ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
Ekonomi büyük iş için yapılmalıdır.Yeni
Yıl mesajında lideri olarak, Hükümet ve halk ile işbirliği içinde
İran halkının büyük arzusu, işsizlik ve azalan enflasyon ortadan
kaldırmak, ekonominin isteklerine biri yapılır dikkat çekti. Örneğin, bir kaçıdır söz, büyük iş, gerektiren:Umman ve İran arasındaki Su TüneliBehar tüccar arasında doğrudan bir yol var
Ve Abadan Bandar Abbas, Marivan Zabol Şubesi Khangiran içinLut Çölü Sermaye transferiBahreyn ve Kangan arasında bir tünel veya köprü inşaatıİran uzay istasyonu veya kasaba.Daha fazla bilgi için tatlı su için insan ihtiyacı, nehir baraj, gerekli olması gerektiğini söyledi. Ama bu bariyer deniz ve göller ulaşan suyun önlemek ve bizim göl ve ayrıca Kum, Hazar Denizi ve göl öngörülebilir ne sevmeye. Umman Denizi bağlayan tek yol, tuzlu su olduğunu. Böylece su, kuru göller, tatlısu ve yağış hem de kullanılmalıdır değildir.
bir
yandan tasarım nehir ve göllerin kıyılarını sakinlerinin göçü önlemek
için, ve onların normal faaliyetlerine devam etmektedir. Ve istihdam kapasitesi yüzde yüz olduğunu, bu nedenle, hiç kimse işsizlik iddia edemez.Değil
çıkarına bazı kazdık kanal, İran'da Panama Kanalı, siyasi ve jeopolitik
terimler, iki bölüme İran'ı kendisi söylüyor, ve bu tehlikelidir. ,
Sürtünmeyi azaltmak, hızlı hareket eden ve uygun su ve Araçlar için:
Ama sorun bu tünel, yani tüm su hatları ve kargo ve yolcu, ve zemin,
deniz tesviye, düz yapar, düz olduğunu Bunun üzerine.Aynı oluşturulan Bahreyn ve Kangan arasındaki sualtı tüneli Basra Körfezi olabilir. Ama Bahreyn ve İran arasındaki anakaraya bağlantı noktalarına bağlı
tüm İran adaları, bu modelle birlikte kullanılabilen büyük hava ikmal
operasyonu vardır.Her iki kesitte de Yol ya da fragmanı bu şekilde, aslında, güncel konuları kapsayan bir yuva olup, daha az olması ve. yollar ülke çapında yerleri arasındaki düz ve düz, bu iletişim daha
hızlı ve aynı zamanda nedeniyle büyük proje yapar ve kalıcı işlerin
yüzde yüz takip edecek.Çölün
kalbinde, harika olabilir, ilham ulusal proje Irak, onun başkenti
olarak Küfe şehrinin çölde terk Yathrib İmam Ali'nin canlı şehir olarak
sermaye transferi, İran Ayrıca hayranı Yenilikçi, ancak çöl değil sadece, müreffeh, idari ve siyasi bir yerdir.Su ya sağlanacaktır yukarıda bahsedilen kanallar, veya ultra derin kuyulardan su kayalık alt tabakayı ulaşacak. Libya Çölü ve Avustralya deneyim projeler.Bir
uzay istasyonu veya İran yaratılması: yüksekliği tanıtıldı projenin
uzunluğu ve genişliği ve derinliği için de düşünmek zorundayız. Bu
yerçekimi sıfır ve Ebu Rayhan Biruni hesaplamaları ile yörüngede olan
uydular, aynı zamanda bölgenin geri kalanında bulunabilir ve bu
atmosferin bir parçası, çünkü alanlar vardır, mümkün o oluşturulduğu istasyonu veya kasaba. Âd ve Semud zaten Asma Bahçeleri oluşturulmuştur.
برای این اقتصاد باید کار بزرگی انجام گیرد.
همانطور که در پیام نوروزی مقام معظم رهبری، اشاره شد که آرزو های بزرگ ملت ایران، با همکاری دولت و ملت انجام می پذیرد، یکی از این آرزو های اقتصادی، رفع بیکاری و کاهش تورم است. که این ها نیاز به کار بزرگ و اساسی دارد، که برای نمونه به چند کار آن اشاره می شود:
حفر تونل آب بین دریای عمان و مازندران
ایجاد جاده های مستقیم بین چابهار تا بازرگان
و آبادان تا خانگیران، مریوان به زابل و چالوس به بندر عباس
انتقال پایتخت به کویر لوت
ساخت تونل یا پل بزرگ بین بحرین و کنگان
استقرار ایستگاه یا شهرک فضایی ایرانی .
برای توضیح بیشتر باید گفت: به علت نیاز بشر به آب شیرین، ایجاد سد در مقابل رودخانه ها، امری لازم است. اما این سد ها مانع رسیدن آب به دریا ها و دریاچه ها می شوند، و نظیر آنچه برای دریاچه قم و هامون اتفاق افتاده، برای دریای مازندران و دریاچه ارومیه نیز، قابل پیش بینی است. لذا تنها راه آن، اتصال این دریاها به آب شور دریای عمان است. تا از این طریق هم آب دریاچه ها خشک نشود، وهم آب شیرین و نزولات آسمانی، بهتر استفاده شود.
این طرح از یک سو مانع مهاجرت: ساکنان کنار دریاها و دریاچه ها می شود، و آنان به امور عادی خود ادامه می دهند. و از سوی دیگر ظرفیت اشتغال صد در صدی دارد بطوریکه، دیگر کسی نمی تواند ادعای بیکاری کند.
البته برخی ها حفر کانال، به شکل کانال پاناما را درایران، از نظر سیاسی و ژئو پلیتیکی، به صلاح نمی دانند و می گویند: خود به خود ایران را به دو قسمت می کند، و این خطر ناک است. اما حفر تونل مسطح این مشکل را بر طرف می کند، یعنی همه خطوط انتقال اب و بار و مسافر، از زیر زمین باشد و همتراز دریاها، مسطح بودن آن باعث میشود تا: با کم کردن اصطکاک، حرکت سریع و راحت آب و وسایل نقلیه در آن شود.
نظیر همین تونل را میتوان از زیر آب های خلیج فارس، بین کنگان و بحرین ایجاد کرد. البته بین بحرین و ایران میتوان: از پل هوایی بزرگ نیز بهره برداری کرد، که با این الگو سازی می توان تمام جزایر ایرانی را، به بنادری در خشکی متصل کرد.
جاده سازی در ایران هم بطور مقطع، یا قطعه قطعه، نتیجه کمتری در بر دارد و: درواقع یک مسکن است که: مشکلات فعلی را می پوشاند. لذا وجود جاده های مستقیم، و مسطح بین نقاط پیرامونی کشور، هم باعث ارتباط سریعتر می شود، و هم بعلت بزرگی پروژه، اشتغال زایی دائمی و صد در صدی را در پی خواهد داشت.
وجود کویر در دل ایران بزرگ هم میتواند: الهام بخش پروژه ملی انتقال پایتخت باشد، همانطور که حضرت علی ع مدینه پر طراوت یثرب را، رها کرد و در دل کویری عراق، شهر کوفه را بعنوان پایتخت خود قرارداد، ایران نیز می تواند با فن آوری های نوین، کویر را نه تنها آباد بلکه مرکز: اداری و سیاسی خود قراردهد.
آب مورد نیاز هم یا از طریق: کانال مورد اشاره تامین خواهد شد، یا با حفاری چاه های فوق عمیق، از زیر لایه های سنگی به آب خواهند رسید. که این پروژه ها در صحرای لیبی و استرالیا تجربه شده است.
برای طول وعرض و عمق ایران که، پروژه هایی معرفی شد، برای ارتفاع نیز باید به فکر: ایجاد ایستگاه فضایی یا شهر فضایی ایرانی بود. و این امر امکان پذیر است، زیرا در قسمتی از جو زمین، مناطقی وجود دارد که: جاذبه در آن صفر است، و ماهواره ها در آن می چرخند، با محاسبات ابوریحان بیرونی، میتوان به سکون در ان قسمت ها نیز دست یافت، و ایستگاه یا شهرک هایی را در آن ایجاد کرد. قبلا نیز قوم عاد و ثمود باغ ها معلق ایجاد کرده بودند.