1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

مخالفان مذهب خودشان قربانیان پیشرفت مذهب هستند.

سازمان های رسمی و غیررسمی

بحث تمرکز یا عدم تمرکز در حکومت و مدیریت، یک مجادله ناتمام است . یعنی هیچگاه تمرکز و یا عدم تمرکز به خوبی معنی نمی شوند و: درنتیجه به هیچکدام دست نمی یابند. تمرکز را از برنامه ریزی مرکزی تا خود رایی ، استبداد و دیکتاتوری معنی کرده اند و: آن را نکوهش نموده اند. ولی بعد دیده اند که تفرقه را دموکراسی ، مشورت پذیری یا عدم تمرکز ،آزادی  و بی برنامه ای معنی کرده اند.

   انتخاب کلمات زیبا، دلیل تسلسلی یا تواتری دارد. وقتی از تمرکز کارها در دست :یک فرد یا یک شهر یا یک کشور انتقاد می کنیم، عدم تمرکز را مطرح می کنیم. وقتی عدم تمرکز ایجاد می شود، دیگر نمی توانیم به تمرکز برگردیم، لذا به دنبال لغت جدیدی می رویم:و نام آن را برنامه ریزی می گوییم!اما وقتی برنامه ریزی به شکل استبدادی در می اید، ناچار بجای کلمه بی برنامگی یا آنارشیسم، از کلمه مشورت پذیری استفاده می کنیم.  وقتی شورا و مشورت، آش شله قلمکار می شود، از وحدت نظر یا دیکتاتوری مقدس اسم می بریم.

   به طور کلی میتوان گفت: در همه حکومت ها، هم تمرکز رعایت می شود و هم عدم تمرکز، زیرا جوامع در حال تعادل کامل هستند. این ذهنیت ما است که تصورات دیگری داریم، چون عمده ترین مشکل ذهنیت ما، کل بینی است یعنی:وقتی یک حرکت تمرکزی می بینیم، همه حرکت ها را تمرکزی ارزیابی می کنیم ! مثلا تکفیری ها، شیعه را خود رای و مستبد میدانند، در حالیکه خودشان خودرای و مستبد هستند. از این جالب تر اینکه: کسانی که منتقد یکدیگر هستند، بسیار شبیه هم می شوند!مثلا همین تکفیری ها که منتقد شیعه هستند، بسیار نماز می خوانند و حتی شعار الله اکبر شیعیان را دزدبده اند!

   در زمان حضرت علی علیه السلام هم، کسانی که با ایشان دشمنی می کردند، مجبور بودند در ظاهر هم که شده، از ایشان بهتر به اسلام عمل کنند!زیرا در غیر این صورت، حرفشان خریداری نداشت. معاویه با اینکه به نماز اعتقادی نداشت، ولی امام جماعت می شد!حتی ولید، یک روز نماز صبح را چهار رکعت خواند! وقتی مردم اعتراض کردند که نماز صبح دو رکعت است، گفت: امروز حالم خوب است، اگر بخواهید بیشتر هم می خوانم!

   در قرون معاصر هم وقتی دنیا به سوی مادیت حرکت می کرد،حتی  تفسیر ها از قران و دین هم مادی می شد! مثلا کتاب مبادله مادیت و معنویت را می نوشتند و: معنویت را انر‍ژی مانند معادله ماده و انرژی می دانستند. بعد که انقلاب سلامی پیروز شد، الان مادیت را به معنویت معنی می کنند!گرو ههای عرفانی و شیطان پرستی همه خود را معنوی می دانند.

   به همین دلیل است که مرز بین  حق و باطل بسیار باریک است  و این مرز فقط با ذهنیت بشر مرتبط است. حتی کسی که در جبهه اسلام می جنگد، ممکن است فدایی باطل شود و برعکس، کسی که زادگاه یا خواستگاه او باطل است، به دلیل ذهنیت پاک مسلمان بمیرد. حداقل  در تاریخ صدر اسلام این گونه ها هست که: می گویند کسی با شجاعت جنگید و مرد، به پیامبر صلی الله  گفتند ایشان شهید شد! فرمود نه، ایشان برای گرفتن خر طرف مقابل می رفت که کشته شد.

    این امر فقط برای افراد نیست، سازمان ها هم همینطورند! سازمان های رسمی مانند حکومت ها، دارای شناسنامه بوده و حرف هایشان تعریف شده است. ولی در دل این سازمان های رسمی، گروه ها یا: سازمان های غیر رسمی به وجود می آیند با تعریف مخالف . هدف مخالفان  شاید ارائه تعریف جدید یا:اهداف و ایدئولوژی جدید نباشد، بلکه آن ها فقط به مخالفت می اندیشند. بنابر این در سازمان های غیر رسمی، یک اصل پذیرفته می شود : هرچه سازمان رسمی می گوید، مخالف آن را اثبات کنیم!و ناچار برای اثبات آن، به آن عمل می کنند تا بگویند: ما خودمان از همان ها ییم که مخالف شده ایم .

این یعنی که برآیند تمام حرکت ها به سوی تکامل است هرچند ذهن ما آن را مخالف ببیند. و اکنون جهان در حال دریافت حکومت واحد جهانی است و همه برایند ها به سوی آن است ولو ما آن ها را مخالف ببینیم. یعنی مخالفان مذهب خودشان قربانیان پیشرفت مذهب هستند.

 

Formal and informal organizations.
Centralization or decentralization in governance and management discussion , a debate is incomplete . That did not mean centralization and decentralization are good : do not get any result . The focus from centrally planned to carp , tyranny and dictatorship have meaning and it has been criticized . There are , however , that the divisions of democracy , openness and decentralization consultation , free and have no plans .
   
Selection of beautiful words , because there is continuity or frequency . When the work is concentrated in the hands of an individual or a city or a country , we criticize , we proposed the defocusing . When decentralization is created, we can no longer go back to focus , so they go looking for a new word : and the name of the plan say it , but when it comes to planning a form of tyranny , forced instead of the word gay or anarchism program , we use the word confer susceptibility . When consultation , jambalaya is the unity or the holy name we like dictatorship .
   
In general it can be said, in all governments , both centralization and decentralization are respected because communities are in perfect balance . This is the mentality we have assumed , because the main problem in our mind , the nose, i.e. , when we see a move to focus , the focus will evaluate every move ! E.g. excommunication , the Shiite vote and despots know , while they and their dictator. More interestingly, of those who are critical of each other , very similar they are the same ones that critics say are Shia , Shia too pray or chant Allahu Akbar who steals the show !
   
At the time of Imam Ali , the enemy of those who were with him , had been on the surface , the better their practice of Islam , because otherwise , their word was purchased . Although Al did not believe in prayer , but prayer was ! Even Walid , a daily morning prayer recited four knees ! When people protested that two knees matins said, I feel good today , if you wish to read even more !
   
In the contemporary era , when the world moved by materiality , even the interpretation of the Quran and the religion was too materialistic ! For example, materiality and spirituality, who wrote the book trade and Spirituality Energy as the equation of matter and energy is considered . Salami after the revolution triumphed , I have no materiality to spirituality ! Groups surveyed all its mystical and spiritual Satanism know.
   
This is why it is very thin line between right and wrong , and this boundary is associated with human subjectivity . Even those who are fighting the war on Islam , and the contrary may be canceled Fadaei , who has canceled his birthplace , or origin , of the Muslim pure subjectivity die. At least in the early history of Islam is the species that they who bravely fought and died, the Prophet Muhammad said he was martyred ! He said no, he would take the opposite side of the donkey that was killed.
    
This is only for people , organizations can too ! Official organizations like governments have a birth certificate and his word is defined. But at the heart of official organizations, groups or organizations are by definition opposed to informal. Target opponent may offer a new definition of either: Objectives and ideology is not new, but they just think of the opposition . Thus, the informal organization , it is an accepted principle : the more formal organization says it can prove the opposite , and forced to prove it to them to say : we ourselves have opposed the same .
  
This means that the sum of all motion is the evolution of the mind we see the opposite. Opponents of the advancement of religion are victims of their own religion.

المنظمات الرسمیة وغیر الرسمیة .
المرکزیة أو اللامرکزیة فی الحکم و الإدارة مناقشة ، نقاش غیر مکتملة . هذا لا یعنی المرکزیة واللامرکزیة جیدة : لا تحصل على أی نتیجة . الترکیز من التخطیط المرکزی إلى الکارب والاستبداد و الدکتاتوریة لها معنى ، وقد انتقد ذلک. هناک ، مع ذلک، أن الانقسامات الدیمقراطیة والانفتاح و التشاور اللامرکزیة وحرة و لیس لدیهم خطط .
   
اختیار الکلمات الجمیلة ، لأن هناک استمراریة أو تردد . عندما یترکز العمل فی ید فرد أو مدینة أو بلد ، ونحن ننتقد ، اقترحنا عدم ترکیز . عندما یتم إنشاء اللامرکزیة ، لم یعد بوسعنا أن نعود للترکیز ، لذلک یذهبون أبحث عن کلمة جدیدة : واسم الخطة أقول ذلک، ولکن عندما یتعلق الأمر بالتخطیط شکل من أشکال الاستبداد ، وأجبرت بدلا من مثلی الجنس کلمة أو برنامج الفوضویة ، ونحن نستخدم کلمة یضفی حساسیة . عندما التشاور، جامبالایا هو وحدة أو اسم المقدسة نحب الدیکتاتوریة .
   
بشکل عام یمکن القول ، فی جمیع الحکومات، و احترام کل من المرکزیة واللامرکزیة لأن المجتمعات فی تحقیق التوازن المثالی . هذه هی عقلیة افترضنا ، لأن المشکلة الرئیسیة فی أذهاننا ، والأنف ، أی عندما نرى خطوة للترکیز ، والترکیز سیکون تقییم کل خطوة ! مثل الطرد، للتصویت الشیعی و الطغاة یعرفون ، فی حین أنها و الدکتاتور بهم. المثیر للاهتمام أکثر ، من أولئک الذین ینتقدون بعضهم البعض ، مشابهة جدا أنها هی نفسها تلک التی یقول النقاد هم من الشیعة والشیعة أیضا یصلی أو یهتفون الله أکبر الذی یسرق المعرض!
   
فی عهد الإمام علی ، والعدو من أولئک الذین کانوا معه، و کان على السطح، کلما کان ذلک أفضل ممارساتها الإسلام ، لأن خلاف ذلک ، تم شراؤها کلمتهم . على الرغم من أن آل لا یعتقد فی الصلاة ، ولکن الصلاة ! حتى ولید ، تلاوة الصلاة الیومیة صباح الیوم أربعة الرکبتین ! عندما احتج الناس أن اثنین من الرکبتین وقال صلوات الفجر ، وأنا أشعر أننی بحالة جیدة الیوم ، إذا کنت ترغب فی قراءة أکثر!
   
فی الحقبة المعاصرة ، عندما انتقل العالم من خلال النسبیة ، وکان حتى تفسیر القرآن و الدین مادیة أیضا! ویعتبر على سبیل المثال، المادیة والروحانیة ، الذی کتب لتجارة الکتب و الروحانیات الطاقة کما معادلة المادة والطاقة . السلامی بعد انتصار الثورة ، ولیس لدی النسبیة إلى الروحانیة ! المجموعات التی شملتها الدراسة بکل الشیطانیة الصوفیة والروحیة أعرف.
   
هذا هو السبب فی أنه هو خط رفیع جدا بین الحق والباطل، ویترافق مع هذه الحدود الذاتیة الإنسان. حتى أولئک الذین یقاتلون فی الحرب على الإسلام، و العکس قد یتم إلغاء فادای ، الذی ألغى مسقط رأسه ، أو الأصل ، من مسلم یموت الذاتیة البحتة. وقال النبی محمد على الأقل فی وقت مبکر من تاریخ الإسلام هو الأنواع التی هم الذین قاتلوا بشجاعة ومات استشهد ! قال لا، انه سیتخذ الجانب الآخر من الحمار أن قتل .
    
هذا هو فقط للأشخاص ، یمکن للمؤسسات أیضا! المنظمات الرسمیة مثل الحکومات ، لدیها شهادة میلاد و یعرف کلمته. ولکن فی قلب المؤسسات الرسمیة أو الجماعات أو المنظمات هی بحکم التعریف مقابل رسمیة. الخصم المستهدف قد تقدم تعریفا جدیدا إما : الأهداف و أیدیولوجیة لیست جدیدة ، لکنها مجرد التفکیر فی المعارضة. وبالتالی، فإن منظمة غیر رسمیة ، وهو مبدأ مقبول : تقول منظمة أکثر رسمیة یمکن أن یثبت عکس ذلک ، و اضطر لاثبات ذلک لهم ل یقول : نحن أنفسنا قد عارضوا نفر
  
وهذا یعنی أن مجموع کل حرکة هو تطور العقل ونحن نرى عکس ذلک. العالم الآن فرع العالمیة من الحکومة تلقت ونتائج ذلک على الرغم من أننا نرى عکس ذلک. المعارضین لل نهوض الدین هم ضحایا دینهم .

 

  Resmi ve gayri resmi kuruluşlar.
Yönetişim ve yönetim tartışma merkezileşme veya ademi , bir tartışma eksik. Merkeziyetçilik ve ademi iyi istemedim : herhangi bir sonuç alamadım . Merkezi sazan , zulüm ve diktatörlük olarak planlananodak anlamı var ve eleştirilmiştir. Demokrasi , açıklık ve ademi danışma , ücretsiz bölünmeler ve hiçbir planları olduğunu , ancak vardır .
   
Güzel kelimelerin seçimi , süreklilik veya frekans var çünkü. Çalışma, bir birey ya da bir kentin ya da bir ülkeninelinde toplandığı zaman , biz eleştirmek , bizodak dışı önerdi. Ademi oluşturulduğunda , biz artık odağa geri gitmek , bu yüzden olabilir yeni bir kelime arıyorum gidin : veplanınadını söyle , ama bu zulüm bir formu planlama söz konusu olduğunda , yerinekelime gay ya da anarşizm programının zorunlu bizkelime görüşmek duyarlılık kullanın . Danışma , jambalayabirlik veyakutsal adıdır biz diktatörlük gibi.
   
Genel olarak topluluklar mükemmel bir denge vardır çünkü tüm hükümetler , merkeziyetçilik ve ademi hem saygı , söylenebilir . Bu bizim odaklanmak için bir hamle görünce aklımızatemel sorun ,burun , yani ,odak her hareketini değerlendirmek çünkü biz üstlendiğimizzihniyet ! Örneğin aforoz ,Şii oy ve despotlar , bilmek ise onlar ve onların diktatör . Daha da ilginci, birbirinden kritik olanların çok benzer, onlar eleştirmenler söylüyorlaraynıdır Şii , Şii dua ya da Allahu Ekbergöstermek çaldı kim terennüm çok!
   
Onunla düşmanlık vardı İmam Ali'ninzamanda,yüzeyde olmuştu ,daha İslam'ın kendi uygulama , çünkü aksi takdirde , onların kelime satın alındı ​​. Al dua inanmıyordu , ama dua olmasına rağmen ! Bile Velid , bir günlük sabah namazı dört dizler okunduğu ! Insanlar iki diz matins söyledi protesto zaman daha fazla okumak isterseniz , ben , bugün iyi hissediyorum !
   
Dünya özdekselliğiyle taşındıçağdaş dönemde , hattaKuran'ınyorumlanması vedin çok materyalist oldu! Madde ve enerjidenklemi olarakkitap ticaretini ve Maneviyat Enerji yazdı Örneğin, önemlilik ve maneviyat , kabul edilir . Devrimin zafer salam sonra , ben maneviyat hiçbir maddeselliğini yok ! Gruplar tüm mistik ve manevi Satanizm biliyorum inceledi.
   
Bu doğru ve yanlış arasında çok ince bir çizgi olduğunu ve bu sınır , insan öznelliği ile ilişkili nedeni budur. Hatta İslam'asavaşı veaykırı olanlarınMüslüman saf öznellik kalıp doğduğu , ya da kökeni , iptal etti Fadaei , iptal edilebilir . İslamtarihinin ilk dönemlerinde en az onlar cesurca savaştı ve öldütürdür ,Muhammed kendisi şehit oldu dedi! O hayır, o öldürüldüeşekters tarafını alacağını söyledi .
    
Bu sadece insanlar için , örgütler de yapabilirsiniz edilmektedir ! Hükümetler gibi resmi kuruluşlar , bir doğum belgesi var ve onun kelime tanımlanır. Ancak resmi kuruluşlarınmerkezinde , gruplar veya kuruluşlar gayri karşı tanım gereği vardır . Hedef rakip ya yeni bir tanımını sunabilir : Hedefler ve ideoloji yeni değil , ama onlar sadecemuhalefet düşünüyorum . Böylece,gayri örgüt , bu kabul ilkedir :daha resmi kuruluş,aksini kanıtlamak ve söylemek onlara kanıtlamak zorunda diyor : Biz kendimiziaynı yım karşı çıktılar .
  
Bu, tüm harekettoplamı biztersini görmekaklınevrimi demektir . Dinilerleme karşıtları kendi din kurbanlarıdır.

 Organisations formelles et informelles .Centralisation ou de décentralisation dans la gouvernance et le rapport de gestion , un débat est incomplète . Cela ne signifie pas la centralisation et la décentralisation sont bonnes : ne pas obtenir de résultat. L'objectif de planification centralisée à la carpe , la tyrannie et la dictature ont un sens et il a été critiqué . Il ya, cependant , que les divisions de la démocratie , l'ouverture et la consultation de la décentralisation , libre et n'ont pas l'intention .
   
Sélection de belles paroles , car il est la continuité ou de la fréquence . Lorsque le travail est concentré dans les mains d'un individu ou d'une ville ou d'un pays , nous critiquons , nous avons proposé la défocalisation . Lorsque la décentralisation est créé , nous ne pouvons plus revenir en arrière pour se concentrer , alors ils vont à la recherche d' un nouveau mot : et le nom du plan disent , mais quand il s'agit de planifier une forme de tyrannie , contraints à la place du programme de l'anarchisme mot gay ou , nous utilisons le mot conférence sensibilité . Lorsque la consultation , jambalaya est l'unité ou le saint nom nous aimons dictature .
   
En général , on peut dire , dans tous les gouvernements , la centralisation et la décentralisation sont respectés parce que les communautés sont en parfait équilibre . C'est la mentalité que nous avons supposé , parce que le problème principal dans notre esprit , le nez , c'est à dire , quand on voit un mouvement se concentrer , l'accent sera d'évaluer chaque mouvement ! Par exemple, l'excommunication , le vote chiite et despotes savent , alors qu'ils et leur dictateur . Plus intéressant encore, de ceux qui sont critiques de l'autre, très similaire , ils sont les mêmes que les critiques disent sont chiites , chiites trop prier ou chanter Allahu Akbar qui vole la vedette !
   
A l'époque de l'Imam Ali , l'ennemi de ceux qui étaient avec lui , avait été sur la surface , le mieux leur pratique de l'islam , parce que sinon , leur parole a été acheté. Bien que Al ne croyait pas à la prière , mais la prière était ! Même Walid , une prière quotidienne du matin selon quatre genoux ! Quand les gens ont protesté que deux genoux matines dit , je me sens bien aujourd'hui, si vous souhaitez lire encore plus !
   
Dans l'époque contemporaine, lorsque le monde est passé par la matérialité même de l'interprétation du Coran et de la religion était trop matérialiste ! Par exemple , l'importance et la spiritualité , qui a écrit le commerce du livre et de la spiritualité de l'énergie que l'équation de la matière et de l'énergie est considérée . Salami après la révolution a triomphé , je n'ai pas l'importance de la spiritualité ! Groupes interrogés tout son satanisme mystique et spirituelle sait .
   
C'est pourquoi il est très mince ligne entre le bien et le mal , et cette limite est associée à la subjectivité humaine . Même ceux qui se battent la guerre contre l'Islam , et au contraire peuvent être annulées Fadaei , qui a annulé son lieu de naissance ou d'origine , de la filière de la pure subjectivité musulmane . Au moins dans l'histoire des débuts de l'Islam est l'espèce que ceux qui ont vaillamment combattu et sont morts , le Prophète Muhammad a dit qu'il a été martyrisé ! Il a dit non, il prendrait l'autre côté de l'âne qui a été tué .
    
Ce n'est que pour les personnes , les entreprises peuvent aussi! Les organismes officiels comme les gouvernements , ont un certificat de naissance et sa parole est défini . Mais au cœur des organisations officielles , groupes ou organisations sont par définition opposés à l'informel . L'adversaire ciblé peut offrir une nouvelle définition de soit : Objectifs et idéologie n'est pas nouvelle , mais ils pensent juste de l'opposition . Ainsi , l'organisation informelle , il est un principe accepté : l'organisation plus formelle dit qu'il ne peut prouver le contraire , et forcé de le prouver à eux de dire : nous nous sommes opposés à la même YYm .
  
Cela signifie que la somme de tout mouvement est l'évolution de l'esprit , nous voyons le contraire . Les opposants à l' avancement de la religion sont victimes de leur propre religion .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.