdən təhsilin pulsuz və məcburi olduğu deyilmişdir! Bütün ölkələrin konstitusiyasına əks olunan və bunu inkar edə bilməz. Digər tərəfdən, müəllif hüquqları var! Təhsil və pul köçürmələri üçün qiymət təyin edin! Bəzən onun qiyməti bir CD kilidi almaqdır. Microsoft kimi. Bəzən kütləvi cinayətlər və ya kütləvi sanksiyalar. İranın nüvə ekspertizası nə kimi. Bu, yalançı bir qərbdir, millətin nizamnaməsində hər şeyi yazmışdır! Amma hamısını qırmaqdan qürur duyuram. Və bu bir siyasətçi! Və ya fərasət. İlahi təlimdən sonra və insanın mənəvi ehtiyaclarını qarşılamaq üçün onun maddi ehtiyaclarının dönüş nöqtəsi gəldi! Rəbb dedi: "Mənim taxtımda yaşayır və istədiyiniz hər şeyi yeyirsiniz!" Yəni qida, geyim və mənzil azaddır və bir həyat şərtidir: həyat və ya yaşamaq hüququ hörmət edilməlidir. Sonra qırmızı xəttini izah etdi və dedi: Meyvə və ya taxıl yeməyin. Və bu deməkdir: Liderlik və rəhbərlik aydın olmalıdır. Bəlkə qırmızı xətt özü materialdan heç bir şeyə malik deyil, maddi mənada: Allaha itaət edin. Ancaq Adəm bunu və müşahidəçi və ya rəhbər olmaq istəyini istəmədi. Buna görə də bir daha orijinal hüquqlardan imtina etməmişik! Yalnız bundan sonra bunun üçün çox çalışmaq lazım olduğunu söylədi! Beləliklə, Peyğəmbər (əleyhissəlam) Adəmdən Cənnətdən qovdu və həyatını öz rəhbərliyindən bərpa etmək üçün yerə göndərdi. Qərb insan hüquqları, bunların hamısı əksinədir. Hökumətlər Allahın yerini almışlar! Və insanların əsas hüquqları rəsmi şəkildə müəyyən edilir. Məhz qida, geyim, mənzil və məşğulluq tanınmış doğru insan amma hökumət onların həyata keçirilməsi üçün məcbur oldu. Əslində, azadlıq azadlığı! Və əmr özünəməxsus deyil. Buna görə, məsələn, hökumətlərin büdcəsi yoxdursa, bütün bu hüquqlar dayandırılacaqdır. Sağlamlıq hüququ vəsığorta haqları kimi Amerikada aşağı salma mövzusu olmuşdur: prezidentlər. Ancaq bu mövqe belə çirkin baxmaq deyil, hüquqi əsaslarını müəyyən edir və prinsipləri, manipulyasiya edilmişdir. Məsələn, istehsal və iqtisadiyyatı qanunlara gətirdilər! Yəni insanların əsas hüquqları istehsalata tabedir! Beləliklə, mənzil istehsal etmək imkanı dövlət tərəfindən deyilsə, insanlar yaşayış üçün müraciət edə bilməzlər! Və ya qida və geyim. iqtisadiyyat da resursların və ya olmaması və ya onun mümkün olmaması deməkdir bir tərəfdən müəyyən etmişik, Rəbbin problem: insan üçün lazım olan adekvat imkanları və resursları deyil, və digər tərəfdən, problem və iddia düzeltmek niyə : Hökumət bindirmələrini idarə edin. Allahın xeyir-duaları çox böyükdür! Mənzil, kənd təsərrüfatı və heyvandarlıq üçün bol torpaq var: mövcud əhalini də çoxaltmaqdadır. Yalnız hökumət və ya kapitalistlər: Resursların qorunması məqsədilə insanları spekulyasiya edirlər vəməhrum edirlər.

 

حقوق اساسی در قران

قران بعنوان کتاب آسمانی، حقوق اساسی را برای انسان: تعریف کرده است که بسیار فراگیر تر از: حقوق بشر سازمان ملل یا قانون همورابی و منشور کورش می باشد. وقتی خداوند اولین بشر را خلق کرد، هنوز کورش و داریوش و به دنیا نیامده بودند! سازمان ملل هم تاسیس نشده بود. براساس آیات قرانی، وقتی خداوند بشر را خلق کرد، همه علوم را به ایشان یاد داد! و در برابر آن، اجر یا مزد نخواست. یعنی آموزش بشری، امری رایگان و نامحدود است. در همین موضوع، غرب دچار تضاد و دروغگویی بزرگی! شده است از یکسو، فرمایش فرموده که آموزش رایگان و اجباری است! که در قانون اساسی همه کشورها هم منعکس است، و نمی تواند آن را انکار کند. از سوی دیگر قانون کپی رایت گذاشته! برای اموزش و انتقال دانش قیمت تعیین کرده! گاهی قیمت آن خرید قفل سی دی است. مانند مایکروسافت. ولی گاهی کشتار وسیع مردم یا تحریم های گسترده است. مانند آنچه که در مقابل: دانش هسته ای ایران انجام می دهد. این غرب دروغگو، در منشور ملل هرچیزی را نوشته! ولی افتخار او زیر پا گذاشتن همه آنها است. و این را سیاستمداری! یا زرنگی خود می داند. بعد از آموزش الهی و: براورد نیازهای معنوی انسان، نوبت نیاز های مادی او رسید! خداوند فرمود که دربهشت من زندگی کنید: و هرچه می خواهید بخورید و بپوشید!( و اسبغ علیکم نعمة ظاهرة و باطنة)  یعنی که خوراک و پوشاک و مسکن، رایگان است و به عنوان: حق حیات یا وسیله زنده ماندن، باید رعایت شود. سپس خط قرمز هم برای او تعریف فرمود و گفت: از فلان میوه یا دانه نخورید. و این امر به معنی آن است که: رهبری و مدیریت باید معلوم باشد. شاید خود خط قرمز از نظر مادی، هیچ نفاوتی نداشته باشد، ولی از نظر ماهوی یعنی: اطاعت از خدا. ولی حضرت آدم آن را رعایت نکرد، و خواست خودش رهبر یا مدیر هم باشد. و مانند شیطان، در دستورات خدا شک کرد، البته خداوند شیطان را به دلیل اصرار بر: نپذیرفتن، از خود دور کرد، ولی حضرت آدم را که بلافاصله توبه کرد، بخشید. به خاطر همین ازمون خطای اولیه، باز هم حقوق اولیه را لغو ننمود! فقط فرمود از این به بعد، باید برای آن زحمت بکشید و کار کنید! لذا حضرت آدم را از بهشت بیرون راند، به زمین فرستاد تا از مدیریت خودش، زندگی را از نو بسازد. در حقوق بشر غربی، همه اینها برعکس تعریف شده است. دولت های جای خدا را گرفته اند! و حقوق اساسی مردم، صوری تعریف شده. یعنی خوراک و پوشاک، مسکن و شغل، حق انسان ها شناخته شده ولی: دولت ها موظف شدند انها را اجرا کنند. درواقع آزادی اعطایی! و دستوری شده نه ذاتی و اصلی. بنابر این اگر دولت ها، مثلا بودجه نداشته باشند، همه این حقوق معلق می ماند. مانند حق بهداشت و بیمه که، در امریکا دستمایه تحقیر مردم توسط: روسای جمهور شده است. البته برای اینکه این موضع چندان زشت هم جلوه نکند، در تعریف بنیان و اصول حقوقی، دستکاری کرده اند. مثلا تولید و اقتصاد را، وارد حقوق نمودند! یعنی اینکه حقوق اساسی مردم، منوط به وجود تولید گردیده! پس اگر امکان تولید مسکن، توسط دولت نباشد، مردم نمی توانند درخواست مسکن! یا خوراک و پوشاک نمایند. اقتصاد را هم به معنی: نبود منابع یا کمبود و نایاب بودن آن، تعریف کرده اند تا از یکسو، خداوند را به چالش بکشند که: چرا امکانات کافی و: منابع لازم به بشر نداده، و از سوی دیگر، رفع تکلیف کنند و ادعای: مدیریت دولت ها را لاپوشانی نمایند. در حالیکه نعمت های خداوند، بسیار وسیع است! آنقدر زمین برای ساخت مسکن و: کشاورزی و دامداری وجود دارد که: چند برابر جمعیت فعلی را هم جوابگو است. فقط دولت ها یا سرمایه دار ها هستند که: به بهانه حفاظت از منابع، آنها را احتکار کرده و: مردم را از ان محروم می کنند.

Basic rights in the Quran

The Qur'an has defined the fundamental rights to human beings as the Book of the Heavens, which is more inclusive than: the human rights of the United Nations or the law of association and the charter of Cyrus. When God created the first human being, Cyrus and Darius were not born yet! The UN was not established either. According to Quranic verses, when God created mankind, he taught all the sciences! And did not demand revenues or wages against it. That is, human education is free and unlimited. In the same vein, the West faces a great contradiction and lying! On the one hand, it has been said that education is free and compulsory! Which is reflected in the constitution of all countries, and can not deny it. On the other hand, you have copyright! Set pricing for education and transfer! Sometimes its price is to buy a CD lock. Like Microsoft. But sometimes mass murder or massive sanctions. Like what Iran's nuclear expertise does. This is a liar west, wrote everything in the charter of nations! But it is proud to break all of them. And this is a politician! Or savvy. After divine training and: To meet the spiritual needs of man, the turning point of his material needs has come! The Lord commanded you to live in my throne: and whatever you want to eat and to wear , that is, food and clothing and housing is free and as a: the right to life or means of survival must be respected. Then he told him the red line and said: Do not eat fruit or grain. And this means: Leadership and management must be clear. Maybe the red line itself has nothing inferior to the material, but in a material sense: obey God. But Adam did not observe it, and his own desire to be leader or director. And, like the devil, he doubted God's commandments, of course, God blessed the devil because he insisted on: not accepting himself, but he repented of the man who immediately repented. Because of this, we did not abandon the original rights yet again! He just said that from now on, you have to work hard for it! So the Prophet pushed Adam out of Paradise, sent to earth to rebuild his life from his own management. In Western human rights, all of these are the opposite. Governments have taken God's place! And the basic rights of the people are defined formally. Meanwhile, food and clothing, housing and occupation are known to human beings, but governments were obliged to implement them. In fact, the freedom to grant! And the command is not intrinsic. Therefore, if governments, for example, have no budget, all these rights will be suspended. Like the right to health and insurance, which in America has been the subject of humiliation by: presidents. Of course, in order to make this stance not so ugly, they have been manipulated in defining the foundations and principles of law. For example, they brought production and the economy into law! That is, the basic rights of people are subject to production! So if the possibility of producing housing is not by the state, people can not apply for housing! Or food and clothing. The economy also means: lack of resources, or lack of resources, and lack of resources, have been defined to challenge God, on the one hand, why: they do not have enough facilities and: did not give the necessary resources to mankind, and, on the other hand, dismantle the claim and claim : Manage government overlays. While the blessings of God are so great! There is plenty of land for housing and agricultural and livestock breeding: it is also multiplying the current population. Only governments or capitalists are: For the sake of protecting resources, they are speculating and depriving people of it.

الحقوق الأساسیة فی القرآن الکریم

عندما خلق الله أول إنسان، لم یولد سایروس وداریوس حتى الآن! ولم تنشأ الأمم المتحدة أیضا. وفقا للآیات القرآنیة، عندما خلق الله البشریة، وقال انه یدرس کل العلوم! ولم تطلب عائدات أو أجور ضدها. أی أن التعلیم البشری مجانی وغیر محدود. فی نفس السیاق، یواجه الغرب تناقضا کبیرا والکذب! فمن ناحیة، قیل إن التعلیم مجانی وإلزامی! وهو ما ینعکس فی دستور جمیع البلدان، ولا یمکن أن ینکره. من ناحیة أخرى، لدیک حقوق التألیف والنشر! تعیین التسعیر للتعلیم ونقل! فی بعض الأحیان سعره لشراء قرص سد. مثل میکروسوفت. ولکن فی بعض الأحیان قتل جماعی أو عقوبات واسعة النطاق. مثل ما تفعله الخبرة النوویة الإیرانیة. هذا کاذب الغرب، کتب کل شیء فی میثاق الأمم! لکنها تفخر لکسر کل منهم. وهذا سیاسی! أو والدهاء. بعد التدریب الإلهی و: تقییم الاحتیاجات الروحیة للإنسان، وقد تحولت نقطة تحول احتیاجاته المادیة! وقال إن الجنة أعیش: ومهما کنت ترغب فی تناول الطعام وارتداء یعنی أن الغذاء والکساء والمأوى، مجانی والحق فی الحیاة أو وسیلة للبقاء على قید الحیاة، یجب أن تتحقق. ثم قال له الخط الأحمر وقال: لا تأکل الفاکهة أو الحبوب. وهذا یعنی: القیادة والإدارة یجب أن تکون واضحة. ربما الخط الأحمر نفسه لا یوجد لدیه أدنى شأنا من المواد، ولکن بمعنى مادی: طاعة الله. لکن آدم لم یلاحظ ذلک، ورغبته فی أن یکون قائدا أو مدیرا. وبسبب هذا، لم نتخلى عن الحقوق الأصلیة مرة أخرى! وقال فقط أنه من الآن فصاعدا، علیک أن تعمل بجد من أجل ذلک! لذلک دفع النبی آدم من الجنة، أرسل إلى الأرض لإعادة بناء حیاته من إدارته الخاصة. فی حقوق الإنسان الغربیة، کل هذه هی العکس. وقد اتخذت الحکومات مکان الله! وتعرف الحقوق الأساسیة للشعب رسمیا. وفی الوقت نفسه، فإن المواد الغذائیة والملابس والسکن والمهنة معروفة للبشر، ولکن الحکومات ملزمة بتنفیذها. فی الواقع، حریة منح! والأمر لیس جوهریا. لذلک، إذا کانت الحکومات، على سبیل المثال، لیس لدیها میزانیة، سیتم تعلیق جمیع هذه الحقوق. مثل الحق فی الصحة والتأمین، الذی کان فی أمریکا موضوع الإذلال من قبل: الرؤساء. ومع ذلک، وهذا الموقف لا تبدو قبیحة جدا، ویعرف الأساس القانونی والمبادئ، تم التلاعب بها. على سبیل المثال، جلبوا الإنتاج والاقتصاد إلى القانون! أی أن الحقوق الأساسیة للناس تخضع للإنتاج! حتى إذا کانت إمکانیة إنتاج المساکن لیست من قبل الدولة، والناس لا یمکن أن تقدم للحصول على السکن! أو الطعام والملابس. الاقتصاد یعنی أیضا عدم وجود موارد أو نقص أو عدم توفر ذلک، قد حددت من ناحیة، والتحدی الرب: لماذا المرافق والموارد الکافیة اللازمة للإنسان لدیه لا، ومن ناحیة أخرى، إصلاح المشکلة والمطالبة : إدارة تراکب الحکومة. فی حین أن برکات الله کبیرة جدا! هناک الکثیر من الأراضی للسکن والتربیة الزراعیة وتربیة الماشیة: کما أنها تضاعف السکان الحالیین. الحکومات أو الرأسمالیون فقط هم: من أجل حمایة الموارد، فإنهم یتکهنون ویحرمون الناس منه.