1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

تشکیلات 284 میلیاردی امام جعفر صادق ع

Imam Jafar Sadiq organisation
Grande histoire que l'Imam Jafar Sadiq quatre mille étudiants. Chacun d'entre eux dans sa journée de martyre, ils se sont rassemblés pour les funérailles. La plupart d'entre eux sont maintenant célèbre . Même certains de ses plus célèbre maître! Par exemple, Abu Hanifa ou Imam Hanafi même temps , nous sommes soumis. Un des étudiants qui ont servi deux ans comme élève de l'Imam Ja'far al- Sadiq . Son père était les transformations de deux sources. Rappelez-vous toujours bien deux ans, et a déclaré que les deux années passées au service de l'Imam Sadiq , la leçon apprise , c'est que j'étais anéantie, et je suis parti . Malik ibn Anas Le Groupe des al -Maliki , les quatre sectes sunnites tradition , comme lui. Shafi'i et Hanbali , ainsi , sont peu nombreux. En termes simples , nous pouvons dire ceci: le monde musulman, les disciples sont , Imam Jafar Sadiq . Certains intermédiaires et certains successeur immédiat de certains étudiants pauvres et aussi une source d'humilité intense : La Mazar de Hazrat , attaqué détruit ! Et qui n'ont pas encore été reconstruits. Ceci est également la sauvagerie de la civilisation de l'âge . Le groupe a pris son nom wahhabites . Cependant , les Saoudiens , même le nom d'une tribu nommée d'après un pays! Et rebaptisé le pays de Hedjaz : royaume saoudien ! Cela signifie que la destruction de la mémoire historique . Pour la même quantité de temps , et depuis ils ne répondent pas à la majorité des monuments à La Mecque et à Médine et détruits en Palestine : les Israéliens à faire de l'argent : ils le font eux au nom de la Ville de . . tous les effets s'annulent devrait être de deux milliard de musulmans aujourd'hui , et jusqu'ici 282 milliards, les musulmans , qui étaient tous des étudiants bien sûr, toute cette science , non seulement pour eux mais pour lui . Il a développé la science. Beaucoup dans le Coran , le Prophète dit à certains d'entre eux , et quelques autres imams dit. Retraitement eux, depuis que son père , qui est connu comme le père de la science a commencé. Le développement et la formation, mais il a été l' imam. Ils étaient des étudiants de toutes les nationalités et croyances. Et autour de : Great pays islamique ce jour-là ont été dispersés . Domaines d'études et de recherche, ils diffèrent les uns des autres et l'imam ne permettent pas les autres élèves qui ne sont pas inscrits , commenter . Encore une fois certains étudiants , le débat est interdit. Et ils dirent : Hisham pour un débat approprié . Sciences naturelles Mufaddal ont été enseignées . Et il l'a formulée : le livre est appelé monothéisme Mufaddal votre nom. Vous pouvez: Yahya bin Saeed Ansari et Abnjryh et de la taurine et Sufyan ibn Jabir ibn Hayyan Yynh et de la branche et Skhtyany Travail silencieux et Novembre ibn Amr ibn Abu Ala et Tghlb et Amr ibn Dinar , et bien d'autres à mentionner compris Jabir Ibn Hayyan - . le célèbre alchimiste du nom de Geber en Occident Khvandhmyshvd - beaucoup de ses inventions attribué à l'Imam Jafar Sadiq ou des changements mineurs aux doctrines qu'il connaît.

تشکیلات امام جعفر صادق ع

روایت فراوانی است که: امام جعفر صادق چهار هزار شاگرد داشت. که همگی آنان در روز شهادتش، برای تشییع ایشان جمع شده بودند. اغلب آن ها اکنون معروف هستند. حتی برخی از خود استاد هم معروف ترند! مثلا ابوحنیفه  یا همان امام حنفی های زمان ما، تابع ایشان هستند. یکی از شاگردانی بود که: دوسال خدمت امام جعفر صادق شاگردی کرد. همین دوسال سرمنشا تحولات در سیره ایشان شد. همیشه از این دو سال بخوبی یاد کرده و می گفت: لولا سنتان لهلک النعمان یعنی: اگر دوسالی که در خدمت امام صادق ع، درس یاد گرفتم، نبود الان هلاک می شدم!و از بین می رفتم.مالک ابن انس که گروه مالکی ها، از فرقه چهار گانه اهل سنت، او را دوست دارند. شافعی ها و حنبلی ها هم، تعداد کمی نیستند. لذا به عبارت ساده میتوان گفت: مسلمین جهان همه، شاگردان امام جعفرصادق ع هستند. برخی با واسطه و: برخی بی واسطه ، البته عده ای هم شاگردان نا خلف و عقده ای که: از شدت حقارت به : مزار شربف آن حضرت، حمله برده آن را تخریب کردند! و تاکنون نگذاشته اند باز سازی شود. که اینهم نمونه وحشیگری در: عصر تمدن است. این گروه نام خود را وهابی گذاشتند. البته به دستور سعودی ها ، حتی نام یک کشور بنام یک قبیله شد! و سرزمین حجاز تغییر نام داد به: مملکت سعودی! و این به معنی نابودی حافظه تاریخ است. به همین مقدار هم، رضایت ندادند و تاکنون، اغلب آثار تاریخی را در :مکه و مدینه ازبین برده و در: فلسطین هم به: اسرائیلی ها پول می دهند تا: آن ها این کار را بکنند.آن ها هم تحت نام: شهرک سازی، همه آثار را از بین میبرند.باید دانست این دو میلیارد مسلمان امروزی، و 282 میلیارد مسلمان تاکنون، همه از علم شاگردان ایشان استفاده کردند.البته  همه این علوم ، فقط از خود ایشان نبود بلکه: ایشان این علوم را تدوین کردند. بسیاری از آنان در قرآن آمده ، برخی از آنان را پیامبر گرامی اسلام فرموده، و برخی را دیگر ائمه گفته اند.باز گویی آن ها، از زمان پدر ایشان که: به پدر علم معروف است آغاز شد. ولی تدوین و آموزش آن، در زمان امام صادق بوده است. شاگردان ایشان از تمام ملیت ها و همه عقاید بودند. و در سراسر: مملکت بزرگ اسلامی آن روز، پراکنده بودند. رشته های تحصیلی و تحقیقی آنان، باهم تفاوت داشت و امام: اجازه نمی داد در رشته دیگری، که وارد نیستند، اظهار نظر کنند. بارها برخی از شاگردان را، از مناظره نهی می کردند. و میفرمودند: هشام برای مناظره مناسب است. علوم طبیعی را به مفضل ندریس می کردند. و ایشان آن را تدوین کرد که : کتاب توحید بنام خود مفضل معروف است. میتوان به :  یحیی بن سعید انصاری و ابن‌جریح و سفیان ثوری و ابن عیینه و شعبه و ایوب سختیانی و جابر بن حیان کوفی و ابان بن تغلب و ابو عمرو بن علاء و عمرو بن دینار و بسیاری دیگر اشاره نمود.از جمله جابر ابن حیان - کیمیاگر معروف که در غرب به نام Geber خوانده‌می‌شود - بسیاری از اختراعات خود را منتسب به امام جعفر صادق ع یا با تغییرات جزئی از آموزه‌های او می‌داند.

Imam Jafar Sadiq organization

Great story those Imam Jafar Sadiq four thousand students. All of them in his martyrdom day, they gathered for the funeral. Most of them are famous now. Even some of his more famous master! For example, Abu Hanifa or Imam Hanafi same time, we are subject to them. One of the students who served two years as a: student of Imam Jafar al-Sadiq. His sire was the two- source transformations. Always remember well two years and said that the two years in the service of Imam Sadiq, the lesson learned was that I was annihilated, and away I went. Malik ibn Anas al-Maliki 's group , the four Sunni sects tradition , like him . Shafi'i and Hanbali, as well, are few. In simple words we can say this: the Muslim world, the disciples are, Imam Jafar Sadiq. Some intermediate and some immediate successor of some poor students and also a source of intense humility: The Holy shrine of Hazrat attacked it destroyed! And have not yet to be rebuilt. This also the: savagery of the Age civilization. The group took its name Wahhabis. However, the Saudis, even the name of a tribe named after a country! And renamed the land of Hejaz: Saudi kingdom! It means the destruction of historical memory. For the same amount of time, and since they did not satisfy the majority of the monuments in Mecca and Medina and destroyed in Palestine: the Israelis to make money: they do it. Those in the name of the Town of all effects cancel out. Should be two billion Muslims today, and so far 282 billion Muslims:, all of whom were students. Course, all this science, not only for them but for him: He developed the science. Many in the Qur'an, the Prophet told some of them, and some other imams said. Restatement those, since his father, who is known as the father of science, began. Development and training, but it has been the imam. They were students of all nationalities and beliefs. And around: Great Islamic country that day were scattered. Fields of study and research, they differ from each other and the Imam did not allow other students who are not enrolled, to comment. Again some students, the debate was forbidden. And they said: Hisham for proper debate. Mufaddal natural sciences were taught. And he formulated it: the book is called monotheism Mufaddal your name. You can: Yahya bin Saeed Ansari and Abnjryh and taurine and Sufyan ibn Jabir ibn Hayyan Yynh and branch and Job Skhtyany and mufflers and November ibn Amr ibn Abu Ala and Tghlb and Amr ibn Dinar , and many others to mention. Including Jabir Ibn Hayyan - the famous alchemist named Geber in the West Khvandhmyshvd - many of his inventions attributed to Imam Jafar Sadiq or minor changes to the doctrines he knows.

الإمام جعفر الصادق منظمة

قصة عظیمة أن الإمام جعفر الصادق أربعة آلاف طالب وطالبة. کل منهم فی استشهاد یومه، تجمعوا لحضور الجنازة. معظمهم من هی مشهورة الآن . حتى بعض من سیده أکثر شهرة ! على سبیل المثال ، أبو حنیفة أو الإمام حنفی الوقت نفسه ، ونحن خاضعا لهما . واحد من الطلاب الذین خدموا سنتین کطالب الإمام جعفر الصادق . وکان مولى له التحولات اثنین من المصدر. تذکر دائما بشکل جید عامین ، وقال إن العامین فی خدمة الإمام الصادق ، تعلمت الدرس هو أن الأول کان یباد ، و ذهبت بعیدا . مالک بن أنس جماعة المالکی ، المذاهب السنیة الأربعة التقلید ، مثله . والشافعی، و الحنبلی ، وکذلک، هی قلیلة. فی کلمات بسیطة نستطیع أن نقول هذا : إن العالم مسلم ، والتوابع هی ، الإمام جعفر الصادق . هاجم مزار حضرة ، انها دمرت : بعض المتوسطة و بعض الخلف الفوری ل بعض الطلاب الفقراء ، وکذلک مصدرا لل التواضع الشدید ! ولم یتم بعد إعادة بنائها. هذا أیضا وحشیة الحضارة العمر . أخذت المجموعة اسمها الوهابیین . ومع ذلک، فإن السعودیین ، وحتى اسم قبیلة سمیت بلد ! و سمیت أرض الحجاز : المملکة العربیة السعودیة ! وهو ما یعنی تدمیر الذاکرة التاریخیة . لنفس المقدار من الوقت ، ونظرا لأنها لم یکن لیرضی الغالبیة العظمى من المعالم الأثریة فی مکة المکرمة والمدینة المنورة وتدمیرها فی فلسطین : الإسرائیلیون لکسب المال: أنها تفعل ذلک لها فی اسم بلدة . . جمیع الآثار یلغی ینبغی أن تکون ملیاری المسلمین الیوم ، و حتى الآن 282000000000 المسلمین ، وکانت جمیعهم طلاب بالطبع، کل هذا العلم، ولیس فقط لانفسهم بل ل له: و ضعت العلم. کثیر فی القرآن الکریم ، قال النبی بعض منهم ، و قال بعض الأئمة الآخرین . تکرار النص علیها ، منذ بدء والده، الذی یعرف باسم الآب العلم. التطویر والتدریب، ولکن کان من الإمام . کانوا طلاب من جمیع الجنسیات و المعتقدات . وحول : الدولة الإسلامیة الکبرى کانت منتشرة ذلک الیوم . مجالات الدراسة والبحث ، إلا أنها تختلف عن بعضها البعض ، ولم الإمام لا تسمح للطلاب الآخرین الذین لم یلتحقوا ، للتعلیق . مرة أخرى بعض الطلبة ، کان ممنوعا النقاش. و قالوا: هشام للنقاش السلیم . کانت تدرس العلوم الطبیعیة المفضل  . و صاغ ذلک : ویسمى کتاب التوحید المفضل اسمک. یمکنک: یحیى بن سعید الأنصاری و التورین و سفیان بن جابر بن حیان و فرع و الوظیفی و الخمارات وتشرین الثانی بن عمرو بن أبی العلاء و و عمرو بن دینار ، و العدید من الآخرین أن أذکر بما فی ذلک جابر بن حیان - . الخیمیائی الشهیر المسمى جابر بن حیان فی الغربیة - العدید من اختراعاته المنسوبة إلى الإمام جعفر الصادق أو تغییرات طفیفة على المذاهب لأنه یعلم .

İmam Cafer Sadık organizasyon

Büyük hikaye İmam Cafer Sadık dört bin öğrenci olduğunu . Onun şehit günde hepsi , onlar cenaze için toplandı . Çoğu artık ünlüdür. Hatta onun daha ünlü ustası bazı ! Örneğin , Ebu Hanife veya İmam Hanefi aynı zamanda , biz onlara tabidir . İmam Cafer el- Sadık bir öğrenci olarak iki yıl görev Öğrencilerden biri . Onun baba iki kaynak dönüşümleri oldu . Her zaman iki yıl iyi hatırlıyorum ve İmam Sadık hizmetindeiki yıl ,ders ben imha olduğunu öğrendim , ve uzak gittim söyledi . Malik ibn Enes el- Maliki'nin grubu , dört Sünni mezhep onun gibi gelenek , . Şafiî ve Hanbelî yanı , birkaçıdır. Müslüman dünya ,öğrencilerim , İmam Cafer Sadık : Basit bir deyişle bu söyleyebiliriz. Ayrıca bazı ara ve bazı yoksul öğrencilerin bazı acil halefi ve yoğun tevazu kaynağı : Hz ve Mezar , onu yok saldırdı! Ve yine yeniden inşa edilmesi değil . Yaş medeniyetin Bu da vahşet . Grup adını Vahabiler aldı . Ancak, Suudiler , bir ülke adını bir kabile adını bile ! Suudi krallığı : Ve Hicazarazi değiştirildi ! Bu tarihsel bellek yok anlamına gelir . Zaman aynı miktarda , ve Mekke ve Medine'de eserlerin çoğunluğu memnun etmek ve Filistin'de yok değildi çünkü :İsrailliler para kazanmak için : bunu yapmak Them Şehir adına . . Tüm etkileri bugün iki milyar Müslüman olmalıdır iptal ve bugüne kadar 282 milyar Müslüman , kimi tüm öğrenciler vardı tabii ki , tüm bu bilim , kendileri için değil, onun için sadece : . O bilim geliştirdi. Kuran'da pek çok , Peygamber bazıları söyledi ve bilimin babası olarak bilinen babası , başladığından bu yana başka bir imam , . Düzeltilmesi bunları söyledi. Geliştirme ve eğitim , ancak imam olmuştur . Onlar tüm uluslardan ve inançların öğrenciler vardı . Ve çevresinde : Büyük İslam ülkesi o gün dağıldı . Çalışma ve araştırma alanları , birbirinden farklı ve İmam yorum yapmak , kayıtlı olmayan diğer öğrenciler izin vermedi . Yine bazı öğrenciler ,tartışma yasaklanmıştı . Ve dediler ki : Uygun tartışma Hisham . Mufaddal doğa bilimleri öğretildi . Ve o formüle :kitap tevhid Mufaddal adınızı denir . Şunları yapabilirsiniz : Yahya bin Saeed Ansari ve Abnjryh ve taurin ve Süfyan ibni Cabir bin Hayyan Yynh ve şube ve İş Skhtyany ve kaşkol Kasım ibn Amr ibn Ebu Ala ve Tghlb ve Amr ibn Dinar , ve diğerleri söz Cabir bin Hayyan dahil - . Batı Khvandhmyshvd içinde Geber adlıünlü simyacı - icatlar birçok İmam Cafer Sadık veya biliyordoktrinleri için küçük değişiklikler atfedilen .

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.