1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

عربستان همه آنها را رایگان به آمریکا می دهد، تا سقوط نکند

در گیرو دار جنگ روانی در دنیا، فقط دولت هایی موفق هستند، که به مردم خود بیشتر رسیدگی کنند، و مالیات کمتری بگیرند! حقیقت مطلب این است که رسانه ها، سعی دارند به کمک دولتها، در تقسیم منابع جهان نقش بیشتری ایفا کنند. آمریکا 17میلیون، روسیه 11میلیون و عربستان 10میلیون بشکه نفت، در روز تولید می کنند، ولی هیچ نفعی نمی برند. زیرا همه آنها بصورت رایگان از دست می رود. عربستان همه آنها را رایگان به آمریکا می دهد، تا سقوط نکند و روسیه و آمریکا هم، باهزینه های زیادی نفت استخراج می کنند، ولی کفاف مصرف داخلی خود را نمی دهد! لذا هیچ درآمدی برای اداره کشور خود ندارند. فقط در ایران است که نفت طلای سیاه نام دارد. در داخل ایران، نفت و مشتقات آن نزدیک به رایگان، به مردم داده می شود. اخیرا نیز دولت و مجلس توافق کردند که: قیمت آن را افزایش ندهند. این در حالیست که در امریکا و روسیه، بنزین و دیگر مشتقات نفتی به بالاترین قیمت و بدترین شکل، به مردم خودشان داده می شود. در عربستان نیز اصلا مصرف داخل ندارند! و همه آن رایگان صادر می کنند. ایران در صادرات نفت نیز بعنوان: یک طلبکار بزرگ، طرف همه کشورها است. زیرا نفت ایران را همه کشورها خریداری می کنند، ولی به دلیل تحریم بانکی! قادر به انتقال وجه آن به ایران نیستند، و لذا در حساب ارزی آنها باقی می ماند. و مایلند هرنوع کالای دیگر را، در ارزانترین قیمت به ایران بفروشند. ایران جدیدا هم تصمیم دارد، اگر دلار های نفتی راه خود را به داخل باز کرد، عینا آن مبلغ را یارانه ارزی به مردم خود بدهد. زیرا حکومت ایران، به دلیل بهره مندی از امر ولایت فقیه، به دنبال منافع شخصی نیست، و هرگاه کسی این کار را بکند، فوری اخراج می شود. لذا آمریکا و دیگر متحدان او سعی دارند: با فرستادن عوامل نفوذی، به سرقت های خود ادامه دهند. برایان هوک با تمام ماموریت های ضد ایرانی اش، میداند که راه برای دزدی عوامل آنها بسته شده است! 

ادامه مطلب ...

پهپاد یمنی

پهپاد یمنی پایگاه نظامی عربستان را هدف قرار داد

پهپاد یمنی پایگاه نظامی عربستان را هدف قرار داد

پهپادارتش یمن بامداد سه شنبه یک پایگاه نظامی در جنوب عربستان را هدف قرار داد.

العالمیمن

به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، پهپاد ارتش یمن مرکز نظامی المشرق متعلق به نظامیان سعودی را در بخش الدایر استان جیزان واقع در جنوب عربستان را هدف قرار داد.
بر اساس این گزارش، همزمان یگان توپخانه ارتش یمن نیز این مرکز نظامی را هدف قرار داد.
در این گزارش اشاره ای به خسارت های جانی و مالی احتمالی این حمله نشده است.
پهپاد ارتش یمن جمعه گذشته نیز مقر نظامی «الستله» واقع در منطقه جیزان را هدف قرار داده بود.
درهمین حال ارتش و کمیته های مردمی یمن نیزطی عملیاتی در استان جوف این کشور به مواضع نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی در منطقه المصلوب حمله کردند که در این عملیات دستکم 20 تن از نیروهای ائتلاف سعودی کشته یا زخمی شدند.
از سوی دیگر نیروهای ائتلاف سعودی مناطق جبیله، فازه و جنوب شهر التحیتا واقع در استان الحدیده را هدف حملات موشکی و راکتی قرار دادند.
عربستان و امارات از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.
دراثر این تجاوز تاکنون بیش از 100 هزار یمنی از جمله 85 هزار کودک جان خود را از دست داده اند که بیشتر این کودکان براثر گرسنگی و قحطی ناشی از این جنگ تحمیلی از سوی این ائتلاف جان باخته اند.

بهائی ها در یمن هم جایی ندارند

رهبر بهایی  در یمن به اعدام محکوم شد

«حامد بن حیدر» رهبر اقلیت بهایی در یمن که به اعدام محکوم شده، قرار است روز سه‌شنبه دهم اردیبهشت در دادگاه تجدیدنظر حاضر شود. این دادگاه در منطقه تحت اشغال حوثی‌های یمن برگزار می‌شود.

به گزارش سایت نیشن، شبه‌نظامیان حوثی یمن که تحت حمایت ایران هستند، در چهار سال گذشته و از زمان در اختیار گرفتن صنعا، شماری از بهائیان را دستگیر و محاکمه کرده‌اند. پنج بهایی دیگر در زندان و در انتظار برگزاری دادگاه از سوی همان قاضی هستند که حامد بن حیدر را به مرگ محکوم کرده است.

جامعه بهائیان یمن حدود دو هزار نفر هستند و بیشتر آنها در صنعا زندگی می‌کنند. این گزارش می‌گوید حامد بن حیدر در زندان مورد شکنجه روانی و بدنی قرار گرفته است. وزارت خارجه آمریکا پیشتر و در بیانیه‌ای بازداشت حامد بن حیدر را محکوم کرده‌ است.

راز پیشروی ارتش یمن از نگاه عضو ارشد انصار الله

راز پیشروی ارتش یمن از نگاه عضو ارشد انصار الله

العالم یمن

محمد البخیتی در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم در پاسخ به سوالی درباره علت پیشروی های نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در مناطق مختلف این کشور گفت: این پیشروی به خاطر بینش و آگاهی مردم این مناطق بویژه مناطقی است که نیروهای متجاوز آنجا را اشغال کرده اند. مردم این مناطق همکاری خوبی با ما دارند.

وی افزود: این بینش و آگاهی یکی از فاکتورهای تغییر کنونی روند اوضاع در میدان نبرد به نفع ما است زیرا شهروندان یمنی که مناطق آنها تحت اشغال متجاوزان است، رنج و مشقت های زیادی از این اشغالگری متحمل شده اند. آنها امروز وضعیت مناطق تحت کنترل دولت نجات ملی در صنعا و مناطق تحت اشغال متجاوزان را با هم مقایسه می کنند.

وی افزود: مسیر نبردهای نظامی به نفع نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن است و پیشروی امروز از نظر تعداد مواضع نظامی تصرف شده از دشمن بسیار گسترده است.

البخیتی گفت: مزدورانی که در کنار متجاوزان می جنگند، امروز فهمیده‌اند که در طرف ناحق ایستاده اند و شاید در گذشته فریب خورده بودند، اما امروز به این حقیقت پی برده اند و روحیه آنها تضعیف شده است.