1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

شعار های غربی که به جز سکس و خشونت حرف تازه ای ندارند


پدیده سیاسی چیست؟

        نظریه پدیده سیاسی را اینجانب یکبار در: سال 1354 با الهام از نظرات دکتر شریعتی در: تاریخ ادیان و نیز درس توسعه اقتصادی در: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و با توجه به جزو ها و نمودار های دکتر سید محمود سیاهپوش تهیه نمودم. در سال های قبل از انقلاب تدریس می نمودم، جزوه آن هم بنام تحلیل ریاضی تاریخ، توسط انتشارات سفیر در میدان امام حسین ع چاپ و تکثیر شد.

   پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه عالی شهید مطهری، در سال های 1357تا 1361 نیز تدریس نموده و: جزواتی نیز تحت عنوان آموزش سیاسی تهیه کردم، که چاپ و توزیع شد. در سال های 1372 تا1373 نیز  تحت عنوان: تحلیل گران سیاسی کیستند 40پاورقی در روزنامه جهان اسلام منتشر شد.

      البته بطور پراکنده در مجله جوانان در سال 1361بنام آموزش سیاسی نیز در روزنامه های کیهان1370و1371 و اطلاعات  1361نیز بود و:اکنون به صورت اینترنتی منتشر مینمایم. باتشکر از شما که مطالعه می فرمایید .

  ابتدا تعریف پدیده:که همان تعریف حدوث است یعنی: بوجود آمدن چیزی که قبلا نبوده است. مثلا جمهوری اسلامی پدیده است. البته اگر آن را محدود کنیم، معنی خود را از دست می دهد. لذا در پدیده سیاسی یا اجتماعی، جهانشمول بودن  آن مهم است. لذا گفتن جمهوری اسلامی ایران، اشکالی ندارد ولی انقلاب اسلامی ایران اشکال دارد! زیرا انقلاب اسلامی نه از ایران شروع شده و: نه در مرزهای ایران محصور خواهد ماند. نقش اخوان المسلمین و الفتح و.. در تربیت دکتر چمران ها  و: آفرینندگان انقلاب اسلامی نادیده گرفته شود.

      اکنون هم نباید تصور کرد که: صدور انقلاب یک حرکت ارادی است بلکه، ماهیت انقلاب سیال و پر تحرک بودن آن است. انقلاب مرز نمی شناسد،بنابر این اقتصاد اسلامی فرهنگ اسلامی و سیاست و نظام اسلامی، باید برای کل جهان برنامه داشته باشد. اینطور نیست که بگوییم کلاه خودمان را نگهداریم کافی است! چون این ما نیستیم که صاحب آن باشیم و همه چیز به اراده ما باشد.

   برای شناخت یک پدیده باید ابعاد آن را شناخت، پدیده دارای ابعاد فرهنگی واقتصادی، اجتماعی و نظامی است. در بررسی بعد فرهنگی می بینیم که بسیار وسیع است و: تقریبا اساس حرکت آن پدیده را نشان می دهد. اولین جز ء یا بعد ریز آن شعار است.

   تعریف شعار : یعنی بیان هدف در کوتاه ترین جمله که: جامع افراد و مانع اغیار باشد. مثلا وقتی می گوییم استقلال آزادی جمهوری اسلامی، با شعار استقلال یا آزادی به تنهایی فرق دارد. و معجزه قران در این مورد این است که: با دو کلمه بالاترین مفهوم را برای یک شعار ساخته و آن، الله اکبر است. الله اکبر یعنی خدا بزرگتر است ( از همه احزاب و قدرت ها و ارتش ها! و تنها کسی است که انسان را تنها نمی گذارد و باید: در همه امور به آن توکل کرد.)

بعد از شعار که غالبا در ابتدا به صورت شفاهی است، ما وارد مرحه بعدی می شویم و آن مکتوبات و یا تبیین کتبی شعار است.

ابتدا نوشتار های یک ورقی شامل:

اعلامیه ، اعلانیه ،بیانیه، اطلاعیه

بیانیه یعنی بیان و تفسیر شعار. اطلاعیه یعنی مطلبی را به اطلاع می رساند و: اعلامیه یعنی شعار هایی را اعلام می کند ، اعلانیه هم گفته شده که: یعنی علنی کردن برخی مطالب.

نوشتار برگی شامل: جزوه و کتاب و نشریه است.

نشریه می تواند روزانه یا روزنامه باشد، یا هفته نامه و ماهنامه ،فصلنامه و سالنامه و..

      مراحل رشد مواد فرهنگی نشان از پیشرفت یا مقبولیت هر پدیده دارد یعنی: برخی  پدیده ها در حد همان شعار باقی می مانند.پس ظهور و سقوط آن ها در همان شکل شعار دادن است. اما برخی پدیده ها به مرحله مکتوبات می رسند: چند کتاب و یا روزنامه منتشر می کنند و: دوران حیات آن ها تمام می شود.

     اما این رشد اگر ادامه پیدا کند به مراحل بعدی می رسد: مرحله ماشینی که بعد از مرحله شفاهی  و کتبی است. یعنی از دستگاه های الکتریکی یا مکانیکی استفاده می کنند. علت آن هم افزایش مخاطب یا: در خواست کنندگان محصولات فرهنگی یا :هوادران شعار است. و دستگاههای چاپ و تلفن، تلکس و فاکس به میدان می آیند تا: تیراژ مورد نیاز را تامین می کنند.

      در اوج بالای این رشد، به دنیای سایبر وارد می شویم و: ماهواره و اینترنت به کمک می آید. البته ممکن است که فرهنگی زمینه اینهمه رشد را نداشته باشد و: اجبارا امکانات خود را در اختیار فرهنگ مسلط قرار دهد. بنا براین شعار های اسلامی، به عنوان فرهنگ مسلط تا انتهای ابزار ها را به کار می گیرد. ولی شعار های غربی که به جز سکس و خشونت حرف تازه ای ندارند، به عنوان شعار و فرهنگ ضد ارزشی از میدان به در می روند.  


Quel enjeu politique ?

        Ma théorie est que, une fois un phénomène politique : en 1354 , inspiré par le Dr Shariati dans le cours de l'histoire religieuse et le développement économique à l'Université de Téhéran , Faculté de gestion et tableaux selon un noir Dr Sayed Mahmoud j'ai créé . J'ai enseigné dans les années précédant la Révolution , également connu comme l'analyse mathématique de son livret , publié par l'ambassadeur de l'Imam Hossein Carré a été copié .

   Après la révolution islamique en Shahid Motahari lycée , dans les années 1357 à 1361 et a également enseigné : livrets ainsi que l'éducation politique a été élaboré , imprimé et distribué . Dans les années 1372 à 1373 ont également droit à des analystes politiques qui ont 40 notes , a été publié dans le monde de la presse .

      Cependant, l'éducation politique sporadique de la revue de la jeunesse en 1361 nommé journal Kayhan en 1370 et 1371 et 1361 étaient les suivants: publiée en ligne aujourd'hui sentir . Merci , vous avez bien lu s'il vous plaît.

  Définir le problème : la définition de l'événement à savoir quelque chose qui a déjà été créé . IRI est un phénomène . Cependant , si nous limitons , il perd de son sens . Par conséquent , politique ou phénomène social , il est universel . Donc, dire la République islamique d'Iran , République islamique d'Iran est bien, mais le problème est ! Jamais, depuis la Révolution islamique d'Iran a commencé pas rester confiné aux frontières de l'Iran . Le rôle des Frères musulmans et le Fatah , etc Chamran et la formation : les créateurs de la révolution être ignorée .

      Il doit également être considéré que la révolution n'est pas un mouvement volontaire , la nature du fluide et dynamique de celui-ci . Révolution connaît pas de frontières , si l'économie et de la politique de la culture islamique et le système islamique , nous pouvons planifier pour le monde entier . Il suffit de dire qu'ils ne tiennent pas nos chapeaux ! Parce que nous ne possédons pas et tout va nous être .

   Pour comprendre les dimensions de la compréhension d'un phénomène , le phénomène de la diversité culturelle , économique , sociale et militaire . Ensuite, nous pouvons voir que l'étude de la culture est très large et presque par le mouvement d'illustrer le phénomène . Après fines premières composantes ou slogan .

   Définir le thème : le but déclaré de la plus courte un tel complets personnes Aghyar sont empêchés . Par exemple , quand nous disons République islamique de l'indépendance , la liberté , l'indépendance ou la liberté seuls slogans est différent . Et Miracle est le cas avec le sens le plus élevé du mot comme un slogan , et c'est Allah Akbar . Allahu Akbar signifie Allah est le plus grand ( de toutes les parties et le pouvoir militaire , et le seul qui ne fonctionne pas et le seul homme dans toutes les affaires de la fiducie . )

Après le thème est souvent d'abord oralement, nous entrons dans la prochaine étape et explication écrite écrite ou slogan .

Tout d'abord, une feuille de papier , comprenant:

Déclaration Déclaration , déclaration, déclaration

Déclaration d'expression et l'interprétation du thème . Notez que l' apporte histoire à raconter : la déclaration de déclare la devise , la Déclaration a déclaré que la divulgation des documents .

Écrit feuille comprend des articles et des livres et des publications .

Magazine ou un journal peut être quotidienne ou hebdomadaire et mensuelle , trimestrielle et Calendrier , etc

      Mais certaines choses sont écrites dans quelques livres ou des journaux émettent : sa durée de vie est terminée.

     Mais cette croissance si elle continue à l'étape suivante : l'étape après étape , la machine verbale et écrite . L'utilisation de dispositifs électriques ou mécaniques. En raison de la multiplication des contacts ou : sur demande ou produits culturels : slogan de l'air . Et des machines d'impression , et d'un téléphone , de télex et de télécopieur de l'accord sont les suivantes: pour fournir la quantité requise .

      Au sommet de cette croissance , nous entrons dans le cyber-monde et le satellite et l' Internet peut aider . Il est possible que la croissance n'est pas tant un contexte culturel : forcé de mettre ses ressources à la disposition de la culture dominante . Donc slogans islamiques comme la culture dominante jusqu'à la fin de l'outil peuvent être utilisés . Mais slogans occidentaux sauf le sexe et la violence ne sont pas quelque chose de nouveau , comme le chant anti- valeurs et la culture du champ dans le processus .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.