1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

پرچم صلیبی ها، در دست داعش!

آن موقع که آندلس از دست رفت، و به نام اسپانیا معروف شد، شاید کسی باور نمی کرد: این اسپانیا بتواند حتی قلب مکه را هم فتح کند، و همه آن بلاهایی را که بر مسلمین آوردند، بدست خود مسلمین این کار را بکنند!

اکنون پس از گذشت 10قرن همه قرینه ها، در مکه و مدینه به دست آل سعود ایجاد شده است، و فرصت برای بیرون راندن مسلمانان، از عربستان فراهم شده است! همه مردم عربستان به قدری فاسد شده اند، که به پیامبر اسلام اهانت می شود، هیچ صدایی از آن جا شنیده نمی شود. از سنگ و چوب صدا در می آید، ولی از مردم مکه و مدینه هرگز! آن هایی که سال ها است، نان پیامبر را می خورند، ولی حرمت او را پاس نمی دارند!

آل سعود آن ها را کاملا اخته کرده است. اگر آن روزی، نوه پیامبر را ،در مکه تعقیب می کردند تا بکشند، حداقل با خود پیامبر کاری نداشتند. ولی امروز خود پیامبر تحت تعقیب است! و باید برای مجازات آماده شود. ندای هل من ناصر حسینی، امروز از حلقوم پیامبر بیرون می آید. زیرا هرچه زمان می گذرد، غیرت مردمان کمتر و کمتر می شود.

اگر روزی سلمان رشدی، به اعدام محکوم می شد، امروز اخلاف مدعی  و: ناصالح، با هتاکان به پیامبر، دست دوستی می دهد، و ادعا دارند که: فرزند مکه و منی است! از آن بدتر، کسی با آن ها دست دوستی می دهد، و پای میز مذاکره می نشیند، که ادعا می کند فرزند قم و تهران است! آن ها بقدری سترون شده اند که، حتی حاضر نیستند یک اخم بکنند، و یا حتی میز مذاکره را رها کنند، و به عنوان اعتراض با آن ها دست هم می دهند!

موضوع از زمانی شروع شد که به: مدینه حمله شد و بقیع تخریب گردید، و کسی به تخریب گران چیزی نگفت . آن ها سپس به سراغ قبله اول مسلمین رفتند، قدس شریف را ازبین بردند! و بجای آن یک ساختمان نوساز را، قبله اول معرفی کردند. از کنار هیکل سلیمان، نوک پیکان حمله خود را، به قبله دوم نشانه رفتند. اما نه با سلاح سرد یا گرم، بلکه با دامن هایی گرمتر از سلاح !

آل سعود، مرکز فحشا و فساد شد. ماهواره های ضد اخلاقی، در تمام دنیا بودجه خود را از عربستان گرفتند! تمام کنار دریا ها در تسخیر: اعراب خوشگذران قرار گرفت، که فقط ناموس ساکنان آن جا را می خواست! از کنار دریای بالتیک تا: دریای سرخ،  از شیکاگو تا جنوبگان!  همه تبدیل به مراکزی شدند که: فقط فساد خرید و فروش می کردند، درست همان سبک که در کنار دریای اندلس، مسلمانان را به دریا ریختند!

امروز دیگر لازم نیست که صلیبی ها، بیایند یا جنگ صلیبی دوباره صورت بگیرد! زیرا دیگر غیرت مسلمانی! باقی نمانده است که لگد کوب شود! فساد در درون هیات های حاکمه مسلمین، ریشه دوانیده و همگی آن ها، سر سپرده صلیبی ها هستند. و صلیبی ها از خود می پرسند: با چه کسی باید بجنگند؟ چون کس دیگری باقی نمانده است!

اگر در گوشه و کنار، هنوز هستند کسانی که به ندای پیامبر، پاسخ می دهند دشنه تیز حکومت ها، آن ها را برجای خود می نشاند! کشته و زخمی شدن مسلمانان تونس، پاکستان و مصر و.. همه حاکی از این است که دولت های اسلامی ، جای شوالیه های قرون وسطی را گرفته و: نیازی به زحمت دادن به آن ها نیست! در تهران و قم هم همینطور است! مردم از خود سوال می کنند: با چه کسی باید بجنگیم؟ و برعلیه چه کسی شعار بدهیم؟

اگر مرگ بر فرانسه بگویند، متهم به ضدیت با مذاکرات می شوند! اگر مرگ بر آمریکا بگویند، متهم به دفاع از تحریم ها می شوند! واگر مرگ بر انگلیس بگویند، متهم به :اهانت به آقازاده های لندن نشین و: پدران آن ها  می شوند.

و می بینیم بازهم علی تنها است! شاید از تنها هم تنها تر، چرا که پیامبر مدینه است و: علی باب آن. و آن ها باید باب را بشکنند، تا وارد مدینه شوند. آن زمان که علی را می شکستند، برای همین بود تا بتوانند :راحت تر وارد مدینه شوند. و فاتحه ای برای اسلام بخوانند!

Bayrak Haçlılar, İsis elinde

Sonra Endülüs'te, İspanya'da kayıp ve isim tanındı, kimse bu bile Mekke İspanya'nın fethi kesilmiş olabilir inanıyorum olmayabilir, ve Müslümanların tüm bela, Müslümanların bunu buldular!

Şimdi 10. yüzyılda tüm delillere sonra Al Suud Mekke ve Medine'de oluşturulan ve Suudi Arabistan Müslümanlar temin sınırdışı fırsat oldu! Tüm Suudiler bu onun sesi duymadım, İslam peygamberi hakaret, böylece bozuk. Taş ve ahşap ses, ancak Mekke ve Medine halkı, asla! O yıllarda, onun ekmek yemek, ama onlar onu geçmek saygı yok!

Suud tamamen iğdiş etti. Günün Eğer, Mekke'de Peygamber torunu, en azından o bir şey yapmadım, ölüme kovaladı. Ama bugün o istedi! Ve ceza için hazır olmalıdır. Ben o gırtlak çıkan çağrı Nasır Hussain, bugün itin. Daha fazla zaman geçer Çünkü, daha az insan kıskançlık olacaktır.

Bir gün, Salman Rüşdi, iddia bugün mahkum edildi ve varsa halefleri: beceriksiz, Peygamber, sevgi hakaret ve iddia Mekke olduğunu ve benim oğlum! Daha da kötüsü, dostluk eli ile biri, ve müzakere masa oturur, Kum ve Tahran oğlu olduğunu iddia hangi! Onlar bile müzakere masasını terk etmek bile kaşlarını yapmak, ya da böylece sterilize edildiği ve elleri ile bir protesto olarak!

Baki Medine'de saldırıya ve yıkılan, kim pahalı hasar şey söylemedi edildi: konu ne zaman başladı. Daha sonra Mekke Müslümanlara gitti, kutsal Kudüs öldürdü! Bunun yerine, yeni bir bina, ilk kıble tanıttı. Süleyman'ın Tapınağı, onların saldırı ok ucu ise belirtiler dua gitti. Ama sıcak veya silah ile soğuk, ama silah sıcak etek!

Al Suud, fuhuş ve yolsuzluk. Uydu ahlaksız, Suudi Arabistan tüm fon doğmuş! Tüm deniz yakalayan: Oyuncu Araplar sadece sakinleri sorulmasını onur oldu! Kızıldeniz, Chicago'dan Antarktika'ya: Baltık Denizi! Tüm aldım ve sadece yolsuzluk satıldı merkezlerine dönüştürüldü sadece deniz Endülüs tarzı olarak, Müslümanlar denize sürdü!

Bugün artık Haçlıları gerekir, ya da Haçlı yapılan geri gel! Müslümanlar için bir başka onur! Izdiham sol! Müslümanlar, kök ve tüm yönetim kurulu içinde Yolsuzluk, Haçlılar yatırılır. Haçlılar ve soruyoruz: Biz kim kavga mı? Gibi bir başka bıraktı!

Köşeleri ise, sesindeki henüz olanlar, keskin stiletto hükümetler cevap, sizin sol koyabilirsiniz! Vb Tunus, Mısır ve Pakistan, Öldü Müslümanlar, bütün bu İslam devleti yerine ortaçağ şövalyeleri gösterir ve: onları rahatsız etmeyin! Bu yüzden Tahran ve Kum olduğunu! Sormak için kullanılan kişiler ise: kim mücadele? Ve karşı slogan?

Fransız ölümü derseniz, dava vardır muhalefeti suçlayarak! Eğer Amerika'ya Ölüm derseniz, yaptırımlar vardır savunmakla ücret! İngiltere babaları olarak Londra'da ikamet eden, hakaret Aghazadeh, sanık durumunda Ölüm demek.

Ve yine biz yalnız Ali bakın! Belki sadece zaman sadece, bu konuda Medine'de Peygamber ve Ali çünkü. Ve bu şehre almak için kapıyı kırmak gerekir. Şehre almak kolay: Ali çökerttiğini iken, yani muktedir. Ve İslam'ın tanıtımı okumak için!

ناسزا گفتن به پیامبر، نتیجه ناسزا شنیدن به حضرت علی است.

نتیجه دست دادن با کری!

و بوسه دادن به  ملک عبد الله!

ناسزا گفتن به پیامبر، نتیجه ناسزا شنیدن به حضرت علی است.

وقتی ملک عبدالله، بوسه شیطانی را بر پیشانی هاشمی زد، نمی دانست که دردسر بزرگی برای: هواداران هاشمی درست کرده است.  آن ها سالها زحمت کشیدند تا بر :خیانت های او در عراق، در زمان قبل از انقلاب ماله بکشند، که از همه مهمتر آقای دعایی بود، که حتی اعتماد کرده و: مادرش را هم به او سپرده بود! ولی این بوسه همه را نقش بر آب کرد!

تابناک حتی زحمت کشیده، ملک عبدالله را با رهبر ایران مقایسه کرده! و نوشته که: تنها در صورتی توهین به حاکمان دیگر کشور‌ها، قابل‌پذیرش است که توهین به: مقامات کشورمان برای ما اهمیت نداشته باشد،  این حرف یعنی بوسه ملک عبدالله هم، مانند بوسه رهبر معظم انقلاب اسلامی است! و نباید بین آن ها فرقی گذاشت، چون هردو حاکم هستند.

اما فرق اصلی این است که: هاشمی با کسی دست به بوسه می شود که، تخریب بقیع اولین جرم اوست! و آخرین آن هم تخریب کوچه بنی هاشم، و چهارصد مکان تاریخی دیگر پیامبر است. البته آقای هاشمی و پیروان او، سعی دارند همه این توهین ها را به :حضرت علی و شیعیان او نسبت دهند، و بگویند آن ها با پیامبر اسلام، دشمن نیستند با حضرت علی هم دشمنی ندارند، ولی با شیعیان او اختلاف سلیقه دارند!

حتی علی مطهری در مجلس می گوید: چون ما در تهران اجازه ساخت مسجد، برای اهل سنت نمی دهیم، آن ها هم در مکه و مدینه تلافی می کنند! یعنی همه این داستان های: داعش و طالبان و ... فقط یک سوء تفاهم جزئی است! و آن هم تقصیر تهرانی ها است. اما نتیجه این حماقت ها همین است که: امروز می بینیم که جان کری، بلافاصله بعد از دست دادن با ظریف، به طرف اورلاندو می رود و ودست : وزیر خارجه فرانسه را می فشارد، و چند بار هم لبخند موکد می زند که: دست مریزاد، کار خوبی کردی: روی مسلمان ها را کم کردی!

حق هم دارد! وقتی امام خمینی ره زنده بود، حکم اعدام سلمان رشدی را امضا کرد. ولی الان حتی یک راهپیمایی خشک خالی هم نیست، و اصلا رگ غیرت دنیا را قطع کردند! اورلاندو و رئیس رژیم صهیونیستی، میدانند که حمیت مسلمانان ضعیف شده، که موج سواری می کنند و نشریه: مرده ای را زنده می کنند تا با: کاریکاتور های موهن، تولد دوباره خود را جشن بگیرد. و چند وزیر خارجه هم که : اغلب آن ها با ظریف دست داده اند، و دستان ظریف استخوان های آن ها نوازش کرده، دیگر مطمئن هستند کسی، استخوان دست آن ها را نمی شکند، و با قلم هایشان کاری ندارد!

وقتی نوه امام بگوید: امام خمینی ره هرگز نگفته که: زنها حجاب داشته باشند، دیگر از بقیه چه انتظاری است؟ و آیا نباید فاتحه اسلام را خواند و: به قول امام علی گفت: الاسلام والسلام!

وقتی که بوش پدر یا بوش پسر، بر طبل جنگ های صلیبی می کوبید، هرگز فکر نمی کرد این بار، این کوبیدن به دست خود مسلمان ها باشد! آن هم از درون خانه کعبه،  و از درون خانه خمینی ره،  بله امروز حاملان پرچم صلیبی، دیگر شوالیه های قرون وسطی نیستند، بلکه امام زادگانی هستند که: مردم امید به آن ها بسته اند، و دین خود را به آن ها سپرده اند.

امروز پرچم صلیبی ها، بر دوش داعش و طالبان و القاعده است. و صلیبی ها نیازی به آمدن ندارند! آن ها کار خود را انجام دادند و: با ایجاد فتنه 88 میخ خود را کوبیدند، و اکنون با خیال راحت به خیانت های: درون گروهی مسلمان و شیعیان تماشا می کنند.

تعداد افرادی که در جنگ های صلیبی قدیم، کشته شدند شاید تنها نیمی از مردمی باشد که: صدام به کشتن داد و یا، یک چهارم مرمی باشد که داعش و طالبان، آن ها را کشتند. صلیبی ها دشمن روبرو بودند، و هرگز گور جمعی نداشتند، اما داعش  و صدام، گور جمعی را با: ماس پروداکشن! های کارخانجات یکی می دانستند. و با بیل و لودر کفن و دفن می کردند..

 Kaybı sonuçları işitme!

Ve Kral Abdullah öpmek!

Peygamber Revile, Hazreti Ali küfür dinleme sonucudur.

Kral Abdullah, Haşimi Şeytan hayranları Haşimi için büyük bir güçlük doğru olduğunu bilmiyordum alnına bir öpücük. Onlar sorun uzun yıllardır çekti: Annesi ona emanet etmişti: Irak'ta yaptığı ihanet bile güven ki, o her şeyden geliyor mala, önce zaman öldürmek! Ama öpücük tüm zemin oldu!

Parlak bile, Kral Abdullah İran lideri ile karşılaştırılmıştır çekerek rahatsız! Ve sadece diğer ülkelerin yöneticileri, eğer hakaret kabul edilebilir olduğunu suç ile: Ülke bizim için önemli değil, kelime Kral Abdullah öpmek, Yüce Lider bir öpücük gibi! Her ikisi de geçerlidir, çünkü, aralarında bir fark olmayacaktır.

Ama asıl fark, Haşimi birisi Baki 'suç yok ki öpmek için olduğunu! Ve Benî Haşim sokağın son yıkım, ve Peygamber dört diğer tarihi yerleri. Ali ve onun Şii ve İslam Peygamberi Hazreti Ali'nin düşmanları düşmanları değil, ama Şiiler onu fark tadı olduğunu söylemek: Ancak, Sayın Haşimi ve onun takipçileri, tüm hakaretleri almak için çalışıyor!

Hatta Ali Motahari House, biz Tahran'da cami yapımına izin verdiği, Sünniler, onlar Mekke ve Medine'de misilleme olacak değil diyor! Bu, bütün bu hikayeleri anlamına gelir: Dash ve Taliban ve ... sadece küçük bir yanlış anlama! Ve bu kurbanların hatam. Fransız Dışişleri Bakanı sıkar ve vurgulanıyor birkaç gülümsüyor: Ama aptallık bugün John Kerry, ince kaybettikten sonra, Orlando el ele gider görmek sonucudur bravo, iyi bir iş yaptı, sen kaybettin Müslümanlar!

Sağ orada! İmam Humeyni hayatta iken, Salman Rüşdi ölüm cezasını imzaladı. Ama bile boş kuru bir yürüyüş değil, ve onur tüm gemiler dünya kesmek için! , Aşağılayıcı karikatürler yine onun doğum günü kutlamak: şunlardır ölü ya da diri: Orlando ve İsrail Cumhurbaşkanı, sörf ve yayın var heves zayıf Müslümanlar, biliyorum. Ve birkaç dışişleri bakanı çoğu, daha güvenli bir kişi, eller kemikleri kırmak olmaz eller ve kucaklamanı ince, narin kemikleri kaybetmiş ve kendi kalemle çalışmıyor olmasıdır!

Torunu İmam dediğinde: İmam Humeyni kadın beklenenden başka hicap, giymek olduğunu söyledi hiç? Ve İslam'ın tanıtımı, okumalısınız: İmam Ali'nin deyişle el-İslam ve ark dedi!

Baba Bush ve oğul Bush, Haçlı Seferleri yok davul, bu sefer, Müslümanların ellerinde beceriyor olduğunu hiç düşünmemiştim! Aynı zamanda Kâbe, Humeyni'nin evinin ev, bugün çapraz, ortaçağın diğer şövalyeler, ama aynı zamanda insanların onları umutlarını koyduktan Kutsal, bayraklı ve onlarla birlikte dinlerini getirdi evet .

Bugün bayrak Haçlılar, yük Dash ve Taliban ve El Kaide. Çapraz gelmek gerek yoktu! Entrika 88 düştü tırnaklarınızı oluşturmak için, ve şimdi güvenle heybet: Onlar işlerini yaptılar Şii Müslüman grup ve izlemek.

Haçlı Seferleri birey sayısı, eski, Saddam tarafından öldürülen insanların belki de sadece yarısı öldürdü ve Dash ve Taliban, onları öldürdü dördüncü mermi. Haçlılar düşman karşı karşıya, ve asla bir toplu mezar vardı, ama Dash ve Saddam'ın toplu mezarlar: Moss Productions! Bitki biri biliyordu. Kürek ve yükleyici ile defin edildi.

نظام یکپارچه تامین اجتماعی،

امروز در حالی جشن بیمه سلامت را، برگزار می کنیم که از یکپارچکی: سیستم تامین اجتماعی خبری نیست.  اگر وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  هم همتی بکند، این موضوع هم فیصله پیدا می کند، زیرا ایشان بیشتر سیاسی، فکر می کند تا رفاهی!

آمار ها نشان می دهد که: دفاتر تامین اجتماعی، بیش از جمعیت ایران دفترچه بیمه صادر کرده اند! در حالیکه ادعا می شود 21 درصد نیروی فعال جامعه، بیکار و نیمی از آنان را زنان تشکیل می دهند! و از هرکس هم می پرسید، مشکل بیمه دارد و دفترچه بیمه هم، ارزشی ندارد!

با تنظیم نظام یکپارچه برای تامین اجتماعی، نه تنها از موازی کاری که جلو گیری می شود،بلکه بسیاری از هزینه ها نیز کاسته می شود. بزرگترین مشکل سازمان تامین اجتماعی، پرداخت هزینه های درمان بود که: با همت وزیر بهداشت و طرح بیمه سلامت همگانی، به حل کامل خود نزدیک می شود. لذا بیش از 50درصد هزینه ها که: کمر تامین اجتماعی را خم می کرد، در مسیر حل خود قرار گرفته است.

مشکل دوم تامین احتماعی، بیمه بیکاری است که باید برای 21درصد جامعه، در آمد تعریف کند. این موضوع با همگانی کردن بیمه حل می شود. چرا که دیگر کسی نمی تواند: ادعای بیکاری بکند. 68درصد اعلام بیکاری ها برای بیمه است. یعنی فردی که بیمه نیست، خود را بیکار می داند! لذا به اداره کار یا شرکت های کار یابی، مراجعه و نام خود را ثیت می کند.

تحقیقات میدانی ثابت کرده که: اغلب مدعیان بیکاری از این دست، معمولا دو یا سه شغل دارند! فقط چون بیمه نیستند مدعی باقی می مانند.  و برای 23درصد حق کار فرمایی، به دنبال جایی هستند که آن را پرداخت کند، و چه کسی بهتر از وزارت کار که، خود را حامی بیکاران می داند.

اصل مهم در بیمه هم افزایی است، یعنی وقتی تعداد بیمه شده ها به حد نهایی میل کند، هزینه های بیمه شدگان کاهش می یابد. مثلا کسانی که به عراق می روند با پرداخت 300هزار ریال، در مقابل ترور بیمه می شوند! و تا به حال هیچ شرکت بیمه، از بابت اینهمه دریافتی مبلغی هزینه نکرده است! و این سود خالص آن ها است. در حالیکه اگر همه بیمه باشند، این نوع بیمه ها در دل بیمه های تامین اجتماعی است. کسی که بیمه تامین اجتماعی است، بیمه عمر و بازنشستگی وحوادث را با خود دارد.

 دیدگاه دیگر که باعث کاهش هزینه ها می شود، ادغام عنوان های من در اوردی بیمه گذاران است. یعنی کار اصلی را بیمه تامین اجتماعی می کند، و بیمه های دیگر فقط پول پارو می کنند. تا بحال دیده نشده که بیمه ها نسبت به: آتش سوزی یا عمر و حوادث، خود را مسئول بدانند، چون بالاخره تبصره ای هست که: بیمه شده را مقصر نشان دهد. اما تامین اجتماعی چنین نمی کند.

در اداره کار، حتی کسانی که بیمه نیستند، محکوم به دریافت حق بیمه بیکاری می شوند! چه رسد به آن هایی که حداقل دوسال سابقه بیمه داشته باشند.  اما در بیمه های غیر تامین اجتماعی، اداره کار یا مدعی العمومی وجود ندارد، تا از حق بیمه شده حمایت کند. حتی اگر بیمه شده به مراجع قضایی هم مراجعه کند، نمی تواند حریف وکیل مدافع های قدر! بیمه ها شود و همیشه محکوم است.

بیمه های خصوصی غیر تامین اجتماعی، فقط در یک صورت هزینه پرداخت می کنند: که درصدی به عاملین یا رابطین پرداخت شود!  در این صورت هم، صحنه سازی و مدارک جعلی است که: حق بیمه می گیرد نه بیمه شونده!

لذا یکپارچگی بیمه هم اعتماد مردم را، به بیمه باز می گرداند و هم؛ باعث کاهش هزینه ها می شود. و به علت وسعت بیمه شوندگان، از قاعدگی سازمان تامین احتماعی! هم جلو گیری می کند. و مجلس و کمسیونهای مجلس می توانند، آن را در ماده 19و20مقررات مالی، در شرف تصویب، منظور نمایند.

Integrated system of social security,

While health insurance today's celebration, held that the integrity of its system of social security is not news. If the Minister of Cooperatives, Labour and Social Welfare, if you try, this time it was decided, because they political, welfare thinks so!

Statistics show that Social Security offices, more than the population of insurance has been issued! While claiming to be 21% of the active population unemployed, and half of them are women! Everyone is asked and the difficulty of insurance and insurance is worth!

By setting the integrated system of social security, not only from the front of the parallel work, but many of the costs are reduced. The biggest problem with social security, pay for the treatment, with the efforts of the Ministry of Health and public health insurance plan, the full solution approaches. So 50% of the costs that would bend back Social Security, in the course of his address is located.

Secondly, Social Security, unemployment insurance, which should be 21% of the population was not defined. This issue is solved by public insurance. Why can not the other person: unemployment claims dropped. 68 percent for unemployment insurance. Means that a person is not insured, its jobless! The labor office or employment companies, please Submit your name is.

Field research has shown that most claims of this kind, usually two or three jobs! Just because they are not insurance claims remain. And for 23% of the employers, who are looking for a place to pay, and who better than the work of his patron, jobless.

Insurance is an important principle of synergy, ie when the number of insured desire to limit the costs for insured decreases. For example, those who go to Iraq to pay 300 thousand dollars, to be insured against terror! And had no insurance company, for the fee has not yet received! The net profit for them. However, if all insurance, this type of insurance is at the heart of social security insurance. Who is a social security insurance, life insurance and retirement with his observations.

  Another approach that reduces costs, and the integration of policyholders is invented. The original work, the social security insurance, and other insurance are just loads of money. It has been seen that insurance against: fire or life events, your responsibility to know, because it is of note is that the fault of the insured. However, Social Security does not do this.

In the office, even those who are not insured, are condemned to unemployment insurance premium! Let alone those who have at least two years of insurance experience. But non-insurance social security, public prosecutor's office or work there, to protect the rights of the insured. Even if the insured is referred to the judicial authorities, it cannot power the opposing lawyer! Insurance and is always condemned.

Private insurance or social security, just in case they pay, a percentage is paid to agents or volunteers! In this case, the hoax and false documents is that the premiums are not insured!

The integrity of the public trust, insurance, and insurance to return, to reduce the costs. Due to the size of those insurance, Social Security Organization of menstruation! They keep together. And the House of Assembly and Councils may, in Article 19 and 20 of the Financial Regulation, on the verge of approval, order them.

ترس بیخودی از:پروژه های اسلام هراسی !

در بحث خبرنگاری می گویند جمله:  سگی پای مردی را گاز گرفت! یک خبر حساب نمی شود، ولی اگر مردی پای سگی را گاز گرفت، خبر است! مطابق صریج قران هم، کار سگ پارس کردن است، چه با او کاری داشته یا نداشته باشید ! (فمثله کمثل الکلب إن تحمل علیه یلهث أو تترکه یلهث) مهم این است که به آن توجه نکنی، زیرا سگ ها باهوش هستند و: اگر بفهمند کسی از آن ها ترسیده، حمله می کنند و لذت می برند. و اگر کسی نترسد و از کنار آن ها، بدون ترس گذر کند آن ها ، از خجالت آب می شوند و: دم خود را روی کول می گذارند و می روند.

پرو‍ژه اسلام هراسی هم همینطور است. امپریالیسم خبری و رسانه های صهیونیستی، کارشان تبلیغ اسلام هراسی است. ولی این کار نباید واقعا ترسی در: دل کسی ایجاد کند، زیرا ترسیدن همان و گاز گرفته شدن همان ! یعنی ترسیدن یا عصبی شدن از: پروژه های اسلام هراسی، براورده کردن اهداف پلید اسلام هراسان است. زیرا آن ها عمدا این کار را می کنند تا: مسلمانان را به عکس العمل وادار کنند. و بعد بگویند چوب را که برداشتیم، گربه دزد ها فرار کردند!

بنابر این نشان دادن حساسیت نسبت به: اسلام هراسی نباید بگونه ای باشد که: مهر تایید حرف های آنان باشد. زیرا آب دریا با دهان سگ نجس نمی شود! در حالیکه اگر یک کاسه توسط سگ، لیس زده شود باید هفت مرتبه آن را، با خاک بسابند تا میکرب های آن کشته شده و پاک گردد. یعنی اسلام آنقدر ظرفیت دارد که: با دهان صد ها سگ هار صهیونیستی، نجس نمی شود ولی با ترسیدن اسلام گرایان، ممکن است این اتفاق بیافتد!

از سوی دیگر تبلیغ اسلام هراسی، مردم را به حقیقت بیشتر نزدیک می کند. وقتی همه مردم ببینند که بی دلیل، هر عمل تروریستی به اسلام نسبت داده می شود، ممکن است در کوتاه مدت، از نزدیک شدن به اسلام واهمه داشته باشند، ولی در دراز مدت، بر ترس و واهمه خود غلبه می کنند. و می بینند که همه این ها دروغ بوده است .در جریان توهین به پیامبر اسلام و قران، دیدیم که بیشترین توهین ها در دانمارک صورت گرفت، ولی در همان سال، آمار فروش قران کریم در دانمارک رکورد زد.

این علاوه بر آن است که خداوند، دشمنان اسلام را به همان مرضی دچار می کند که: برای مسلمانان ارزو داشتند. و می بینیم که داعشIsis)) که قرار بود: باعث وحشت مسلمانان شود، اکنون باعث وحشت حامیان آن ها شده است. و این امری طبیعی است. زیرا کسانی که به داعش پیوستند، براساس تبلیغات عوامفریبانه آنان بوده،  و وقتی متوجه این تبلیغات می شوند، تصمیم به جبران اشتباهات خود می گیرند و: کمترین توبه، از بین بردن کسانی است که از: سادگی آن ها سوء استفاده کردند.

البته باعث بیداری مسلمانان: ساده اندیش هم می شود. زیرا که عاملین اصلی  داعش پرور، هیچگاه مورد اتهام نیستند! مهمترین حامی این گروه های تروریستی، آل سعود هستند که اساسا با همین روش، به حکومت رسیده و: به خیانت های خود به اسلام ادامه می دهند. ولی کسی آن را باور نمی کند! همین ها هستند که با قرار دادن شمشیر، در پرچم خود دین اسلام را دین شمشیر! معرفی می کنند. عملکرد آن ها همین بوده است.

از روزی که آنان از بصره و کویت، به قصد تخریب مکه و مدینه حرکت کردند، بیشتر از 80 سال نمی گذرد! ولی  در این هشتاد سال همه آثار تاریخی: مکه و مدینه را تا آنجا که توانستند، از بین بردند و به بهانه: اتوبان و پل و سازه های دیگر، آن را تخریب کردند. سازمان مزدور یونسکو هم، که برای یک ترک در حریم بودا در بامیان، دنیا را بهم ریخته بود هیچ کاری نکرد. تخریب بقیع ابتدای آن بود، و تخریب مسجدالاقصی آخرین آن.

به حول و قوه الهی، چهره این هرزه های زالو صفت، هر روز بهتر شناخته می شود. و روزی خواهد رسید تا همه بدانند که: اسلام هراسی واقعی، ریشه در این خاندان کثیف داشته، آن ها از یکسو تمام جنایت ها را انجام می دهند! و از تروریست ها حمایت مالی و انسانی می کنند، و از سوی دیگر با آدرس غلط،  و با همکاری رسانه های مزدور،  کسان دیگر را در مظان این اتهام قرار می دهند.

İslamofobi projelerinin Fobi!

Muhabirler bir köpek yürüyen bir adamın da dahil olmak üzere tartışma, ısırılan söylüyorlar! Bir hesap haber değil, ama bir adam ısırırsa bir köpek bacak üzerinde gidiyordu! Sryj Kuran'a göre, bir havlayan köpek köpekler akıllı çünkü, Not sen önemlidir)! Kiminle çalışmak veya değil ne yaptığını ve bunu korkuyor birini tanıyor ve eğlenceli saldırı durumunda marka. Birisi onlardan korkuyor değilse Ve, korku, utanç olmadan onları geçmek ve, kuyruğunu koyarak ve Cole gitmek.

Çok İslamofobi projesi. Haber ve Siyonist emperyalizm, o İslamofobi teşvik etmektedir. Ama bu aynı ısırılan korkusuyla gerçekten bu herkesin, gönlünde bir korku değil! Korku ya da sinirlilik: Şirket İslamofobi, İslamofobi kötülerin hedeflerini buluşuyor. Müslümanlar tepki zorunda çünkü bilerek bunu. Ve sonra bir kedi hırsız koştu aldı söylemek için sopa!

Böylece hassasiyet gösteren: İslamofobi kendi karakter onaylandıktan şekilde olmalıdır. O köpeğin ağız ile denizi kirleten değil çünkü! Toprak, itiraz devrildi ve mikropları öldüren ve bunu kaldırmak ile Ancak, köpek kase eğer, yalama o, yedi kez vurdu. İslam ağız kuduz köpekler Siyonist yüzlerce, ancak İslamcıların korkusu dokunulmaz değildir, gerçekleşmesi böylece kapasitesine sahiptir!

Öte yandan İslamofobi propaganda, insanlar gerçeğe yakın. Tüm insanlar hiçbir neden gördüğünüzde, terör eylemi herhangi İslam'a, kısa vadede, onlar İslam'a yakın alma korkuyorlar olabilir atfedilen, ancak uzun vadede, kendi korkularını aşmak için. Ve tüm bu yalan olduğunu görürüz. Muhammed, Kur'an ve hakaret derste, biz suç Danimarka'da yer aldığını gördüm, ama aynı yıl, satış Danimarka en içinde, rekor Kuran çarptı.

Bu ilave ki Tanrı, Müslümanlar için diledi aynı illet ile İslam düşmanları. Ve biz Müslümanları alarma olduğunu Dash İsis)), artık terör sponsorlar neden olduğunu görüyoruz. Ve bu doğaldır. Onların hilekar propaganda dayalı, Dash katıldı ve onlar bu reklamları görünce, onlar sadece bunu suistimal edenler yok etmek, kendi hataları ve az tövbe telafi etmek isteyenler için.

Knock-Müslümanlar: bunlar basit fikirli. P. Dash, talep etmedi ana aktörler Çünkü! Bu terörist grupların sponsorlar, temelde aynı şekilde Suud House, hükümet ulaştı: İslam'ın ihanet devam etmek. Ama kim bunu inanmak istiyorum! Bu kılıç dini olarak, İslam'ın bayrağını kılıcı koyuyoruz! Tanıtıldı. Bu aynı işleve sahiptir.

Yok etmek niyetiyle gün onlar Basra ve Kuveyt, yana Mekke ve Medine fazla 80 yaşında taşındı! Ama tarihi eserler seksen yıl: kadarıyla onlar-ebil ve mazeretler uzak aldı Mekke ve Medine: Karayolları, köprüler ve diğer yapılar, yok edilir. UNESCO Bamiyan Buda civarında bir çatlak, dünya, kargaşa içinde hiçbir şey oldu, bir paralı bir organizasyondur. Baki imha başlangıcı ve son Kubbet imha oldu.

Çevresi ve sülük iffetsiz özelliği ilahi yüzü, her geçen gün daha iyi bilinen olduğunu. Gün gelecek, ve tüm İslam gerçek bir korku kirli aile yatıyor, bir yandan tüm suçlar üzerinde yaptıklarını biliyorum! Ve insan ve teröristlere maddi destek, diğer tarafı yanlış adres, medya paralı ile işbirliği içinde, sorumlu koymak diğerleri muhtemel sayılır.

وحدت امت اسلامی، بدون اساسنامه !


بیست و هشتمین کنفرانس وحدت امت اسلامی، چالش ها و راه کارها در سه روز، با شرکت 69 کشور برگزار شد.  البته این بار برخلاف گذشته، از تئوری به عمل نزدیک شده و: خواستار ایجاد امت واحده اسلامی شده بود. و برای تشکیل آن کمیسیون تجارت و دانشجویان ، رسانه و احزاب و .. را تشکیل داده بود . رئیس جمهور محترم هم، در افتتاحیه این کنفرانس  گفته بود که: وحدت جهان اسلام، با شعار دادن و تکرار کلمه وحدت، به نتیجه نمی رسد.

اما بدون تعیین سازمان امت واحده، به کمیسیون های آن پرداخته بودند! یعنی بدون معماری ساختمان، صحبت از اتاق نشیمن و دستشویی و حمام کرده بودند!.بنظر می رسد این دیدگاه ناقص، محصول مدیریت این کنفرانس باشد که: از اصول مدیریت اطلاعی ندارد. و الا قبل از کمیسیون ها باید  به : سازمان امت اسلامی پرداخته می شد.

این سازمان باید چگونه باشد؟ رئیس آن چه کسی باشد؟ دبیرخانه یا دفتر آن کجا باشد؟ اصلا بحث نشده است! در واقع راجع به بدن صحبت شده اما بدنی بی سر! مخ یا مدیریت آن بحث نشده است. و ما پیشنهاد برای رفع این نقیصه داریم .که سازمان وحدت یا سازمان امت اسلامی، باید مانند سازمان ملل باشد. مثلا بجای سازمان ملل متحد، نام این سازمان ملل اسلامی بر روی آن باشد.

پس از تعیین نام، نوبت به تعیین محل یا دفتر مرکز می رسد. که محل سازمان ملل اسلامی، تا تعیین قطعی، میتواند در تهران مستقر باشد. یعنی در واقع بجای تمام بحثهای این کنفرانس، باید روی این مسئله بحث می شد . البته شاید استراتژیست های این کنفرانس، پیشنهاد داده باشند و یا اصلا مسئله، بدیهی و پذیرفته شده باشد. ولی بهرحال باید در اساسنامه یا : مرامنامه این امت واحده ذکر شود .

بعد از آن باید راجع به ارکان امت واحده اسلامی بحث می شد. یعنی ریس یا دبیرکل و نحوه انتخاب و: حدود اختیارات آن یا راجع به شورای عالی، یا شورای سیاست گذاری، بحث و تبادل نظر می شد . شاید باز هم بگویند: این امت واحده تشکیل شده و: رئیس آن هم مثلا حاج آقا تسخیری است، ولی این فقط یک پیش فرض است. و باید راجع به آن بحث و تبادل نظر و: حتی رای گیری می شد.

اولا  شورای عالی تقریب، میتواند هیات موسس یا موسسین باشند ولی ، شورای عالی امت اسلامی یا مجمع آن باید انتخاب شوند. یعنی یک شورای عالی برای سازمان ملل اسلامی کافی نیست. این سازمان یا همان امت واحده اسلامی ،باید درست مثل سازمان ملل متحد ، ولی در محدوده کشورهای اسلامی باشد .

   در واقع سازمان کنفرانس اسلامی و :مجمع دارالتقریب باید یکی شوند ، تا بتوانند همه امت اسلامی را پوشش دهند. و الا  این چه امت واحده ای است که : روسای آن عضو سازمان کنفرانس اسلامی ، و علمای آن در مجمع تقریب! و هیچ ارتباط سازمانی با یکدیگر ندارد؟

بنابر این امت واحده اسلامی، با تشکیل یک سازمان یا: هویت دادن به سازمان موجود خود، باید یک خط مشی و سیاست گذاری مشخصی را اعلام نماید. اهداف و استراتژی آن، نه تنها مشخص بلکه فراگیر هم باشد. به قول علمای کلام : جامع افراد و مانع اغیار باشد. یا باید کلمه امت واحده اسلامی را برداشت! و یا اگر راجع به آن بحث می شود باید: منسجم و همه جانبه باشد.

نمی توان سازمانی را تعریف نکرد، ولی انتظار براوردن اهداف را داشت. یا انتظار داشت بدون یک سیستم اصلی ، سیستم های فرعی خوب کار کنند.

در یک خودرو، اگر لاستیک و چراغ ، سپر و داشبورد خیلی خوب تعریف شود، ولی نسبت به فرمان یا سیم کشی آن، اقدامی نکرد این خودرو نمی تواند راه برود. یک سازمان هم اگر شورای عالی و کمیسیون داشته باشد، ولی بدون ارتباط بایکدیگر باشد مفهومی ندارد. چون برخی علما در مجمع، موردی را تصویب می کنند، ولی وقتی وارد کشور خود می شوند، دستگیر و زندانی می شوند!

Orijinal olmayan Müslüman ümmetin birliği,!

Müslüman ümmetin birliği Yirmi Sekizinci Konferansı, zorluklar ve üç gün içinde stratejiler, 69 ülkenin katılımıyla gerçekleştirildi. Ama bu sefer, geçmişte, teoride aksine ve birleşik bir ulus yaratma talep, yakın uygulama. Ve Ticaret ve öğrenciler, medya ve partiler Komisyonu kurulması için oluşturulmuştur. Konferansın açılışında Sayın başkan, dedi ki zikir ve kelime birliği değil, sonuç yinelenen İslam dünyasının birlik.

Ama birleşik ulus belirtmeden, komisyon yaptım! Binanın mimarisi olmadan, oda ve banyo konuşuyorduk! B. Bu görünüm eksik gibi görünüyor, bu konferansın ürün yönetimi temellerini bilmiyor olmasıdır. İslam toplumunun organizasyonu tartışıldı: Yakında Komisyon olacaktır önce.

Örgüt olmalı? Başkan kim? Nerede Sekreterya veya ofis mi? Konuşma! Aslında, bir baş olmadan vücutta, ama vücudu hakkında konuşurken! Beyin ya da yönetim tartışılmıştır. Biz · h veya İslam ümmetinin birliği Birleşmiş Milletler gibi olmalı .K, bu sorunu çözmek için öneriyoruz. Örneğin, yerine Birleşmiş Milletler, İslam ülkelerinin Örgütü buna denir.

Merkez Ofisine isim, konum ya da dönüş tanımladıktan sonra. Kesin belirlemek için Birleşmiş Milletler site, Tahran'da dağıtılabilir. Aslında, bu konferansın yerine tüm tartışmaların sorunu görüşmek üzere idi. Konferansın stratejistleri teklif edilebilir, ya da hiç problem açık ve kabul olduğunu. Ancak, tüzük veya söz konusu birleşik milletin Manifesto'da olmalıdır.

Sonra birleşik milletin üsleri ele alınmalıdır. Başkan veya Genel Sekreter ve seçim: Üst Kurulun yargı, ya Konsey politikası ya tartışılmıştır. Belki de bu birleşik bir ulus meydana ki: zaptedilemez olarak Haj Başkanı, ama bu sadece bir varsayımdır. Ve hatta oylama vardı, tartışmak ve görüş alışverişinde ve.

İlk olarak, Yüce yaklaşım Konseyi, kurucusu veya kurucuları, ama onlar kurulu edebilir, ya da Genel Kurul İslam Ümmeti Yüksek Konseyi tarafından seçilir. Birleşmiş Milletler, İslam Yüksek Konseyi biri yeterli değil mi. Birleşik milletin organizasyonu, biz BM gibi, ama Müslüman ülkelerde gerekir.

    İslam Konferansı ve Meclis Dar One Örgütü tüm Müslüman Ümmeti kapsayacak gerekir. Aksi takdirde birleşik bir ulus ne olduğunu Meclis yaklaşım İKT liderler ve liderler! Ve başka hiçbir örgüt yoktur?

Bu nedenle, örgütün kendisi bir organizasyon ya da kimlik oluşturma birleşik millet, net bir politika ve siyaset bildirmeniz gerekir. Amaç ve stratejileri, sadece kapsamlı değil, aynı zamanda belirtilemez. Ilahiyat alimlerine göre, ve diğer insanlarla dolu. Yoksa İslam birleşik ulus aldı gerekir! Ya da kapsamlı ve tutarlı olmalıdır ele alınacaktır eğer.

Bir örgüt tanımlayamazsınız, ama hedeflerinize ulaşmak için bekleniyordu. Ya da hiçbir büyük sistemler, alt-sistemleri iyi çalışır bekliyoruz.

Lastikler ve ışıklar, tampon ve pano çok iyi tanımlanmış eğer bir araba, ama direksiyona ya da kablo ile karşılaştırıldığında, yürüyemiyorum otomobil harekete sürmedi. Konsey ve Komisyon Eğer bir örgüt olduğunu, ancak hiçbir ilişki mantıklı değil birlikte vardır. Mecliste bazı bilim adamları gibi, dava onaylanmıştır, ancak ülkeye giriş yaparken, tutuklandı ve hapse!