1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

برند یا سود؟

برند احساس خوب نسبت به: یک اسم است، و این موضوع نیاز به مطالعه دقیق دارد، و نباید به برخی شعار ها توجه کرد. برند قبلا فقط در بازار یابی نقش مهمی داشت، ولی امروزه در همه جا، خود را نشان می دهد. در ورزش فوتبال یا: در کار های آی تی، حتی امور فرهنگی و اجتماعی .امروز هدف از برند سازی، فقط سود آوری نیست بلکه سرمایه گذاری است.  لذا باید چند چیز را توجه داشت:

اولا برند فقط اقتصادی نیست، یعنی یک حزب یک موسسه و یک ایده، نیز می تواند برند باشد. وقتی یک فکر جهانی شد یک برند است . امروز نام امام خمینی ره، یک برند است که به گفته ای، نام ایران با نام امام خمینی ره شناخته می شود. یا گفته شده که محبوبترین کلمه قرن است .

امروز نام محمد ص  در نامگذاری، یک برند است یعنی بیش از همه نام ها، در سراسر جهان تکرار می شود. امروز انقلاب اسلامی، انرژی هسته ای و: نام ایرانی یک برند است . با همه مشخصات یک برند. احساس خوب و در آمد خوب و سود بالا.

 مردم از سونی، فقط یک کالا انتظار دارند! و هنگامیکه آن کالا را خریدند، به دنبال برند دیگری هستند. لذا مفهوم برند دچار تحول شده است، تحول ذاتی آن در جهت سود آوری است. یعنی امروزه دیگر بنز بدنبال آن نیست که: فقط مدل ماشین گرانقیمت باشد. زیرا به این نتیجه رسیده زیاد گران بودن هم، ضد تبلیغ است. زیرا مردم وقتی به چیزی دسترسی پیدا نمی کنند، یا از دسترسی به آن نا امید می شوند، برون فکنی می کنند.

سونی یا بنز فقط برای ثروتمندان، آنهم فقط یکبار موقع خریدن برند است . در حالیکه میل انسان به جاودانگی است، و حضور در همه سطوح جهانی را می طلبد. به همین دلیل است که بنز هم با خرید کارخانجات دیگر، به تولید خودرو های کوچک هم دست زده است! یا سونی علاوه بر تولید اصلی، تولیدات دیگر هم دارد.

درواقع اصل یکسان سازی، جایگرین شاخص بودن شده است . مثلا در ایران، بانکها نمی توانند شاخص  یا برند باشند، زیرا مردم از آن ها انتظارات یکسانی دارند! وقتی یکی از بانکها کاری انجام می دهد، مشتریان بانک های دیگر هم، از بانکهای خود تقاضای چنین کاری دارند. لذا بعد از مدتی همه بانک ها، مثل هم عمل می کنند.

شاید هم برعکس شده، یعنی هرگاه شرکت یا بانک، طرحی جداگانه بدهد که برند محسوب شود، شک و بدبینی مردم را درپی دارد: که چه قصدی در پشت پرده است!

ساده ترین کار هر شرکت، برای فروش بیشتر قیمت شکنی است. ولی آن ها نمی دانند که مردم، با خود می گویند: این ها حتما قیمت ها را چند برابر حساب می کنند، تا بعدا با منت گذاشتن تخفیف بدهند. زیرا مردم عاقل شده اند، و میدانند که هدف شرکت ها، فقط سود آوری است.

   اگر سود آوری برای شرکت ها مقدس، و یک هدف والا محسوب  شود، ولی برای مصرف کننده، یک سم مهلک است. یعنی هرچقدر شرکت ها، برای سود آوری بیشتر تلاش کنند، کمتر نتیجه می گیرند. به همین دلیل فقط شرکت هایی سود آور می شوند، که هدف خود را سود آوری اعلام نمی کنند!

درواقع همانطور که هر نوع تبلیغ مستقیم، ضد تبلیغ می شود، هرنوع اقدام مستقیم برای سود آوری هم، به ضرر می انجامد. چنانچه گفته شده است: بیشترین سرمایه ها در تبلیغات دور ریخته می شود . یعنی موقعی که شرکتی، آمادگی تولید زیاد را ندارد، با تبلیغات بیشتر، خود را ضایع می کند و: مردم می بینند که همه جا نام آن کالا هست، ولی خود آن کالا نیست! یا حداقل به وسعت نامش نیست! و این ضد تبلیغ است، و برند سازی را دچار مشکل می کند. لذا اکنون برند سازی، نه براساس سود، بلکه بر اساس ارزش آفرینی است. یعنی احترام به عقاید مشتری، و ارزش آفریدن برای او، مهمتر از سود تلقی می شود ارزش آفرینی یعنی همان ایثار ! یعنی دیگران را برخود مقدم دانستن.

و اینجا است که اسلام و دین، جای خود را باز می کند. و ثابت می کند که برای سود نیامده، ولی سود می رساند. همانطور که قران می فرماید: پیامبر از شما اجر و مزد نمیخواهد، بلکه شما را به تجارت بسیار سود آور راهنمایی می کند.

Marka ya da kar?

Bir ad ve bu dikkatli bir çalışma gerektirir, ve sloganlarla dikkat etmelidir: Onlar bu konuda iyi hissediyorum. Senin gösterisi, şimdi her yerde pazarlama önemli bir rol zaten ama. Futbolda veya ETA, markalaşma hatta kültürel ve sosyal işler Bugün amaçlı değil, sadece kar yatırımları çalışmalarına. Bazı şeyleri dikkat edilmelidir:

Birincisi, bunlar sadece ekonomik, ve bir parti bir şirket, bir fikir de alınabilir. Biri dünya markası düşünür zaman. Bugün bir marka İmam Humeyni adıyla bilinen söyledi İmam Humeyni, adı. Ve ben popüler bir yüzyıl olduğunu söyledi.

Bugün Muhammed as adında, dünya tekrarlanır, her şeyden bir marka adıdır. Bugünün İslam devrimi, nükleer enerji, İran marka adıdır. Tüm markaları görüntüle. İyi anlamda ve iyi gelir ve yüksek kar.

  Sony İnsanlar, sadece bir mal bekliyoruz! Mal satın alındığında, diğer markalar için arıyor. Marka kavramı değişti, karlılık değiştirmek esastır. Bugün, bu artık Benz takip: pahalı araba tek modeldir. Anti-propaganda sonuçlandırılması için çok pahalı. İnsanlar erişimi, ya da hayal kırıklığına erişim olmadığında Çünkü, onlar kırıyorlar.

Benz Sony, sadece zenginler için, hatta sadece tek bir marka satın alırken. Ölümsüzlük için insan arzu ederken, dünya her düzeyde ihtiyacı var. Bu da başka bir satın Mercedes Benz fabrikası, küçük arabalar üretimi yapan neden olduğunu! Sony, ana ürün ve diğer ürünlerin yanı sıra.

Gerçekten de, aynı ilke yerine dizini. Insanlar onlara aynı beklentileri var çünkü İran'da, örneğin, bankalar, bir dizin veya kullanamazsınız! Bir banka yapıyor, diğer müşteriler, bu yüzden onların bankalardan talep. Yani bir süre sonra, tüm bankaların, aynı fiil.

Belki de tersi oldu, yani ayrı bir proje olarak kabul edilmesi gerekir, bir şirket ya da bir banka, halkın şüphelerini arayan olduğunda: perde arkasında yatan niyet nedir!

En kolay şey her şirket daha damping satmak zorunda. Ama insanlar kendi kendime diyorum ki bilmiyorum: Bu o zaman birden fazla hesap var fiyat, indirim ödeme yükümlülüğüdür. İnsanlar bilge ve onlar şirket sadece kâr olduğunu biliyoruz.

    Kutsal şirketler için karlılık ve yüce bir amaç ise, ancak tüketici için, ölümcül bir zehirdir. Büyük şirket, yüksek kar, düşük sonuçlar için çalışıyoruz. Kar niyetini beyan edilmez bu nedenle, sadece karlı firmalar için!

Aslında, doğrudan reklam herhangi bir formu olarak, anti-reklamı, karlılığa doğrudan eylem aynı zamanda kaybına yol açar. Söylendiği gibi, reklam en büyük yatırım atılır. Bu daha da geliştirilmesi ile, harika bir ürün var hazır olduğunuzda, kendi atık ve insanlar her yerde iyi olduğunu görmek, ama öyle değil iyi demektir! Ya da en azından onun adının ölçüde! Anti-reklam ve kullanıcı için zor markalaşma. Yani şimdi marka değil, kar, ancak değer yaratma üzerine dayanır. Müşteri görüşleri ve onun için oluşturma değeri Saygı, kar daha önemli kabul.

Ve İslam ve din, yer açılır olmasıdır. Ve o kar olmadığını kanıtlamak, ama fayda. Ücret ve istediğiniz maaş Peygamber, ancak bir çok karlı bir iş sağlayacak: Kur'an-ı Kerim diyor. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.