1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

چرا شهید شدن امام حسین ع ، هنوز هم تازه است؟

Neden İmam Hüseyin AS şehit, taze hala? 

Yeni yıl İmam Hüseyin AS yas yerine bayrama, Arap, Şii dünyasını başladığında, onlar siyah elbise. Ve bu yüzden bugün, o Kerbela'da veba sanki yas, onlar bu olaydan çıkıp 1400 yıl sonra, o bir çırpıda oldu. 

Einstein sorulduğunda: Görelilik bunu açıklamak için, kimse anlamıyorum! Sonunda itiraf etmek zorunda kaldı: o İslam'dır. Ile onun yazışmalarda: Ayetullah Borujerdi yazdı: Biz cennet sakinleri: Sen yedi göklerin Gece Karakol, zaman ve Tanrı'nın Soru bir sürü Peygamber'in yükseliş bilmeli. 

Onun hız, aşırı ulaşmıştı çünkü Ama onun için hiçbir zaman oldu. O şık monte edildi çünkü, ışık veya elektrik hızı. Ama bu yürüyüş, sayılmaz.Peygamber SAW, o Yükselişe gitmek istedim çünkü, onun ayak bir mavi deniz kaymış, ve deniz çöktü. Geri döndü, ama o yere yine sürahi değildi. 

AS çok İmam Hüseyin'in şehit. Yürek parçalayıcı onun sıcak tanıklık sonsuza dek Şiilerin kalplerinde yaşıyor. Ve yine Kerbela çöl, onlar tasvir gibi. Ve görselleştirme tekrarlamak ve rahatsız edici değildir. Ama ondan öğrenirler. Bu derslerden biri, içgörü Aşure olduğunu. İnsanlar İmam Hüseyin AS, kötülük, isyan nedir yasaklama, ve bu nedenle bu işi yapmış yükümlü olduğunu biliyoruz. 

Bu şekilde olabilir tutulumu bir sürü var: Bir kişi öldürüldü. Onlar zorbalar ve zalimler, Suudi Arabistan, Bahreyn'de Al Halife gibi, sadece tiranlık el yok.Halkın oyu kabul etmemektedir. Ve cinayetler devam ediyor. Başından itibaren kendi hükümetini ulaşmak için, ancak imamların ve iş türbelerin yıkılması: hayır Şiileri öldürüyor, ve şimdiye kadar izin vermedi: seçimlerinde bir kez. 

Diğer ders doğruluk ve hakikat yolunda kayıp değil. Kerbela şahsiyet, davranış analizi ve model güncellenmesi. Örneğin, "Mükemmele yakın İmam Hüseyin'in yoludur Al-Hurr ibn Yezid el Tamimi kişi: ama daha sonra kendini tövbe ve İmam Hüseyin AS katılır: İlk kavga başlayacak. 

Birçok kişi düşünebilir, fakat Tanrı'nın neden men edildiğinde öldürüldü. Ama bu, senin onur vakit, yapılabilir değil: Etkili ilahi misyonu. Örneğin, İran'da her yıl, hafta enjoining Muharrem ilk hafta oldu. İmam Hüseyin kil üzerinde uzun bir vaaz kabul edildi. Ama bu yıl, yanlış bir hareket ile, tüm bu tören kayboldu. 

Bir kız atma asit, hatta İmam Hüseyin, Muharrem, ve sorgulanmaya emretti o kadar abartılı oldu. Genellikle tasarımcılar gibi propaganda, failleri ile el katıldı. Daha sonra pek çok cinayetle tanındı seri cinayetler kaldırdı Örneğin, için, uluslararası mahkemeler, istedim!Cinayetlerin kritik idi. 

Kanıtlar da olayı abartarak amacı, men edilecektir olanların itibarını yok olduğunu göstermektedir. Ve bu yüzden korkuyor olacak ve törenler devam tutmak için görevini yerine getirmek. Zaman üyeleri, eleştirilen olanlar bu işi gösterecektir. Aslında, onlar zaten mevcut.

وقتی سال جدید عربی آغاز می شود، شیعیان جهان به جای شادمانی، در عزای امام حسین ع، لباس سیاه بر تن می کنند. و چنان عزاداری می کنند که گویا همین امروز، آن بلا ها در کرب بلا، بر سر ایشان آمده  و گذشت 1400سال از این حادثه، واقعا یک چشم به هم زدن بود.

زمانی انیشتین می خواست: نسبیت را توضیح دهد ولی، هیچ کس آن را نمی فهمید! عاقبت مجبور شد اعتراف کند: آن را از اسلام گرفته است. وی در مکاتبات خود با: آیه الله العظمی بروجردی می نویسد: شما بهتر می دانید که پیامبر، در شب معراج هفت آسمان را گشت، و زمان زیادی صرف سوال از خدا و: مطالعه حال ساکنان آسمان کرد.

اما زمان برای ایشان صفر شده بود، زیرا سرعت ایشان به بینهایت رسیده بود. چون ایشان سوار بر براق بود، که سرعت نور یا برق را داشت. یعنی اینهمه وقت گذرانی، اصلا به حساب نیامد. زیرا وقتی پیامبر اسلام ص ، می خواست به معراج برود، پای مبارک به کوزه آبی خورد، و کوزه سقوط کرد.  ایشان رفت و برگشت، ولی آن کوزه هنوز به زمین نرسیده بود.

http://f-alimoradi.blogfa.com/post-136.aspx

در مورد شهید شدن امام حسین ع هم همینطور است. داغ جانسوز شهادت ایشان، برای همیشه در دل شیعیان زنده است. و هنوز صحرای کربلا را، همانطور که بود مجسم می کنند. و تکرار این تجسم ها آن ها را نا راحت نمی کند. بلکه از آن درس می گیرند. یکی از این درس ها، بصیرت عاشورایی است. یعنی مردم میدانند که امام  حسین ع، برای امر به معروف و نهی از منکر، قیام کرد و لذا وظیفه خود می دانند که: این کار را انجام دهند.

در این راه گرفتاری های زیادی هست، که ممکن است به: کشته شدن شخص هم برسد. زیرا ظالمان و ستمگران، مانند آل سعود در عربستان، یا آل خلیفه در بحرین، به این سادگی دست از استبداد بر نمی دارند. و رای مردم را نمی پذیرند. و به کشتار مردم ادامه می دهند.آن ها از ابتدای به حکومت رسیدن خود، کاری جز تخریب قبور ائمه و: کشتن شیعیان نداشتند، و تاکنون اجازه نداده اند: یکبار هم انتخابات برگزار شود.

اما درس دیگر آن، گم نشدن در راه حق و حقیقت است. بسیاری از پرسناژ های کربلا، در تحلیل های رفتاری، الگویی روز آمد هستند. مثلا حر بن یزید ریاحی فردی است که« ابتدا با کمال قدرت راه را بر امام حسین ع می بندد: ولی بعدا خودش توبه می کند، و به امام حسین ع می پیوندد و: اولین مبارزه را هم شوع می کند.

بسیاری از مردم شاید فکر کنند، فقط کشته شدن در راه خدا امر به معروف است. ولی اینطور نیست، از آبروی خود خرج کردن هم، می تواند برای انجام: ماموریت های الهی موثر واقع شود. مثلا در هر سال در ایران، هفته اول محرم هفته امر به معروف اعلام می شد.  خطبه بلند امام حسین مطرح و بر رسی می شد. اما امسال با یک حرکت ساختگی، همه این مراسم از بین رفت.

اسید پاشی یک دختر در اصفهان، آن قدر بزرگنمایی شد که: حتی امام حسین و محرم، و امر به معروف را زیر سوال برد. معمولا طراحان این گونه تبلیغات، با عاملان آن دست در دست هم دارند. مثلا زمانی قتل های زنجیره ای را مطرح کردند، بعد معلوم شد کسی که به خاطر قتل های مکرر، از سوی دادگاههای بین المللی، تحت تعقیب بوده! منتقد این قتل ها شده بود.

اکنون هم شواهد نشان می دهد: هدف از یزرگنمایی این حادثه، از بین بردن آبروی کسانی است که: می خواهند امر به معروف کنند. و لذا آن ها نباید بترسند، و به وظیفه خود در برگزاری مراسم، ادامه دهند. آینده نشان خواهد داد که: عامل این کار از اعضای: همان هایی هستند که انتقاد می کنند. درواقع دست پیش می گیرند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.