1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

ناکثین ،قاسطین و مارقین، چه کسانی هستند؟


اگر چنانچه کلمه امام را در لقب امام علی، بر رسی کنیم امام بودن ایشان به معنی الگو است. یعنی اینکه ما در شرایط مشابه باید مانند ایشان: تصور کنیم و عمل نماییم .گرچه زندگانی آن بزرگوار پر است از: نکات مهم و بیانات حکیمانه،اما هنوز مورد بررسی قرار نگرفته، ولی هرکس به اندازه فهم خود از آن استفاده کند.

    امام علی دوران کودکی و نوجوانی خود را، مانند بقیه سر نکردند بلکه همیشه منتظر دستورات پیامبر بودند. یعنی توانایی های خود را نه برای استفاده شخصی، که برای اسلام و پیامبر در نظر می گرفت. ایشان حتی پس انداز برای ازدواج نداشتند! و زندگی زناشویی خود را با فروش زره جنگی آغاز کردند.

    در جوانی نیز بزرگترین فرمانبر پیامبر بود و: اینهمه اطاعت از پیامبر برای هیچکس از: افراد قریش خوشایند نبود. چه رسد به قبایل دیگر. این بود که کینه ایشان در دل آنانی که: نمی خواستند مسلمان واقعی باشند رشد کرد. منتظر بودند تا پیامبر از دنیا برود و: انتقام خود را بگیرند.

     با رحلت پیامبر، دوران سکوت امام علی آغاز می شود و 25سال، استخوان در گلو و خار در چشم، به تعبیر خودشان صبر کردند. اما اینهمه رنج کافی نبود! مجازات مطیع پیامبر بودن، از این هم بیشتر بود! هر که در در مقرب تر است، جام بلا بیشترش می دهند

ان ها که خود را عددی در مقابل پیامبر می دانستند و: حرف های من در آوردی خودشان را، در حد وحی به پیامبر می دانستند، وقتی فرصت به دست آوردند، با همان حرف ها و خویش فرموده هایشان، حضرت امیر ع را خانه نشین کردند. بعد هم که مردم متوجه شدند و: به ایشان روی آوردند، دوران ستیزه رنگ جدیدی گرفت و: در سه شکل و یا سه جنگ داخلی، خود را نشان داد که امام علی خود، آن ها را قاسطین و مارقین و ناکثین خواند.

   حال در زمان ما که مردم رای به حکومت اسلامی داده اند، سه گروه فوق در مقابل انقلاب اسلامی، در ابعاد جهانی ایستاده اند.آین ها همان هایی هستند که خویش فرموده ها یشان را، بیشتر از وحی الهی دوست دارند و: اصلا وحی الهی را قبول ندارند. کاخ سفید ، کاخ کرملین یا کاخ ریاض را، از مسجد الاقصی و مسجد الحرام و مدینه النبی، بالاتر میدانند.شاید هم اصلا مسجد الاقصی، قبله ادیان الهی را یک افسانه بیشتر نمی دانند.

    کاخ سفید مظهر قاسطین در زمان ما است . قسط و عدل به معنی آزادی و حقوق بشر است.  و قاسطین یعنی کسانی که: عمدا و آگاهانه قسط را زیر پا می گذارند. در حالیکه شعار آن را می دهند. امروزه سیاست به معنی زرنگی در: گفتاری که هرگز به آن عمل نشود،معنی می شود. معاویه و عمروعاص خود را :زرنگ و سیاست باز می دانستند و: امام علی بارها فرموده بود که: اگر من هم می خواستم بهتر از آن ها سیاست بازی می کردم! ولی دین خدا دست مرا بسته و: اجازه فریب مردم را نمی دهد.

   فریب مردم بسیار ساده است.یا به وسیله سخن است یا: به وسیله پول یا زور! تزویر به زبان، یعنی گفتن آنچه مردم، دوست دارند بشنوند! در هر سخنرانی باید از مردم، کف زدن را گرفت! و در هر بحثی باید آن ها را به: آنچه دوست دارند وعده داد. ولی در موقع عمل نیازی به پاسخ نباشد.یعنی سیاست معنی اش این است! اگر شما وعده ای بدهید بعد بلافاصله آن را عمل کنید، می گویند شما از مردم ترسیدید و: نمی توانید کاری بکنید! ومجبورید به حرف مردم گوش بدهید، و از خود اختیاری ندارید.

     اما مارقین کسانی هستند که: آنچه را که شما دوست دارید،قبل از وعده دادن عمل می کنند.و کوچکترین اشتباهی را مرتکب نمی شوند! تا اشتباه بزرگ خود را باور پذیر کنند. آن ها نماز به جای می اورند.حتی زنان خود را محجبه می کنند تا: کسی در مومن بودن آن ها شک نکند! و اعتماد مردم جلب شود و از: نکته یا انحراف اصلی، خبر دار نشوند.

آن ها حق های کوچک را ادا می کنند تا: حق بزرگتری را زیر پا لگد کنند. آن ها نمازشب می خوانند تا: ولایت و امامت را نابود کنند. در واقع با تمام حماقت خود، تیشه به ریشه می زنند. نمونه بارز این تفکر افراطی گری تکفیری ها است، که مر کز آن کاخ نشین های ریاض هستند. آن ها در ظاهر با لباس عربی و: دشداشه می آیند ولی در مواقع دیگر، هیچیک از این ها را رعایت نمی کنند.

و اما ناکثین تا آخرین مرحله همراه هستند، ولی در آخرین لحظه ها ضربه خود را می زنند. امید واری مردم به آنان، همراهی زیاد آن ها است . کاری می کنند که حتی برخی ایات قرانی هم، آنان را تایید می کند! طلحه و زبیر از بزرگان صحابه و از سابقین اولین بوده و:  در سوره مبارکه توبه در آیه؛ «والسابقون الأولون من المهاجرین والأنصار....» مورد تمجید قرار گرفته‏اند، و نیز از جمله "عشرة مبشّرة" هستند که در احادیث گهربار، آنحضرت صلی الله علیه واله و سلم، بشارت صریح بهشت به آنان داده شده است. ولی همه این ها در مصاف برتر، عقب نشینی می کند ....

Naksyn , Qastyn ve Marqyn , bunlar ne?

Eğer biz oşablon olduğu anlamınakil İmam , İmam Ali , İmambaşlığındakelime . Biz onlar hayal gibiaynı durumda olmalıdır ve biz hareket etmelidir anlamına gelir . Onun hayatı önemli ve bilge konuşmada , henüz araştırılmamış dolu , ama herkes bunu kendi anlayışlarını ölçmek için kullanabilirsiniz rağmen .

    Çocukluk İmam Ali kendisi ,diğerlerini yaptım , ama onlar her zamanpeygamber bekliyorlardı . Onların yeteneklerini, kişisel kullanım için olan bir İslam peygamberi olarak kabul edildi demektir . Hatta evlilik için tasarruf ! Ve evlilik çatışma zırh satmaya başladı .

    Genç insanlar daPeygamberinen büyük köle vardı : Ama kimse Kureyşhalkınapeygamber hoş değildi itaat etti. Yalnız diğer kabileleri edelim . Bu onlar büyüdü gerçek Müslümanlar olmadıkları kalplerinde onların nefret oldu . Peygamberdünyanın dışına gitmek için bekliyorlardı : intikam almak .

     Kendi yorumlanması için beklemek gibiPeygamber'inölümü ile , İmam Ali , onun 25 yıllık sessizlik ,boğazdakemik vegözünde bir diken başlar . Ama o kadar çok acı yetmedi ! Peygamber itaatkâr ceza , hatta daha fazla oldu ! Daha tercih , Bella Kupası her daha da olacak

Peygamber ve onun karşısında sayı tanıyanlar :Peygamber ortaya gibi belirtilenaynı karakterler ve kendi ile ,fırsat var peygamber evine A. kalmak gibi , biliyordu , kendi kelimeleri icat dedi . Sonrainsanlar gerçekleştiğinden vardı : Onlar döndü ve üç formlar veya üç iç savaşlardaagresif yeni renkler aldı, İmam Ali kendisi , bu Qastyn ve Marqyn ve Naksyn tarif olduğunu göstermektedir .

   Anda , bizinsanlar İslami kural ,İslami devrime karşı üç gruba ,standınküresel boyutlarına oy var . Bunlar da yerine tüm ilahi vahyin ilahi vahiy ve aşktan ona akıl hocalığı ve diyenler vardır kabul etmiyorum . Beyaz Saray ya daKremlin Sarayı Riyad ,Mescid-i Aksa ve Medine Peygamberin Mirasıkutsal cami , Belki de Mescid-i Aksa , Mekke dinler bir efsane daha yapmayız . Fazla biliyorum.

    Bizim zaman Beyaz Saray Qastyn tezahürüdür . Adalet duygusu ve eşitlik, özgürlük ve insan hakları . Ve Qastyn bilerek ve isteyerekihlal niyet olanlar yani . Bu slogan olabilir iken. Bugün, bu bilge politikası anlamına gelir :konuşma eylemi olmak anlam olmadan asla . Al ve onun Mrvas : parlak ve kapı politikası açık ve İmam Ali defalarca söyledi inandıklarını ben iyi yaptılar daha siyaset oynamak istedim ! Ama Allah'a iman ve benim el kapalı : insanlar aptal izin vermeyin .

   . Parayla ya da zorla : Çok sözlerle insanları Ya kandırmak kolay ya da ! Insanların duymak ne gibi söyleyerek , yani makinelerindili , ! Her dersinsanlar olmalı , alkışlar oldu ! Herhangi bir tartışma kendilerine söz ne gibi yapmak gerekir . Eylem yanıt gerekmez Ama . Demek ki politikasıdır ! Eğer hemen ardından harekete söz verirsen , insanlar size ve Korku ki : Sen bir şey yapamazsın ! İnsanlar konuşmak ve dinlemek zorunda , ve gerekmez .

     . Eğer hareket vaat önce , ne gibi , Veufak hata taahhüt yok : Ama Marqyn olanlar var ! Büyük hata kendilerini iman olacaktır . Bunun yerine dua ediyor. , Hatta onların kadınlar şüphe etmez inanarak birisiyle örtülü ! Ve kamu güvenini ve saptırma veya haber önemli değilnoktasını çekiyor .

Onlar büyük üzerine serseri sağa az hakkına sahip söylüyorlar . Akşam namazı içinçağrı: vesayet ve yok etmek İmamlık . Aslında, tüm bunların aptallık , onu zayıflatmak . Bu tipik düşünce Aşırılık aforoz , Riyad saray sakinlerininMerkezidir . OnlarArap elbise gelen görünüyor , ancak diğer zamanlarda , bu herhangi gözlemek değil .

Amason hücreye kadar , amason anda Naksynçekim için . Onların insanlara , onlar şirket bir şey var umuyoruz . Hatta bazı ayetler onlar teyit edilir bir şey ! Talha ve Zübeyr büyük bir arkadaşlık vardı ve Tövbe ayet sureninilk Sabqyn , on maddelik bir kazanç müjdeli "hadislerde ,Peygamber Sawa ve " yanı sıra , övülen edilmiştir " HP onlara Cennet Bobinmüjdesini verdi . Ama bütün bu üst çekilirse karşısında ....

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.