1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

شهر را متهم نکنید! جلوی رشد او را نگیرید!

شهروند های جدید، همان شهروند های قدیم هستند، که تغییر مکان داده اند!

برگزاری جایزه داستان شهر، بهانه ای شد تا مسئول زیباسازی شهر، بدون آن که بداند از : راز مهمی پرده بردارد. راز ی که علت دشمنی با رشد شهر ها، و توسعه آن ها رابیان می کرد. رازی که علت متهم شدن شهر را توضیح می داد. زیرا علیرغم شوق بشر به: پیشرفت و تحولات وسیع، عده ای همان عینک روستایی را به: چشم گرفته و با هرگونه رشد و توسعه شهری  مخالفت می کنند.

موضوع از این قرار است که: دیدگاه انسان نسبت به سرزمین خود، دیگاه سیال است و: بسته به کامیابی یا عدم کامیابی، آن را تعییر می دهد. و عالبا، اگر مهاجرتی در جوانی صورت گیرد، با دوران کودکی تفاوت دارد. و اگر در دوران کودکی، در سرزمین قبلی، بر او خوش گذشته باشد، نظرش از سرزمین جدید برمی گردد، و دشمن آن می شود. در واقع یک معادله چهار طرفه است است، که دو عامل دوتایی، ضریب اعتماد مردم نسبت به: سرزمین خود را تعیین می کند.

برای روشن شدن موضوع فرض کنید: شما مجبور شده اید از: شهری به شهر دیگر بروید، نسبت شما با سرزمین جدید، تابع چهار حالت است. فرضا اگر پدر شما، اصرار به ماندن داشته باشد، و شما بخواهید که برای پیشرفت، به جای بهتری بروید، در این حالت شما دشمن سرزمین پدری، و عاشق سرزمین اینده می شوید. حالا ممکن است این سرزمین پدری، تهران باشد و سرزمین شما خارج از ایران. یا سرزمین پدری شیراز باشد، سرزمین شما تهران ، طبیعی است در اینصورت می بینید: که 42 درصد برندگان جایزه داستان شهر تهران ، شهرستانی هستند! یعنی جای خالی کسانی را که تهرانی هستند، ولی تهران را دوست ندارند! کسانی گرفته اند که تهرانی نیستند، ولی از تهران خاطره خوب دارند.

  در فرض بعدی، شما سرزمین خود را دوست دارید، ولی پدر یا مادر ، همسر یا وضعیت اقتصادی، شما را مجبور به مهاجرت می کنند. در اینصورت شما همیشه، با خاطرات شهر فبلی زندگی می کنید. و این به معنی آن است که اگر از شهرستان، به تهران آمدید ، از تهران بدتان می آید! زیرا تهران خاطرات خوش: کودکی یا جوانی را، از شما گرفته و خودش هم، نتوانسته یا شما نخواسته اید که: از تهران خاطره داشته باشید.

البته تا اینجای داستان، واضحات است ولی وقتی انگیزه ها، در هم می ریزد و تشخیص آن ها، از همدیگر مشکل می شود، فاجعه آغاز می شود. زیرا در هرصورت شما برای گذران زندگی، مسئولیتی را قبول می کنید. اگر تهران را دوست نداشته باشید، و مثلا شهردار تهران شوید، از همه چیز آن ایراد می گیرید! و نهایتا همه قدرت اجرایی خود را، برای ازبین بردن تهران صرف می کنید! و حداقل آن این است که به بهانه: چاق شدن تهران، مانع بزرگ شدن آن می شوید!

  هرچه مقام شما بالاتر رود، ترمز شما قویتر می شود! و در نتیجه بلبشوی بزرگ: تهران خوب یا تهران بد، بوجود می اید. هیچ پروژه ای تصویب نمی شود! و هیچ اقدامی صورت نمی گیرد، و از اقدامات انجام شده هم، انتقاد می شود. نه تنها این پروژه ها نیمه کاره می ماند، حتی در فکر و فرهنگ مردم هم، توقف حاصل می شود.

  نفرت از تهران بیشتر و بیشتر می شود! و هرکه برای پیشرفت اقدام می کند، محکوم به اختلاس و دزدی می شود! و یا در فکر توطئه، ارزیابی می گردد. بلایی که دویست سال است، گریبانگیر تهران است! و رشد تهران را با: اخلاق و مذهب ، ایمان و خدا در تضاد معرفی می کند.

اما داستان شهر کوشیده است، عرق شهروندی و: فرهنگ علاقه به زادگاه را، در ذهن ها جاری کند.  بالاخره ده نا چهارده میلیون نفر در تهران زندگی می کنند، یعنی فقط 130نفر از آن خاطره خوب دارند؟ باید قبول کرد:  تهران هم مانند هر موجودی، نیاز به رشد دارد  یک بار جلوی رشد آن را گرفتند، حلبی آباد به وجود آمد! و به انقلاب اسلامی منجر شد، حالا چرا باید خانه های مردم را تخریب کرد؟  یا مانع ساخت خانه شد؟ وچرا باید از بزرگ شدن تهران ترسید؟ دویست سال است ترسیدند چه شد؟

Şehir suçlama! Onun önünde almayın!

Yeni vatandaş, vatandaş, eski, onlar taşındı vardır!

Şehir Ödülü, bir bahane ekranını kaldırmak için gizli anahtarı bilmeden, şehir süslemek için. Büyüme ve gelişme düşmanı sırrı, o çıkardı edildi. Razi şehir ücretleri açıkladı. İnsanlık için coşku rağmen: Kırsal gözlük gözleri bazı, geniş gelişmeleri Teklifler ve kentsel gelişimin her türlü karşı çıkıyorlar.

Hangi insanlar, tekrarlanan sıvıyı arazi için bu yaklaşımın tabidir ve başarı ya da başarı eksikliği bağlı olarak, Değişiyor. Göç genç yaşta olursa Alba, bir çocuk farklıdır. Çocuklukta ise, eski o eski güzel topraklarında, o yeni bir arazi gider, ve düşman. Kendi ülkesi: Denklem aslında endekste bir dört yollu, iki çifte ajan, kamu güvendir.

Göstermek için, dört koşullara tabi toprakları ile ilgili, kente kenti zorladı varsayalım. Örneğin, eğer baban orada kalıyorum ısrar etti, ve bu durumda, daha iyi bir yer için vatanın düşman gitmek, ilerlemek istiyorum ve gelecekte topraklarını seviyorum. Şimdi vatanı, Tahran'ı olacak ve ülke dışında olabilir. Ya vatan Şiraz, Tahran sizin kara, o zaman Tahran Şehir, şehirlerin yüzde 42 ile kazananları görmek için doğal olduğunu! Kurbanlar olanlar için boşluk, ancak Tahran sevmez! Kurbanlar olmayanlar, ancak Tahran iyi anıları vardır.

   Bir sonraki varsayım, sizin ülkenizi seviyorum, ama bir ebeveyn, eş ya da ekonomik durumu, geçiş yapmak zorunda. Sonra hep daha önce anılarla yaşayacak. Bu şehir, Tahran'a geldiyse, Tahran gelen nefret demektir? İyi Tahran nedeniyle anılar: Bir çocuk veya genç, ve senden uzak alındı, ya da sen Tahran anıları olduğunu sordum değil olabilirdi.

Motivasyon boşken hikaye şimdiye kadar, ama, sonbahar ve erken tespiti, birlikte sorun, trajedi başlar. Bir geçinmek zorunda çünkü Ancak, sorumluluğu kabul. Eğer Tahran gibi hissediyorum yoksa, Tahran belediye başkanı, örneğin, bunu teslim şeyi alabilirsiniz! Ve nihayet tüm onun yürütme yetkileri Tahran kalmak ortadan kaldırmak için! En azından o bahane: batten Tahran, büyük bariyer almak için!

   Yüksekse rütbe, daha güçlü frenleri! Ve böylece büyük bir bulmaca: iyi ya da kötü Tehran, gelir. Hiçbir proje kabul edilmez! Ve hiçbir şey yapılır, ve birlikte alınan önlemler, eleştirilebilir. Sadece bu projelerin bile düşünce, bitmemiş kaldı mı, kültür, insanlar, elde durdurmak.

   Tahran fazla nefret! Ve o zimmet ve hırsızlık vardır mahkum, iyileştirilmesi için hareket edenler! Ya da komplo düşünme analiz edilir. Iki yüz yıl oldu Hangi Tahran ilgilidir! Bu çatışma ahlak ve din, inanç ve Tanrı ile Tahran büyüme.

Ancak, Şehir akım kafasında, evde ilgi Vatandaşlık ve Kültür ter çalıştı. On olmayan ondört milyon kişi, sadece 130 kişi bunu iyi anıları var Tahran, yaşamak? Bunu kabul etmek: Her yaratık onlar önünde olduğumuzu bir kez büyümeye ihtiyacı gibi Tahran, bir gecekondu oldu! Ve İslam devrimine yol açtı, neden insanların evleri yıkılan gerekir? Veya evin inşaat engel? Neden genişleme Tahran korkuyor olabilir mi? Ne yüz yıl korkulan oldu?

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.