1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

سهیلی پور

 

تئاتر نقطه امید به نفع خیریه رعد شرق برگزار می شود زمان: جمعه ٢٦ مهرماه ساعت: ١٧ مکان: سالن همایش مجتمع نیکوکاری رعد ٠٩١٢١١٢٣٨٩٦  
زیباترین روزهارا شایسته ات می دانم . زیرا اندیشه ات جز به زیبایی نمی اندیشد جشن عید سعید قربان مبارک .

عید سعید قربان، جشن تقرب عاشقان حق مبارک گروه طراحان مایار محیط آبادی

سلام. بمناسبت عید قربان چهارشنبه از ساعت یازده صبح الی هفده عصر جشنی با حضور جمعی از هنرمندان و اجرای موسیقی بوسیله خوانندگان ، در محیطی خانوادگی بصرف ناهار برگزار می شود.
 تالار یاقوت کارگرتقاطع جمهوری...ورودیه۲۰هزار تومان ...

عیدسعید قربان برشما و خانواده محترمان مبارک بادخادم همیشگی شما علی بابایی

درسته یه روزفراموش میکنی ویه روز فراموش میشی،ولی فراموش شدگان، فراموش کنندگان را فراموش نمی کنند.(یا ناجی )@ عید مبارک اقامحمدی

کعبه را گفتم تو از خاکی من از خاک
جرا باید بدور تو بگردم؟
ندا آمد
تو با پا آمدی باید بگردی 
برو با دل بیا تا من بگردم 
عید قربان مبارک
ارادتمند سهیلی پور

 

خدای مهربان!خواندمت پاسخم دادی.به تو تکیه کردم نجاتم دادی.به تو پناه آوردم کفایتم کردی.خدای من!چگونه ناامید باشم در حالی که تو امیدمنی.
(فرازی از دعای عرفه)پیشاپیش عیدسعیدقربان مبارکباد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.