1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

İran problemləri, İran həll

Avtomobilin beşinci beynəlxalq konfransda, keçmişdə və ya keçmişdə ərzindəbütün avtomobil meyker və hissələri edənlər gələcək LED bilirdi! Gələcək eynidır: keçmişdən sonra! Onlar bilirdilər hibrid və ya elektrik yüksək deyil və bu, biz olmalıdır onlara, əgər indi gec sabah başlayır Lakin sənaye, mədən və ticarət onun üz qalibi naziri, o, "xüsusilə vasitə dünyaya olduğunu ifadə edərək, "Və bu, vaxtdan asılı deməkdir, yaxın ağıl üçün gələn və işi qoymaq. Lakin itirmək üçün heç bir şeyə malik olmayan Yaponiya dünya daxil oldu. Onların ilk işi rəqəmli və ya rəqəmsal saatlar etmək idi. Və imtina etməyin. Rəqəmsal saatlar, stadion saatlarını izlədi! Və buna görə də tez bazarını tapdı. Beləliklə, Yaponiya eyni qələmdə qalmır. Sürətlə yerinərəqəmsal kalkulyatoru tez bir şəkildə təqdim edin! Və bu gün birincidir. Ancaq qeyd etmək lazımdır ki, keçmişin keçdiyi yolla gedək, gedək! Biz həmişə ayaqlarını ayaqlarına qoymalıyıq. Və onlar irəli getmirdilər. Və onların irəliləyişini gözləyirik! İdarə konfranslarında nə edirlər! ABŞ-da birinin gözləməsi: Sosial İdarəetmə! Korporativ idarəetmə deyirlər! Eyni şey Pasargad Bankı və Bank Şəhərini axtarır. İslamda İslam olaraq bilinir. Yəni, başqalarına verin. Amma biz bundan daha üstünyük ki, bu qurbanlıqdır. Mən digər sonra özümü bağışla, Lee sonra ilk bir özümü qurban! Buna görə, avtomobil sənayesində başqalarının daha sonra satın almasını gözləməməliyik. Və ya dünyanın 50% -dən çox şirkətləri üçün yalvarın! Lakin bir fikir və yeni düşüncə və nüvə enerjisi, külək, su, od və qaz, muzey Blackberry yaşlanma donanma həll transfer etmək çətindir avtomobil dizayn, patogenlər yerli istifadə ilə gəlib Yaratmaz. Niyə başqaları ilə əlaqə saxlamırıq?

 مشکلات ایرانی ، راه حل ایرانی

در پنجمین همایش بین المللی خودرو ، همه خودرو سازان و قطعه سازان در: گذشته سیر می کردند و یا گذشته را، چراغ راه آینده می دانستند! یعنی آینده را همان: گذشته بعد از این! میدانستند. اما وزیر صنعت و معدن و تجارت، برگ برنده ای رو کرد، ایشان گفت : «فاصله ما با دنیا مخصوصا در خودرو های: هیبریدی یا برقی زیاد نیست، و اگر قرار است به آنها برسیم باید، از الان شروع کنیم، فردا دیر خواهد بود» و این یعنی مستقل از زمان، به اینده نزدیک فکر کردن، و کار را جلو بردن. وقتی به کشوری مثل ژاپن نگاه می کنیم، علت پیشرفت آنرا هرکسی یک طور بیان می کند، ولی به نظر می رسد: کار زیاد و امثال آن نیست، فقط قبول ریسک بود که: باعث پیشرفت آن شد. به این معنی که وقتی دنیای دیجیتال کشف شد، کشورهای آمریکایی و اروپایی، به همان دستاوردهای قبلی خود چسبیده بودند، و در مقابل آن مقاومت می کردند، همانند مقاومتی که امروز در ایران، در مقابل استارت آپ ها می شود. اما ژاپن که هیچ چیزی نداشت تا ازدست بدهد، وارد این دنیا شد. اولین کار آنها هم ساخت ساعت های: دیجینالی یا رقومی بود. اروپا به ساعت پاندولی خود افتخار می کرد، و هرگز حاضر نبود آن را، با چیز دیگری عوض کند مخصوصا: ساعت مچی های سوئیس که: اعتبار و شهرت بسیار وسیعی داشت، و هنوز هم به سبک قدیم می سازند! و دست بردار نیستند. ساعت مچی های دیجیتال، و به دنبال آن ساعت های استادیومی! و امثال آن به سرعت بازار خود را پیدا کرد. لذا ژاپن  هم، در همین یک قلم باقی نماند. به سرعت ماشین حساب دیجینالی را، به جای چرتکه به جهان معرفی کرد! و نا امروز هم حرف اول را می زند. آمریکا در دنیای دیجیتال قوی بود، ولی برای تجاری کردن آن، هراس داشت و بیشتر در صنایع نظامی و اطلاعاتی، از آن استفاده می کرد و برای همین، هنوز هم سرورهای اصلی، در آمریکا هستند و دره سلیکون آن!  پر رمز و راز است: چیپ هایی که در انجا ساخته می شود، رقیب ندارد حتی: اتحادیه اروپا نتوانست آن را یسازد. بهرحال باید دانست: اگر همان راهی را که گذشتگان رفته اند، ماهم برویم! همیشه باید پای خود را جای پای آنها بگذاریم. و تا آنها جلو نرفتند ماهم بایستیم. و منتظر پیشرفت آنها باشیم! کاری که در همایش های مدیریت انجام می دهند! منتظرند تا یک نفر در آمریکا بگوید: مدیریت اجتماعی! این ها بگویند مدیریت اجنماعی! در حالیکه مدیریت اجتماعی، در اسلام هزار ساله و: در تمدن ده هزارساله ایران، امری عادی بوده است و: مدیران همیشه به مسائل اجتماعی، در کنار وظایف اداری شان آشنا بودند. لازم نیست کارول برای ما بگوید: اول باید منافع اقتصادی بنگاه را تقویت کنیم، سود آن را بالا ببریم، بعد از این سود برای کارهای: عام المنعه خرج کنیم! همان کاری که بانک پاسارگاد یا: بانک شهر به دنبال آن هستند. این کار در اسلام  یخشش نام دارد. یعنی زیادی مال خود را به دیگران بخشیدن. ولی ما بالاتر از این هم داریم، که آن ایثار است. بخشش یعنی اول خودم بعد دیگری، و لی ایثار یعنی اول دیگری بعد خودم! لذا در فرهنگ خودرو سازی هم، نباید منتظر دیگران باشیم، تا بعدا با منت آن را خریداری نماییم. یا به شرکت های بالاتر از 50درصد خارجی هم التماس کنیم! بلکه بیاییم با یک ایده و تفکر نوین و بومی، با استفاده از انرژی هسته ای، باد و آب و آتش و گاز، خودروهایی طراحی کنیم که: هم مشکل نقل و انتقال را حل کند، هم ناوگان فرسوده را به موزه بفرستد، آلودگی هم ایجاد نکند. به این فکر کنیم که اتوبوس و تاکسی هوایی، با سوخت های جدید ایجاد شود و یا اینکه: هلی برد های سبک و تاکسی های هوایی راه افتد. چرا مننطر دیگران بمانیم؟

Iranian problems, Iranian solution

At the 5th International Automobile Conference, all car makers and engineers in the past went on, or they saw the past, the lights of the future! It means the future is the same: the past after this! They knew. But the Minister of Industry and Mines and business won a winning leaf, "The distance between us and the world, especially in hybrid or electric cars, is not high, and if we are to reach them, we have to start now, tomorrow will be too late." "And that means independent of time, coming to the near mind, and putting forward work. When we look at a country like Japan, the cause of its progress is expressed by everyone, but it seems: a lot of work and the like, it was only accepting the risk that: It made it progress. This means that when the digital world was discovered, the American and European countries were clinging to their previous achievements, and resisting it, just like the resistance that is being launched in Iran today. But Japan, who did not have anything to lose, entered the world. Their first work was to make digital or digital watches. Europe was proud of its pendulum clock, and never refused to change it with something else, especially: Swiss watches that: have a great reputation and are still in the old style! And do not give up. Digital watches, followed by stadium watches! And so on, it quickly found its market. So, Japan does not remain on the same pen. Quickly introduce the digital calculator, instead of the abacus! And today, it's the first one. The United States was strong in the digital world, but was afraid to commercialize it, and used it more in the military and intelligence industries, and for this reason, there are still major servers in the United States and the Silicon Valley! It is a mystery: the chips made there are not competing even: the EU could not make it. However, it should be noted: if we go the same way that the past has gone, let's go! We should always put their feet in their footsteps. And so they did not go forward. And look forward to their progress! What they do in management conferences! Waiting for someone in the US to say: Social Management! They say corporate governance! While social management has been commonplace in Islam for a thousand years and over: In the 10,000 years of Iran's civilization, administrators have always been familiar with social issues alongside their administrative duties. Carroll does not have to tell us: First, we must strengthen the business's economic benefits, raise its profits, and then spend the profits for the work: Generally speaking! The same thing Pasargad Bank or Bank City are looking for. This is known as Islam in Islam. That is to say, give your lot to others. But we have above that that is sacrifice. Forgiveness means the first of my own next dimension, and Lee Isaac is the first and second dimension of me! Therefore, in the automotive industry, we should not wait for others to buy it later. Or beg for companies above 50% of the world! Rather, let's design a vehicle with a modern and native idea, using nuclear energy, wind and water and fire and gas, to solve both the problem of transportation and the sending of a worn fleet to the museum, pollution does not create. Think of the fact that a bus and an air taxi will be created with new fuels, or that: light helibords and air taxis will travel. Why do not we stay in touch with others?

المشاکل الإیرانیة، الحل الإیرانی

فی المؤتمر الدولی للسیارات 5، جمیع صناع السیارات والمهندسین فی الماضی ذهب، أو رأوا الماضی، وأضواء المستقبل! وهذا یعنی أن المستقبل هو نفسه: الماضی بعد هذا! کانوا یعرفون لکن وزیر الصناعة والمناجم والتجارة، الحائز على وجهه، وقال: "نحن على العالم، وخاصة فی السیارات: الهجینة أو الکهربائیة لیست عالیة، وإذا کان لهم یجب علینا من الآن تبدأ غدا فی وقت متأخر "وهذا یعنی مستقلة عن الوقت، القادمة إلى العقل القریب، ووضع العمل إلى الأمام. وعندما ننظر إلى بلد مثل الیابان، یعبر الجمیع عن سبب تقدمه، ولکن یبدو أن هناک الکثیر من العمل وما شابه ذلک، إلا أنه لم یقبل سوى الخطر المتمثل فی: جعله تقدما. وهذا یعنی أنه عندما تم اکتشاف العالم الرقمی، کانت الدول الأمریکیة والأوروبیة متمسکة بإنجازاتها السابقة، ومقاومتها، تماما مثل المقاومة التی بدأت فی إیران الیوم. لکن الیابان، التی لم یکن لدیها أی شیء یخسر، دخلت العالم. وکان عملهم الأول هو جعل الساعات الرقمیة أو الرقمیة. کانت أوروبا فخورة بساعة البندول، وأبدا رفضت تغییره مع شیء آخر، وخاصة الساعات السویسریة التی: لها سمعة کبیرة ولا تزال فی النمط القدیم! ولا تستسلم. الساعات الرقمیة، تلیها ساعات الملعب! وهکذا، وجدت بسرعة سوقها. لذلک، الیابان لا تبقى على نفس القلم. إدخال بسرعة آلة حاسبة رقمیة، بدلا من المعداد! والیوم، انها أول واحد. إنه لغزا: فالرقائق المصنوعة هناک لا تتنافس حتى: الاتحاد الأوروبی لا یمکن أن یجعل ذلک. ومع ذلک، تجدر الإشارة إلى: إذا ذهبنا بنفس الطریقة التی ذهبت الماضی، دعونا نذهب! یجب أن نضع أقدامهم دائما على خطىهم. وهکذا لم یمضی قدما. ونتطلع إلى تقدمهم! ما یفعلونه فی المؤتمرات الإداریة! فی انتظار شخص فی الولایات المتحدة أن یقول: الإدارة الاجتماعیة! یقولون حوکمة الشرکات! فی حین أن الإدارة الاجتماعیة کانت شائعة فی الإسلام لألف سنة وما فوق: فی السنوات ال 10 آلاف من الحضارة الإیرانیة، کان المدیرون دائما على درایة بالقضایا الاجتماعیة، جنبا إلى جنب مع واجباتهم الإداریة. کارول لا یجب أن تخبرنا: أولا، یجب علینا تعزیز الفوائد الاقتصادیة للأعمال التجاریة، ورفع أرباحها، ومن ثم إنفاق الربح للعمل: عموما! الشیء نفسه بنک باسرجاد أو بنک مدینة یبحثون عن. ویعرف هذا باسم الإسلام فی الإسلام. وهذا یعنی، إعطاء الکثیر الخاص بک للآخرین. ولکن لدینا فوق ذلک، وهذا هو التضحیة. الغفران یعنی الأول من البعد الخاص بی المقبل، ولی إسحاق هو البعد الأول والثانی من نفسی! لذلک، فی صناعة السیارات، ونحن لا ینبغی أن تنتظر للآخرین لشرائه فی وقت لاحق. أو التسول للشرکات فوق 50٪ من العالم! بدلا من ذلک، دعونا تصمیم سیارة مع فکرة حدیثة وأصلیة، وذلک باستخدام الطاقة النوویة والریاح والماء والنار والغاز، من أجل حل مشکلة النقل وإرسال أسطول البالیة إلى المتحف والتلوث لا تخلق. فکر فی حقیقة أنه سیتم إنشاء حافلة وسیارات الأجرة الجویة مع أنواع الوقود الجدیدة، أو أن الطائرات الخفیفة وسیارات الأجرة الجویة ستسافر. لماذا لا نبقى على اتصال مع الآخرین؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.