1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

فقر فیلمنامه در هالیوود

ساخت فیلم هایی همچون سیصد در هالیوود، که در باره ایران است از دیدگاه علمی، یک فراخوان فیلم نامه است. به این معنی که آن ها فاقد هر نوع پژوهش و دانش در مورد ایران هستند. درحالیکه نیاز مبرمی به تولیدات در باره ایران دارند. زیرا فیلمبردار و نویسنده این نوع فیلم ها نشان می دهد: که هیچ اطلاعاتی در باره ایران ندارد. زیرا وقتی پادشاه ایران یا خود ایرانی ها را، رنگین پوست نشان می دهد. این عدم اطلاع کامل آن ها است .

نه فقط در فیلم های تاریخی، حتی در فیلم های معمولی مانند: سریال ساعت 24 و غیره هم، ایرانی ها را درست نمی شناسند. البته یک دلیل عمده آن قطع بودن روابط بین ایران و آمریکا است . اما این مسئله قابل حل است، زیرا روابط فرهنگی هنوز موجود است و: رفت و آمد های فرهنگی منعی ندارد.

علاوه بر اینکه ایرانی ها ،در لس آنجلس یا شهر های دیگر امریکا وجود دارند. یعنی ایرانی موجودی نامرئی یا ترسناک نیست. در همان همسایگی فیلم ساز و نویسنده هم زندگی می کند. البته ممکن است در اثر زندگی در آمریکا، فرهنگی متفاوت داشته باشد ولی، این هم مشکلی نیست زیرا به فرهنگ آمریکایی ،تغییر جهت داده اند نه فرهنگ های دیگر.

رعایت امانت و تعهد به متون تاریخی و :درست بودن محتوا نیز در سناریوها و فیلمنامه های هالیوود جایی ندارد. زیرا از ابتدا براساس تخیل به وجود آمده . ساخت کارتن یا داستان واره هایی مانند: هری پاتر نشان می دهد که: هنوز تفکرات کودکانه در هالیوود، جایگاه بهتری از تفکرات عمیق تر دارد.

در حالیکه مثلا در فیلم مریم مقدس، که در ایران ساخته شد همه عوامل دست به تحقیقات وسیع زدند. و حتی سفر های لازم انجام شد تا برداشت دقیقی از :محل زندگی حضرت مریم به دست آید و: امانت تاریخی رعایت شود.

مقید بودن ایرانی ها در رعایت اصول سینمایی، گاه به حد وسواس می رسد در حالیکه، چنین قیدی برای آمریکایی یا دیگر کشورها وجود ندارد. و یک احساس درونی و خود کم بینی در: برابر های و هوی آن ها است . زیرا هالیوود قبل از آن یک جایگاه صنعت سینما باشد، محل مشروب فروشی و روسپیگری و شب زنده داری همه علاف های جهان است! که به عنوان گردشگر به آنجا می روند. اوج این شب زنده داری و شبگردی و شو های مختلف، تبدیل به مراسم اسکار شده است. یعنی اگر این مراسم را از هالیوود بگیرند، چیزی از آن باقی نمی ماند و همانطور که مهران مدیری می گوید: یک عده که از سینما سر در نمی آورند، به تولید فیلم مشغولند!

شرکت های فیلم سازی مستقر در هالیوود و: روستاهای نزدیک آن به مدد تبلیغات، هرچه را تولید می کنند در سراسر دنیا پخش می شود.

تاریخچه هالیوود نشان می دهد که: در صد سال پیش فقط یک روستا بوده که :بارش تکه های قرمز چوب آن ها را آزار می داده ! اما بعدا تبلیغات چنان شد که: چوب راش به آن می گفتند!

یک بررسی ساده نشان می دهد که: تا سال 2000هنوز هالیوود امروزی نشده بود!بیشترین نمود فعالیت این روستا، دربین جنگ اول و دوم بود که در: شرایط جنگی راه خود را انتخاب کرد. تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت چشمگیری ندارد، دراین دوران به مدد سرمایه گذاری دشمنان اسلام، به خصوص صهیونیست ها، از خاک آن جا طلا ساختند!

نفوذ هالیوود نه در محتوای آن، بلکه در سرمایه گذاری شدید کمپانی ها صهیونیستی از یکسو، و قدرت کارتل های توزیع و پخش فیلم از سوی دیگر و: هماهنگی سالن داران با آن ها است. یعنی ساده ترین تولید سینما با مارک هالیوود، در تمام سینماهای جهان به طور همزمان اکران می شود و: در همان موقع سیستم قوی تکثیر ویدیویی و اینترنتی به کار می افتد .

هالیوودی ها برخلاف گفته هایشان، هیچ علاقه ای به قانون کپی رایت ندارند و: برایشان توزیع رایگان فیلم ها هم، اهمیت خود را دارد زیرا در سراسر جهان، همه جا امکان یا اجازه اکران فیلم نیست، و سیستم خانگی یا توزیع اینترنتی فیلم، برای آن ها شهرت و محبوبیت به ارمغان می آورد. و آن ها از همین شهرت، برای تعیین دستمزد بالاتری برای خود بهره برداری می کنند.

فیلمنامه نویسان هم از این موضع خوب استفاده می کنند. هرچه بیشتر از صحنه های ممنوعه و غیر اخلاقی، در آن استفاده کنند به نفع کل سینمای هالیوود است. زیرا این سینما در ادامه همان قاچاقچی گری اسلحه، مواد مخدر و تبلیغ روسپیگری ، فروش مشروبات الکلی و سیگار و.. است.

همانطور که سیگار تا مارک قاچاق نخورد، فروش نمی رود! یا اسلحه اگر قاچاق عنوان نشود، ارزان خریداری می شود، در سناریو نویسی هم صحنه های ممنوعه فراوان گذاشته می شود تا :تضمین گیشه هایشان شود. فراموش نکنیم که در هالیوود اولیه،حتی فروش مشروبات ممنوع بوده است! و بسیاری از کار هایی که الان سینمای هالیوودی می کند. برای خود مردم هم گیج کننده است.

بنابر این فیلمنامه نویسی برای هالیود، در دایره فساد و تباهی و ضدیت با اخلاق و تاریخ، معنی پیدا می کند و این به معنی آن نیست که آن ها، برنامه دقیقی برای این کار دارند! بلکه به معنی این است که: حالا که نمی توانند خوب، خوب باشند! بهتر است بد خوبی باشند!مانند بد بویز که نشان می دهد به گود بویز علاقه ای ندارند!

Hollywood Yoksulluk senarist

Bilimsel bir bakış açısıyla İran'da ki gibi üç Hollywood filmleri imalatı ,komut için bir çağrı . Bu demektir ki İran hakkında herhangi bir araştırma veya bilgi olmadan . Iken İran hakkında üretmek içinacil bir ihtiyaç . Fotoğrafçı ve bu filmin yazar gösterir çünkü İran ile ilgili herhangi bir teknik bilgi . Çünkü ne zaman İran veya İranlılarınŞah , renk gösterisi . Bunun tamamen farkında değildir .

Tarihi filmlerde , gibi hatta sıradan filmler değil sadece : Seri saat 24 ve bu yüzden de,İranlılar bilmiyorum . Tabii ki, İran ve Amerika arasındakiilişkinin kesilmesi için önemli bir neden . Kültürel ilişkiler hala var çünkü Ama bu sorun çözüldü : kültürel seyahat yasak olduğunu.

İranlıların yanı sıra , Los Angeles ya da Amerika'daki diğer şehir var . İran'ın korkutucu görünmez ya da yaratık . Film yapımcısı veaynı mahallede yaşayan yazar . Amerika'da yaşayan neden olabilir , farklı bir kültürü var, ama Amerikan kültürü diğer kültürler için değişmedi çünkü tamam .

Tarihsel metinlerebütünlük ve bağlılık Saygı : Doğruluk senaryoları ve Hollywood komutyer değildir . Hayal varolmaya başlar çünkü . Şema kutusunu ya da Harry Potter gibi hikayeler yaratmak Hollywood yine çocukça düşünceler , derin düşünme daha iyi bir yer olduğunu gösterir .

Böyle büyük araştırma inşa edilmiştir Meryem , gibi filmler tüm faktörleri içine gittik . Ve hatta bir gezi Mary hayatınıntam yerini çekilme ve başarmak için gerekli olan :tarihsel güvenilirliği önemlidir .

İranlılar , bazen de onunla takıntılı iken , hareketilkelerini gözetmek bağlı , bu yüzdenABD ve diğer ülkelerde hiçbir enlem yoktur vardır . Ve bir içkarşısında aşağılık duygusu ve ağır. Hollywood film endüstrisinin bir yerdir önce, fuhuş , bar ve gece hayatı bir yerde tüm Allâf dünya vardır ! Turist oraya gitmek gibi . Gösterisi ve çeşitli gece hayatı ve uyurgezerlik vedoruk ,Oscar haline gelmiştir . Kendi telefonlarınınolay , ne o kalır veMehran Modirifilmi yapmazlar insanların bir dizi diyorsa,üretici Film vardır !

Hollywood film yapım şirketi ona yakın köylere promosyonlar sayesinde merkezli , ürettikleri her şeyidünya çapında yayılır .

Hollywood'un Geçmişi sadece bir köyde bir yüz yıl önce olduğunu gösteriyor : incitmek zorunda ahşap yağmur kırmızı parçası ! Ama sonra bu yüzden ahşap dedi reklam oldu !

Hollywood'un Yine 2000 yılına kadarbirinci ve ikinci savaş arasında kim ,köyünen aktif oldu Not : Basit bir çek olduğunu gösterir savaş kendi yolunu seçti . Hiçbir önemli aktiviteİslam Devrimi'ne kadar , bu kez altından yapılmış İslam'ın , özellikleSiyonistler ,toprak,düşmanlarınınyatırım sayesinde !

Hollywood'un içeriği değil geldi, ama ağırbir yandan İsrailli şirketlerin yatırımları vekartellerin güç vefilmi dağıtma : Bu​​sahipleri salon ile koordine edilir . Mark Hollywood'dafilm üretmebasit araçları , aynı andadünyada sinemalarda açılır veaynı zamanda sağlam bir sistem video ve internet çoğaltmak için başarısız olur.

Onların Hollywood'un dedi aksine , telif hakları hiçbir ilgi var : birlikte onların filmlerinücretsiz dağıtımı , çünküdünyadaki önemleri , mümkün , ya da izin filmleri ve ev sistemleri ya da online video dağıtım için Bu şöhret ve popülerlik getiriyor . Ve onların istismar için daha yüksek ücret içinaynı itibar .

İyi senaristler kullanmak da bulunuyor . , Yasadışı ve ahlaksız daha fazla sahneleri ki onlar Hollywood'da yanayız . Gary silah , uyuşturucu ve teşvik fuhuş , alkol ve sigara satışı .. çünkü bu filmaynı ilacın devam ediyor .

Bir sigara markası yasadışı değildi , satış değildir ! Kaçak veya silah satın almak gibi ucuz değilse ,senaryobüyük tabu olarak ayarlanır : onların gişe sağlamak. Bize erken Hollywood , alkol bilesatışı yasak olduğunu unutmayalım ! Ve Hollywood'un şimdi yaptığı bir sürü iş . Insanlar için kafa karıştırıcı .

Yani, Hollywood Senaryo , yolsuzluk ve anti - ahlak ve tarihindaire , anlamı vardır , ve onlar tam olarak bunu planlıyoruz anlamına gelmez! Bu şu anlama gelir: Bu iyi olamaz , iyi olmak ! Iyi ! Böyle iyi Boys hiçbir ilgi gösteriyor Bad Boys gibi olmak kötü mü ! .

 

موسیقایی ملکوتی

موسیقی ارگانیک و بدون استفاده از :ابزار  دست ساز و افزودنی های مجاز و غیرمجاز را، در سالن اجلاس سران با حضور قاریان درجه یک و خانواده های قرانی تجریه کنید. ازتاریخ 5تا 12خرداد 1393 مهمان سازمان اوقاف و امورخیریه باشید و: یک کنسرت کاملا اسلامی را ببینید و: هم دنیای خود را اباد کنید هم آخرت را.

صوت و لحن استاد احمد ابوالقاسمی و یا استاد کریم منصوری، چنان جذبه ای در جمعیت ایجاد کرده بود که: آن ها همگی از کودک، زن، کوچک و بزرگ، ابتدا ساکت بودند و فقط گوش می دادند ولی بعد از هر تنفس قاری ،با ابراز احساسات و گفتن کلمات تحسین برانگیز، در ادامه صوت آن ها می خواندند.برخی از مهمانان خارجی چنان به وجد آمده بودند که: بر پای خود می ایستادند و با دراز کردن دستان خود، احساسات عمیق خود را نشان می دادند .

البته فرقی نمی کرد، از مالزی یا فلیپین هم که آمده بودند، همانقدر جذبه و نشاط ایجاد می کردند، که گویا زبان واحدی بین همه است.بنابر اعلام سازمان اوقاف از بسیاری از کشورهای جهان قاریان درجه یک به جمهوری اسلامی ایران اعزام شده بودند که هریک به تنهایی یک شعیشع یا عبدالباسط بودند.

البته شاید بسیاری از آنان، فقط از طریق نوار یا سی دی با اساتید خود آشنا شده بودند، اما رعایت سبک همه استادها یک احترام به ساحت آنان بود . برخی ها هم چنان تبحری داشتند که: در ابتدا با یک سبک شروع و در انتها باسبک دیگری تمام می کردند.

هماهنگی موسیقایی بین قاری و مدعوین، به قدری خوب بود که گویا یک گروه کر، با صد سال سابقه ، نیم قرن تجربه و ربع قرن تمرین در سالن هستند. یاد درس های دوران دبیرستان می افتادم که: صدای کر را با لگاریتم حساب می کردند . یعنی هر ده نفر همخوان، یک صدا در می آورند. ولی صد نفر شدند دو صدا تشخیص داده می شود. وهزار نفر سه صدا! گرچه در سالن صدهزار نفری هم ،ما این همخوانی ها را تجربه می کنیم: الگاریتم یا الخوارزمی! یا لگ صدهزار هم می شودپنج!

    قاری حتی از ایما و اشاره، برای هماهنگی گروه کر با: خودش هم استفاده می کرد. برای قاری مهم نبود که قیافه اش چه شکلی می شود، و یا زبانش بیرون می افتد، بلکه مهم آن بود که نظم موسیقایی کلام حفظ شود .

   قاریان حتی از نظم موسیقایی هم بهره می بردند و: با تغییر گام های موسیقی به صدای خود طراوت می دادند. و دستان خود را درکنار گوش می گذاشتند، تا هماهنگی همه اعضا بدن را داشته باشند.

برخی ها با صدای آرام شروع می کردند و: کم کم صدای خود را به آخرین حد می رساندند، که گاه دست و پایشان هم می لرزید و: سالن را هم به لرزه در می اورد.

از میکروفن هم ماهرانه استفاده می کردند، گاه صدای خود را به میکروفن نزدیک و: گاه از آن دور می کردند تا: یکنواختی در صدا ها گرفته شود و: طرب بیشتری به شنونده دست دهد.

بجز از نعمت خدادی حنجره، از هیچ امکان دیگری برای پر کردن فضای موسیقایی، استفاده نمی کردند. نیازی به تار و تنبور و دستک و دنبک نیود. حتی گروههای تواشیح، طوری ماهرانه می خواندند که انسان نیازی به موزیک: متن یا موزیک زیر صدا، احساس نمی کرد.

   بی اختیار به یاد صدر اسلام می افتاد که: در جایی خوانده بودی: کسی را قرار بود اعدام کنند، وی با صوت حزینی قران خوانده بود، و صدای صوت قران او، چنان جذبه داشت که تا کاخ خلیفه رفته بود! و او از شنیدن آن به شعف آمده و: حکم برائت آن قاری را امضا کرده بود.

   شاید تابه حال این جذبه را حس نکرده بودم و: نمی دانستم که حقیقت دارد یا نه، ولی اکنون در حال و هوای سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قران کریم، این حس را تجربه می کنم. چهار روز است که دیگر کار هایم را رها کرده ام و به اینجا می آیم.

      حتی در نماز جمعه هم که بودم خطیب گرانقدر، آیه الله سید احمد خاتمی در نمازجمعه هم این را گفت. وی تاکید کرد با همسر و فرزندان خود، دراین مراسم شرکت کنید. زیرا شنیدن صوت قران دراین مکان مصداق ایه قرآن است(فی بیوت أذِنَ اللهُ أنْ تُرْفَعَ و یُذْکَرَ فِیهَا اسْمُهُ یُسَبِّحُ لَهُ فیها بِالغُدُوِّ و الآصال) ولذا کودکان با آن آشنا شوند بسیار خوب است.

ایشان حتی از مسئولین هم خواست، دراین مراسم شرکت کنند و این، علاوه بر آن بود که شبکه سیمای قران و: رادیو بین المللی قران هم از همه دعوت می کرد و: مجری مراسم هم تکرار می کرد که: همه روزه از ساعت 16تا 22به استثنا وقت نماز، در خدمت خانواده های محترم قرانی هستند و: سازمان اوقاف و امور خیریه هم سنگ تمام گذاشته بود و: با شام خوبی از این مهمانان پذیرایی می کرد. خداوند همه خادمان قران را خیر عطا فرماید به ماهم......

müzik Heaven

Müzik organik yetkili ve yetkisiz el aletleri ve katkıkullanmadan , Hall Zirvesi Kuran Kaari sınıf aile yaşayabilirsiniz katılacak . 5 ila 12 Farsça tarih Hordad 1393 misafir veEndowment ve Charity tutmak beri dünyayı kurmak gibi ahireti : İslam tamamen bir konser görmek .

Ses ve Profesör Ahmed Abolqasemi veya Profesör Karim Mansuri tonu ,nüfus hepsiçocuk, kadın, küçük ve büyük , biz sessiz ve sadece dinledi , ancak her inhalasyon okuyucu sonra , ile böylece vecd yaratmıştı duygu vesöz söylemek takdire ,daha onlar şarkı sesi. bazı yabancı konuklar kendi ayakları üzerinde durdu ve ellerini germek o kadar heyecanlı , onun derin duygularını gösterdi .

Bu önemli değildi , ya da Malezya gelmişti Flypyn , İran'a gönderilen olmuştudünya çapında pek çok Kaari veEndowment göre . Tüm arasındaaynı dili konuşur gibi çok karizma ve canlılık yaratıldı her birey bir Shysh veya Abdul vardı .

Tabii ki, sadece bant veya öğretim üyeleri ile tanışmış CD aracılığıyla çoğu , ama profesör tarzı onların niyetleri için bir saygı olduğunu görüyoruz. İlk başlangıç ​​vebitiş , bir stil ile tüm farklı stilleri : Bazı halaustalık vardı.

Okuyucu ve konuklar arasında müzikal uyum , bir koro , yarım yüzyıl tarihinin bir yüz yıl ve bu salonda pratik deneyimi çeyrek yüzyılı görünüyor ki çok iyiydi . Benkoro seslogaritması açıklayabilir lisede öğrenilendersler . On ünsüzler , ses çıkaramıyorum. İki yüz vardı amases algılanır . Salı binlerce ses ! Algoritma veya Alkhvarzmy :salonunda yüz bin kişi olsa da, biz bu maçı yaşıyoruz ! Veya gecikme süresi beş yüz bin dolar !

    Kari bileipucu ve işaretleme , kendi kullanımı ilekoro maç . Bu onun karşısında olmak gibi , ya da dil düşer neokuyucuya önemli değildi , amamüzikal dilindüzeni korumak için önemliydi .

   Kari bilemüzik düzenleme dışarı çekti vemüziğindeğişen hızı ile , sesi ferahlatıcı oldu . Tüm organlar sahip koordine etmek , kulakları etrafında ellerini koy .

Ulaşılacak Yumuşak bir sesle ve düşük ses , düşük limitli ile bazı başlangıç ​​, bazen her ikisi de elleri ve bacakları titriyordu ve Salon de titriyor .

Kurnazca kullanılanmikrofon, bazenmikrofon ve sesini kapatın: bazen o kadar yuvarlak olur :ses pürüzsüz ve :dinleyiciye daha fazla sevinç .

Müzikal boşluğu doldurmak için başka bir olasılıknimetlerinden dışında Khdady gırtlak , kullanımı yoktu . Katran ve def ve kazık ve DNBK meşgul yok . Hatta Tavashih grupları insanlar müzik , metin veya müzik ,ses okumak gerekir , böylece ince ,duygu yoktu .

   Gönülsüz hatırlama , İslam'ın oldu : bir yere okuyun:Ev Khalifa gitmişti hitap edecek şekilde birisi , onun sesini oKur'an okuduğu bir hüzünlü ses yürütmek için gidiyoruz veKuran oldu ! Herkes onu dinlemeye geldi : beraat Karî de imzalamıştır .

   Belki hiç bu cazibe hissettim değil : Ben bu doğru ya da değil biliyorum , ama şimdi otuz ilk uluslararası turnuva Kur'an yıpranmış değil , ben bu duyguyu yaşadım . Ben işimi bıraktım ve buraya geldim o dört gün .

      Ben de bileCuma Namazı büyük bir hatip var , Ayetullah Seyyid Ahmed Hatemi de Cuma da söyledi. Eşi ve çocuklarıyla birlikte o bu etkinliğe katılmak için . Kur'anişitme Kuran ayetininkonum ( ) Bu nedenle , çocukların yanı sıra aşina .

Hattayetkililertören istediğini değildir ve bu , Kur'an Radyosu Uluslararası Kur'an yakında davet ağ TV olduğu buna ek olarak : İcra töreni de tekrarlamak : Her gün 16-22 istisnalar dua , aileler ve kuruluşlar vekaya hayırsever bağışlar için Kur'an-ı Kerim hizmeti, tüm iyi bir akşam yemeği misafirler hoş olurdu ile dışarı atılmıştır . Tanrı bizeKur'an'ın bütüniyi kulları versin ...

 

سیالیت بین ولایت: حق و باطل

سیالیت بین ولایت: حق و باطل

اگر ولایت الهی را حق بدانیم، ولایت شیطانی در مقابل آن قرار دارد. یعنی هرکسی از حق دور شود، به شیطان نزدیک می گردد.به عبارت فیزیکی : اگر دردو قطب، ولایت الهی را قطب  مثبت بدانیم، ولایت شیطانی در قطب منفی آن است. جاذبه بین قطب شمال و جنوب، یا همان مثبت و منفی است که: زندگی انسان را تعریف می کند.

اگر دامنه فضل الهی، شوق و جذبه برای شما داشته باشد، در اطراف این قطب عالی جذب می شوید و: سعی دارید به آن نزدیک شوید. البته ممکن است قبل از شما باشند، ولی شما هم به آن ها اضافه می شوید.

برعکس اگر هواهای نفسانی و: انگیزه های شیطانی بر ما غلبه کرد، در حوزه مغناطیسی جذبه شیطانی قرار می گیریم. البته دوری در اینجا به معنی مکانی نیست، و همینطور نزدیکی به معنی زمانی یا اصلا مادی نیست. زیرا هر دو قطب، مربوط به یک اهن ربا هستند. یعنی همه در دایره وجود هستیم و: کسی خارج از آن نیست. اما وجودی که مراتب دارد.

برخی وجود ها مانند آتش هستند و: برخی مانند نور، هردو آن ها از یک ریشه هستند، ولی نور هاله وجذبه الهی دارد( الله نور السمواوات والارض) اما شیطان دارای خلقت آتشی است. هرکس از خدا دور شود، در آتش قرار می گیرد.

مهم این است که هاله نور را درک کنیم، نه آنکه در شعله آتش بسوزیم! زیرا درک شعله آتش، برای ما آسان است! تا به آن نزدیک می شویم، تمام سر تا پایمان می سوزد و آن را، از طریق حواس 5گانه که هیچ، از طریق حواس 12گانه هم درک می کنیم. ولی درک نور برای ما مشکل است!چون همه جا نور است، اصلا بدون نور نمی توان زندگی کرد. و لذا درک آن از شدت وضوح مشکل است. مثل درک آب برای ماهی!

و این است که تفاوت بین حق و باطل، گاه این قدر مشکل می شود. و تشخیص بین جذبه الهی و جذبه شیطانی، را نمی توان به سادگی درک کرد. مثلا وقتی یک مرد زن نامحرمی را می بیند، این چه جذبه ای است؟ آیا همانطور که لیلا حاتمی را دیدیم، جذبه آن پیرمرد او را از خود بی خود کرد.

 در این گونه موارد توجیه به داد ما می رسد:آیا مردان نگاه به نامحرم را توجیه نمی کنند؟چون اگر توجیه نمی کردند، اینهمه گناه مرتکب نمی شدند. همینطور زنان در مقابل نامحرم، کار خودشان را توجیه می کنند.

توجه کنید : حضرت علی ع می فرماید: اگر میخ های آهنین بر چشم شما فرود آید، بهتر است که نگاه شما به زن نامحرم دوخته شود! ولی مردان، اغلب تحصیلکرده و روحانی می گویند: ما با تماشای زیبایی های زن ذکر خدا می گوییم! و خلقت زیبای او را ستایش می کنیم. البته زیبایی زن نشان زیبایی خدا است، ولی هر چشمی نباید این زیبایی ها را ببیند.

   مردان اگر راست می گوین:د زنان خودشان را خوب تماشا کنند، نه زنان دیگران را،زیرا از قدیم گفته اند مرغ همسایه غاز استو امام علی ع بارهم می فرماید: همه زن ها مثل هم هستند و: اگر کسی شیطان بر او غلبه کرد و از دیدن زیبایی زن دیگران، تغییری پیدا کرد باید که با همسر خود آمیزش کند.

   زنان هم همینطورند، مثلا لیلا حاتمی وقتی خودش دست دراز می کند و: آن مردک صد ساله را می بوسد، اول فکر می کند شاید او فرق داشته باشد! اما بعد می بیند نه، او از پدر بزرگ خودش هم بدبوتر است!

   یعنی این خود اساس حق و باطل است . لذت در ولایت الهی ابدی است ولی، در ولایت شیطان فقط قبل از ارتکاب است. در حین و بعد از آن، متوجه فریب خوردن خود می شود. و از آنجا تلخی دائمی گریبان او را می گیرد.

   لذا میتوان گفت : تلخی حق، تا هنگام ابراز آن است و: بعد شیرین می شود و: انسان بعد از ابراز حق و آشکار کردن آن ، احساس شادمانی و سبکی می کند. اما شیرینی باطل نیز، همان لحظه قبل است. زیرا انسان در خیالات خود آنطور که دلش می خواهد آن را پرورش می دهد و بعد که با واقعیت روبرو می شود برای همیشه پشیمان می شود.

    کارهای خوب مهران مدیری در :سریال شوخی کردم این موضوعات را بخوبی نشان می دهد. بخصوص دیالوگ های مهران غفوری که، با مهارت تمام ادامی شود.به ویژه در قسمت دهم که: مهاجرت و فرار مغز ها را مطرح می کند. و این نشان می دهد رفتن به آنسو، انقدر جالب می شود که حتی زور گیری اروپاییان هم، نشان تمدن آن ها می شود!

در واقع تمام زندگی انسان، تصمیم گرفتن است. تصمیم بین حق و باطل ، و انتخاب بین جذبه و شیرینی های ماندگار الهی یا جذبه و شیرینی های موقتی باطل. واین کار آن چنان نیازمند دقت است که با یک اشتباه ممکن است کل زندگی انسان بر باد برود.

   انسان هایی که حدفاصل یا راه سوم را انتخاب می کنند، ان ها را مذبذب می نامند و: حضرت علی در نهج البلاغه آنان را همج الرئا مانند مگس هایی می داند که: در مسیر بادهای مخالف ، نمی توانند راه خود را انتخاب نمایند.به این افراد حزب باد هم گفته می شود. درمقابل حزب خدا و حزب شیطان آن ها حزب باد هستند.


Iller arası Akışkanlık : Doğru ve yanlış

Kötülüğüneyaletinde bulunanilahi il , biliyorum. . Hemen ,şeytan Fiziksel şartlar yakın olacak herkes :İki kutup , artı biz ilahi yetkisi , il şeytannegatif kutuplara olduğunu. Kuzey ve güney kutupları arasında cazibe ve insan hayatını tanımlayanpozitif ve negatif .

Ilahi lütuf , sevinç ve coşku etki alanı etrafında olmak için ve daha yüksek bir polarite çekecek ise: daha yakın almak için çalışıyoruz . Size daha önce olabilir , ama bunu ilave alırsınız .

Egonuniklimlerde farklı : evil motifleri bizi üstesinden gelmek için , biz cazibemanyetik alandaki kötü olabilir . Yer uzak, buradan zaman demek kadar yakın ya da hiç materyalist değildi. Bir mıknatısın iki kutup vardır çünkü . Bir daire ve bunun dışında almazkişinin tüm vardır . Ama bu çok var.

Orada bazıaynı kökten gelen her ikisi de , ateş ve bazı ışık gibi vardır , ancakışık ilahi aura ve karizma ( ), amaşeytan yaratılışyangın içinde . Herkes uzak Tanrı'dan olan ,ateştir .

Daha çok yanacak flame're daha ,halo anlamak önemlidir ! Alev anlaşılması , bunun bizim için kolay ! Biz tepeden tırnağa ona tüm yakın ve12 kişilik hiçbiri de bizim duyular aracılığıyla algıladığımız5 duyu ile yakar . , Işık bile ışık olmadan yaşayamaz orada olduğu için bizeışık anlamak için ama zor . Ve bu nedenle açıkçasorunun ciddiyetini anlamak . Balık gibisu Anlamak!

Ve doğru ve yanlış bazen çok zor arasındakifark . Ve ilahi cazibe ve kötülüğün cazibesi arasında ayrım , kolayca anlaşılamaz . Bir erkek bir kadın gördüğünde , Shakes ,cazibe nedir ? Biz Leila Hatami gördüğümüz gibi , onun kendiniadama hitap .

 Biz bu gibi durumlarda haklı gibi görünen : ? Açıklamak vermedi Çünkü olmayan mahram erkekler arıyorsunuz haklı değil , ancak, suçlu değildi. Benzer şekilde,non - mahram kadınlar , kendi işlerini haklı .

Not : İmam Ali diyor ki :demir çivi gözünüzün üzerinde dokunursa , bu non - mahram kadına tutturulmuş bakmak daha iyidir ! Ama erkekler , çoğunlukla eğitimli din adamları derler ki: Biz kadınlarıngüzelliğini izliyor Allah'ın söylüyor ! Güzel yaratılış onu övün. Bu kadın güzellik Allah'ıngüzelliği temsil eder , ancak her göz bu güzellikleri göreceğiz .

   Erkekler sağ Gavin ise :eski söyleyerek kaz yumurtası mahalle çünkü D. İyi kadınlar , diğer kadınları değil, kendilerini izle . Yine, İmam Ali diyor ki : bütün kadınlaraynıdır ve herkes onaşeytanı üstesinden gelmek ve eşi ile seks yapmak değiştirilmesi gerektiğini , diğer kadınlarıngüzelliğini görebilirsiniz eğer .

   Aynı onun uzattığı el veadam bir yüz yıl öper , ben belki farklı düşünüyorum böyle Leila Hatami gibi , kadınlar için de geçerlidir ! Ama dedesini gördükten sonra değil kendini daha korkak !

   Bu doğru ve yanlış temelidir . Ama Tanrıilinde ebedi sevinç ,il Şeytan sadece taahhütte öncedir . Sırasında ve sonrasında , kendisi hile bulundu . O acı ve kalıcı işsizlik olduğu için.

   Yani şunu söyleyebiliriz :acı gerçeği ifade edilir:tatlı ve insanlargerçeği ifade ve onu , neşe ve hafiflik hissini ortaya koymaktadır . Amakısır tatlı , hemen önce .

    Mehran Modiri iyi bir gösteri seri şaka olarak çalışıyor . Diyalog , özellikle de M. Ghafouri arasında , özellikle Göç ve Beyin Göçü doğar benim parçası . Ustaca Adam . Bu, diğer tarafa gösterir , bu yüzden bileAvrupalıların kendi medeniyet olduğunu göstermek zorunda olduğunu ilginç!

Aslında, tüm insan yaşamı karar verilir. Doğru ve yanlış , vecoşku ile vecd ve kalıcı veya geçici yüzdesel Tanrı tatlı hamur işleri arasında tercih arasında karar . Wayne insan hayatınınihtiyaçları ile çok yakından çalışmışrüzgar ile gitmek için bir hata olmuş olabilir .

   Bu kişi ya da aralarında seçmek için bir üçüncü yol , ironik çağrı : sinekler gibi Hz Ali'nin Nehcü'l onlarakarşı rüzgarlar , onlar kendi yolunu seçemez biliyor bu insanlar . parti aynı zamanda rüzgar denir . Parti ve Tanrı'ya karşı şeytanınPartisi , onlarparti rüzgarlar vardır .

 

 

 

فتنه مذهبی، نشان اهمیت مذهب است

فتنه مذهبی، نشان اهمیت مذهب است

وقتی شما یک سکه تقلبی می بینید، مطمئن هستید که یک جایی، سکه اصل وجود دارد و: به خاطر اصالت آن،عده ای خواسته اند سوء استفاده کنند. و یا وقتی یک اسکناس جعلی می بینید، هیچوقت بانک مرکزی را مقصر نمی دانید! بلکه کسانی را مقصر می دانید که: از بانک مرکزی سوء استفاده کرده اند.

بنا بر این رواج تقلب ، ریا و امثال آن نشان از: اهمیت گرفتن درستی و صداقت است. ومفهوم کار بردی آن این است که: بر اثر زیاد شدن راستی و صداقت، مردم به بالای 50درصد احتمال درست بودن رسیده اند . لذا قانون درست بودن مگر اینکه عکس آن ثابت شود، حکم فرما می گردد.

در حقوق اساسی و حتی روابط بین المللی، این موضوع است که: مردم راست می گویند مگر اینکه خلافش ثابت شود. یعنی راست بودن حرف مردم و ادعای آنان، نیاز به اثبات ندارد بلکه خلاف آن نیاز به اثبات دارد.مثل در قانون اصالة الصحة: یعنی اصل بر صحت است، مگراینکه خلاف آن ثابت گردد ماده 223 قانون مدنی هم می گوید: هر معامله ای واقع شده باشد، محمول برصحت است، مگر اینکه فساد آن معلوم شود.

 توضیع: در اجرای این اصل به مسلمین یادآوری می گردد: معاملاتی که انجام می شود و این که بازار مسلمین، عاری از نیرنگ است در این اصل بیان شده که: اشخاص با داشتن ارکان و شرایط اساسی صحت معامله، میتوانند در عقود معین و غیر معین معاملاتی، واردشوند.

 در احادیث هم هست که: ید مسلم پاک است یعنی: هرچه از دست یک مسلمان بخرند پاک است و: محکوم به درستی است.

مضمونی از امام جعفر صادق ع هم در این زمینه نقل شده: اگر اکثریت جامعه آدم های مومن و باخدایی بودند، شما باید به همه کارها بانظر مثبت نگاه کنید. و برعکس، اگر در جامعه ای اکثریت با افراد لاابالی بود، شما هم باید نظر تان راجع به همه کارها بد باشد.

در احکام نجاسات هم همینطور است: اگر شما به حمام یا مغازه ای وارد شدید که: افراد مقید، آن را اداره می کردند لازم نیست: زیاد تفحص و جستجو کنید. همه چیز در آن جا محکوم به پاکی است . ولی اگر افراد لاابالی بودند و: نجس و پاکی را رعایت نمی کردند، احتیاط آن است که اجتناب کنبد.

     بنابر این، دیدگاه کمی، در این مسئله خیلی مهم است. و تقریبا همین دیدگاه بالای 50درصد را بیان می کند. این دیدگاه کمیتی از آن جهت مورد توجه است که بعنوان : یک قاعده یا قانون کلی میتوان گفت : تقلب یا فتنه همیشه در جامعه بالای 50درصد صورت می گیرد.

 به عبارت دیگر اگر همه یا بیشتر مردم دروغگو باشند(بالای 50درصد) هیچکس فریب نمی خورد. زیرا از ابتدا انتظار دارد که دروغ بشنود. هیچکس به یکدیگر اطمینان نمی کند. زیرا هر آن انتظار خیانت را دارد.

  اما برعکس وقتی در جامعه ای بیش از 50درصد مردم، سعی دارند دروغ نگویند یا به همدیگر خیانت نکنند. آن وقت اگر کسی بخواهد خیانت کند، راحت تر است! زیرا مردم انتظار خیانت یا دروغ از او ندارند . فرض کنید کسی از شما قرض خواست، و گفت آن را یک ماهه پس می دهد. اگر پیش فرض شما این باشد که: طرف راست می گوید، این پول را به او می دهید ولی، اگر پیش فرض شما آن باشد که دروغ می گوید، هرگز پول بی زبان را دست: آدم با زبان نمی دهید.

   از طرف دیگر هم، اگر همه یا بیشتر مردم دروغ بگویند، دیگر نظام اجتماعی باقی نمی ماند و: کسی به همدیگر اعتماد نمی کند. پس اخلاق ، درستی و راستگویی لازمه یک اجتماع است. و تعاملات اجتماعی فقط در این صورت، امکان بروز پیدا می کند.

   بنابر این اخلاقی بودن مردم و: رعایت راست و دروغ ، کمک به یکدیگر لازمه دیدگاه اجتماعی و: همزیستی مسالمت آمیز است. و این درستکاری باید توسعه یافته باشد. یعنی حتما بالای 50درصد را فرابگیرد.

وجدان بشری یا عقل انسانی، تا جایی می تواند او را هدایت کند تا: یک جامعه عقلایی یا باوجدان داشته باشد. ولی این امر فقط تا موقعی است که :منافع شخصی در خطر نباشد و: اگر منافع شخصی در خطر افتاد، همان عقلانیت حکم می کند که: دروغ بگوید و نامش را دروغ مصلحت آمیز بگذارد! یا دزدی کند نامش را تک زدن بگذارد، یا رشوه بگیرد و نامش را هدیه بگذارد. ربا بگیرد و نامش را سود بگذاردو..

ناچار باید یک افق بالاتری باشد تا: هم منافع شخصی هم عقلانیت، مانع دروغگویی یا دزدی یا حیانت افراد شود. و این به جز احکام نورانی اسلام چیز دیگری نمی تواند باشد. زیرا احکام اسلامی، شخص را مطمئن می سازد: اگر برای دروغ نگفتن به ضرر هم بیافتد، خدا ضرر او را به نحو دیگری جبران می کند.

مثلا کسی که از راه حلال و زحمت زیاد، درآمدی را کسب می کند، معمولا کم است اما، خدا به آن برکت می دهد و: فرزندان او براساس این رزق حلال، سالم زندگی می کنند. برعکس ، کسی که با حرام و حلال، در آمد زیادی را کسب می کند، معمولا فرزند ناخلفی می آید و: همه داشته های او را به باد می دهد.

   حضرت علی ع می فرماید :حق را بگو گرچه به ضرر تو باشد! یعنی حق طلبی ماورای عقل است. عشق است وایثار و فداکاری .

  در نتیجه همین آموزه ها، مردم به عشق و وفاداری و: حق طلبی روی می آورند. فتنه از همین جا شروع می شود. یعنی همینکه حق طلبی مردم، به بالای 50درصد رسید، کسانی که در خودعقلانیت بیشتری حس می کنند، دست به مبارزه می زنند . زیرا از دید آنان عشق یا ایثار و فداکاری، به ضرر است . و درواقع نمی گذارد: حرکت جهشی داشته باشند. و ناگهان پولدار یا سیاستمدار و یا قدرتمند شوند.

فتنه یا تقلب به دنبال: راه کوتاه شده برای: رسیدن به قدرت یا ثروت است.


Dini zulüm , dininönemini göstermek

Eğersahte parayı gördüğünüzde , emin bir yerde , gerçek bir sikke vardır: nedeniyle özgünlük , bazı insanlar yararlanmak istedi . Eğer sahte banknotları görünce Veya , suçlamaBankası asla bilemezsiniz ! Ama suçlu kim olduğunu biliyorum :merkez bankası istismar var .

Böylece, bu yüzden dolandırıcılık , aldatma , veyaygınlığı doğru ve dürüst almanınönemini göstermektedir . Iş kavramı onun aralığı : doğruluk ve dürüstlük üzerine yüksek oluyor , insanlar doğru olmanınilk 50 şansı yüzde ulaşmıştır . Buaksi ispat edilmedikçe geçerli olacaktır doğrudur.

Hatta anayasa hukuku ve uluslararası ilişkilerde , bu aksi kanıtlanmadığı sürecedoğru insanlar diyecekler ki bir konudur .bir yüklem bozuk olduğu ortaya çıkıyor sürece , doğrudur. ise

 Açıklama : Bu ​​maddeninuygulanmasında Müslümanlara hatırlatmak için : altta yatan sağlık koşulları veişlem unsurları ile insanlar , sözleşmelerde belirtilen olabilir ve diğer: Müslümanlar işlemlerpiyasası , builke üzerinde hile yoksun yapılır ve bazı işlemler = girmiştir .

 Bir Müslümanınkaybı saf satın almak : true kınıyoruz iyot kesin açık olduğu bir hadis vardır .

Bu alanıniçeriği İmam Cafer Sadık alıntı : topluluk inanan insanlar ve= tanrılarınçoğunluğu , olumlu her şeye bakmak varsa . Nüfusunçoğunluğu dikkatsiz insanlar olsaydı Tersine, kötü her şey hakkında görüş var .

Aynı uncleannesses hükümleri için de geçerlidir : Eğer insanlara bağlıbanyo ya da dükkana deneyimsizseniz , onu idare etmek zorunda değilsiniz : Yüksek dalış ve arama . Bunun içinde her şey saflık bağlıdır . Ama insanlar Laabaly olsaydı : kirli Saflık ve KNBD kaçındığını dikkatli gözlemlemek vermedi .

     Bu nedenle, bir bakış kantitatif nokta , bu konu çok önemli . Ve yaklaşık % 50 bu görüşü yansıtmaktadır . O olarak kabul edilir , bu bakış Miktar : Bir kural veya genel hukuk her zaman hile ya da% 50 elde edilir yukarıdagünaha sahip söylenebilir .

 Insanların tamamı veya çoğu ( % 50 üzerinde ) yalancıdırlar , diğer bir deyişle , kimse aptal değil . Bu ilk yalan duymak beklenmektedir. Hiç kimse bir başka güvenmiyor. Bu bir ihanettir çünkü Beklenen .

  Buna karşılık , zaman insanların yüzde 50'den fazla bir nüfus yalan veya birbirlerine ihanet değil kaçınmaya çalışıyoruz. Birisi ihanet istiyorsa , sonra daha kolay! Insanlar onu ihanet ve yalan beklemeyin çünkü . Birisi ödünç istedi ve bundan sonra bir ay olduğunu söyledi varsayalım. Insanlarındili yok : Eğer Dexter oparayı alacağım diyor ama varsayım yalan eğer herhangi bir dilde para kaybetti asla önvarsayımların iseniz .

   Öte yandan , tüm ya da çoğu insan yalan varsa , ve diğer sosyal sistemler kalır : birbirlerine güven vermedi kim . Yani etik , dürüstlük ve doğruluk topluma gereklidir . Ve bu durumda , sosyal etkileşimler , bu güncellenmiş olabilir .

   Yaniinsanlarınahlaki ve doğru ve yanlış ve birbirlerine yardımgözlem sosyal açıdan esastır : barışçıl bir arada yaşama söyledi. Bu dürüstlük geliştirilmesi gerekir . Sen yüzde 50'den fazla olduğunu öğrenmek gerekir .

Rasyonel bir toplum ve vicdani olması : o onu götürecek , insan bilinci ya da bir insan akıl , . Ama bu kendi çıkarı tehlikede olduğunu ve kendini faiz tehlikede olsaydı , onun adına yalan ve yalan ilgi rasyonaliteninkuralları ! Sadece bir Veya adı bir hırsızlık rüşvet ve ismini vermek hediye vermek ya da alabilir . Reba kar koyar = Adından sürer b .

Yalan ya da çalmak veya Hyant engelleyecek , rasyonaliteninkişisel çıkarları : kaçınılmaz olarak daha yüksek bir ufuk olmalı . İslam'ınsadece aydınlık buyruklar başka bir şey olamaz . İslam hukuku Çünkü , bir kişi kendinden emin olabilirsiniz : kaybına yalan olur, Tanrı başka türlü telafi ona zarar verecektir .

Örneğin,çözücü ve zor gelir genellikle düşüktür , fakat Allahnimet verir, bir : çözücü , sağlıklı bir yaşamhükümlerine göre , onun çocukları . Tersine , haram ve helal , birçok yapar gelir birisi , genellikleçocuk hasta = posterior ve o vardı verüzgara vermek hepsi bu .

   İmam Ali diyor ki :Doğruyu söyle , senin kaybı olsa bile ! Nedenle ötesinde adalet . = Sevgi ve fedakarlık .

  Bu doktrinin bir sonucu olarak , insanlar sevgi ve sadakat , vesağ arayan getirecektir. İşteentrika başlar . Doğru insanların kendilerini el mücadele dönüşler için daha fazla neden hissediyorum olanların % 50 üzerinde ulaşmak isteyen kez . Sevgi ve fedakarlık görünümü , zararsız olduğu için. Aslında onların fırlamasını hareket etmez . Ve aniden zengin ya da politikacılar ya da güçlü hale gelir.

Entrika veya hileli bir kısa yol arıyorum :güç veya zenginlik .

 

 

صدور انقلاب اسلامی با: لشکر کشی نیست.

معاونت روابط بین الملل سازمان بسیج مستضعفین ،سلسله نشست های تخصص با موضوع "کدخدای بدون دهکده" (بررسی افول هژمونی آمریکا در جهان) با حضور و سخنرانی اساتید مطرح بین المللی سخنرانان: پروفسور کوین بریت (آمریکا)، پروفسور رودنی شکسپیر(انگلستان)، محمد عاصی (آمریکا)، زید حامد (پاکستان)، کلودیا موتی (ایتالیا) در مکان : تهران، خیابان آیت الله طالقانی، سازمان بسیج دانشجویی، لانه جاسوسی سابق آمریکا و زمان: دوشنبه: 5 خرداد 1392، ساعت 12-9:30برگزار کرد.

در این جلسه نکته جالب این بود که آمریکایی ها، حزب اللهی تر از ایرانیان بودند! در حالیکه آنان آمریکا را روبه زوال تعریف می کردند، مسئول روابط عمومی اصرار داشت بگوید: آمریکا قدرت خود را مخفی کرده و قرار است: در جنگ چهارم جهانی آن را نشان دهد!

   استادان یاد شده از ایران می خواستند: برنامه های پرس تی وی را تقویت کنند چون اثر خوبی بر مردم آمریکا دارد. آن ها می گفتند ایران بسیار خوب دارد پیش می رود. و میتواند یک قدرت برتر باشد.

در حالیکه سخنگوی لانه، تند تند می پرسید: آیا قدرت جدید و نوظهور چین یا هند هستند!

بعدا که با شفیع زاده مسئول روابط عمومی صحبت شد، ادعا هم داشتند که متخصص در مسائل سیاسی هستند! به ایشان گفته شد : چرا فکر می کنی آمریکا قوی تر شده است؟ گفت برای اینکه سپر موشکی خود را، در همه جا گسترده و پایگاه های نظامی، در تمام کشورها دارد!

به ایشان گفته شد که: شما جوان هستید و نمی دانید که آمریکا قبلا بیشتر از حالا قدرت داشته، و چون الان کمتر شده پس رو به افول است. مانند اینکه مرد 50یا 60ساله ای، مشت به دیوار بکوبد. کسی که بار اول او را می بیند، فکر می کند او بسیار قوی است. ولی اگر قبلا او را می دید که از دیوار صاف بالامی رفت و: چندین کیلومتر پیاده روی می کرد، طبیعتا می فهمید که قدرت او کمتر شده است.

    بر همین اساس خبرنگار ماهین نیوز، وقت گرفت و سوالی را مطرح کرد: وی گفت ابتدا توضیحاتی باید بدهم بعد سوال خود را مطرح کنم:همانطور که میدانیم : غرب و آمریکا دارای استرات‍ژی نظامی پیشگیرانه هستند! یعنی قبل از اینکه شرق عرض اندامی کند، یا درخواست جنگی بکند یا کمک بخواهد، آمریکا به آنجا لشکر کشی می کند تا: آن ها را نجات دهد و: آزادی را به آن ها هدیه دهد.

اما استراتژی شوروی سابق یا: همین روسیه فعلی اقدامات نظامی پسگیرانه است. یعنی ابتدا رای گیری می کنند برای استقلال، وقتی مردم رای به استقلال دادند و: خواستار عضویت در سازمان ملل شدند، فوری  آن جا را اشغال می کنند تا: جلوی این کار  را بگیرند. مانند اکراین امروزه و: کلیه جمهوری های اتحادیه جماهیر شوروی سابق یا: کشورهای همسود (مشترک المنافع) فعلی. که مهمترین آن همین جمهوری آذر بایجان است . کلیه کشورهای حوزه دریای مازندران و قفقاز ، متعلق به ایران بود. ابتدا آن ها را با احزاب دموکرات مانند: حزب دموکرات آذربایجان به استقلال، تشویق کردند و بعد که از ایران جدا شدند، آن ها را ضمیمه خاک خود کردند و: ارتش روسیه را پشت مرزهای آنان مستقر نمودند. الان در اکراین هم همین کار را می کنند. مردم چهار ایالت جدید آن، در رای گیری خواستار استقلال شدند و: حتی نامه به سازمان ملل نوشتند، ولی بعد رای آن ها را زدند و: بجای درخواست عضویت در سازمان ملل، به عنوان کشور مستقل، خواستار ضمیمه شدن به خاک روسیه شدند!   

اما ایران در استراتژی خود که: بر مبنای دکترین امام خمینی ره می باشد،نه بر اساس پیشگیری و نه بر اساس پسگیری، انتخاب نکرده و اصلا چشم به: زمین یا خاک کشور دیگری ندارد. بلکه بر قلب ها و روح و روان مردم حکومت می کند.

زیرا که اهمیت دکترین ایران، بر اساس نیروی انسانی است.برای ایران مردم مهم هستند نه، ثروت یا زمین یا خاک آن کشور.لذا در بررسی های انجام شده با اینکه ایران در هیچ کشوری، پایگاه نظامی ندارد وقصد هم ندارد که داشته باشد، اغلب مردم آن ها خود را حزب الله و: عضو ایران می دانند.

سوال خبرنگار ما از اساتید، اینطور مطرح شد که ایا این سیاست در مورد: مردم آمریکا هم نتیجه داده؟

آن ها سوال را توضیح داده و گفتند:اگر منظور شما این است که: آیا مردم آمریکا نظرشان راجع به ایران مثبت است یا خیر؟ در جواب باید بگوییم مثبت است . الان مردم آمریکا دیگر فرق القاعده یا طالبان را، با انقلاب اسلامی ایران می دانند و: بیشتر به پرس تی وی گوش می دهند تا به: ماهواره های آمریکایی .

 آن ها گفتند که پرس تی خوب کار می کند و: مردمی که دسترسی به آن ندارند، آن را از اینترنت بر می دارند یا دانلود می کنند.

لذا باید دانست که سیاست جمهوری اسلامی ایران، حتی در مورد کشورهای جدا شده از ایران، این نیست که آن ها را برگرداند. بلکه سیاست نظام در بیدار کردن آن ها، و تشویق آنان به اسلام و مسلمانی واقعی است. از نظر دکترین ایرانی، اسلام وطن مسلمین است نه خاک یا سرزمین . لذا مرز در اسلام، مرز عقیدتی است نه مرزی که سازمان ملل تعیین کرده است.

البته این مرزسازمان ملل هم مدتها است که: مورد تغییر قرار گرفته و دهکده جهانی تشکیل شده. ولی این دهکده جهانی با کدخدایی آمریکا نیست، چیزی که از عنوان این نشست معلوم بود. و حالا این کدخدا کیست؟ از نظر مسئولین نشست، چین یا روسیه است! ولی از نظر ما وحتی اساتید حاضر در جلسه، ایران و انقلاب اسلامی ایران است.  


İslam devrimi: ' s akın değildir .

Profesör Kevin Brett ( ABD) , Prof Rodin Shakespeare ( İngiltere ) : Uluslararası İlişkiler Bölümüyoksun , uluslararası konuşmacılar tarafından sunulan profesör ve konferanslarkatılımıylateması " Hiçbir köy şefi , " (Dünyada Amerikan hegemonyasınıngerileme değerlendirilmesi ) ile özel bir dizi toplantı seferber Muhammed Assi ( ABD) , Zaid Hamid ( Pakistan ) , Claudia Mvty ( İtalya) Yer : Tahran , Ayetullah Taleghani Caddesi ,Öğrenci Basij , Casusluk ve Zaman eski ABD Den : Pazartesi: 5 Farsça tarih Hordad 1392, 12-9 pm: 30 düzenledi .

Bu oturumda ,komik bir şey oldu İranlılar daha Amerikalılar Hizbullah ! OnlarABD'de tehlike ilan iken ,halkla ilişkiler görevlisiABD Dünya Savaşı IV güçlerini gizlemek için gidiyor bunu gösterecektir söyleyerek , ısrar etti!

   İran bu ustalarıprogramı , Basın TV , yanı sıraAmerikan halkının üzerindekietkilerini güçlendirmek istiyordu . Onlar İran ileriye gidiyor çok iyi olduğunu söyledi . Ve büyük bir güç olabilir .

Amayuva için bir sözcüsü , kostik sordu : Yeni ve yükselen güçlerin , Çin veya Hindistan !

Halkla ilişkiler görevlisi , daha sonra Shafizada ile konuşurken , siyasi konularda uzmanlaşmış iddia etmişti ! Onun için söylenir : Neden Amerika güçlü olduğunu düşünüyorsunuz? Söyledi füze kalkanı , tümülke çapında yaygın ve askeri üsleri !

Onlar genç veABD zaten artık daha fazla güç vardır bilmiyorum söylendi , ve daha az , çünkü o reddetti . Duvara isabet50 ya da 60 yaşındaki bir adam, yumruk gibi . İlk onu görür , kim o çok güçlü olduğunu düşünüyor . Oduvar düzgün Balam ve yürüyen birkaç km olduğunu gördüm ama bir kez , o doğal onun gücü daha az olduğu anlaşılmaktadır .

    Buna göre Mahin News muhabiri ,soruyu aldı ve şöyle dedi : Önce bensorudan sonra açıklama vermelidir : Bilindiği gibi :Batı veABD , önleyici askeri stratejisi vardır ! Doğu meydan okuma , ya da isteği savaş yapmak veya onlara bir hediye vermek kadar o kazandıracak gibi ve Özgürlük Amerika'nın işgalini yardım istiyor önce.

AncakSovyetler Birliği'nin stratejisi , ya da : neden Rusya'nın mevcut askeri eylemleriprofilaktiğin sonra . Insanlar bağımsızlık için oy vermişti bağımsızlık için oyilk : Onlar , BM üyeliği için çağrı , buişi almak için hemen ön işgal . Ukrayna'da bugün gibi : tümeski Sovyetler Birliği Cumhuriyetleri , ya da : CIS ( Commonwealth ) akımı. Azerbaycanen önemli nedenidir . Hazar Havzası veKafkasya'nın tümülkeler , İran aittir . Ayrıldı böyleDemokratik Azerbaycan'ın bağımsızlığının Partisi , teşvik ve İran gibiilk demokratik partiler, ilhak edildi :Rus ordusunun kendi sınırları arkasında görev aldı. Ben Ukrayna'daaynı şeyi . Oy özerklik için çağrıldıdört yeni devletler , : hattaBM'ye bir mektup yazdı , ama sonra oylamaya gitti ve: yerine Rus topraklarında adında bağımsız bir ülke olarakBirleşmiş Milletler üyeliğine bağlı idi !

Ama İmam Humeyni'nindoktrinine dayalı İran strateji , önleme ziyade= kararına dayanarak değil , ve üzerinde bir göz seçmedin : toprak ya da toprak üzerinde başka hiçbir ülkede . Amakuralkalbi ve ruhu .

Çünkü doktrinönemi , insan kaynakları . Önemli İranhalkı için . Dolayısıyla herhangi bir ülkenin bir soruşturma , askeri üsleri , hiçbir niyetimülk veya arazi ya da toprak değil , yani, çoğu kişi onları ve Hizbullah'ı kendi: know Üyeler .

Muhabirimizöğretmenleri sordu , yani ister bu politika hakkında gündeme getirilmiştir : bir sonucu olarakAmerikan halkı ?

Onlarsoruyu açıkladı ve şöyle dedi : EğerAmerikan halkı İran hakkında olumlu bir fikre sahip olmadığını soruyorsan ? Cevap evet , biz söylemeliyim . ABD uyduları : ŞimdiAmerikan halkının Kaide veyaTaliban , İranİslam Cumhuriyeti bilmek ve Press TV'ye dinlemek için daha değişir.

 Onlar TV'ye basın ince işler ve insanlar ona erişimi , ya oldukları gibiinternetten indir olmadığını söyledi .

Hatta İran ülkelerdeki İranİslam Cumhuriyeti'ninpolitikası, değilgeri olmalıdır . Ama askeri politika , İslam ve Müslümanlar için onları teşviksonrasında gerçek. İran doktrin , İslam topraklarına Müslüman bir ülke ya da bölge değildir . Bu nedenle, İslamsınır içinde ,sınırBirleşmiş Milletler belirlediği bir sınır inanç değildir .

Budeğişimküresel köyün yapılmış olduğuBirleşmiş Milletler ile uzun bir sınırı vardır . Ama AmerikaToplantısı olarak bilinen neköy şefi , bu küresel bir köy önde değildir . Şimdi ,şef kim? Personel toplantısı , Çin veya Rusya ! Ama biz İran'da katılım, İran veİslam Devrimi'nin öğretmenler bile düşünüyorum .