1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

هنر نزد ایرانیان است و بس!

وقتی این شعر را در کتاب ها می خواندیم، فکر می کردیم شاعر خواسته به ایرانیان روحیه بدهد! و یا مانند برخی ها باصطلاح خالی بندی کند. اما امروز که ماهواره ایران به فضا رفت، دقیقا دیدیم که درست است ،و شاعر به هدف زده است. زیرا در جائیکه  عقاب پر می ریزد، ببینید از پشه لاغری چه خیزد! می بینیم که ماهواره  های کشورهای دیگر، مخصوصا آمریکا، یا از جا بلند نشده منفجر می شوند، و یا حداکثر بعد از چند قدم، از ادامه راه منصرف شده به زمین برمی گردند!

و ایران بدون اینکه تجربه آن ها را داشته باشد، در تمام پرتاب ها موفق عمل کرده، و کمترین هزینه ها را هم داشته است . و این کار را نه فقط در: عرصه پرتاب ماهواره که ، حتی پرتاب موشک و ساخت دارو های کمیاب و .. ادامه داده و به درجات بالایی از علم  و: تکنولوژی دست پیدا کرده است .

البته اگر این کار به کمک و: یا با حمایت کشورهای تجربه مند بود، چندان امری شگفت انگیز نبود. مانند کره یا هند و یا پاکستان می شد. که این زیاد مهم هم نبود، چرا که هند و کره جلوتر از ما، این تجربه ها را داشتند. بلکه ایران با تکیه بر نیروهای بومی، و در اوج تحریم های اطلاعاتی و تدارکاتی، این امر مهم را انجام داده است . دشمنان هرچه را انکار کنند، این که ایران در تحریم بوده، آن هم بدترین تحریم ها را داشته، شک نمی کنند بلکه به آن افتخار هم می کنند .

حالا باید دید که چه چیزی، باعث اینهمه توانایی شده است؟ بی گمان یکی از دلایل مهم این توانایی ها، تعادل روحی و روانی و فکری ایرانیان است، و آن هم به سبب ایمان داشتن به خدا، و قبول ادیان توحیدی است .

چه در زمان قبل از اسلام، که ایرانیان با تکیه بر قدرت خداوند، حکومت های بزرگ و: کشورهای پهناوری را، اداره می کردند، و چه بعد از اسلام که همه علوم و فنون، به دست ایران جمع آوری و گسترش یافت. البته بین ایران قبل از اسلام، و بعد از اسلام تفاوت بسیار زیادی است.  چنانچه در دوران قبل از اسلام، به زور میتوان نام دانشمندی را عنوان کرد، و یا از آثار علمی و تحقیقاتی آنان یاد نمود. و تنها در اواخر دوران ساسانیان، آن هم برای مقابله با ظهور اسلام، یک دانشگاه را در اهواز ساختند!

در قبل از اسلام، علم فقط در اختیار ثروتمندان بود! و کارگران و پیشه وران و: کشاورزان حق درس خواندن، و سواد آموزی نداشتند! چنانچه داستان کفشگر، در اشعار فردوسی این را ثابت می کند. اما بعد از انقلاب این علم آموزی، رشد فراوانی یافت و تا آنجا پیشرفت کرد که: همه دنیا را فرا گرفت. و اروپا را دچار انقلاب و رنسانس نمود! و هیچ دانشمند غربی، نمی تواند منکر اینهمه معلومات ایرانیان شود.

در زمان ما هم شاهدیم که: همه پیشرفت ها در سراسر دنیا، به دست ایرانیان بوده است، ولی فروتنی ایرانیان باعث می شده، تا نام دیگران مطرح شود . بیل گیتس اول ثروتمند جهان، در دوران دانشجویی با دو ایرانی همخانه بوده است، و این دو دانشجوی ایرانی برنامه داس را نوشتند، ولی چون بنام خودشان نمیتوانستند ثبت کنند، از بیل گیتس خواستند بنام خودش ثبت کند. و اکنون داس به ویندوز و مایکروسافت تبدیل شده است!

همه تئوری های انیشتین، همان حرفهای فارابی و خیام و ملا صدرا است که: دو دانشجوی ایرانی یعنی پرفسور هشترودی و حسابی، آن ها ترجمه و در اختیارش می گذاشتند. والبته این دونفر ایرانی ها و تشکیل سه یار دبستانی از زمان مونتسکیو و برای نوشتن روح القوانین شروع شد! هم اکنون بهترین پزشکان در آمریکا و اروپا، ایرانی هستند و  بالاترین مخترعان و مکتشفان، از ایران مهاجرت کرده اند . هنوز هم طوری است که: ایرانیان باهوش همیشه به دنبال رفتن به :غرب و ارائه دستاورد های علمی خود به انان هستند، که به فرار مغزها معروف شده است . کسی نمی تواند منکر آن شود که: همه کسانی که در ایران جایزه می گیرند، بلا فاصله راهی غرب می شوند، و غرب با آغوش باز از آن ها استقبال می کند. و در ازای فروش غلم و دانش، به آن ها پول و امکانات می دهند.

البته همه دانشمندان وطن فروش نیستند، و سیل مهاجرت معکوس شروع شده، و شاید یکی از مهمترین دلایل ناتوانی غرب در: پرتاب ماهواره همین است، که آن دانشمندان دیگر در آمریکا نیستند، و به ایران آمده اند! حتی در پرتاب موشک هم، ذلت اسرائیل برای همین است !

در این زمینه مهندس اشتری توضیحاتی میخوانید: مهندس پرویز اشتری نخعی فرزند روح الامین اشتری نخعی است که نسل او به ابراهیم ابن مالک اشتر نخعی می رسد وی در ایران دیپلم گرفت و خدمت مقدس سربازی را انجام داد و در سال ۱۳49 به امریکا رفت و تحصیلات خود را در رشته سویل به پایان رساند وبه ایران باز گشت در سال 1358 جهت ادامه تحصیل مجددا به آمریکا بازگشت و فوق لیسانس و دکترای خود را در ایالت نیوجرسی و واشنگتن در رشته سازه های هوا/افضا اخذ نمود ودر شرکتهای بوئینگ - مکدونالد داگلاس - نورتروپ-هیوز و سازمان فضائی ناسا مشغول به کار شد . وی در ساخت هواپیمای اف 18 شرکت داشته و نوع پیشرفته وبومی این نوع هواپیما را با نام صاعقه 110 برای ایرانیان ساخت و با آموزش حین عمل مهندسین جوان وحذف حلقه مفقوده این صنعت ارتباط مستقیم بین مراکز علمی و صنعت هوا فضا را بنیانگذاری نموده است .وی طرح های جدیدی در دست دارد و نمونه آن را هنگامی که از غرفه ماهین نیوز دیدن کرد بیان نمود

Yeterince Sanat İranlılar!

 

Ben kitapta bu şiiri okurken, biz şair İranlıları ruhunu vermek istiyor düşündüm! Veya bazı boş ambalaj denir. Ama bugün uzaya uydu İran, biz tam olarak doğru gördüğümüz ve şair bir amacı vardır. Nerede kartal tüyü aşağı, sivrisinek zayıflama geliyor görmek! Biz, özellikle Amerika'yı diğer ülkelerin uyduları görmek, ya da yataktan patlayabilir değil, ya da bir kaç adım sonra en, Dünya'ya dönen engelledi devam!

Ve İran onlarla hiçbir deneyime sahip, onları hiç başarılı atmak, ve en düşük maliyeti vardır. Ve bu sadece uydu lansmanı, lansman ve hatta nadir ilaçlar, bilim ve teknolojinin sürekli yüksek düzeyde kalkınma alanında elde edilmiştir.

Ya ülkelerin deneyimlerinden desteğiyle inşa edildi bu yardımcı olacaktır, bu yüzden şaşırtıcı değildi. Böyle Kore ya da Hindistan ya da Pakistan gibi oldu. Hindistan ve Kore önümüzde, bu deneyimi vardı çünkü, o kadar önemli değildi. Bunun yerine, yerel güçlerine güvenmek ve yaptırımlar ve lojistik bilgi yükseklikte, bu önemli iş bitmiş. Düşman Deny, bu yaptırımlar o kötü olması, İran Yaptırımları ise, ancak bunu yapmak için kesinlikle çok gurur değil.

Şimdi bu yetenekleri ne yapar görmek için? Bu yeteneği, psikolojik, duygusal ve zihinsel denge İranlılar için önemli nedenlerinden biri kuşkusuz, ve aynı zamanda Allah'a iman yol açar, ve tek tanrılı dinlerin.

Hem sırasında işletilen Tanrı, büyük, geniş bir dünya, gücüne güvenerek İran İslam öncesi ve bütün bu İslam Bilim ve Teknoloji, İran toplamak ve yaymak için sonra. Tabii İslam öncesi İran ve İslam çok farklı. İslam öncesi kez, bir bilim adamı, ya da bir bilim ve araştırma çalışmaları olmak zorunda ise açıklanmıştır. Sadece geç Sasani döneminde, bir üniversite inşa İran'da İslam'ın gelişiyle başa zamanı!

İslam öncesi bilgi sadece zengin kullanılabilir oldu! Ve işçiler, esnaf ve eğitim çiftçiler hakkı ve okuryazarlık değildi! Ayakkabı hikayeleri ise, Firdevsi'nin bu kanıtlıyor Şiirler. Ama şimdiye kadar ilerledi öğrenme, büyüme, bolluk, ve devrimden sonra dünyayı sarmış ki. Ve Rönesans ve Devrim ile Avrupa! Ve hiçbir Batılı bilim adamı, İranlıların tüm bilgiyi inkar edemez.

Biz tüm dünyada gelişmeler, İranlılar, İranlılar başka bir ad yükseltmek için tevazu sahip olacağını görünce. Bill Gates, bir öğrenci İran ile birlikte yaşayan olmuştur, dünyanın en zengin ve Bill Gates, kendi adını kaydetmek için istendi İranlı öğrenci bir DOS programı yazdı, ama onların adı kayıt olamazdı. Şimdi DOS ile Microsoft Windows haline gelmiştir!

Einstein'ın teorisi, meslek arkadaşları ve Hayyam ve Molla Sadra iki İranlı öğrenci ve profesör Hashtroudi hesabının tamamı, verilen çeviri koydu. Şimdi Amerika ve Avrupa, İran ve yüksek mucitler ve kaşifleri, en iyi doktorlar İran'dan göç etti. Hala İranlılar hep Batı'ya bakarak akıllı ve beyin göçü olarak bilinen akademik başarıları, onları tekliftir. Hiç kimse ödül hemen Way West olan herkese inkar edebilir, ve Batı açık kollar ile karşılıyor. Ve bilgi karşılığında, onlara para ve imkanları vermek.


Ancak, tüm bilim adamları hain ve ters göç sel Batı başarısızlığının temel nedenlerinden biri başladı, ve belki de: uydu başlattı, bilim adamları Amerika'da değil, İran'a gelmiş! Hatta lansman sırasında, İsrail aşağılama yani!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.