1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

کتاب «سرزمین شاخ شیطان(نجد»،

در آستانه سالگرد حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی و شهادت جمعی از مردم شریف ایران اسلامی، در حضور آقای اکبر تهرانی یکی از نویسندگان کشورمان هستیم. ایشان سال‌هاست که در کتابخانه مجلس شورای اسلامی مشغول به تحقیق و پژوهش است و کتاب «سرزمین شاخ شیطان(نجد»، پانزدهمین اثر چاپ‌شده ایشان می‌باشد.  

از ایشان خواستیم تا در مورد نام‌گذاری و مضمون و مفاد این کتاب اطلاعاتی را در اختیار ما بگذارد.

حمد و ثنا محضر حضرت مالک الملکی است،‌ جلت عظمته،‌ دادار گیتی‌آفرینی که بر حکمت خداوندیش نه قلم زبان را یارای تقریر و نه زبان را قدرت تحریر. اما بعد، در ملاحظه کتاب سرزمین شاخ شیطان(نجد) که اخیراً به چاپ رسیده است،‌ باید گفت: نام این کتاب بر اساس حدیثی است که: ابن عمر از لسان مبارک پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم در کتاب «المسند احمد حنبل»،‌ بیان نموده است؛ که مفاد این حدیث چنین می‌باشد: «خدایا منطقه شام را برای ما مبارک گردان. بارخدایا یمن را بر مبارک گردان. گفتند و منطقه «نَجد» را چطور؟؟ فرمود: بار خدایا شام را بر ما مبارک گردان،‌ بارالها یمن را بر ما مبارک گردان. گفتند: و منطقه نجد چطور؟؟ فرمود: در نجد زلزله‌ها و فتنه‌ها به وقوع خواهد پیوست و شاخ شیطان از آنجا طلوع خواهد کرد!!!» 

از اینرو با توجه به رفتار فرقه وهابیت،‌ حقیر ضروری دیدم که با عنوان «سرزمین شاخ شیطان»،‌ کتابی را در باب فرقه وهابیت تدوین نمایم. لذا با عنایت و توجه حضرت باری کتاب موصوف انشاء، که خلاصه فحوای آن چنین است: در این کتاب صحبت از عملکرد کفاری است که در روز هشتم شوال سال 1344 هجری قمری(95 سال قبل) یعنی در اوائل حکومت رضا خان،‌ و درست دو سال بعد از کودتای 1299 بدستور اربابانش انجام داده بود.

وهابیون  با چراغ سبز غربی‌ها،‌ قبرستان بقیع را با خاک یکسان نمودند. در صورتی که این آرامستان به فرمایش رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و به وسیله مسلمانان صدر اسلام بوجود آمده است. و از قدمت آن بیش از هزار و اندی سال گذشته،‌ و تا سال 1344 هجری قمری پابرجا بوده،‌ که حتی در میان این قبور بارگاه امامان(امام حسن مجتبی، امام سجاد و امام باقر و امام صادق علیهم‌السلام) قرار داشته است.

فلذا باید گفت: در این اثر گوشه‌ای از اعمال و اقدامات وهابیت به مرکزیت «ریاض» یا همان سرزمین شاخ شیطان، ثبت و ضبط گردیده است. نگارشی که پرده از عملکرد تأسف‌انگیز کسانی بر می‌دارد که خود را ادامه دهنده «امویان و عباسیان» می‌دانند.

امویانی که نسبت به خاندان پیامبر خشونت تمام داشتند، مخصوصاً اقدام خلیفه بناحق یزید در به شهادت رساندن امام حسین علیه السلام و در اهانت به مدینه و مکه و خلافت عباسیانی که خود را در میراث بنی‌امیه سهیم می‌دانستند که عباسیان هم در حکومت خود، راه آخرین خلفای اموی را در پیش گرفتند که بدترین جنایت آن‌ها توسط مأمون(198-218 هجری قمری) بود که امام هشتم را مسموم نموده و به شهادت رسانید.

علیهذا باید ابراز نمود که در 95 سال قبل وهابیت ادامه اعمال ناشایست اموی و عباسی را در پیش گرفت و قبرستان بقیع را اینگونه نمود!!! البته در فحوای این کتاب گفتنی‌ها وافر،‌ ولی قصد ما در اینجا فقط معرفی و اشاراتی بسیار اجمالی بود.

ضمناً فصل 27 کتاب مورد نظر در خصوص ماجرای حمله تروریستی، در نیم‌روز مورخه چهارشنبه هفدهم خرداد یک‌هزار و سیصد و نود و شش در مجلس شورای اسلامی به توسط گروهک داعش و شهدای این ترور می‌باشد.

چاپ نخست این کتاب با تیراژ 1500 نسخه در 552 صفحه توسط «انتشارات سایه‌بان هنر» در فروردین 1397 هجری شمسی به چاپ رسیده است.

در پایان بر خود فرض می‌دانم که از زحمات و همکاری کارکنان محترم کتابخانه ایران‌شناسی در ارائه خدمات کتابداری و اطلاع‌رسانی تشکر و قدردانی نمایم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.