1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

فتنه مذهبی، نشان اهمیت مذهب است

فتنه مذهبی، نشان اهمیت مذهب است

وقتی شما یک سکه تقلبی می بینید، مطمئن هستید که یک جایی، سکه اصل وجود دارد و: به خاطر اصالت آن،عده ای خواسته اند سوء استفاده کنند. و یا وقتی یک اسکناس جعلی می بینید، هیچوقت بانک مرکزی را مقصر نمی دانید! بلکه کسانی را مقصر می دانید که: از بانک مرکزی سوء استفاده کرده اند.

بنا بر این رواج تقلب ، ریا و امثال آن نشان از: اهمیت گرفتن درستی و صداقت است. ومفهوم کار بردی آن این است که: بر اثر زیاد شدن راستی و صداقت، مردم به بالای 50درصد احتمال درست بودن رسیده اند . لذا قانون درست بودن مگر اینکه عکس آن ثابت شود، حکم فرما می گردد.

در حقوق اساسی و حتی روابط بین المللی، این موضوع است که: مردم راست می گویند مگر اینکه خلافش ثابت شود. یعنی راست بودن حرف مردم و ادعای آنان، نیاز به اثبات ندارد بلکه خلاف آن نیاز به اثبات دارد.مثل در قانون اصالة الصحة: یعنی اصل بر صحت است، مگراینکه خلاف آن ثابت گردد ماده 223 قانون مدنی هم می گوید: هر معامله ای واقع شده باشد، محمول برصحت است، مگر اینکه فساد آن معلوم شود.

 توضیع: در اجرای این اصل به مسلمین یادآوری می گردد: معاملاتی که انجام می شود و این که بازار مسلمین، عاری از نیرنگ است در این اصل بیان شده که: اشخاص با داشتن ارکان و شرایط اساسی صحت معامله، میتوانند در عقود معین و غیر معین معاملاتی، واردشوند.

 در احادیث هم هست که: ید مسلم پاک است یعنی: هرچه از دست یک مسلمان بخرند پاک است و: محکوم به درستی است.

مضمونی از امام جعفر صادق ع هم در این زمینه نقل شده: اگر اکثریت جامعه آدم های مومن و باخدایی بودند، شما باید به همه کارها بانظر مثبت نگاه کنید. و برعکس، اگر در جامعه ای اکثریت با افراد لاابالی بود، شما هم باید نظر تان راجع به همه کارها بد باشد.

در احکام نجاسات هم همینطور است: اگر شما به حمام یا مغازه ای وارد شدید که: افراد مقید، آن را اداره می کردند لازم نیست: زیاد تفحص و جستجو کنید. همه چیز در آن جا محکوم به پاکی است . ولی اگر افراد لاابالی بودند و: نجس و پاکی را رعایت نمی کردند، احتیاط آن است که اجتناب کنبد.

     بنابر این، دیدگاه کمی، در این مسئله خیلی مهم است. و تقریبا همین دیدگاه بالای 50درصد را بیان می کند. این دیدگاه کمیتی از آن جهت مورد توجه است که بعنوان : یک قاعده یا قانون کلی میتوان گفت : تقلب یا فتنه همیشه در جامعه بالای 50درصد صورت می گیرد.

 به عبارت دیگر اگر همه یا بیشتر مردم دروغگو باشند(بالای 50درصد) هیچکس فریب نمی خورد. زیرا از ابتدا انتظار دارد که دروغ بشنود. هیچکس به یکدیگر اطمینان نمی کند. زیرا هر آن انتظار خیانت را دارد.

  اما برعکس وقتی در جامعه ای بیش از 50درصد مردم، سعی دارند دروغ نگویند یا به همدیگر خیانت نکنند. آن وقت اگر کسی بخواهد خیانت کند، راحت تر است! زیرا مردم انتظار خیانت یا دروغ از او ندارند . فرض کنید کسی از شما قرض خواست، و گفت آن را یک ماهه پس می دهد. اگر پیش فرض شما این باشد که: طرف راست می گوید، این پول را به او می دهید ولی، اگر پیش فرض شما آن باشد که دروغ می گوید، هرگز پول بی زبان را دست: آدم با زبان نمی دهید.

   از طرف دیگر هم، اگر همه یا بیشتر مردم دروغ بگویند، دیگر نظام اجتماعی باقی نمی ماند و: کسی به همدیگر اعتماد نمی کند. پس اخلاق ، درستی و راستگویی لازمه یک اجتماع است. و تعاملات اجتماعی فقط در این صورت، امکان بروز پیدا می کند.

   بنابر این اخلاقی بودن مردم و: رعایت راست و دروغ ، کمک به یکدیگر لازمه دیدگاه اجتماعی و: همزیستی مسالمت آمیز است. و این درستکاری باید توسعه یافته باشد. یعنی حتما بالای 50درصد را فرابگیرد.

وجدان بشری یا عقل انسانی، تا جایی می تواند او را هدایت کند تا: یک جامعه عقلایی یا باوجدان داشته باشد. ولی این امر فقط تا موقعی است که :منافع شخصی در خطر نباشد و: اگر منافع شخصی در خطر افتاد، همان عقلانیت حکم می کند که: دروغ بگوید و نامش را دروغ مصلحت آمیز بگذارد! یا دزدی کند نامش را تک زدن بگذارد، یا رشوه بگیرد و نامش را هدیه بگذارد. ربا بگیرد و نامش را سود بگذاردو..

ناچار باید یک افق بالاتری باشد تا: هم منافع شخصی هم عقلانیت، مانع دروغگویی یا دزدی یا حیانت افراد شود. و این به جز احکام نورانی اسلام چیز دیگری نمی تواند باشد. زیرا احکام اسلامی، شخص را مطمئن می سازد: اگر برای دروغ نگفتن به ضرر هم بیافتد، خدا ضرر او را به نحو دیگری جبران می کند.

مثلا کسی که از راه حلال و زحمت زیاد، درآمدی را کسب می کند، معمولا کم است اما، خدا به آن برکت می دهد و: فرزندان او براساس این رزق حلال، سالم زندگی می کنند. برعکس ، کسی که با حرام و حلال، در آمد زیادی را کسب می کند، معمولا فرزند ناخلفی می آید و: همه داشته های او را به باد می دهد.

   حضرت علی ع می فرماید :حق را بگو گرچه به ضرر تو باشد! یعنی حق طلبی ماورای عقل است. عشق است وایثار و فداکاری .

  در نتیجه همین آموزه ها، مردم به عشق و وفاداری و: حق طلبی روی می آورند. فتنه از همین جا شروع می شود. یعنی همینکه حق طلبی مردم، به بالای 50درصد رسید، کسانی که در خودعقلانیت بیشتری حس می کنند، دست به مبارزه می زنند . زیرا از دید آنان عشق یا ایثار و فداکاری، به ضرر است . و درواقع نمی گذارد: حرکت جهشی داشته باشند. و ناگهان پولدار یا سیاستمدار و یا قدرتمند شوند.

فتنه یا تقلب به دنبال: راه کوتاه شده برای: رسیدن به قدرت یا ثروت است.


Dini zulüm , dininönemini göstermek

Eğersahte parayı gördüğünüzde , emin bir yerde , gerçek bir sikke vardır: nedeniyle özgünlük , bazı insanlar yararlanmak istedi . Eğer sahte banknotları görünce Veya , suçlamaBankası asla bilemezsiniz ! Ama suçlu kim olduğunu biliyorum :merkez bankası istismar var .

Böylece, bu yüzden dolandırıcılık , aldatma , veyaygınlığı doğru ve dürüst almanınönemini göstermektedir . Iş kavramı onun aralığı : doğruluk ve dürüstlük üzerine yüksek oluyor , insanlar doğru olmanınilk 50 şansı yüzde ulaşmıştır . Buaksi ispat edilmedikçe geçerli olacaktır doğrudur.

Hatta anayasa hukuku ve uluslararası ilişkilerde , bu aksi kanıtlanmadığı sürecedoğru insanlar diyecekler ki bir konudur .bir yüklem bozuk olduğu ortaya çıkıyor sürece , doğrudur. ise

 Açıklama : Bu ​​maddeninuygulanmasında Müslümanlara hatırlatmak için : altta yatan sağlık koşulları veişlem unsurları ile insanlar , sözleşmelerde belirtilen olabilir ve diğer: Müslümanlar işlemlerpiyasası , builke üzerinde hile yoksun yapılır ve bazı işlemler = girmiştir .

 Bir Müslümanınkaybı saf satın almak : true kınıyoruz iyot kesin açık olduğu bir hadis vardır .

Bu alanıniçeriği İmam Cafer Sadık alıntı : topluluk inanan insanlar ve= tanrılarınçoğunluğu , olumlu her şeye bakmak varsa . Nüfusunçoğunluğu dikkatsiz insanlar olsaydı Tersine, kötü her şey hakkında görüş var .

Aynı uncleannesses hükümleri için de geçerlidir : Eğer insanlara bağlıbanyo ya da dükkana deneyimsizseniz , onu idare etmek zorunda değilsiniz : Yüksek dalış ve arama . Bunun içinde her şey saflık bağlıdır . Ama insanlar Laabaly olsaydı : kirli Saflık ve KNBD kaçındığını dikkatli gözlemlemek vermedi .

     Bu nedenle, bir bakış kantitatif nokta , bu konu çok önemli . Ve yaklaşık % 50 bu görüşü yansıtmaktadır . O olarak kabul edilir , bu bakış Miktar : Bir kural veya genel hukuk her zaman hile ya da% 50 elde edilir yukarıdagünaha sahip söylenebilir .

 Insanların tamamı veya çoğu ( % 50 üzerinde ) yalancıdırlar , diğer bir deyişle , kimse aptal değil . Bu ilk yalan duymak beklenmektedir. Hiç kimse bir başka güvenmiyor. Bu bir ihanettir çünkü Beklenen .

  Buna karşılık , zaman insanların yüzde 50'den fazla bir nüfus yalan veya birbirlerine ihanet değil kaçınmaya çalışıyoruz. Birisi ihanet istiyorsa , sonra daha kolay! Insanlar onu ihanet ve yalan beklemeyin çünkü . Birisi ödünç istedi ve bundan sonra bir ay olduğunu söyledi varsayalım. Insanlarındili yok : Eğer Dexter oparayı alacağım diyor ama varsayım yalan eğer herhangi bir dilde para kaybetti asla önvarsayımların iseniz .

   Öte yandan , tüm ya da çoğu insan yalan varsa , ve diğer sosyal sistemler kalır : birbirlerine güven vermedi kim . Yani etik , dürüstlük ve doğruluk topluma gereklidir . Ve bu durumda , sosyal etkileşimler , bu güncellenmiş olabilir .

   Yaniinsanlarınahlaki ve doğru ve yanlış ve birbirlerine yardımgözlem sosyal açıdan esastır : barışçıl bir arada yaşama söyledi. Bu dürüstlük geliştirilmesi gerekir . Sen yüzde 50'den fazla olduğunu öğrenmek gerekir .

Rasyonel bir toplum ve vicdani olması : o onu götürecek , insan bilinci ya da bir insan akıl , . Ama bu kendi çıkarı tehlikede olduğunu ve kendini faiz tehlikede olsaydı , onun adına yalan ve yalan ilgi rasyonaliteninkuralları ! Sadece bir Veya adı bir hırsızlık rüşvet ve ismini vermek hediye vermek ya da alabilir . Reba kar koyar = Adından sürer b .

Yalan ya da çalmak veya Hyant engelleyecek , rasyonaliteninkişisel çıkarları : kaçınılmaz olarak daha yüksek bir ufuk olmalı . İslam'ınsadece aydınlık buyruklar başka bir şey olamaz . İslam hukuku Çünkü , bir kişi kendinden emin olabilirsiniz : kaybına yalan olur, Tanrı başka türlü telafi ona zarar verecektir .

Örneğin,çözücü ve zor gelir genellikle düşüktür , fakat Allahnimet verir, bir : çözücü , sağlıklı bir yaşamhükümlerine göre , onun çocukları . Tersine , haram ve helal , birçok yapar gelir birisi , genellikleçocuk hasta = posterior ve o vardı verüzgara vermek hepsi bu .

   İmam Ali diyor ki :Doğruyu söyle , senin kaybı olsa bile ! Nedenle ötesinde adalet . = Sevgi ve fedakarlık .

  Bu doktrinin bir sonucu olarak , insanlar sevgi ve sadakat , vesağ arayan getirecektir. İşteentrika başlar . Doğru insanların kendilerini el mücadele dönüşler için daha fazla neden hissediyorum olanların % 50 üzerinde ulaşmak isteyen kez . Sevgi ve fedakarlık görünümü , zararsız olduğu için. Aslında onların fırlamasını hareket etmez . Ve aniden zengin ya da politikacılar ya da güçlü hale gelir.

Entrika veya hileli bir kısa yol arıyorum :güç veya zenginlik .

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.