1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

قیمت خود رو زیر یک سوم!

چرا؟قیمت خود رو زیر یک سوم!

برخی ها تصور می کنند که :پیشنهاد قیمت کم برای خودرو داخلی، یک تصور واهی است. در حالیکه اینطور نیست . به گفته یکی از نمایندگان مجلس: اگر زیان می دهند، بیایند پاداش ها را علنی کنند! زیرا پاداش ها درصدی از سود خالص هستند. حالا باید دید که خودرو سازان هم پاداش نمی گیرند؟ یا اینکه پاداش آن ها به میلیارد است؟ آن هم از شرکتی که ادعا می کنند زیان ده است.

این یکطرف قضیه است، طرف دیگرش قطعه سازان هستند که: اغلب به قیمت های خیلی پایین از آن ها خریداری می شود! و غالبا پول آن ها هم تسویه نمی شود و: همیشه چند برابر تولیدشان طلبکار هستند. که اگر خودرو سازان، این پول هایی را که نمی دهند،به عنوان( اپورچونیتی کاست) هزینه فرصت های از دست رفته،  فقط در بانک بگذارند، سود آن از سرمایه کارخانه بیشتر می شود.

مدیران مالی خودخواه این خودرو سازان، طوری صورتحساب و قیمت تمام شده را تنظیم می کنند که: هزینه سود های کلان بانک ها را هم، از مشتری می گیرند. وام های زیادی که گرفتند، و به بهانه پیش پرداخت به دوستان خود داده اند، و اکنون سررسید شده، به عنوان هزینه کارخانه به: قیمت تمام شده، اضافه می کنند.

 بیش از دوسوم هزینه های اعلام شده: برای تولید یک خودرو، هزینه های بانکی و مالی است. در حالیکه هیچ ربطی به مشتری ندارد.

مرحله اول سود لیزینگ است! یعنی بدون اینکه سودی به مشتری پرداخت کنند، در صورت های مالی، بلا استثنا به هزینه های سود لیزینگ اشاره می کنند! قبلا نام لیزینگ، پیش فروش بود و هیج سودی به مشتری، بابت 9ماه خواب سرمایه او نمی دادند . الان هم که مصوب کردند، فقط برای صورت های مالی است! والا قیمت خودرو را آنقدر بالا می برند، تا دو برابر این سود را، موقع تحویل از مشتری بگیرند.

لاس زدن با ارقام نجومی، مدیران مالی و حتی مدیران عامل را، به توهم ثروتمندی انداخته و: فکر می کنند مردم روی گنج نشسته اند! که باید ارقام بالای پاداش و حقوق ، دستمزد و حتی هزینه سفرهای داخلی و خارجی ان ها را، باتمام امکانات رفاهی پرداخت نمایند.

به طور خلاصه میتوان گفت: اگر هزینه های بانکی (نزول) و مالی (بهره و پاداش ) و اداری ( حقوق و دستمزد افراد ستادی) را، که در درون هزینه های پروژه ها مخفی کرده اند، بیرون بیاورند یک سوم قیمت اعلام شده خودرو، هزینه های سربار مالی و: یک سوم دیگر هزینه های سربار اداری است. که این ها را در قیمت تمام شده خودرو، سرشکن کرده اند.

افزایش قیمت دارایی های ثابت، از قبیل زمین و ساختمان فقط در: جیب مدیران داخل می شود و در: هیچ صورت حسابی به عنوان سود نمی اید. و این هم باعث می شود تا: گدا صفتی مدیران، برای فرار از مالیات و بیمه را افزایش دهد، و آن ها کارخانه ای که یک وجب زمین آن طلا است، را به صورت یک مخروبه، در صورت های مالی ارائه دهند.

مشتری داخلی حتی زیان صادرات و: تسعیر نرخ ارز را هم می پردازد! زیرا سوء مدیریت در صادرات و: تغییر نرخ ارز از جمله هزینه های مالی است که: در قیمت تمام شده بعنوان هزینه های سربار سرشکن می شود.

Neden üçte otomobil fiyatları!

Bazı yerli araçlar için düşük fiyatlar teklif kabul etmişimdir, bu yanlış bir izlenim olduğunu. Ama öyle değil.Milletvekilleri birine göre: Eğer zarar varsa, senin duyurmak için gel! Ikramiye net kar bir yüzdesi vardır çünkü. Şimdi otomobil üreticileri ödüllendirildi olmadığını görmek? Ya da ödül milyar? Her iki şirket de kötü olduğunu iddia ediyor.

Tek Kişilik durumda, onun diğer parçaları diğer yapımcılar genellikle çok düşük fiyatlarla onları satın almak için vardır! Ve sık sık para kaybıdır, bu alacaklı üretim manifoldu her zaman değil.Otomobil üreticileri ise, (Fırsat azaltmak) kaçırılmış fırsat maliyeti, banka sadece yatırım şirketi yararlanabilir gibi onlar olmadığını paranın büyük olur.

Finans yöneticileri otomobil üreticileri bencil ve böylece maliyet fahiş kar düzenleyen fiyatları faturaları, bankalar, müşterileri. Giderleri, ilave edilir: Birçok kredi fabrika maliyetleri gibi, arkadaş olması bahane ödenen ve şimdi doldu edildi. Bir otomobil, bankacılık ve finans maliyetleri üretmek için ilan maliyetlerinin fazla üçte iki. Ancak, istemci hiçbir şey yapmaz.

Leasing gelir ilk adımdır! Bu müşteri kiralama kar maliyetlerine bakın istisnasız, mali tablolarda faydaları ödeyecek demektir! Eskiden kiralama, satış öncesi ve müşteriye hiçbir yararı çağırdı, para o 9 ay boyunca uyuyamadım. Şimdi sadece mali tablo için kabul edildi! Aksi halde, araba fiyatları müşteriye teslim almak, sonra kar iki katına kadar, çok yüksek.

Zengin yanılsama döküm ve insanlar bir hazine üzerinde oturan olduğunu düşünmek, astronomik sayılar, finansal yöneticiler veya yönetim müdürleri ile flört! Yüksek ikramiye numaraları ve maaş, ücret ve hatta yerli ve yabancı gezileri için ihtiyaç, tutkuyla tesisleri ödersiniz.

Özetle bu proje maliyetleri içinde gizlidir banka ücretleri (lavabo) ve mali (faydalar ve ikramiye) ve personel (maaşlar ve personelin ücret), Price'ın otomobilin üçte çıkarmak söylenebilir maliyetleri ve mali yükü: idari yükü maliyetinin üçte biri.Aracın toplam maliyeti, prorated edilir.

Bu tür sadece yönetmenlerin cepleri olmalı ve hiçbir fatura gibi karlı değil arazi ve bina gibi sabit varlıkların fiyat artışı. Bir harabe, finans sağlayıcısı olarak, Dilenci özellik yöneticiler, vergi ve sigorta artar kaçmasına ve onlara topraklarının bir karışını bitki altın: Ve bu kadar yapar.

Hatta iç müşteri ve ihracat aleyhine: Döviz ayrıca now! Çünkü ihracat kötü yönetim: maliyeti genel giderler olarak prorated olacak: finansal maliyetleri de dahil olmak üzere döviz kurundaki değişimler,.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.