1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

انقلاب اقتصادی: فقط با کاهش: نرخ دلار!

انقلاب اقتصادی: فقط با کاهش: نرخ دلار!

باید دید که: چرا جلوی انقلاب اقتصادی، گرفته می شود؟ معمولا کسانی قادر به: جلوگیری از انقلاب اقتصادی هستند که: در انقلاب سیاسی، خود را صاحب: نقش اصلی می خوانند! زیرا اصل جامعه شناسی در: جامعه پویا این را می گوید. جوامع ایستا، جوامعی هستند که: همه چیز با هم تغییر می کند. لذا تغییری حس نمی شود! چون وقتی جامعه تغییر می کند، ما باید ایستا باشیم تا: تغییرات را حس کنیم و: یا بر عکس، پویا بودن ، متحرک بودن یا: متغییر بودن ما در صورتی معلوم می شود که: جامعه ایستا باشد. پس احساس پویایی، در جامعه ای که در آن: جامعه و جامعه شناس، با هم تغییر می کنند و: یا هردو ثابت هستند، قابل درک نیست. و فقط به صرف: پویا بودن یکی ، ایستا بودن دیگری ثابت می شود. مثلا اگر: انقلابیون تغییر نکنند، جامعه هم روی اصول ثابت خود، محکم ایستاده باشد. درک تغییر فایده ندارد. اما اگر یکی از آن ها، یعنی : جامعه انقلابی یا انقلابیون، دچار استحاله شوند، درک تغییر امکان پذیر است. همه این اصول مبتنی است بر اینکه: از روی تضاد اشیا، میتوان به ماهیت آن ها پی برد.(تعرف الاشیاء باضدادها) یعنی وجود تاریکی، میتواند نور را معنی کند. و:الا، اگر همه جا تاریک باشد، نور معنی ندارد و: یا اگر همه جا نور باشد، درک تاریکی مشکل است .انقلابی بودن با: ضد انقلاب هم، همین خاصیت را دارند. یعنی وجود ضد انقلاب، انقلاب را معنی می کند. بقول لقمان: ادب را از بی ادب، باید آموخت! یعنی هرچه از آنان، در نظر شما ناپسند می آید، شما آن را انجام ندهید، این ادب می شود. همه این ها را گفتیم تا: روشن شود پدر خوانده های انقلاب، بزرگترین خائنان به انقلاب هستند. و در واقع پدر خوانده انقلاب، فرزند خود را می خورد! البته دقت شود: پدر واقعی با پدر خوانده تفاوت دارد. مثلا اوایل انقلاب اسلامی، مجاهدین خلق، آیه الله طالقانی را، پدر طالقانی می گفتند و: این به دو دلیل بود: اول اینکه او را، آیه الله نمی دانستند. دوم اینکه، خودشان را زیر چتر ایشان، نشان میدادند. در حالیکه هیچوقت، شخص آیه الله، خود را پدر آنان، خطاب نکرد. این در واقع، تفاوت پدر و پدر خوانده را، از لحاظ قانونی و: وراثتی نیز بیان می کند. مثلا پدر ژپتو داستان پینوکیو، پدر واقعی او نیست بلکه: پینوکیو است که: این لقب را، به وی داده است. در زمان ما هم، خیلی ها ادعای پدری برای انقلاب کردند. ولی پدر اصلی انقلاب اسلامی، فقط آیه الله خمینی بود و: بعد از ایشان نیز طبق قانون، آیه الله خامنه ای است. بقیه مدعیان: پدری برای انقلاب، همه پدر خوانده هستند! یا در واقع خویش خوانده! پدر خوانده ای که : فرزندان خود را می خورد تا :خودش بزرگتر شود! در حالیکه پدر واقعی، هر روز نحیف تر می شود تا: فرزندان او رشید تر شوند. و اکنون پس از سی و اند سال، ما می بینیم که: پدر خوانده ها، از بهزاد نبوی و هاشمی گرفته تا: خاتمی و موسوی...، چه بلا هایی که: بر سر اقتصاد در نیاوردند، حسابداری ساده شهید رجایی، مبتنی بر تقسیم: عادلانه بیت المال، که در طرح شهید رجایی، نمو دار است. پس از شهادت ایشان، به سازمان عریض و طویل: بسیج اقتصادی تبدیل شد که همه زخم خورده های انقلاب را، به همت بهزاد نبوی که: پرونده شهید رجایی را داشت، در آن جمع شدند و: پایه اقتصاد ایران را بر دلار گذاشتند. وبه بهانه توزیع یکنواخت کالا، همه در آمد های نفتی را به: آنطرف مرزها فرستادند، بجای آن گندم و: گوشت خریدند! اساس این اقتصاد آنقدر قوی بود که: هنوز از کوپونیزم، بیرون نیامده است. و لذا تنها راه نجات، رهایی از وابستگی به دلار است. و انقلاب اقتصادی، فقط موقعی اتفاق می افتد که: دلار به همان قیمت 70 ریال، قبل از بهزاد نبوی برگردد و: این با وجو پدر خوانده ها، امکان پذیر نیست. زیرا منافع آن ها با: منافع مردم در نقطه تضاد قراردارد.به همین دلیل اگر: دلار ارزان شود، مردم زنده می شوند! ولی آن ها سکته خواهندکرد.

Economic Revolution: Just reduced: dollar rate!

Must see: Why the economic revolution, is taken? Usually those unable to prevent economic revolution: the political revolution in its own: the central role calls! Because of sociology: a dynamic community it says. Static societies:, societies that everything can change with time. It does not feel like a change! When society changes, we need to be static: it changes the look and feel: Or, on the contrary, dynamic, mobility or, if it becomes clear that the changing nature of our society is static. The sense of dynamism in a society where social and sociologist, with the change and either both are fixed, not understood. And just to spend: a dynamic one, the other being static is fixed. For example, if the revolutionaries do not change, the community on fixed principles is standing firm. Understanding change is useless. But if one of them, namely: the revolution or the revolutionaries, they have transformed the perception of change is possible. This principle is based on the fact that all the objects on the contrary, it can be realized in nature. ( ) Is the dark, he could sense light . And : Ella , if all is dark , and light does not make sense : if there is light , darkness can be difficult to understand . Revolution with anti- revolution, have the same property. Despite the counter-revolution, revolution means that. Luqman says : courtesy of rude, you should learn ! The more of them you consider evil comes, you will not do it , it would be rude . We had it all: clear godfather of the biggest traitors to the revolution. And in fact the father of the revolution eats its own children! But be careful: the true father of the father is different. Early example of Islamic Revolution Mujahidin, Ayatollah Taleghani, Taleghani father and said: This was for two reasons: first, that he , not knowing Ayatollah . Second, under the umbrella of their own, they showed. While never, one verse, Allah, whom his father, was not addressed. In fact, the difference between the father and the father of legal terms: the genetic expression. Japed story of Pinocchio as a father, not her real father: Pinocchio is: the title, he said. In our time together, so they claim paternity for the revolution. However, the original father of the Islamic Revolution, Ayatollah Khomeini was only after them the law of Ayatollah Khamenei. Other contenders: for the Father, the Godfather is! Or actually read her! The Godfather: your children will eat up: his is bigger! While real father, every day becomes more frail to: great become His children. And now that after thirty years , we see that : foster parents , Behzad Nabavi and Hashemi to : Khatami and Mousavi ... what happened to that over the economy did not , simple accounting martyr Rajai , based Share on : fair treasury , the martyr Rajai design , development is significant. After his testimony to the long and wide mobilization of the economy became all the wounded to the Behzad Nabavi efforts: the case of the martyr Rajai had gathered at the base of the economy put on the dollar . Excuses and uniform distribution of goods, all oil revenues into : sent across the border , instead of wheat and meat bought ! It was strong enough economy: Still the coupon izm , has come out . Therefore:, the only way to salvation, freedom from dependence on the dollar. And economic revolution, which occurs only when: the price of 70 Rials to the dollar, before returning and Behzad Nabavi: The Godfather of the query is not possible . Because: their interests with the interests of the people located in the conflict. 's Why: If the dollar is cheap, people are living ! But they would attack.

 

الثورة الاقتصادیة : انخفاض فقط : الدولار !

یجب أن نرى : لماذا الثورة الاقتصادیة ، یؤخذ ؟ عادة أولئک الذین لا یستطیعون منع الثورة الاقتصادیة : الثورة السیاسیة بنفسها : الدعوة دورا مرکزیا ! لأن علم الاجتماع : مجتمع دینامیکی تقول. المجتمعات الساکنة والمجتمعات أن کل شیء یمکن أن یتغیر مع مرور الوقت. فإنه لا یشعر وکأنه التغییر! عندما تتغیر المجتمع ، ونحن بحاجة إلى أن تکون ثابتة : یتغیر الشکل والمظهر : أو، على العکس من ذلک ، ودینامیة ، والتنقل، أو إذا یصبح من الواضح أن الطبیعة المتغیرة ل مجتمعنا هو ثابت. بمعنى الدینامیة فی المجتمع إما یتم إصلاحها على حد سواء الاجتماعیة و علم الاجتماع ، مع تغییر مکان و ، غیر مفهومة . و فقط لقضاء : واحدة دینامیکیة ، یتم إصلاح الآخر ثابت. على سبیل المثال، إذا لم تتغیر الثوار والمجتمع على مبادئ ثابتة ، تقف شرکة . فهم التغییر لا طائل منه. ولکن إذا کان واحد منهم ، وهما : الثورة أو الثوار ، فقد تحولت النظرة إلى التغییر ممکن . ویستند هذا المبدأ على حقیقة أن جمیع الکائنات على العکس من ذلک ، فإنه لا یمکن أن تتحقق فی الطبیعة. (تم تحدیده) وجود الظلام ، وقال انه یمکن الشعور الخفیفة. و : إیلا ، إذا کان کل مظلمة ، والضوء لا معنى له : إذا کان هناک ضوء، ویمکن الظلام یکون من الصعب فهم الثورة المضادة لل ثورة مع ، لها نفس الخاصیة . على الرغم من الثورة المضادة ، الثورة تعنی ذلک. لقمان یقول : من باب المجاملة وقحا ، ینبغی أن تتعلم ! أکثر منهم علیک أن تنظر الشر یأتی ، فلن نفعل ذلک ، فإنه یکون وقحا . کان لدینا کل شیء: عراب واضحة من أکبر خونة للثورة. فی واقع الأمر والد الثورة یأکل الأطفال الخاصة بها ! ولکن کن حذرا : الأب الحقیقی للأب مختلفة. سبیل المثال فی وقت مبکر من الثورة الإسلامیة مجاهدی آیة الله طالقانی ، طالقانی الأب و قال : کان هذا لسببین : أولا، أنه ، لا یعرفون آیة الله . الثانی ، تحت مظلة خاصة بهم ، وأظهروا . فی حین أبدا، آیة واحدة ، والله ، ومنهم والده ، لم یکن التصدی لها. فی الواقع ، والفرق بین الأب و الأب للمصطلحات القانونیة : التعبیر الجینی . وقال عنوان: قصة بینوکیو بمثابة الأب ، ولیس والدها الحقیقی : هو بینوکیو . فی وقتنا معا ، لذلک هم یدعون الأبوة للثورة . ومع ذلک، کان الأب الأصلی للثورة الإسلامیة ، آیة الله الخمینی فقط بعدهم قانون آیة الله خامنئی. المتنافسین أخرى : للأب ، و العراب هی ! أو قراءة الواقع لها! عراب : أطفالک سوف تلتهم : له هو أکبر ! بینما الأب الحقیقی ، ویصبح کل یوم أکثر واهیة ل : رشید تصبح أولاده. والآن بعد أن بعد ثلاثین عاما ، ونحن نرى أن : الآباء بالتبنی، بهزاد نبوی والهاشمی إلى: خاتمی و موسوی ... ما حدث ل أنه على مدى الاقتصاد لم یکن، المحاسبة الشهید رجائی بسیطة ، استنادا على تبادل : الخزانة عادلة، و الشهید رجائی تصمیم وتطویر کبیر. بعد شهادته ل تعبئة طویلة و اسعة من الاقتصاد أصبح جمیع الجرحى إلى جهود بهزاد نبوی : حالة الشهید رجائی قد تجمعوا فی قاعدة الاقتصاد وضعت على الدولار. أعذار و توزیع موحد للسلع ، کل عائدات النفط إلى : أرسلت عبر الحدود ، بدلا من القمح واللحوم اشترى ! کان الاقتصاد قوی بما فیه الکفایة : لا یزال فی الکوبن قد خرج . وبالتالی ، فإن السبیل الوحید للخلاص والتحرر من الاعتماد على الدولار. والثورة الاقتصادیة ، والذی یحدث فقط فی الحالات التالیة: سعر 70 ریال للدولار ، قبل أن تعود و بهزاد نبوی : العراب الاستعلام غیر ممکن. لأن مصالحها مع مصالح الشعب الموجود فی الصراع ' ق لماذا : إذا کان الدولار هو رخیص ، والناس الذین یعیشون ! لکنهم سیهاجمون .

Ekonomik Devrim : Just azaltılmış : dolar !

Görmek gerekir: Nedenekonomik devrim , alınır ? Genellikle mümkün olan ekonomik devrimi engellemek için : kendi siyasi devrim :merkezi bir rol çağrı ! Çünkü sosyoloji : dinamik bir topluluk diyor . Statik toplumlar , her şey zamanla değişebilir ki toplumlar . Bir değişiklik gibi gelmiyor ! Bizim toplumundeğişen yapısı statik olduğu açık hale gelirse ,tersine Veya, dinamik , hareketlilik ya : ogörünüm ve his değiştirir: toplum değişirse, statik gerektiğinde . Bir toplumda dinamizmduygusu nerede sosyal ve sosyolog ,değişim ve ya hem sabit , anlaşılmış değildir . Ve sadece harcamak için : dinamik bir ,diğer varlık statik sabittir . Devrimciler değiştirmek değilse Örneğin, sabit ilkelertopluluk , sağlam duruyor . Değişimi anlamak işe yaramaz . Bunlardan biri , yani Ama eğer :devrim ya dadevrimciler , onlar değiştirdi değişimalgısı mümkündür . Bu ilketersine tümnesneler , doğada fark edilebileceğigerçeğine dayanmaktadır . ( )Karanlık mı , o ışık hissedebiliyordu. Ve : Ella , tüm karanlık ve ışık mantıklı değilse : . Işık olup olmadığını , karanlıkaynı özelliğe sahip , anti- devrimle anlamak zor Devrim olabilir . Karşı- devrimin rağmen , devrim anlamına gelir . Lokman diyor ki : kaba , nezaket , öğrenmek gerekir ! Eğer kötü düşünün onlardandaha fazla geliyor , bunu yapmayacağım , o kaba olurdu . Biz tüm vardı :devriminebüyük hainler açık vaftiz babası . Ve aslındadevriminbabası kendi çocuklarını yiyor ! Ancak dikkatli olun :babasının gerçek babası farklıdır . İslam Devrimi Mücahidin , Ayetullah Talegani Taleghani babanın erken bir örnek ve şöyle dedi : Bu ​​iki nedenden dolayı : Birincisi , o , Ayetullah bilmeden söyledi. İkincisi, kendiçatısı altında , onlar gösterdi . Iken hiç bir ayet , babası , ele değil Allah . Aslında,babası ve hukuki terimlerinbabası arasındakifark :genetik ifadesi. Bir baba , değil onun gerçek babası olarak Pinokyo Zhptv hikayesi: Pinocchio :başlık , dedi . Birlikte bizim zaman içinde , bu yüzdendevrim için babalık iddiasında . Ancak,İslam Devrimi'ninorijinal babası , Ayetullah Humeyni sadece onlardan sonra Ayetullah Hamaneyyasası oldu . Diğer yarışmacının :Baba için ,Godfather vardır ! Ya da aslında onu okuyun ! Godfather : Çocuklarınızın yiyip olacaktır : onun büyük! Onun çocukları olmak Rasheed : gerçek babası olsa da, her geçen gün daha zayıf hale gelir . Tabanlı basit bir muhasebe şehit Rajai , Hatemi ve Musavi ... neekonomi üzerinde bu oldu vermedi : bakıcı anne , için Behzad Nabavi ve Haşimi : Ve şimdi otuz yıl sonra , biz görüyoruz paylaş: adil hazine ,şehit Rajai tasarım, geliştirme önemlidir . Recaiekonominintabanında toplananşehitdurumdolar koymak :ekonomininuzun ve geniş seferberlik ifadesinde tümBehzad Nabavi çabalarına yaralı olduktan sonra . Mazeretler ve içine mal , tüm petrol gelirlerinin homojen dağılımı : ,sınırdan gönderilen yerine buğday ve et aldım ve ! Bu yeterince güçlü ekonomisi oldu : HalenKvpvnyzm , çıktı . Bu nedenle,dolar bağımlılıktan kurtuluş , özgürlük içintek yol . Ve yalnızca oluşur ekonomik devrim , : dönen ve Behzad Nabavi öncedolar 70 rialsfiyatı :SorgununGodfather mümkün değildir . Çatışma bulunaninsanlarınçıkarları ile kendi çıkarları için ' Neden s : .Dolar ucuz olursa , insanlar yaşıyor ! Ama onlar saldıracak .

 Révolution économique : Juste réduit : dollar !A voir : Pourquoi la révolution économique , est prise ? Habituellement ceux qui ne peuvent empêcher la révolution économique : la révolution politique dans son propre : l'appel de rôle central ! En raison de la sociologie : une communauté dynamique il dit . Sociétés statiques , des sociétés que tout peut changer avec le temps . Il ne se sent pas comme un changement ! Lorsque des changements de la société , nous avons besoin d'être statique : il change le look and feel : Ou , au contraire , dynamique , la mobilité ou , si il devient clair que la nature changeante de notre société est statique . Le sentiment de dynamisme dans une société où soit et social et sociologue , avec le changement à la fois sont fixes, pas compris. Et juste pour passer : un processus dynamique , l'autre étant statique est fixe. Par exemple, si les révolutionnaires ne changent pas , la communauté sur des principes fixes , tient bon . Comprendre le changement est inutile . Mais si l'un d'eux , à savoir : la révolution ou les révolutionnaires , ils ont transformé la perception du changement est possible . Ce principe est basé sur le fait que tous les objets , au contraire , il peut être réalisé dans la nature. () Est le noir, il pourrait détecter la lumière. Et : Ella , si tout est sombre , et la lumière n'a pas de sens : si il ya la lumière , l'obscurité peut être difficile de comprendre la révolution anti -révolution , ont la même propriété . . Malgré la contre- révolution, la révolution signifie que . Luqman dit: courtoisie de désagréable , vous devriez apprendre ! Le plus d'eux que vous considérez le mal vient , vous ne serez pas le faire, il serait impoli . Nous avions tout : parrain clair des plus grands traîtres à la révolution . Et en fait le père de la révolution mange ses propres enfants ! Mais attention : le vrai père du père est différente . Exemple au début de la révolution islamique Moudjahidine , l'ayatollah Taleghani , Taleghani père et dit: Ceci pour deux raisons : d'abord , que lui, ne sachant pas ayatollah . Deuxièmement, sous l'égide de leur propre chef, ils ont montré . Bien que jamais , un verset , Allah , que son père , n'a pas été abordée . En fait , la différence entre le père et le père de termes juridiques : l'expression génétique . Zhptv histoire de Pinocchio comme un père , pas son vrai père : Pinocchio est : le titre , dit-il . Dans notre temps ensemble , comme ils le prétendent la paternité de la révolution . Cependant , le père d'origine de la révolution islamique , l'ayatollah Khomeini était seulement après eux, la loi de l'ayatollah Khamenei . Autres prétendants : le Père , le parrain sont ! Ou fait lire son ! Le Parrain : vos enfants mangent : son est plus grand ! Bien vrai père , devient chaque jour plus fragile à : Rasheed devenir Ses enfants . Et maintenant que trente ans après , nous constatons que : les parents d'accueil , Behzad Nabavi et Hashemi : Khatami et Moussavi ... ce qui est arrivé à ce sur l'économie n'ont pas, martyr de la simple comptabilité Rajai , sur la base partager sur : Trésor équitable , le martyr Rajai conception, le développement est important . Après son témoignage à la mobilisation longue et large de l'économie est devenu tout le blessé aux efforts Behzad Nabavi : le cas du martyr Rajai avait recueilli à la base de l'économie mis sur le dollar . Excuses et distribution uniforme des marchandises, toutes les recettes pétrolières dans : envoyé à travers la frontière , au lieu de blé et de viande achetés ! Il a été forte économie assez : toujours la Kvpvnyzm , est sorti . Par conséquent , la seule voie de salut , la liberté de la dépendance sur le dollar . Et la révolution économique qui se produit uniquement lorsque : le prix de 70 rials pour un dollar , avant de revenir et Behzad Nabavi : le parrain de la requête n'est pas possible . Parce que leurs intérêts avec les intérêts des personnes situées dans le conflit pourquoi : . Si le dollar n'est pas cher , les gens vivent ! Mais ils allaient attaquer .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.