1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

ا مساجد اغلب در ساعات آموزشی بلا استفاده هستند

چرا مسجد باید محل درس باشد؟

     تفاوت منظر ناطق یا: دیدگاه فرد دارای منطق، ممکن است فاجعه هایی به بار آورد. مثلا از دیدگاه شیطان، آتش برتر است ولی از دیدگاه خدا، عاقبت کسانی که به خدا اعتقاد نداشته باشند آتش است! زیرا آتش جهنم، آماده شده برای انسان هایی که: بد عمل کنند و نیکوکار نباشند.

   البته ممکن است عده ای نار و نور را، از یک ریشه بدانند. یعنی اینکه ممکن است آتش، راهنمای انسان هم باشد . اما دیدگاه و منظر مهم است. اگر در درون آتش باشید، یا در بیرون آن یا: در نزدیکی و یا دور از آن، باهم متفاوت است.

    آتش در درون خود سوزاننده است. ولی در فاصله دور تبدیل به نور و روشنایی می شود. و باعث راهیابی و هدایت. به عبارت معکوس: نور بر اثر دور شدن از خدا، به نار تبدیل می شود.زیرا نور ذات هستی است و: روشنایی هدایت و راهیابی، ولی دور شدن از آن، به معنی رفتن در درون آتش است . یکی از معانی لعنت، یا لعنتی یا لعن همین است.

لعنتی کسی است که: از خدا دور شده و یا: خداوند او را از خود دور کرده و: لذا ماهیت نور بودن و هدایت گر بودن خود را از دست داده، و به جهنمی یا آتش دوزخی و سوزاننده تبدیل شده است.

     شاید جهنم همان جهان نما بوده است. یعنی کلمه جهنم، یک کلمه ایرانی و متعلق به دوران جمشید جم است، که در افسانه ها گفته شده یک جام داشته که:جهان را در آن می دیده است. و این البته با تئوری های دیگری هم قابل تفسیر است.

 مثلا خیلی ها معتقدند که: اهرام ثلاثه در مصر یک فرستنده است، یعنی ساختمان فضایی آن طوری است که :میتوان حدس زد توسط انسان های متمدن قبل از ما، و یا سیارات دیگر ساخته شده است. جام جم هم چنین چیزی است، یعنی شاید در دوران جمشید دنیای دیگری بوده و: تمدن بزگتری وجود داشته که: ازبین رفته و یا انسان هایی در کرات دیگر بودند که: به زمین آمدند و مدتی در بهترین دوره تکنولوژی خود،  در زمین زندگی کردند.

    وجود فسیل ماموت یا: فیل های استوایی در سبیری هم، رازی سر به مهر است که نشان می دهد: دوران دیگری بوده که جای قطب شمال با خط استوا عوض شده و: ناگهان همه چیز یخ زده..

   بنابر این منظر یا دیدگاه ها در تفسیر علوم، باعث انعطاف پذیری آن ها می شود. تا جاییکه گاه می بینیم با تمام دانایی، هیچ چیز نمی دانیم!

     به این جهت پیشنهاد اسلام برای آموزش و پرورش، هم سانی یا همزاد پنداری عالم و معلوم است. یعنی انسان در بررسی علوم نباید خود را منشا اثر بداند، بلکه باید در دیدگاه خداوندی باشد و: از منظر او دنیا را تحلیل و بررسی کند.

    چون درک خیلی از مسائل مشکل بر او اسان می شود: چرا که اگر دیدگاه بشری داشته باشد، ظرفیت او محدود به حواس پنجگانه ظاهری و: اگر کمی دقیق تر باشد به حواس هفتگانه باطنی می رسد. و درک بالاتر از آن برایش مشکل می شود.

مثلا در نقاشی اروپایی، همه چیز واقعی و زمینی است: پرسپکتیوها ، سایه روشن ها ، وجود نور وتاریکی در کنار هم، از آثار نقاشان غربی معلوم است. یعنی هیچ چیزی غیر از: آنچه حس می بیند نقاشی نمی کند. اما در مینیاتور ایرانی که: سالیان سال قدمت دارد، همه چیز ساخته ذهن مجرد نقاش است. از پلیدی ها ، سیاهی ها و سایه ها اثری نیست.همه آدمها دور و نزدیک به یک اندازه نقاشی می شوند! و با اینکه شکارگاه نقاشی می شود ولی، در آن خون ریخته شده یا سگ تازی دیده نمی شود.

   این معنویت در نقاشی ایرانی اسلامی، تا جایی است که قرن ها در ضرب سکه با نقش آدم مرسوم نبوده و: بیشتر کلمات در آن درج می شده . در تولید فرش هم همیشه، گل و بوته بوده است. زیرا می خواستند که بهشت را زیر پای بشر نهادینه کنند. حتی فرش ها را به دیوار و سقف هم آویزان می کردند تا: بهشت در همه جا حضور پیدا کند.

   در حالیکه با آمدن کمال المک، اعتیاد و فقر ، سیاهی و زندگی اشرافی به نقاشی ایران وارد شد. اولین نقاشی های طبیعت گرا، در قهوه خانه آغاز شد و نام نقاشی قهوه خانه ای گرفت. که در میان دود ودم داستان های افسانه ای را ساز می کردند.

 نقاشی های ناتورالیستی کمال الملک و شاگردان او، بطور کامل زندگی پادشاهان را بازیبایی کامل نقاشی می کردند. واگر به مردم یا ملت می پرداخت، فقط فقر و اعتیاد و تباهی از آن ها نشان می داد. این نشان میدهد که آن نقاشی ها هم، ساخت ذهن است و: برخلاف ادعای رئالیستی یک سور رئالیست است.

    این بدبختی از زمانی بر ایران مستولی شد که: مکتب از مدرسه مجزا شد! و نخستین نقاشی کمال الملک هم، نقاشی مدرسه دارالفنون بود. نقاشی مینیاتوری ایران که از داخل مکتبخانه ها بیرون می آمد، برای این مقدس بود که: مکتب خانه ها همه در مساجد تشکیل می شدند و: هر دانش آموزی قبل از هرچیزی، احکام اسلامی را فرا می گرفت و: می شنید که در اسلام نقاشی صورت مکروه است. و یا می فرمودند (لاتدخل الملائکه  بیتا فیه کلب او صوره) ملایکه در خانه ای که در آن سگ، یا تصویر انسان باشد داخل نمی شوند. و هنوز هم جز احکام  نماز یکی این است که: در مقابل نمازگزار نباید عکسی باشد.

    مدرسه شدن مساجد، علاوه بر اینکه دانش آموز را، از ابتدا با اسلام آشنا می کند. از نظر کمبود مکان و معلم هم مشکلی نمی ماند. زیرا مساجد اغلب در ساعات آموزشی بلا استفاده هستند.


Nedencamininyeriderstir gerekir?

     Alanlar veya farklı perspektif : mantıkperspektifi , felaketler getirebilir . Örneğin,şeytan görünümünde , ancak AteşTanrı Tanrı yanıyor inanmıyorum isteyenler içiniyi bir sonuçtur ! Cehennemyangınları , iyi olmayan insanlar içinkötü hareket hazırlanmıştır .

   Tabii ki, bazı insanlar Nar ve ışık ,aynı kök bilerek olabilir . Buyangın insan rehberlik olması mümkündür . Amayaklaşım önemlidir. Eğer içinde veya dışındayangın iseniz , veyayakın ya da uzak , farklı olarak .

    Içimdeki ateş yanıyor . Ancak, mesafe ışığa dönüştürülür. Neden hak ve rehberlik . . Tanrı'dan ayrılıkters ışık , onlar ışık ve doğa konum nar olur : ışık, navigasyon ve rehberlik , ama bunun dışında , buateşe gidiyor demektir . Bir lanet ya da bir lanet veya beddua anlamlarıaynıdır.

Kahretsin ondan Tanrı veya Tanrı ve kim olduğunu : yani ışık ve rehberlikniteliği kaybolmuş ve cehennem ya da cehennem ve yanma haline gelmiştir .

     Belki de cehennemaynı dünya görüşü vardır. Kelime cehennem , bir Farsça kelime vereçel aittir , Legends bir fincandünya onu görmüş olduğunu söylemek gerekir . Bu ders , diğer teorilerle açıklanabilir .

 Örneğin, birçok Mısır , bir vericidepiramitler ,mekansal yapısı bizden önce uygar insanlar tarafından tahmin edilebilir vediğer gezegenlerin yapılır böyle olduğuna inanıyorum . Reçel , belki başka bir dünya ve zaman J ki , böyle bir şey : yıkıldı büyük uygarlık ya da Dünya'ya kendi teknolojikurs vakit geldi diğer gezegenlerde insan var varken arazi .

    Bu show aşk mamut veya Fil tropikal Sbyry ,gizli Fosil : Başka bir dönemdi , yerineKuzey Kutbu veekvatora daha değişti : Aniden, her şey dondu .

   Bu nedenle, bakışperspektifi noktası veyayorumlanması , bu esneklik. Bildiğim kadarıyla biz tümbilgi ile bile görebileceğiniz gibi , hiçbir şey bilmiyorsun !

     İslam böylece eğitim için önerilen ,Sunny dünya kavram veya ego bilinmektedir. Kökenlerine bilmedenetkisiçalışmasında adam , ama aynı zamanda Tanrı'nın görünümünde vedünya onun bakış analiz edilir .

    Onu çok zor konuları anlamak için kolaydır çünkü : Nedeninsan perspektifi , o anlamda kapasite ve görünüm sınırlıdır :yedi iç duyuları biraz daha doğrudur. Bunun daha iyi anlaşılması zordur.

Örneğin, Avrupa resimlerinde , her şey gerçek ve patates : perspektif, ışık ve gölge , ışık ve birlikte karanlık , Batılı sanatçılarıneserleri bilinmektedir. Bu başka bir şey anlamına gelir :boyama değil ne yaptığını duygusu. Ama yıllar eskiİran minyatürler , herressamınzihninde üzerine yapılır . Kötülük , karanlık vegölge yok artık . , Tüm insanlar , uzak ve yakın eşit boyanacak ! Bu avcılık ile boyanır , ancak kan tazı dökülen görmedim .

   İran resimmaneviyat ,ortak adam sikkeleri bir role sahip olmadığı kadar : listelenenfazla kelime . Zaman halılar üretmek Her zaman açık , çiçekler ve bitkiler vardır . Onlar cennete altında insan kurumsallaştırmak istiyordu çünkü . Duvara ve tavana hattahalılar çok asıldı : Cennet her yerde bulunur .

   Ancak, önümüzdeki mükemmellik ile ALMK , bağımlılık ve yoksulluk ,resim siyah ve asil hayat girdi. Doğa odaklı kahvehane kahvehane ilk resim açtı veresimismi oldu . Binanınefsanevi hikayeler arasında duman modem vardı.

 Kamalolmolk ve onun natüralist tablolar, hayat Hhh kralların tam kusursuz güzelliği ile boyandı . Kişi veya ulusa ödemeler , yalnızca yoksulluk ve bağımlılık veimha gösterdi eğer . Buzihin yapıyor , iyi çalıştığını gösteriyor: bir sur - gerçekçi iddiası gerçekçi değildir .

    Okul ayrı bir okul haline üzerinekezsefalet düştü ! Ilk boyama Kamalolmolk ,boyama Daru'l , okulda oldu. Tümcamiler kurdu ve şeyden önce her öğrencininİslam kararları üzerine gelmişlerokul evlere kutsal olanmedreselerin , çıktı İranlı minyatür : İslam'da Heard boyama bu mekruhtur eğer . Ya da bir köpek , ya da içinde bir insan figürü olmayan bir evde melekler trompet . Ve henüz kimse dua :dua fotoğraflandı edilmemelidir .

    Öğrenciler , İslam aşina olmak içinilk ek olarak cami , okul , . Sorun alanı ve öğretmenlerineksikliği değildi . Camilereğitim saatleri , çünkü çoğu zaman işe yaramaz .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.