1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

علم مسخره مارکتینگ !

 

علوم بازار یابی هم مانند: دیگر دستاوردهای غربی، به آخر خط خود رسیده و :در متن جامعه تضاد و دوگانگی خود را به نمایش گذاشتند. درواقع نه تنها در سیاست، غربی ها دچار تناقض شدند، بلکه در بازار یابی و علوم مدیریت نیز، بر طبل تناقض گویی می کوبند، بدون آنکه خود بدانند. زیرا از قدیم گفته اند: دروغ گو کم حافظه است! یک نمونه از حافظه تاریخی، ایگور انسف و دیگر دانشمندان بازاریابی هستند!

 آن ها سال ها است تبلیغ می کردند: برای ماندگاری در بازار باید: قیمت ها را کاهش داد و: کیفیت را بالابرد، غرب زدگان ایرانی هم با ذوق و شوق، این ها را ترجمه میکردند و: با بستن یک کراوات به گلوی خود، که راه خون رسیدن به مغز را می بندد، جلوی تفکرات خود را میگرفتند، تا ترجمه ها عینا به هدف خود برسند! زیرا از نظر غربی ها، دیگران حق ندارند فکر کنند!

اما امروز این تئوری ها مرده است! هیچ سازنده ای برای تصرف بازار، یا بالا بردن سهم خود از مارکتینگ، به کاهش قیمت یا بالابردن کیفیت نمی اندیشد! تولید کنندگان فوق سنگین چینی، که به این یاو ه ها گئش دادند، و به کاهش قیمت دست زده و: دامپینگ کردند، کیفیت را قربانی کرده اند. اکنون جنس چینی با کلمه: بی کیفیت قرین است. و آن هایی هم که ارزان فروختند، امروز تقاص آن را پس می دهند: زیرا بازار اشباع شده، و مردم حتی اجناس ارزان را هم نمی خرند! به همین دلیل ،  رشد منفی اقتصاد چین آغاز گردیده است .

دکتر محمدی استاد بزرگ بازاریابی ایران، با افتخار تمام از تناقض ها ی بازار یابی دفاع می کند ! از نظر او اگر غرب بگوید: الان شب است حتما شب است! و اگر باز هم بگوید: الان روز است حتما روز است! و هیچ کس حق ندارد، بر روی حرف دانشمندان غربی حرف بزند، هرچند این حرفها همدیگر را نفی کنند.

وی که در ابتدای صحبتش می گوید: ارزش افرینی برای مشتری آن است که: مشتری بگوید این کار یا این کالا می ارزید، می گوید شما باید بگویید که ارزانتر از دیگران هستید! و کالای شما با کیفیت مشابه بهای کمتری دارد. ولی بعد فراموش می کند که این را گفته، چون بلافاصله آن را به مسخره می گیرد! به مثال او توجه کنید: لکسوس وقتی به بازار آمد، اعلام کرد من همه آپشن های بنز را می دهم، ولی قیمت من کمتر است !

اما بنز چه کرد؟ وی با مسخره می گوید: اگر ما بودیم می گفتیم بنز باید: ارزانتر از لکسوس می شد، تا بازار خود را حفظ کند. ولی بنز این کار را نکرد! بلکه آن را گرانتر هم کرد. استدلال این بود که بنز با لکسوس فرق دارد،  مشتریان مخصوص خود را دارد. و مشتریان باید بهای این تفاوت را بپردازند.

پس غربی ها، موقعی که قیمت ها را کاهش دهند آفرین دارند، افزایش هم بدهند، و به تمام قوانین بازاریابی پشت پا بزنند، بازهم آفرین دارند. می گویند نوکری برای ارباب خود بادمجان پخت، و ارباب از آن تعریف کرد، آشپز هم گفت بله بادمجان، غذای بسیار خوبی است . روز بعد دوباره بادمجان پخت، تا ارباب بیشتر لذت ببرد، ولی ارباب گفت: بادمجان غذای بدی است. آشپز هم گفت بله قربان، بادمجان باعث برخی ناراحتی ها در بدن می شود! ارباب تعجب کرد و گفت: تو که دیروز از بادمجان، تعریف می کردی چه شد بدگویی می کنی؟

او گفت: من نوکر شما هستم، نه نوکر بادمجان! حالا ببینید کار غرب زده ها، به جایی رسیده که استاد بزرگ ایرانی، بیاید نوکر مابانه از همه چیز غربی ها تعریف کند.

متاسفانه اساتید دانشگاه های ایران، هنوز در قرون وسطی غرب زندگی می کنند. و دوران طلایی سال های 1960را از یاد نمی برند، و نمی خواهند باور کنند که : دنیا تغییر کزده و دیگر کسی به: اصول بازار یابی آنان علاقه ای ندارد! وقتی امپریالیزم جهانی، و سرمایه داری چند ملیتی، سال ها زحمت کشیده ، بازاریابی کرده  و بازار ایران را فتح می کنند، ولی بعد ناگهان با یک مصوبه کنگره،  ناچار شده تحریم ها را می پذیرند، و همه بازار ها را ترک می کنند،  چه جایی برای بازاریابی است؟ جز گول زدن خود و تعداد ساده اندیشی دیگر.

Pazarlama Bilim saçma!

Böyle diğer batılı başarıları Pazarlama ve dualite görüntülenen metinde bitiş çizgisine ulaştı. Aslında, sadece siyasette, batılılar çelişkili olduğunu, ancak pazarlama ve yönetim bilimlerinde, kendi çelişkilerini olmadan sondaj davul. Yalancı az bellek: eski söyleyerek gibi! Tarihsel bellek, Igor ANSF ve diğer bilim adamları bir örnek pazarlama! Bunlar piyasada hayatta kalmak için yıllarca kampanya vardı: fiyatları azalır ve kalite, gusto ve coşku ile Batı İran kurbanları, onlar ve boğazına yakın bağları olan tercüme edildi yükseltilir, beyne kan tam olarak çeviriler kendi amacına ulaşmak için, olan düşüncelerini önlenmesi, engellendi! Batı için, insanlar düşünmek hakkınız yok!

Bugün, bu teori öldü! Hayır yapıcı fiyatları düşürmek ve düşünme değil kalitesini artırmak için, pazar yakalamak, veya pazarlama payını yükseltmeye! Bu veya veri Gish yaptım, ve damping, fiyatları düşürmek ve başvurduğu Süper Ağır Çinli üreticiler, kaliteyi feda etmek zorunda. Kelime ile porselen: kalite eşlik etti. Ve pazar doymuş çünkü bugün ucuz satanlara, geri ödeyecek, ve insanlar bile ucuz mal satın almayın! Bu nedenle, Çin'in ekonomisinin olumsuz büyüme başladı.

Pazarlama M ustası, gururla pazarlama savunma bütün çelişkileri! Şimdi gece emin gece: O Batı eğer diyor! Onlar size ve eğer günlük olarak güncellenmektedir! Ve batı alimler konuşma konuşmak kimse, hakkı vardır, ama bunlar birbirini inkâr.

O başında konuşuyor diyor ki: müşteri için değer yaratma, müşterilerin bu iyi ya da değer olduğunu söylüyorlar olduğunu, sen diğerlerine göre daha ucuz olduğunu söyleyebiliriz gerektiğini söylüyor! Ürününüz aynı kalite ve düşük fiyat. Ama sonra bu saçma olduğu kısa sürede, söylenir unutmayın! Pazar Lexus, Benz bana tüm seçenekleri vermek dedi, ama benim fiyat düşük: Örneğin, Not!

Ama Benz neydi? O biz gerekir dedi eğer Benz, Lexus pazarını korumak için ucuz olduğunu söylüyor alay. Benz ama yapmadım! Ama daha pahalı. Argüman Benz, Lexus, farklı kendi müşterilerine sahip oldu. Ve müşterilerin fiyat farkı ödemek zorundadır.

Fiyatlar düşük girişimciler, kendi zamanını arttırarak ve pazarlama ayağın bütün kurallarına olduğunda Batı dünyası, onlar hala sorunlu. Patlıcan memurları efendisine, ve bu tanımın usta demek pişirin, şef evet, patlıcan, gıda çok iyi olduğunu söyledi. Daha sonra Günleri, patlıcan fırında, Rab daha fazla zevk için, ancak Rab patlıcan yemek kötü olduğunu söyledi. Cook vücutta bazı rahatsızlık neden, evet, patlıcan dedi! Rab şaşırttı ve patlıcan dün, sen vilified ne tanımlamak söyledi?

O kulun, patlıcan değil hizmetkarları değilim 'dedi! Şimdi İran ustası, çok bayağı şeyi Batılı tanımlamak bu noktaya, sen Batı'yı görmek yapmak.

Ne yazık ki İran üniversite profesörleri, hala ortaçağ Batı'da yaşıyor. Ve 1960'ların altın çağını unutmayın, ve dünya değişti inanmak istemedi ve artık: bunlar pazarlama ilkeleri hiçbir ilgisi var! Dünya emperyalizmi ve çok uluslu kapitalizm, yıllar uzun sıkı çalışma, pazarlama ve Kongre bir hareket ile, aniden. Ama sonra İran pazarını ele zaman, yaptırımlar kabul ve pazar terk etmek zorunda kaldı Ne pazarlama için bir yer? Ama kendilerini ve diğer Cretins aldatmak.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.