1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

بومی کردن داستان های مهم و افسانه های قدیم

خانم هاویشان یا باغ سرهنگ

بومی کردن داستان های مهم و افسانه های قدیمی، یکی از راه های رشد سینما و تلویزیون در ایران است. مثلا ما مهارت فلورا سام را در بومی کردن داستان خانم هاویشان، آروزهای بزرگ چارلز دیکنز می ستاییم. حتی در تئاتر ما برداشت ازاد از نویسندگان بزرگ تئاتر داشته ایم که: بسیار دلچسب تر از خود تئاتر اصلی است. زیرا که برخی ریزه فرهنگ ها یا خرده فرهنگ ها با هم همخوانی ندارند و: دارای برداشت یکسانی نیستند.

    خانم هاویشان زنی است که شوهرش در شب عروسی او را تنها می گذارد، ولی شوهر رحمت خانم توپچی برعکس، او را دوست دارد ولی اجل مهلت نمی دهد. علت دیده شدن شوهر رحمت خانم توسط هادی هم، این است که هادی هم آماده رفتن است ! این ها هرکدام یک ریزه فرهنگ است که: وفا و عشق را با جدایی مقدس گره می زند. زیرا عشق در سرزمین شرقی، اگر به وصال برسد فاسد میشود و از بین می رود.

   همه عشق های مهم مانند: لیلی و مجنون ، شیرین و فرهاد دارای عنصر جدایی مقدس هستند. البته از منظر عرفای اسلامی بخصوص مکتب شیعه، عشق های دنیایی همه عشق های صوری و ظاهری هستند و: عشق واقعی در رسیدن به خدا تجلی می کند. زیرا یکی از عناصر ایجاد عشق یا جاذبه آن،عنصر زیبایی است. ولی عارف اسلامی می گوید: کسی که این زیبایی را آفریده، خود اجمل و اکمل است یعنی زیبایی بسیار بالاتری را دارد.

  ما در برخی روایات داریم که زن مظهری از زیبایی های خداوند است. یعنی چون درک آن همه زیبایی ذات خداوند برای بشر مقدور نبود، خداوند کمی از آن را در ذات زنان قرار داده است . و به قول ناپلئون اصلا زن زشت وجود ندارد، زیرا زیبایی مراتب دارد: مثلا یک زن فقط در صورت ممکن است زیبا باشد، و زن دیگر در اندام و یا در اخلاق و رفتار، و اگر همه این زیبایی ها در یکی جمع باشد، آن زیبایی به زیبایی محض که خدا هست، نزدیکتر است.

خرده فرهنگ دیگری که در این سریال ها، خود به خود تغییر می کند تا بومی سازی آن راهوار تر شود، مسئله در دسترس نبودن یا دور بودن و: یا در واقع افسانه بودن آن است . دیدن یک روح در باغ، برای همه میسر نیست و فقط هادی آن را می بیند. افسانه ها همین طورند: هرکس نمی تواند رستم دستان شود و: یا گرشاسب پهلوان و سیاوش، و این داستان را جالب تر می کند: زیرا هرچند مردم به الگوی عملی نیاز مبرمی دارند ولی، نیاز روحی آن ها تشنه و سیری ناپذیر است و: فقط افسانه ها می توانند با ابعاد گسترده خود، آن را سیراب کنند.

     در زندگی پیامبران هم همین موضوع باعث جهانی شدن ان ها می شود: اولا مانند همه مردم خوراک می خورند و:لباس می پوشند پس با آنها عملا یکی هستند، اما مردم به حرف امثال خود گوش می دهند ولی، اعتماد نمی کنند. لذا با معجزه پیامبران راه اعتماد مردم هموار می شود.

   بعد مهم دست نیافتنی در افسانه ها و داستان نویسی ها، از آن جهت جالب است که در تمام فرهنگ ها یکنواخت است. یعنی برخلاف قبل، زیر شاخه فرهنگ نیست بلکه خود فرهنگ است. عدالت ، فداکاری ، پاکدامنی ، راستگویی از عناصر فرهنگی یکسان در: تمام گونه های بشری هستند. به همین جهت ما می بینیم که اکی یو سان یا کودک تیزهوش، در همه فرهنگ ها داستان دارد.

   یا دلاوری جومونگ و میهن پرستی و فداکاری و شجاعت او، مانند رستم و سهراب ایران جاذبه دارد. هرچند که درایران به رستم و سهراب هنوز پرداخته نشده است. سریال های هزار قسمتی غربیها در وطن پرستی و: مبارزه با جاسوسی و تروریسم، برای همه مردم دنیا قابل درک است. در یک بررسی کوتاه معلوم می شود که: فردوسی داستان انبیا را و ائمه را در قالب داستان های حماسی آورده است .

    برای پاکدامنی یوسف قران، ما پاکدامنی سیاوش را داریم  وبرای موضوعات مشابه قرانی شخصیت های اصیل ایرانی را در شاهنامه می خوانیم. و این فرست مغتنمی است که در عین کثرت به وحدت برسیم. و همه به یک ارزش های متعالی دست یابیم. یعنی حاصل جمع در هم آمیختگی فرهنگ ها زایش پاکی و روشنایی است .

    یکی از اساتید میراث فرهنگی، طرح بزرگ دعوت از 64هزار هنرمند جهانی در ایران دارد که: باید در فضای بسیار بزرگی صورت گیرد و هر هنرمند در یک واحد سه خوابه، مستقر شود تا یکی از اتاق ها محل سکونت، دیگری کار گاه و سومی نمایشگاه ایشان باشد. این استاد خواستار کمک همه اهالی هنر به این طرح بزرگ شد. و هدف او هم دستیابی به یک برایند جهانی در هنر است.

Ms. Havyshan or garden Colonel

Important local stories and legends of old , is one of the ways the growth of cinema and television . Flora Sam skills in our example Localizing woman Havyshan , Rvz·hay Praise the great Charles Dickens . Even in our theater Theatre Open from great writers have had that much more interesting to play than the original. Because some of the intricacies of cultures or subcultures that do not match and the : has not the same harvest .

    Ms. Havyshan woman whose husband leaves her wedding night , but bless her husband gunner on the contrary, he loves her , but death does not notice . Mercy because her husband is being seen by the conductor , the conductor is ready to go ! Each of these is a tiny culture : loyalty and love will tie the sacred separation . Love in the Land of the East , is rotten it will Joiner is lost .

   All major love like Leyli and Majnun , Shirin and Farhad are an integral element of the holy . However, from the perspective of Islamic mystics , particularly the Shia school of thought , love, love of worldly and superficial : true love to God is manifested . As an element of love or attraction element of beauty. But Islamic mystic says who created this beauty itself is the beauty of Ajmal and Akmal is much higher .

  We have some traditions , the beauty of the female manifestation of God. That is the essence of God to mankind, could not understand the beauty of it all , God has put a bit of the essence of women . There are no ugly women , and to quote Napoleon as much beauty : for example , if a woman may be beautiful, and other female organs , or conduct , and if all beauty is in the sum it beauty is pure beauty that God is closer .

Another subculture in the series , spontaneous changes to its localization becomes more Rahvar , or the remoteness and inaccessibility problem : whether it is myth or fact . Seeing a ghost in the garden , it is not possible for everyone and only the conductor sees it .only legends can with its vast dimensions , which are watered .

     Thus the miracles of the prophets way is paved public trust .

   After unreachable in legend and story are important , it is interesting that all cultures are the same . Unlike the previous sub culture is a culture not their own . Justice , sacrifice , modesty , truthfulness cultural elements identical in all species are human . Thus we see that U Aki -san or gifted child , in every culture, is the story .

   Or Delavari Jumong and patriotism and sacrifice and courage he has attractions such as Rostam and Sohrab Iran . However, Iran is not yet Rustam and Sohrab . In the western part of series of thousands of patriotism and fighting espionage and terrorism is understandable to all people . In a short review it is clear that Ferdowsi 's epic stories of the prophets and imams in the form of a story has .

    For modesty Joseph Koran, we have S modesty and for similar issues Quran Iranian's character in Shahnameh read. This list is valuable and also reach unity in multiplicity . And to achieve a transcendent values ​​. The sum of the mixing of cultures calving purity and brightness.

    One of the professors of cultural heritage , large inviting 64 thousand painter in that: the space great purposes and every artist in a single three-bedroom deployed to one of the rooms , residence, working on another occasion , and the third shows he is. The professor wants to help all citizens of this great project was art . His goal is to achieve an outcome in the art world .

 

السیدة هاویشان أو حدیقة العقید

قصص المحلیة الهامة والأساطیر القدیمة ، هی واحدة من الطرق نمو السینما والتلفزیون. مهارات النباتات سام فی مثالنا إضفاء الطابع المحلی امرأة · القش الحمد تشارلز دیکنز کبیرة . حتى فی المسرح لدینا مسرح مفتوح من کبار الکتاب کان اکثر من ذلک بکثیر مثیرة للاهتمام للعب من الأصلی . لأن بعض من تعقیدات الثقافات أو الثقافات الفرعیة التی لا تطابق و : لم نفس الحصاد.

    السید ه هاویشان امرأة تترک زوجها لیلة زفافها ، ولکن یبارک زوجها المدفعی على العکس من ذلک ، وقال انه یحبها ، ولکن لا یلاحظ الموت. رحمة لأنه ینظر زوجها من قبل موصل، موصل هو على استعداد للذهاب ! کل من هذه هی ثقافة صغیرة : سوف الولاء و الحب التعادل فصل المقدسة . الحب فی أرض الشرق ، هو الفاسد وسوف یتم فقدان النجار .

   کل الحب الکبرى مثل یلى ومجنون ، شیرین و فرهاد هی جزء لا یتجزأ من القدس . ومع ذلک ، من وجهة نظر الصوفیون الإسلامیة ، ولا سیما المدرسة الشیعیة الفکر و الحب، والحب من الدنیا و سطحیة : ویتجلى الحب الحقیقی لله. کعنصر من الحب أو عنصر جذب للجمال . لکن الصوفی الإسلامی یقول الذی خلق هذا الجمال فی حد ذاته جمال أجمل و أکمل و أعلى من ذلک بکثیر .

  لدینا بعض التقالید ، وجمال مظهر من مظاهر الإناث من الله. وهذا هو جوهر الله للبشریة ، لا یمکن فهم الجمال من کل ذلک ، فقد وضع الله قلیلا من جوهر النساء. لا توجد امرأة قبیحة ، و على حد تعبیر نابلیون قدر الجمال : على سبیل المثال ، إذا کانت المرأة قد تکون جمیلة ، و الأجهزة الأخرى للإناث ، أو سلوک ، و إذا کان کل الجمال هو فی المبلغ الذی الجمال هو الجمال الخالص بأن الله هو أقرب .

ثقافة فرعیة أخرى فی هذه السلسلة ، والتغیرات من تلقاء أنفسهم إلى توطین ل یصبح أکثر  أو مشکلة البعد و صعوبة الوصول : سواء کان أسطورة أو حقیقة . رؤیة شبح فی الحدیقة، لم یکن ممکنا للجمیع و فقط موصل یراها. وینطبق نفس الخرافات : لیس کل من یمکن أن یکون فی أیدی رستم : أو بطل کرشاسب و S، و القصة أکثر إثارة للاهتمام : لأن الناس فی حاجة ماسة ، ولکن فی أنماط الممارسة، و العطش النهم للحاجة الروحیة هی : یمکن الأساطیر فقط مع أبعادها الشاسعة ، والتی تسقى .

     النبی یعیشون العولمة هو الذی یسبب هذه المشکلة: أولا، مثل کل الناس یمکن تناول الطعام و ارتداء الملابس بحیث تکون واحدة تقریبا ، ولکن الناس یحبون التحدث عن أنفسهم ولکن الاستماع ، وأنها لا تثق بها. وبالتالی فإن معجزات الأنبیاء الطریق و مهدت ثقة الجمهور .

   بعد قابلة للوصول فی أسطورة و قصة مهمة، ومن المثیر للاهتمام أن جمیع الثقافات هی نفسها. خلافا لل ثقافة فرعیة سابقة هی ثقافة لیست لهم . العدالة والتضحیة ، والتواضع ، والصدق العناصر الثقافیة متطابقة فی جمیع الأنواع الإنسان. وهکذا نرى أن U آکی سان أو الطفل الموهوب ، فی کل ثقافة ، هی القصة.

   أو جومونج  ووطنیة و التضحیة و الشجاعة لدیه الجذب السیاحی مثل رستم و سهراب إیران. ومع ذلک ، فإن إیران لم رستم و سهراب . فی الجزء الغربی من سلسلة الآلاف من الوطنیة و القتال التجسس والإرهاب أمر مفهوم لجمیع الناس. فی لمحة موجزة فمن الواضح أن القصص الفردوسی فی ملحمة الأنبیاء والأئمة فی شکل قصة لدیه .

    ل التواضع جوزیف القرآن ، لدینا S التواضع و لل قضایا مماثلة حرف القرآن الإیرانی فی الشاهنامه قراءة . هذه القائمة هو قیمة ، وکذلک الوصول إلى الوحدة فی التعدد . وتحقیق القیم متعال . مجموع اختلاط الثقافات ولادة النقاء والسطوع.

    واحد من أساتذة التراث الثقافی، و دعوة کبیرة 64000 الرسام فی ذلک : مقاصد کبیرة و مساحة کل فنان فی واحد من ثلاث غرف نوم نشرها فی إحدى الغرف ، والإقامة ، والعمل فی مناسبة أخرى ، و یظهر الثالث هو. أستاذ یرید أن یساعد وکان جمیع المواطنین من هذا المشروع الکبیر الفن . هدفه هو تحقیق نتائج فی عالم الفن .

Bayan Havyshan veya bahçe Albay

Eski önemli yerel hikayeler ve efsaneler , sinema ve televizyonbüyümeyollarından biridir . Bizim örnek yerelleştirme kadın Havyshan , RVZ · saman Hamdbüyük Charles Dickens Flora Sam becerileri. Büyük yazarlar bizim tiyatro Tiyatro açmak çok daha ilginçorijinalinden daha oynamak zorunda bile . Çünkü kültürler ya da eşleşmiyor Altkültürlerinininceliklerini bazı ve: sahip değilaynı hasat .

    Kocası onu düğün gecesi bırakır , amatersine kocası topçu korusun Bayan Havyshan kadın , onu seviyor , ama ölüm fark etmez . Kocasıiletken tarafından görülüyor merhamet , çünküiletken gitmek için hazır ! Bunların her biri küçük bir kültürdür : sadakat ve sevgikutsal ayırma kravat olacaktır. DoğuLand seviyorum, Marangozluk kaybolur olacaktır çürümüş.

   Leyla ve Mecnun , Şirin ve Ferhad gibi tüm büyük aşkkutsal ayrılmaz bir unsurudur . Ancak İslami mistikler , düşünce özellikleŞii okulaçısından , aşk , dünyevi ve yüzeysel aşk : Allah'a gerçek sevgi kendini gösterir. Aşk ya da güzellik cazibe öğesi unsuru olarak . Ama İslam mistik bu güzelliği kendisi Ajmal ve Akman güzelliği çok daha yüksek olduğunu kim yarattı diyor .

  Biz bazı gelenekleri , Allah'ındişi tezahürügüzellik var . Bu insanlığa Tanrı'nınözü , onun tümgüzelliğini anlayamadık , Allah kadınlarınözü biraz koydu . Orada hiçbir çirkin kadın vardır ve çok güzellik gibi Napoleon alıntı : örneğin, bir kadının güzel olması , ve diğer dişi organları , ya da davranış , ve eğer tüm güzelliktoplamı ise o güzellik Tanrı yakın saf güzelliktir.

Serinin başka bir altkültür , onun lokalizasyonu spontane değişiklikleri daha Rahvar , ya dauzak ve ulaşılmazlık sorun olur: efsane ya da gerçek olup olmadığını . Bahçede bir hayalet görünce, bu herkes için mümkün değil ve sadeceiletken görüyor . Herkes Rüstemeller olabilir :aynı Mitleri geçerlidir veya Garshasb şampiyonu ve S , vehikaye daha ilginç :insanlar uygulama desen korkunç ihtiyacı vardır , ancak çünkü , vemanevi ihtiyaç için bir doyumsuz susuzluk : sadece efsane sulanan geniş boyutları ile yapabilirsiniz .

     Küreselleşmeninyaşayan peygamber bu soruna neden : Öncelikle , tüm insanlar gibi onlar neredeyse vardır , ama insanlar kendileri hakkında konuşmak ama dinleyin , onlar güvenmiyorum gibi giyim gıda ve giysi yiyebilirsiniz. Böylecepeygamberlerin yolumucizeler kamu güvenini kaplıdır .

   Efsane ve hikaye ulaşılamaz önemlidir sonra, bütün kültürleraynı olması ilginçtir. Önceki alt kültürünün aksine kendi değil bir kültürdür . Adalet , fedakarlık, tevazu , bütün türlerin aynı doğruluk kültürel unsurlar insan vardır. Böylece U Aki - san ya da üstün yetenekli çocuk , her kültürde,hikaye olduğunu görüyoruz .

   Ya Delavari Jumong ve vatanseverlik ve fedakarlık ve cesaret böyle Rostam ve Sohrab İran gibi konumlar vardır . Ancak, İran henüz Rüstem ve Sohrab değildir . Yurtseverlik ve mücadele casusluk ve terör binlerce serisininbatı kesiminde tüm insanlar için anlaşılabilir bir durumdur . Kısa bir derlemede bir hikayeşeklindepeygamberlerin ve imamların Firdevsi'nin destansı hikâyeler olduğu açıktır .

    Tevazu Joseph Kur'an için , biz S tevazu ve benzeri konularda Shahnameh Kur'an İran karakteri okudum . Bu liste değerli ve aynı zamanda çoklukta birliği ulaşır . Ve bir aşkın değerleri elde etmek . Saflık ve parlaklığın Buzağılama kültürlerin karıştırma toplamı.

    Kültürel mirasınprofesörlerden biri , büyük olmasıyla 64 bin ressam davet :uzay büyük amaçları ve başka bir vesileyle çalışanodalar , ikamet birine dağıtılan tek bir üç yatak odası , her sanatçı veüçüncü gösterileri O'dur . Profesör bu büyük projenin tüm vatandaşların sanat olmuştur yardım istiyor . Onun amacısanat dünyasında bir sonuç elde etmektir .

Mme Havyshan jardin colonel

Histoires locales importantes et légendes d'autrefois, est l'un des moyens de la croissance du cinéma et de la télévision . Compétences Flora Sam dans notre exemple Localisation femme Havyshan , RVZ · foin Louez le grand Charles Dickens . Même dans notre théâtre Théâtre Ouvert de grands écrivains ont eu d'autant plus intéressant à jouer que l'original . Parce que certaines des subtilités de cultures ou sous-cultures qui ne correspondent pas et le : n'a pas la même récolte .

    Mme Havyshan femme dont le mari quitte sa nuit de noces, mais bénir son mari tireur au contraire, il l'aime , mais la mort ne le remarque pas . Mercy parce que son mari est vu par le conducteur , le conducteur est prêt à aller ! Chacun d'eux est une petite culture : la fidélité et l'amour attacher la séparation sacré . L'amour dans le Land de l'Est , est pourri il Joiner est perdu .

   Tout amour majeur comme Leyla et Majnoun , Shirin et Farhad sont une partie intégrante de la sainte . Cependant , du point de vue de mystiques islamiques , en particulier l'école de pensée chiite , l'amour , l'amour de ce monde et superficielle : l'amour vrai pour Dieu se manifeste . Comme un élément de l'amour ou de l'élément d'attraction de la beauté . Mais mystique islamique dit qui a créé cette beauté elle-même est la beauté de Ajmal et Akmal est beaucoup plus élevé.

  Nous avons des traditions , de la beauté de la manifestation des femmes de Dieu . C'est l'essence même de Dieu à l'humanité , ne pouvait pas comprendre la beauté de tout cela , Dieu a mis un peu de l'essence de la femme. Il n'y a pas de femmes laides , et pour ne citer Napoléon autant de beauté : par exemple, si une femme peut être belle , et d'autres organes féminins , ou de la conduite , et si toute la beauté est dans la somme qu'il la beauté est pure beauté que Dieu est plus proche .

Un autre sous-culture dans la série , des changements spontanés de sa localisation devient plus Rahvar , ou le problème de l'éloignement et l'inaccessibilité : si c'est un mythe ou de fait. Voir un fantôme dans le jardin , il n'est pas possible pour tout le monde et que le conducteur voit. La même chose s'applique Mythes : Pas tout le monde peut être entre les mains de Rustam : ou champion Garshasb et S , et l'histoire est plus intéressante : parce que les gens sont dans le besoin , mais dans les modèles de pratique , et une soif insatiable pour le besoin spirituel est : seulement légendes peut avec ses vastes dimensions , qui sont arrosées .

     Le prophète de la mondialisation est la cause de cette question : d'abord, comme tous les gens peuvent manger de la nourriture et des vêtements à porter de sorte qu'ils sont pratiquement un , mais les gens aiment parler d'eux , mais écouter , ils ne font pas confiance . Ainsi, les miracles de la voie des prophètes est pavé la confiance du public .

   Après inaccessible dans la légende et l'histoire sont importants , il est intéressant de noter que toutes les cultures sont les mêmes . Contrairement à la culture sous précédente est une culture pas la leur. Justice , le sacrifice , la modestie , éléments culturels de véracité identiques dans toutes les espèces sont humains . Ainsi, nous voyons que U Aki -san ou enfant doué , dans toutes les cultures , c'est l'histoire .

   Ou Delavari Jumong et de patriotisme et de sacrifice et de courage , il a des attractions telles que Rostam et Sohrab Iran . Cependant, l'Iran n'est pas encore Rustam et Sohrab . Dans la partie occidentale de la série de milliers de patriotisme et de la lutte contre l'espionnage et le terrorisme est compréhensible pour tout le monde. Dans un court examen, il est clair que les histoires épiques de Ferdowsi des prophètes et des imams sous la forme d'une histoire a .

    Pour modestie Joseph Coran , nous avons S modestie et pour des questions similaires caractère de Coran iranien dans Shahnameh lisons . Cette liste est précieux et atteindre aussi l'unité dans la multiplicité . Et pour parvenir à une des valeurs transcendantes . La somme du mélange des cultures vêlage pureté et la luminosité.

    Un des professeurs du patrimoine culturel , grand invitant 64000 peintre en ce que: les grands espaces fins et tous les artistes en une seule trois chambres déployé à l'une des chambres , résidence , de travail à une autre occasion , et la troisième montre il est . Le professeur veut aider tous les citoyens de ce grand projet était l'art . Son objectif est de parvenir à un résultat dans le monde de l'art .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.