1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

شکر نعمت لازم است

340میلیون کیلومتربیابان برای یک کشور  1648000کیلومتر مربعی، ممکن است یک ودیعه الهی باشد، نه یک وسیله کفران نعمت.  لذا باید در همه موارد جانب احتیاط را رعایت کنیم. بیابان در ایران، شاید یک هشدار باشد و یا یک: علامت خطر و یا اصلا یک نعمت.

نمی توان گفت که همه چیز را، چون ما دوست داریم خوب است! و هرچه را دوست نداریم بد است. در علوم گردشگری جدید، کویر نوردی همچون رشته ای از طبیعت گردی، مورد توجه است:زیرا شبها چه فضای زیبایی دارد، و ماه و ستاره ها در آن جا، زیبا تر دیده می شوند. سکوت بی نهایت و نزدیک بودن افق، همه از زیبایی های کویر هستند.

کویر به خودی خود یک عمت است. و باید با آن مطابق ابزار خودش برخورد کرد. یعنی همانطور که وقتی به جنگل میرویم، نباید آن را آلوده کنیم ، یا در آن آتش درست کنیم و یا چوب های آن را از بین ببریم. در کویر هم باید به شن ها و ماسه ها، با دیده احترام نگاه کنیم نه به صورت: یک عذاب و امثال آن .  

    البته طول می کشد تا دیدگاه بشر اصلاح شود. مثلا در مورد معلولیت آدم ها، دیدگاه معمولی، احساس ترحم و یا کمک کردن به آنان و: در بسیاری از موارد انزجار و دوری گزیدن از آن ها است . پدر مادر هایی هستند که: از داشتن فرزند معلول ناراحتند! بسیاری از آنان فرزند معلول خود را بر سر راه می گذارند، و برخی از آنان در مدارس شبانه روزی، پرورش آن ها را به پرستاران واگذار می کنند.

  اما رشد جمعیت معلولان و نفوذ آن ها، در ارگان های فرهنگی واجتماعی، باعث شده دیدگاهها نسبت به آنان عوض شود. بطوری که الان ما می دانیم: معلولان اتحادیه جهانی، بازی المپیک و پارا المپیک دارند و: در بسیاری از عرصه ها درخشیده اند. یا: درگذشته تمام فیلمفارسی به تبلیغ طلاق می پرداختند، ولی الان که بچه های طلاق در همه جا هستند، دیگر کسی نمی تواند از خوب بودن طلاق، و یا ایجاد بچه های طلاق حرف بزند.

    کویر در ایران نیز، جنیه های مختلف دارند. در گذشته نه چندان دور آمریکایی ها، در ایران آنجا را با صحرای نوادا اشتباه گرفته بودند، و زباله های اتمی را مخفیانه در آن دفن می کردند! اکنون شاید خیلی ها ندانند که بسیاری از: نقاط کویر آلوده است و :زباله های اتمی اثر خود را درکشاورزی و: دامداری منطقه گذاشته است.

      بسیاری از دانشمندان آمدن، طوفان و زلزله در ایران یا: ژاپن و یا آمریکا را نتیجه همین کار ها میدانند. زیرا دنیا اکنون روی بمب اتم ایستاده است. در جاهایی که امکان استقرار موشک، با کلاهک هسته ای بوده خود آن بمب ها را، مستقر کردند و درجاهایی مثل کویر هم، زباله های آن را دفن کرده اند. موشک ها و بمب اتمی برخی از این سایت ها، بیش از هشتاد سال عمر دارند. که همین مقدار برای فرسوده شدن دیواره ها و: جداره های اتم ها کافی است.

        جنبه دیگر کویر ها غیر طبیعی بودن آن است. یعنی بسیاری از این کویر ها قبلا کویر نبودند! میگویند کویر نمک در ایران، قبلا دریاچه بوده مانند: دریاچه ارومیه یا پریشان و.. کم کم خشک شده و: نمک های آن باقی مانده است . یا کویر لوت را می گویند: قبلا جنگل بوده ولی استفاده بی رویه و قطع کامل درختان آنجا، توسط بشر آن را به این روز در آورده است.

ریز گرد های غربی ایران، اغلب همین سرنوشت را دارند. یعنی در اثر تخریب محیط زیست در عراق و عربستان، همه محیط جنگلی به بیایانی تبدیل شده است. لذا باید برای رهایی از ریز گرد ها، مهندسی معکوس کرد و درختان را دوباره کاشت. و نخلستان ها را احیا کرد.

   در این جا جنبه سوم ظهور می کند، و آن حاکمیت درخت است. یعنی اهمیت دادن به درخت ها، باعث بی اهمیت شدن بی درختی، یا بی آبی است. تئوری افزایش سرانه فضای سبز،که توسط شهرداری ها مطرح می شود. درست درنقطه مقابل تئوری نابودی فضای سبز، در چند دهه پیش است. زیرا در عصر ساختمان ها و آسمان خراش ها، تخریب محیط زیست یک افتخار محسوب می شد! و تمام امکانات و اختراعات بر اساس: تخریب هرچه بیشتر محیط زیست استوار بود.

    اکنون برعکس شده یعنی: آنقدر به درخت و فضای سبز احترام می گذارند که: انسان تصور می کند دنیای درخت پرستی، عصر باستان دوباره زنده شده است. یکی از ضرر های درخت پرستی، همین نامطلوب بودن کویر است. یعنی درخت پرستی دو گزینه دارد: داشتن درخت، خوب است و نداشتن درخت بد. و چون کویر درخت ندارد، پس بد است.

    در حالیکه در نعمت خداوند، همه چیز نعمت است. درخت اهمیت خود را دارد و: کویر برای خود مهم است. کویر آمادگی درخت دار شدن هم دارد.همانطور که جنگل آمادگی کویر شدن . و این به اراده و همت بشر بستگی دارد. اولین اراده بشری، کوچ یا هجرت است. یعنی اگر انسانی از جنگل زیبا، ناراضی بود میتواند به صحرا ، دشت و کویر یا کوهستان هجرت کند. یا برعکس کسانی که از کویر یا: دشت و بیابان خسته شدند، میتوانند به مناطق کوهستانی و جنگلی بروند.

حالت دوم اراده، سکونت و تغییر است یعنی: به جای هجرت به مناطق معکوس، همان منطقه را معکوس می کنند. یعنی خداوند به بشر اراده داده: تا بتواند یا خود را با محیطی وفق دهد یا، محیط را باخود هماهنگ کند.   

Bu nimetler takdir etmek gerek

Bir 1.648.000 kilometrekarelik çöl 340 milyon kilometre, bu işaretler tarafından ilahi bir bağ değil, bir nimettir. Yani hepimiz güvenli tarafta olmalıdır. Mark tehlike ya da hiç bir nimet: İran'da çöl, bir uyarı veya bir olduğunu.

Sizi seviyorum, çünkü her şeyin iyi olduğunu söyleyemeyiz! Ve kötü bir şey sevmiyorum. Yeni Turizm Bilimler, ekoturizm alanı olarak çöl yürüyüş söz konusu olduğunda: geceleri güzel bir uzay ve ay ve daha güzel var olan içinde yıldız, çünkü. Son derece sessiz ve ufka yakın olmak, çölün tüm güzelliği vardır.

Çöl kendisi bir nimettir. Ve kendi araçları ile uygun olarak ele alınmalıdır. Bu, ormana giderken, onu kirletmeyin, ya da yangın ya da tahtadan almak anlamına gelir. Öylesine bir acı ve kendimize bakmak açısından çöl kumu ve çakıl, dahil edilmelidir.

    Bu düzeltilmiş insan perspektif alır. Örneğin, engellilerin durumunda, sıradan perspektif, acıma hissediyorum, ya da onlara yardım etmek ve birçok durumda bu nefret ve kendini mesafe. Özürlü bir çocuğun anne kızgın olduğunu! Birçoğu bazı yatılı okullarda, onları hemşireler atanan teşvik, onların engelli çocuklarının bir şekilde geliyor.

  Ama kültürel ve sosyal organlar üzerinde özürlü nüfus artışı ve nüfuzunu, değişime karşı tutumlarını neden olur. Dünya Engelliler Derneği, Olimpiyat ve Paralimpik Oyunları, ve birçok alanda da çok başarılı: Şimdi biz biliyoruz. Veya: Eski İran filmi boşanma savunan başladı, ama şimdi boşanma çocukları her yerde olduğunu, hiç kimse iyi bir boşanma, boşanma çocukları, ya da konuşmak oluşturamazsınız.

    İran'da çöl, farklı egp var. Çok uzak olmayan bir geçmişte Amerikalılar, nükleer atıkların karışık ve gizli olan Nevada çölünde içinde gömülü! Nükleer atıklar ve tarım üzerindeki etkileri: Birçok zaten musallat çöl alanlarda birçok bilesiniz hayvancılık alanı vardır.

      Japonya ve Amerika Birleşik Devletleri'nde fırtına ya da deprem geliyor pek çok bilim adamı bu işin sonucunu biliyoruz. Şimdi dünya bombanın üzerinde duruyor. İşte nükleer savaş başlığı ve bombalar kendileri ile füzelerinin olası dağıtım, bu tür çöl, atık olarak, yerinde konuşlanmış ve onu toprağa verildi. Füzeler ve atom bombaları, daha seksen yaşındayım bu sitelerin bazıları. Eski ve duvarlar için çok: duvar atomlar yeterlidir.

        Diğer bir amacı, biraz anormaldir. Daha önce çöl yoktu bu sorguları çoğu! İran'da Tuz Çölü denilen, eskiden böyle Gölü Orumieh göller vardı ya deli. Yavaş kurutulur ve Tuz kalıntıları. Ya Lut çöl söylüyor: eskiden ormanlarla ama adam bu güne kadar o getirdi tam kesilmiş ağaçlar, kontrolsüz kullanılması.

Ince toz batısında, sık sık aynı kaderi var. Irak ve Suudi Arabistan'da çevresel yıkımın etkileri, tüm çöl bir orman ortamı haline gelmiştir. Bu nedenle, ince toz, tersine mühendislik ve yeniden ağaç dikme kurtulmak için. Ve Groves canlandırdı.

   Üçüncü yönü burada görünür, ve kural ağaç için. Ağaçsız veya su olmadan değersizleştirmek neden ağaçların önemi,. Teorik olarak belediyeler tarafından önerilen yeşil alan, artırır. Tam tersi teorisi, yeşil alan tahribatı, birkaç yıl önce. Binalar ve gökdelenler çağında, çevresel bozulma bir onur olarak kabul edildi! Ve tüm tesisleri ve buluşlar çevresel bozulma daha varsayımları göre.

    Şimdi, aksine, ağaçlar ve saygı adam ağaç ibadet dünyası, antik çağ canlandırdı düşünüyor ile çok yeşil alan demektir. Ağaç-ibadet bir dezavantajı, bu istenmeyen çöldür. Bir ağaç, iyi ve kötü değil ağaç: ağaçların ibadet iki seçenek vardır. Ve çöl ağaçları o kadar kötü değil.

    Allah'ın nimet olsa da, her şey bir nimettir. Ağaç kendi önemi vardır: çöl kendisi önemlidir. Ağaç çöl hazır ediliyor., Orman terk etmeye hazır gibi. Bu irade ve insan çaba bağlıdır. Insan iradesi, göç ya da göç vardır. Güzel orman biri, çöl, ova ve göç çöller ve dağlar olmaktan mutsuz olsaydı yani. Ya da tersine, çöl ya da ovalar ve çöller bitkin olanlar, dağ ve orman gidebilirsiniz.

Yani ikamet ikincisi iradesi ve değişiklik: yerine, tersine aynı alana ters göç. Bu adam Allah'ın iradesidir: olmak ya da çevre veya çevre uyum, koordine almak.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.