1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

متهم ردیف اول: همه این آشوب ها رسانه ها هستند

توهم قدرت با مصرف رسانه ای

جهان اکنون در آتش جنگ می سوزد و: قیام هایی در سراسر جهان در حال اتفاق است. شورش مردمی اتفاق افتاده و: اروپا و آمریکا ، اسیا و افریقا حتی استرالیا و اقیانوسیه هرکدام به نوعی با آن درگیر هستند. شناخت علمی این پدیده همه گیر و: اپیدمی جهانی، لازمه عملکرد مناسب است.که اگر این شناخت بخوبی صورت نگیرد، آسیب های اجتماعی و تاریخی فراوانی را به دنبال خواهد داشت و: به قول ضرب المثل فارسی: گره ای که با دست باز می شود،با دندان باز نمی کنند.

   مردم دنیا مگر چه می خواهند؟ شعار های آن ها همه یک چیز را می گوید و: آن اینکه صدای شان شنیده شود. و اینکه آن ها گله دارند که چرا صدایشان شنیده نمی شود و: برای آن دست به هرکاری می زنند، نشان میدهد متهم ردیف اول: همه این آشوب ها رسانه ها هستند. یعنی مردم رسانه ها را قبول ندارند و: نماینده خودشان نمی دانند لذا خود مستقیما: به خیابان می آیند تا حرف خود را به گوش جهانیان و یا: حداقل به گوش مسئولین خود برسانند.

با تحلیل رفتار های مردم متوجه می شویم که: دونوع شعار وجود دارد :شعاری برای مسئولین و شعاری برای جهانیان .به این معنی که برخی از شعار ها نشان میدهد: مردم به مسئولین خود اعتماد دارند ولی، به رسانه ها اعتماد ندارند و: راهپیمایی یا شورش آنان برای این است که: حرفشان به گوش مسئولین برسد. زیرا می دانند که اگر حرفشان به گوش مسئولین برسد، آن ها اقدامات لازم را انجام میدهند.

   پس اینجا متهم فقط رسانه ها هستند، یعنی اگر رسانه ها همان طور که شعار می دهند، حرف مردم را درست به گوش مسئولین برسانند، دیگر نیازی به اینهمه شورش و راهپیمایی نیست. در ایران مردم غالبا  از رسانه ها می خواهند که: منتقل کننده واقعی باشند و: نظرات آنان را به گوش مسئولین برسانند. سفر های استانی دولت هم مهر تاییدی بر این است که: مسئولین هم امید چندانی به رسالت رسانه ها ندارند!

البته این تقصیر رسانه ها هم ،ممکن است نباشد! زیرا رسانه ها هم خود یک امت بزرگ هستند و: عقاید فراوان در آن است ولی، نسبت آن بامردم معکوس است. یعنی اکثریت رسانه ها دروغ پرداز هستند و: مردم به آن ها اعتراض می کنند. یا در واقع به شکل علمی،  فراکسیون یا بخش بندی رسانه ها، برعکس فراکسیون یا بخش بندی مردم است. لذا حرف اقلیت در رسانه ها می چرخد ولی، حرف اکثریت شنیده نمی شود. و این مردم را عصبانی می کند که: چرا یک اقلیت یقه سفید یا روشنفکر، در همه رسانه ها حرف می زنند! و حرف هم که زیاد شد حرف مفت می شود!

حالت دوم این است که: مردم برای افکار عمومی جهانی شورش می کنند. یعنی دولت و مسئولین خود را قبول ندارند و: آن ها را با رسانه ها یکی میدانند. لذا راسا به خیابان ها می آیند و شعار می دهند تا: حرف آنان از دیوار آهنین مسئولین و رسانه های خودشان عبور کند و :به گوش جهانیان برسد تا شاید، امیدی در آن سوی مرزها، کور سویی بزند و به کمک شان بشتابد.

این حالت هم همان معادله قبلی را دارد. یعنی فراکسیون مردم درون یک مرز، با فراکسیون جهانی منطبق است ولی، با فراکسیون یا بخش بندی دولت و رسانه خودشان، معکوس است . فرض کنید ما دولت و رسانه ها را زمینه بدانیم و: حرکت مردمی را پدیده، حالت های دوگانه ای ایجاد می شود: پدیده با زمینه هماهنگ است یا نیست.

    تا موقعی که پدیده و زمینه هماهنگ باشند، جامعه در حال تعادل است. اما تضاد این دو باعث تنش می شود.هرچه این تضاد عمیق تر باشد، عکس العمل تند تر و افراطی تر است.از کودتای سفید، شروع می شود تا کودتای خزنده یا کو دتای نظامی و: می رسد به انقلاب سیاسی  که عمیق ترین آن انقلاب فرهنگی است.یعنی همه بنیان ها و دست آوردهای بشری، در انقلاب فرهنگی آن ملت، دچار دگرگونی می شود. که در این انقلاب، رسانه ها نیز به دایره تغییر فراخوان می شوند.

 که البته این تحول برای نسل قدیمی که:  به روش قبلی عادت کرده اند، بسیار مشکل و حتی نا باورانه است.و این بار آن ها سرخورده می شوند و: رو به شورش می آورند ولی چون، تعدادشان اندک است تاثیری در روند تحولات ندارد.    

Illusion power of media consumption

It burns in the fire of war : Uprising is happening around the world . Popular uprising happened : Europe, America, Asia and Africa, and even Australia and the Pacific that are affected by each type . Scientific understanding of this phenomenon is widespread and worldwide epidemic, it is essential for good performance . Knowing if this is not done properly , it will lead to many historical and social problems and to quote the Persian proverb : a node with open hands , with the teeth do not.

   What will save the world ? The slogan says it all one thing : the fact that their voices be heard. And having heard them complain that it is not for them to do anything , it shows that the prime suspect all this chaos are the media . The public and the media do not agree : they do not represent it directly to the streets to have their say are heard throughout the world or at least get to hear their heads .

The analysis of people's behavior we realized that there are two types of chanting slogans and chanting for the world to authorities. Means that some of the show 's motto : People have confidence in the authorities , however , do not trust the media : demonstration or rebelliousness is for that word reached the ears of the authorities . Because they know that if word reached the ears of the authorities , they will take action .

   Here are charged only for the media , where the media as their motto , the people in charge would just listen , does not need to much unrest and demonstrations . People often want to be in the media that are transmitted to the real : the authorities must listen to their views . Travel provincial government affirms that : the authorities have little hope of Mission Media !

Of course, the fault of the media , it may not be ! Because the media are also a great community : great ideas in it , but other people than it is the reverse . The majority of the media are liars and people are protesting it . Or in the form of a fraction or a media division , fractions or vice versa segmenting people. It turns speaking minorities in the media , but the majority of words are not heard . And it makes people angry : Why a white collar or intellectual minority , in all media are reluctant to talk about ! And there was much talk that is tosh !

The second condition is that the people of the world public opinion wince. The government and its officials do not agree : they equate with the media . We come directly to the streets and chant slogans as : letter of their own to cross the iron curtain authorities and media to be heard to be hope on the borders , and to help make their visit Shtabd blind side .

In this case the previous equation is the same . The fraction of people within a boundary, but it is consistent with the global fractions , fractions and division with its own government and media , is the reverse . Suppose we know the state of the media and move to the popular phenomenon of a dual -mode occurs : the phenomena are consistent with the context or not.

    Phenomenon and context are coordinated when the population is in equilibrium. But the contrast between these two causes is stress . Whatever the conflict is deeper , faster response and more extreme . Than white coup , start up or small creeping coup military Dtay : political revolution reaches its deepest the cultural Revolution . means all foundations and achievements of human civilization in the cultural Revolution , the nation will be changed . That in this revolution the media circles are calling for change.

 This change of course for the older generation that is accustomed to the previous method , it is very difficult or even non- essentialist . , And this time be dismayed: bring down the rebellion , but because there is little effect on developments .

السلطة وهم من استهلاک وسائل الإعلام

یحترق فی نار الحرب : انتفاضة یحدث فی جمیع أنحاء العالم. حدث انتفاضة شعبیة : أوروبا وأمریکا وآسیا وأفریقیا ، وحتى أسترالیا والمحیط الهادئ التی تتأثر کل نوع. الفهم العلمی ل هذه الظاهرة هو الوباء على نطاق واسع فی جمیع أنحاء العالم و ، فمن الضروری للحصول على أداء جید مع العلم إذا لم یتم ذلک بشکل صحیح ، وسوف یؤدی إلى العدید من المشاکل التاریخیة و الاجتماعیة و على حد تعبیر المثل الفارسی : عقدة بأید مفتوحة ، مع الأسنان لا.

   ما سوف ینقذ العالم ؟ شعار یقول کل شیء شیء واحد : أن یسمع صوتهم . و بعد أن استمعت منهم یشکون من أنه لیس لهم أن تفعل أی شیء، فإنه یدل على أن المشتبه به الرئیسی کل هذه الفوضى هی وسائل الإعلام. الجمهور ووسائل الإعلام لا أتفق : أنها لا تمثل بشکل مباشر إلى الشوارع ل یقولوا کلمتهم مسموعة فی جمیع أنحاء العالم، أو على الأقل الحصول على سماع رؤوسهم.

. تحلیل سلوک الناس أدرکنا أن هناک نوعین من یرددون شعارات وتردید للعالم أن السلطات یعنی أن بعض من شعار المعرض : الناس لدیهم الثقة فی السلطات ، ومع ذلک، لا یثقون فی وسائل الإعلام : مظاهرة أو التمرد هو ل تلک الکلمة وصلت إلى مسامع السلطات. لأنهم یعرفون أنه إذا وصلت کلمة آذان السلطات ، وأنها سوف تتخذ إجراءات .

   واتهم هنا فقط لوسائل الإعلام ، حیث وسائل الإعلام کما شعارهم ، والناس فی التهمة أن مجرد الاستماع ، لا تحتاج إلى الکثیر من الاضطرابات والمظاهرات. الناس فی کثیر من الأحیان ترید أن تکون فی وسائل الإعلام التی یتم إرسالها إلى الحقیقی : یجب على السلطات الاستماع الى وجهات نظرهم. تؤکد حکومة الاقلیم السفر ما یلی: أن السلطات لدیها أمل کبیر فی البعثة وسائل الإعلام !

بطبیعة الحال، خطأ من وسائل الإعلام ، فإنه قد لا یکون! لأن وسائل الإعلام هی أیضا مجتمع کبیر : الأفکار العظیمة فی ذلک، ولکن الناس الآخرین مما هو علیه فی الاتجاه المعاکس. غالبیة وسائل الإعلام کذابون والناس الاحتجاج علیه . أو فی شکل جزء أو قسم وسائل الإعلام ، والکسور أو العکس بتجزئة الناس . فإنه یتحول الأقلیات الناطقة فی وسائل الإعلام ، ولکن لا یسمع معظم الکلمات . ویجعل الناس الغاضبین : لماذا ذوی الیاقات البیضاء أو أقلیة الفکریة ، فی جمیع وسائل الإعلام یترددون فی الحدیث عن ! وکان هناک الکثیر من الکلام وهذا هو هراء !

الشرط الثانی هو أن الناس من العالم جفل الرأی العام. الحکومة و مسؤولیها لا أتفق : أنها یتساوى مع وسائل الإعلام. نأتی مباشرة إلى الشوارع و تردید شعارات مثل : برید إلکترونی خاصة بهم لعبور السلطات الستار الحدیدی و سائل الإعلام فی أن یستمع إلیه لیکون الأمل على الحدود ، و للمساعدة فی جعل زیارتهم الجانب الأعمی .

فی هذه الحالة المعادلة السابقة هو نفسه. جزء من الناس ضمن حدود ، لکنه یتفق مع الکسور العالمیة ، والکسور والقسمة مع حکومتها الخاصة ووسائل الإعلام ، هو العکس. لنفترض أننا نعرف حالة وسائل الإعلام والانتقال إلى ظاهرة شعبیة من الوضع المزدوج یحدث: الظواهر تتفق مع السیاق أم لا.

    الظاهرة و السیاق یتم التنسیق عند السکان هو فی حالة توازن . ولکن التناقض بین هذه الأسباب اثنین من الإجهاد وأیا کان الصراع هو أعمق ، والاستجابة بشکل أسرع وأکثر تطرفا من الانقلاب الأبیض، و بدء الانقلاب العسکری أو صغیرة الزاحف . ثورة سیاسیة تصل إلى أعمق لها الثورة الثقافیة. یعنی کل المؤسسات و إنجازات الحضارة الإنسانیة فی الثورة الثقافیة، وسیتم تغییر الأمة. أنه فی هذه الثورة فی الأوساط الاعلامیة یطالبون بالتغییر .

 هذا التغییر بطبیعة الحال للجیل الأکبر سنا التی تعود على الطریقة السابقة ، فإنه من الصعب جدا أو حتى غیر جوهریة ، و ترتعب هذه المرة : اسقاط التمرد ، ولکن لأن هناک تأثیر یذکر على التطورات .

Medya tüketiminin Illusion gücü

Bu savaşınateşinde yakar : Uprisingdünyada oluyor . Popüler ayaklanma oldu : Avrupa, Amerika , Asya ve Afrika'yı ve hatta Avustralya ve her tip etkilenenPasifik'i . Bu fenomenin bilimsel anlayış yaygın ve dünya çapında bir salgın olduğunu , iyi bir performans için gerekli olan bu düzgün yapılmadığı takdirde , birçok tarihi ve sosyal sorunlara yol açacaktır veFarsça atasözünü alıntı bilmek: . Açık ellerle bir düğüm ,dişleri yok .

   Nedünyayı kurtaracak ? Seslerinin duyulmasını gerçeği :sloganı her bir şey söylüyor . Ve bunları onlara bir şey yapmak için değil şikayet dinledikten sonra , bubaş şüpheli tüm bu kaosortamı olduğunu göstermektedir . Kamu vemedya kabul etmiyorum : onların diyelimdünyada duymuş ya da en azından başlarını duymak olsun bulunulacağınısokaklara doğrudan temsil etmemektedir .

. Gösteri : İnsanlaryetkililere güven var , ancak,medyayı güvenmiyorum : insanların davranışlarınınanalizi, biz sloganlar ve yetkilileredünya için ilahi iki tür olduğunu farkgösterinin sloganı bazı Means bu kelimeyetkililerinkulağına veya asilik olduğunu. Onlar kelimesininyetkililerinkulaklarını ulaştı , onlar harekete geçecektir biliyorum çünkü .

   Burada sadecemedya kendi sloganı olarak , sorumluinsanlar sadece dinlemek , çok huzursuzluk ve gösteriler gerekmez cektimedya için tahsil edilir. İnsanlar genelliklegerçek iletilirmedyada olmak istiyorum :makamların görüşlerini dinlemek gerekir . Yetkililer Misyon Medya az umut var : Seyahat eyalet hükümeti olduğunu doğruluyor !

Tabii ki,medyahatası , o olmayabilir ! Butersidir daha ona büyük fikirler , ama diğer insanlar :medya da büyük bir topluluk olduğu için. Medyanınçoğunluğu yalancıdırlar ve insanlar bunu protesto ediyorlar . Ya da bir kısmı ya da bir medya bölümü , fraksiyon ya da insanların segmentlere tersi şeklinde olabilir. Bumedyada konuşan azınlıklar döner , ama kelimelerinçoğunluğunun duydum değildir. Ve bu insanları kızdırıyor : Bir beyaz yakalı ya da entelektüel azınlık , tüm medya hakkında konuşmak için isteksiz Neden ! Ve tosh olduğunu çok tartışma vardı !

İkinci durum olduğunudünya kamuoyu çekinme halkı . Hükümet ve onun yetkilileri kabul etmiyorum : Onlarmedya ile eşit. Bizsokaklarda ve ilahiyi sloganlar doğrudan gelir :sınırları umut olmak duyulmasınıdemir perde yetkilileri ve medya çapraz kendi mektubunda ,kör yan ve katkılarımomentum taşırlar .

Bu durumda, önceki denklem aynıdır. Bir sınır içinde insanların fraksiyonu , ama kendi hükümet ve medya ileküresel kesirler , kesirler ve bölünme ile tutarlı ,tersidir . Bizmedyanındurumunu biliyor ve bir çift - modpopüler fenomen taşımak varsayalım oluşur :fenomenlerbağlamında ya da değil tutarlıdır .

    Topluluk dengede iken Fenomen ve bağlam koordine edilmektedir. Ancak bu iki nedenden arasındakikontrast stresçatışma derin olursa olsun , daha hızlı tepki ve daha aşırı Coup Beyaz darbe veya askeri darbe sürünen başlar : . . Oen derin devrim , siyasal devrim kültür . tüm vakıfları ve insanlığın başarıları demektir ,kültür Devrimi ,ulus değişmiş olacaktır . Bu devrimdemedya çevrelerinde değişiklik yapılması çağrısında bulunuyor .

 .

 Pouvoir d'illusion de la consommation des médias

Il brûle dans le feu de la guerre : Uprising qui se passe dans le monde. Soulèvement populaire qui s'est passé : l'Europe , l'Amérique, l'Asie et l'Afrique , et même en Australie et dans le Pacifique qui sont affectés par chaque type . La compréhension scientifique de ce phénomène est vaste épidémie et dans le monde , il est essentiel pour une bonne performance Savoir si ce n'est pas fait correctement , cela mènera à de nombreux problèmes historiques et sociaux et de citer le proverbe persan : . Un nœud avec les mains ouvertes , avec les dents ne sont pas.

   Que va sauver le monde ? Le slogan dit tout une chose : le fait que leurs voix soient entendues . Et après avoir entendu se plaindre que ce n'est pas pour eux de faire quelque chose, il montre que le principal suspect tout ce chaos sont les médias . Le public et les médias ne sont pas d'accord : ils ne représentent pas directement dans la rue pour avoir leur mot à dire sont entendus à travers le monde ou au moins obtenir d'entendre leurs têtes .

. L'analyse du comportement des personnes que nous avons réalisé qu'il ya deux types de scander des slogans et des chants pour le monde aux autorités signifie que certains de la devise de l'émission : Les gens ont confiance dans les autorités , cependant, ne font pas confiance aux médias : démonstration ou la rébellion est pour ce mot parvint aux oreilles des autorités . Parce qu'ils savent que si le mot parvint aux oreilles des autorités , ils prendront des mesures .

   Les gens veulent souvent être dans les médias qui sont transmis au réel : les autorités doivent écouter leurs points de vue . Voyage gouvernement provincial affirme que : les autorités ont peu d'espoir de la mission des médias !

Bien sûr, la faute des médias , il ne peut pas être ! Parce que les médias sont aussi une grande communauté : de grandes idées en elle , mais d'autres personnes que c'est l'inverse . La majorité des médias sont des menteurs et les gens protestent contre elle . Ou sous la forme d'une fraction ou d'une division de médias , fractions ou vice versa segmentation personnes. Il s'avère minorités francophones dans les médias , mais la plupart des mots ne sont pas entendus . Et il rend les gens en colère : Pourquoi un col blanc ou minorité intellectuelle , dans tous les médias sont réticents à parler ! Et on a beaucoup parlé qui est tosh !

La deuxième condition est que les gens de l' opinion publique mondiale grimace . Le gouvernement et ses représentants ne sont pas d'accord : ils assimilent avec les médias . Nous arrivons directement dans les rues et scandent des slogans comme : lettre de leur propre pour traverser les autorités de rideaux de fer et les médias de se faire entendre à l'espoir sur les frontières , du côté aveugle et porter l'élan de leur contribution .

Dans ce cas, l'équation précédente est la même. La fraction de personnes au sein d'une frontière , mais il est compatible avec les fractions mondiaux , les fractions et la division avec son propre gouvernement et les médias , est l'inverse. Supposons que nous savons de l'état des médias et de passer au phénomène populaire d'un double mode se produit : les phénomènes sont compatibles avec le contexte ou pas .

    Phénomène et le contexte sont coordonnées quand la population est en équilibre . Mais le contraste entre ces deux causes est le stress Quel que soit le conflit est plus profond , une réponse plus rapide et plus extrême Coup Blanc commence à ramper coup ou coup d'Etat militaire : . . C'est la révolution la plus profonde , révolution politique culture . signifie toutes les fondations et les réalisations de l'humanité , la Révolution culturelle , la nation sera changé . C'est dans cette révolution, les cercles de médias réclament des changements .

 Ce changement de cap pour la génération plus âgée qui est habitué à la méthode précédente , il est très difficile, voire non - essentialiste , Et cette fois être consterné : . Mettre fin à la rébellion , mais parce qu'il ya peu d'effet sur l'évolution .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.