1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

جنگهای داخلی سه گانه


در زمان پیامبر اسلام، جنگ های زیادی اتفاق افتاد و: در تمام جنگ ها پیامبر سمت فرماندهی داشت. گرچه در برخی از آنان مستقیما حضور نداشت ولی، به زبان امروزی فرماندهی کل قوا با ایشان بود و: با نظر ایشان فرمانده مستقیم جبهه انتخاب می شد. اما همه میدانستند این جنگ ها، جنگ اسلام و کفر است.

اما بعد از پیامبر علاوه برجنگ های خارجی، سه جنگ داخلی نیز اتفاق افتاد.یکی از آن ها جنگ مکتب شام بود. یعنی در واقع موتور اصلی جنگ از آن جا هدایت می شد . علت این امر آن بود که رومیان یا مسیحیان، در فلسطین و اروپا ، اطراف دریای مدیترانه بیشتراز مسلمان ها بودند .

مشاوره رومیان برای شام بسیار مهم بود. و به همین دلیل در بار معاویه و فرزندش یزید، همگی پر بود از مشاوران خارجی مخصوصا مشاوران مسیحی و رومی .:

خصوصیت مکتب شام این بود که خود را، مسلمان اصلی !میدانستند ولی اهل کتاب را بیشتر از: مرکزیت مسلمانی دوست داشتند. و این بخاطر آن بود که خیلی از اعمال زشت خود را توجیه می کردند. مثلا شرابخواری یا بازی با حیوانات، از آن جمله بود زیرا خوردن مشروبات در اسلام حرام شده بود. و بازی با سگ یا میمون ناشایست بود.

حوادث زمان بعد از شهادت امام حسین ع  نشان می دهد: اهالی شام مسلمان بودند ولی یزید و معاویه را هم مسلمان میدانستند. و به علت دوری از مکه و مدینه، هر روایتی از اسلام را از زبان انها می شنیدند. مثلا وقتی اسرا کربلا را خارجی و: غیر مسلمان خواندند، همه مردم باور کرده بودند و: فقط تعدادی از پیرمردها یا افرادی که: در مدینه یا کوفه بودند با شنیدن سخنان حضرت زینب سلام الله، تصور کردند که امام علی است که خطبه می خواند!

تقریبا می توان مکتب شام را درمقابل مکتب ایران دانست، زیرا در طول این مدت ایرانی ها، با اینکه در مقابل اعراب شکست خورده بودند ولی به: علت هوش و ذکاوت تاریخی خود، خانه اهل بیت را انتخاب کردند و :از هرگونه کمک به امام علی و فرزندانش دریغ ننمودند. همین موضوع باعث ناراحتی مکتب شام می شد . و هرجا می خواستند تعصب جاهلیت را زنده کنند، اشاره به حضور عجمان در جمع: دوست داران اهل بیت می کردند.

   حتی پیامبر اسلام علنا اعلام فرموده بود که:( سلمان منا اهل البیت) یعنی سلمان محمدی از اهل بیت من حساب می شود. و لذا تفاسیر مربوط به اهل بیت، بر او مصداق می یافت . سلمان نام اصلی اش: روزبه و: از اهالی اصفهان بود. ولی به قدری به پیامبر علاقه پیدا کرده بود که: نامش را از روزبه ایرانی به سلمان محمدی تغییر داده بود.

و این موضوع وقتی بیشتر خود را نشان داد که: قاتل خلیفه دوم نیز یک ایرانی اهل نهاوند، به نام پیروز اعلام شد.که عرب ها او را ابو لولو می شناختند.  نه تنها این ها در ذهن مردم ارزیابی خوبی داشت، بلکه حتی می بینیم قتل خسرو پرویز هم، در دماوند به دست یک آسیابان صورت می گیرد. یعنی اعراب در انقراض سلسله ساسانیان، نقشی نداشتند بلکه این خود ایرانیان بودند که: راه جدید خود را یافته بودند.

    البته ایرانیان ضد انقلاب، در همان موقع هم بودند یعنی برخلاف نظر اکثریت وسیع ایرانیان از چین تا مصر ، اسلام نیاوردند و برای مبارزه با اسلام، یا به قول آن ها، حمله اعراب قیام کردند. برخی از آنان با تکیه بر دین زرتشتی این کار را کردند . اما برخی دیگر فقط ناسیونالیست و ملی گرا بودند.

ملی گرایی در ایران پایه و اساس نداشته است. زیرا ایران سرزمین قومیت ها بوده و: برای خود جهانی را تشکیل می داد. در زمان ماهم می بینیم ملی گراها ایدئولوژی ندارند، و فقط قصد آنان مبارزه با اسلام است.

اولین گروه جبهه ملی در زمان مهندس بازرگان تشکیل شد، و به حمایت ایده های مصدق، در برابر آیه الله کاشانی پرداخت.آن ها ناچار بودند از ملی گرایی فقط :مبارزه با اسلام را به دوش بکشند. طرفداران مهندس بازرگان هنوز هم در: دانشکده فنی دانشگاه تهران حضور دارند. با اینکه امام خمینی ره، صراحتا فرموده که ملی گرایی خلاف اسلام است! ولی این دغل بازان بین مهندس بازرگان و: مهندس موسوی و ملی گرایی و اسلام و: امام خمینی رابطه مثبت برقرار کرده اند!

     در آن موقع نیز اگر کسی از: آذربایجان برمی خواست مانندسرخ جامگان، نمی توانست سنگ سیاه جامگان خراسانی را به سینه بزند. زیرا آن ها از قبیله و قومی دیگر بودند و: اینها از قوم دیگر و هیچ نقطه اشتراکی بجز: ضدیت با اسلام نداشتند.

    بجز مکتب شام و مکتب ملی ایرانیان، گروه سوم نیز وجود داشتند و آن اعراب جاهلی بودند. اینها خطر ناک تر از دو گروه دیگر بودند. یعنی اگر سیاه جامگان در خراسان و: خرم دینان در آذرآبادگان با اسلام مبارزه می کردند، باکی نبود ولی اینها از درون مکه و مدینه بودند. خطر آن ها به این دلیل زیاد بود که: در نهایت به نفی بلد اولاد پیامبر برای همیشه اقدام کردند. هرچه تاریخ بیشتر می گذشت، کینه این ها بیشتر می شد و: آثار پیامبر را بیشتر از بین می بردند. امام حسین ع که فرزند: زاده خانه کعبه، بود با شمشیر های زیر لباس احرام، بیرون کردند. و بعد نوبت به امام موسی کاظم و امام رضا رسید. و این اواخر بنام وهابیون، حتی از سنگ قبر آن ها هم نگذشتند! و هنوز هم بر این تخریب آن ادامه می دهند. امید است اگر مذاکره ای صورت می گیرد، یک نگاهی هم به باز سازی بقیع باشد..

İç Savaş üçlemesi

Peygamberzamanında , birçok savaşlarPeygamber'in tümsavaşlarda yer aldı komuta edildi . Bunlardan bazıları doğrudan katılmadı rağmen, Başkomutanlık bugünün dilinde idi :terimler oön düz komutanı seçildi . Ama herkessavaş İslam ve imansızlık arasında bir savaş olduğunu biliyordum .

AmaPeygamber Brjng Harici sonra , üç iç savaşlar oldu . , Akşam yemeği içinokuldu Biri . Aslında, ana motordan tahrik edildi . NedeniAkdeniz çevresindeRomalılar ya da Filistin ve Avrupa'da Hıristiyanlar , dahaMüslümanlardan daha oldu.

Sizin tavsiyeRomalılar için çok önemliydi . Zamanlarda Muaviye ve oğlu Yezid tüm dış danışmanlar , danışmanlar , özellikle Hıristiyanlar ve Romalılar tam olarak nedeni budur . :

!Akşam özelliği,okulun kendisi ,ana Müslüman Knew oldu , amakitabın en : Müslüman arkadaşmerkeziyet . Birçok eylemlerini haklı olduğunu , çünkü bu oldu . Içme İslam'da yasak olduğu için de dahil olmak üzere , örneğin , içme ya da hayvanlar ile oynuyor. Veköpek veya maymun oynarken uygunsuz oldu.

Akşam yemeği nüfus Müslümanlar vardı , ama aynı zamanda Müslümanlar Yezid ve Muaviye inanıyorum: İmam Hossein şehit sonra zamanı olaylar göstermektedir . Mekke ve Medinekaçınma ,dil İslam'ınhikaye duydum .!

Bu dönemdeİranlılar ,Araplar yenilgiye rağmen Çünküokulun önünde okul yemekleri biliyordu , ama onların tarihsel - evinakıllılıknedeni bit seçti :İmam herhangi bir yardım oğulları Ali ve tereddüt etmedi . Okul yemekleri rahatsızkonu edildi . Cehalet ve Ajmantoplama başvurmak istedim her yerde yaşamak önyargı : bit sevgiliydik.

   HattaPeygamber halka söylemişti : ( ) Ben Salman Khan Muhammedi bit olarak kabul söyledi. Bu nedenle,tutuklu yorumların , o doğru bulundu . Roozbeh vehalkıniradesinin : Salman onun gerçek adı . Bazı ilgi Hanif Muhammed SalmanFarsça adını değiştirmek oldupeygamber olmasına rağmen .

Ve budaha okazananlar adlıikinci halife , dazlak bir İranlı suikastçı , ilan edildiği göstermektedir . Ebu Lulu biliyordu Araplar olduğunu . İnsanlarınkafasında iyi değerlendirmeleri vardı , ama onlar bileolağan yollarla Koşrov Parviz , bir değirmencininöldürülmesini görmek değil sadece . Sasani hanedanı , Araplar , İranlılarnesli , ancak yeni bulunduşekilde herhangi bir rolü vardı .

    Karşı-devrim İran , Mısır, İslam, İslam bir mücadele için hazır değil , ya da teklif , Arap saldırılarına kadar yükseldi Çin'den İranlılarınbüyük çoğunluğunun aksine ,aynı anda vardı . Bazıları Zoroastrianin temelinde yaptı. Ama diğerleri sadece milliyetçi bir yönü vardı .

Milliyetçiliğin temeli değildir. Ülkenin vedünyanın kendisi için etnik grupları oluşturdu. Mahm milliyetçilerinideolojisini görmek değil , ve onların tek niyeti İslam'ı mücadele etmektir .

İlk grup ,Ulusal Cephe Bazargan'ı sırasında kuruldu ve ödeme karşı Mossadegh'i , Ayetullah kashani desteklemefikri . Onlar sadece İslam ayı kavga milliyetçiliği kaldılar . Bazargan hayranları hala : Mühendislik Fakültesi , Tahran Üniversitesi çıkıyor. İmam Humeyni rağmen , açıkça milliyetçilik İslam'a karşı olduğunu belirtti! Ama Bezirgan ve yalancıların arasında : Musavi ve milliyetçilik , İslam ve İmam Humeyni pozitif bir ilişki kurmuştu !

     Azerbaycan'ın biri kırmızıydı yanıtladı eğer Ardından , siyah kaya Jamgan Horasangöğüs gelemedi . Diğer etnik kabilesinden çünkü : değil , İslam'a karşı : Onlar dışında başka insanlarla paylaşabilirsiniz .

    Okul yemekleri ve İran Ulusal Okulu hariç , cahil Araplar üç grup vardı . Bunlar, diğer iki gruba göre daha tehlikelidir , sırasıyla . Diğer bir deyişle , siyah Jamgan Horasan : İslam Azarabadegan of Khurram din korkmayan , savaştı , ancak Mekke ve Medine'ye vardı . BuPeygambersoyundan her zaman onları sınırdışı girişimindeyüksek risk nedeniyle oldu . Ne gitti çoğu , bu daha nefret ve tahripPeygamber eserleri oldu. Tahliye İhram elbise kılıç ile tarihi evlerKâbe , : İmam Hüseyin ASoğlu . İmam Musa Kazım , İmam Rıza sonradönüş oldu . Ve son zamanlardamezar taşları hala geçti bile gelen , Vahabiler denir! Ve halayıkım devam ediyor . Bugörüşmelerin gerçekleşmesi umulmaktadır , bir Jannat alyeniden bakmak gerekir .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.