1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

حفاظت محیط زیست اسلامی !؟؟


مهربان بودن با طبیعت بدون مقدمه، یک دروغ بیش نیست.مقدمه آن هم مهربان بودن با انسان است. یعنی اگر امر دایر باشد بر: بقای طبیعت یا بقای انسان، شکی نیست که بقای انسان اولویت دارد. مگر اینکه بقای انسانی، برای خود انسان ها مضر باشد. در دستورات الهی و یا در ایات قران، یکی از مهمترین هدایای خدا به انسان، لقب اشرف مخلوقات دادن است .

   این صفت عالی نشان از: مقام عالی انسانیت دارد که: خدا می فرماید ای بشر ما تمام زمین و اسمان را، در تسخیر تو گذاشتیم . یعنی یک مقدمه کامل این است که: همه چیز آماده و مهیا باشد. همانطور که اشاره شده: زمین گهواره انسان است.برخی ایه( الم نجعل الارض مهادا) را به :گردش زمین نسبت می دهند و می گویند: معلوم می شود قران گفته زمین می چرخد.

  بله، برخلاف القائات غربی ها، چرخ فلک یا گنبد گردون یا همین گهواره بودن زمین را، اسلام از هزار سال پیش گفته و:تعجبی هم ندارد که خدا بداند : زمین می گردد.چون خودش آن را خلق کرده! گرچه  مسلمان ها گهواره را،در حال حرکت درست کردند، ولی غربی ها تخت بچه درست کردند!زیرا معتقد بودند زمین ثابت است! ومتاسفانه اکنون تخت بچه جای گهواره را گرفته است.

 اما برخی دیگر از فلاسفه  و مفسرین گفته اند: مهد یا گهواره فقط حرکت نمی کند، بلکه هرچه را کودک لازم دارد، در خود جمع کرده. مادر نه فقط با دست گهواره را حرکت می دهد، بلکه لباس کودک نازنینش را در آن می پوشاند، زیر انداز و روانداز ش را درست می کند.کودک را در آن شیر می دهد و: بر بالین او آواز می خواند. و آیا خدا بر بندگانش از یک مادر، مهربان تر نیست؟

پس زمین و هر انچه در آن است، برای بشر خلق شده. حالا اگر کسی مانع استفاده بشر از: این همه نعمت های الهی شود یک مانع الخیر است. خدا سیستم را طوری طراحی کرده که: اگر بشر درست استفاده کند، نه تنها زیانی به طبیعت نمی رسد، بلکه آن را بارور تر هم می کند.

   مثلا در اسلام گوشت سگ برای: خوردن انسان حرام است، ولی گوشت گوسفند بهترین غذای او است.ولی بشر به افراط و تفریط افتاده! گاهی گوشت سگ  و خوک، حتی خرچنگ ، سوسک و مار را برای خود حلال می داند و: گاهی حتی برای سر بریدن یک گوسفند، حساسیت به خرج می دهد! یعنی حیوانات اهلی را برای: کشتن جایز نمی داند ولی حیوانات حرام گوشت را، برای خوردن جایز می شمرد.

   در حالیکه در چرخه غذایی، حیوانات حلال گوشت سریعا جایگزین می شوند.مثلا شما ببینید سگ ها، سالی دوبار و هر بار هفت توله به دنیا می آورند. یعنی بایستی رشد آنان تصاعدی: به توان هفت باشد، در حالیکه چنین نیست! و برعکس گوسفندان سالی یک شکم، و هربار هم یک بره به دنیا می اورند، ولی تعداد شان از سگ ها بیشتر است.

    بنا بر این اگر بر اساس دستور: همان کس که این دنیا و زمین و آسمان را ساخته، عمل کنیم چرخه معیوب نخواهیم داشت. اما اگر از خودمان قانون در آوردیم، می بینیم که همه اکو سیستم را به هم می زنیم.حتی لایه اوزون را هم سوراخ می کنیم.

حفاظت از محیط زیست هم، باید اسلامی شود یعنی اینکه: باید همه موارد شرعی و قانونی انجام شود تا: به توسعه پایدار جهانی برسیم. اگر دستور اسلام بر پایه: کاشت نهال است، به آن عمل شود و اگر ، دستور برای کار های نجاری و: استفاده از چوب است آن هم عمل شود. مهمترین اصل در استفاده هم این است که: افراط و تفریط نشود. یعنی عده ای نگویند فقط: گیاهخواری کنیم و عده ای هم بگویند: فقط گوشتخوار باشیم!

     مثلا پیامبر فرموده که: استفاده از گوشت به مقدار زیاد، انسان را قسی القلب می کند، یا به قول امروزی ها چربی خون را بالا می برد. ولی از آن طرف هم فرموده که: هر کسی در هفته یکبار حداقل گوشت مصرف کند. ذبح قربانی، در همه مراسم، و پخش آن بین مردم توصیه شده تا: مردم با گوشت تازه و گرم غریبه نباشند. و مستحب است کسی که قربانی می کند، خودش هم از گوشت قربانی بخورد.

   در تاریخ هم می بینیم که: برخی پیامبران چوپان بودند یا: برخی نجار و لباس دوز و.. این ها نشان استفاده صحیح از: طبیعت است و تا امروز طبیعت را، برای ما حفظ کرده بود. بدبختی بشر از موقعی شروع شد که: غرب ادعای خدایی کرد و: خدایی غیر از سرمایه داری را قبول نکرد.

آنوقت این سرمایه داری، قانون های جدیدی گذاشت و: اکوسیستم جهان را به هم زد. برخی جنگل ها را بیابان کرد و: برخی مراتع را ساختمان. شاید استان یزد، یکی از سر سبزترین استان های ایران، در گذشته بوده و حتی در سفرنامه مارکوپولو، به جنگلی بودن آن اشاره شده! اما در دوران جنگ های اول و دوم، بقدری از این جنگل ها بهره برداری کردند تا :بطور کلی به بیابان تبدیل شد.

اکنون نیز شمال ایران، مخصوصا حد فاصل گنبد و گرگان، همین وضعیت را پیدا کرده و: اگر سرمایه داران نخواهند کمک کنند، شمال ایران هم به بیابان تبدیل شده و: ماسه های آن تبدیل به ریز گردها خواهند شد. 

Çevrenin korunması ?

Zarif bir adam ile bir yalan . Tanıtım fazla nazik doğa hazırlıksız , olmak . Buhayatta kalma ya da insan doğasınınhayatta kalma , hiç şüphe yok ki insan hayatta bir öncelik olduğu tespit edilirse . Insan hayatta sürece , insanlar için zararlı olması . Insanailahi emir veyaKur'an , Allah'ınhediyelerinden biri , bubaşlık yaratıklar olduğunu.

   İnsanlığın Bu üstün göstermek yüce : Allah hepimizinyeryüzünde insan olduğunu söylüyor , ve fethetmek için kalacaksın . Bu mükemmel bir giriştir : Herşey hazır ve hazırlanmış. Belirtildiği gibi : . Dünya'ya Bazı ayetler ( ya da) insanlığınbeşiği : Toprak niteliği veKuran toprak bilinmektedir söylüyorlar .

  Evet , İslam, bin yıl önce Batı entrikaları , atlıkarınca veya cennetkubbe sallanan ya da bu dünyada farklı ve şöyle dedi : Beklendiği gibi , Allah bilir :arazidir o yarattı çünkü. ! Onlartoprak sabittir inanıyorum çünkü rağmen Müslümanlar beşiği , doğru hareket , ancak Batılılar beşik , haklıydı ! Ne yazık ki , şimdibeşik beşik olduğunu.

 Ancak bazı filozoflar ve yorumcuların beşik veya beşik sadece hareket etmiyor , dedi , amaçocuktoplam gerektirir ne olursa olsun . . Annem sadecebeşik hareket eder, fakatsağ aşağı bu tasarruf vetasarruf kapsayan güzel giysi olduçocuğameme verir : Klinik diye söylüyor . Ve Tanrı , bir anneninkulları , artık merhametli ?

Toprak ve içindeki her şeyi , insanlık oluşturuldu. Birisi insan kullanımını engeller Şimdi : bütün bu ilahi nimet Khair bir engeldir . Tanrı tek bir deyim doğa değil , bir insan hakkı kullanan bir sistem tasarlanmış , aynı zamanda daha verimli hale gelmiştir.

   İslam'da , örneğin , insanları yemek köpek eti yasak , ama kuzu onun içinen iyi besindir . , Ama düşmüş adam aşırı gidiyor ! Bazenköpek eti ve domuz eti , hatta yengeçler , böcekler ve yılanlar araç bilmek ve hatta bazen geçirmek için bir koyun , duyarlılık başını kesmek için ! Hayvancılık için : Hayvanlarınöldürülmesi , ama yemek yasaket caiz gördüğü izin vermez .

   Besin döngüsü , helal hayvanlar hızlı . Örnek yerini sırasında , iki kez bir yılköpekler görebilirsiniz ve her zaman yedi yavru doğurur . Yani, bunlar katlanarak büyür : Yedi olabilir , o kadar değil ise ! Vekarın koyun bir yıl ve her zaman farklı bir kuzu doğurur , ama bunların sayısı köpekler daha var .

    Böylece,göğü ve yeri vedünyayı yapılmışaynı kişiye göre , bir kısır döngü olacaktır çalışır . Kendimizi kural Ama eğer biz tümekosistem sallamak için görebilirsiniz . ,Ozon tabakasındaki delik bileyok.

Çevre koruma dasipariş olmalıdır küresel sürdürülebilir kalkınmanın sağlanabilmesi için tüm durumlarda ve yasal yapılmalıdır . Ekimi , uygulama ve yapılacak emretti ise ahşap ve kullanımıaynı hareket yapılır : İslam dayalı ise . En önemli prensip aşırı gitmiyor kullanılır . Sadecenakarat bazıları : Biz vejetaryen ve hatta biz sadece et söylüyorlar !

     Örneğin,Peygamber şöyle dedi : eti yüksek miktarda , kalpsiz adam , ya da bugünün alıntınınkullanımı, kan yağ yükseltir . Bu aynı zamanda herkes en az haftada bir kez et yemek gerektiğini söyledi . Slay kurban , tüm etkinliklerde veinsanlar arasında dağıtmak taze et , sıcak ve yabancılarla olan insanlar için tavsiye . Ödünçkurban eti yemek için kendini feda etmiş kişidir .

   Geçmiş bazı peygamberlerin Bu bugünün çevredoğasını gösterir çobanlar veya vb bazı marangozlar ve giyim , uygun doz , olduğunu görebilirsiniz , biz koruyacaktır . İnsan sefaletbaşlar : Batı kabul etmedi Tanrı ve kapitalizmintanrısı olduğunu iddia etti.

Sonra kapitalizm ,yeni yasa yaptı:küresel ekosistem bozulur . Çöller vebazı binaların Bazı ormanlar arasında değişmektedir . Belki Yazd eyaletinde ,geçmişte İran'ınyeşil illerinden biri , ve hatta Marco Polo'nun seyahatname , orman olarak anılacaktır ! Ama ilk ve ikinci , bu yüzden bu ormanlar için istismar edildi sırasında : genel olarak çölleşme .

Değil kapitalistler yardımcı olmadığını Şu anda , özelliklekubbe ve İran arasındaki kuzey İran , böyle bir statüye sahip ve , kuzey İran çölleşme ve kum o küçücük polen dönüşecektir .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.