1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

علم خوشگذرانی، یا لذت مغالطه؟


یکی از دلایل انحراف علمی غرب، نفهمیدن علم بود. آن ها در واقع  مسیری را انتحاب کردند که: بتوانند بفهمد و ساده تر از علوم شرقی باشد. لذا قسمت های غامض آن را به عنوان فلسفه  یا: متافیزیک و ایدئالیسم دور ریختند. در علم نیز هم آنچه را حس می کردند یا تجربه پذیر بود ، قبول کردند...

   البته با رشد عقلی و فکری و: مراوداتی که با دانشمندان ایرانی داشتند، قسمتی از متافیزیک را بنام: علوم انسانی پذیرفتند. ودر ادامه این پذیرش ،آنقدر تندروی کردند که حتی: جادوگری را نیز امروزه به عنوان علم! قبول کرده اند. مثلا روانشناسی را ابتدا به روش تجربی پاولوف پذیرفتند، بعد به ذهن و خود آگاه بشری اعتقاد پیدا کردند و: فرویدیسم را بنا نهادند.

یکی  از دلایل پذیرفتن علوم انسانی، اصالت لذت بود. یعنی فقط مواردی که لذات وجود داشت، علم هم وجود داشت.و دانشمندان اجازه یافتند بر آن وارد شوند. زیرا بقیه علوم را به بهانه: اذیت کردن و غصه دار شدن، تکذیب کرد. بحث علم برای علم یا هنر برای هنر ،به همین منظور است. زیرا انسان مسئولیتی در قبال دیگران و: جامعه احساس نمی کند. لذا همیشه خیالش راحت است.

    البته اینها اشتباهات غرب بود ولی، جالب تر از آن ها شرقی ها و یا ایرانی هایی بودند که: لوح و قلم خودی را کنار زدند و: دفتر دستک غربی را گرفتند. و شدند الینه غرب و خود باخته آن. که ما آن ها را منورالفکر یا: روشنفکر و یا غرب زده می شناسیم.

   دلیل آن ها هم همین کم سوادی بود. یعنی دوست نداشتند مثل طلبه های ایرانی در مکتب ها، کتاب های مشکل را بخوانند و مجتهد شوند. بلکه به دنبال محتهدی آسان بودند که: نامش را غربی ها دوره دکترا گذاشته بودند.

   زمانی در ایران، کتاب عربی اسان چاپ و در سطح وسیعی تدریس می شد، روش آن مانند روش صمد بهرنگی برای آموزش زبان ترکی بود. وی پیشنهاد داده بود که: ازکلمات مشترک بیشتر استفاده شود. مثلا آش در ترکی و فارسی یکی است. یا حتی بعضی کلمات فارسی که در ترکی هست: ولی خود فارس زبان ها نمی دانند مانند: دست نماز که فارس ها به آن وضو می گویند!

  مادر خدا بیامرزم، هر بار که صدای اذان بلند می شد، بی اختیار می گفت : حق است لا اله الا الله!  ما فکر می کردیم ذکر می گوید ولی بعد دیدیم: این هم از کلمات فارسی است.

    بهرحال وقتی ان کتاب بسیار توسعه پیدا کرد، استاد مطهری به حالت مزاح گفت: عربی اسان، مجتهد اسان بار می آورد!

داستان غربی ها و غرب زده ها به مثل: داستان دیکته نوشتن کلاس سومی است که: به دست کلاس اولی تصحیح شود! صفر می گیرد! چون کلاس اولی یاد گرفته :برای هر کلمه زیر و زبر بگذارد ولی، کلاس سومی ها آن را ترک کرده اند! لذا کلاس اولی زیر همه کلمات را از دم قرمز می کند و: غلط شمرده می شود.

      البته علاوه بر کم سوادی و مجتهد اسان بودن غرب زده ها، برخی از آن ها بعد از سال ها مبارزه با سکولاریسم، امروز علم سکولار و لائیک را بلند کرده اند. علت این کار آن است که آن ها از ابتدا، ضد سکولار نبودند بلکه ادای ضدیت با آن را در می آوردند.

مدتها بنده شاگرد و همکار استاد سروش بودم، و از این همه مطالعات ضد ماتریالیستی آن به شوق می آمدم.حرف هایی می زد که صد تا الهی و ایدئالیست هم نمی توانست، آن طور محکم برعلیه ماتریالسم یا سکولاریسم استدلال کند . اما بعد کاشف به عمل آمد که: او شاگرد کارل پوپر فیلسوف یهودی بوده! و حرف هایی که کارل پوپر برعلیه همکیش خود: کارل مارکس می زده را تکرار می کند. طبیعی است که باید حرف هایی مهم باشد زیرا می دانسته که هم کیش او کجا ها را اشتباه کرده است.

به همین جهت وقتی دید که همه حرفهای او را پذیرفته اند،فکر کرد خودش کاره ای است! و حرف های معکوس آن را زد، ولی دیگر کسی به او گوش نداد!زیرا او اعتقاد به حرف های خود نداشت، بلکه در سر کلاس یاد گرفته بود و: می دید طرفدار دارد می گفت، بعد که خواست حرفهای خود را بزند، دیگر کسی از او قبول نکرد. فقط دشمنان دیروزش او را حمایت کردند تا: بگویند که حرف ها اصالت ندارد!

اکثر ضد امپریالست ها و لیبرال ها همینطور، تا مادامیکه حرف اسلامی می زدند هوادار داشتند، و به جاهایی هم رسیدند. ولی همینکه خواستند حرف خودشان را بزنند، همه چیز خراب شد. زیرا با گفتن حرف های تازه، آرایش جدیدی در صف موافقان و مخالفان صورت می گیرد.

مثلا کسی که با شعار حمایت از ولایت فقیه به جایی می رسد، مردم در دل او نیستند که بدانند دروغ می گوید، ولذا بعد که مخالفت خود را آشکار می کند، فتنه درست می شود. فتنه از نظر تعریف کارکردی یعنی به هم ریختن آرایش سیاسی . هدف فتنه گر هم برش این آرایش هست.


Bilim eğlencelidir , ya da yanlışlığını keyfini ?

Batı'nınsapmanınnedenlerinden biri , bilimanlayışı oldu . Onlar anlamak ve Doğu bilim kolay bir şekilde seçildi . Bu nedenle, felsefe ya da metafizik ve idealizm atılır gibi sorunlu alanları. Bilgisi ya da ne hissetti deneyimi mümkün oldu , onlar kabul ...

   Tabii ki, zihinsel ve entelektüel büyüme : onun metafizik bir parçası olan bilim adamları ile etkileşimi , yani : Beşeri kabul etti. Resepsiyonda devam böylece aşırı bilesihirbaz yanı sıra bilim bugün ! Kabul ettiniz . Örneğin,ilk deneysel psikoloji Pavlov akıllarını sonra , kabul edilen ve insan bilinci inanıyorum: Frvydysm kurdu.

Beşeri kabul içinnedenlerinden biri ,beylik eğlenceli oldu . Sevinç vardıyalnızca durumlarda , orada . Bilim , Ve bilim adamları girmek için izin verilir . Zarar ve üzüntü engellenmesiyle :bahaneleri kalanı için. Bilim veya sanat bilim tartışma , sanat için ,aynı amaç için . Başkalarına ve topluma sorumluadam gelmiyor . Her zaman durdurmak kolay değildir .

    Ancak, bu hatalarBatı'da , ama yetiştirildikDoğu ve İran'dan daha ilginç : pen tablet ve otomatik olarak reddedilir : Batı kazık göreve başladı . VeBatı'yı yabancılaştırmak ve onu kaybettik. Biz onlara sahip : aydınlar ve know- kapılmış West .

   Onlar çünkü cehaletin öyle yaptım . Okumak ve rahip zor bir kitap gibi değildi okullarda İranlı öğrenciler. Adının Batı doktorasını konuldurahip takip etmek kolay oldu.

   İran'ın Arapça kitaplar yayımlandı ve yaygın öğrettiği zaman Behrangi Samad Türk dilini öğretmek için bu tür yöntemleri kullanarak , basit oldu . Oen yaygın kullanılan kelimeleri öne sürmüştü. Bir örnek de Türk ve Farsça olduğunu. Orada bazı Türkçe veya Farsça kelimeler: ama kendisi PerslerPersler namaz abdest söylemek sevmiyorum !

  Allahanne ,ses yüksek sesle dua , inkontinans oldu her zaman korusun , şunları söyledi: la ilahe sağ ! Biz ancak , yukarıda gördüm , buFarsça kelime olduğunu söylüyor .

    Ancak, kitap geliştirildi zaman , Motahari şekilde şaka dedi : Arapça Kolay , basit rahip yaratır!

Hikaye Batı ve Batı böyle bir üçüncü sınıf birinci greyderler düzeltilmesi gereken bir hikaye dikte vurdu ! Sıfır! Her kelime çile olabilir , ancak üçüncü sınıfta bıraktım için ilk greyderler öğrendim çünkü ! Yani , birinci sınıf tümkırmızı kuyrukları üzerinde kelime ve yanlış olarak kabul edilir .

      Ancak , kolay cehalet ve laikliği , seküler bilim ve laik mücadele yıllarından sonra , bazıları uzun bugün rahip basmış West , olmanın yanı sıra . Çalışırnedeniilk anti - laik muhalefet bunu ödemek olmaz olmasıdır .

Ben bir öğrenciyim ve meslektaşım Prof Suruş , veanti- materyalist çalışmalar iken o sevinç oldu . Bazı yüz idealist , materyalist ya da laikliğe karşı güvenli ilahi değil savundu olabilir mi Karakterler . Ama daha sonra onun havarileri Yahudi filozof Karl Popper vardı olduğu ortaya çıktı ! Karl Marx yine vurdu : Ve yoldaşı karşı Karl Popper söylüyorlar . Onun inanç bunun yanlış olduğu inanmak doğaldır , çünkü kelimeler önemlidir .

Tüm profesyoneller onu kabul ettiklerini görünce Yani, o bir amaç için düşündüm! Kelimeler ters ve koştu , ama onun sözleriyle inanmıyordu çünküdiğeri , onu dinlemek değil , busınıfta öğrenildi : yanlısı bir diğer , kariyerine kimin vurduğunu soran sonra , dedi gördüm kim onu kabul etmedi . Sadece düşman LA dün onu yedeklenmiş :kelime hiçbir özgünlük demek !

Hem de en anti - emperyalistler ve liberaller , çok uzun onların hayranları konuşmak , gibi yerler vardı . Onların kendi sözlerini bir kez olsun ama , her şey yıkıldı . Yeni karakterler ile söyleyerek , yeni makyaj hat savunucuları ve muhalifleri yapılır .

Yığılmayı siyasi düzenlemeninoperasyonel tanımıentrika . Bu düzenlemeninamacı da kesti kışkırtıcı olduğunu.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.