تکفیری یا تقریبی
مجمع جهانی اهل بیت، مجمع بین المللی غدیر ،همه به دنبال آن هستند که حضرت علی ع را به جهانیان بشناسانند! در حالیکه جهان، مقتدای خود علی ع را شناخته است. جالب است که در جلسه اختتامیه کنفرانس وحدت، امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: ما اهل بیت پیامبر را دوست داریم و: برخلاف آنکه تبلیغ می کنند، حتی امام حسن و امام حسین علیهما السلام را هم دوست داریم . وی همچنین گفت: الان هم اگر جنگی شود، باز خواهیم دید این مرز نشینان هستند که: از ایران دفاع خواهند کرد.
این حرف درستی است، زیرا که اهل سنت برخلاف تبلیغات، همه دوستدار اهل بیت هستند اسامی فرزندانشان این را نشان می دهد .و علاوه بر آن ها صحابه را هم دوست دارند. یعنی این دو در نقطه مقابل هم نیستند. هم اکنون تمام مرزهای ایران را، اهل سنت نگهداری می کنند و تقریبا، در تمام استان های مرزی و مرز نشینان، از اهل سنت هستند و تا کنون، مشکلی هم با ایران و انقلاب اسلامی نداشته اند. لذا باید دید علت این که برخی آن را مشکل و یا تفرقه می نامند،چیست؟
نه تنها در مرز ها، در تمام نقاط دیگر هم اقلیت ها حضور دارند. چه در ایران که اقلیت، اهل سنت و اهل کتاب هستند و: چه در کشورهای دیگر که شیعه اقلیت محسوب می شود، هیچ مشکل و درگیری گزارش نمی شود. و نشان میدهد که در کنار هم بخوبی زندگی می کنند. البته هرکس تعصب قومی وخانوادگی دارد. ولی نباید آن را به نزاع و درگیری ترجمه کرد. آنطور که آقای هاشمی در این جلسه، بحث نزاع را به جای تفرقه یا تفاوت دیدگاه مطرح کردند!
از نظر ایشان، اختلاف در برداشت به اختلاف در دیدگاه و: سپس در عمل منجر می شود و: در نهایت به نزاع می انجامد! ایشان حتی سوال کردند: چه شد که ما به اینجا رسیدیم؟ اما به یک نکته باریک تر از مو توجه نکردند: اگر نزاع یا جنگ هست، علت آن گروه های تکفیری هستند نه: گروههای تقریبی! مجمع دار التقریب بین المذاهب، از ابتدا و جود داشته و بر مشترکات تاکید می کرده و: امر جدیدی هم نیست . و معلوم نیست چرا آقای هاشمی، گناه تکفیری ها را بر گردن تقریبی ها می گذارد؟ مگر خود امام علی 25 سال برای وحدت سکوت نکرد؟
بارها دیدیم که در جهان، دو جریان همگرایی و واگرایی وجود دارد. اما جریان غالب همیشه همگرایی بوده است. زیرا اگر واگرایی جریان غالب می شد، دنیا منفجر می شد و از بین می رفت. به دروغ یا راست، سازمان ملل متحد برای همین کار ایجاد شد. قبل از آن جامعه ملل در ژنو به همین منظور بود .
اصولا فلسفه نهاد های بین المللی و: حتی بین الدولی برای همگرایی است. اما گرو های کوچکی هستند که واگرا هستند که: اصلا به حساب نمی آیند. مثلا در بین یک و نیم میلیارد مسلمان، یک گروه سه هزار نفری در داعش، یا پنج هزار نفری در سوریه، صفر درصد هم به حساب نمی آیند. و درمیان اینهمه سازمان های مردم نهاد یا: بین المللی و فرا ملی و منطقه ای، چند گروه تکفیر یا سلفی چه جایگاهی خواهند داشت؟
ولی متاسفانه آن ها یک شانس دارند! و آن اینکه تمام تبلیغات جهانی برای: بزرگ کردن آن ها به کار می رود. چه تبلیغات خودی یا تبلیغات مخالف. بجای اینکه فتنه انگیز ها و جنگ طلبها، در بایکوت خبری باشند! در تیتر اول رسانه های داخلی و خارجی هستند. تشییع فاحشه که امر نامطلوبی در اسلام است، در این رسانه ها به نام اگزاجره! و بزرگنمایی یک افتخار محسوب می شود.
بر فرض اینکه شروری یک نفر را کشت، باید با این خبر در حد همین یک نفر برخورد شود، نه اینکه با ایهام های خبری، یک نفر را صد نفر جلوه دهند و: یک گروه ضعیف تکفیری را یک قدرت بزرگ. اگر یک دختر 8 ساله به خود نارنجک می بندد تا: مردم را منفجر کند، باید با همان دید یک بچه که: توسط برادرش اغفال و مورد سو استفاده تا حد مرگ قرار گرفته، برخورد شود نه اینکه: یک فاجعه بزرگ جهانی قلمداد شود.
آمار ها نشان می دهد: تمام کشتار های این گرو ههای ارهابی، به اندازه کشتار تصادفات جاده ای هم نیست! حالا چرا جان آن همه کشته ها بی اهمیت و: یا جلوگیری از تصادفات، در حاشیه است؟ این همان بزرگ کردن ناحق است. تا جاییکه یک درصد را نودونه در صد و :99درصد را 1 درصد نشان می دهند. و این فقط اتهام رسانه ها نیست بلکه: اتهام کسانی است که از کاه کوه می سازند و: یک حادثه را به فاجعه تبدیل می کنند.
Excommunication
or approximate
Ahlul
Bayt World Assembly , International Association of Ghadir , Imam Ali AS who are
all looking to introduce to the world ! While the world has
known Moqtada al- Ali AS. Interestingly, at the closing session of the Conference
of unity, Sunni imams, Zahidan said we love our Prophet and contrast that are advertised , even Imam
Hassan and Imam Hussein are now friends . He
also said that if the war is already open, we will see that the frontiersman :
Iran will defend .
This
is true because , unlike the Sunni propaganda , all the fans are household
names these children shows . , And in addition they also love their companions
. These two are not
the opposite . Now
the borders of Iran, and the Sunnis keep almost all border provinces and
frontiersman , Sunni and until now , have not had a problem with Iran and the
Islamic Revolution . Therefore,
it is difficult to see why some are called divisions or what ?
Not only
at the borders , the rest are in the minority . Although
in the minority , Sunnis and Scripture , and what other countries are among the
Shiite minority , do not report any conflict . And shows that live
together well . Of
course everyone has a familial ethnic prejudice . Conflict, but it should not
be translated . As
Mr. Hashemi at the hearing , discussion, dispute or difference of opinion
raised rather division !
According
to them , the difference between the perceptions and perspectives : the
practice leads the fight eventually leads ! He even asked : How
we got here ? But
one thing did not thinner than a hair : If there is conflict or war , why are
not those of excommunication : approximate groups ! Assembly
of proximity between religions , from the beginning there have been emphasized
and the commons : it is not new . And
it is not clear why Mr. Hashemi , the guilty ones will be near the neck ? Imam Ali was not
until 25 years of silence for unity ?
Frequently
seen in the world , there are two trends of convergence and divergence . But the mainstream is always
converge . If
the divergence became mainstream , the world will explode and went away. A false or
right , the UN was created for the same job . Therefore it
was before the League of Nations in Geneva .
Basically,
the philosophy and international institutions : the convergence is even
interstate . But
small groups that are divergent that are not considered at all . For
example, between one and a half billion Muslims , a group of three thousand
people in Dash , or five thousand people in Syria are not considered to be zero
percent . And
yet among NGOs and between international and transnational and regional
Salafist groups or excommunication shall place ?
Unfortunately, they have
a chance ! And
that all the advertising world : They used to be great . What's campaign against insider or
advertising . Rather
inflammatory and pro-war , the boycott will be news ! The headlines are domestic
and foreign media . Funeral
Whore that it is undesirable in Islam , in the name of Zoom Media is an honor .
Assuming
that the transgressors One killed , one person should be treated the same as
this news is not news that the opacity of a hundred people and they seem : a
weak group Takfiri a great power .
Statistics
show that: all of the groups surveyed Wahhabi massacres, murder , road accidents
is not enough ! Why
all the dead soul trivial : preventing accidents on the sidelines ? Raising the same is wrong. One
hundred and ninety-nine percent, where 99 percent of the 1 percent show. And
it is not just the media charge: charge those who make mountains of straw and
an incident turn into a disaster.
الطرد أو تقریبیة
أهل
البیت الجمعیة العالمیة ، والرابطة الدولیة ل غدیر الإمام علی AS الذین یبحثون عن أن أعرض على العالم! فی حین أن العالم لم
یعرف مقتدى علی AS. ومن
المثیر للاهتمام ، فی الجلسة الختامیة لمؤتمر الوحدة و أئمة السنة ، وقال زاهد نحن
نحب نبینا والتباین التی یتم الإعلان حتى الإمام حسن و حسین الإمام الآن أصبحوا
أصدقاء . وقال
أیضا أنه إذا کان هو بالفعل حرب مفتوحة ، وسوف نرى أن ساکن الحدود : إیران ستدافع .
هل
هذا صحیح لأنه، على عکس الدعایة السنة ، وجمیع المشجعین هی أسماء الأسر هؤلاء
الأطفال یظهر. ، وبالإضافة أنهم یحبون أیضا مرافقیهم . هذان هما لیس العکس . الآن
حدود إیران ، والسنة إبقاء تقریبا جمیع المحافظات الحدودیة و ساکن الحدود ، السنة
و حتى الآن، لم تکن لدیهم مشکلة مع ایران والثورة الاسلامیة. وبالتالی،
فمن الصعب أن نرى لماذا تسمى بعض الانقسامات أم ماذا؟
لیس فقط
على الحدود ، والباقی فی الأقلیة. على
الرغم من الأقلیة والسنة و الکتاب ، وما بلدان أخرى هی من بین الأقلیة الشیعیة ،
لا الإبلاغ عن أی صراع. و یظهر أن نعیش معا بشکل
جید . بالطبع کل شخص لدیه تحیز العرقی
العائلیة . الصراع ، ولکن لا ینبغی أن
تترجم ذلک. کما
قال السید هاشمی فی جلسة الاستماع والنقاش و الخلاف أو الاختلاف فی الرأی بدلا
أثار الانقسام !
وفقا
لها ، والفرق بین التصورات ووجهات النظر : ممارسة یقود المعرکة یؤدی فی النهایة ! حتى سأل : کیف وصلنا
إلى هنا ؟ لکن
شیئا واحدا لم أرق من شعرة : إذا کان هناک صراع أو حرب ، لماذا لیست تلک الطرد :
مجموعات تقریبی ! التجمع
القرب بین الأدیان ، من البدایة و هناک تم التأکید و المشاعات : أنها لیست جدیدة . و
لیس من الواضح لماذا السید الهاشمی ، تلک مذنب سوف یکون بالقرب من الرقبة ؟ کان الإمام علی
لم یکن حتى 25 سنوات من الصمت للوحدة ؟
ینظر کثیر
من الأحیان فی العالم، وهناک نوعان من اتجاهات التقارب والتباعد . ولکن التیار الرئیسی هو دائما
تتلاقى . إذا
أصبح الاختلاف السائد، فإن العالم سوف تنفجر وذهب بعیدا. A کاذبة أو الیمین ، أنشئت الأمم المتحدة لنفس
المهمة. وبالتالی کان
من قبل عصبة الأمم فی جنیف.
فی
الأساس ، والمؤسسات الدولیة و الفلسفة : التقارب هو حتى بین الدول. لکن
جماعات الصغیرة التی هی متباینة التی لا تعتبر على الإطلاق. على
سبیل المثال، ما بین واحد ونصف ملیار مسلم ، لا تعتبر مجموعة من ثلاثة آلاف شخص فی
داش ، أو خمسة آلاف شخص فی سوریا ل یکون صفرا فی المئة. و
حتى الآن بین المنظمات غیر الحکومیة و بین الجماعات السلفیة الدولیة و العابرة
للحدود الوطنیة والإقلیمیة أو الطرد یجب وضع ؟
للأسف ، لدیهم فرصة! وأن
کل عالم الإعلان : وهی تستخدم ل یکون کبیرا . ما
الذی الحملة ضد الداخل أو الإعلان . التهابات
نوعا ما، و المؤید للحرب ، سوف تکون المقاطعة الأخبار! العناوین هی وسائل الإعلام
المحلیة والأجنبیة. العاهرة
جنازة أنه غیر مرغوب فیه فی الإسلام ، باسم التکبیر وسائل الإعلام هو الشرف.
على
افتراض أن المعتدین مقتل شخص و ینبغی أن یعامل شخص واحد فی نفس هذا الخبر لیس خبرا
أن غموض مائة شخص و یبدو أنها : مجموعة ضعیفة التکفیر قوة عظمى. إذا
فتاة قنبلة من العمر 8 سنوات یغلق نفسه للناس تنفجر ، ینبغی أن ینظر إلیه کطفل قبل
وفاة شقیقه قد خدعت کثیرا و استغلالها ، ولیس المراد علاجها : کما یصبح العالم کارثة کبیرة.
تشیر
الإحصاءات إلى أن : کل المجموعات التی شملتها الدراسة المذابح الوهابیة ، والقتل ،
وحوادث الطریق لا یکفی! لماذا
کل النفوس المیتة تافهة : الوقایة من الحوادث على هامش ؟ رفع نفس الخطأ . مائة
و تسعة وتسعین فی المئة ، حیث 99 فی المئة من العرض 1 فی المئة. وأنها
لیست مجرد تهمة وسائل الإعلام : تهمة أولئک الذین یتخذون الجبال من القش و بدوره
الحادث إلى کارثة .
Aforoz veya
yaklaşık
Tümdünyaya
tanıtmak için arıyoruz Dünya Ehl-i Beyt Kurultayı, Ghadir Uluslararası Birliği
, İmam Ali AS ! Dünya AS Mukteda el -
Ali'yi bilinir iken. İlginçtir
, birlikKonferansı , Sünni imamlarınkapanış oturumunda , Zahid bizim
Peygamberimiz ve reklamı, hatta İmam Hasan ve İmam Hüseyin şimdi arkadaşlar
vardır kontrast çok seviyorum dedi . İran
savunmak olacaktır : O dasavaş zaten açıksa , bizistihbaratçı olduğunu
göreceksiniz söyledi .
Sünni
propaganda aksine , tümfanlar ev isimler bu çocuklar gösterir, çünkü bu .
Doğrudur , Ve ek olarak onlar da kendi arkadaşları seviyorum . Bu ikizıt değildir. Şimdi
İran veSünnilerinsınırları hemen hemen tüm sınır illeri ve istihbaratçı, Sünni
tutmak ve şimdiye kadar , İran veİslam Devrimi ile ilgili bir sorun olmadı . Bu
nedenle, neden bazı denir bölünmeleri ya da ne görmek zordur?
Sadecesınırlarda
,dinlenmeazınlıkta . Azınlıkta
, Sünniler ve Kutsal ve başka hangi ülkelerdeŞii azınlık arasında olmasına
rağmen , herhangi bir çatışma rapor yok . Ve de birlikte yaşamak
gösterir . Tabii ki
herkes bir ailesel etnik önyargı vardır . Çatışma , ancak bu tercüme
edilmemelidir . Işitme
, tartışma , anlaşmazlık veya görüş yükseltilmesi yerine bölünme farkı Sayın
Haşimi gibi !
Onlara
göre ,algıları ve bakış açıları arasındakifark :uygulamamücadele sonunda açar
açar! O
bile sordu : Biz burada var nasıl ? Ama
bir şey , bir saç telinden ince vermedi : yaklaşık grupları: aforoz olanlar
değil neden çatışma ya da savaş , varsa ! Orada
vurgulanmıştırbaşında vecommons gelen dinler arası yakınlık , montaj : yeni
değil . Ve
Sayın Haşimi ,suçlu olanlarboyun yakın olacak nedeni açık değil mi? İmam Ali birlik
için sessizlik 25 yıl kadar değildi ?
Sıkçadünyada
görülen , birleşme ve ayrılma iki eğilimleri vardır . Amaana hep yakınsama olduğunu. Sapma
ana akım oldu ise ,dünya patlayabilir ve uzaklaştı. Bir yanlış
veya doğru ,BMaynı iş için yaratıldı . Bu nedenle
Cenevre'de Milletler Cemiyeti önceydi .
Temel
olarak ,felsefe ve uluslararası kuruluşlar :yakınsama bile devletlerarası
olduğunu. Ama
farklı olan küçük gruplar hiç kabul edilmez olduğunu . Örneğin,
bir ve bir buçuk milyar Müslüman arasında , Dash üç bin kişi , ya da Suriye'de
beş bin kişilik bir grup yüzde sıfır olarak kabul edilmez . Ve
henüz STK'lar arasında ve uluslararası ve ulus ötesi ve bölgesel Selefi gruplar
veya aforoz arasında koyacaktır ?
Ne yazık ki , onlar bir
şans var! Ve
tümreklam dünya o : Onlar büyük olması için kullanılır. İçeriden ya da reklam karşı neler
kampanyası . Aksine
inflamatuar ve savaş yanlısı ,boykot haber olacak! Başlıkları yerli ve yabancı
medya vardır . O
Yakınlaştırma Medyaadına , İslam'da istenmeyen Cenaze Whore bir onurdur .
Biri
öldürüldühaddi , bir kişi bu haber olaraktedavi edilmelidir aynı olduğunu
varsayarsak, bir yüz kişiden donukluk ve onlar gibi bu bir haber değil : Zayıf
bir grup Takfir büyük bir güç . 8
yaşındaki bir kız bombası insanlar patlayabilir kendini kapatır ise, kardeşinin
ölümüyle bir çocuk olarak görülmelidir büyük ölçüde tedavi edilmesi değil ,
aldatılmış ve istismar edilmiştir:Dünya büyük bir felaket olur gibi .
Vahhabi
katliamlar , cinayet , yol kazaları incelenentüm grupların yeterli değildir :
İstatistik olduğunu göstermektedir ! Neden
tümölü ruh önemsiz :kenarda kazalarının önlenmesi ? Aynı yükselterek yanlış. Yüz
ve yüzde doksan dokuz , buradayüzde 1 gösterinin yüzde 99 . Saman
dağlar ve bir felaket bir olay dönüş yapmak isteyenler ücret : Ve bu
sadecemedya ücret değildir .
Excommunication ou approximativeAhlul
Bayt Assemblée mondiale de l'Association internationale de Ghadir ,
Imam Ali AS qui sont tous à la recherche de présenter au monde! Alors que le monde a connu Moqtada al - Ali AS . Fait
intéressant , lors de la session de clôture de la Conférence de l'unité
, les imams sunnites , Zahid a dit que nous aimons notre Prophète et le
contraste qui sont annoncés , même Imam Hassan et Imam Hussein sont
maintenant amis . Il a également dit que si la guerre est déjà ouvert , nous verrons que le pionnier : l'Iran défendra .
C'est
vrai parce que , contrairement à la propagande sunnite, tous les fans
sont des noms familiers de ces enfants des spectacles. , Et en plus ils
aiment aussi leurs compagnons . Ces deux ne sont pas le contraire . Maintenant,
les frontières de l'Iran , et les sunnites garder presque toutes les
provinces frontalières et frontalier, sunnite et jusqu'à présent , n'ont
pas eu un problème avec l'Iran et la révolution islamique . Par conséquent , il est difficile de voir pourquoi certains sont appelés divisions ou quoi?
Non seulement les frontières , les autres sont dans la minorité . Bien
que minoritaires, les sunnites et les Écritures , et ce que d'autres
pays sont parmi la minorité chiite , ne rapportez aucun conflit . Et des spectacles qui vivent bien ensemble . Bien sûr, tout le monde a un préjugé ethnique familiale . Conflit , mais il ne devrait pas être traduit . Comme M. Hashemi à l'audience , la discussion , litige ou divergence d'opinion soulevé plutôt la division !Selon eux , la différence entre les perceptions et les points de vue : la pratique mène la lutte conduit finalement ! Il a même demandé : Comment nous en sommes arrivés là ? Mais
une chose n'a pas plus mince qu'un cheveu : En cas de conflit ou de
guerre , pourquoi ne sont pas ceux de l'excommunication : les groupes
approximatives ! Assemblée de la proximité entre les religions , depuis le début on a souligné et les communes : ce n'est pas nouveau . Et il n'est pas clair pourquoi M. Hashemi , les coupables seront près du cou ? Imam Ali n'était pas jusqu'à 25 ans de silence pour l'unité?Foire vu dans le monde , il ya deux tendances de convergence et de divergence . Mais le courant est toujours converger . Si la divergence est devenue dominante , le monde va exploser et s'en alla . Un faux ou à droite , l'ONU a été créée pour le même travail . Il était donc devant la Société des Nations à Genève .Fondamentalement , la philosophie et les institutions internationales : la convergence est même autoroute. Mais les petits groupes qui sont divergentes qui ne sont pas considérés du tout . Par
exemple , entre un milliard et demi de musulmans , un groupe de trois
mille personnes dans Dash , ou cinq mille personnes en Syrie ne sont pas
considérés être de zéro pour cent . Et pourtant, entre les ONG et entre les groupes ou excommunication
salafistes internationaux et transnationaux et régionaux est l'autre?Malheureusement , ils ont une chance ! Et que tout le monde de la publicité : Ils ont utilisé à grande . Que de la campagne contre initié ou la publicité . Plutôt inflammatoire et pro - guerre , le boycott sera nouvelles ! Les titres sont des médias nationaux et étrangers . Putain funérailles qu'il n'est pas souhaitable dans l'islam , au nom de Zoom Média est un honneur .En supposant que les transgresseurs un mort , une personne doivent
être traités de la même que ces nouvelles sont pas des nouvelles que
l'opacité d'une centaine de personnes et ils semblent : un groupe faible
Takfir une grande puissance .Les
statistiques montrent que : tous les groupes interrogés massacres
wahhabites , meurtre, accidents de la route ne suffit pas! Pourquoi toute cette âme morte trivial : la prévention des accidents sur le banc de touche ? Soulevant la même est erroné. Cent quatre-vingt- neuf pour cent , où 99 pour cent de la 1 pour cent spectacle. Et
ce n'est pas seulement la charge des médias : charger ceux qui font des
montagnes de paille et un tour de l'incident dans une catastrophe .