1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

تنها راه نجات بحرین، فارسی صحبت کردن است!

بحرینی ها سال ها فارسی صحبت می کردند، بعد از ظهور اسلام، مثل بقیه مسلمانان برای خواندن و: فهمیدن  قران و احکام اسلامی و اجرای آن ها، شروع به  یاد گرفتن زبان عربی نمودند. این روند با دو دید در تاریخ صدر اسلام تا کنون، تبیین می شده است. عده ای فقط این موضوع را اعتقادی دانسته، و با زبان و نژاد اصلی، آن را در تضاد نمی دیدند. یعنی طبق دستور اسلام، قران یاد می گرفتند و: احادیث را حفظ می کردند ولی، در محاورات به زبان خود و: رسوم بومی تعامل می کردند.

   اسلام برای تایید این کار بسیار صریح بیان کرده، قران خود اختلاف زبان و رنگ را، فقط عامل شناخت و ارتباط با یکدیگر، بیان می کند تنها عامل برتری انسان ها، به یکدیگر را تقوا می داند. یعنی بین انسان ها سلسله مراتبی پیش بینی نشده، و اگر هم قرار باشد این موضوع حتما پیاده شود، تقوا ملاک این سلسله مراتب شود. پیامبر اسلام هم می فرماید: بین سید قریشی و سیاه حبشی تفاوتی نیست.

اما بخش دیگر تفکر ها، همان تفکر باطلی بود که: به جاهلیت معروف است. این عده به  برتری نژادی معتقد بودند، و تصور می کردند نژاد سفید، از همه نژاد ها برتر است و: درمیان نژاد سفید هم نژاد سامی یا عرب ها، بهتر از دیگران هستند. این تفکر از آن جهت جاهلی و باطل بود که: مانند طبیعت بدون خدا، در باره آن بحث می کردند

مثلا همانطور که طلا نسبت به دیگر فلزات، ارزش بیشتری دارد که این را، ارزش ذاتی می دانستند. برای انسان ها هم مثل فلزات ارزش ذاتی قائل می شدند، در جالیکه خداوند بار امانتی را که بر: دوش بشر گذاشته بود، به همین دلیل بود که او را از طبیعت: بی جان و بی خدا جدا کند و: به خدای طبیعت و آفریننده آن وصل کند.

به همین جهت این دونوع افکار، سال ها با هم مبارزه کردند تا در: برخی مکان ها به اوج خود رسید . این اوج از زمانی شروع شد که: داعش های یکقرن پیش یعنی: سعودی ها، با زور شمشیر کشورها را گرفتند، و آن ها را عرب خواندند، و از بستگان خود، برای آن ها پادشاه تعیین کردند.

   و بالاخره عبدالناصر، آخرین تیر را به حرکت زد! و با تشکیل پان عربیسم، سعی کرد صد میلیون عرب دور هم جمع کند.  کشورهای عربی را با هم متحد کند و: اتحادیه عرب درست شد! در این میان حداقل دو کشور بحرین و عراق، در این چرخه قرار نمی گرفتند. لذا آن ها با ایجاد جنگ داخلی، کردها و ترک ها و: فارس ها را منزوی کردند تا رسم عربی، در آن ها بیشتر شود. البته در سوریه  هم، نژاد کردها وجود داشت یا در لبنان، فوم مارونی و مسیحی هست : در کشورهای شمال آفریقا که، آن ها  نژاد های دیگر سرکوب کرده ند،  بازهم به اجبار عربی نام گرفتند. حتی ایران را هم، جزئی از عربستان تبلیغ می کردند: بطوریکه در سیاست های نفتی، ایران با اینکه دومین تولید کننده نفت است، اما هیچگاه در مقابل عربستان، حرفی برای گفتن ندارند.

در بسیاری از نقاشی ها، ایران یک بیایان با یک نخل نشان داده می شد! که خورشید از میان کوهان شتر دیده می شود. و حداکثر یک نخل در غروب رودخانه اروند، که آن را شط العرب می گفتند. و تقریبا تا فبل از اسلام، کسی بین ایران و عراق و عربستان! فرقی نمی دانست و همه را از استان های: آل سعود تبلیغ می کردند.

اما با انقلاب اسلامی و: انتخاب دوباره زبان فارسی، برهمه این خیالات مهر باطل خورد. و هویت مستقل ایرانی شکل گرفت. به ابتکار حضرت امام ره، با تعیین اسرائیل بعنوان دشمن اصلی، دقیقا مرز های بین ایران و عربستان را جدا کرد.

اکنون هم بحرین تا موقعی که، بین زبان عربی و فارسی حیران هستند، عربستان بر آن ها پیروز است، و دخالت مستقیم می کند،  و حاکمیت آن ها را از بین می برد! اما اگر به فارسی شعار بدهند، خط خود را جدا کرده و: راه خود را پیدا می کنند.

tek yolu Bahreyn, İran konuşma kurtarmak için!
Diğer Müslümanlar, okumak, anlamak ve Kur'an ve İslam hukukunu uygulamak gibi Bahrainis, İslam'ın gelişiyle sonra Farsça yıl konuştu, onlar Arapça öğrenmeye başladı. Bu eğilim İslam tarihinin görülür, şimdiye kadar ifade edildi. Bazı insanlar sadece bilinen inanıyorum, ve ana ırk ve dil, onlar çelişmeyen. Onlar gelenekleri korumak ama, kendi dil ve konuşma: onların yerli geleneklerini meşgul Bu İslam, Kur'an göre öğrenildi anlamına gelir.
   o uygulanacak olsaydı hiyerarşik beklenmedik insanlar, ve bu hiyerarşi erdem kriterdir. Peygamber de şöyle dedi: SM Qureshi ve siyah Etiyopya arasındaki fark.
Cehalet bilinen yanlış düşünme gibi ama başka düşündüm. Onlar ırk üstünlüğüne inanan, beyaz ırk, ırk üstün olduğunu düşündü ve, beyaz ırk arasında veya Sami Araplar diğerlerinden daha iyi. Bunun düşüncesi cahil ve yanlış: hakkında konuşmak için, Tanrı olmadan benzeri doğa onların
Altın gibi diğer metaller, karşılaştırıldığında, daha değer, içsel değeri biliyordu oluyor.bağlanmak.
Bu nedenle, birlikte bazı yerlerde yıllarca savaşan bu iki fikir zirveye ulaştı. Önce Ykqrn ve Dash: Suudiler, bir kılıçla ülkeler, ve kral seti için, onların yakınları Araplar denilen ve oldu zirve zaman başladı.
   Nihayet Abdül Nasır, son mermi dışarı taşımak için! Pan-Arabizm kurulması ile birlikte yüz milyon Arapları çalıştı. Birlikte Arap ülkeleri ile, Arap Ligi haklıydı! en az iki ülke, Bahreyn ve Irak, bu döngüsüne dahil edilmemiştir. Yani İç Savaşı, Kürtler ve Türkler oluşturulan, Persler çok yerinde, Arapça geleneğine izole. Ancak, Suriye, Lübnan Kürtleri var, Maronit Hıristiyan köpük, diğer ırkların, bastırılır, Kuzey Afrika'daki ülkelerde hala Arapça isim zorunda kaldılar. Hatta İran, çok petrol siyaset olarak, İran ikinci büyük petrol üreticisi Suudi propaganda parçası olan, ama asla krallığın önünde, demek değil.
Birçok resimlerinde, İran'ın gösterilen bir avuç ile yardı oldu! Güneş deve tümseğin görülebilir. Ve ül-Arap söyledi hurma Arvand Nehri, yukarı ayarı. Ve yaklaşık İslam öncesi, Irak ve Suudi Arabistan arasındaki bir! Bilmiyor ve tüm iller: Al Suud ilan edildi.
Ama İslam Devrimi: Farsça, tüm güçlü fanteziler damgası iptal edildi yeniden seçerler. İran kimliği ve şekli. İmamın girişimi, ana düşman olarak İsrail'in belirlenmesi, İran ve Suudi Arabistan arasındaki kesin sınırı kaldırılacaktır.
Bahreyn bugüne kadar, Arapça ve Farsça hayretler olan, Suudi Arabistan zafere ve doğrudan katılımı ve onların kural ortadan kaldırır! Ama Farsça slogan ise, kendi ayrı çizgi var: yolunuzu bulmak.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.