1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

پیاده روی از مرز شلمچه تا بقیع شریف

بازدید کشوری از سراسر دنیا، از مردم عراق، و شرکت در مهمانی آنها آغاز گردیده. همه مردم دنیا دعوت به این مهمانی بزرگ هستند. ایران همسایه بزرگ عراق نیز، به او کمک کرده تا تمام زائران را، بصورت رایگان تغذیه و اسکان نمایند. برای 40میلیون مسافر یا زائر و یا مهمان، امکانات لازم فراهم شده تا: یک دهه یا یک هفته را، با آرامش در شهر های زیارتی عراق بروند! و بدون نیاز به پرداخت هزینه، مهمان سفره اباعبدالله الحسین باشند. 

ادامه مطلب ...

خودت را پیدا کن، بقیه چیزها در گوگل هست!

ای انسان در هرکجا هستی، به دنبال پیدا کردن خودت باش! زیرا که این روز ها، دزدان زیادی هستند که می خواهند: ترا بدزدند و از تو یک ماشین، یا یک برده مدرن بسازند. امام حسین ع کسی است که راه خودی را نشان داد. ممکن است همه چیز آنها شبیه تو باشد، مانند تو نماز بخوانند یا روزه بگیرند! 

ادامه مطلب ...

دستهای آلوده بخون سعودیها

سالهاست که سعودیها به کشتار شیعیان، با فجیع ترین و وحشی ترین شکل، ادامه می دهند ولی هیچکس از آن یاد نمی کند. کشتار مردم مدینه و مکه و کربلا، در سالهای اولیه تا کشتار مردم یمن، همه زبانها را بریده و همه حلقوم ها دریده است، تا هیچکس صحبتی نکند

  ادامه مطلب ...

ماهیت فساد، سیستماتیک است.

 زیرا که امکان فساد فردی، یا جزیره ای  وجود ندارد! به همین جهت در اسلام گفته شده: ظالم و منظلم ( ظلم پذیر)هردو گناهکارند، یا  رشوه دهند و رشوه گیرنده هر دو در جهنم هستند. یعنی اگر ظم پذیر نباشد ظلمی نمی شود! لذا می توان گفت: هیچکس به تنهایی نمی تواند فساد انجام دهد. اگر کسی هم در تنهایی گناهی انجام دهد، بین خود و خدایش است و مسئولیت دیگران، تجسس در امور آنها نیست.  ادامه مطلب ...

چنانچه بقیع شریف را ازبین بردند

دولت جهانی شیعه

مانیفیست دولت جهانی شیعه سالهاست نوشته شده، مرام نامه و اساسنامه آن هم قران کریم است. براساس طرحی بلند مدت، از ابتدای تاریخ تا انتهای تاریخ، برای تاسیس آن کوشش های فراوانی شده است. این طرح با پیامبری حضرت آدم ع آغاز می شود، و بعد از او به پیامبران بعدی منتقل می گردد. در نهایت به صورت قران کامل، به آخرین پیامبر نازل می شود. دشمنان در هر برهه سعی داشتند این کتاب را نابود، و یا آن را تحریف نمایند. لذا ائمه هدا، مامور حفظ آن می شوند. اولین امام حضرت علی ع است. 

ادامه مطلب ...