1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

تفرقه یک توهم است!

وحدت وجود است و تفرقه معدوم، وحدت ذاتی است و تفرقه عارضی، وحدت وجوب است و تفرقه عرض، و بالاخره وحدت رحمانی است و تفرقه شیطانی! و شیطان کاری جز وسوسه نمی تواند بکند، وسوسه هم همان توهمات و خیالات پوچ است! کاری که شیطان با انسان می کند، واقعا یک توهم است، که مولوی گاه با بی ادبی می گوید: برخی از انسان ها سنگ استنجای شیطان هستند. یعنی شیطان، نجاسات خود را با آن پاک می کند و: بعد آن را دور می اندازد.

جدیدا، دستمال کاغذی این نقش را بازی می کند! از درختان سر به فلک کشیده، چوب و کاغذ درست می کنند: بسیار تمیز و پر هزینه ، و سفید که حتی: یک لکه هم روی آن ها نیست، درست مانند قلب یک کودک معصوم! سفید و بی عیب است ولی چه فایده؟ ابزار دست کسانی می شود که :با یکبار استفاده، کثیف و دور انداخته می شود!

وحدت مردمی هم گاهی همینطور است! مردم بی آلایش و ساده زندگی روزمره خود را، با پاکی و دوستی و مهربانی می گذرانند. ولی ناگهان بازیچه  کسانی می شوند که: آن ها را ددمنش و وحشی می کند، و به جان هم می اندازد و: این تفرقه است که چون آتش، همه را مانند هیزم می سوزاند.

خداوند که بشر راآفریده، و آن را بهترین صنعت خود معرفی کرده، قاعدتا به تخریب یا نابودی آن،  راضی نیست لذا حالت عمومی، و تعادل موجود در جامعه، نشان می دهد که همه باهم مهربان هستند، و در کنار هم زندگی می کنند، و این واقعیت را مخصوصا در ایران، که سر زمین اقوام گوناگون است می بینیم: سالیان سال مسلمانان و ارامنه ، یهودیان و زرتشتیان در کنار هم زندگی کرده اند.

از این بالاتر، بدون ترس از دست دادن مذهب خود، در مراسم یکدیگر هم شرکت نموده اند. یک مسلمان ترسی از رفتن به کلیسا ندارد، و گاهی دوست هم دارد که: در مراسم آن ها شرکت کند. و یک مسیحی هم ترس از آمدن به مسجد ندارد، و گاه حتی نذر امام حسین هم می کند. همینطور یهودی و زرتشتی ، یعنی همه ادیان از همه حرفهای یکدیگر، آگاهی کامل دارند و در کنار هم، به راحتی زندگی می کنند .

این نشان وحدت است که: در همه جا هست در لبنان و سوریه ، هندوستان و روسیه ، آمریکا و چین هیچ گروه و ملتی یکدست نیستند، ولی باهم متحد و در کنار هم هستند.  و سال هاست که زندگی می کنند. تفرقه هم فقط گاهگاهی بروز می کند، و آن هم به دلیل وجود شیاطینی از میان بشر است.

بدترین درگیریها و تفرقه ها، ابتدا از صهیونیزم است، که برداشت شیطانی از دین یهودیت دارد، و باعث چند جنگ و :کشتار تعدادی بیگناه شده است، در میان مسیحیان هم، فقط صلیبی ها هستند و نمیتوان همه مسیحیان را، صلیبی دانست چرا که دنیا، براساس همزیستی مسیحیان با: دیگران دوام دارد . در میان مسلمان هم گروه وهابیت بوده که: به کشتار و تخریب دست می زده، که در زمان ما به شکل: گروه القاعده یا طالبان در آمده است. درعراق و سوریه هم، داعش نام گرفته است.

اصالت وحدت چنان محکم و: مسلط است که حتی منادیان تفرقه، خودشان بهترین وحدت را دارند! آمریکا بعنوان مستکبر بزرگ، بر اساس وحدت 50کشور و: تخت نام ایالات متحده مشغول: ایجاد تفرقه و تکه پاره کردن خاورمیانه است. اتحاد جماهیر شوروی سابق، حتی روسیه فعلی از فدرالیزه کردن: چند کشور درست شده،  حتی اروپا تنها راه نجات خود را، در ایجاد اتحادیه اروپا می داند!

برای همین است که دعوت به وحدت، یک دعوت روشن و بدیهی و قابل فهم، و درک همه است و نیاز به: استدلال های سخت ندارد. مردم از تفرقه، تعجب می کنند!همین که می بینند در ایران، یک مسئولی برعلیه مسئول دیگر حرف می زند، متعجب می شوند! انتقاد از دولت های گذشته ، افراد معزول و منفک مردم را به تعجب وا می دارد. زیرا ساده ترین استدلال را: سعدی گفته: انکه عیب دیگران پیش تو آورد و شمرد، بیگمان عیب تو را نزد: دیگران خواهد برد!

مردم از اینکه همه دنیا در صلح و آرامش باشد، تعجب نمی کنند از این تعجب می کنند که: یک باره سر بریدن های داعش، شروع می شود و آن ها را فیلم می کنند، و با افتخار بینمردم توزیع می کنند، در اینجا است که مردم می پرسند: این ها دیگر کیستند؟ و از کجا آمده اند؟  

Bölüm bir yanılsamadır!

Birlik ve bölünme, yıkım, doğal birlik ve resmi ayrılık içinde zorunlu birlik ve ayrılık ve hayırlı birlik ve ayrılık şeytan var! Şeytan günaha dışında her şeyi yapabilir, günaha aynı hayal saçma! Şeytan insanlarla çalışıyor, bu bir yanılsama, bazen yaramaz Rumi taş Şeytan Astnja bazı insanlar diyor olduğunu. Şeytan, onların ahlaksızlığa ve temiz, sonra atar.

Son zamanlarda, Doku bu rol oynar! Yükselen ağaçlar, ağaç ve kağıt vardır: Üzerinde, bir yama çok temiz, pahalı ve hatta beyaz, sadece masum bir çocuğun kalbi gibi! Beyaz ve lekesiz, ama ne fark eder? Bu araçlar: kirli ve atılır tek kullanımlık!

Bazen, insanların birlik olarak! Saf ve basit insanlar, onların gündelik hayat, saflık, dostluk ve nezaket geçirmek. Ama oyuncaklar kez olanlardır: bu aşağılık ve zalim bir olduğunu ve immobilizer yaşam ve bu bölünme yangın yakacak olarak onları yakmak olacaktır.

Allah insanı yarattı ve o hasar görmüş veya imha edilmelidir, kendisini sanayi tanıttı, bu nedenle kamu memnun değil ve birlikte güzel ve toplumun dengesi, birlikte yaşamak. ve özellikle de dünyanın çeşitli kabileler göreceksiniz gerçeği: yıllardır, Müslümanlar ve Ermeniler, Yahudiler ve Zerdüştler birlikte yaşadı.

Yukarıdaki itibaren, dinlerini kaybetme korkusu olmadan, birlikte törene katıldı. Müslümanlar kiliseye gidiyor bir korku yoktur, ve bazen onlar devam olay böyledir. Bir Hıristiyan, bazen İmam Hossein bile yemini camiye gelen, ve korkuyor değildir. Benzer şekilde, Yahudiler ve Zerdüştler, tüm diğer profesyoneller tüm dinlerin birlikte farkında olduklarını ve konforlu yaşamak için.

Lübnan ve Suriye, Hindistan ve Rusya, ABD ve Çin'de her yerde birlik Bu gösteri, hiçbir grup ya da ulus üniforma değil, ancak birlikte birleşik ve vardır. Ve uzun yıllar yaşamak. Bölüm nedeniyle sadece insanlık arasında şeytanlar sonra sadece ara sıra ortaya çıkar, ve.

Kötü çatışmalar ve bölünmeler, siyonizmin başlangıcıdır, Yahudi din kötü hasat sadece haçlı savaşları neden ve Hıristiyanlar arasında pek çok masum öldürme ve tüm Hıristiyanlar değil, olduğu, Haçlı Seferleri olarak kabul dünya, Hıristiyanlar ve son başkalarının arada dayalı. El Kaide veya Taliban bir grup götürdüler öldürme ve yıkım, bağlı Müslüman Vahhabi gruplar arasında. Irak ve Suriye, Dash adında.

Özgünlük ve birlik baskın bölünme savunduğu duyanlar bile, onlar birlik iyi olduğunu, bu yüzden katı! Amerika Birleşik Devletleri, ülkenin birlik ve 50 yatak dayalı olarak kibirli Büyük Amerika, Orta Doğu'da bölünme ve parçalanma. Rusya Federal YZ dahil olmak üzere eski Sovyetler Birliği, birkaç ülkeden h Avrupa'yı kurtarmak için bile tek yolu, yapılan · Avrupa Birliği oluşturulması bilir!

Birlik çağrısı, bir açık davet ve net ve anlaşılır, ve anlayışa ihtiyaç nedeni budur: hayır katı argümanlar. İnsanlar, bölmek merak! İran'da gördüğümüz gibi, resmi bir sürpriz olması için, diğer karşı konuşuyor! Hükümetin Eleştiri, kaldırma ve ayırma insanlar yapmak insanları şaşırtmayı olduğunu. Basit bir nedenle: Sadi dedi: siz ve başkalarının hatalarını saymak ederken, şüphesiz kazanacak başkalarının dezavantajı var!

Bütün dünyadaki insanlar sürpriz olduğunu barış, şaşırtıcı değildir: kafa kesme hakkında bir Dash ve film başlar, ve gurur burada insanlar arasında dağıtılır bu diğerleri kimlerdir: insanlar sormak? Gel?

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.