1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

موشک 'بدر اف'

محمد الثور در گفتگو با العالم:

موشک 'بدر اف' از حیث پرتاب، نحوه انفجار و دقت در اصابت هدف منحصر به فرد است/ به زودی از موشک های بالستیک با برد بیش از 1000 کیلومتر رونمایی می کنیم

 
 سه شنبه 27 فروردین 1398 - 20:03

العالم یمن

عابد محمد الثور در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: رونمایی از موشک جدید یمن پس از انجام سه عملیات موفق در هدف قرار دادن محل تجمع مزدوران سعودی صورت می گیرد. این موشک از حیث پرتاب و نحوه انفجار و دقت در اصابت هدف منحصر به فرد است.

وی افزود: ذخایر موشکی نیروهای یمن به رغم محاصره شدید از سوی ائتلاف متجاوز روز به روز در حال افزایش است. ساخت موشک در شرایط فعلی نوعی دستاورد نظامی گسترده ای است و پیامی مستحکم به نیروهای ائتلاف است مبنی بر آنکه نیروهای یمنی می توانند خاک خود را مورد حمایت قرار دهد و پایتختهای کشورهای ائتلاف را هدف قرار دهند.

افسر یمنی افزود: تمام سلاح های ساخته شده و هدف قرار گرفتن ائتلاف متجاوز و مزدورانش، حاکی از رشد روزافزون توانمندی های نیروهای یمنی در نبردهای راهبردی با کشورهای ائتلاف است.

الثور گفت: رونمایی از این موشک فقط آغازی برای ساخت موشک های جدید است و به زودی موشکهای بالستیک دور برد جدیدی رونمایی خواهند شد که برد آنها به بیش از 1000 کیلومتر خواهد رسید.

«بمباران کاخ های آل سعود»

پیشنهاد نماینده ی کمیساریای عالی حقوق بشر به یمنی ها: «بمباران کاخ های آل سعود»

 

ادریس صالح، نماینده ی کمیساریای عالی حقوق بشر {در لبنان} گفت: تنها پاسخ مناسب به جنایات آل سعود بمباران کاخ های آن هاست زیرا نه سازمان ملل، نه حقوق بشر، نه دین و نه هیچ شریعت و مذهبی آن ها را از ادامه ی جنایت هایشان باز نداشته است و تفکر وهابی تکفیری کشتار کودکان یمنی را در پیش گرفته است. 

ادامه مطلب ...

ناکامی بزرگ مزدوران سعودی در یمن

/ حمله موشکی یمنی ها علیه مواضع نظامیان سعودی

ناکامی بزرگ مزدوران سعودی در یمن/ حمله موشکی یمنی ها علیه مواضع نظامیان سعودی

نیروهای یمنی ، عملیات پیشروی گسترده مزدوران ارتش سعودی در شرق جبل النار در مقابل جیزان را با شکست مواجه کردند که این دفع حمله ، تلفاتی را به مزدوران متجاوز سعودی وارد کرد.

العالم  یمن

به گزارش منابع یمنی ، یک نظامی ارتش سعودی امروز در عملیات دفع پیشروی نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی در جیزان به همراه یک مزدور دیگر کشته و عده ای دیگر از مزدوران سعودی در همان جبهه و در حمله توپخانه ای در شرق جبل جحفان زخمی شدند.

دراین حال، نیروهای یگان موشکی ارتش یمن، به مواضع نظامیان سعودی درآن جبهه، 4 موشک کاتیوشا شلیک کردند که این حمله به کشته و زخمی شدن عده ای از نظامیان سعودی منجر شد.

به گفته یک منبع نظامی ، این پیشروی ها هفت ساعت ادامه داشت ولی برای متجاوزان سعودی بی نتیجه بود.

نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی دیروز نیز توانستند از تلاش مزدوران سعودی برای نفوذ از همان گذرگاه جلوگیری کردند که دراین عملیات، نیز عده ای از مزدوران کشته و یا مجروح شدند.

در یمن جمهوری اسلامی برپا کنید

حمله ائتلاف سعودی به مزدوران خود در یمن

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی به مزدوران خود در جزیره السوابع در استان الحدیده یمن حمله کرد.

العالم یمن

به گزارش شبکه خبری العالم، «سرلشکر یحیی سریع» سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن گفت: جنگنده های ارتش سعودی به مزدوران خود در جزیره السوابع حمله کرده و شماری از آنها را کشته و زخمی کردند.

سرلشکر یحیی سریع محتوای بیانیه ائتلاف متجاوز سعودی در این باره را رد کرد و گفت: واحد پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن هیچ عملیاتی در جزیره السوابع انجام نداده است.

وی خاطرنشان کرد: ائتلاف متجاوز به یمن برخی از عناصر و هم پیمانان خودش را از بین می برد تا اینکه موضوع را رسانه ای کرده و ارتش و کمیته های مردمی یمن را متهم به انجام این کار کند و از این راه به اهداف سیاسی خود برسد.

وی گفت: با وجود اقدام ائتلاف متجاوز و مزدوران آنها در نقض توافقنامه سوئد، ارتش و کمیته های مردمی یمن تعهد زیادی در اجرای آن دارند.

رهبر انصارالله:

 عرب ها دست از کرنش در برابر آمریکا و اسرائیل بردارند

تهران – ایرنا - «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن سه شنبه شب با انتقاد از بیانیه اخیر اتحادیه عرب ضمن درخواست از عرب ها برای تسلیم نشدن در برابر رژیم صهیونیستی و آمریکا گفت: اتحادیه عرب به یک بیانیه ملایم اکتفا کرد، درحالی که برخی اعضای آن برای عادی سازی روابط با اسرائیل گام های عملی برداشته اند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، الحوثی این سخنان را در سالگرد کشته شدن «حسین بدرالدین الحوثی»، بنیانگذار جنبش انصارالله بیان کرده است.
بدر الدین الحوثی بنیانگذار جنبش انصارالله سال 2004 از سوی «علی عبدالله صالح» رئیس جمهوری پیشین یمن کشته شد.
الحوثی تصریح کرد: عربستان امروز ضمن تشکیل ائتلاف با اسرائیل، اموال و دارایی خود را در اختیار آمریکا قرار داده است و امارات نیز علاوه بر حمایت از تکفیری ها، حامی گروه های حافظ منافع واشنگتن و تل آویو است.
رهبر جنبش انصارالله تصریح کرد: امروزه امت اسلامی از سوی آمریکا هدف تهاجم قرار گرفته است و عربستان و امارات آلت دست آمریکا هستند و در چهار سال گذشته در حال جنگ علیه یمن بودند.
رهبر جنبش انصارالله به قدرت بی بدیل حزب الله در برابر زورگویی ها رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این حزب یک جنبش مردمی است که اسرائیل را شکست داد.
وی همچنین با اشاره به حوادث اخیر در سرزمین های اشغالی گفت: گروه های مقاومت فلسطینی امروزه در موضع قدرت قرار دارند.
آمریکا در نهایت، اجازه نخواهد داد مزدورانش (امارات و عربستان) در آینده طرح‌های خود را اجرا کنند و تلاش خواهد کرد که رژیم های تحت کنترل خود را ایجاد کند.
وی آغاز حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا و مزدوران منطقه ای آنها به مسلمانان را 11 سپتامبر دانست و گفت: از آن زمان تهاجم گسترده ای با تمامی امکانات و با عناوین مختلف علیه امت اسلامی شروع شد.
رهبر انصارالله افزود: تمرکز دشمن ضربه زدن از درون به امت اسلامی است و هدف آن فروپاشی کامل و در نتیجه سلطه بر آن و بهره برداری از کشورهای اسلامی است.
الحوثی با بیان این که «ثروت کشورهای عربی اکنون به دست دشمنان افتاده است»، نسبت به «تسلیم شدن در برابر دشمن و سرفرود آوردن در برابر آنها» هشدار داد.
رهبر جنبش انصارالله تاکید کرد: دشمن (ائتلاف عربی) ما را تحقیر کرده و در صدد بهره کشی از ماست که اگر این مساله را می پذیرفتیم، از دایره انسانیت خارج می شدیم.
الحوثی تصریح کرد: تجربه مردمی بودن و خیزش همگانی، ایران را در موضع قدرت قرار داده است، به طوری که ایرانی ها از دولت عراق و سوریه در برابر حملات تکفیری ها که خود ادامه تهاجم آمریکاست، حمایت کردند.
انتقاد رهبر جنبش انصارالله یمن درحالی بیان می شود که کشورهای عربی روز یکشنبه در اجلاس اخیر خود در تونس تنها به محکومیت اقدامات اخیر آمریکا در به رسمیت شناختن صهیونیست ها بر حاکمیت جولان اشغالی سوریه اکتفا کردند.
دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه هفته گذشته در دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، حکمی را امضا کرد که به موجب آن، امریکا حاکمیت این رژیم بر جولان را به رسمیت می‌شناسد.
به رسمیت شناخته شدن حاکمیت اسرائیل بر جولان اشغالی توسط ترامپ در حالی انجام می شود که کشورهایی زیادی از جمله روسیه و چین به عنوان اعضای دائم شورای امنیت، این منطقه را بخش جدایی ناپذیر سوریه اعلام کردند.