1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

خطر نفوذ عربستان در بسیج

دلار های آل سعود مانند کیسه های زر معاویه، در خفا بر علیه خط امامت و ولایت به شدت در حال فعالیت است! و مهمترین آن هم کور کردن هرنوع افشاگری می باشد. یک تحلیلگر سیاسی که فکر می کرد در داخل: نیروهای بسیجی سخنرانی می کند، نقش عربستان را در ابجاد طالبان و القاعده و داعش کمرنگ خواند، و این گروهها را زائیده سرخوردگی اهل سنت اعلام کرد!  وی گفت در بیرون باید بگوییم که: آل سعود به داعش کمک می کند، ولی خودمان باید بدانیم که البغدادی هم، مثل امام خمینی، هم زندانی و تبعید شده و: هم دارای تز و دکترین است! بطوریکه توانسته بود در مدت کوتاهی، نیمی از عراق و سوریه را فتح کند و: تا نزدیک مرز ایران بیاید!

 واقعا جای تاسف دارد که اینگونه تحلیلگران، روی مغزهای بسیجیان کار می کنند. و باید دید که این تعداد چند نفر هستند، و از کجا هدایت می شوند. و با تمام توضیحاتی که داده می شود، هرگونه مداخله عربستان در جنگ های: وحشیانه مسلمان کشی را رد می کنند. همه میدانند که طالبان بمعنی طلبه و دانشجویان است، خواستگاه آنان هم مدارس دینی بود که: با پول سعودی تاسیس و حداقل، سه هزار واحد آن در پاکستان، منبع تولید نیرو برای این گروهک بوده است . این مدارس دینی در چچن و افغانستان و: جمهوری های تازه استقلال یافته هم بوده اند، که اغلب داعشی های امروز هم، از آن مدارس هستند. گروه القاعده که مستقیما به سرپرستی شاهزاده سعودی، بنام بن لادن اداره و تامین مالی می شد، و در حادثه یازده سپتامبر هم، 9نفر از 18نفر اصلی عربستانی بوده اند، و بقیه نیز تابع آنها بودند. ولی جلوی افشای آن گرفته شد.

  اینکه این تروریست ها، اغلب از پاکستان هستند، دلیل مشخصی دارد و آن اینکه آل سعود، به مردم خود اعتماد ندارد. زیرا اغلب آنها شیعه و در خفا، تابع اهل بیت هستند. و با جنایات آل سعود همخوانی ندارند. لذا آل سعود از نیروهای خارجی بهره می برد، حتی در کادر های دولتی و: خدماتی در داخل عربستان هم، بیشتر کار های آل سعود را پاکستانی ها انجام می دهند. بطوریکه زبان اردو دومین زبان کشورهای: حاشیه جنوبی خلیج فارس است. پاکستانی ها به دو دلیل عمده، خدمتگزاران بی چون و چرای آل سعود هستند: دلیل اول وجود فقر و جمعیت زیاد است، که با کوچکترین کمک مالی آل سعود، شیفته آنها می شوند و در شغل ها و: مناصب بالایی هم خدمت می کنند . دلیل دوم تازه استقلال بودن پاکستانی ها، از هند بود. یعنی ظاهرا به دلیل ترس از هندو ها، جایی امن تر از خانه خدا پیدا نکردند. و به خیال خود به دامن خادم الحرمین پناه برده اند. و اینهم به دلیل کم سوادی و: کم اطلاعی انان از اصول اسلامی است، که تفاوت های اسلام آمریکایی و: اسلام ناب محمدی را جدی نمی دانند.

ریشه اعمال داعش و طالبان و القاعده، همه بر سه استراتژی سرعت و وحشت و ثروت بنا شده، که آل سعود هم این سه خصلت را داشت، وقتی تازه به حکومت رسید، به سرعت مدینه را تخریب کرد و: به کربلا حمله برد و بارگاه امام حسین ع، و حضرت عباس را با خاک یکسان کرد، و به سوی نجف هم حمله کرد. اکنون هم می بینیم همه گروههای تروریستی، همین اهداف را دارند و: آرزوی آنها فقط تخریب حرم اهل بیت است. آنها از حکومت صفویه نیز بشدت ناراضی هستند. حتی حکومت فعلی ایران را با آن مقایسه می کنند! علت آن هم این است که در ابتدای حکومت صفویه، خاندان آل سعود که یهودی های ساکن تبریز بودند، از تبریز بیرون رانده شدند. گرچه آنها مسلمان شدند ولی فقط تعهد داشتند: ظواهر اسلام را حفظ کنند، تا عموم مردم از آنها بهانه ای نداشته باشند. لذا چه در حکومت طالبان در افغانستان و پاکستان، و چه حکومت القاعده در یمن و مصر ، یا داعش در عراق و سوریه، ایجاد وحشت از طریق کشتار سنتی! حفظ ظواهر در لباس و محاسن، دو اصل مهم است. در همه این حکومت ها، مردان نقش قاتل را دارند، و هرچه وحشیانه تر بکشند درجه بالاتری دارند، و زنان نقش لذت دادن به این قاتلان را بازی می کنند.  در همه این کار ها در حضور مردم، باید ظواهر را حفظ کنند.  این روحیه ممکن است در ایران هم موثر شود. یعنی افرادی باشند که فقط حفظ ظاهر می کنند، و در محل کار خود چه در بسیج یا نیروی انتظامی، سختگیری های بی مورد داشته باشند، و خودسر عمل کنند. که این امر باعث نارضایتی عمومی هم می شود. چنانچه می بینیم که رهبر طالبان که کشته شد، گذرنامه ایرانی داشت، و از سفر زیارتی هم برمی گشت!


خطر نفوذ عربستان در بسیجsel riski Suudi etkisi

Böyle İmamlık karşı gizlice altın dolar çanta ve Liderlik hızla faaliyeti olarak Waleed Al Suud,! Ve bunlardan en önemli herhangi bir açıklamaya kördür. İçeride sanan bir siyasi analist: Basij konuşuyor, Taliban ve El Kaide ve ISIS kesilmiş olarak adlandırılan küçük dosyalarda Suudi Arabistan rolü ve Sünni gruplar hayal kırıklığı nedeniyle olduğu söyleniyor! O dışarıda Suud Evi Isis yardımcı olacaktır söylemek zorundayım, ama el-Bağdâdî, Ayetullah Humeyni gibi, sürgün ve hapis ve tez ve doktrin hem de söylemek zorunda söyledi! Yani kısa sürede başardı, Irak ve Suriye yarısını fethetti ve: İran sınırına yakın gelmek için!

 Analistler, Basij beyinleri işe gerçekten talihsiz bir durumdur. Ve bu insanlar olduğunu görmek ve nereye yol. Tüm açıklamalar verilen ve savaşta herhangi Suudi müdahalesi: şiddet Müslümanlar intihar reddediyoruz. Pakistan'da para Arabistan ve en az üç bin adet organizasyon için bir güç kaynağı olmuştur: Herkes Taliban öğrencileri ve öğrenci, kendi kökenleri var dini okullar anlamına geldiğini bilir. Çeçenistan ve Afganistan'daki dini okullar: yeni bağımsız cumhuriyetler sık ​​sık, aynı zamanda bugünün ISIL, okullar vardı. Bin Ladin'in denilen prens yol açtı El Kaide, yönetim ve finans, ve Eylül onbir durumunda, orijinal 18 dokuz Suudiler vardı, ve diğerleri bunlara yardımcı oldu. Ama açıklamanın önünde oldu.

  çoğunlukla kesin Pakistan ve bu teröristler, Her ne kadar Suudiler, kendi halkına güvenmiyorum olmasıdır. çoğu Şii çünkü özel, Ehl-i Beyt vardır. Ve Al-Suud suçları ile tutarsız. Suudi Arabistan, Suudiler içinde hizmet ve Pakistanlılar daha fazla iş yapıyoruz: Suud Evi dış güçler, halkın ve hatta kutuya istifade etmektedir. ikinci büyük Urduca konuşan ülkeler olarak: İran Körfezi'nin güney kenarı. Pakistanlılar iki ana nedeni, Suud Meclisi kullarıyız tartışmasız şunlardır: Her iki hizmet yüksek mevkilere: Birinci sebep Suud küçük bağış ile, onları ve iş ve hayran, yoksulluk ve yüksek nüfus olduğunu. İkinci neden Hindistan'dan bu yeni bağımsız Pakistan vardır. Tanrı'nın evinden daha iyi bir yer bulamadık, Hindular korkusuyla görünüşte. Ve onların süslü etekler türbelerin hizmetçi sığınmıştı. Ve bu da, çünkü cehalet ve İslam ve Amerikan farklılıklar İslam hakkında kendi bilgi, düşük: İslam ciddiye bilmiyorum.

ISIL eylemleri ve Taliban ve El Kaide kökleri, bütün servet üç stratejileri hızla ve terör dayanmaktadır el-Suud, ulaştığı yeni hükümet hızla tahrip ve Medine Kerbela ve türbe saldırısı bu üç özelliği vardı İmam İmam Hüseyin ve İmam Abbas basık ve Necef saldırı. Şimdi hepimiz terörist gruplar, aynı hedefleri var: istedikleri türbe tutuklu imha. Onlar çok mutsuz Safevi kural vardır. İran'da bile mevcut hükümeti ile karşılaştırmak! nedeni Safevi yönetiminin başında, Tebriz'de yaşayan Yahudilerin o Suud Evi, Tebriz kovuldular olmasıdır. Müslüman, ama sadece bağlılık olmasına rağmen: İslam'ın görünümünü korumak için, kamu bunları bahane değildir. Peki geleneksel kesim yoluyla terör yayılıyor Afganistan ve Pakistan'daki Taliban rejimi, Yemen ve Mısır'da El-Kaide kural ya da Irak ve Suriye'de İslam Devleti! giysi ve sakal görünüşe koruyun, ilke önemlidir. Bütün bu eyaletlerde, erkekler katil rolü vardır ve daha acımasız yüksek derecede öldürmek, kadın ve katiller için zevk rol oynamaktadır. halkın huzurunda tüm bu, görünüşe tutmalıdır. Bu ruh İran'da etkili olabilir. Sadece görünen tutmak ve işyerinde veya işe alma ya da kolluk insanlar, aşırı katılık ve keyfi hareket var. Aynı zamanda kamu hoşnutsuzluk neden oluyor. Eğer Taliban lideri, İran pasaportu öldürüldü ve birlikte Hac dönüşü olduğunu görürseniz!

حاکمیت شرکتی یا حاکمیت کشوری!

حاکمیت شرکتی یا حاکمیت کشوری!

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از: طرح بانکداری نوین در ایران خبر داد و گفت: قرار است دو قانون بانکداری اسلامی مصوب 1361 و: قانون شورای پول و اعتبار مصوب 1350با هم ادغام شوند، و قانون جدیدی با رویکرد های بانکداری جدید، در صحن علنی مجلس مطرح شود. ایشان با طرح دو دیدگاه در مورد بانک ها گفت: بانکداری انگلوساکسون می گوید: کار بانک ها فقط گرفتن پول از مردم، بعنوان پس انداز و دادن پول به مردم، بعنوان وام است و از تفاوت: بهره این دو درآمد بانک هم حاصل می شود. به نظر ایشان بانکداری نوع دوم بانکداری: یونیورسال است که در آن بانکها همه کار می کنند!

ولی اگر این قانون با این دید تصویب شود، فاجعه بار است زیرا اکنون که بانک ها وظیفه بورس را بر عهده ندارند، همه کارشان تبدیل به بورس شده است. فردا که کمی اجازه فانونی هم داشته باشند، چه کسی می تواند جلوی آنها را بگیرد؟ شاید بگویند که یک سالی است بحث: حاکمیت شرکتی مطرح شده که: بانک ها به آن عمل کنند! ولی ما 30سال است بانکداری اسلامی را تصویب  کرده ایم، آنها اجرا نمی کنند چه رسد به این مصوبه، که تا بخواهد آئین نامه های ان تهیه شود، امام زمان عج ظهور کرده است!

اصلا همینکه آنها توانسته در قانون جدید، خود را یونیورسال جا بزنند یعنی: قصد بلعیدن دنیا را دارند، آنوقت چه کسی می تواند جلوی بلعیدن ایران را بگیرد؟ اینهمه شرکت و صنعت و کارخانه در ایران ورشکست می شود، یکی را مثال بیاورید که بخاطر بدهی بانکی نباشد!

اینهمه آدم در زندان برای چک و برای از: دست دادن داراییهایش بخاطر مصادره اموال چه معنی می دهد؟ تاریخ رکود غرب را بخوانید، فقط عملکرد بانک ها بود که غرب را به ورشکستگی کشید.

زیرا بانکها در یک توهم ذاتی، فکر می کنند پول امانتی مردم وقتی وارد بانک شد، دیگر در مالکیت خودشان است! و با آن هرکاری دلشان خواست می کنند. بالاترین رباخواری بانکها در ایران، به نام بانکداری اسلامی می شود. بیشترین وامهای کم بهره را، به کارکنان خود می دهد و: بالاترین پاداش ها را به مدیرانش هدیه می کند.

 در هر شغلی وارد شوید و بخواهید ببینید: سرنوشت مردم به کجا رسیده می بینید: همه آنهاییکه شغل خود را از دست داده اند، بخاطر بدهی بانکی بوده آنهم نه اصل وام، بلکه سود و نرخ بهره و جرایم دیرکرد و کار مزد و غیره! از آن بدتر بخاطر احضاریه ها و بازداشت ها و زندانها.  یعنی اگر بانکها به برگرداندن اصل پول راضی بودند، مشکلی نبود آنها با روزشمار کردن بدهی افراد، استرس بر آنها وارد می کنند و: ذهن آنها را از خلاقیت می اندازند و: تا بیچاره شان نکنند دست بردار نیستند. همین مصوبه کمیسیون نشان می دهد که: مجلس را در اختیار دارند! رشد روز افزون شعبات آنها هم نشان می دهد: هیچ خط و مرزی را نمی شناسند و: پاداش های کلان مدیران نشان می دهد که: هرچه بیشتر مردم فقیر شوند سود آنها بیشتر می شود.

در واقع بانکداری را طوری تعریف کرده اند که: منافع آن بر ضد منافع مردم است و: این دو قابل جمع نیست. حقوق و پاداش مدیران فقط : براساس دریافت بهره های کلان است. مدیران هم مجبورند به هر بهانه شده، مشتریان را زیر تیغ برده و آنها را ورشکست نمایند، تا بتوانند جریمه دیرکرد دائمی برای بانک درست کنند. یا اموالشان را مصادره نمایند.

آنها می گویند که نظر مراجع را هم پرسیده اند! کدام مرجع تایید کرده است؟ این حرف آنها یعنی حرف در دهان مراجع هم می گذارند! و آنها را هم شریک جرم خود در: رباخواری و جنگ با خدا می کنند. مراجع یا برخی روحانیون هم اگر با اینها هماهنگ شوند، یعنی خریداری شده اند! و چوب حراج به تمام ایات صریح الهی، در مورد ربا زده اند.  دست آخر اینکه اگر: بهترین قانون بانکداری هم تصویب شود، موقع اجرا بانکداران آن را طبق دلخواه خود تفسیر خواهند کرد. و در اجرا به ریش همه خواهند خندید. همینطور که الان در کلاس های آموزشی می گویند: بانکداری بدون ربا همان بانکداری ربوی است! فقط کلمه اسلامی به آن اضافه شد. البته واقعیت هم هست! عقود مشارکت مدنی و بیع متقابل و جعاله و غیره، همه فقط ظاهر موضوع هستند، آنها فقط به فکر محاسبه ربا و: نرخ بهره می باشند و بس .

 

چاههای عمیق برای سرفت زیر زمینی.

حفر چاههای عمیق سر آغاز سرقت زیر زمینی،  مخصوصا سرقت از منابع ایران است. زیرا فلات ایران بر بلندای جهان ایستاده، و دارای غنی ترین منابع زیر زمینی و: رو زمینی است اما به دلیل مشکلات سیاسی و: دسته بندی های غیر اقتصادی، و تنش های بین المللی، ایران هیچگاه موفق به استفاده بهینه از منابع خدادادی نشده است. لذا همسایگان را به طمع استفاده از این منابع انداخته، بطوری که برخی ها به غارت کردن مشغول شده اند. حفر چاه عمیق 12کیلومتری در وسط آبهای خلیج همیشه فارس، که قطر، آن را برای خود میداند! و در میدان نفتی الشاهین انجام شده، چه هدفی غیر از سرقت نفت و گاز از میادین مشترک دارد؟ در حالیکه عمیق ترین چاه نفتی پارس جنوبی، به 5 کیلومتر هم نمی رسد! و لذا همانطور که برای برداشت دو میلیارد دلار، شکایت نمودیم باید بابت همه مطالبات شکایت بکنیم. یکی از مطالبات همین سرقت های زیر زمینی و: رو زمینی و حتی هوایی همسایه ها هست. در بحث هوایی همه کریدور های هوایی، از آسمان ایران عبور می کنند. ولی طبق قانون یاتا و هوانوردی بین المللی، سهم درآمدی ایران را پرداخت نمی کنند، و یا بجای استفاده از کریدور ایرانی، که کوتاه ترین مسیر ها هست، به کریدور های طولانی تر هدایت می شوند. طبق محاسبات دقیق مهندسین هوانوردی درامد این کریدور ها، اگر به یورو و طبق تعرفه های هوانوردی محاسبه و اخذ شود، بالاترین درآمد را در جهان برای ایران ایجاد خواهد کرد. متاسفانه این مزیت نسبی بزرگ اقتصاد ایران، به واسطه انقلاب و یا جنگ از ایران گرفته شد. و هنوز هم با اینکه ادعا می شود ایران جزیره امن هست، بسیاری از تحریم ها این اجازه را نمی دهند، و ایران از درآمد های هنگفت بالاتر از: درآمد نفت خود محروم شده است. اینجانب در دفتر سازمان ملل در تهران، در کنفرانسی که به همین منظور بود، به نمایندگی یاتا در ایران تذکرات لازم را دادم، و امیدوارم سازمان هواپیمایی کشوری آن را پیگیری کند. گرچه متاسفانه نماینده هواپیمایی کشوری، اصلا از این موضوع خبر نداشت، و یا آن را قبول نمی کرد!

در سرقت های روزمینی میتوان به: حذف حقابه های ایران و سد بستن به رودخانه های مشترک، برای سرقت آب های آن اشاره کرد. و این سرقت آب ها چندان زیاد شده، که ایران چهار فصل را به: ایرانی بیابانی و خشک تبدیل نموده است. متاسفانه غیر از آب همه دارایی های ایران سرقت می شود، و از طریق ترانزیت و گمرک و غیره از بین می رود: تمام کالاهای سوبسید دار ایرانی، به دلیل ارزانی بسیار زیاد نسبت به قیمت های جهانی، به آنسوی مرزها قاچاق می شود. ولی آمار آن به نام ایرانی ثبت می شود! در آمارها می گویند مصرف: بنزین و برق وگوشت و موز و برنج ایرانی ها سه برابر متوسط جهانی است! اما نمیدانند که این مرغ و گوشت و بنزین، بنام ایرانی خریداری ولی از مرزها خارج می شود. به همین دلیل 9میلیون ایرانی بدون غذا، شب را بر بالین می گذارند و 18میلیون هم بد غذا و کم غذا هستند.

حتی پول نقد ایرانی، چه دلار و چه یورو مانند باد و برق سرقت می شود. پول نفت را نمی دهند، و اگر هم بدهند به روپیه و روبل وامثال آن می دهند، و اگر هم بخواهند بجای آن، کالاهای چینی بی کیفیت می دهند. که البته ستاد مبارزه با قاچاق ارز و کالا، انشاء الله پیگیر آن هستند!

اما مهمترین بخش این سرقت ها، که به کمک تکنولوژی و به دور چشم ایرانی ها انجام می شود، بخش سرقت های زیر زمینی است. متاسفانه نا آگاهی برخی مسئولین، و یا کسب منافع نامشروع آنها، این موضع را کاملا جدی در دستور کار قرار نمی دهد. مثلا همانطور که همه میدانند یکی از دلایل خشک شدن دریاچه ارومیه، حفر چاههای عمیق و غیر مجاز در آن حوزه می باشد . زیرا دریاچه ارومیه در ارتفاع هزار متری سطح: دریاهای بین المللی قرار دارد. این یعنی هرنوع حفاری در زمین های اطراف، باعث سرازیر شدن آب ها و سرقت آن به درون چاهها می شود. هرچه چاه عمیق تر باشد، این سرقت بیشتر می شود، بدون اینکه کسی آن را ببیند و یا اعتراضی بکند.

حالا اگر به جای چاههای ده متر یا صدمتری، چاهی به عمق 12کیلومتر حفر شود! این امر باعث راهیابی آن به تمام منابع زیر زمینی می گردد. بدون آنکه حساسیتی را برانگیخته باشد. حتی متصدیان حفر چاه برای ازبین بردن کوچکترین حساسیت هم، دست به کار شده و رسیدن به گوشته زمین را، هدف ان اعلام کرده اند! اگر پوسته زمین در برخی جاها 50کیلومتر باشد، آنها ادعا می کنند به یک چهارم دست پیدا کرده اند. اما به سرعت و به بهانه دمای بالای صد درجه، چاه ها تغییر مسیر  و حتی تغییر کاربری می دهد! و زمینه سرقت منابع نفت و گاز و حتی آب می شوند.

Yeraltı öksürük için derin kuyular.

yeraltı hırsızlık, İran kaynaklarının özellikle hırsızlık derin kuyu kazma başladı. İran plato dünyanın zirvesinde duran ve en zengin yeraltı kaynaklarına sahiptir, çünkü: dünyayı ancak çünkü siyasi sorunlar: ekonomik olmayan kategoriler ve uluslararası gerilimlerin, İran doğal varlıkların kullanımını optimize etmek mümkün olmamıştı. . Yani açgözlü komşular bazı yağma meşgul olmuştur olduğunu, bu kaynakları kullanmaya. Basra Körfezi, derin kuyu merkezinde, Katar delinmiş 12 kilometre sular kendileri için bilir! Ve petrol sahası Alshahyn yapılan ortak petrol ve gaz sahalarının hırsızlık başka ne amaçla? Güney Pars petrol derin kuyulardan ederken, değil 5 km zamanı! İki milyar dolara hasat ve benzeri gibi, şikayet hepimizin şikayetleri için var gerektirir. Yeraltı soygun taleplerinden biri: Yüzey ve iyi Hava komşular. hava, gökyüzü geçişte tüm hava koridoru. Ama IATA ve uluslararası havacılık yasasına göre, İran'ın gelir paylarını ödemezsiniz, ya da bunun yerine en kısa yoldur Pers Koridor, ve, Lobi uzun sürülebilir. Avro ve havacılık tarife hesaplanır ve tahsil Mühendisler eğer havacılık gelirleri, hassas hesaplamalar Lobi göre, dünyanın en yüksek gelirli İran'a yaratacaktır. Ne yazık ki, İran ekonomisinin karşılaştırmalı üstünlük, İran devrim ya da savaş oldu. Ve yine birçok yaptırım izin vermez, İran güvenli bir ada olduğunu iddia ve İran üzerinde büyük gelire sahip: petrol geliri reddedildi. Ben İran IATA gerekli emirleri verdi temsil bu amaç için bir konferansta, Tahran'daki Birleşmiş Milletler ofiste duyuyorum ve bunu Sivil Havacılık Makamı takip umuyoruz. Her ne kadar, ne yazık ki, sivil uçakların temsilcisi, bu konuda bilmiyordum, ya bunu kabul etmedi!

Zemin soygun şunlardır: su hakları ve eklem yakın nehir barajın kaldırılması, su hırsızlığı için kaydetti. Kuru ve İran çöl yaptı: ve hırsızlık bu kadar su vardı, o dört mevsim var. Ne yazık ki, su dışındaki tüm İranlı varlıklarını çalmak, vb transit ve gümrük ile kaybolur: nedeniyle dünya fiyatlarının çok çok ucuz, tüm sübvansiyonlu mallar İran, sınırdan kaçak edilecek. Ama İran'ın istatistiklerini kaydedilir denir! istatistik benzin ve elektrik, et ve muz ve pirinç üç kez küresel ortalama tüketimini demek! Ama tavuk ve et, benzin bilmiyorum, İran ancak dış sınırlarının adını aldı. 9 milyon İranlı gıda, gece uyku ve küçük gıda olmadan yedikleri ve 18 milyon kötü nedeni budur.

Hatta İran nakit, ABD Doları veya Euro ya rüzgar ve elektrik hırsızlığı gibi. Değil petrol para ve onlar rupi ve ruble kollarında bunu, ve eğer isterlerse, daha doğrusu, Çin mallarının kalitesi. Tabii ki, para birimi ve emtia Ticaretiyle Mücadele Karargahı, bunu sürdürmeye umut!

Ama, göz çevresinde teknoloji ve İranlılar ile yeraltı hırsızlık yapıldığı bu hırsızlık, en önemli parçasıdır. Ne yazık ki, bazı yetkililerin, ya da gayri meşru çıkarları cehalet, bu pozisyon oldukça ciddiye gündemde yok. Örneğin, herkesin havzasında derin kuyu kazma Urmiye Gölü kuruduktan nedenlerinden biri, ve yetkisiz bildiği gibi. uluslararası sularda: yukarı bin fit yükseklikte göl çünkü. Bu, herhangi bir drooling neden ve kuyulara çalmak, çevredeki arazi üzerinde sondaj anlamına gelir. kuyu derin, hırsızlık bakın veya protesto yapmak için kimse olmadan, yer alabilir.

yerine on metre ya da yüz fit çukurların Şimdi, iyi 12 km derinliğe kadar delinmiş edilecektir! Bu toprak altında tüm kaynaklara erişim sağlar. Hiçbir hassasiyet ortaya çıkar. kuyuların bile operatörleri çalışmak ve Dünya'nın manto ulaşmak için, en ufak bir hassasiyet ortadan kaldırmak için, amacı belli oldu! bazı yerlerde yerkabuğunun 50 km ise, onlar dördüncü bulduk iddia. Ama mazeret sıcaklığı hızla ve yüz derece, kuyular üzerinde ve hatta değiştirmek yönlendirme kullanıcıları verir! petrol ve doğal gaz kaynakları ve su bile ve hırsızlık.

راه حل فوری ریزگردها

پر کردن تالاب ها و تزریق آب به: بیایان های ریز گرد خیز، تنها راه است. زیرا ریزگردها از مناطق بیابانی که قبلا مرطوب بوده، و دارای آب بوده اند بلند می شود. برخی از آنها در عراق و سوریه ،برخی در عربستان و بسیاری از آنها هم در خود ایران است. باید یک پروژه فراملی حداقل بین این چهار کشور امضا شود، تا از این ریز گردها جلوگیری شود. اولین قدم هم حفر چاه عمیق در: محل تولید ریزگردها به میزان: ده متر زیر سطح زیر آب دریاها است.
امکاناتی که در حفر چاههای نفتی به کار می رود، باید به حفر چاههای آب هم کمک کند، و آب های زیر زمینی غیر قابل دسترس، به استحصال برسند و زمین های بدون آب را سیراب کند. مثلا در جازموریان ارتفاع دریاچه و تالاب از سطح دریاها 350متر است، و لذا حفر چاه 400متری میتواند: باعث جذب آب دریا ها به این مناطق شده، و با پمپاژ آن به تالاب آن را پر آب کرد. 
در صورتی که سفره های زیر زمینی تراوا باشد، آب دریا ها پس از عبور از آنها املاح خود را ازدست میدهد، و شوری آن از بین می رود. لذا با آب شیرین و یا نیمه شیرین، میتوان تالاب ها و رودخانه ها و سرچشمه های اطراف آن را بارور کرد. 
اما اگر تراوا نباشد، یعنی لایه سنگی و یکدست در بین مسیر وجود داشته باشد، باید با شناسایی، آن ها را از بین برد، یا به میزان مورد نیاز مسیر آب آنها را سوراخ کرد. که برای این کار میتوان به دو روش زیر عمل کرد: اگر میزان انسداد کم باشد، در همان جا، چاه میله ای حفاری شود تا به آن مانع رسیده، سپس آن را از بین ببرد. اگر انسداد زیاد باشد با روش قناتی، که مخصوص تمدن ایرانی است، تکه تکه آنها را حفاری و به هم متصل نمود.
ممکن است برخی ها تصور کنند: حفر چاه به عمق هزار متر، مشکل است ولی باید بدانند که: روسیه در حال حفاری چاه به عمق 12کیلومتر می باشد. لذا حفر چاه 400متری برای تالاب جازموریان، یا هزار متری برای دریاچه ارومیه، یا صحرا ها و باتلاق ها و تالاب های این چهار کشور، امری ساده و ممکن می باشد، و هزینه های آن بسیار کمتر از مالچ پاشی، و یا روش های دیگر: مبارزه با ریزگرد ها هست. 
دلایل پیشرفت حفر چاههای عمیق در کشورهای همسایه ایران، بیشتر برای نفت وگاز است، که بتوانند نفت فلات ایران را به سوی خود جذب کنند. و آن را تبدیل به میادین مشترک نموده، سپس با بهره بردای از آن به سرقت نفت قلات قاره بپردازند. به همین دلیل میتوان از این توانایی چاههای عمیق، برای تزریق آب دریاهای بین المللی، به داخل کشور نیز استفاده کرد. ضمنا با هوشیاری، مانع سرقت منابع زیر زمینی ایران هم شد. زیرا وقتی که روسیه بتواند: در عمق 12کیلومتری حوزه های نفتی ایجاد کند، قدرت جاذبه به آن کمک خواهد کرد تا: تمام سفره های بالادستی به سوی آن سرازیر شوند، و هرچه عمق این چاهها بیشتر باشد، سرعت این انتقال بیشتر و مطمئن تر است. چنانچه ما نیز می توانیم برای احیاء حقابه خود از افغانستان، از این روش استفاده کنیم و: با حفر چاههای عمیق در مرزهای مشترک، از پرشدن آب در پشت سدها جلوگیری کنیم. بهر حال چنین حفاری ها، باید در تمام نقاط مناطق خشک و بیابانی صورت گیرد، تا با انتقال آب به این مناطق، علاوه بر پر شدن سفره های زیر زمینی، به جوشش دوباره منابع سطحی هم کمک شود. 
پیشنهاد مشخص ما تزریق سراسری: آب دریاهای بین المللی و اقیانوسها به: تمام مناطق بیابانی است که: با ایجاد شبکه های بین المللی آبرسانی، به مدد حفاری های عمیق صورت می گیرد.  یعنی ابتدا در کنار هر حوزه خشک و ریزگرد خیز، یک یا چند حلقه بزرگ چاه حفاری شود، این حفاری باید تا ارتفاع ده متر: بالاتر از منطقه همجوار و: عمق بیش از ده متر از سطح بین المللی دریا ها باشد. اگر چنانچه این چاهها خود جوش و دارای منابع آبی کافی بود، که فقط پمپاژ می شود. ولی اگر دارای منابع آبی نبود، در همان عمق ده متری به همدیگر متصل شده و به زیر: دریای عمان و مدیترانه و باب المندب  هدایت می شوند.اگر مهندسی این شبکه مناسب باشد، میتوان از ان به عنوان شبکه آبی حمل و نقل نیز استفاده کرد
D?rhal h?ll toz
Hemen çözüm toz

sulak alanlar ve su enjeksiyonu Dolum: Toz eğilimli ince çöl, tek yoludur. çöl alanları olduğunu toz zaten ıslak ve olmuştur çünkü su kalkar. Bazıları Suudi Arabistan, Irak ve Suriye'de bazı vardır ve bunların çoğu İran'da bulunmaktadır. Bu ince tozlar kaçınılmalıdır böylece dört ülke, ulus ötesi projeye imza azından arasında olmalıdır. deniz suyu seviyesinin altında on metre toz üretim hızı derin ilk adım kuyular.

sondaj petrol kuyularında kullanılan tesisler, içmek için su olmadan kendi topraklarını sömürü, kuyular da yardımcı olmalıdır kazdık ve ulaşılmaz yeraltı suyu. Örneğin, deniz seviyesinden 350 metre Jazmurian göller ve sulak alanlar yükseklik, ve bu nedenle gözenekleri 400 metre kazmak: bu alanlara deniz suyunun emilmesini ve gölet içine pompalama su ile doldurun.

bu geçirgen yeraltı su yatakları, bunların tuzları kaybeder bunların geçtikten sonra, deniz suyu ve tuzu ise kaybolur. Çok tatlı ya da yarı-tatlı su, etrafında sulak alanlar ve nehirler ve yaylar bereketli oldu.

değil geçirgen, yani taş ve homojen tabaka yolda varsa ancak, bunları imha belirlemelidir veya suyun miktarı da yolda bir delik gerekli. iki şekilde çalıştırılabilir: That tıkanıklığı düşükse o engel ulaşıncaya kadar, aynı yerde, kuyu açma kolu, sonra onu yok. tıkanıklık İran uygarlığı, delme ve onları parçalara bağlı olan su kemeri ile yüksek ise.

binlerce metre derinliğe kadar kuyu sondaj, zor, ama biz bilmek zorunda: Bazı insanlar düşünebilir Rusya 12 km derinliğe kadar kuyu sondaj olduğunu. kuyu lagün Jazmurian 400 metre, ya da göle bin yarda ya da çöl ve bataklıklar ve dört ülkenin sulak delinmiş, basit ve mümkün olduğunu ve Malçlama daha az maliyeti veya diğer yöntemler mücadele tozudur ücretsiz.

Derin kuyu kazma nedenleri İran platosu yağ çekmek, hangi çoğunlukla petrol ve gaz için, İran'ın komşu ülkelerde ilerleme. Ve bu ortak alanlar, daha sonra yağ Qalat kıtasını çalmak için yararlanmak için ödemek haline gelmiştir. Bu nedenle de ülkeye su enjeksiyon uluslararası sularda derin kuyulara yeteneği için. Bu arada, uyarı, yeraltı kaynaklarının hırsızlık İran oldu engeller. 12 kilometre petrol sahaları yaratma derinlikte, yardımcı olacak cazibe gücü: tüm yol yukarı bunu decant ve kuyuların derinliği hızını daha güvenli transferini arttırır Rusya ne zaman çünkü. Afganistan'da, su haklarını geri olabilir ve biz bu yaklaşımı kullanırsanız: sınırlarında derin kuyu kazarak, barajlarda su doldurulmasını önlemek. Ancak, bu tür sondaj yeraltı akiferler dolum yanı sıra, bu alanlarda su taşımak için, alanlar kuru çöl her yerinde yer almalı, yüzey kaynakları da tekrar buzz yardımcı olur.


Küresel Bizim özel öneri Enjeksiyon: Uluslararası Su denizler ve okyanuslar: tüm vahşi alanları ise: su temini uluslararası bir ağ oluşturulması, derin sondaj sayesinde gerçekleşir. kuru ve toz eğilimli bir veya daha fazla büyük döngü sondaj kuyularının her alan ilk sonraki sondaj on metreye kadar yüksek olmalıdır: bitişik bölge daha yüksek ve derinlik uluslararası denizlerden daha on metre mesafededir. Bu kuyular kendiliğinden ve sadece pompalama alır yeterli su kaynakları varsa. su birbirlerine ve aşağıdaki bağlanan on metre aynı derinlikte değil, varsa ama: Akdeniz ve Umman Denizi ve Bab el-Mandeb ağı mühendisliği tahrik. Bir su şebekesi nakil yaptığı gibi uygun olduğu takdirde, bu kullanılabilir

تمرین در حضور خدا

ماه رمضان تمرینی در حضور خدا است، زیرا برخلاف نماز و دیگر فروع دین، که نماد مادی و شکلی دارد و: همه مردم متوجه می شوند، روزه انفعالی است و کسی آن را نمی بیند، نخوردن و نیاشامیدن و دیگر احکام روزه، دستور به انجام ندادن است. در حالیکه بقیه احکام دستور به انجام دادن است. لذا شخصی که روزه می گیرد، حضور خدا را احساس می کند و: در حضور خدا از اعمالی که روزه را باطل می کند، دوری می کند. روزه اعتصاب غذا نیست، زیرا شرط اول در اعتصاب غذا، اعلام آن است یعنی باید به رسانه ها و: مردم و دوستان اعلام کند که: من اعتصاب غذا را شروع کرده ام. و چون وجهه تبلیغی آن اصالت دارد، لذا میتواند  در غیبت رسانه ها غذا هم بخورد! اما در مقابل رسانه ها لب به غذا نزند. در حالیکه در روزه ماه رمضان، نیت کافی است! یعنی در دل خود تصمیم به روزه گرفتن کند، و از غذا خوردن در روشنایی روز از: طلوع فجر تا غروب آفتاب خود داری کند. و چون خدا را بر خود ناظر می داند، هرگز این روزه را نمی شکند.

 تمرین دیگر حضور خدا ، غیبت امام زمان است، زیرا زمانی بود که مردمان گذشته دور، از پیامبران خود معجزه می خواستند. تا آن را نمی دیدند قبول نمی کردند. لذا خداوند برای همه قوم ها پیامبر می فرستاد، و به آنها معجزه هم عطا می کرد. که تعداد آنها را 124هزار نفر نیز گفته اند. از میان این 124هزار نفر، حدود 25نفر آنان در قران نامبرده شده، و از این 25نفر 7نفر مهمتر بوده اند. حضرت آدم بعنوان اولین پیامبر، و حضرت نوح و حضرت ابراهیم حضرت داود موسی و عیسی و: حضرت محمد ص به عنوان آخرین آنها است. حضرت ابراهیم نام کتابش صحف است، و حضرت داود مزامیر یا زبور، حضرت موسی تورات و حضرت عیسی انجیل و: حضرت محمد ص قران. به ترتیب نزول هر کدام از این کتاب ها، تکامل یافته اند تا به آخرین و جامع ترین کتاب، یعنی قران رسیده است.اما بعد از قران و حضرت محمد ص، مردم دارای بینشی شدند که: مانند انسان های بدوی، عقل شان به چشم شان نبود! تا فقط هرچیزی را که می دیدند، قبول کنند و این تفاوت را پیامبر اسلام بخوبی بیان فرمود: آنجا که با حسرت می فرماید: کجا هستند برادران من؟ مردم مقابل می گویند ما برادران شما هستیم! می فرماید نه شما اصحاب من هستید، برادران من کسانی هستند که بعد از من می آیند و: بدون اینکه مرا دیده باشند، تصدیق می کنند و ایمان می اورند و عمل می کنند.

امام سجاد در توضیح این بیان می فرماید: برای اینکه مردم آینده عقل هایشان رشد می کند، و حضور و غیاب ما برایشان فرقی نمی کند. لذا است که باید گفت: غیبت امام زمان عج تمرین حضور خدا دربین مردم است. یعنی برای اینکه برای مردم قابل فهم باشد که: چطور خدا آنها را می بیند و بر آنها ناظر است، غیبت امام زمان را طولانی کرده است. یعنی با اینکه مردم می بینند که ایشان غیبت دارد، و غیبت ایشان هم زمان مشخصی ندارد ولی، منتظر آمدن می مانند. و یا حتی حضور ایشان را در اجتماعات خود احساس میکنند. اینهم  فرموده خود امام زمان است که، به آخرین رابط خود از نواب چهار گانه می فرماید: بعد از این دیگر کسی مرا نخواهد دید، و اگر کسی گفت او را تکذیب کنید. اما من در میان شما خواهم بود، و دربازار شما می آیم، در اجتماعات شما شرکت می کنم و: هرگز از شما غافل نیستم .

این بیان امام زمان می رساند که: مردم باید کم کم به رشدی برسند: که وجود خدا را درکنار خود حفظ کنند. و آن را یک اعتقاد خالی، یا یک شعار ندانند. همانطور که خداوند در قران می فرماید: ما از رگ گردن به شما نزدیکتریم، یا اینکه می فرماید اگر دو: نفر با هم صحبت کنند نفر سوم آنها خدا است. و این امر نیاز به ممارست و تمرین دارد. روزه ماه رمضان زمینه این تمرین را فراهم می کند. و آدم های روزه دار در واقع با فراموش کردن: غذای مادی ظرفیت های خود را، از غذاهای معنوی پرمی کنند.

بجای اینکه هم وغم آنها پر کردن شکم باشد، و اندیشه اینکه چه چیزی بخرند یا بپزند و بخورند: ذهن آنها را پر کند، با یک نیت ساده در اول روز، ذهن خود را از ان پاک می کنند. چون ذهن انسان همیشه فعال است، لذا فعالیت خود را در زمینه های دیگر شروع می کند. یکی از این زمینه ها که خیلی سفارش شده، کمک به دیگران است. کمک به دیگران استعداد های درونی هر فرد را بارز تر می کند. کمک دهند و یا کمک گیرنده، متوجه استعداد های جدیدی در خود می شوند، و این زمینه رشد و تعالی را فراهم می کند: یعنی عقل انسان را زیاد می کند.

 Allah'ın Varlığının Uygulaması

yeme ve içme ve diğer diyet kanunlar, emirler, tüm insanlar gerçekleştirmekteyiz, pasif gün ve kimin görmüyorum: dua ve din diğer dalları aksine malzeme ve form sembolüdür, çünkü Ramazan, Tanrı'nın huzurunda bir egzersiz yapmıyor. cümlelerin geri kalanı yapmak emretti ise. açlık kişi, hızlı Einstein geçersiz şeyler Tanrı'nın ve Tanrı'nın huzurunda varlığını hissediyor. Gün açlık grevi, açlık grevine ilk şart, bunu ilan Ben açlık grevine başladım duyurmaktan medya ve insanlar ve arkadaşlarına anlamına gelir çünkü. Ve orijinal promo görüntü, bu yüzden medyanın yokluğunda yemek yiyebilir çünkü! Ancak medya yiyecek pes etmez. Ramazan da oruç iken, yeterince iyi! Karar açlık ve günbatımı nakarat şafak gelen gün ışığı yeme, senin kalbindedir. Allah bildiği gibi ve kendi kendine gözlemci, iftar değil asla.

 uzak geçmişin insanlar, senin peygamber bir mucize istediğinde, çünkü Tanrı, Gizli İmam yokluğunda varlığını uygulayın. Onlar bunu kabul etmiyoruz. Yani Tanrı tüm uluslara bir peygamber gönderdi, ve aynı zamanda onlara bir mucize verdik. Onlar da 124 bin kişi olduğunu söyledi. 124 bin kişinin, yaklaşık 25 tanesi Kur'an'da adı geçen ve bu 25 hastanın, 7 olgu daha önemli idi. Adam, ilk Peygamber ve Hz Nuh ve İbrahim, Davut, Musa, İsa ve bunların son olarak Hz Hz Muhammed. Onun adı İbrahim verilirse, ve David veya Mezmurlar, Tevrat, Musa ve İsa Zebur ve İncil: Muhammed Kur'an. azalan insanlar algı var, bu kitapların herhangi bir son ve en kapsamlı kitabın Kur'an geliştiğini, ancak Kur'an ve Peygamber ulaştığı gibi ilkel insanlar, onların bilgelik göz değil onları! o pişmanlık diyor çünkü: Nerede kardeşlerim sen görmek kabul etmek ve Peygamber dedi yanı sıra farkı ifade herşeyi? insanlar senin kardeşlerin söylüyorlar! sen benim yoldaşları hayır, kardeşlerim benden sonra gelecek olanlardır ve hiç beni görmüş ve iman ve hareket kabul söylüyor.

İmam Sajjad açıklama insanlar yetişir kendi kendine gelmek ve katılım we did not care olduğunu söylüyor söyledi. Bu söylenmesi gerekiyor: İmam Mehdi yokluğu insanlar arasında Allah'ın varlığını pratik. Tanrı onları görür ve onları izleyerek nasıl insanlar için, Gizli İmam uzun yokluğunu sahip o anlaşılmalıdır. Bu insanlar eksik ve sizin gibi onun yokluğu değil, aynı zamanda belirli bir zaman bekleyen görüyoruz anlamına gelir. Hatta kendi toplumlarında onun varlığını hissediyorum. Ama Zamanın İmam sözleri yardımcısı-dört son arayüz diyor ise: Bundan sonra kimse beni görecek, ve birisi dese onu reddetmek için. Ama aranızda değilim ve artık toplum içinde, piyasada gel, ben seni unutma görmemiştim.

Bu sefer onun ifade insanlar ulaşmak için giderek artması gerektiğini ima: Tanrı'nın varlığı aldıkları notları korumak. Ve boş bir fikir ya da bir slogan bilmiyor. Allah Kur'an'da şöyle buyurur: Biz damarlar size daha yakın şah, ya da iki eğer diyor ki: insanlar üçüncü adam ile konuşmak Allah'tır. Ve bu pratik ve uygulama gerekir. Ramazan oruç uygulama alanı sağlar. Ve oruç insanlar aslında unutmak: malzemeyi beslemek için kapasite, manevi gıdalar doldurulur.

Bunun yerine, onlar göbek çok ezici doldurun ve satın almak veya yemek yemek ne düşündüğünü: ilk gün basit bir niyeti ile zihinlerini doldurmak için, zihinleri temiz. İnsan aklı her zaman etkin olduğu için, diğer alanlarda da faaliyet başlar. çok başkalarına yardım, sipariş bir alan. Her kişinin yetenek daha belirgin olan başkalarına yardım. Yardım, veya yardım alıcıları yeni yetenek anlamak ve büyüme ve gelişmeyi sağlar: insan akıl artar.