1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

قصه ناتمام

یکی از اصول داستان نویسی، سناریو و فیلمنامه این است که: پایان داستان باید معلوم باشد، و نتیجه هم مثیت باشد. تا جاییکه برخی معتقدند حتی: پایان مثبت کافی نیست، بلکه باید پیام اخلاقی هم داشته باشد. این پیام اخلاقی یا از زبان قهرمان، بیان شود و شفاف و گویا باشدٍ و یا در متن نهایی داستان، از زبان قصه گو و نقل کننده داستان، یا گوینده فیلم گفته شود.

یعنی کتاب که بسته می شود، یا فیلم تمام می شود، هیچ سوالی در ذهن خواننده،  بی جواب نباشد و ذهن نیز، نسبت به موضوع بطور کامل توجیه شده باشد. رمان و فلیم نامه نویسان سنتی، همه پایبند این موضوع بودند. حتی در کتب درسی هم، ما می بینیم که اهداف کتاب، برای هر درسی حتی برای دانش آموزان نیز، نوشته می شود و در آغاز کتاب، و یا هرفصل و عنوان می آید.

اما برخی از نوبسندگان این قالب را شکسته اند، و داستان یا سناریویی که می نویسند، می خواهند یک طرفه نباشد. و از حالت آنالوگ بیرون بیاید. و به دیالوگ با خوانده تبدیل شود. مثلا در برخی تئاتر ها می بینید که: بازیگران از میان تماشاچیان، ظاهر می شوند و به صحنه می روند. یعنی تماشاگر هم مشارکت دارد.

 برخی هم آخر داستان را، رها می کنند و نتیجه گیری را، به ذهن تماشاگر حواله می دهند. و در واقع ساختار شکنی می کنند. هردو این روش قابل قبول است، و در قران هم آمده.  مثلا داستان حضرت یوسف ع مانند: یک رمان از ابتدا تا انتها، دریک سوره آمده و: نتایج اخلاقی ان هم تاکیده شده است. ولی فقط یک داستان این ساختار را دارد. بقیه داستان ها ساختار شکن هستند. یعنی قران به اندیشمندان می گوید: ما این ها را بیان می کنیم تا شما تفکر کنید. و به نتیجه برسید و هر نتیجه ای اگر، صادقانه باشد قابل قبول است. مثلا خوبی و بدی در برخی آیات، تعریف می شود ولی در بسیاری از: آیات به خود انسان حواله می شود" اگر خوبی کنید به خودتان خوبی کرده اید" حتی احادیث فراوان داریم که: مردم را مثل خودتان بدانید، و هرچه برای خود نمی پسندید، برای دیگران هم نپسندید.

داستان کربلا بیشتر به: یک قصه ناتمام می ماند، که بقیه آن را همه باید ادامه دهند. خواسته امام حسین، یاری او است و"  می فرماید: هل من صر ینصرنی؟ و: به گفته دکتر علی شریعتی، این سوال برای کل تاریخ است. همه باید او را یاری کنند. داستان امام حسین ع یعنی اینکه، من و شما هم او را یاری کنیم. و این فلسفه تمام عزاداری ها، در سراسر جهان است. آن ها به این سوال پاسخ می دهند : اگر ما آن روز نبودیم که" امام حسین را یاری کنیم" امروز اعلام آمادگی می کنیم.

برخی ها یاری را در تذکر می دانند. یعنی حوادث عاشورا را برای دیگران بیان می کنند. نقطه به نقطه و با احساسات در می آمیزند، تا در ذهن ها بماند. کمتر کسی در تاریخ وجود دارد که، به این وسعت همه مردم دنیا او را بشناسند و: از حوادث عاشورا بی خبر باشند.

اما گروهی  که این حوادث را می شنوند، طاقت ازدست می دهند، و به خود آسیب می رسانند. مثلا عده ای قمه می زنند. که امروز "یاهو" هم به این موضوع پرداخته بود! و پرسیده بود این ها، باخودشان چه می کنند! آن ها می گویند: خواهر امام حسین ع، وقتی مصیبت را شنید، سر خود را به دیرک اتاقک خود زد، که خون از آن امد و: ما می خواهیم از او عقب تر نباشیم.

عده ای هم زنجیر می زنند، ان ها می گویند دست وپای اسرا، براثر زنجیر هایی که به آن ها بسته شده بود، زخمی شدند مگر جان ما عزیز تر است؟

یا اینکه عده ای سنک می کوبند و: می گویند قوم بنی اسد، که اولین قوم عزادار بود، از شدت غصه، سنگ های بیابان را بر سرخود می زدند.

گرچه همه مردم دنیا، براساس نظر خود به کمک امام حسین می روند، ولی فقط در انتهای تاریخ، این دفتر بسته خواهد شد و: انتقام واقعی گرفته خواهد. 

Bitmemiş Hikayesi 

Hikaye, senaryo ve senaryo ilkelerinden biri hikayenin açık olması gerektiğini ve sonuç olumlu olduğunu. Sürece bazı inandığı gibi, yeterli değil, hatta pozitif uç bir ahlaki mesaj var.Hikayeci ve hikaye, veya film konuşmacı tarafından rivayet ahlaki mesaj ya da kahraman, şeffaf ve kendini ifade ya da hikayenin son sürümünde dil, dedi. 

O defteri kapandı, ya da tüm filmi, okuyanın aklında hiçbir soru, ve tamamen haklı olmaktan daha zihin, cevap olmadan yapılır. Alev geleneksel ve roman yazma, tüm bu konuda kararlı olduklarını. Hatta kitaplarda, hatta kitabın başında yazılan her ders öğrenciler için, kitabın bu amaçlarını görmek ve gibi ya da sezon. 

Yazarlar Bazı kalıp kırık var, ve hikaye veya senaryo yazma, onlar tek taraflı değildir. Ve Analog modundan çıkar.Ile diyaloğu okuyun. Bazı tiyatrolar, sen dinleyicilerin aktörler ve sahneler nerede ortaya çıktığını görebilirsiniz. Yani seyirci katılımı olduğunu. 

 Hikaye ve sonucun ucu taslağını seyirci bırakıyor. Aslında, yapısöküme. Bu yöntemlerin her ikisi de kabul edilir ve Kur'an bu. Örneğin, gibi Yusuf'un hikayesi: Bir bölümde, başından sonuna kadar bir roman, ve etik sonuçları da konuşulmaktadır. Bu yapı sadece bir hikaye. Diğer hikayeler yapısını kırıyorlar. Akademisyenler, Kuran diyor ki: Eğer düşünmek gibi bu tanımlamıştır. Açıkçası, kabul edilemez ve eğer herhangi bir sonuç elde etmek. Kendiniz gibi insanlar ve için her şeyi iyi "bile bizim için büyük gelenekleri varsa iyi ve kötü Örneğin, bazı ayetlerde, ancak taslak pek çok ayette tanımlanan size insanlar 'iyi onu gibi, başkaları için sevmemek. 

Kerbela hikaye daha: hikaye, dinlenmek devam etmelidir tamamlanmamış kalır. İmam Hüseyin ve onun yardım istedi, Dr. Ali Şeriati bu soru, toplam yenileme için olduğunu söyledi. Herkes ona yardım etmek gerekir. Yani AS İmam Hüseyin'in hikayesi, sen ve ben ona yardımcı olacaktır. Tüm dünyada yas felsefesi. Onlar bu soruya cevap: Biz "İmam Hüseyin yardım" Bugün olmasaydı biz hazırız. 

Bazı dikkatli yardım garantilidir. Diğerleri Aşure bu olayları göstermektedir. Nokta akılda kalmak, duyguları ile birleştirmek. Onlar Aşure olayların habersiz: tarih, bu alanın insanlar tüm hayatını ve tanımak için artık yoktur. 

Ama kazalarını duyanlar, onların dayanıklılık ve kendine zarar verme kaybedersiniz. Örneğin, kendi hançerler bazılarıdır. Bugün, "Yahoo" da bu konu ele! Ve bu konuda sordu, aynı reçineler! Onlar o felaketi duyunca İmam Hüseyin AS kardeş, başını odasının direği vurdu ve kan dışarı geldi ki: biz değil, biz onu geri istiyorum. 

Bu zincirler, onlar tutsakların sonu, onları bağladığı zincirleri yaralandı, çünkü diyorlar ama bizim hayat daha sevgili? 

Veya bazı şut ve dantel hata olduğunu, onlar inşa hangi keder şiddeti, çöl kayaların, yas ilk evdi Bani Esed insanlar söylüyorlar. 

Bütün dünya olsa, İmam Hüseyin'in yardımına göre, ancak tarih sonunda, bu ofis kapalı olacaktır: true intikam alınacaktır.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.