X
تبلیغات
وکیل جرایم سایبری

ستاد آزاد سازی بقیع شریف

یک روز از این دل پر پرواز بسازیم در خاک بقیع چار حرم باز بسازیم بهتر است آزاد سازی بقیع آغازشود

همایش ها، انعکاس: مهمان نوازی!

همایش ها، انعکاس: مهمان نوازی!

اولین گردهمایی را به زمان کوروش کبیر نسبت می دهند، البته قبل از آن هم تا 5هزار سال قبل از میلاد بوده است:  http://www.confref.ir/

اما در دوران معاصر، ایران یکی از پرهمایش ترین کشورها است. این همایش خیز بودن ایران، انتقاد های بسیاری را هم به دنبال داشته است.

که یکی از مهمترین این انتقاد ها غیر ضروری بودن برخی همایش ودیگری ریخت و پاش و اصراف و تبذیر است.

اما به نظر می رسد هردو هم، حسن همایش ها بوده است و: میتواند در راهبرد آن ها موثر باشد . یکی اینکه غیر ضروری هست یا نیست، این تشخیص با برگزار کنندگان است. زیرا آن ها هستند که میدانند این موضوع، مهم است یا نه. به غیر از برگزار کنندگان، شرکت کنندگان نیز در این موضوع صاحب نظر هستند . کسانی که مقاله میدهند یا: کسانی که سخنرانی می کنند، افراد فرهیخته ای هستند که: به سادگی نمی توان آن ها را متهم به: غیر ضروری بودن حرف ها و نوشته هایشان کرد.

    از سوی دیگر ریخت و پاش ها هم، مهم نیست زیرا بسیاری از این همایش ها، خودگردان هستند یعنی: اعضا شرکت کننده با پرداخت حق ثبت نام، هزینه های مربوط به خود(مانند غذا ، پذیرایی و پکیج هدایا و..) را تقبل می کنند. و حتی مبلغی بیشتر می پردازند تا: هزینه های کلی نیز مانند: اجاره محل سالن، حق التحقیق یا اشانتیون نویسندگان و سخنرانان و: غیره از این محل پوشش داده شود.

     یک تحقیق میدانی  نشان می دهد: که برگزار کنندگان اینگونه نشست ها و کنگره ها، حتی سود نیز می برند و گاه، سود آن ها برابر کل هزینه های انجام شده است! یعنی معمولا حق ثبت نام را دو برابر: براورد هزینه ها دریافت می کنند. که البته این، میتواند محل اشکال باشد . یعنی حق ثبت نام ها بایدعادلانه باشد. و اگر شرکت هایی به قصد سود آوری هم، این کار را انجام می دهند، سود معقولی را برای خود منظور نمایند تا: جویندگان علم بیش از این ضرر نکنند.

آسیب شناسان همایش ها، یک مورد دیگر هم بیان می کنند و: آن استفاده شخصی از بیت المال کردن یا: هزینه نمودن بی مورد بودجه های دولتی است. مثلا همایش هایی که از سوی: ارگان های دولتی برگزار می شود، بنا بر ادعای این ها، باعث می شود بودجه های جاری را جذب کرده و: برای عملیات روتین وزارت خانه، کسری بودجه ایجاد کند.

این ایراد هم میتواند  با بازرسی: ارگان ها و نهاد ها و حسابرسی ان ها، درمان شود و یا: دستور العمل صریح برای این موارد صادر شود. هرچند که بنابر برخی اظهار نظر ها، چنین ریخت و پاش هایی لازم است. مثلا دولت جمهوری اسلامی، مهمانانی را از سراسر جهان دعوت می کند، بدیهی است باید امکانات رفاهی آنان را فراهم سازد و: در حد قابل قبولی از آنان پذیرایی کند. و برای آن ها هدایایی هم در نظر بگیرد.  

     ضمن آنکه از نظر علمای اسلامی، صرف جمع شدن یعنی: گعده کردن،خودش موضوعیت دارد. بقول یکی از مراجع، همین که شما دور هم جمع شوید و:یک چای باهم بنوشید، این خودش خوب است، حتی اگر موضوعی هم برای بحث و جدل نباشد.این امر بیان گر این است که: اجتماع خود به ذات خودش لازم است، و هزینه های آن هم هزینه های قابل قبول می باشد.(یدالله مع الجماعه)

    مثلا راهپیمایی هایی که می شود، نهایتا به یک همایش تبدیل می گردد.زیرا با سخنرانی یک خطیب در جمع آنان، و قرائت بیانیه پایان می یابد. نمی توان راهپیمایی را از همایش جدا کرد. بگوییم مردم به راهپیمایی بیایند، ولی ندانند برای چه! خواندن بیانیه در انتهای راهپیمایی هم، نمی تواند در حال حرکت باشد. بلکه مردم باید جمع شوند حتی بنشینند و: به طور کامل سخنرانی را گوش بدهند و: با تکبیر آن را تایید کنند.

   اینهم نمی شود که مردم بیایند و: گوش بدهند و خسته و گرسنه در خیابان بمانند. لذا رساندن آنان به محله خودشان و: یا پذیرایی های مختصر بین راهی از آنان،  لازم است. تحت فشار گذاشتن مردم و: پذیرایی نکردن آنان باعث می شود، مردم تصور کنند به اسیری برده شده اند!هرچند دشمنان تبلیغ کنند که: ساندیس و کیک هست که: مردم را به خیابان ها می آورد! اگر این طور بود، خودشان هم ساندیس و کیک می دادند و: مردم را می آوردند.

   دشمنان ما هرچه قدر ساندیس و کیک و: حتی پیتزا و نوشابه هم بدهند، نمی توانند مردم را جمع کنند و: اگر هم جمع شوند عاقبت این گوجه و تخم مرغ است که: نصیب دشمنان ما می شود.

(لوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعًا مَا أَلَّفْتَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَٰکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ ۚ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ)

بنابر این همایش ها نه تنها بد نیستند، بلکه نشان از مهمان نوازی ایرانیان دارند. و بخوبی آشکار می سازند که: ایرانی ها اهل تعامل و همکاری با دنیا هستند.مهمان نوازی ایرانیان، حکم می کند که اگر مهمانی را دعوت کردند، از آن ها بخوبی پذیرایی کنند و برایشان سنگ تمام بگذارند. و البته دراین موارد هم، موازین شرعی باید رعایت شود و:از خوراکی ها و کار های حرام جلوگیری شود.

   سال ها غربی ها تبلیغ می کردند که: ایرانی ها اهل کار جمعی نیستند! ومانند غربی ها نمی توانند: حزب یا گروه داشته باشند!حالا که همه ایرانی ها در همه شئون، کارهای خود را به صورت جمعی انجام می دهند، نباید دوباره مورد انتقاد قرار گیرند. و این روش پسندیده ایرانی، به تمام کشورها و ملت های همسو هم سرایت کرده.

گردهمایی ، راهپیمایی و همایش امری ساده برای: این ملت ها است در حالیکه، دولت های غربی برای کوچکترین همایش خود، باید هزاران محافظ به کار بگیرند! در واقع همایش آن ها، همایش پلیس ها است! مثل کسی که بجای پنیر گذاشتن لای نان ، نان را لای پنیر بگذارد!


Kongre , yansıma : Hospitality !

İlk toplantı CyrusBüyükzamanında atfedilen , elbette , zaten 5 bin yıl M.Ö. olmuştur :

Ama modern zamanlarda , İran'ınülkenin en yüksek Konferansı birine sahiptir . Kongreyükselişi , çok fazla seyir için eleştirilmiştir .

Gereksiz atık ve Tbzyr Kongre veanti- savurganlık bazıtemel eleştirilerden biri .

Ama her ikisi de Hasan toplantılar olmuştur görünüyor:strateji etkili olabilir . Gereksiz ya da değil bir,organizatörler farkındayız . Bu önemli ya da olmadığını biliyorum çünkü . Apartorganizatörleri ,katılımcılarkonunun uzmanı . Mektuplarını göndermek için gereksiz olma : öğrenmek isteyenler ya da konuşmak yapmak isteyenler , insanlar sadece itham edilemez okutulur .

    Katılımcılar kayıt ücreti ödemek , ( vb gıda , eğlence ve hediyeler paket olarak ) maliyetleri göze : bu toplantıların birçokotorite çünküÖte yandan savurganlık yandan, çok , önemli söyledi. Ve bu tür genel kiralama salonu ,çalışma yazarlar ve hoparlör veya Ayshantyvn gibi masraflarını ödemek için daha fazla para : Peki bu yere kaplıdır.

     Bu tür toplantı ve kongreorganizatörleri , ve hatta bazenkar almak ,kâr yapmak toplam maliyete eşittir : Bir anket gösterir! Genelliklekayıt ücretini iki katına : Tahmini Maliyetler alırsınız. Tabii ki , bu sorunlu olabilir . Kayıt ücreti adil olmalıdır. Iki firma kar çalışırsanız , kendileri için makul bir kâr sağlamak amacıyla , bunu: bir daha bilgi arayanlara kaybetmek yok .

Patologlar Kongresi , bir duygu vehükümetinbütçesine kamu fonları veya maliyet faydasıdiğer . Örneğin,konferansın bazı : Oregon Stateiddiaya göre , yapılacak ,mevcut bütçeninneden emer ve rutin işlemleri departmanları için , bütçe açıkları neden olur.

Ayrıca , denetim ve denetim kurum ve kuruluşları ile teslim edilebilir tedavi edilir veya talimat bu kalemler için açıkça verilir . Bununla birlikte, bu gibi bazı açıklamalar, uygun gösteriş için gereklidir. Örneğin,İslam Cumhuriyeti tümdünyadan gelen misafir davet etti , onlartesisleri ve kendileri için kabulresepsiyon sağlamalıdır açıktır . Ve hediye olarak düşünün .

     Bu arada, İslam alimlerine göre ,sadece birikim :Gdh kendisi alakalı . .Yetkililerine göre, çay içmek , araya araya ve A alabilirsiniz böylece , o tartışma olmasa bile , iyi , bu belirtmek istiyorum : Bizim toplumun kendisi gereklidir , ve maliyet . da kabul maliyet ( )

    Örneğin,gösteri sonunda bir konferansa dönüştürülür söyledi. Aralarında bir vaizinkonuşma vedeyim biter çünkü. GösteriKongre'den ayrılamaz . Mitinge gelmek için insanlara söyle , ama ne için bilmiyorum ! Hareketli olamazYürüyüşünsonundaaçıklama okuyun. İnsanlar bile birlikte oturup olmamalı vetam konuşma vetekbir onayı ile dinlemek .

   Gelecekkişi aynı değildir:sokakta kalmak , yorgun ve aç , dinle. Yani onlar kendi mahalle getirmek : ya aralarında resepsiyonlar öz bir şekilde gereklidir. Insanları baskı : ! Insanların düşmanları onu tanıtmanıza yardımcı olacak olsa onlar yakalanan düşünüyorum neden değil hizmet : Sandys vesokaklarda insanları bir araya getiren bir pasta ! Bu doğru olsaydı , Sandys ve kek kendileri ve insanlar aldı .

   Düşmanlarımız Sandys , kek ve çok daha fazlası: hatta pizza ve soda birlikte , onlarinsanları olamaz ve birliktedomates ve yumurta sonuna kadar eğer bizim düşmanları istifade edecek.

Bu toplantılar sadece kötü değil, aynı zamanda onların İran misafirperverliği vardır . Ve açıkça etkileşim vedünya ile işbirliği . İran misafirperverliği gelenİranlılar , dikte ortaya koymaktadır ki tüm taşları de onlara hizmet ve onları koyacağız bir konuk davet eğer . Bu durumda, ancak , yasal veyasak gıdalar olabilir ve önlemek için çalışacağız .

   Batılılarİranlılar bir toplu işten olmadığını yıllarca savunduk ! Batılılar parti Etceteras edemez veya grup Şimdi topluca işlerini yaparken tüm yönleriyle tüm İranlılar , yine eleştirdi olmamalıdır gerekir . İran ve iyi bir teknik , buhattın tümülkelerin ve milletlerin yayıldı .

Toplantılar , basit bir şey için mitingler ve konferanslar: bu ulusların ederken ,Batı Konferansı'ndaküçük devlet , koruyucu binlerce almayagerek ! Konferansta ,konferanspolis! Gibi yerine, kim silt ekmek biriktirilmesi , peynir , ekmek , peynir silt teneke !

 

تاریخ ارسال: 1393/02/31 ساعت 22:39 | نویسنده: سید احمد حسینی ماهینی | چاپ مطلب 0 نظر

ز یک هنر پیشه زن، که به خاطر یک شام اروپایی! حجاب و منزلت و فرهنگ

پزشکانی که زحمات ابن سینا را به باد می دهند!

در کنگره پزشکی، همه نماد ها انگلیسی است و: کتاب ها و مقالات پراز اصطلاحات پزشکی ولی به زبان انگلیسی است! پزشکان از به کار بردن کلمات زیبای فارسی، عار دارند و آن را دون شان خود می دانند. آن ها ترجیح می دهند نام اعضا بدن را، که سال ها ابن سینا بر آن کار کرده به: زبان انگلیسی بگویند و مملکت خود و: زبان و تاریخ خود را به یک پز دروغین علمی بفروشند

آن ها از یک هنر پیشه زن، که به خاطر یک شام اروپایی! حجاب و منزلت و فرهنگ را فراموش می کند، پست تر هستند زیرا که هنرمند به هر حال، وطن فروشی جز ذات اوست. ولی از دانشمند این انتظار کمتر می رود. اگر هنرمند ما ادعا می کند که: الگو یا سابقه ای در ایران ندارد ولی، پزشک ما نمی تواند چنین حرفی بزند.

    اگر هنرمند ما خود را متعهد نمیداند و: هنر را برای هنر تعریف می کند. ولی پزشک ما قسم خورده است. او به سبک استادان خود، باید لباس روحانی به تن کند ولی، همه این ها را بر دروازه تمدن غرب، قربانی کرده ، و با یک کراوات آن را تعویض نموده است.

     فرهنگ پزشکان هم مانند بقیه فرهنگی های ما، دچار یک پارادایم است ! یک مجری باید مواظب باشد: بجای رایانه، کامپیوتر نگوید ولی نویسنده و: بازیگر از این امر مستثنی  هستند! سخنران و گوینده و دوبلر همه آزاد هستند، تبلیغات چی ها، تولید کنندگان همه، میتوانند به راحتی از اسما خارجی استفاده کنند! و فرهنگستان زبان فارسی هم کار خود را می کند!

   خودرو تولید داخل را  پژو پرشیا!نام گذاری می کنند این اشکالی ندارد، کلمات نامفهومی چون: چیتوز و غیره روزانه دهها بار، از تمام شبکه ها پخش شود! ولی چون طرف پول می دهد اشکال ندارد.

فرهنگستانی ها هم که حتی خودشان، به کار خودشان اعتقاد ندارند، هر روز کلماتی را می آفریند که: از مشابه خارجی هم خارجی تر است.

مردم خیلی زود کلمات را پیدا می کنند و: معادل سازی می کنند ولی رسانه ها و متخصصان، کسر شان خود می دانند،این کلمات را به کار ببرند:

خیلی زود مردم موبایل را، به گوشی دستی ترجمه کردند ولی، فرهنگستان می گوید: الا و بالله بگویید تلفن همراه! مردم می گویند برایم تک بزنن(تک زنگ بزن) متخصصان ما می گویند: برایم میس اس کن !مردم می گویند نشانی را برایم بفرست. و تحصیلکرده های می گویند: آدرس را برایم مسیج کن !

نه تنها پزشکان و مهندسان این طور هستند، بلکه هنرمندان و کلیه تحصیلکرده ها اینطورند. فقط فعل ها را فارسی می گویند. آن هم اگر بتوانند انگلیسی می گویند، حتی غلیظ تر از خود انگلیسی ها.

آیا این خود باختگی کی باید علاج شود؟ رسانه های ما وقتی خود باخته باشند، از مردم ویا تحصیلکرده ها چه انتظاری می رود.اینهمه هجوم و اینهمه خود باختگی، فقط یک دلیل دارد: آن هم جایگزینی سیستم آموزشی غربی به جای نظام آموزشی بومی می باشد. سیستمی ترجمه سالار که: حتی یک واو را جا نمی اندازد.

    فرهنگ بومی ما در صورتی حفظ می شود که: سیستم آموزشی ما درست شود. تاریخ ایران تا همین چند سال پیش، نظام آموزشی خودش را داشت. نظامیه بغداد و دیگر دانشگاه ها و مدارس، مخصوصا سیستم فراگیر حوزه و آموزش دینی و جود داشت. با آمدن مدرسه فرانسوی و آمریکایی، در ایران، این سیستم مورد تحقیر قرار گرفت.

کم کم کار به جایی رسید که: حتی حوزه علمیه در قم و نجف هم روش خود را تغییر داد! و از روش حوزه و مباحثه، به روش مونولوگ و کلاسیک رسید. حتی در کنفرانس پزشکی امروز، در سالن همایش های رازی هم مشخص بود:

هرچه پانل ها سعی داشتند، مباحثه صورت گیرد و: اعضا و شنوندگان که همگی از متخصصان درجه یک،و بالاتر از دکترا بودند موفق نمی شدند! و نهایتا با همان مونولوگ و: روش تک صدایی کنار آمدند.

 در حوزه هم ،کار به جایی رسید که حوزه و علمای تراز اول، از سوی شاگردان جوان خود مورد نقد قرار گرفتند، و کم کم منزوی شدند و: نظام آموزشی غربی تسلط خود را تمام و کامل کرد.

دلسوزان این ملت وقتی چاره ای نیافتند، به فکر فرار به جلو افتادند! آن ها مدارس اسلامی تاسیس کردند. یعنی نظام آموزش مدرسه (کلاسیک ) را پذیرفتند، ولی سعی داشتند بر محتوای آن تاثیر بگذارند.نهایت تلاش آن ها شد: مدرسه های اسلامیه ،علوی و رفاه.

متاسفانه بعد از انقلاب اسلامی، به خیال اینکه همه چیز درست شده، از ادامه این کار باز ماندند.حتی شاگردان مدارس علوی و رفاه، برای عقب نماندن از این قافله، همگی  جهت ادامه تحصیل، روانه انگلیس و آمریکا شدند. و این خطر ایزوله فرهنگی را بالا برد. زیرا کسانی که امید می رفت روش آموزش اسلامی را احیا کنند، خودشان تبدیل شدند به مروجان و مبلغان آموزش غربی، و مدتها به نام انجمن حجتیه، انقلاب اسلامی را درگیر خود کردند.

    اکنون درد بی دردی همین طبقه است که: هر روز بیش از روز پیش فرهنگ غربی را رواج می دهد. می گویند چو دزدی با چراغ آید، گزیده تر برد کالا. متخصصان مذهبی ما، برای عقب نماندن از قافله تمدن، همه کاربرد های غربی را، یک شبه سر بریدند تا حلال شود! یا مثل قند در چای فرو بردند تا پاک شود.


Doktorlar israf İbni Sina'nın çabaları !

Tıp Kongresi , tüm semboller İngilizce kitapları ve kağıtları , ancak tıbbi jargon dolu İngiliz! Farsça güzel sözler uygulayarak Doktorlar , onun küçümseme ve alçaltıcı düşünün. Onlar yıllardırAvicenna çalıştıvücut,adını tercih : İngilizce dil ve kendileri ve ülke çekimser :dil ve sahte pişirme satış tarihinin

Avrupa akşam yemeği için bir kadınınaktörler, ! Başörtüsü özledim ve yinesanatçı , amaözühain çünkü onuru ve kültür düşüktür . Ancak bilim adamları beklenenden daha düşüktür . Bizim sanatçı bunun hiçbir desen veya geçmiş , bizim doktorlar böyle konuşmak alamaz iddia eğer .

    Eğer bizim sanatçılar ve sanat tanımlar için sanat bilmek kendinizi taahhüt eğer . Ama doktor yemin eder. Onların profesörlerin onun tarzıBatı Kapısı , kurban ile ilgili büro elbise ama bunların hepsi giyiyor olacak , ve bir kravat ile yerini almıştır.

     Bizim tıbbi kültür , diğer kültürleri gibi , bir paradigma uğramıştır ! Bir ana dikkatli olmak gerekir: yerine bilgisayar ,bilgisayar söylemek gerekir , amayazar :dökme , bu muaf tutulur ! Dvblr konuşmacı ve sunum ve tüm ücretsiz , şovmen , tüm üreticileri , kolay yabancı adları kullanabilirsiniz ! Fars Dili ve çalışmalarınınAkademisi !

   Üretim araçPeugeot Pers içinde ! Bunlar kitosan ve ileri zamanlarda bir günde onlarca , tüm kanallardan yayınlanacak tamam gibi muğlak kelimeler adında ! Ama para beri iyi olacak .

Akademileri yanı sıra kendilerini , gündelik sözcükleri oluşturur , kendilerini iman :aynıdış dışındadır.

Eşdeğerdir , ancakmedya ve uzmanlar , bunların çekiştirme biliyorum , onlar bu kelimeleri kullandı :insanlar yakında sözler ve keşfetmek :

Mobil insanlar çok hızlı bir şekilde , ama onlaryakışıklı çevirmek ,Akademi Ella diyor ve Billah cep telefonu söyle! İnsanlar bana bir vuruş (tek çağrı ) , bizim uzmanlar söylüyor , Bayan S. ben insanlar banaadresini göndermek diyelim söylüyorlar . Ve bilim adamları benim içinadres bana mesaj söylüyorlar!

Bu sadece doktorlar ve mühendisler değil , ama tümsanatçılar bu yüzden eğitimli . SadeceFarsça fiil söylüyorlar . İngilizce olarak bunu söyleyebilirim eğer onun İngilizce dışında , hatta kalın .

Ne zaman onların kaybı tedavi edilmelidir? Kaybettiğimiz zaman medya , insanların eğitimli veya ne beklemek Ancak onun işgali ve pek çok kaybı , sadece tek bir neden bulunmamaktadır : . Yerineyerel eğitim sistemi yerineBatı eğitim sistemi . Onu bile uymuyor S. çeviri sistemi.

    Bizim eğitim sisteminin çözülebilecek yerli kültürünü korumak için ise . İranlı geçmişi birkaç yıl öncesine kadar , kendi eğitim sistemi vardı . Bağdat ve diğer üniversiteler ve özellikle din eğitimialanında okullarında Nizamiye ve orada yaygın bir sistem oldu. İran'da Fransız ve Amerikan okulları ile , bu sistem tarafından aşağılanmış oldu .

Az iş vardı Nerede : Kum ve Necef bileİslami seminer yaklaşımını değiştirdi ! Vealan ve yöntemleri, teknikleri ve klasik monolog tartışma çıktı . Fakültekonferans salonunda hatta tıbbi konferans bugün de belliydi :

Panel çalıştı vetartışma olmalıdır :seyirci üyeleri , şık vedoktora yukarıdaki tümuzmanlar başarılı değildi! Nihayetmonolog ve yöntemler monolog birlikte geldi .

 Havza alimler işçi sınıfı vardı nerede diğer alanlarda ,öğrenciler , gençler için eleştirilen ve yavaş yavaş izole edilmiştir :eğitim sistemi veBatı'nın kendi egemenliklerine tamamlamak .

Bir çözüm şefkatli millet bulunduğunda ,fikir çekmeye başladı ! İslami okullar kuruldu . Okul eğitim sistemi ( klasik ) kabul , amaiçeriğini etkilemeye çalışıyorlardı Nihayet, denendi : . Eslamiyya Okulu , Alavi ve refah .

Ne yazık ki ,İslam devriminden sonra , her şeyin doğru olduğunukavramı ,daha o . Açık kaldı Hatta okul çocukları Alavi vekaravanınarka için refah , tüm çalışma için , İngiltere ve Amerika'ya gönderildi . Ve kültürel izolasyonriskini artırır . İslam öğrenme yöntemlerini yeniden canlandırmak için umut edenler için, onlar sürece onların katılımı Hojatieh devrim gibi , destekleyiciler ve batı eğitim destekçiler oldu .

    Bu hakim olacak Batı kültürünün öncekigünden daha analjezik ağrıaynı sınıf her gün. Cho hırsızlık ışık, daha selektif ürün yelpazesi olduğunu söylüyorlar . Bizim din alimleri , Nmandn batı medeniyeti geri , batı , okunaklı olması için bir kesimbaşı gibi tüm uygulamalar , ! Çay şeker gibi veya temizlenmesi için aşağı alınır .

 

تاریخ ارسال: 1393/02/30 ساعت 22:35 | نویسنده: سید احمد حسینی ماهینی | چاپ مطلب 0 نظر

حمص مرز شرقی: انقلاب اسلامی

فرق بین جمهوری اسلامی ، حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی، تا کنون زیاد تبیین شده و سخنرانی هایی هم بوده ولی، در اینجا ما یک فرق مکانیکی یا علمی، بیان می کنیم که کاربردی تر است. انقلاب اسلامی جریانی است که از سال های 1340آغاز شده و: رهبری آن به زعامت حضرت آیه الله خمینی ره بوده . تئوری های آن هم توسط این رهبر عزیز بیان گردیده است.

جمهوری اسلامی از دو کلمه: جمهور واسلام تشکیل شده و: در واقع جمهوریت ظرفی است که: مظروف یا محتوای آن اسلام است. بنابر این اگر رای مردم با اسلام همسو شد، جمهوری اسلامی تحقق می یابد لذا در یک کشور مسیحی یا بودایی، نمی توان جمهوری اسلامی داشت.

اما حکومت اسلامی، نیاز به تایید مردم ندارد. براساس اصول اسلامی اداره می شود و: مردم باید تابع محض قانون اسلام باشند.

مثلا در طول تاریخ اسلام، حکومت اسلامی وجود داشته، ولی جمهوری اسلامی فقط در دوران ما شکل گرفته. چرا که پیامبران و امامان به: نظرات مردم در تشریع کاری نداشتند. یعنی احکام مورد نیاز، از سوی خدا نازل می شده و: پیامبران فقط مامور ابلاغ آن بودند و: کلمه اسلام به معنی تسلیم است و: از زمان پیامبری حضرت ابراهیم ع باب شده. چنانکه قران می فرماید: ابراهیم ع شما را مسلمان نامگذاری کرد.(هو سماکم المسلمین من قبل)

   بنا بر این انقلاب اسلامی در مسیر رشد خود، اگر حمایت مردمی را جلب کرد، جمهوری اسلامی را تشکیل می دهد. ولی اگر در محدوده جغرافیایی معینی نتوانست: بیش از 50درصد را برحسب قوانین جمهوریت،با خود همراه کند ناچار، احکام خود را فقط در بین مومنین اجرا می کند. یعنی مرزهای جغرافیایی، تبدیل به مرزهای عقیدتی می شود و: وطن بجای مرز معین زمینی ، خود اسلام تعریف می شود : الاسلام وطن المسلم.

  رهبر حکومت اسلامی هم، انبیا الهی و ائمه هستند. آن ها حکم را اجرا می کنند چه بر: یک نفر و چه یک جمعیت .فرقی برای آن ها ندارد: حضرت علی ع می فرماید: برای اجرای حق، از کمبود هواداران آن نترسید:(لا تستوحش فی طریق الهدی لقله اهله) در قران کریم یک نفر مثل حضرت ابراهیم ع، خود یک امت است: (کان ابراهیم امتا قانتا لله) حضرت ابراهیم خودش یک امت بود، زیرا مطیع امر خدا بود.

البته اتوپیای اسلامی این گونه است که: روزی خواهد رسید که در کل جهان، بیش از 50درصد مردم، رای به اسلام خواهند داد و: حکومت واحد جهانی تشکیل خواهد شد.اما با اینکه حکومت اسلامی است، ولی حقوق اقلیت زیر 49درصد، محفوظ باقی خواهد ماند و آن ها، طبق رسومات خود عمل خواهند نمود.

    اکنون دو ایده در مورد صدور انقلاب اسلامی، یا تشکیل حکومت جهانی اسلامی وجود دارد: برخی بر اساس دموکراسی غربی یا :همان جمهوریت بررسی می کنند و: برخی بر اساس حکومت اسلامی .افرادی مثل داعش یا القاعده، سعی دارند حکومت اسلامی را تبلیغ کنن.د ولی ایران و انقلاب اسلامی ایران،  به دنبال جمهوری اسلامی است.

  یعنی از نظر ایران، موقعی که در هریک از مرزهای تعیین شده فعلی، بیش از 50درصد مردم، به اسلام رای بدهند، آنجا جمهوری اسلامی تاسیس می شود. ولی آن ها می گویند: به زور باید حکومت اسلامی تشکیل داد! و بدون نظر مردم، احکام اسلامی آن هم، از نوع تکفیری را اجرا کرد. مبارزه این دو تفکر در عراق ، سوریه و لبنان نشان داد که: پیروز میدان نظریه جمهوری اسلامی است. و لذا اکنون حمص، در واقع مرز غربی جمهوری اسلامی تعیین شد. که راه را بر حکومت تکفیری ها و حامیان آن بست.

همانطور که در دوران 8سال دفاع مقدس، اخبار پیروزی قدم به قدم رزمندگان اسلام، از صدا و سیما پخش می شد، اخبار حمص و زینبیه و درعا هم، محله به محله از سوی مردم ایران، پیگیری می شد.

   از آنجا که رشد انقلاب اسلامی و:توسعه جمهوری اسلامی سیستماتیک است، پیروزی در جبهه غربی ایران، پیروزی در جبهه های شرقی را هم به دنبال داشت. انتخابات در افغانستان، یک نه بزرگ بود بر طالبان. زیرا طالبان هم در شرق ایران، همان ماموریت تکفیری ها در غرب را، برعهده داشتند.

    حضور شخصیت های مهم پاکستان و عراق در ایران، و ابلاغ نارضایتی های ایران در خصوص: حضور منافقین در عراق و پاکستان  و: قول همکاری دوجانبه مسئولان، نشان داد که زمینه برای همه گروه های همفکر طالبان و القاعده، از بین رفته و آنان دیگر حتی در دامن آمریکا و اسرائیل هم، نمی توانند به توطئه های خود ادامه دهند.

لذا کمر بند امنیتی ایران از پشت مرزهای ایران، به پشت مرزهای همسایگان گسترش پیدا کرد و: مرزهای جدید امنیتی قابل گسترش بیشتری شد. البته اکنون القاعده و تکفیری ها، به جزایر کریمه و یا اکراین اعزام شده اند تا: انرژی آن ها هدر نرود ولی، مکانیزم حرکت مردمی می گوید که :این نیروها اگر به وطن خودشان برگردند، مانند بمب ساعتی همه زندگی حاکمان خود را در هم می پیچند.

    علت آن هم بسیار روشن است: تکفیری های عربستانی به عشق:  پیاده کردن اسلام به عراق و افغانستان می رفتند. آمادگی هر گونه فداکاری آنان، برای کسب بهشت بوده است. حالا وقتی برگردند و ببینند :همه این ها دروغ بوده و:برای ریشخند کردن آن ها بوده؟؟ ویا ببینند حاکمان عربستان، خودشان فاسد ترین افراد روی زمین هستند، آیا ساکت خواهند نشست؟


Homs , İslam devriminindoğu sınırı

İslam Cumhuriyeti ,İslam devleti veİslam Devrimi arasındakifark , çok fazla açıklama ve anlatım vardı , ama biz burada daha pratik olduğunu şart , mekanik ya da bilimsel bir ayrım var . 1340 yılında başlayan İslami hareket : Ayetullah Humeyni ve onun liderlikliderlik. Sevgili Lideri tarafından ifade edilmiştir Teorileri.

İki kelimeden IRI : Cumhurbaşkanı İslam ve konteynerCumhuriyeti kuruldu şunlardır : İslam'ın konteynerle veya içerik . İnsanların İslam doğrultusunda oy ise Hıristiyan veya Budist , İslam Cumhuriyeti bulunamadı öylesine ,İslam Cumhuriyeti bir ülkede yapılacaktır .

Ama İslami kural ,halkın onayı gerekmez . İslami ilkelere göre çalışacak ve insanlar kısa sürede İslam hukukuna tabi olmalıdır .

Örneğin, tarih boyunca , İslam , orada İslam devleti , ancakİslam Cumhuriyeti sadece bizim zamanımızda kuruldu . Peygamber ve İmamlar : Onların görüşlerini mevzuat işe yaramadı . Tanrı vePeygamberortaya irade tarafından gereklihükümler , sadece subaylar İslam kelimesi teslim anlamına gelir ve Hz İbrahim'inzaman , barış moda olması haberdar edildi . Kuran diyor : . İbrahim Ali Müslümanların seçti ( )

   Yani onun büyümesırasındadevrim , popüler desteği , formlarınİslam Cumhuriyeti çekti . Amakaçınılmaz birlikte belli bir coğrafi bölgede değilCumhuriyeti'ninkanunlarına göre fazla yüzde 50 , olarak , inananlar arasında onun törenleri sadece çalışır . Coğrafi sınırları , dini sınırları değiştirilebilir : ev yerine belirli kara sınırında , İslamiyet İslam Müslüman ülke tarafından tanımlanır.

  İslam devletininlideri , ilahi peygamberler ve imamlar vardır . Bunlar zamanlakural çalışıyor: . Bir kişi veya bir nüfusa Fark yapar bu : İmam Ali diyor ki : ( a ) Hz İbrahim gibi bir kişi , barışKur'an-ı Kerim üzerine olsun : destekçileriuygulanması için eksikliği korkusu kendisi bir millet : Allah'ın itaatli idi çünkü (a ) İbrahim kendisi bir ulus oldu.

, İslam vedünyaHükümetineoyların yüzde 50'den fazlasınıtüm dünyada bir gün kurulacak olan türlerinütopya . , Ama İslami kural ile , ancak azınlık hakları yüzde 49 , Telif kalıntıları altında ve onlar , onların geleneklerine uygun hareket olacaktır .

    Fikir şimdi İslam veya Müslüman hükümeti sorunu hakkında oluşturulmuş , bazı Batılı demokrasiye dayalı , ya da :cumhuriyet incelenecek ve Dash veya El Kaide ,İslami rejimi gibi İslam egemenliği altında bazı kişiler deneyin propaganda'll . . D. Ama İran ve İranİslam Devrimi ,İslam Cumhuriyeti çalışmıştır .

  Nüfusun yüzde 50'den fazla ,Müslüman oyu ile belirlenensınırlar herakım,İslam Cumhuriyeti kuruldu İran , bu . Amaİslam devleti güç tarafından kurulan demek ! Ve kamuoyu , İslam da yürütmek için aforoztürüdür. Irak'ta mücadeledüşünce , Suriye ve LübnanIRI teorisini kazanmak olduğunu göstermiştir . Ve böylece şimdi Humus ,İslam Cumhuriyeti'ninbatı sınır kurulmuştur . Yolhükümeti ve onun destekçileri olanları kapattı .

Sekiz yıllık savaş sırasında , zafer İslamcı militanlarınhaberler adım olarak ,TV , haber yayını ve Zeinabieh Humus ve Dera, mahallemahalle halkı , izledi olacaktır .

   İranİslam Cumhuriyetiİslami devrimi büyüme ve gelişme, Batı Cephesi sistematik zafer vardır bu yana, takip edildi ,Doğu Cephesi'ni kazandı . Afganistan'da Seçimler ,Taliban oldukça büyüktü . Batı'damisyonu aforoz Taliban'ın Doğu sorumludur.

    İran'da önemli isimlerinden varlığı , Pakistan , Irak ve İran'ın hoşnutsuzluk Irak ve Pakistan'da mko varlığı ve karşılıklı işbirliğivaadi tebliğ edildi , yetkililer belirtilen böyle düşünen Taliban ve El Kaide ve onlardiğer kayboldu tüm gruplar için hattaetek ABD ve İsrail onların araziler yürütmek olamaz .

Bu nedenle, İran'ın güvenlik kuşağınınsınırlarından ,komşu sınırları ve sınırları genişletilerek daha yeni bir güvenlik genişletilmiştir. Ama şimdi , El - Kaide ve Takfir ,Kırım ve Ukraynaadalara gönderildi :enerji boşa değildir , ancak, insanlarıniçinde tüm yöneticileri bu tür yaşam süresi bomba gibi , kendi vatanlarına dönmek için zorlar kaydırma mekanizması diyor Tornado .

    Bunun nedeni açıktır : Aşk Suudi aforoz : İslam'ı Yürüyüş Irak ve Afganistan'a gitti . Onlar için her türlü fedakarlığı yapmaya hazır , cennete elde etmektir . Gidip görünce şimdi : Tüm bu yanlış ve bunlarınövgü için vardı ? Veya Suudi Arabistanyöneticilerini görmek , onlar , sessiz dünyanın en yozlaşmış insanlar oturacağım edilir ?

 

تاریخ ارسال: 1393/02/29 ساعت 19:19 | نویسنده: سید احمد حسینی ماهینی | چاپ مطلب 0 نظر

حفاظت محیط زیست اسلامی !؟؟


مهربان بودن با طبیعت بدون مقدمه، یک دروغ بیش نیست.مقدمه آن هم مهربان بودن با انسان است. یعنی اگر امر دایر باشد بر: بقای طبیعت یا بقای انسان، شکی نیست که بقای انسان اولویت دارد. مگر اینکه بقای انسانی، برای خود انسان ها مضر باشد. در دستورات الهی و یا در ایات قران، یکی از مهمترین هدایای خدا به انسان، لقب اشرف مخلوقات دادن است .

   این صفت عالی نشان از: مقام عالی انسانیت دارد که: خدا می فرماید ای بشر ما تمام زمین و اسمان را، در تسخیر تو گذاشتیم . یعنی یک مقدمه کامل این است که: همه چیز آماده و مهیا باشد. همانطور که اشاره شده: زمین گهواره انسان است.برخی ایه( الم نجعل الارض مهادا) را به :گردش زمین نسبت می دهند و می گویند: معلوم می شود قران گفته زمین می چرخد.

  بله، برخلاف القائات غربی ها، چرخ فلک یا گنبد گردون یا همین گهواره بودن زمین را، اسلام از هزار سال پیش گفته و:تعجبی هم ندارد که خدا بداند : زمین می گردد.چون خودش آن را خلق کرده! گرچه  مسلمان ها گهواره را،در حال حرکت درست کردند، ولی غربی ها تخت بچه درست کردند!زیرا معتقد بودند زمین ثابت است! ومتاسفانه اکنون تخت بچه جای گهواره را گرفته است.

 اما برخی دیگر از فلاسفه  و مفسرین گفته اند: مهد یا گهواره فقط حرکت نمی کند، بلکه هرچه را کودک لازم دارد، در خود جمع کرده. مادر نه فقط با دست گهواره را حرکت می دهد، بلکه لباس کودک نازنینش را در آن می پوشاند، زیر انداز و روانداز ش را درست می کند.کودک را در آن شیر می دهد و: بر بالین او آواز می خواند. و آیا خدا بر بندگانش از یک مادر، مهربان تر نیست؟

پس زمین و هر انچه در آن است، برای بشر خلق شده. حالا اگر کسی مانع استفاده بشر از: این همه نعمت های الهی شود یک مانع الخیر است. خدا سیستم را طوری طراحی کرده که: اگر بشر درست استفاده کند، نه تنها زیانی به طبیعت نمی رسد، بلکه آن را بارور تر هم می کند.

   مثلا در اسلام گوشت سگ برای: خوردن انسان حرام است، ولی گوشت گوسفند بهترین غذای او است.ولی بشر به افراط و تفریط افتاده! گاهی گوشت سگ  و خوک، حتی خرچنگ ، سوسک و مار را برای خود حلال می داند و: گاهی حتی برای سر بریدن یک گوسفند، حساسیت به خرج می دهد! یعنی حیوانات اهلی را برای: کشتن جایز نمی داند ولی حیوانات حرام گوشت را، برای خوردن جایز می شمرد.

   در حالیکه در چرخه غذایی، حیوانات حلال گوشت سریعا جایگزین می شوند.مثلا شما ببینید سگ ها، سالی دوبار و هر بار هفت توله به دنیا می آورند. یعنی بایستی رشد آنان تصاعدی: به توان هفت باشد، در حالیکه چنین نیست! و برعکس گوسفندان سالی یک شکم، و هربار هم یک بره به دنیا می اورند، ولی تعداد شان از سگ ها بیشتر است.

    بنا بر این اگر بر اساس دستور: همان کس که این دنیا و زمین و آسمان را ساخته، عمل کنیم چرخه معیوب نخواهیم داشت. اما اگر از خودمان قانون در آوردیم، می بینیم که همه اکو سیستم را به هم می زنیم.حتی لایه اوزون را هم سوراخ می کنیم.

حفاظت از محیط زیست هم، باید اسلامی شود یعنی اینکه: باید همه موارد شرعی و قانونی انجام شود تا: به توسعه پایدار جهانی برسیم. اگر دستور اسلام بر پایه: کاشت نهال است، به آن عمل شود و اگر ، دستور برای کار های نجاری و: استفاده از چوب است آن هم عمل شود. مهمترین اصل در استفاده هم این است که: افراط و تفریط نشود. یعنی عده ای نگویند فقط: گیاهخواری کنیم و عده ای هم بگویند: فقط گوشتخوار باشیم!

     مثلا پیامبر فرموده که: استفاده از گوشت به مقدار زیاد، انسان را قسی القلب می کند، یا به قول امروزی ها چربی خون را بالا می برد. ولی از آن طرف هم فرموده که: هر کسی در هفته یکبار حداقل گوشت مصرف کند. ذبح قربانی، در همه مراسم، و پخش آن بین مردم توصیه شده تا: مردم با گوشت تازه و گرم غریبه نباشند. و مستحب است کسی که قربانی می کند، خودش هم از گوشت قربانی بخورد.

   در تاریخ هم می بینیم که: برخی پیامبران چوپان بودند یا: برخی نجار و لباس دوز و.. این ها نشان استفاده صحیح از: طبیعت است و تا امروز طبیعت را، برای ما حفظ کرده بود. بدبختی بشر از موقعی شروع شد که: غرب ادعای خدایی کرد و: خدایی غیر از سرمایه داری را قبول نکرد.

آنوقت این سرمایه داری، قانون های جدیدی گذاشت و: اکوسیستم جهان را به هم زد. برخی جنگل ها را بیابان کرد و: برخی مراتع را ساختمان. شاید استان یزد، یکی از سر سبزترین استان های ایران، در گذشته بوده و حتی در سفرنامه مارکوپولو، به جنگلی بودن آن اشاره شده! اما در دوران جنگ های اول و دوم، بقدری از این جنگل ها بهره برداری کردند تا :بطور کلی به بیابان تبدیل شد.

اکنون نیز شمال ایران، مخصوصا حد فاصل گنبد و گرگان، همین وضعیت را پیدا کرده و: اگر سرمایه داران نخواهند کمک کنند، شمال ایران هم به بیابان تبدیل شده و: ماسه های آن تبدیل به ریز گردها خواهند شد. 

Çevrenin korunması ?

Zarif bir adam ile bir yalan . Tanıtım fazla nazik doğa hazırlıksız , olmak . Buhayatta kalma ya da insan doğasınınhayatta kalma , hiç şüphe yok ki insan hayatta bir öncelik olduğu tespit edilirse . Insan hayatta sürece , insanlar için zararlı olması . Insanailahi emir veyaKur'an , Allah'ınhediyelerinden biri , bubaşlık yaratıklar olduğunu.

   İnsanlığın Bu üstün göstermek yüce : Allah hepimizinyeryüzünde insan olduğunu söylüyor , ve fethetmek için kalacaksın . Bu mükemmel bir giriştir : Herşey hazır ve hazırlanmış. Belirtildiği gibi : . Dünya'ya Bazı ayetler ( ya da) insanlığınbeşiği : Toprak niteliği veKuran toprak bilinmektedir söylüyorlar .

  Evet , İslam, bin yıl önce Batı entrikaları , atlıkarınca veya cennetkubbe sallanan ya da bu dünyada farklı ve şöyle dedi : Beklendiği gibi , Allah bilir :arazidir o yarattı çünkü. ! Onlartoprak sabittir inanıyorum çünkü rağmen Müslümanlar beşiği , doğru hareket , ancak Batılılar beşik , haklıydı ! Ne yazık ki , şimdibeşik beşik olduğunu.

 Ancak bazı filozoflar ve yorumcuların beşik veya beşik sadece hareket etmiyor , dedi , amaçocuktoplam gerektirir ne olursa olsun . . Annem sadecebeşik hareket eder, fakatsağ aşağı bu tasarruf vetasarruf kapsayan güzel giysi olduçocuğameme verir : Klinik diye söylüyor . Ve Tanrı , bir anneninkulları , artık merhametli ?

Toprak ve içindeki her şeyi , insanlık oluşturuldu. Birisi insan kullanımını engeller Şimdi : bütün bu ilahi nimet Khair bir engeldir . Tanrı tek bir deyim doğa değil , bir insan hakkı kullanan bir sistem tasarlanmış , aynı zamanda daha verimli hale gelmiştir.

   İslam'da , örneğin , insanları yemek köpek eti yasak , ama kuzu onun içinen iyi besindir . , Ama düşmüş adam aşırı gidiyor ! Bazenköpek eti ve domuz eti , hatta yengeçler , böcekler ve yılanlar araç bilmek ve hatta bazen geçirmek için bir koyun , duyarlılık başını kesmek için ! Hayvancılık için : Hayvanlarınöldürülmesi , ama yemek yasaket caiz gördüğü izin vermez .

   Besin döngüsü , helal hayvanlar hızlı . Örnek yerini sırasında , iki kez bir yılköpekler görebilirsiniz ve her zaman yedi yavru doğurur . Yani, bunlar katlanarak büyür : Yedi olabilir , o kadar değil ise ! Vekarın koyun bir yıl ve her zaman farklı bir kuzu doğurur , ama bunların sayısı köpekler daha var .

    Böylece,göğü ve yeri vedünyayı yapılmışaynı kişiye göre , bir kısır döngü olacaktır çalışır . Kendimizi kural Ama eğer biz tümekosistem sallamak için görebilirsiniz . ,Ozon tabakasındaki delik bileyok.

Çevre koruma dasipariş olmalıdır küresel sürdürülebilir kalkınmanın sağlanabilmesi için tüm durumlarda ve yasal yapılmalıdır . Ekimi , uygulama ve yapılacak emretti ise ahşap ve kullanımıaynı hareket yapılır : İslam dayalı ise . En önemli prensip aşırı gitmiyor kullanılır . Sadecenakarat bazıları : Biz vejetaryen ve hatta biz sadece et söylüyorlar !

     Örneğin,Peygamber şöyle dedi : eti yüksek miktarda , kalpsiz adam , ya da bugünün alıntınınkullanımı, kan yağ yükseltir . Bu aynı zamanda herkes en az haftada bir kez et yemek gerektiğini söyledi . Slay kurban , tüm etkinliklerde veinsanlar arasında dağıtmak taze et , sıcak ve yabancılarla olan insanlar için tavsiye . Ödünçkurban eti yemek için kendini feda etmiş kişidir .

   Geçmiş bazı peygamberlerin Bu bugünün çevredoğasını gösterir çobanlar veya vb bazı marangozlar ve giyim , uygun doz , olduğunu görebilirsiniz , biz koruyacaktır . İnsan sefaletbaşlar : Batı kabul etmedi Tanrı ve kapitalizmintanrısı olduğunu iddia etti.

Sonra kapitalizm ,yeni yasa yaptı:küresel ekosistem bozulur . Çöller vebazı binaların Bazı ormanlar arasında değişmektedir . Belki Yazd eyaletinde ,geçmişte İran'ınyeşil illerinden biri , ve hatta Marco Polo'nun seyahatname , orman olarak anılacaktır ! Ama ilk ve ikinci , bu yüzden bu ormanlar için istismar edildi sırasında : genel olarak çölleşme .

Değil kapitalistler yardımcı olmadığını Şu anda , özelliklekubbe ve İran arasındaki kuzey İran , böyle bir statüye sahip ve , kuzey İran çölleşme ve kum o küçücük polen dönüşecektir .

تاریخ ارسال: 1393/02/28 ساعت 20:25 | نویسنده: سید احمد حسینی ماهینی | چاپ مطلب 0 نظر

بازاریابی حلال، یا: بازاریابی اسلامی

بر خلاف کسانی که می گویند: علوم انسانی، اسلامی و غیر اسلامی ندارد باید گفت: هر نوع بازاریابی به هر قیمت و به هر روش، در اسلام پسندیده نیست. تبلیغات دروغ برای فروش بیشتر، اصلا مورد تایید نیست. لذا باید یک فرق اساسی بین: علوم انسانی اسلامی وغیر اسلامی دانست و: آن اینکه علوم غیر اسلامی، علومی سترون و: باری به هر جهت و با: هر وسیله و هر امکان است. ولی در اسلام این فعالیت ها حداقل بر دو:بخش حلال و حرام تقسیم می شود و: بعدا به 5 قسمت یعنی:  مکروه ، مباح و مستحب هم به آن اضافه می شود.

در هرم علوم انسانی، تبلیغات و بازاریابی در راس هرم قرار گرفته یعنی :تحقیقات جامعه شناختی و روانشناختی ، مالی و مدیریتی ، وغیره همه به دنبال افزایش فروش هستند و بازاریابی در نوک قله افزایش فروش قرار دارد.  و در اینجا اصل ماکیاولی که می گوید هدف وسیله را توجیه می کند، اصل مقدس و پذیرفته شده است. اصول ماکیاولی و کتاب شهریار او را در: دوران فوق لیسانس و دکترای این رشته ها تدریس می کنند.

بازاریابی که شیره جان تمام علوم جدید غربی است، بر اساس آن شعر شاعر ایرانی عمل می کند که :هزار سال پیش گفته: در دل دوست به هر حیله رهی باید کرد! طاعت از دست نیاید، گنهی باید کرد!

در بازاریابی همه هدف، از بین بردن رقیب و تصاحب سهم بازار اوست . و تاریخ غرب وحشی نشان میدهد که: این کلمه چه معنی وحشتناکی دارد و: کشتار چندین انسان برای آن، بی ارزش تر از قتل یک سوسک است.

تاریخ خونبار یکصد ساله نفت، این را بخوبی نشان می دهد. چه ر‍ژیم ها که سرنگون نشدند و: چه فاشیست هایی بر سرکار نیامدند تا: مبادا قسمت نفت برنت دریای شمال، از قیمت نفت خلیج فارس کمتر شود؟

هنوز که هنوز است، بورس نفت یکی از خطرناکترین بورس های بین المللی است. که نفوذ در آن امکان پذیر نیست. کارتل ها و تراست ها و :شرکت های چند ملیتی از: سرنگونی یک دولت تا کشتار وسیع: کار گران معادن نفتی، ابایی ندارند. دلار های نفتی همیشه بوی خون می داده، چه این دلار ها در دست عربستان بوده و: خرج کشتار مردم بحرین می شده و چه در دست انگلیس، که حتی به مردم خود در اسکاتلند و ایرلند، رحم نمی کند تا چه رسد به مردم و: شهروندان درجه دو و درجه سه در: افریقای سیاه و یا اسیای فقیر .

    بازاریابی برای اسلحه، کمتر از این جنایات نداشته که بیشتر هم بوده! برای باز کردن بازار مصرف جدید، اگر لازم بوده جنگهای ملیتی و قومیتی، حتی فامیلی و محلی به راه می انداختند و: بعد از آن بود که سیل خریدار اسلحه، سرازیر می شده است.

بازاریابی برای هروئین، دومین بازار سود آور دنیا، اصلا دیگر قابل دفاع نیست. به دام انداختن کودکان ، زنان وپیرمردان برای افزایش فروش و: کشف بازار جدید و تصاحب سهم بیشتری از بازار، از کثیف ترین کار هایی است که انجام می شود. و دیگر نباید از تاسف خود از دنیای وسیع:بازار یابی برای روسپی  ها و مشروبات الکلی و.. صحبتی کرد که ذهن آدمی مختل می شود.

  ممکن است که استادان بازاریابی، کراواتی بزنند و به عنوان افراد شاخص و متمدن! خود را بری از این جنایت ها اعلام دارند. در این صورت باید اعتراف کنند که: بازاریابی بر دو قسم است: بازاریابی متمدنانه و بازاریابی شرورانه. و این همان حرف اول ما می شود.

  اما ما این ها را پدر سوخته تر از قبلی ها میدانیم! چرا که با بستن کراوات و متمدن نشان دادن خود، خط فریبی بر عملکرد آن ها می کشند تا: کسی متوجه جنایات آنان نشود. آن ها جنگ بازاریابی را، صلح  بازاریابی معرفی می کنند. و با تئوریزه کردن اصول حرام بازاریابی، مانع از آن می شوند که: مردم به عمق فاجعه پی ببرند.

    ساده ترین حرف یک بازاریاب ، تحقیقات بازاریابی است. آن ها هدف این تحقیقات را: کشف نیاز های مردم و:تولید کالاهایی برای رفع این نیاز ها، معرفی می کند! اما هر بچه ای میداند که این ها دروغ می گویند. هیچگاه کالای مورد نیاز مردم را تولید نمی کنند، بلکه به دنبال کشف را ههایی هستند تا: مردم به جای کالاهای ضروری، کالای مصنوعی و جانشین آن ها مصرف کنند.

   آیا سیگار و آدامس یا کوکائین و توتون، از کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم است؟ پس چرا مردم اینهمه به آن وابسته شده اند؟ آیا جز خیانت تحقیق گران بازاریابی، چیز دیگری می تواند باشد؟

وقتی که تولید کننده سیگار می گوید: من یک دلار خرج تولید می کنم و نود و نه دلار، خرج تبلیغات و بازاریابی می کنم، شما چه می گویید؟

مردمی که لباس پوشیدن خود را، با بیشترین استفاده از پارچه، انجام می دادند آیا غیر از: تحقیقات بازاریابی، آن ها را قانع کرده که با کمترین حد پوشش کنار بیایند؟

   سینمای پر از خشونت و سکس ، کالای مورد نیاز مردم است؟ آیا اگر یک روز کسی این فیم ها را نبیند، از گرسنگی می میرد؟ آیا این روانشناسی و جامعه شناسی، همین بازار یاب ها نبوده که: کار را بجایی رسانده که: مردم اگر گرسنه بمانند، زیاد ناراحت نمی شوند، ولی اگر یک فیلم هالیوود را نبینند، برای شان خوش نمی گذرد؟ بیایید برای یکبار هم شده، نقاب از چهره پر فریب خود بردارید و: بگذارید مردم به درد خود برسند.  

Solvent pazarlama , ya da pazarlama

Diyenlere aksine : Beşeri , İslami ve İslami olmayan İslâm'da iyi , herhangi bir fiyata ve herhangi bir şekilde herhangi bir pazar değil söylemek gerek yoktur . İslami ve İslami olmayan beşeri biliyordu : Daha fazla satmak için yanlış reklam , bu arasında temel bir fark olduğu teyit etmediİslami olmayan Bilim , Bilim sterilize ve bu : herhangi bir yönde ve her türlü ve her ile yük mümkün demektir . Ama İslam'da , bu faaliyetlerin en az iki : helal ve haramı bölümlere ayrılmıştır ve daha sonra beş bölümden, yani için : , iğrenç izin ve önerilen buna eklenecek .

PiramitPiramit beşeri bilimler, reklam ve pazarlama vardı : vb sosyolojik ve psikolojik araştırma ve finansal yönetim , tümzirvede satış ve pazarlama artırmak için arıyoruz artar . İştesonaraçları meşrulaştırır diyorMakyavelist ilke , o kutsal ilke olarak kabul edilmektedir . Machiavelli ve onun prensi Kitabı : Öğretimalanında yüksek lisans ve doktora .

John sap Batı New pazarlama tümFars şair eylemler tarafındanşiir dayanmaktadır : bin yıl önce ,yol gibikalp kurnaz olması gerektiğini söyledi ! Tat günah olmayabilir olmalı !

Tüm hedef pazarlarda , rakiplerini ortadan kaldırmak ve pazar payını ele geçirmek . Ve Vahşi Batı tarihinin bu korkunç bir kelime olduğunu gösterir ve bir kaç kişiyi öldürmek demektir , ne bir böcek öldürmekten daha az önemlidir .

Yüz yıllık petrol kanlı geçmişi , bu açıkça göstermektedir . Ne rejim devrildi ve nefaşistler üzerinde çalışmaya başlamadı:Kuzey Denizi Brent ham petrolün bir parçası değil , petrolfiyatıBasra Körfezi altına düşer ?

Hala , bir stok yağen tehlikeli uluslararası döviz biridir . Nüfuz etmek mümkün değildir . Karteller ve tröstler ve : çokuluslu şirketler : Bir hükümet çapında imhadevrilmesi : petrol maden işçileri , korkmuyoruz .evre II ve yoksul Sahra-altı Afrika veya Asya'da sınıf III vatandaşları .

    Silahlar için Pazarlama , az suç başka yoktu ! Gerekirse , milliyet ve etnik çatışmalar , aile ve yerel yol ise , yeni pazarlar açmak ve Alıcı silah sular sonra bile attı gözyaşları .

Eroin için pazar ,dünyanın ikinci en karlı pazar savunulabilir artık . Yeni pazarların satış ve keşif artırmak veen kirli işleri yapılır ve piyasada daha fazla pay , ele geçirmek için çocukları, kadınları ve eski erkek Yakalama . Ve artık fahişeler ve alkol değerlendirilmesi içindünya çapında piyasa üzerinde pişman ve böyleceinsan aklının engelli olduğunu konuştu .

  Bu mümkün olduğunu bir pazarlama profesörü , medeni insanların kendi bağları gibi ! Suçları Barry söyleniyor . Bu durumda , biz itiraf etmeliyim kiiki Çeşitleripazarlama : uygar ve uğursuz pazarlama , pazarlama . . Bizaynı harfleri vardır.

  Ama hepimiz biliyoruz kibir önceki günden yananbaba ! Çünkü onların yakın bağları ve uygar göstermek , birini öldürmek için onların performansınaaldatma onların suçlarını bilmiyor . Pazarlama savaş, barış pazarlama tanıtılacak . Ve insanlarfelaketinbüyüklüğünü fark engellenir yasadışı pazarlama ilkeleri , kuramsallaştırmadan .

    Basit sözler , bir pazarlama araştırması pazarlama. Bu araştırmanınamacı : bu ihtiyaçlarını karşılamak içininsanlarınihtiyaçlarını ve malüretimini keşfetmek için sunar! Ama her çocuk bu insanlar yalan olduğunu bilir . Gerekli asla iyi insanlar üretmek değil , ama yapay yerine geçen tüketeninsanların yerine temel malların , mallarındurumunu keşfetmek için arıyoruz .

   Sigara ve tütün veya kokain ,ihtiyaç duyulan kamu mallarının çiğneme mu ? Peki neden bu kadar çok insan bu bağlıdır ? Piyasa fiyatınınihanet , başka bir şey olabilir ?

Sigara üreticisi dediğinde : Ben bir dolar doksan dokuz dolar Ben reklam ve pazarlama harcamak üreten ediyorum , sen ne diyorsun ?

, Tekstil maksimum kullanımı ile , kendilerini elbisepazar araştırma yapmadım insanlar , onu hissettim olduğu iledüşük kapsama anlaşma ?

   Sinema şiddet ve seks dolu , insanların iyi olması gerekiyordu ? Bir gün biri bu Şöhret korumak için yoksa , acından ölür ? Psikoloji ve sosyoloji , bu bulgu yerine aç , çok üzgün alamadım insanlara sahip çalışmıyorpazar değildi , ama sen var ya da bir Hollywood filmi biliyorsanız, onlar için de iyi gitmiyor mu ? , Kez , diyelim bir tam yüz maskesi ve onun hile almak : İnsanların acılarını ulaşmasını sağlayın .

تاریخ ارسال: 1393/02/27 ساعت 22:37 | نویسنده: سید احمد حسینی ماهینی | چاپ مطلب 0 نظر
( تعداد کل: 30 )
   1      2     3     4     5     6   >>
صفحات