1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

این مغلطه از آن جهت احمقانه است که: هیچگاه علوم اسلامی

ایا سکولاریسم و لائیک، رنگ عوض می کند؟

سال ها است که سکولاریسم را، از دربیرون کردیم  ولی، گویا می خواهد از پنجره به درون سر بکشد و: جا خوش کند!اما کور خوانده، این تفکرات دیگر مرده است. حتی در خود انگلستان و فرانسه ، آمریکا و شدید تر از آن در المان، نظریه پردازی های علمی از، خیالپردازی های سکولاریستی جدا شده است.

   از هنگامی که غرب خواست در مورد: مسائل عقلی اظهار نظر کند همه چیز را به هم ریخت.زیرا در ایران  و دوران تمدن بزرگ اسلامی، علوم به قدری پیشرفته بود که :خواندن آن مشکل بود چه رسد به فهمیدن آن ! لذا برای اینکه خود را راحت کند، صورت مسئله را پاک کرد.

   از یک طرف همه نوشته ها و کتب شرقی را، فلسفه نامید و علم را از آن جدا کرد! و از طرف دیگر منکر هر نوع علم غیر تجربی، آن هم قابل یاد گیری برای خودشان شد! و اسم این را گذاشت عقل گرایی !و یا کمتر از آن، تجربه گرایی و پوزیتیویسم.

    البته غرب گرا های ما که: عاشق حتی این نفهمی های غربی هستند، آن را یک کار اصولی و حتی انقلاب در علم! پنداشتند و بسیار از آن دفاع کردند. اما واقعیت این بود که نه اینکه غرب نمی خواست، اینهمه علوم را یاد بگیرد بلکه، ذهنش اینهمه فرمول ها را نمی کشید.

   واقعا وقتی نوشته های عمر خیام، مانند جبر و مقابله را می خوانی، اصلا سر در نمی آوری! تا یک استاد ماهر آن را تفسیر نکند، نمی توانی بفهمی !یا کتاب سیاست خواجه نظام و: یا الهی نامه و کیمیای سعادت.

  یک مثال ساده نشان می دهد که: عمر خیام با استفاده از سایه دیوار 12رابطه مثلثاتی نوشت! که امروز آن را سینوس وتانژانت و غیره می شناسیم، که وی آن را ظل! یعنی سایه نامگذاری کرده بود. جالب است بدانید مخ ریاضی دانان غربی، فقط 4 یا شش تای آن را درک می کند!که 4تای اول در دوران کارشناسی و 2تای دیگر بنام سکانت و کسکانت در دوره کارشناسی ارشد ریاضیات نظری تدریس می شود.

    همین 6رابطه مثلثاتی در تعیین مسیر: موشک ها و سفینه ها ، ماهواره ها و هواپیما به کار گرفته می شود. که مثلا با چه زاویه ای هواپیما برخاست کند، یا بنشیند و یا موشک و سفیه پرتاب شوند. ما خودمان هم وقتی می دیدیم درس سخت است، بجای یاد گیری میرفتیم آن واحد را حذف می کردیم!

   بدبختی غرب در این بود که از اساس چیزی نمی فهمید. لذا منکر همه چیز شد. حتی حروف را هم عوض کرد: بجای ابجد الخوارزمی یا فارابی، حروف الفابت خودشان را در مواردی که می فهمیدند به کار بردند. تا اگر کسی اشتباه فهمید یا اشتباه استدلال کرد، بگویند این نظریه پاسکال است و: با نظریه خیام فرق می کند.

  غرب زدگان مخصوصا کسانی که: در دهه1960و70در اوج قدرت ظاهری غرب درس خوانده اند، بجای حل کردن مسئله، آن را بصورت تئوریک در آوردند. که به آن سکولاریسم می گوییم. یعنی نفهمیدن غرب را، یک انشقاق یا یک تاریخ علم جدید تعریف کردند.

   البته تعدادی از این دانشمندان، سعی خود را کردند تا متدولوژی واقعی را به غربی ها یاد بدهند. اما این کار به اعتراف خود غربی ها، برای غرب زده های کاسه از آش داغتر، خوش نیامد و هنوز دست از عقاید خود برنداشته اند.

   یکی از این دانشمندان پرفسور حسابی است. که کتاب های ریاضی دانان ایرانی را، برای استادان خود از جمله انیشتین بازخوانی می کرد و: به آنان متدولوژی ایرانی را، به زبان خودشان یاد می داد. البته تاثیر هم داشت تا جاییکه، انیشتین شیعه شد و با مراجع تشییع مکاتبه کرد.

استاد جعفری هم با فلاسفه این کار را انجام داد. و انان را به زبان خودشان با علوم اسلامی آشنا کرد.

ولی باعث تاسف است که: یک مقام بلند پایه ایرانی که: هیچ درسی در زمینه متدلوژی نخوانده، می آید و می گوید علوم اسلامی و مسیحی  نداریم! این مغلطه از آن جهت احمقانه است که: هیچگاه علوم اسلامی در مقابل علوم مسیحی، مطرح نشده بلکه به عنوان علومی گفته میشود که: دانشمندان اسلامی بر پایه قران استخراج کرده اند. نه مانند علوم مادی که بر اساس حس و تجربه بنا شده است. و بقیه معارف بشری را حذف کرده است. مثلا در موضوع بانکداری که ایشان اشاره کرده ، غرب نزول خواری را بنام علوم بانکی تدریس می کند. و این افتخار نیست که ما ایات قران را، که صراحتا رباخوار را محارب با خدا، معرفی می کند نادیده بگیریم. حالا اگر قدرت حذف منکری را نداریم، باید آن را به عنوان علم قبول کنیم؟


Laiklik ve laik değişiklikler renk olsun ?

Laiklik ,dışarıdan , ama biz , görünüşe göre ,baş olmak vepencere çeker Yılları : karşılamak için geldiniz , ancak diğer ölülerindüşüncelerini okumak göre kör . Hatta yılındaİngiltere ve Fransa ,ABD ve Almanya, bilimsel teoriler , ve laik fantastik izole olanlar daha yoğun .

   West hakkında sorulduğunda : . Sorunlar rasyonel açıklama Çünküİslam dönemindebüyük medeniyetlerin her şeyi karıştırılmış , bilim okunması zor olduğu kadar gelişmiş olduğunu , bırakın onu anlamak ! Bu nedenle, kendini rahat ettirmek için , o açıkça .

   Bilimintek elle ve Doğu felsefesi üzerine tüm yazılı kitaplar aradım ve ondan ayrılmış ! Öte yandan herhangi bir deneysel olmayan bilimi inkar üzerine , kendisi için öğrenebilirsiniz ! Bu rasyonalizminadıydı , ve ya daha az , şarlatanlık ve pozitivizm .

    Hatta batı hödük sevilen Bizim Batı odaklı ders , uygun bir iş ya da bilim bile bir devrim! Pek çok savunma olduğunu düşündüm . AncakgerçekteBatı ne bilim öğrenmek için çok istemiyordu , ama , bu kadar formülü aldırmadı .

   Böyle cebir ve okuma gibi Ömer Hayyam'ın gerçektenyazıları , ben kafa yok! ! Bir teolojik ve refah simya : bir usta , Ya kitap vehadım siyaseti anlamak olamaz gibi yorumlanmaz.

  Basit bir örnek gösterir : Ömer Hayyamgölge duvar 12 kullanılarak trigonometrik denklem yazdı ! Sinüs ve tanjant , ve böylece biz onu biliyoruz , bugün , onun gölgesi it ! Bu gölge seçildi . İlginçtir matematikçiler batıya yöneldi , sadece dört ya da altı anlayabilen ! 4 rst sekant ve cosecant lisansüstü okulda ve teorik matematikMaster adında iki diğerleri öğretilir.

    Bu altı trigonometrik denkleminderste : füzeler ve gemiler , uydular ve uçaklar kullanılır. Örneğin, hangi açı deuçak kalktıktan , ya da oturmak ve Daffy füze fırlatma edilir . Bizünitesini kaldırmak için gitti yerine öğrenme , kendimizizor dersleri gördüm !

   Batı talihsizlik temelde bir şey anlamıyorum oldu . Bu bir nihilist oldu. Hatta karakterler değişti : yerine ebced Alkhvarzmy veya Farabi , Alfabt karakterlergörevi anladım durumlarda bulurlar . Birisiteorisini söyleyerek , karışık ya da savundu yanlış olup olmadığını öğrenmek için, Pascal : Hayyam teori farklı.

  Batı ,Batı'da , özellikle 1960 yılında mağdur olanlar ve 70 pik güçgörünümünü okudu , yerineproblem çözme , teorik getirilir var . Biz laiklik olduğunu söylüyorlar . Batı tarihinin bir bölünmüş ya da yeni bir bilim tanımlanmış , bunu anlar .

   Tabii ki, bu bilim adamlarının bazı gerçek Batılılar içinmetodolojisini öğretmek için çalıştı. Ama bu kendi kendine itiraf Batı ,Batı Merhaba ve hala görüşler almış , sıcak çorba kase yaptı.

   Bu bilim adamlarından biri olan Prof hesapları . Einstein dahil Kitaplar İranlı matematikçi , kendini dil öğretimi , öğretmenleri ve onların İranlı metodolojisine rereads . Etkisi çok Einstein'ın Şii ve Kürt yetkililer Cenaze mektuptu .

Birliktefilozofların Profesör maydanoz yapmak . Kendi dili veİslam bilimleri aşina .

Ama talihsiz bir üst düzey İranlı ki : metodoloji ders yoktur , İslam ve Hıristiyan Bilim geliyor ve hayır diyor hem de okumadım ! Christian Science önünde İslam Asla bilimler , ama bir bilim İslam alimleriKur'an dayalı ekstre edilmiş olduğu söyleniyor sayılmaz : bununyanlış aptalca. Anlamda deneyime dayalı malzeme bilimi gibi değil . Eğitim insanlığıngeri kalanı kaldırmak zorundadır . Örneğin, obankacılık sorunu , öğretimBatı banka kırılma vahiy denir dikkat çekti . Bu onur Tanrı açıkçatefeci , tanıttı görmezdenKur'an değildir . Şimdi , kaldırmagücünü inkar etmiyorum , biz bilim olarak kabul etmek zorundadır.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.